Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Assistant Manager til Front Office, ZLEEP HOTEL BILLUND




ZLEEP HOTEL BILLUND søger en dygtig og engageret Assistant Manager til Front Office

Zleep Hotel Billund er med 163 værelser vores største hotel i kæden. Hotellet er moderne designet og indrettet med kvalitetsmøbler. I vores nye og velindrettede loungeområde nyder gæsterne kolde og varme drikke i en hyggelig atmosfære. Hotellet ligger et stenkast fra Billund Lufthavn, hvorfor  størstedelen af vores besøgende kommer som led i en rejse til eller fra lufthavnen. 

Som Assistant Manager i vores Front Office er du direkte medansvarlig for at sikre, at hotellets drift til enhver tid ledes optimalt og med korrekt vagtplanering. Sikre, at gæsterne modtager en god personlig service, og at personalet/kollegerne oplever en motiverende, sjov og anerkendende arbejdsdag. Som Assistant Manger går du med i vagtplanen og evner, at påvirke dine omgivelser med begejstring og en positiv attitude. Alt i alt går du foran som et godt eksempel. Vores Assistant Managers er ligeledes stedfortræder for og sparringspartner med Hotelchefen.

STILLINGENS ANSVARSOMRÅDE OG OPGAVER:

  • Ansvarlig for en korrekt bemanding samt udarbejdelse af vagtplaner i henhold til overenskomst m.m. samt indkalde afløsere ved eventuel sygdom
  • Sikre et højt serviceniveau og løbende kvalitetscheck af både værelser og fællesområder
  • Varebestilling til både morgenmadsbuffet samt til service af mad om aftenen inkl. varebestilling til baren
  • Håndtering af eventuelle gæsteklager og sikre, at alle gæster får et svar i bl.a. Review Pro
  • Ansvarlig for korrekt telefonbetjening og opmærksom på at give en god hjælp til alle vores søsterhoteller og kolleger
  • Gode lederegenskaber, evner at begejstre og motivere omgivelserne
  • Bestilling af uniformer og øvrige personalemæssige ting
  • Ansvarlig for en solid og korrekt oplæring og løbende følge op på alle medarbejders kompetencer og læring etc.
  • Sikkerhedsrutiner i forhold til brand og FH, udarbejdelse af APV samt opfølgning er ligeledes nogle af arbejdsområderne som Assistant Manager varetager
  • Solid og professionel sparringspartner for Hotelchefen i, stort set, alle funktioner

PROFIL:

  • Besidder en solid erfaring indenfor Hoteldrift og i Front Office. Er du faglært, er det en fordel men intet krav
  • Du har en god pondus og udstråling og er en lederprofil med en anerkendende tilgang til kolleger/medarbejdere på tværs af alle afdelinger og hoteller. Du går gerne foran, som det gode eksempel
  • Du er løsnings- og handlingsorienteret i din tilgang, og ser muligheder fremfor begrænsninger
  • Som person er du udadvendt, serviceorienteret, nysgerrig, fleksibel og positiv. Målrettet og resultatorienteret, ærlig, lyttende og evner at begejstre og tænker vi fremfor jeg
  • Ansvarlig, struktureret, følger op, selvstændig og relationsskabende i din adfærd
  • Kendskab til Opera Hotel System er en fordel, men intet krav
  • Stærk generelt i IT, godt kendskab til Office pakken og tilgår let de forskellige systemer
  • Kan formulere dig på dansk og engelsk i skrift og tale. Kan du et 3. sprog er det en fordel

ZLEEP HOTELS TILBYDER:

  • En udfordrende fuldtidsstilling i en udviklende hotelkæde på ét af vores største hoteller
  • Ordnede forhold og engagerende kolleger vi er pt 15 ansatte på Zleep Hotel Billund
  • En uformel tone i et effektivt og fokuseret miljø, hvor god humor og godt humør er noget vi værdsætter i dagligdagen
  • En god lønpakke inkl. pension samt mulighed for uddannelse og kompetencekurser via Zleep Akademi
  • En spændende stilling med både faglige og personlige udviklingsmuligheder du referer direkte til Hotelchef Trine Møller Larsen

ANSØGNING:
Har du lyst til at være vores nye Assisterende Manager og kollega, så ser vi frem til at modtage din ansøgning og CV inkl. et vellignende billede via nedenstående link. Vi afholder løbende samtaler, så send gerne ansøgningen snarest.

Søg stillingen som Assistant Manager via "Ansøg via link" her på siden.

Har du spørgsmål til stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte Hotelchef Trine Møller Larsen på tlf. 2031 8635. For øvrige spørgsmål kontakt HR Manager Tina Berning på tlf. 2121 6352
 
Vi ser meget frem til at høre fra dig.

Zleep Hotels A/S
Zleep Hotels A/S er en dansk hotelkæde i rivende udvikling. Vi har travlt med at blive større og stærkere, både som brand og som hoteloperatører. Hos Zleep Hotels A/S er medarbejderne den vigtigste ressource, og vi ønsker, at sammensætningen af vores kolleger afspejler samfundet. Vi ser frem til din ansøgning uanset personlig baggrund.

Zleep Hotels har i dag 9 hoteller i Danmark. Vi åbnede det første hotel i 2003 og har siden ekspanderet. Vi har en ambition om at få flere hoteller over de kommende år både i Danmark og udenfor landets grænser. I 2018 åbner vi blandt andet det første Moxy Hotel i Danmark et 230 værelses affordable luxury hotelkoncept. Det er et koncept udviklet af Marriott, som vi forventer os rigtig meget af. I 2019 åbner Zleep Hotels i Stockholm, Sverige, som blot er én af mange nye åbninger, der sker i 2019 og fremefter.



Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her