Velkommen til Ældre- og Handicapforvaltningen. Vi arbejder for at fremme menneskers mulighed for at leve et uafhængigt liv gennem udvikling, støtte og omsorg. Og vi gør det sammen. Sammen med frivillige, med virksomheder, organisationer, pårørende og sammen med de mennesker, vi er her for.
Vi er vi mere end 6.500 ansatte, der hvert år er i kontakt med flere end 19.000 mennesker i kommunen. Mennesker, som på den ene eller anden måde har brug for vores støtte og omsorg i hverdagen. Sammen arbejder vi hver dag på at skabe livskvalitet og velfærd.
Vi udvikler velfærd sammen.
Vi kan tilbyde:
- At du inden for det første ansættelsesår, deltager i centrets grunduddannelse
- Gode kolleger, der har stort fokus på kerneopgaven
- Et godt og trygt arbejdsmiljø
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:Til Gennem Bakkerne 23 i Vodskov søger vi ny medarbejder:
- 1 fast stilling på 34 timer/uge med mulighed for højere timetal
- Ansøgningsfrist: torsdag den 14. januar 2021
- Ansættelsessamtaler forventes afholdt: fredag den 22. januar 2021
- Samtaler vil muligvis blive afholdt online afhængig af Covid19-situationen i samfundet
- Opstart senest den 1. marts 2021 og gerne før.
Dine opgaver vil være: - Tilsyn med beboerne jf. de beskrevne retningslinjer på stedet
- Praktiske opgaver, der ligger i nattevagtsbeskrivelsen
Faglige og personlige kompetencer:Der er ingen krav til din uddannelsesmæssige baggrund, men vi forventer at du:
- Har respekt for mennesker, med særlige behov
- Gør dit ypperste for at skabe rammen for et struktureret og forudsigeligt døgn for beboerne
- Har et roligt temperament, så du på den måde kan skabe rammen for tryghed
- Arbejder målrettet efter de procesbeskrivelser, der er på stedet
- Tør spørge og handle og altid i respekt for det enkelte menneske
- Er en god kollega, der gerne arbejder for fællesskabet
- Arbejder med nærvær, ansvarlighed og respekt i opgaveløsningen
Arbejdsstedets adresse:Gennem Bakkerne 23 A+B, 9310 Vodskov
Vil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte assisterende leder Birgitte Overgaard på mail:
overgaard@aalborg.dk eller assisterende leder Birgitte Duus på mail :
bdub-aeh@aalborg.dk , som herefter kan ringe dig op.
Løn- og ansættelsesvilkårEfter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.
Læs mere om Ældre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingBliv klogere på Ældre- og Handicapforvaltningens visionLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.
Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.