header background shadow

Jobformidler siden 1978

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!

Stillingen kan ikke længere søges via Ofir.
Administration

2 projektledere til styring af kommunale bygge- og vedligeholdelsesopgaver

Administration

Arbejdssted: By- og Udviklingsforvaltningen, Kommunale Ejendomme, Nytorv 11, 6000 Kolding

Arbejdstid: 37 timer pr. uge med flekstid

Ansættelsestidspunkt: 1. juni 2016

Funktioner:
  • Udarbejde årlige vedligeholdelsesregistreringer og budgetter samt gennemføre planlagt bygningsvedligehold.
  • Udarbejde beslutningsgrundlag via beskrivelser og bygningsoverslag
  • Planlægning og organisering af nybyggeri og ombygningsprojekter i samarbejde med øvrige forvaltninger og institutioner.
  • Byggeledelse, herunder tilsyn samt kvalitets- og økonomistyring.
  • Medvirke til at fastholde og fremme bæredygtighed og arkitektonisk kvalitet ved kommunens ejendomme.

Kvalifikationer:
  • Relevant faglig og jobmæssig baggrund som arkitekt, ingeniør, bygningskonstruktør eller lignende
  • Interesse for at beskæftige sig bredt indenfor de forskellige discipliner, herunder inddragelse af brugergrupper samt ledelse af små og store byggeprojekter.
  • Erfaring med udarbejdelse af bygningsoverslag.
  • Godt kendskab til gældende udbuds- og byggelovgivning.
  • Gode evner i skriftlig og mundtlig kommunikation.
  • Flair for at begå sig i en politisk organisation.
  • Gode som projekt- og mødeleder.
  • Systematisk og struktureret opgaveløsning
  • Udadvendt, fleksibel og positiv indstilling
  • Trives med et stort selvstændigt ansvar.

Hvem er vi?
Kommunale Ejendomme er placeret i By- og Udviklingsforvaltningen som en del af Plan, Byg og Ejendomme, der også omfatter afdelingerne Planafdelingen, Byggesag samt Ejendom og Bolig.
Kommunale Ejendomme varetager rådgiver- og bygherrerollen i forbindelse med Kolding Kommunes nybyggeri samt forestår bygningsvedligehold og energiledelse af kommunens samlede bygningsmasse på i alt ca. 500.000 m2.
Kommunale Ejendomme beskæftiger i dag 18 medarbejdere og har igennem de seneste par år håndteret bygge- og vedligeholdelsesopgaver svarende til 2-300 mio. kr. på årsbasis, og med udsigt til et aktivitetsniveau af samme størrelse også de kommende år.

Løn: I henhold til gældende overenskomst og efter reglerne i Ny Løn.

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:
Stadsarkitekt Michael P. Madsen på telefon 79791335 eller via e-mail: Micp@kolding.dk  

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Send ansøgning" under stillingsannoncen.

Ansøgningsfrist: 3. april 2016

Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt i uge 15

 

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos ofir.dk
 
Praktisk information
Indrykningsdato
03-03-2016
Udløbsdato
03-04-2016
Job-ID
329583125
Jobbets adresse

Administration

Nytorv 11

6000Kolding

Virksomhedens beliggenhed

Beregn rute-/rejseplan

Fra:
Til:
Om virksomheden