Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgskoordinator til PanPac Engineering A/S i Pandrup

Til spændende nyoprettet stilling hos PanPac Engineering A/S, søges en dygtig salgskoordinator, som skal bidrage med en strukturering af salgsprocessen i forhold til kunder, leverandører og kolleger. Salgskoordinatoren får reference til direktøren.

PanPac Engineering A/S er totalleverandør af fuldautomatiske palleteringsløsninger til det danske og europæiske marked. De beskæftiger 30 medarbejdere og har konsolideret sig på markedet, så de i dag er en solid virksomhed i vækst.

PanPac projekterer og konstruerer selv alle robotanlæg. Anlæggene opsættes og testes på eget testcenter inden levering, for at sikre en hurtig montering på stedet. Kunderne er primært mejerier, fødevareindustrien og industrier der håndterer BigBag´s.

Læs mere om virksomheden på www.panpac.dk

Opgaven

Som salgskoordinator er du primært med i udarbejdelsen af tekniske tilbud, og koordinerer alt omkring projekterne i forhold til leverandører. Du vil i tæt samarbejde med direktøren systematisere tilbudsprocessen og assistere i tilbudsfasen. Der vil være en grundig oplæring i produkter og materialer, og du får hjælp af dygtige og erfarne kolleger.

Arbejdsopgaver:

  • Udarbejdelse af og opfølgning på tilbud
  • Assistere ved salgsopgaver
  • Koordinering af materialer til projekter og dialog med underleverandører og kunder
  • Bestilling af varer hos underleverandører
  • Håndtering af dokumentation
  • Support til andre afdelinger
  • Deltagelse i 1-2 messer årligt

  • Personlige kvalifikationer

    Vi forestiller os, at du har erfaring fra en funktion som salgsbackup eller lignende, og gerne med viden inden for teknisk produktionsudstyr. Tilbudsprocessen kræver en vis styring og en udpræget evne til at holde mange bolde i luften, så det er vigtigt, at du arbejder struktureret og kan få afsluttet opgaverne inden deadlines.

    Du er stærk til tal og har en god teknisk viden. Du er god til at skabe relationer og holde orden i dine opgaver, og dit overblik er i verdensklasse.

    Du er serviceminded og elsker en stor kontaktflade, som oplever dig professionel og seriøs. I virksomheden er ånden at alle hjælper alle, så samarbejde og hjælpsomhed falder dig naturligt.

    Vi vægter, at du:
  • Har arbejdet i en salgsbackup/-support funktion, gerne i en produktionsvirksomhed
  • Er fortrolig med Office-pakken og har alm. IT erfaring
  • Er talstærk og taler samt skriver godt dansk og engelsk
  • Arbejder struktureret og har et stort drive

  • Virksomheden tilbyder

    Du vil blive ansat i en mindre virksomhed, hvor tonen er uformel og alle hjælper alle. Der holdes mange gode arrangementer for medarbejderne, og virksomheden vægter, at det er sjovt at gå på arbejde....

    Løn efter kvalifikationer, pension, sundhedsforsikring, frokostordning, mobil og PC samt flekstidsordning.

    Er du interesseret

    Vi holder løbende samtaler og opstart er 1. oktober eller efter aftale. Spørgsmål kan rettes til Niels Møller på 30214515.


    Ikke det rigtige job?

    Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



    Opret jobagent her