Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

1-2 skarpe serviceminded IT-supportere. - Er du en af dem?

Invodan IT har rygende travlt og søger 1-2 skarpe og ansvarsbevidste IT-supportere.

 

Om dig og dine personlige kompetencer, forventer vi:

  • at du har lyst til brugersupport og udekørende opgaver.
  • at du er skarp, serviceminded og løsningsorienteret
  • at du kan håndtere og prioritere indkommende opgaver
  • at du er fleksibel i en travl hverdag
  • at du har drive og motivation til at tilegne dig ny viden
  • at du har erfaring med Microsoft platformen, herunder Windows, Office, Active Directory mv.
  • at du besidder analytisk sans og evnen at formidle komplicerede emner på en enkel og forståelig måde

 

Har du lyst til at blive en del af Invodan?

Så send os en ansøgning, med relevante dokumenter, til job@invodan.dk, med referencen: IT-supporter.

Hvis du har spørgsmål omkring stillingerne bedes du rette henvendelse til Frank Rasmussen på telefon 20 65 20 29.

Samtaler afholdes løbende.

 

Om Invodan IT

Invodan IT har strategisk rådgivning og implementering af IT løsninger som speciale. Vi oplever stigende interesse for vores produkter og ydelser som bl.a. indbefatter sikkerhed som en service og servere som en service.

Vi har stor fokus på kost-optimering bl.a. gennem automatisering af it-processer.

Hos Invodan IT sætter vi meget høje standarder. Vi vil give vores voksende kundekreds service i særklasse og det kræver meget af dig. Til gengæld bliver du en del af vores succes, der vokser stærkt og har spændende projekter og kunder.

Derudover har vi det sjovt og sætter pris på et stærkt kollegialt fællesskab og et ditto vidensniveau.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329757265Phoenix-b766f86912018-02-07T23:00:03.0431-2 skarpe serviceminded IT-supportere. - Er du en af dem?

Invodan IT har rygende travlt og søger 1-2 skarpe og ansvarsbevidste IT-supportere.

 

Om dig og dine personlige kompetencer, forventer vi:

  • at du har lyst til brugersupport og udekørende opgaver.
  • at du er skarp, serviceminded og løsningsorienteret
  • at du kan håndtere og prioritere indkommende opgaver
  • at du er fleksibel i en travl hverdag
  • at du har drive og motivation til at tilegne dig ny viden
  • at du har erfaring med Microsoft platformen, herunder Windows, Office, Active Directory mv.
  • at du besidder analytisk sans og evnen at formidle komplicerede emner på en enkel og forståelig måde

 

Har du lyst til at blive en del af Invodan?

Så send os en ansøgning, med relevante dokumenter, til job@invodan.dk, med referencen: IT-supporter.

Hvis du har spørgsmål omkring stillingerne bedes du rette henvendelse til Frank Rasmussen på telefon 20 65 20 29.

Samtaler afholdes løbende.

 

Om Invodan IT

Invodan IT har strategisk rådgivning og implementering af IT løsninger som speciale. Vi oplever stigende interesse for vores produkter og ydelser som bl.a. indbefatter sikkerhed som en service og servere som en service.

Vi har stor fokus på kost-optimering bl.a. gennem automatisering af it-processer.

Hos Invodan IT sætter vi meget høje standarder. Vi vil give vores voksende kundekreds service i særklasse og det kræver meget af dig. Til gengæld bliver du en del af vores succes, der vokser stærkt og har spændende projekter og kunder.

Derudover har vi det sjovt og sætter pris på et stærkt kollegialt fællesskab og et ditto vidensniveau.

2018-04-04T00:51:12.517 Invodan IT har rygende travlt og søger 1-2 skarpe og ansvarsbevidste IT-supportere. Om dig og dine personlige kompetencer, forventer vi: at du har lyst til brugersupport og udekørende opgaver. at du er skarp, serviceminded og løsningsorienteret at du kan håndtere og prioritere indkommende opgaver at du er fleksibel i en travl hverdag at du har drive og motivation til at tilegne dig ny viden at du har erfaring med Microsoft platformen, herunder Windows, Office, Active Directory mv. at du besidder analytisk sans og evnen at formidle komplicerede emner på en enkel og forståelig måde Har du lyst til at blive en del af Invodan? Så send os en ansøgning, med relevante dokumenter, til job@invodan.dk, med referencen: IT-supporter. Hvis du har spørgsmål omkring stillingerne bedes du rette henvendelse til Frank Rasmussen på telefon 20 65 20 29. Samtaler afholdes løbende. Om Invodan IT Invodan IT har strategisk rådgivning og implementering af IT løsninger som speciale. Vi oplever stigende interesse for vores produkter og ydelser som bl.a. indbefatter sikkerhed som en service og servere som en service. Vi har stor fokus på kost-optimering bl.a. gennem automatisering af it-processer. Hos Invodan IT sætter vi meget høje standarder. Vi vil give vores voksende kundekreds service i særklasse og det kræver meget af dig. Til gengæld bliver du en del af vores succes, der vokser stærkt og har spændende projekter og kunder. Derudover har vi det sjovt og sætter pris på et stærkt kollegialt fællesskab og et ditto vidensniveau.11Jobnetb766f869100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-03T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerLolland & FalsterGuldborgsund3104653INVODAN IT ApS11Sølvgade 74840Nørre AlslevDKDanmark0
job@invodan.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent522639JobNet47660951000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b766f869https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b766f869https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b766f869&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b766f869&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/6.jpgSøger du nye udfordringer indenfor IT?12008011Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT352880272Frank Rasmussenjob@invodan.dkDKDanmarkDKDanmark329928004Problem manager til Koncern IT, RingstedRobot Er du problemknuser med stort P, interesseret i at arbejde med proces management, og har du ønsket om at arbejde i en aktiv og udviklingsorienteret it-afdeling, så er du måske vores nye problem manager. Vi har valgt struktureret problemløsning som arbejdsmetode for håndtering af problems i Koncern IT og er pt. i gang med at uddanne ca. 70 medarbejdere i struktureret problemløsning. Vi forventer derfor, at du har erfaring med denne arbejdsmetode samt erfaring med arbejdet som Problem manager i en stor organisation. Jobbet Du bliver som Problem manager ansvarlig for Koncern IT s Problem management proces, og du vil have et tæt samarbejde med de øvrige proces managere i Serviceportefølje funktionen. Arbejdet består primært i at behandle og løse High impact problems samt tage initiativer til at identificere og undersøge hændelser, der kan lede til et problem. Du skal kunne samarbejde med alle involverede i problem løsningen, inkl. på ledelseslaget samt kunne kommunikere effektivt og præcist. Dine opgaver Drive, udvikle, forankre og vedligeholde Problem management processen Tovholder i forhold til struktureret problemløsning Registrere, prioritere og løbende opdatere Problem tickets i HP Service Manager. Sikre Root cause analyse i henhold til struktureret problemløsning Udarbejdelse af RCA Sikre dokumentation af known errors Sikre dokumentation af workarounds og løsninger samt at disse kommunikeres til relevante interessenter Proaktivt identificere problemområder og søge løsninger på disse for at reducere antallet af Incidents Udføre trendanalyser Dine kvalifikationer Erfaring som Problem manager eller med Problem management området Erfaring med eller kendskab til struktureret problemløsning Der ønskes minimum ITIL Foundation niveau og gerne højere.Du færdes hjemmevant i større it-miljøer både teknisk og organisatorisk Du er et åbent, engageret og humoristisk menneske Du kan arbejde struktureret og målrettet og ser dokumentation som en selvfølge Du evner at kommunikere mundtligt og skriftligt Du er god til at arbejde både selvstændigt og som en del af et team Du er god til at lede og inspirere problemløsningsteams Du har erfaring med ITIL i praksis Gerne erfaring med HP Service Manager Vi tilbyder En udfordrende stilling som Problem manager i Region Sjællands centrale it-afdeling med ca. 330 medarbejdere. IT Serviceportefølje er en enhed på 13 medarbejdere. Vores hovedformål er at optimere ITIL processer samt de understøttende værktøjer i Koncern IT med udgangspunkt i vores kundebetjening. Kunderne er b.la. sygehusene i Region Sjælland i alt ca. 17.000 brugere. Organisatorisk hører vi under IT Forretningsdialog. Du vil referere til funktionschefen for IT Serviceportefølje og den fysiske placering er på Ringsted sygehus, hvor hovedparten af it-afdelingens medarbejdere arbejder. Koncern ITs mission er at levere optimal og effektiv sundheds-it til Region Sjællands brugere. Vi er en spændende arbejdsplads med en kultur, der bygger på værdierne: Forandringsparat, loyal, engageret, respektfuld. Vi har et uformelt arbejdsmiljø med gode muligheder for kompetenceudvikling. Vi giver vores ansatte mulighed for løbende kompetenceudvikling. For at sikre en fornuftig balance mellem arbejds- og privat liv tilbyder vi flextidsordning og mulighed for at arbejde hjemmefra. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne for ny løn. Læs mere om os på LinkedIn eller på www.regionsjaelland.dk koncern-it. Om Region Sjælland Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 17.000 medarbejdere og et budget på 18 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Er du problemknuser med stort P, interesseret i at arbejde med proces management, og har du ønsket om at arbejde i en aktiv og udviklingsorienteret it-afdeling, så er du måske vores nye problem manager.

Vi har valgt struktureret problemløsning som arbejdsmetode for håndtering af problems i Koncern IT og er pt. i gang med at uddanne ca. 70 medarbejdere i struktureret problemløsning. Vi forventer derfor, at du har erfaring med denne arbejdsmetode samt erfaring med arbejdet som Problem manager i en stor organisation.

Jobbet

Du bliver som Problem manager ansvarlig for Koncern IT’s Problem management proces, og du vil have et tæt samarbejde med de øvrige proces managere i Serviceportefølje funktionen.

Arbejdet består primært i at behandle og løse “High impact” problems samt tage initiativer til at identificere og undersøge hændelser, der kan lede til et problem. Du skal kunne samarbejde med alle involverede i problem løsningen, inkl. på ledelseslaget samt kunne kommunikere effektivt og præcist.

Dine opgaver

  • Drive, udvikle, forankre og vedligeholde Problem management processen
  • Tovholder i forhold til struktureret problemløsning
  • Registrere, prioritere og løbende opdatere Problem tickets i HP Service Manager.
  • Sikre Root cause analyse i henhold til struktureret problemløsning
  • Udarbejdelse af RCA
  • Sikre dokumentation af known errors
  • Sikre dokumentation af workarounds og løsninger samt at disse kommunikeres til relevante interessenter
  • Proaktivt identificere problemområder og søge løsninger på disse for at reducere antallet af Incidents
  • Udføre trendanalyser

Dine kvalifikationer

  • Erfaring som Problem manager eller med Problem management området
  • Erfaring med eller kendskab til struktureret problemløsning
  • Der ønskes minimum ITIL Foundation niveau og gerne højere.Du færdes hjemmevant i større it-miljøer – både teknisk og organisatorisk
  • Du er et åbent, engageret og humoristisk menneske
  • Du kan arbejde struktureret og målrettet og ser dokumentation som en selvfølge
  • Du evner at kommunikere mundtligt og skriftligt
  • Du er god til at arbejde både selvstændigt og som en del af et team
  • Du er god til at lede og inspirere problemløsningsteams
  • Du har erfaring med ITIL i praksis
  • Gerne erfaring med HP Service Manager

Vi tilbyder

En udfordrende stilling som Problem manager i Region Sjællands centrale it-afdeling med ca. 330 medarbejdere.

IT Serviceportefølje er en enhed på 13 medarbejdere. Vores hovedformål er at optimere ITIL processer samt de understøttende værktøjer i Koncern IT med udgangspunkt i vores kundebetjening. Kunderne er b.la. sygehusene i Region Sjælland – i alt ca. 17.000 brugere. Organisatorisk hører vi under IT Forretningsdialog.

Du vil referere til funktionschefen for IT Serviceportefølje og den fysiske placering er på Ringsted sygehus, hvor hovedparten af it-afdelingens medarbejdere arbejder.

Koncern ITs mission er at levere optimal og effektiv sundheds-it til Region Sjællands brugere. Vi er en spændende arbejdsplads med en kultur, der bygger på værdierne: Forandringsparat, loyal, engageret, respektfuld. Vi har et uformelt arbejdsmiljø med gode muligheder for kompetenceudvikling.

Vi giver vores ansatte mulighed for løbende kompetenceudvikling. For at sikre en fornuftig balance mellem arbejds- og privat liv tilbyder vi flextidsordning og mulighed for at arbejde hjemmefra.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne for ny løn.

Læs mere om os på LinkedIn eller på www.regionsjaelland.dk/koncern-it.

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 17.000 medarbejdere og et budget på 18 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Region SjællandRingsted2018-12-18T00:00:002019-01-11T00:00:00
329919866Erfaren og handlekraftig programleder til Koncern IT, RingstedRobot Drives du af at gøre en forskel, er du handlekraftig og samtidig en erfaren programleder, så har du her muligheden for en attraktiv stilling, hvor du vil få en væsentlig og central rolle i optimering af systemer til fremtidens sundhedsvæsen. Kort om stillingen Fokus vil være på videreudvikling, optimering og organisatorisk implementering af løsninger på regionens sygehuse. Din primære arbejdsopgave bliver at udføre professionel projekt- og programledelse, men også på at gennemføre analyser og udarbejde beslutningsgrundlag. Ansvar Modtage, modne og styre projekter samt levering af leverancer i henhold til gældende tolerancer. Herunder også skrive beslutningsgrundlag til igangsættelse af nye projekter Programplanlægning, statusrapportering og opfølgning Løbende sikre at de enkelte leverancer i projekterne er veldefinerede og har et klart formål samt at identificerede gevinster kan realiseres Styring af budget, ressourcer, fremdrift og afhængigheder i eget program Risikostyring i programmet på tværs af projekter og eskalation til programstyregruppe, hvis nødvendigt Håndtering og eskalering af problemer og ændringsønsker fra projekterne Motivere og lede programmets projektdeltagere såvel som interessenter til at nå målet Overordnet opfølgning på eksterne leverandørers performance på projektniveau Udarbejdelse af programstrategier og drive programmet i tråd med disse Kommunikations og forandringsledelses aktiviteter Agere sparringspartner for ledelsen Kvalifikationer Omfattende dokumenteret erfaring med arbejde i store komplekse organisationer gerne inden for den offentlige sektor Omfattende dokumenteret erfaring med ledelse af større programmer projekter, herunder projektteams på tværs af organisationer og faggrupper Erfaring med håndtering af styregruppemedlemmer på topledelsesniveau Stærke kommunikative evner i både skrift og tale Relevant uddannelse gerne på kandidatniveau Personlige egenskaber Forretningsorienteret med strategisk og politisk tæft Motiveres af at påtage sig denne centrale og vigtige rolle i forhold til at skabe fremtidens sundhedsvæsen Pragmatisk og med en løsningsorienteret tilgang til problemstillinger Overbevisende og respektfuld i adfærd samt har stor gennemslagskraft Ambitiøs og resultatorienteret, men samtidig kvalitetsbevidst God til at bevare overblikket i pressede situationer God til at til at se nye muligheder og skabe positive resultater Hvis du har kendskab til sundhedssektoren vil det være en fordel, men ikke et krav. Arbejdssted vil være i Ringsted, men det forventes, at du er mobil og jævnligt kan deltage i møder på andre lokaltioner. Vi tilbyder En attraktiv og udviklende stilling i Region Sjælland, hvor du kan være med til at være retningsgivende, og hvor der er mulighed for stor personlig og faglig udvikling. Vi er omstillings- og forandringsparate som organisation. Gennem et attraktivt arbejdsmiljø og en synlig ledelse sikrer vi vedvarende, at relevante og korrekte kompetencer er til stede. Yderligere information Tiltrædelse 01.03.19 eller efter aftale. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Attraktiv pensionsordning. Arbejdstid er normal dagarbejdstid med flextidsordning. Yderligere information kan hentes hos funktionschef, Ann Ilsøe Hvid, 25 45 49 59 eller udviklingschef Henning Trier, 51 20 22 28. Ansøgningsfrist 02.01.19 Om Region Sjælland Koncern IT i Region Sjælland arbejder målrettet efter værdisættet FLER Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer derfor, at vores nye kollega konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage. Region Sjælland har et mål om at nå endnu længere med at skabe sammenhængende it-løsninger. Vi er desuden på forkant med at være innovative og nytænkende i forhold til at sikre fremtidens løsninger. Region Sjælland er med ca. 17.000 medarbejdere regionens største arbejdsplads med et budget på kr. 18 mia. kr. Vi varetager opgaver inden for sundhed, regional udvikling og drift af en række sociale institutioner for i alt 811.000 borgere. Om Region Sjælland Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 17.000 medarbejdere og et budget på 18 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Drives du af at gøre en forskel, er du handlekraftig og samtidig en erfaren programleder, så har du her muligheden for en attraktiv stilling, hvor du vil få en væsentlig og central rolle i optimering af systemer til fremtidens sundhedsvæsen.

Kort om stillingen

Fokus vil være på videreudvikling, optimering og organisatorisk implementering af løsninger på regionens sygehuse. Din primære arbejdsopgave bliver at udføre professionel projekt- og programledelse, men også på at gennemføre analyser og udarbejde beslutningsgrundlag.

Ansvar

  • Modtage, modne og styre projekter samt levering af leverancer i henhold til gældende tolerancer. Herunder også skrive beslutningsgrundlag til igangsættelse af nye projekter
  • Programplanlægning, statusrapportering og opfølgning
  • Løbende sikre at de enkelte leverancer i projekterne er veldefinerede og har et klart formål samt at identificerede gevinster kan realiseres
  • Styring af budget, ressourcer, fremdrift og afhængigheder i eget program
  • Risikostyring i programmet på tværs af projekter og eskalation til programstyregruppe, hvis nødvendigt
  • Håndtering og eskalering af problemer og ændringsønsker fra projekterne
  • Motivere og lede programmets projektdeltagere såvel som interessenter til at nå målet
  • Overordnet opfølgning på eksterne leverandørers performance på projektniveau
  • Udarbejdelse af programstrategier og drive programmet i tråd med disse
  • Kommunikations og forandringsledelses aktiviteter
  • Agere sparringspartner for ledelsen

Kvalifikationer

  • Omfattende dokumenteret erfaring med arbejde i store komplekse organisationer – gerne inden for den offentlige sektor
  • Omfattende dokumenteret erfaring med ledelse af større programmer/projekter, herunder projektteams på tværs af organisationer og faggrupper
  • Erfaring med håndtering af styregruppemedlemmer på topledelsesniveau
  • Stærke kommunikative evner i både skrift og tale
  • Relevant uddannelse – gerne på kandidatniveau

Personlige egenskaber

  • Forretningsorienteret med strategisk og politisk tæft
  • Motiveres af at påtage sig denne centrale og vigtige rolle i forhold til at skabe fremtidens sundhedsvæsen
  • Pragmatisk og med en løsningsorienteret tilgang til problemstillinger
  • Overbevisende og respektfuld i adfærd samt har stor gennemslagskraft
  • Ambitiøs og resultatorienteret, men samtidig kvalitetsbevidst
  • God til at bevare overblikket i pressede situationer
  • God til at til at se nye muligheder og skabe positive resultater

Hvis du har kendskab til sundhedssektoren vil det være en fordel, men ikke et krav.

Arbejdssted vil være i Ringsted, men det forventes, at du er mobil og jævnligt kan deltage i møder på andre lokaltioner.

Vi tilbyder

En attraktiv og udviklende stilling i Region Sjælland, hvor du kan være med til at være retningsgivende, og hvor der er mulighed for stor personlig og faglig udvikling.

Vi er omstillings- og forandringsparate som organisation. Gennem et attraktivt arbejdsmiljø og en synlig ledelse sikrer vi vedvarende, at relevante og korrekte kompetencer er til stede.

Yderligere information

Tiltrædelse 01.03.19 eller efter aftale.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Attraktiv pensionsordning. Arbejdstid er normal dagarbejdstid med flextidsordning.

Yderligere information kan hentes hos funktionschef, Ann Ilsøe Hvid, 25 45 49 59 eller udviklingschef Henning Trier, 51 20 22 28.

Ansøgningsfrist 02.01.19

Om Region Sjælland

Koncern IT i Region Sjælland arbejder målrettet efter værdisættet FLER – Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer derfor, at vores nye kollega konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage.

Region Sjælland har et mål om at nå endnu længere med at skabe sammenhængende it-løsninger. Vi er desuden på forkant med at være innovative og nytænkende i forhold til at sikre fremtidens løsninger.

Region Sjælland er med ca. 17.000 medarbejdere regionens største arbejdsplads med et budget på kr. 18 mia. kr. Vi varetager opgaver inden for sundhed, regional udvikling og drift af en række sociale institutioner for i alt 811.000 borgere.

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 17.000 medarbejdere og et budget på 18 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Region SjællandRingsted2018-12-05T00:00:002019-01-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Problem manager til Koncern IT, Ringsted

Region Sjælland

Ringsted
Er du problemknuser med stort P, interesseret i at arbejde med proces management, og har du ønsket om at arbejde i en aktiv og udviklingsorienteret it-afdeling, så er du måske vores nye problem manager. Vi har valgt struktureret problemløsning som a...
Indrykket:18. december 2018
Udløbsdato:11. januar 2019

Erfaren og handlekraftig programleder til Koncern IT, Ringsted

Region Sjælland

Ringsted
Drives du af at gøre en forskel, er du handlekraftig og samtidig en erfaren programleder, så har du her muligheden for en attraktiv stilling, hvor du vil få en væsentlig og central rolle i optimering af systemer til fremtidens sundhedsvæsen. Kort om...
Indrykket:5. december 2018
Udløbsdato:2. januar 2019