HR opgaver


Mange virksomheder undervurderer arbejdsbyrden, der opstår i forbindelse med rekruttering af nye medarbejdere. Ofirs jobunivers kan hjælpe med at løse disse HR opgaver.


Virksomheders personale-afdelinger har travlt, og deres arbejdsopgaver er næppe blevet mindre eller færre i de senere år.


Især ser man ofte, at arbejds- og HR opgaver i forbindelse med rekruttering af nye ansatte bliver undervurderet – og måske sågar skubbet i baggrunden.

Det er en dårlig idé, for jobansøgere – uanset om de får stillingen eller ej – er ambassadører ude i verden for, hvordan den pågældende virksomhed behandler mennesker. Og dermed også for, hvor dygtigt, seriøst og professionelt virksomhedens personaleafdeling løser HR opgaver.


Får en ansøger en stilling, og bliver vedkommende glad for sit nye job, er der lagt en ekstra mursten i virksomhedens fundament, som består af tilfredse ansatte.
Ofir kan assistere både med gode råd og handling, så en virksomheds rekruttering og andre HR opgaver bliver løst mere effektivt.


Ofir tilbyder et unikt jobunivers, hvor man kan sammensætte pakker til stillingsannoncer, der rammer lige præcist de mennesker, man helst vil have i tale. Ud over Ofir.dk omfatter universet masser af medier og jobmiljøer – både på print og online.


Endelig kan Ofirs E-rekrutteringsløsning overtage mange HR opgaver og den ofte tunge logistik omkring ansættelse af nye medarbejdere: Fra indrykning af jobannoncer, over håndtering af kommunikationen med ansøgerne til booking af vigtige jobsamtaler med kandidater.