Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Microcom ApS søger IT supporter til Point of Sales systemer

Firmaet
Microcom ApS har siden 1982 været leverandør af løsninger til detailbranchen med fokus på fashion/appeal i Danmark. Microcom er en af landets mest erfarne indenfor IT baserede kasseterminalløsninger. Gennem et tæt udviklingssamarbejde med kunderne fremstår Microcoms løsninger i dag som de mest brugervenlige og gennemtestede løsninger på markedet. Microcoms fokus er 100% på at tilbyde muligheder, der gennem intelligente IT løsninger er med til at optimere butikkens succes.

Jobbet
Du bliver en del af teamet der varetager den daglige hotline support til vores slutkunder. Typiske opgaver vil være fejlfinding og afhjælpning af Windows relaterede problemer i et PC klient miljø med opkobling mod RDP skrivebord. Herunder netværk- og printerfejlsøgning.
Efter en grundig oplæring til superbruger i vores software vil du også vejlede vores kunder i brugen af vores software og lave brugersupport.
Du vil ligeledes blive involveret i planlægning og klargøring af hardware samt installation af nye kunder, både i datacenter samt på klientsiden, samt i kundespecifikke integrationsprojekter. Endelig vil du deltage i en turnusordning ifbm. med vores vagttelefon.

Kvalifikationer
Du er f.eks. ny-uddannet IT-Supporter eller har på anden vis skabt dig et solidt kendskab til computere og netværk. Du elsker at rode med IT, både software og hardware, og har en struktureret tilgang til fejlsøgning.
Som del af et team er det vigtigt, at du både kan arbejde selvstændigt og fungere som teamplayer, samt at du har lyst og evne til at kommunikere både med kunder uden IT-baggrund såvel som med samarbejdspartnere med IT-bagrund.

Vi forventer at du:
• Taler og skriver ubesværet på dansk (modersmål/2-sprogsfærdighed).
• Tager ejerskab for opgaverne og evner selvstændigt at drive tingene i mål.
• Selvstændigt kan prioritere din tid.
• Har fokus på deadlines og leverancer – du svigter aldrig.
• Har gode kommunikationsevner med stor indsigt i og forståelse for kundernes
ønsker.
• Arbejder struktureret og er ansvarsbevidst samt sætter en ære i, at det du
leverer, er udført professionelt og med høj kvalitet.

Du har et godt kendskab/erfaring med flere af følgende emner:
• Telefonsupport til ikke IT kyndige personer
• Windows OS både server og client
• Scripting i batch og dos
• Terminalservere
• Netværk generelt
• Netværksprintere
• MS Office

Vi tilbyder
• Stor frihed, fleksibilitet og personligt ansvar
• Et uformelt miljø med højt til loftet og en flad organisation hvor gode ideer altid
bliver hørt
• Meget alsidige opgaver og med mulighed for at påvirke sit eget job
• Dejligt kontor beliggende i Odense C, 5 minutters gang fra banegården
• 9 engagerede kollegaer der sætter høj kundetilfredshed, godt humør og trivsel i
højsædet
• At du bliver del af en succes, der vokser stærkt og har spændende projekter og
kunder
• Pensionsordning

Ansøgning:
Du bedes sende en ansøgning, hvor du også bedes vedhæfte CV og kopi af relevante bilag hurtigst muligt. Du kan læse mere om os på vores hjemmeside http://www.microcom.dk

Tiltrædelse
August/september 2017

Arbejdssted:
Wichmandsgade 5, 5000 Odense C

Henvendelse til
Supportchef Claus Larsen
personale@microcom.dk
66 15 46 00 / 30 73 03 75


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her