Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

1. Assistenter med mulighed for udvikling. Nat- eller dagarbejde

Toma Facility A/S søger stabile og kvalitetsbevidste 1. Assistenter med mulighed for at udvikles til Tilsynsfunktionær til rengøring og service hos vores kunder i Ålborg og omegn søger vi 2 nye kollegaer.

 

 

Vi søger engagerede og modne personer med et stort servicegen, der kan arbejde selvstændigt og samtidigt bidrage konstruktivt i et team af gode kolleger.

 

Din Profil

Foruden at have et godt overblik og et højt fagligt niveau, skal du være god til dansk i både skrift og tale. Du har minimum et par års erfaring inden for rengørings/servicebranchen, er fleksibel, ansvarsbevidst og kan godt lide at tænke ud af boksen.

Da du bliver Tomas ansigt udadtil, skal du være god til at planlægge og strukturere dine daglige opgaver, da det bliver dit ansvar at arbejdet nås til tiden og lever op til kundens forventninger.

Du skal kunne fremvise gyldig kørekort, da du skal forvente kørsel mellem pladserne

 

Vi tilbyder

Hos Toma får du kolleger, der ved, hvad god service er – det er det, vi lever af. Samtidig vægter vi vores medarbejdere meget højt og tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, loyalitet, gensidig tillid og positivt samarbejde.

Som arbejdsplads tilbyder vi derfor trygge ansættelsesforhold, et godt og sikkert arbejdsmiljø, en nærværende og engageret ledelse samt gode personlige udviklingsmuligheder.

Du får naturligvis en attraktiv lønpakke inklusive pension og sundhedsforsikring ifølge Service overenskomsten.

 

  • Dag: Arbejdstiden vil være i tidsrummet: Kl. 05.00 – 18.00 – 37 timer ugl.
  • Nat: Arbejdstiden vil være i tidsrummet: Kl. 22.00 – 08.00 – 10.00 – 37 timer ugl.

 

Ønsker du yderligere oplysninger eller har du spørgsmål til stillingen så kontakt venligst

Lotte Andersen, telefonnummer 20913537 mellem kl. 10-00 – 12.00 på hverdage.

 

Send gerne din ansøgning med billede og C.V hurtigst muligt, da vi inviterer kvalificerede ansøgere til samtale løbende.

 

Mailadresse: Lotte.Andersen@toma-as.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011269Phoenix-f5ddb18112019-04-25T00:00:001. Assistenter med mulighed for udvikling. Nat- eller dagarbejde

Toma Facility A/S søger stabile og kvalitetsbevidste 1. Assistenter med mulighed for at udvikles til Tilsynsfunktionær til rengøring og service hos vores kunder i Ålborg og omegn søger vi 2 nye kollegaer.

 

 

Vi søger engagerede og modne personer med et stort servicegen, der kan arbejde selvstændigt og samtidigt bidrage konstruktivt i et team af gode kolleger.

 

Din Profil

Foruden at have et godt overblik og et højt fagligt niveau, skal du være god til dansk i både skrift og tale. Du har minimum et par års erfaring inden for rengørings/servicebranchen, er fleksibel, ansvarsbevidst og kan godt lide at tænke ud af boksen.

Da du bliver Tomas ansigt udadtil, skal du være god til at planlægge og strukturere dine daglige opgaver, da det bliver dit ansvar at arbejdet nås til tiden og lever op til kundens forventninger.

Du skal kunne fremvise gyldig kørekort, da du skal forvente kørsel mellem pladserne

 

Vi tilbyder

Hos Toma får du kolleger, der ved, hvad god service er – det er det, vi lever af. Samtidig vægter vi vores medarbejdere meget højt og tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, loyalitet, gensidig tillid og positivt samarbejde.

Som arbejdsplads tilbyder vi derfor trygge ansættelsesforhold, et godt og sikkert arbejdsmiljø, en nærværende og engageret ledelse samt gode personlige udviklingsmuligheder.

Du får naturligvis en attraktiv lønpakke inklusive pension og sundhedsforsikring ifølge Service overenskomsten.

 

  • Dag: Arbejdstiden vil være i tidsrummet: Kl. 05.00 – 18.00 – 37 timer ugl.
  • Nat: Arbejdstiden vil være i tidsrummet: Kl. 22.00 – 08.00 – 10.00 – 37 timer ugl.

 

Ønsker du yderligere oplysninger eller har du spørgsmål til stillingen så kontakt venligst

Lotte Andersen, telefonnummer 20913537 mellem kl. 10-00 – 12.00 på hverdage.

 

Send gerne din ansøgning med billede og C.V hurtigst muligt, da vi inviterer kvalificerede ansøgere til samtale løbende.

 

Mailadresse: Lotte.Andersen@toma-as.dk

2019-05-29T00:51:25.243 Toma Facility A S søger stabile og kvalitetsbevidste 1. Assistenter med mulighed for at udvikles til Tilsynsfunktionær til rengøring og service hos vores kunder i Ålborg og omegn søger vi 2 nye kollegaer. Vi søger engagerede og modne personer med et stort servicegen, der kan arbejde selvstændigt og samtidigt bidrage konstruktivt i et team af gode kolleger. Din Profil Foruden at have et godt overblik og et højt fagligt niveau, skal du være god til dansk i både skrift og tale. Du har minimum et par års erfaring inden for rengørings servicebranchen, er fleksibel, ansvarsbevidst og kan godt lide at tænke ud af boksen. Da du bliver Tomas ansigt udadtil, skal du være god til at planlægge og strukturere dine daglige opgaver, da det bliver dit ansvar at arbejdet nås til tiden og lever op til kundens forventninger. Du skal kunne fremvise gyldig kørekort, da du skal forvente kørsel mellem pladserne Vi tilbyder Hos Toma får du kolleger, der ved, hvad god service er det er det, vi lever af. Samtidig vægter vi vores medarbejdere meget højt og tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, loyalitet, gensidig tillid og positivt samarbejde. Som arbejdsplads tilbyder vi derfor trygge ansættelsesforhold, et godt og sikkert arbejdsmiljø, en nærværende og engageret ledelse samt gode personlige udviklingsmuligheder. Du får naturligvis en attraktiv lønpakke inklusive pension og sundhedsforsikring ifølge Service overenskomsten. Dag: Arbejdstiden vil være i tidsrummet: Kl. 05.00 18.00 37 timer ugl. Nat: Arbejdstiden vil være i tidsrummet: Kl. 22.00 08.00 10.00 37 timer ugl. Ønsker du yderligere oplysninger eller har du spørgsmål til stillingen så kontakt venligst Lotte Andersen, telefonnummer 20913537 mellem kl. 10-00 12.00 på hverdage. Send gerne din ansøgning med billede og C.V hurtigst muligt, da vi inviterer kvalificerede ansøgere til samtale løbende. Mailadresse: Lotte.Andersen@toma-as.dk11jobnetf5ddb181100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-28T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnVallensbæk3499467TOMA FACILITY A/S11Jydekrogen 72625VallensbækDKDanmark0
Lotte.Andersen@toma-as.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent737574JobNet4968706496870610002-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5ddb181https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5ddb181https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5ddb181&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5ddb181&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Rengoring/1.jpg1. Assistenter med mulighed for udvikling. Nat- eller dagarbejde12098001Dansk3Læse/ tale452Rengøringsleder34Rengøring361268875Lotte AndersenLotte.Andersen@toma-as.dkDanmarkDanmark330084235Coor søger en Serviceleder til vores kunder i Københavns OmrådetRobot Vi søger en faglig dygtig Serviceleder til, sammen med den Tilsynsførende på området, at drifte vores kontrakter hovedsageligt i Københavns Området. Så hvis du kunne tænke dig at blive del af en spændende nordisk Facility Management koncern i vækst så er du måske vores nye Serviceleder. Service i stjerneklasse og passion for people Vil du være med til at levere en ekstraordinær service i stjerneklasse? Hvis ja , så skal du tage med Coor på rejsen mod stjernerne. Vi stræber altid efter, at levere service i stjerneklasse, da service er vores kerneydelse. Samtidig bidrager vores forbedringskultur til, at vi går efter at gøre det vi gjorde godt i går lidt bedre i morgen. Vores kultur er baseret på menneskelige værdier, og vi arbejder med begrebet Passion for People . Vores virksomhed er drevet af mennesker og vores medarbejdere er vores vigtigste ressource. Nu har DU chancen for at blive del af teamet. Selve jobbet Der er tale om et alsidigt job i en spændende virksomhed. Stillingen er på 37 timer pr. uge fordelt på mandag - fredag. Arbejdet er fordelt på både dags- og aften arbejde. Start: Jobstart er hurtigst muligt Som Serviceleder, i Coor, bliver dine ansvarsområder blandt andet følgende: Personaleansvarlig: Ledelse af ca. 40 medarbejdere Oplæring og træning af nye medarbejdere Administrative opgaver såsom lønbehandling mv. Kvalitetskontrol og opfølgning Disponering af rengøringsmaterialer Kontaktperson for kunderne i dit område Bemærk at du som serviceleder dækker flere kunder i et stort geografisk område, hvorfor der vil være en del kørsel til og fra kunder Coor tilbyder Hos Coor har vi et trygt arbejdsmiljø samt en bæredygtighedspolitik, som sikrer, at vi tager et socialt, miljømæssigt og virksomhedsmæssigt ansvar. Du tilbydes løn efter kvalifikationer inkl. en god pensionsordning, sundhedsordning og firmabetalt sundhedssikring Firmabil og telefon til arbejdsmæssig brug Derudover har vi en aktiv personaleforening som fx tilbyder billetter til attraktive priser, familiearrangement og meget mere Ansættelse i en virksomhed med flad struktur og fokus på samarbejde på tværs Coor er en stor virksomhed med høj grad af diversitet dvs. der er også plads til dig og dine holdninger, da vi mener at vi bliver bedre af hinandens forskelligheder I Coor spiller vi hinanden gode og du vil derfor få personlig udvikling via sparring med kompetente kollegaer samt mulighed for kompetenceudvikling via kurser uddannelse ved behov Vi er ambitiøse og vil ikke bare gøre som vi plejer, da vi altid vil forberede os i Coor. Vi har en udbredt forbedringskultur via en høj grad af nytænkning. Samtidig er vi first movers indenfor teknologi, hvilket betyder at vi benytter de nyeste teknogiske redskaber I disse film kan du se mere om Coor som arbejdsplads: Om Coor Coor - Passion for service, passion for people Coor - Et smil Du kan læse mere om Coor på vores hjemmeside: https: www.coor.dk og på vores virksomhedsside på LinkedIn: https: www.linkedin.com company 19016 Dine kvalifikationer Du har ledelseserfaring og gerne fra en tilsvarende funktion indenfor rengøringsfaget, og da kundekontakt er en vigtig del af dit arbejde skal du være god til at skabe kunderelationer. Derudover har du: Erfaring med ledelse og opsyn hos kunder på kontrakter Erfaring indenfor rengøringsfaget Gode IT kompetencer bl.a. bruger af MS-Office pakken samt evner at sætte dig ind i nye systemer Gode danskkundskaber og god til at kommunikere, både på skrift og mundtligt Kørekort til kategori B Om dig For at du er den rette kandidat til stillingen som Serviceleder hos Coor, er det en forudsætning at du er i besiddelse af et højt servicegen og samtidig er du en god menneskekender. Derudover er du: Nysgerrig på Facility Management branchen Du er udadvendt Du er kvalitetsbevidst og kan arbejde selvstændigt Du har overblik og kan arbejde struktureret Du kan begå dig blandt mange forskellige typer af mennesker Da vi arbejder i en driftsorienteret virksomhed, så er det vigtigt at du er omstillingsparat Interesseret? Ved behov for yderligere informationer kan du kontakte Distrikschef Flemming Nielsen på tlf.: 23684850 mellem kl 8.00-16.00, eller på mail Flemming.nielsen@coor.Com Bemærk, at vi indkalder løbende kandidater til samtaler og fjerner stillingsannoncen, når den rette kandidat er fundet, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Du søger jobbet påCoor.dk. Du kan ikke søge jobbet via e-mail eller almindelig brevpost. Vi ser frem til, at modtage DIN ansøgning dit CV.

Vi søger en faglig dygtig Serviceleder til, sammen med den Tilsynsførende på området, at drifte vores kontrakter hovedsageligt i Københavns Området. Så hvis du kunne tænke dig at blive del af en spændende nordisk Facility Management koncern i vækst – så er du måske vores nye Serviceleder.

Service i stjerneklasse og passion for people

Vil du være med til at levere en ekstraordinær service i stjerneklasse? Hvis "ja", så skal du tage med Coor på rejsen mod stjernerne. Vi stræber altid efter, at levere service i stjerneklasse, da service er vores kerneydelse. Samtidig bidrager vores forbedringskultur til, at vi går efter at gøre det vi gjorde godt i går lidt bedre i morgen.  

Vores kultur er baseret på menneskelige værdier, og vi arbejder med begrebet ”Passion for People”. Vores virksomhed er drevet af mennesker og vores medarbejdere er vores vigtigste ressource. Nu har DU chancen for at blive del af teamet.

Selve jobbet

Der er tale om et alsidigt job i en spændende virksomhed. Stillingen er på 37 timer pr. uge fordelt på mandag - fredag. Arbejdet er fordelt på både dags- og aften arbejde.

Start: Jobstart er hurtigst muligt

Som Serviceleder, i Coor, bliver dine ansvarsområder blandt andet følgende:

  • Personaleansvarlig: Ledelse af ca. 40 medarbejdere
  • Oplæring og træning af nye medarbejdere
  • Administrative opgaver såsom lønbehandling mv.
  • Kvalitetskontrol og opfølgning
  • Disponering af rengøringsmaterialer
  • Kontaktperson for kunderne i dit område
  • Bemærk at du som serviceleder dækker flere kunder i et stort geografisk område, hvorfor der vil være en del kørsel til og fra kunder

Coor tilbyder

Hos Coor har vi et trygt arbejdsmiljø samt en bæredygtighedspolitik, som sikrer, at vi tager et socialt, miljømæssigt og virksomhedsmæssigt ansvar.

  • Du tilbydes løn efter kvalifikationer inkl. en god pensionsordning, sundhedsordning og firmabetalt sundhedssikring
  • Firmabil og telefon til arbejdsmæssig brug
  • Derudover har vi en aktiv personaleforening som fx tilbyder billetter til attraktive priser, familiearrangement og meget mere
  • Ansættelse i en virksomhed med flad struktur og fokus på samarbejde på tværs
  • Coor er en stor virksomhed med høj grad af diversitet – dvs. der er også plads til dig og dine holdninger, da vi mener at vi bliver bedre af hinandens forskelligheder
  • I Coor spiller vi hinanden gode og du vil derfor få personlig udvikling via sparring med kompetente kollegaer samt mulighed for kompetenceudvikling via kurser/uddannelse ved behov
  • Vi er ambitiøse og vil ikke bare gøre som vi plejer, da vi altid vil forberede os i Coor. Vi har en udbredt forbedringskultur via en høj grad af nytænkning. Samtidig er vi first movers indenfor teknologi, hvilket betyder at vi benytter de nyeste teknogiske redskaber

I disse film kan du se mere om Coor som arbejdsplads:

Om Coor

Coor - Passion for service, passion for people

Coor - Et smil

Du kan læse mere om Coor på vores hjemmeside: https://www.coor.dk/ og på vores virksomhedsside på LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/19016/

Dine kvalifikationer

Du har ledelseserfaring og gerne fra en tilsvarende funktion indenfor rengøringsfaget, og da kundekontakt er en vigtig del af dit arbejde skal du være god til at skabe kunderelationer. Derudover har du:

  • Erfaring med ledelse og opsyn hos kunder/på kontrakter
  • Erfaring indenfor rengøringsfaget
  • Gode IT kompetencer bl.a. bruger af MS-Office pakken samt evner at sætte dig ind i nye systemer
  • Gode danskkundskaber og god til at kommunikere, både på skrift og mundtligt
  • Kørekort til kategori B

 

Om dig

For at du er den rette kandidat til stillingen som Serviceleder hos Coor, er det en forudsætning at du er i besiddelse af et højt servicegen og samtidig er du en god menneskekender. Derudover er du:

  • Nysgerrig på Facility Management branchen
  • Du er udadvendt
  • Du er kvalitetsbevidst og kan arbejde selvstændigt
  • Du har overblik og kan arbejde struktureret
  • Du kan begå dig blandt mange forskellige typer af mennesker
  • Da vi arbejder i en driftsorienteret virksomhed, så er det vigtigt at du er omstillingsparat

Interesseret?

Ved behov for yderligere informationer kan du kontakte Distrikschef Flemming Nielsen på tlf.: 23684850 mellem kl 8.00-16.00, eller på mail Flemming.nielsen@coor.Com

Bemærk, at vi indkalder løbende kandidater til samtaler og fjerner stillingsannoncen, når den rette kandidat er fundet, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Du søger jobbet påCoor.dk. Du kan ikke søge jobbet via e-mail eller almindelig brevpost.

Vi ser frem til, at modtage DIN ansøgning/dit CV.

COOR SERVICE MANAGEMENT A/SIshøj2019-09-04T00:00:002019-09-18T00:00:00
330090973Serviceleder -Rengøring SjællandRobot Vi søger en erfaren serviceleder-til forskellige rengøringsopgaver indenfor institutioner, Ervher, Privat, kontorer og lignende.JobprofilDine arbejdsopgaver er daglig ledelse af kundekontakt og kvalitetskontrol.PersonprofilVi forventer at du er: en erfaren leder indenfor rengøringsbranchen. God til daglig kundeundersøgelse og resultatorienteret God til at finde rengøringsløsninger. Er god til arbejde effektivt inden for internationale omerade. Har lyst til og er god til kundekontakt. Serviceminded, åben og har et godt humør. God til komunikare effektivt på Dansk og EngleskVi tilbyder: Et spændende og alsidigt job. Mulighed for at arbejde hjemmefra Et udfordrende arbejde, hvor du kan tage ansvar for dine opgaver. Mulighed for Firmabil. Arbejdstid 20 timer om ugen, men kan opgraderes til fultime base på resultatetYderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte Allan Olu på e-mail allanolu@yahoo.com eller telefon 22 34 74 82. Ansøgning Skriftlig ansøgning pr. e-mail til allanolu@yahoo.com mærket Serviceleder(kun seriøse ansøgere)

Vi søger en erfaren serviceleder-til forskellige rengøringsopgaver indenfor institutioner, Ervher, Privat, kontorer og lignende.
Jobprofil
Dine arbejdsopgaver er daglig ledelse af kundekontakt og kvalitetskontrol.
Personprofil
Vi forventer at du er:
•en erfaren leder indenfor rengøringsbranchen.
•God til daglig kundeundersøgelse og resultatorienteret
•God til at finde rengøringsløsninger.
•Er god til arbejde effektivt inden for internationale omerade.
•Har lyst til og er god til kundekontakt.
•Serviceminded, åben og har et godt humør.
•God til komunikare effektivt på Dansk og Englesk
Vi tilbyder:
•Et spændende og alsidigt job.
•Mulighed for at arbejde hjemmefra
•Et udfordrende arbejde, hvor du kan tage ansvar for dine opgaver.
•Mulighed for Firmabil.
•Arbejdstid 20 timer om ugen, men kan opgraderes til fultime base på resultatet
Yderligere oplysninger
•Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte Allan Olu på
•e-mail allanolu@yahoo.com eller telefon 22 34 74 82.
•Ansøgning
•Skriftlig ansøgning pr. e-mail til allanolu@yahoo.com mærket ”Serviceleder
(kun seriøse ansøgere)

Honey-Brooks (HB) v/O.A.Olabode Oluwaseun Adepeju OlabodeKøbenhavn K2019-09-17T00:00:002019-10-11T00:00:00
330090728Coor søger Tilsynsførende/ass. serviceleder til Kastrup LufthavnRobot Som Tilsynsførende ass. serviceleder hos Coor i Kastup Lufthavn, får du et spændende job, hvor du er med til at sikre at driften og rengøringsydelsen til vores kunder altid er i top. Samtidig vil du få mulighed for at komme med på en spændende rejse i Nordens førende Facility Management virksomhed, som er i rivende udvikling. Service i stjerneklasse og passion for people Vil du være med til at levere en ekstraordinær service i stjerneklasse? Hvis ja , så skal du tage med Coor på rejsen mod stjernerne. Vi stræber altid efter, at levere service i stjerneklasse, da service er vores kerneydelse. Samtidig bidrager vores forbedringskultur til, at vi går efter at gøre det vi gjorde godt i går lidt bedre i morgen. Vores kultur er baseret på menneskelige værdier, og vi arbejder med begrebet Passion for People . Vores virksomhed er drevet af mennesker og vores medarbejdere er vores vigtigste ressource. Nu har DU chancen for at blive del af teamet. Dit arbejde som Tilsynsførende ass. serviceleder bliver hovedsageligt: Arbedjstiden er fordelt mellem manuelt arbejde og drift ansvar. Du vil komme til at have et tæt samarbejde med Site Manager og de øvrige medarbejdere. Tilsyn, afrapportering og rengøringskontroller Lønregistrering Rengøring og afløsning Ledelse og oplæring af 30 medarbejdere Varebestillinger i mindre omfang Ad hoc efter aftale med servicelederen Timeantal samt startdato Stillingen på 37 timer ugentligt med arbejdstid, primært i tidsrummet 05.00 - 13.00, med fleksibilitet ifht. arbejdstid. Weekendarbejde og natarbejde kan forekomme i perioder. Start 1. november 2019. Vi holder løbende samtaler, når den rette kandidat er fundet fjernes stillingsopslaget. Coor tilbyder: Vi synes selv, at vores arbejdsplads er fantastisk, så hvis du bliver ansat som Tilsynsførende hos Coor, så får du: Du tilbydes løn i henhold til gældende overenskomst: Tilsynsfunktionæroverenskomst inkl. pensionsordning og sundhedssikring, firmabil og telefon til arbejdsmæssig brug En alsidig arbejdsdag Positive og dygtige kolleger Derudover har vi i Coor en aktiv personaleforening, som fx tilbyder billetter til attraktive priser, indkøbsordninger, familie arrangement osv. Ansættelse i en virksomhed med flad struktur og fokus på samarbejde på tværs Coor er en stor virksomhed med høj grad af diversitet dvs. der er også plads til dig og dine holdninger, da vi mener at vi bliver bedre af hinandens forskelligheder I Coor spiller vi hinanden gode og du vil derfor få personlig udvikling via sparring med kompetente kollegaer samt mulighed for kompetenceudvikling via kurser uddannelse ved behov Vi er ambitiøse og vil ikke bare gøre som vi plejer, da vi altid vil forberede os i Coor. Vi har en udbredt forbedringskultur via en høj grad af nytænkning. Samtidig er vi first movers indenfor teknologi, hvilket betyder at vi benytter de nyeste teknogiske redskaber Du kan læse mere om Coor på vores hjemmeside: https: www.coor.dk og på vores virksomhedsside på Linkedin: https: www.linkedin.com company 19016 . I disse film kan du se mere om Coor som arbejdsplads: Om Coor Coor - Passion for service, passion for people Coor - Et smil Om dig: Du kan arbejde selvstændigt, du er god til at planlægge din egen dag, og samtidig har du flair for at arbejde med IT-systemer. Du kan læse, tale og forstå dansk samt engelsk Ordentlighed er vigtigt for dig, ligesom for os, og du udviser interesse overfor medarbejdere, kollegaer og kunder Du er fleksibel, i stand til at arbejde på skæve tidspunkter og trives i en travl hverdag Som person er du serviceminded og udadvendt, du har gåpåmod og er god til at skabe overblik God til at kommunikere med kunden og medarbejderne Det er en forudsætning at du kan PET godkendes. Din erfaring og kvalifikationer: Gerne med grundlæggende lederuddannelse og erfaring Gerne med grundlæggende rengøringskurser og erfraing Vil du med på holdet og på en spændende rejse? Ved behov for yderligere informationer se kontaktinformation i kolonnen til højre. Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi indkalder kandidater løbende til samtaler og fjerner opslaget når den rette kandidat er fundet. Du søger jobbet via Coors hjemmeside under Ledige Stillinger. Bemærk: Du kan ikke søge via e-mail eller pr. post.

Som Tilsynsførende/ass. serviceleder hos Coor i Kastup Lufthavn, får du et spændende job, hvor du er med til at sikre at driften og rengøringsydelsen til vores kunder altid er i top. Samtidig vil du få mulighed for at komme med på en spændende rejse i Nordens førende Facility Management virksomhed, som er i rivende udvikling. 

Service i stjerneklasse og passion for people

Vil du være med til at levere en ekstraordinær service i stjerneklasse? Hvis "ja", så skal du tage med Coor på rejsen mod stjernerne. Vi stræber altid efter, at levere service i stjerneklasse, da service er vores kerneydelse. Samtidig bidrager vores forbedringskultur til, at vi går efter at gøre det vi gjorde godt i går lidt bedre i morgen.  

Vores kultur er baseret på menneskelige værdier, og vi arbejder med begrebet ”Passion for People”. Vores virksomhed er drevet af mennesker og vores medarbejdere er vores vigtigste ressource. Nu har DU chancen for at blive del af teamet.

Dit arbejde som Tilsynsførende/ass. serviceleder bliver hovedsageligt:

Arbedjstiden er fordelt mellem manuelt arbejde og drift ansvar. Du vil komme til at have et tæt samarbejde med Site Manager og de øvrige medarbejdere.

  • Tilsyn, afrapportering og rengøringskontroller
  • Lønregistrering
  • Rengøring og afløsning
  • Ledelse og oplæring af 30 medarbejdere
  • Varebestillinger i mindre omfang
  • Ad hoc efter aftale med servicelederen

Timeantal samt startdato

Stillingen på 37 timer ugentligt med arbejdstid, primært i tidsrummet 05.00 - 13.00, med fleksibilitet ifht. arbejdstid. Weekendarbejde og natarbejde kan forekomme i perioder.

Start 1. november 2019. Vi holder løbende samtaler, når den rette kandidat er fundet fjernes stillingsopslaget.

Coor tilbyder:

Vi synes selv, at vores arbejdsplads er fantastisk, så hvis du bliver ansat som Tilsynsførende hos Coor, så får du:

  • Du tilbydes løn i henhold til gældende overenskomst: Tilsynsfunktionæroverenskomst inkl. pensionsordning og sundhedssikring, firmabil og telefon til arbejdsmæssig brug
  • En alsidig arbejdsdag
  • Positive og dygtige kolleger
  • Derudover har vi i Coor en aktiv personaleforening, som fx tilbyder billetter til attraktive priser, indkøbsordninger, familie arrangement osv.
  • Ansættelse i en virksomhed med flad struktur og fokus på samarbejde på tværs
  • Coor er en stor virksomhed med høj grad af diversitet – dvs. der er også plads til dig og dine holdninger, da vi mener at vi bliver bedre af hinandens forskelligheder
  • I Coor spiller vi hinanden gode og du vil derfor få personlig udvikling via sparring med kompetente kollegaer samt mulighed for kompetenceudvikling via kurser/uddannelse ved behov
  • Vi er ambitiøse og vil ikke bare gøre som vi plejer, da vi altid vil forberede os i Coor. Vi har en udbredt forbedringskultur via en høj grad af nytænkning. Samtidig er vi first movers indenfor teknologi, hvilket betyder at vi benytter de nyeste teknogiske redskaber

Du kan læse mere om Coor på vores hjemmeside: https://www.coor.dk/ og på vores virksomhedsside på Linkedin: https://www.linkedin.com/company/19016/.

I disse film kan du se mere om Coor som arbejdsplads:

Om Coor

Coor - Passion for service, passion for people 

Coor - Et smil

Om dig:

Du kan arbejde selvstændigt, du er god til at planlægge din egen dag, og samtidig har du flair for at arbejde med IT-systemer.

  • Du kan læse, tale og forstå dansk samt engelsk
  • Ordentlighed er vigtigt for dig, ligesom for os, og du udviser interesse overfor medarbejdere, kollegaer og kunder
  • Du er fleksibel, i stand til at arbejde på skæve tidspunkter og trives i en travl hverdag
  • Som person er du serviceminded og udadvendt, du har gåpåmod og er god til at skabe overblik
  • God til at kommunikere med kunden  og medarbejderne 

Det er en forudsætning at du kan PET godkendes.

Din erfaring og kvalifikationer:

  • Gerne med grundlæggende lederuddannelse og erfaring
  • Gerne med grundlæggende rengøringskurser og erfraing

Vil du med på holdet og på en spændende rejse?

Ved behov for yderligere informationer se kontaktinformation i kolonnen til højre.

Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi indkalder kandidater løbende til samtaler og fjerner opslaget når den rette kandidat er fundet. Du søger jobbet via Coors hjemmeside under Ledige Stillinger. BemærkDu kan ikke søge via e-mail eller pr. post.

COOR SERVICE MANAGEMENT A/SKastrup2019-09-16T00:00:002019-10-15T00:00:00
330085065Søger du et spænende job med gode fremtidsmuligheder? Så søger ISS en tilsynsførendeRobot Job med fremtidsmuligheder ISS søger en tilsynsførende til kunder i Østjylland. Som tilsynsførende har du ansvaret for tilsyn med den daglige rengøring samt hovedrengøring og det forventes, at du er fleksibel og kan træde til, hvor der er brug for det. Du bliver en del af et team, der sammen leverer den standard og kvalitet, som forventes af kunden. Du får ansvaret for dine egne kundegrupper, og skal stå for håndtering af sygdom samt planlægning af ferie. Desuden forventes det at du er fleksibel og kan hjælpe teamet med afløsning i tilfælde af fravær. Du skal være samarbejdsvillig og kunne kommunikere med alle typer af kunder. Vi tilbyder et job med en god løn efter overenskomst, en række personalegoder, gode kolleger, en ansvarlig ledelse samt gode muligheder for udvikling og avancement. Stillingen er på 37 timer om ugen med fleksible arbejdstider og flere arbejdspladser. Weekend arbejde kan forekomme. Er du den vi søger? Den rette kandidat kan sige ja til følgende: Har erfaring med service og rengøring Erfaring med ledelse er en fordel, men ikke et krav Har erfaring med kundekontakt og kan kommunikere klart og tydeligt på dansk. Er mødestabil, kvalitetsbevidst og sætter ære i at yde god service Er grundig i dit arbejde og villig til at yde en ekstra indsats når det kræves Det er en forudsætning for ansættelse at du har kørekort til personbil og kan fremvise anmærkningsfri straffeattest, ligesom du skal kunne sikkerhedsgodkendes. ISS er en servicevirksomhed og vi ønsker at yde en personlig indsats over for vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du er smilende, præsentabel og imødekommende over for både kunder og kolleger samt er villig til at gøre en forskel for vores kunder. God service skaber desuden større jobtilfredshed samt motivation i hverdagen. Hvis det bliver dig, der skal være vores nye kollega, vil du blive en del af en ansvarlig virksomhed, der er i konstant udvikling og som har fokus på mennesket. Ansøgning Send din ansøgning vedlagt CV via nedenstående link inden d. 24. september 2019. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag vi glæder os til at høre fra dig. For yderligere information om stillingen, kontakt venligst: Service Manager Diana Jean Rivera Kjær på Tlf.: 24 67 77 06, mandag fredag mellem kl. 08:00 16:00. Bliv en del af en global virksomhed, der vægter ledelse og personlig udvikling højt ISS er en af verdens førende udbydere af facility services. Hos os får du 480.000 kolleger globalt og 7.500 i Danmark, der er eksperter inden for catering, technical services, cleaning, support service og facility management. Nøgleordet, der binder os sammen, er service. Kernen i vores forretning er mennesker, og derfor er vores medarbejdere særligt vigtige for os. Vi tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, engagement, gensidig tillid og god ledelse. Som arbejdsplads tilbyder vi et godt og sikkert arbejdsmiljø, engageret ledelse og gode personlige udviklingsmuligheder både i dit eget job og i nye job på tværs af organisationen.Job med fremtidsmuligheder
ISS søger en tilsynsførende til kunder i Østjylland. Som tilsynsførende har du ansvaret for tilsyn med den daglige rengøring samt hovedrengøring og det forventes, at du er fleksibel og kan træde til, hvor der er brug for det.

Du bliver en del af et team, der sammen leverer den standard og kvalitet, som forventes af kunden. Du får ansvaret for dine egne kundegrupper, og skal stå for håndtering af sygdom samt planlægning af ferie. Desuden forventes det at du er fleksibel og kan hjælpe teamet med afløsning i tilfælde af fravær. Du skal være samarbejdsvillig og kunne kommunikere med alle typer af kunder.

Vi tilbyder et job med en god løn efter overenskomst, en række personalegoder, gode kolleger, en ansvarlig ledelse samt gode muligheder for udvikling og avancement. Stillingen er på 37 timer om ugen med fleksible arbejdstider og flere arbejdspladser. Weekend arbejde kan forekomme.

Er du den vi søger?
Den rette kandidat kan sige ja til følgende:

  • Har erfaring med service og rengøring
  • Erfaring med ledelse er en fordel, men ikke et krav
  • Har erfaring med kundekontakt og kan kommunikere klart og tydeligt på dansk.
  • Er mødestabil, kvalitetsbevidst og sætter ære i at yde god service
  • Er grundig i dit arbejde og villig til at yde en ekstra indsats når det kræves
Det er en forudsætning for ansættelse at du har kørekort til personbil og kan fremvise anmærkningsfri straffeattest, ligesom du skal kunne sikkerhedsgodkendes.

ISS er en servicevirksomhed og vi ønsker at yde en personlig indsats over for vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du er smilende, præsentabel og imødekommende over for både kunder og kolleger samt er villig til at gøre en forskel for vores kunder. God service skaber desuden større jobtilfredshed samt motivation i hverdagen.

Hvis det bliver dig, der skal være vores nye kollega, vil du blive en del af en ansvarlig virksomhed, der er i konstant udvikling og som har fokus på mennesket.

Ansøgning
Send din ansøgning vedlagt CV via nedenstående link inden d. 24. september 2019.

Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig.

For yderligere information om stillingen, kontakt venligst:

Service Manager Diana Jean Rivera Kjær på Tlf.: 24 67 77 06, mandag – fredag mellem kl. 08:00 – 16:00.

Bliv en del af en global virksomhed, der vægter ledelse og personlig udvikling højt
ISS er en af verdens førende udbydere af facility services. Hos os får du 480.000 kolleger globalt og 7.500 i Danmark, der er eksperter inden for catering, technical services, cleaning, support service og facility management. Nøgleordet, der binder os sammen, er service. Kernen i vores forretning er mennesker, og derfor er vores medarbejdere særligt vigtige for os. Vi tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, engagement, gensidig tillid og god ledelse. Som arbejdsplads tilbyder vi et godt og sikkert arbejdsmiljø, engageret ledelse og gode personlige udviklingsmuligheder – både i dit eget job og i nye job på tværs af organisationen.

ISS Facility Services A/SKøbenhavn NV2019-09-05T00:00:002019-09-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Coor søger en Serviceleder til vores kunder i Københavns Området

COOR SERVICE MANAGEMENT A/S

Ishøj
Vi søger en faglig dygtig Serviceleder til, sammen med den Tilsynsførende på området, at drifte vores kontrakter hovedsageligt i Københavns Området. Så hvis du kunne tænke dig at blive del af en spændende nordisk Facility Management koncern i vækst ...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:18. september 2019

Serviceleder -Rengøring Sjælland

Honey-Brooks (HB) v/O.A.Olabode Oluwaseun Adepeju Olabode

København K
Vi søger en erfaren serviceleder-til forskellige rengøringsopgaver indenfor institutioner, Ervher, Privat, kontorer og lignende.JobprofilDine arbejdsopgaver er daglig ledelse af kundekontakt og kvalitetskontrol.PersonprofilVi forventer at du er: en ...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:11. oktober 2019

Coor søger Tilsynsførende/ass. serviceleder til Kastrup Lufthavn

COOR SERVICE MANAGEMENT A/S

Kastrup
Som Tilsynsførende ass. serviceleder hos Coor i Kastup Lufthavn, får du et spændende job, hvor du er med til at sikre at driften og rengøringsydelsen til vores kunder altid er i top. Samtidig vil du få mulighed for at komme med på en spændende rejse...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019

Søger du et spænende job med gode fremtidsmuligheder? Så søger ISS en tilsynsførende

ISS Facility Services A/S

København NV
Job med fremtidsmuligheder ISS søger en tilsynsførende til kunder i Østjylland. Som tilsynsførende har du ansvaret for tilsyn med den daglige rengøring samt hovedrengøring og det forventes, at du er fleksibel og kan træde til, hvor der er brug for d...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:24. september 2019