Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jobcenter Hvidovre - Virksomhedsservice og Fleksjob søger en ny virksomhedskonsulent

I jobcenter Hvidovre – i Virksomhedsservice og fleksjob er der opstået behov for ansættelse af en ny virksomhedskonsulent snarest. 
 
I Virksomhedsservice og fleksjob - er vi 18 medarbejdere, som er fordelt i to teams – fleksjobteamet og virksomhedsteamet.  
De to teams udgør én afdeling og har samme leder og et afdelingsfællesskab.  
 
I Virksomhedsteamet hvor denne stilling er placeret vil der i en periode være 11 virksomhedskonsulenter og 1 administrativ medarbejder.  
 
Virksomhedsservice i Jobcenter Hvidovre er især ansvarlig for jobcenterets virksomhedskontakt og samarbejder ihærdigt med virksomheder, særligt i lokalområdet.  
 
Vi indgår i et stærkt rekrutteringssamarbejde med andre jobcentre i hovedstadsområdet.  
 
Vi har primært fokus på den efterspørgselsorienterede Virksomhedsservice, men har også andre vinkler i spil. I denne jobfunktion vil det indgå, at have fleksjobvisiterede borger med på Ipad så der kan ske præsentation af de konkrete borgere for virksomhederne. 
 
I netop denne ledige stilling ser vi gerne, at ansøgeren har kvalifikationer indenfor fremskaffelse og især etablering af fleksjob. Ligesom et særligt kendskab til målgruppen af ledige fleksjobvisiterede borgere foretrækkes.  
 
Alternativt har du gerne et særligt indgående kendskab til f.eks. løntilskud til førtidspensionister, samarbejdsaftaler med virksomheder, fastholdelsesarbejde ude på virksomhederne eller generelt solid indsigt i det rummelige arbejdsmarked - eller andre beskæftigelsesordninger. 
 
Den enkelte virksomhedskonsulent har typisk ansvar for forskellige beskæftigelsesordningers administration samtidig med, at vi har stor brede i arbejdsopgaverne i virksomhedskonsulentfunktionen.  
 
Vi forventer, du har en solid viden om arbejdsmarkedet og kender til erhverv og beskæftigelse. Du har blik og forståelse for, at yde høj service til vores virksomheder.  
 
Du kan udover den særlige vinkel med fremskaffelse af og etablering af fleksjob også hente ordinære job, småjob, private og offentlige løntilskud og virksomhedspraktikker til forskellige målgrupper ude hos virksomhederne.  
 
Du skal være frisk og vedholdende og gerne påvise, at du er god til at ringe op og etablere kundemøder med virksomhederne. Det er en fast del af arbejdet og kræver, at du er systematisk, frisk og vedholdende.  
 
Du kan planlægge og udføre f.eks. mindre virksomhedskampagner.  
 
Du har fuld forståelse for nødvendigheden af registrering af virksomhedskontakter.  
 
Du har et godt IT fundament. Du kender til Opera, VITAS og KMD’s CRM system, NN Markedsdata, Acadre, Jobnet og JogAG.  
 
Du har rummelighed i forhold til jobcenterets mange forskellige målgrupper – udover gruppen af ledige fleksjobvisiterede borgere - som du i forskellige sammenhænge kommer til at arbejde med.  
 
Du skal have flair for samarbejde især ude i marken med store og små virksomheder af enhver art - men også internt i organisationen med mange forskellige medarbejdergrupper.  
 
Udover dine udprægede samarbejdsevner har du også flair for at arbejde selvstændigt med ansvar for visse arbejdsopgaver og kan fungere som myndighedsperson.  
 
Afrapportering vedr. dit arbejde til nærmeste leder og til dine kollegaer falder dig naturligt. Vidensdeling falder dig ikke svært. 
 
Du er et engageret og samarbejdsorienteret menneske. Du har teamånd og ønsker at yde en effektiv indsats – og brænder for at gøre en positiv forskel.  
 
Du behersker og følger lovgivning og regler på beskæftigelsesområdet og følger vedvarende med i, hvordan de udvikler sig.  
 
Du påtager dig gerne og formår, at komme med forslag til udarbejdelse eller ajourføring af en arbejdsgang. Du går ikke af vejen for i ny og næ, at skrive et referat fra et teammøde. Du fungerer OK med en telefonvagt.  
 
Du har gyldigt kørekort til personbil.  
 
Vi tilbyder:  

  • Intro via sidemandsoplæring  
  • En afvekslende dagligdag med mange forskellige opgaver  
  • Deltagelse i ad hoc samarbejdsfora internt og på tværs af jobcentre 
  • Ansættelse indenfor HK overenskomst 
  • Frugtordning  
  • Massageordning  
Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder for Virksomhedsservice og fleksjob Hanne Mørup, telefon 51 58 78 57 eller pr. e-mail hmu@hvidovre.dk  
 
Der er ansøgningsfrist på stillingen den 15. august 2017 kl. 12.00.  
 
Send ansøgning via dette link  https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=1065&;departmentId=18956&ProjectId=144593
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her