Rekrutteringssystem


Markedets bedste rekrutteringssystem hjælper med hele ansættelsesprocessen, når I skal have nye medarbejdere. Spar tid og ressourcer med Ofirs E-rekrutteringsløsning.


De fleste danske virksomheder styrer fortsat deres ansættelser og rekruttering manuelt. Det tager tid, kræver mange medarbejderes involvering – og man står ofte med en fornemmelse af, at man har glemt noget undervejs.


Et moderne rekrutteringssystem som Ofirs E-rekrutteringsløsning kan være den oplagte hjælper. Det er et enkelt og effektivt online-værktøj til at håndtere jeres virksomheds ansættelser.


Det alsidige rekrutteringssystem samler jeres ansøgninger og afslag i et overskueligt system. Desuden håndterer det jeres samtaler med kandidater og forenkler den administrative del af rekrutteringsprocessen.


Ofirs E-rekrutteringsløsning har mange fordele:

  • Vælg den opsætning, der passer til jeres virksomhed. Rekrutteringssystemet er let at skræddersy, og funktioner kan til- og fravælges efter behov
  • Effektiv kommunikation med kandidater. Systemet sikrer en hurtigere ansættelsessproces, fordi arbejdsgange struktureres, og systemet assisterer undervejs
  • Nemt at bruge. E-rekrutteringsløsningen er enkel at anvende, og systemet har fokus på brugervenlighed og intuitive funktioner
  • Undgå vedligehold og ekstra udgifter – implementering og kundeservice. Systemet er en fleksibel SaaS løsning. Det eneste, I behøver, er en pc og en internet forbindelse. Systemet supporteres af en erfaren leverandør, der sikrer hurtig opstart og smidig drift
  • Spar ressourcer. Med Ofirs E-rekrutteringsløsning kan jeres HR medarbejdere koncentrere sig om at finde de helt rigtige nye medarbejdere. De slipper for langtrukne administrative processer
  • Ansættelsesudvalg. Flere kan arbejde på samme tid i systemet. Softwaren opsættes nemt, så hver medarbejder kun har adgang til relevante og tilladte informationer.

Læs mere om Ofirs E-rekrutteringsløsning