Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

2 AC-fuldmægtige til Sundhedsplanlægning Region Midtjylland (fast stilling og vikariat)

Vil du arbejde med planlægning og udvikling af sundhedsvæsenet? Og trives du i et stærkt fagligt miljø? Så har vi stillingen til dig. Sundhedsplanlægning i Region Midtjyllands administration søger 2 AC-fuldmægtige. Den ene stilling er en fast stilling, mens den anden er et 1-årigt vikariat.   

Sundhedsplanlægning varetager den overordnede strategiske planlægning og udvikling af sundhedsvæsenet i Region Midtjylland. Vi betjener regionsrådet og koncernledelsen og arbejder tæt sammen med hospitaler, kommuner og praksisydere for at skabe gode og effektive forløb for patienterne. Vi søger 2 dygtige og engagerede AC-fuldmægtige. Du vil få spændende arbejdsopgaver, som har en stor politisk og samfundsmæssig bevågenhed.

Opgaver:

  • Planlægning og strategiudvikling af sundhedsvæsenet
  • Udarbejdelse af redegørelser, analyser og sagsfremstillinger
  • Sekretariatsbetjening af arbejdsgrupper
  • Betjening af det politiske system

Kvalifikationer:

Vi lægger vægt på, at du
  • har en samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • er udadvendt, har gode samarbejdsevner samt har flair for komplekse processer med mange interessenter
  • kan formulere dig klart og præcist både mundtlig og skriftligt
  • har overblik og evne til strategisk tænkning
  • har en høj arbejdskapacitet og er initiativrig
  • har politisk tæft og forståelse for arbejdet i en politisk ledet organisation
     
Erfaring fra tidligere ansættelser i sundhedsvæsenet, gerne hospitalsområdet, vil være en fordel men ikke en betingelse.

Du vil blive en del af Sundhedsplanlægning, som er en afdeling med højt til loftet, godt humør og et stærkt fagligt miljø med engagerede medarbejdere primært med samfundsvidenskabelig baggrund. Vi lægger i afdelingen vægt på en positiv, humoristisk og uformel omgangstone og et socialt engagement i afdelingen.
Løn og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst.
 
Tjenestestedet vil være Sundhedsplanlægning, Regionshuset Viborg.

Ansøgningsfrist: 17. juni 2019 kl. 12

Tiltrædelse 1. august 2019.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Lone Düring, mail: Lone.Dyring@stab.rm.dk  tlf. 2026 1247 eller kontorchef Dorthe Klith, mail Dorthe.Klith@stab.rm.dk, tlf. 2026 1799

Du kan finde yderligere oplysninger om Region Midtjylland og om Sundhedsplanlægning på regionens hjemmeside

Ansøgning.
Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning, CV og andre relevante bilag. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-udgave).




Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034438Phoenix-3788152c12019-05-29T16:02:19.4172 AC-fuldmægtige til Sundhedsplanlægning Region Midtjylland (fast stilling og vikariat)Vil du arbejde med planlægning og udvikling af sundhedsvæsenet? Og trives du i et stærkt fagligt miljø? Så har vi stillingen til dig. Sundhedsplanlægning i Region Midtjyllands administration søger 2 AC-fuldmægtige. Den ene stilling er en fast stilling, mens den anden er et 1-årigt vikariat.   

Sundhedsplanlægning varetager den overordnede strategiske planlægning og udvikling af sundhedsvæsenet i Region Midtjylland. Vi betjener regionsrådet og koncernledelsen og arbejder tæt sammen med hospitaler, kommuner og praksisydere for at skabe gode og effektive forløb for patienterne. Vi søger 2 dygtige og engagerede AC-fuldmægtige. Du vil få spændende arbejdsopgaver, som har en stor politisk og samfundsmæssig bevågenhed.

Opgaver:
  • Planlægning og strategiudvikling af sundhedsvæsenet
  • Udarbejdelse af redegørelser, analyser og sagsfremstillinger
  • Sekretariatsbetjening af arbejdsgrupper
  • Betjening af det politiske system

Kvalifikationer:

Vi lægger vægt på, at du
  • har en samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • er udadvendt, har gode samarbejdsevner samt har flair for komplekse processer med mange interessenter
  • kan formulere dig klart og præcist både mundtlig og skriftligt
  • har overblik og evne til strategisk tænkning
  • har en høj arbejdskapacitet og er initiativrig
  • har politisk tæft og forståelse for arbejdet i en politisk ledet organisation
     
Erfaring fra tidligere ansættelser i sundhedsvæsenet, gerne hospitalsområdet, vil være en fordel men ikke en betingelse.

Du vil blive en del af Sundhedsplanlægning, som er en afdeling med højt til loftet, godt humør og et stærkt fagligt miljø med engagerede medarbejdere primært med samfundsvidenskabelig baggrund. Vi lægger i afdelingen vægt på en positiv, humoristisk og uformel omgangstone og et socialt engagement i afdelingen.
Løn og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst.
 
Tjenestestedet vil være Sundhedsplanlægning, Regionshuset Viborg.

Ansøgningsfrist: 17. juni 2019 kl. 12

Tiltrædelse 1. august 2019.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Lone Düring, mail: Lone.Dyring@stab.rm.dk  tlf. 2026 1247 eller kontorchef Dorthe Klith, mail Dorthe.Klith@stab.rm.dk, tlf. 2026 1799

Du kan finde yderligere oplysninger om Region Midtjylland og om Sundhedsplanlægning på regionens hjemmeside

Ansøgning.
Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning, CV og andre relevante bilag. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-udgave).




Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

2019-06-17T12:50:21.310 Vil du arbejde med planlægning og udvikling af sundhedsvæsenet? Og trives du i et stærkt fagligt miljø? Så har vi stillingen til dig. Sundhedsplanlægning i Region Midtjyllands administration søger 2 AC-fuldmægtige. Den ene stilling er en fast stilling, mens den anden er et 1-årigt vikariat. Sundhedsplanlægning varetager den overordnede strategiske planlægning og udvikling af sundhedsvæsenet i Region Midtjylland. Vi betjener regionsrådet og koncernledelsen og arbejder tæt sammen med hospitaler, kommuner og praksisydere for at skabe gode og effektive forløb for patienterne. Vi søger 2 dygtige og engagerede AC-fuldmægtige. Du vil få spændende arbejdsopgaver, som har en stor politisk og samfundsmæssig bevågenhed.Opgaver: Planlægning og strategiudvikling af sundhedsvæsenet Udarbejdelse af redegørelser, analyser og sagsfremstillinger Sekretariatsbetjening af arbejdsgrupper Betjening af det politiske system Kvalifikationer:Vi lægger vægt på, at du har en samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse kan arbejde selvstændigt og struktureret er udadvendt, har gode samarbejdsevner samt har flair for komplekse processer med mange interessenter kan formulere dig klart og præcist både mundtlig og skriftligt har overblik og evne til strategisk tænkning har en høj arbejdskapacitet og er initiativrig har politisk tæft og forståelse for arbejdet i en politisk ledet organisation Erfaring fra tidligere ansættelser i sundhedsvæsenet, gerne hospitalsområdet, vil være en fordel men ikke en betingelse.Du vil blive en del af Sundhedsplanlægning, som er en afdeling med højt til loftet, godt humør og et stærkt fagligt miljø med engagerede medarbejdere primært med samfundsvidenskabelig baggrund. Vi lægger i afdelingen vægt på en positiv, humoristisk og uformel omgangstone og et socialt engagement i afdelingen.Løn og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst. Tjenestestedet vil være Sundhedsplanlægning, Regionshuset Viborg.Ansøgningsfrist: 17. juni 2019 kl. 12Tiltrædelse 1. august 2019.Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Lone D ring, mail: Lone.Dyring@stab.rm.dk tlf. 2026 1247 eller kontorchef Dorthe Klith, mail Dorthe.Klith@stab.rm.dk, tlf. 2026 1799Du kan finde yderligere oplysninger om Region Midtjylland og om Sundhedsplanlægning på regionens hjemmesideAnsøgning.Du kan søge jobbet ved at klikke på Send ansøgning . Vedhæft din ansøgning, CV og andre relevante bilag. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-udgave).Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.10Phoenix3788152c101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=961c4c8c-5db4-4f84-b771-695d5e4d60220EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3537447Sundhedsplanlægning 1. kontor11Skottenborg 268800ViborgDKDanmarkORS/3788152c_logo.gifORS/Small/3788152c_logo.gif0dorkli@rm.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent770252EmplyMinimum pakken - 35 dagebd2cb052-b692-479e-82a7-20b629b8a2cb_11320600029-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3788152chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3788152chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3788152c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3788152c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpg2 AC-fuldmægtige til Sundhedsplanlægning Region Midtjylland (fast stilling og vikariat)12008001Dansk3Læse/ tale241209AC-fuldmægtig5Kontor og administration361951126Dorthe Klithdorkli@rm.dkDanmarkDanmark330089629AC-fuldmægtig til Råds- og Direktionssekretariatet i Region MidtjyllandBasic Har du lyst til at arbejde i en politisk styret organisation? Vil du gerne arbejde helt tæt på politikerne og den øverste administrative ledelse? Så er Råds- og Direktionssekretariatet måske et sted for dig.Råds- og Direktionssekretariatet betjener Region Midtjyllands direktion og regionsråd med udvalgsbetjening og opgaver, der er tæt knyttet til den politiske og administrative ledelse i regionen.OpgaverDu vil få et alsidigt job, hvor du på forskellig vis indgår i de mange opgaver, som Råds- og Direktionssekretariatet løser.Kontoret sekretariatsbetjener direktionen og det politiske system i Region Midtjylland, dvs. regionsrådet, forretningsudvalget, stående og midlertidige udvalg, Kontaktudvalget, møder med regionale folketingspolitikere m.m.Herudover har kontoret en koordinerende rolle i forhold til den samlede regionsadministration og varetager en række tværgående projekter og opgaver i forhold til at understøtte Region Midtjylland som en sammenhængende koncern.Kontoret varetager mange forskellige ad hoc opgaver, som du vil kunne indgå i, fx udarbejdelse af oplæg, notater og svarudkast samt planlægning af arrangementer, herunder temadage, studierejser samt besøg.Dine opgaver vil primært være at: Skrive taler til regionsrådsmedlemmer og direktion sammen med vores erfarne taleskriver Varetage planlægnings- og koordineringsopgaver, ofte i dialog med samarbejdspartnere, herunder kommunerne Indgå i kvalitetssikring og udarbejdelse af dagsordener til regionsrådet Indgå i arbejdet med kontorets mange ad hoc opgaver, f.eks. skriftlige produkter eller arrangementer Din baggrund Hvem er du? KompetencerVi har brug for en kollega, der har: En relevant samfundsvidenskabelig uddannelse på kandidatniveau God og relevant erfaring, meget gerne fra den offentlige sektor og med afsæt i opgaver, der minder om dem, som sekretariatet varetager Politisk indsigt og evner at arbejde strategisk på et højt niveau, og som kan drive opgaver til dørs trods bump på vejen og uforudsigelighed i hverdagen Stærke kommunikationsevner, herunder gerne taleskrivning og præsentationer En udadvendt personlighed, som trives med at være opsøgende og evner at se sammenhænge og agere samarbejdende og koordinerende heri Et godt humør og indgår naturligt i vores gode sociale fællesskab Hvem er vi?I Råds- og Direktionssekretariatet er vi 15 engagerede medarbejdere. Vi har et rigtig godt fællesskab og et højt fagligt niveau. Selvom vi har travlt, så har vi det sjovt.Råds- og Direktionssekretariatet er en del af Regionssekretariatet i Region Midtjylland. Regionssekretariatet er en central placeret afdeling med ca. 120 medarbejdere, fordelt på fem kontorer, Råds- og Direktionssekretariatet, Juridisk Kontor, Digital Forvaltning Intern Service og Patientkontoret.Regionssekretariatet fungerer som et strategisk og koordinerende bindeled på tværs af organisationen, og som vejlednings- og omvisiteringsfunktion for brugere af sundhedsvæsenet.Sekretariatet har stor berøring og samarbejde med regionsrådet og hele koncernen, særligt direktionen, den øvrige administration i regionshusene og administrationerne på hospitalerne samt brugere af sundhedsvæsenet.Du kan læse mere om Regionssekretariatet og Region Midtjylland på www.rm.dk om-os organisation regionssekretariatet .Løn og ansættelsesvilkårStillingen er en fuldtidsstilling til besættelse snarest muligt, senest den 1. december 2019.Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Arbejdsstedet er Regionshuset Viborg, Skottenborg 26, 8800 Viborg.Ansøgningsfrist den 3. oktober 2019.Ansættelsessamtaler forventes afholdt 10. oktober 2019.Yderligere oplysningerDu er velkommen til at kontakte kontorchef Marianne Bengtson på tlf. 21 84 81 19 eller Marianne.bengtson@stab.rm.dk for yderligere oplysninger om stillingen. Du er også velkommen til at kontakte AC-fuldmægtig Birthe Juhl på tlf. nr. 24 66 59 55 eller birthe.juhl@rm.dk for yderligere oplysninger om taleskrivning.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Har du lyst til at arbejde i en politisk styret organisation? Vil du gerne arbejde helt tæt på politikerne og den øverste administrative ledelse? Så er Råds- og Direktionssekretariatet måske et sted  for dig.

Råds- og Direktionssekretariatet betjener Region Midtjyllands direktion og regionsråd med udvalgsbetjening og opgaver, der er tæt knyttet til den politiske og administrative ledelse i regionen.

Opgaver
Du vil få et alsidigt job, hvor du på forskellig vis indgår i de mange opgaver, som Råds- og Direktionssekretariatet løser.

Kontoret sekretariatsbetjener direktionen og det politiske system i Region Midtjylland, dvs. regionsrådet, forretningsudvalget, stående  og midlertidige udvalg, Kontaktudvalget, møder med regionale folketingspolitikere m.m.

Herudover har kontoret en koordinerende rolle i forhold til den samlede regionsadministration og varetager en række tværgående projekter og opgaver i forhold til at understøtte Region Midtjylland som en sammenhængende koncern.

Kontoret varetager mange forskellige ad hoc opgaver, som du vil kunne indgå i, fx udarbejdelse af oplæg, notater og svarudkast samt planlægning af arrangementer, herunder temadage, studierejser samt besøg.

Dine opgaver vil primært være at:
  • Skrive taler til regionsrådsmedlemmer og direktion sammen med vores erfarne taleskriver
  • Varetage planlægnings- og koordineringsopgaver, ofte i dialog med samarbejdspartnere, herunder kommunerne
  • Indgå i kvalitetssikring og udarbejdelse af dagsordener til regionsrådet
  • Indgå i arbejdet med kontorets mange ad hoc opgaver, f.eks. skriftlige produkter eller arrangementer

Din baggrund/Hvem er du?/Kompetencer
Vi har brug for en kollega, der har:
  • En relevant samfundsvidenskabelig uddannelse på kandidatniveau
  • God og relevant erfaring, meget gerne fra den offentlige sektor og med afsæt i opgaver, der minder om dem, som sekretariatet varetager
  • Politisk indsigt og evner at arbejde strategisk på et højt niveau, og som kan drive opgaver til dørs trods bump på vejen og uforudsigelighed i hverdagen
  • Stærke kommunikationsevner, herunder gerne taleskrivning og præsentationer
  • En udadvendt personlighed, som trives med at være opsøgende og evner at se sammenhænge og agere samarbejdende og koordinerende heri
  • Et godt humør og indgår naturligt i vores gode sociale fællesskab

Hvem er vi?
I Råds- og Direktionssekretariatet er vi 15 engagerede medarbejdere. Vi har et rigtig godt fællesskab og et højt fagligt niveau. Selvom vi har travlt, så har vi det sjovt.

Råds- og Direktionssekretariatet er en del af Regionssekretariatet i Region Midtjylland. Regionssekretariatet er en central placeret afdeling med ca. 120 medarbejdere, fordelt på fem kontorer, Råds- og Direktionssekretariatet, Juridisk Kontor, Digital Forvaltning & Intern Service og Patientkontoret.

Regionssekretariatet fungerer som et strategisk og koordinerende bindeled på tværs af organisationen, og som vejlednings- og omvisiteringsfunktion for brugere af sundhedsvæsenet.

Sekretariatet har stor berøring og samarbejde med regionsrådet og hele koncernen, særligt direktionen, den øvrige administration i regionshusene og administrationerne på hospitalerne samt brugere af sundhedsvæsenet.


Du kan læse mere om Regionssekretariatet og Region Midtjylland på www.rm.dk/om-os/organisation/regionssekretariatet/.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling til besættelse snarest muligt, senest den 1. december 2019.

Løn– og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Arbejdsstedet er Regionshuset Viborg, Skottenborg 26, 8800 Viborg.

Ansøgningsfrist den 3. oktober 2019.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt 10. oktober 2019.

Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte kontorchef Marianne Bengtson på tlf. 21 84 81 19 eller Marianne.bengtson@stab.rm.dk for yderligere oplysninger om stillingen. Du er  også velkommen til at kontakte AC-fuldmægtig Birthe Juhl på tlf. nr. 24 66 59 55 eller birthe.juhl@rm.dk for yderligere oplysninger om taleskrivning.



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/96914892_logo.gifRåds- og DirektionssekretariatViborg2019-09-13T13:00:36.3132019-10-03T00:00:00
330091092AC-fuldmægtig - kvalitetsudvikling på sundhedsområdetBasic Synes du, det lyder spændende at arbejde med kvalitetsudvikling på sundhedsområdet? Så er dette måske et job for dig. Vi søger en AC-fuldmægtig, der vil være med til at understøtte regionens og sygehusenes arbejde med udvikling af bl.a. den faglige kvalitet. Du bliver en del af Kvalitet og Forskning, der er placeret i regionshuset i Vejle. For mig er det bedste ved jobbet udover de fantastiske kolleger, at jeg har meget kontakt ud til sygehusene. Det betyder, at vi som stab ikke laver løsninger, som kun giver mening bag skrivebordet, men også ude i den kliniske virkelighed. Samtidig er der god mulighed for faglig sparring, og stor afveksling der er både driftsopgaver og opgaver hvor man skal tænke mere strategisk, komme med løsningsforslag eller forstå og omsætte mere fagligt kompliceret stof, forklarer Helle Marie Sejr Bentsen, Konsulent. Hvad arbejder vi med Du kommer til at arbejde med dokumentstyringssystemet InfoNet, som vi i Kvalitet og Forskning har det administrative ansvar for. InfoNet samler instrukser og retningslinjer for alle regionens sygehuse. Kliniske retningslinjer er en vigtig del af rammerne for patientbehandlingen, og dit arbejde med InfoNet skal være med til at sikre, at sundhedsfagligt personale nemt kan tilgå korrekt information. Du kommer også til at arbejde med infektionshygiejne og antibiotikaresistens, hvor vi i Kvalitet og Forskning understøtter sygehusenes arbejde med at nedbringe sygehuserhvervede infektioner og reducere forbruget af antibiotika. Vi er i Kvalitet og Forskning også involveret i mange andre spændende kvalitetsinitiativer som en del af afdelingens opgaver. Det drejer sig bl.a. om nationale mål, lærings- og kvalitetsteams, patientrapporterede oplysninger (PRO), regionernes kliniske kvalitetsudviklingsprogram (RKKP) og personlig medicin. Dine opgaver De væsentligste opgaver, du skal løse, er følgende: Koordinere fagfolkenes udarbejdelse og vedligeholdelse af faglige retningslinjer. Sekretariatsbetjene og deltage i arbejdsgrupper f.eks. i forbindelse med udarbejdelse af retningslinjer Være ansvarlig for at ajourføre retningslinjer i vores dokumentstyringssystem InfoNet. Bidrage til vedligeholdelse og udvikling af InfoNet i samarbejde med systemadministratorer på sygehusene. Understøtte implementering af kvalitetsudviklingstiltag. Varetage administrative opgaver og koordineringsopgaver inden for dokumentstyring, infektionshygiejne og antibiotikaresistens. Fastsætte og formulere kvalitetsmål og være med til at udarbejde og vedligeholde datadefinitioner og beregningsregler. Udarbejde beslutningsoplæg og afrapporteringer til den politiske og administrative ledelse inden for infektionshygiejne og antibiotika. Dine kompetencer Du er generalist og har en akademisk kandidatuddannelse i eksempelvis statskundskab eller folkesundhedsvidenskab. Vi lægger vægt på, at du: Kan formulere dig klart og letforståeligt på skrift og i tale, Har overblik og kan styre processer ofte mange forskellige på samme tid, Fastholde budskaber og samle op på beslutninger, Kan forstå tingene i et strategisk perspektiv Bidrager aktivt til tilrettelæggelsen af opgaver og processer, Selvstændigt løser dine opgaver, Har en analytisk og struktureret tilgang til dine opgaver, Er god til at samarbejde - også med andre faggrupper. Herudover kan det være en fordel, hvis du har kendskab til kvalitet i sundhedsvæsenet samt erfaring med at arbejde i en politisk ledet organisation. Om os I Kvalitet og Forskning er vi godt 40 medarbejdere. Her bliver du en del af det team, der arbejder med kvalitetsudvikling på sygehusene. Teamet består af 11 dygtige akademikere med kompetencer inden for bl.a. statskundskab, folkesundhedsvidenskab og antropologi. Du kommer til at indgå i et udfordrende og lærende samarbejde, både med dine kolleger og vore samarbejdsparter. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte teamleder Jørgen Østergaard på 2920 1350 eller Lotte Østergaard Jensen på 2920 1604. Ansættelsesbetingelser Du ansættes på fuld tid med fleksibel arbejdstid. Dit arbejdssted bliver Regionshuset i Vejle 10 minutters gang fra Vejle Banegård. Du skal påregne mødeaktivitet ude af huset i begrænset omfang. Lønnen aftales efter overenskomsten, ligesom øvrige ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst. Du har mulighed for indflydelse på dine opgaver og for selv at strukturere arbejdsdagen inden for fleksible rammer. Sådan søger du Send din ansøgning sammen med relevante bilag ved at bruge linket Søg nu nedenfor. Ansøgningsfristen er søndag d. 6. oktober 2019. Vi holder samtaler 11. oktober og evt. 2. samtalerunde 21. oktober. I ansættelsesforløbet vil du blive bedt om at gennemføre en personprofilanalyse og evt. løse en case.

Synes du, det lyder spændende at arbejde med kvalitetsudvikling på sundhedsområdet? Så er dette måske et job for dig. Vi søger en AC-fuldmægtig, der vil være med til at understøtte regionens og sygehusenes arbejde med udvikling af bl.a. den faglige kvalitet. Du bliver en del af Kvalitet og Forskning, der er placeret i regionshuset i Vejle.

”For mig er det bedste ved jobbet udover de fantastiske kolleger, at jeg har meget kontakt ud til sygehusene. Det betyder, at vi som stab ikke laver løsninger, som kun giver mening bag skrivebordet, men også ude i den kliniske virkelighed. Samtidig er der god mulighed for faglig sparring, og stor afveksling – der er både driftsopgaver og opgaver hvor man skal tænke mere strategisk, komme med løsningsforslag eller forstå og omsætte mere fagligt kompliceret stof,” forklarer Helle Marie Sejr Bentsen, Konsulent.

Hvad arbejder vi med

Du kommer til at arbejde med dokumentstyringssystemet InfoNet, som vi i Kvalitet og Forskning har det administrative ansvar for. InfoNet samler instrukser og retningslinjer for alle regionens sygehuse. Kliniske retningslinjer er en vigtig del af rammerne for patientbehandlingen, og dit arbejde med InfoNet skal være med til at sikre, at sundhedsfagligt personale nemt kan tilgå korrekt information.

Du kommer også til at arbejde med infektionshygiejne og antibiotikaresistens, hvor vi i Kvalitet og Forskning understøtter sygehusenes arbejde med at nedbringe sygehuserhvervede infektioner og reducere forbruget af antibiotika.

Vi er i Kvalitet og Forskning også involveret i mange andre spændende kvalitetsinitiativer som en del af afdelingens opgaver. Det drejer sig bl.a. om nationale mål, lærings- og kvalitetsteams, patientrapporterede oplysninger (PRO), regionernes kliniske kvalitetsudviklingsprogram (RKKP) og personlig medicin.

Dine opgaver

  • De væsentligste opgaver, du skal løse, er følgende:
  • Koordinere fagfolkenes udarbejdelse og vedligeholdelse af faglige retningslinjer.
  • Sekretariatsbetjene og deltage i arbejdsgrupper f.eks. i forbindelse med udarbejdelse af retningslinjer
  • Være ansvarlig for at ajourføre retningslinjer i vores dokumentstyringssystem InfoNet.
  • Bidrage til vedligeholdelse og udvikling af InfoNet i samarbejde med systemadministratorer på sygehusene. 
  • Understøtte implementering af kvalitetsudviklingstiltag. 
  • Varetage administrative opgaver og koordineringsopgaver inden for dokumentstyring, infektionshygiejne og antibiotikaresistens.
  • Fastsætte og formulere kvalitetsmål og være med til at udarbejde og vedligeholde datadefinitioner og beregningsregler.
  • Udarbejde beslutningsoplæg og afrapporteringer til den politiske og administrative ledelse inden for infektionshygiejne og antibiotika.

Dine kompetencer

Du er generalist og har en akademisk kandidatuddannelse i eksempelvis statskundskab eller folkesundhedsvidenskab.

Vi lægger vægt på, at du:

  • Kan formulere dig klart og letforståeligt på skrift og i tale,
  • Har overblik og kan styre processer – ofte mange forskellige på samme tid, 
  • Fastholde budskaber og samle op på beslutninger, 
  • Kan forstå ”tingene” i et strategisk perspektiv
  • Bidrager aktivt til tilrettelæggelsen af opgaver og processer,
  • Selvstændigt løser dine opgaver, 
  • Har en analytisk og struktureret tilgang til dine opgaver,
  • Er god til at samarbejde - også med andre faggrupper.

Herudover kan det være en fordel, hvis du har kendskab til kvalitet i sundhedsvæsenet samt erfaring med at arbejde i en politisk ledet organisation.

Om os

I Kvalitet og Forskning er vi godt 40 medarbejdere. Her bliver du en del af det team, der arbejder med kvalitetsudvikling på sygehusene. Teamet består af 11 dygtige akademikere med kompetencer inden for bl.a. statskundskab, folkesundhedsvidenskab og antropologi. Du kommer til at indgå i et udfordrende og lærende samarbejde, både med dine kolleger og vore samarbejdsparter.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte teamleder Jørgen Østergaard på 2920 1350 eller Lotte Østergaard Jensen på 2920 1604.

Ansættelsesbetingelser

Du ansættes på fuld tid med fleksibel arbejdstid. Dit arbejdssted bliver Regionshuset i Vejle – 10 minutters gang fra Vejle Banegård. Du skal påregne mødeaktivitet ude af huset i begrænset omfang. Lønnen aftales efter overenskomsten, ligesom øvrige ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst.

Du har mulighed for indflydelse på dine opgaver og for selv at strukturere arbejdsdagen inden for fleksible rammer.

Sådan søger du

Send din ansøgning sammen med relevante bilag ved at bruge linket ”Søg nu” nedenfor.

Ansøgningsfristen er søndag d. 6. oktober 2019. Vi holder samtaler 11. oktober og evt. 2. samtalerunde 21. oktober. I ansættelsesforløbet vil du blive bedt om at gennemføre en personprofilanalyse og evt. løse en case.

 

ORS/Small/e071a36a_logo.pngKvalitet og forskningVejle2019-09-17T11:02:15.3502019-10-06T00:00:00
330092508AC-fuldmægtig søges til barselsvikariat i Økonomi og Plan, Aarhus UniversitetshospitalBasic Brænder du for at arbejde med planlægningsopgaver og sagsbehandling i en kompleks organisation? Kan du lide at opgaverne varierer fra dag til dag og at tingene nogle gange går stærkt? Så er du måske vores nye kollega.JobbetAarhus Universitetshospital søger en analytisk og energisk AC-fuldmægtig til en fuldtidsstilling i Planlægningsenheden med tiltrædelse hurtigst muligt. Der er tale om et 1 årigt barselsvikariat. Planlægningsenheden er en enhed i Økonomi og Plan, som udgør en del af den samlede Hospitalsstab på Aarhus Universitetshospital. Planlægningsenheden består af en Planlægningschef og ni medarbejdere med særlig ekspertise indenfor tværgående planlægning og sagsbehandling.OpgaverPlanlægningsenhedens kerneopgave er at understøtte Hospitalsledelsen i beslutningsprocesser samt sikre fremdrift og retning i en hverdag præget af forandring og korte deadlines.Planlægningsenheden har ansvaret for en meget bred vifte af tværgående opgaver som bl.a. omfatter udredningsret, behandlingsgaranti og kræftpakker lokalesager og anlægsopgaver tværsektorielt samarbejde nye behandlinger og dyr medicin sekretariatsbetjening af faste mødefora og ad hoc arbejdsgrupper ad hoc sagsbehandling inden for Økonomi og Planlægnings fagområder Der er et tæt fagligt samarbejde mellem Planlægningsenheden og kollegaerne i den øvrige hospitalsstab. Endvidere er Planlægningsenheden involveret i en række sager af tværgående administrativ eller politisk art, hvor opgaveløsningen fordrer kontakt med kolleger i bl.a. Sundhedsplanlægning og Koncernøkonomi samt på de andre hospitaler i Region Midtjylland.Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med det tværsektorielle samarbejde eller fra kommunalt regi, men din opgaveportefølje vil også afhængige af din profil og interesse.Din ProfilVi forestiller os, at du har en samfundsvidenskabelig baggrund på kandidatniveau og gerne erfaring fra sundhedsområdet, men det er ikke en betingelse. Du skal være god til at gennemskue store informationsmængder og sammenhænge, som har betydning for tilrettelæggelsen af driften. Samtidig er det vigtigt, at du har en veludviklet organisationsforståelse, er god til processtyring, samt kan prioritere information og lave en præcis og struktureret sagsfremstilling. Du vil som AC-fuldmægtig komme tæt på klinikerne på hospitalet, og vil samtidig få mulighed for at indgå i mere langsigtede og strategiske opgaver på tværs af hospitalet.Vi forventer, at du kan kommunikere klart og tydeligt både mundtligt og skriftligt herunder præsentere komplekse sager på en let forståelig måde selvstændigt kan varetage ansvaret for både drifts- og udviklingsopgaver samt sekretariatsbetjening kan forstå, analysere og formidle mange forskellige typer af data er ansvarsbevidst og vedholdende i forhold til at få dine opgaver løst er omgængelig og samarbejdsorienteret er proaktiv og innovativt tænkende Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø, hvor fagligheden er høj, tonen uformel, og hvor der er ordentlighed i det, vi siger og gør. Vi prioriterer løbende kompetenceudvikling af den enkelte medarbejder og giver plads til forskellighed.Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Planlægningschef Thomas Querling Jacobsen på thomjaco@rm.dk eller på 6177 1913. Du er også velkommen til at kontakte AC-fuldmægtig Camilla Hauge Larsen på cailas@rm.dk eller på 2478 0539.Ansøgningsfristen er fredag den 4. oktober 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag den 9. oktober 2019.Ansøgning, inkl. relevante bilag, sendes elektronisk via nedenstående link.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Brænder du for at arbejde med planlægningsopgaver og sagsbehandling i en kompleks organisation? Kan du lide at opgaverne varierer fra dag til dag og at tingene nogle gange går stærkt? Så er du måske vores nye kollega.

Jobbet
Aarhus Universitetshospital søger en analytisk og energisk AC-fuldmægtig til en fuldtidsstilling i Planlægningsenheden med tiltrædelse hurtigst muligt. Der er tale om et 1 årigt barselsvikariat. Planlægningsenheden er en enhed i Økonomi og Plan, som udgør en del af den samlede Hospitalsstab på Aarhus Universitetshospital. Planlægningsenheden består af en Planlægningschef og ni medarbejdere med særlig ekspertise indenfor tværgående planlægning og sagsbehandling.

Opgaver
Planlægningsenhedens kerneopgave er at understøtte Hospitalsledelsen i beslutningsprocesser samt sikre fremdrift og retning i en hverdag præget af forandring og korte deadlines.

Planlægningsenheden har ansvaret for en meget bred vifte af tværgående opgaver som bl.a. omfatter
  • udredningsret, behandlingsgaranti og kræftpakker
  • lokalesager og anlægsopgaver
  • tværsektorielt samarbejde
  • nye behandlinger og dyr medicin
  • sekretariatsbetjening af faste mødefora og ad hoc arbejdsgrupper
  • ad hoc sagsbehandling inden for Økonomi og Planlægnings fagområder

Der er et tæt fagligt samarbejde mellem Planlægningsenheden og kollegaerne i den øvrige hospitalsstab. Endvidere er Planlægningsenheden involveret i en række sager af tværgående administrativ eller politisk art, hvor opgaveløsningen fordrer kontakt med kolleger i bl.a. Sundhedsplanlægning og Koncernøkonomi samt på de andre hospitaler i Region Midtjylland.

Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med det tværsektorielle samarbejde eller fra kommunalt regi, men din opgaveportefølje vil også afhængige af din profil og interesse.

Din Profil
Vi forestiller os, at du har en samfundsvidenskabelig baggrund på kandidatniveau og gerne erfaring fra sundhedsområdet, men det er ikke en betingelse. Du skal være god til at gennemskue store informationsmængder og sammenhænge, som har betydning for tilrettelæggelsen af driften. Samtidig er det vigtigt, at du har en veludviklet organisationsforståelse, er god til processtyring, samt kan prioritere information og lave en præcis og struktureret sagsfremstilling. Du vil som AC-fuldmægtig komme tæt på klinikerne på hospitalet, og vil samtidig få mulighed for at indgå i mere langsigtede og strategiske opgaver på tværs af hospitalet.

Vi forventer, at du
  • kan kommunikere klart og tydeligt både mundtligt og skriftligt – herunder præsentere komplekse sager på en let forståelig måde
  • selvstændigt kan varetage ansvaret for både drifts- og udviklingsopgaver samt sekretariatsbetjening
  • kan forstå, analysere og formidle mange forskellige typer af data
  • er ansvarsbevidst og vedholdende i forhold til at få dine opgaver løst
  • er omgængelig og samarbejdsorienteret
  • er proaktiv og innovativt tænkende

Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø, hvor fagligheden er høj, tonen uformel, og hvor der er ordentlighed i det, vi siger og gør. Vi prioriterer løbende kompetenceudvikling af den enkelte medarbejder og giver plads til forskellighed.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Planlægningschef Thomas Querling Jacobsen på thomjaco@rm.dk eller på 6177 1913. Du er også velkommen til at kontakte AC-fuldmægtig Camilla Hauge Larsen på cailas@rm.dk eller på 2478 0539.

Ansøgningsfristen er fredag den 4. oktober 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag den 9. oktober 2019.

Ansøgning, inkl. relevante bilag, sendes elektronisk via nedenstående link.





Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/e4083b21_logo.gifHospitalsstabenAarhus N2019-09-19T10:00:17.1672019-10-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

AC-fuldmægtig til Råds- og Direktionssekretariatet i Region Midtjylland

Råds- og Direktionssekretariat

Viborg
Har du lyst til at arbejde i en politisk styret organisation? Vil du gerne arbejde helt tæt på politikerne og den øverste administrative ledelse? Så er Råds- og Direktionssekretariatet måske et sted for dig.Råds- og Direktionssekretariatet betjener ...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:3. oktober 2019

AC-fuldmægtig - kvalitetsudvikling på sundhedsområdet

Kvalitet og forskning

Vejle
Synes du, det lyder spændende at arbejde med kvalitetsudvikling på sundhedsområdet? Så er dette måske et job for dig. Vi søger en AC-fuldmægtig, der vil være med til at understøtte regionens og sygehusenes arbejde med udvikling af bl.a. den faglige ...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:6. oktober 2019

AC-fuldmægtig søges til barselsvikariat i Økonomi og Plan, Aarhus Universitetshospital

Hospitalsstaben

Aarhus N
Brænder du for at arbejde med planlægningsopgaver og sagsbehandling i en kompleks organisation? Kan du lide at opgaverne varierer fra dag til dag og at tingene nogle gange går stærkt? Så er du måske vores nye kollega.JobbetAarhus Universitetshospita...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:4. oktober 2019