Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

2 barselsvikatiater i en spændende afdeling Handicaprådgivningen søger 2 sagsbehandlere

2 barselsvikariater i en spændende afdeling
Handicaprådgivningen søger 2 sagsbehandlere

Har du mod på, og lyst til, at arbejde i en myndighedsfunktion indenfor det specialiserede voksenområde, er en af stillinger måske noget for dig.

Handicaprådgivningen varetager sagsbehandling på det specialiserede Handicap- og Psykiatriområde i Horsens kommune. Vi understøtter borgere, der er psykisk, fysisk eller socialt udfordret, med at forløse deres potentiale, og leve et så selvstændigt og meningsfuldt liv som muligt. Naturligvis på baggrund af deres individuelle behov, ønsker, drømme og mål.

Vi arbejder ud fra et menneskesyn om, at alle mennesker kan udvikle sig.

I Handicaprådgivningen kommer du primært til at arbejde med støtte i eget hjem (§ 85), ledsagelse (§ 97), midlertidige botilbud (§ 107), beskyttet beskæftigelse (§ 103) og aktivitets og samværstilbud (§ 104). Alt sammen ift. borgere med en nedsat funktionsnedsættelse der skyldes fysiske og/eller psykiske problemer, misbrug, udviklingsforstyrrelser og hjerneskade.

De to barselsvikariater tiltrædes henholdsvis den 1. februar og den 1. marts 2020. Begge er tidsbegrænsede til 6 måneder, med mulighed for forlængelse. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer.

Den medarbejder vi søger, er fagligt velfunderet, har kendskab til området, og brænder for at lære nyt og bidrage til den fortsatte udvikling af opgaveløsningen, samarbejdsrelationer og afdelingen generelt. Fagligt og økonomisk har vi fokus på at skabe helhed og sammenhæng, samt at løse opgaverne systematisk og på et højt niveau. Der sættes pris på, at du kan samarbejde på tværs af opgaver, fagligheder og organisatoriske rammer. Det skaber nemlig de bedste løsninger, til gavn for vores borgere.

Handicaprådgivningen arbejder ud fra:

  • Princippet om mindst indgriben
  • Forløsning af borgernes potentiale, på baggrund af deres mål og drømme
  • Sammenhæng mellem behov, indsats og takst.
Ovenstående bliver pejlemærker for din arbejdsindsats.

Handicaprådgivningen består af 3 teams, der arbejder tæt sammen. Der er på daglig basis mulighed for faglig sparring, kollegial støtte og nærværende ledelse. Gensidig respekt, trivsel, positivitet og et godt grin vægtes højt.

Horsens kommune har fokus på at anvende teknologiske hjælpemidler, hvor det giver mening, og skaber værdi, for borgeren. Hvordan vi støtter borgerne med relevante teknologiske hjælpemidler, er et af afdelingens udviklingsområder.

Du kan forvente af os:
  • Et spændende og alsidigt job med mange udfordringer
  • Introduktion og oplæring (mentor ordning)
  • Ekstern supervision
  • Kompetenceudvikling
  • Gode ansættelsesforhold
  • Hyggelige personalearrangementer
  • Individuelle aftaler om hjemmearbejde på enkelte dage
  • ”Højt til loftet”, både fagligt og personligt.
Vi forventer, at du:
  • Har erfaring med eller kendskab til myndighedsområdet
  • Har lyst og interesse i at samarbejde med borgere indenfor det specialiserede voksenområde
  • Er systematisk og god til at sætte dig ind i lovgivningen på området
  • Har gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner
  • Har blik for økonomisk og fagligt bæredygtige løsninger
  • Er en åben og positiv person, med en god portion humor
  • Kan bevare ro og overblik, også selv om der er nok at se til.
Yderligere information
Hvis du ønsker at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte sagsbehandler Birgitte Danielsen tlf. 7629 3615, eller sektionsleder Mette Møller Johannesen på tlf. 2055 4146, mmjo@horsens.dk.

Ansøgning
Ansøgningsfrist er mandag den 9. december 2019 kl. 12.00.

Der afholdes ansættelsessamtaler den 17. og 18. december 2019

Send din ansøgning
Vi ser frem til at modtage din. Lad den venligst være kortfattet og med tydelig vægt på konkrete kvalifikationer og erfaringer med ovennævnte arbejdsopgaver.

Du sender din ansøgning via knappen ”Send ansøgning”, som du finder nedenfor. I feltet ”Resume” bedes du skrive en kort opsummering af din ansøgning.

Husk at vedhæfte din ansøgning og dit CV, samt andre relevante bilag.
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330126073Phoenix-8fc6399112019-11-18T12:00:36.1572 barselsvikatiater i en spændende afdeling Handicaprådgivningen søger 2 sagsbehandlere2 barselsvikariater i en spændende afdeling
Handicaprådgivningen søger 2 sagsbehandlere

Har du mod på, og lyst til, at arbejde i en myndighedsfunktion indenfor det specialiserede voksenområde, er en af stillinger måske noget for dig.

Handicaprådgivningen varetager sagsbehandling på det specialiserede Handicap- og Psykiatriområde i Horsens kommune. Vi understøtter borgere, der er psykisk, fysisk eller socialt udfordret, med at forløse deres potentiale, og leve et så selvstændigt og meningsfuldt liv som muligt. Naturligvis på baggrund af deres individuelle behov, ønsker, drømme og mål.

Vi arbejder ud fra et menneskesyn om, at alle mennesker kan udvikle sig.

I Handicaprådgivningen kommer du primært til at arbejde med støtte i eget hjem (§ 85), ledsagelse (§ 97), midlertidige botilbud (§ 107), beskyttet beskæftigelse (§ 103) og aktivitets og samværstilbud (§ 104). Alt sammen ift. borgere med en nedsat funktionsnedsættelse der skyldes fysiske og/eller psykiske problemer, misbrug, udviklingsforstyrrelser og hjerneskade.

De to barselsvikariater tiltrædes henholdsvis den 1. februar og den 1. marts 2020. Begge er tidsbegrænsede til 6 måneder, med mulighed for forlængelse. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer.

Den medarbejder vi søger, er fagligt velfunderet, har kendskab til området, og brænder for at lære nyt og bidrage til den fortsatte udvikling af opgaveløsningen, samarbejdsrelationer og afdelingen generelt. Fagligt og økonomisk har vi fokus på at skabe helhed og sammenhæng, samt at løse opgaverne systematisk og på et højt niveau. Der sættes pris på, at du kan samarbejde på tværs af opgaver, fagligheder og organisatoriske rammer. Det skaber nemlig de bedste løsninger, til gavn for vores borgere.

Handicaprådgivningen arbejder ud fra:
  • Princippet om mindst indgriben
  • Forløsning af borgernes potentiale, på baggrund af deres mål og drømme
  • Sammenhæng mellem behov, indsats og takst.
Ovenstående bliver pejlemærker for din arbejdsindsats.

Handicaprådgivningen består af 3 teams, der arbejder tæt sammen. Der er på daglig basis mulighed for faglig sparring, kollegial støtte og nærværende ledelse. Gensidig respekt, trivsel, positivitet og et godt grin vægtes højt.

Horsens kommune har fokus på at anvende teknologiske hjælpemidler, hvor det giver mening, og skaber værdi, for borgeren. Hvordan vi støtter borgerne med relevante teknologiske hjælpemidler, er et af afdelingens udviklingsområder.

Du kan forvente af os:
  • Et spændende og alsidigt job med mange udfordringer
  • Introduktion og oplæring (mentor ordning)
  • Ekstern supervision
  • Kompetenceudvikling
  • Gode ansættelsesforhold
  • Hyggelige personalearrangementer
  • Individuelle aftaler om hjemmearbejde på enkelte dage
  • ”Højt til loftet”, både fagligt og personligt.
Vi forventer, at du:
  • Har erfaring med eller kendskab til myndighedsområdet
  • Har lyst og interesse i at samarbejde med borgere indenfor det specialiserede voksenområde
  • Er systematisk og god til at sætte dig ind i lovgivningen på området
  • Har gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner
  • Har blik for økonomisk og fagligt bæredygtige løsninger
  • Er en åben og positiv person, med en god portion humor
  • Kan bevare ro og overblik, også selv om der er nok at se til.
Yderligere information
Hvis du ønsker at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte sagsbehandler Birgitte Danielsen tlf. 7629 3615, eller sektionsleder Mette Møller Johannesen på tlf. 2055 4146, mmjo@horsens.dk.

Ansøgning
Ansøgningsfrist er mandag den 9. december 2019 kl. 12.00.

Der afholdes ansættelsessamtaler den 17. og 18. december 2019

Send din ansøgning
Vi ser frem til at modtage din. Lad den venligst være kortfattet og med tydelig vægt på konkrete kvalifikationer og erfaringer med ovennævnte arbejdsopgaver.

Du sender din ansøgning via knappen ”Send ansøgning”, som du finder nedenfor. I feltet ”Resume” bedes du skrive en kort opsummering af din ansøgning.

Husk at vedhæfte din ansøgning og dit CV, samt andre relevante bilag.
 
 

2019-12-10T00:52:59.110 2 barselsvikariater i en spændende afdelingHandicaprådgivningen søger 2 sagsbehandlere Har du mod på, og lyst til, at arbejde i en myndighedsfunktion indenfor det specialiserede voksenområde, er en af stillinger måske noget for dig.Handicaprådgivningen varetager sagsbehandling på det specialiserede Handicap- og Psykiatriområde i Horsens kommune. Vi understøtter borgere, der er psykisk, fysisk eller socialt udfordret, med at forløse deres potentiale, og leve et så selvstændigt og meningsfuldt liv som muligt. Naturligvis på baggrund af deres individuelle behov, ønsker, drømme og mål.Vi arbejder ud fra et menneskesyn om, at alle mennesker kan udvikle sig.I Handicaprådgivningen kommer du primært til at arbejde med støtte i eget hjem ( 85), ledsagelse ( 97), midlertidige botilbud ( 107), beskyttet beskæftigelse ( 103) og aktivitets og samværstilbud ( 104). Alt sammen ift. borgere med en nedsat funktionsnedsættelse der skyldes fysiske og eller psykiske problemer, misbrug, udviklingsforstyrrelser og hjerneskade.De to barselsvikariater tiltrædes henholdsvis den 1. februar og den 1. marts 2020. Begge er tidsbegrænsede til 6 måneder, med mulighed for forlængelse. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer.Den medarbejder vi søger, er fagligt velfunderet, har kendskab til området, og brænder for at lære nyt og bidrage til den fortsatte udvikling af opgaveløsningen, samarbejdsrelationer og afdelingen generelt. Fagligt og økonomisk har vi fokus på at skabe helhed og sammenhæng, samt at løse opgaverne systematisk og på et højt niveau. Der sættes pris på, at du kan samarbejde på tværs af opgaver, fagligheder og organisatoriske rammer. Det skaber nemlig de bedste løsninger, til gavn for vores borgere.Handicaprådgivningen arbejder ud fra: Princippet om mindst indgriben Forløsning af borgernes potentiale, på baggrund af deres mål og drømme Sammenhæng mellem behov, indsats og takst. Ovenstående bliver pejlemærker for din arbejdsindsats.Handicaprådgivningen består af 3 teams, der arbejder tæt sammen. Der er på daglig basis mulighed for faglig sparring, kollegial støtte og nærværende ledelse. Gensidig respekt, trivsel, positivitet og et godt grin vægtes højt.Horsens kommune har fokus på at anvende teknologiske hjælpemidler, hvor det giver mening, og skaber værdi, for borgeren. Hvordan vi støtter borgerne med relevante teknologiske hjælpemidler, er et af afdelingens udviklingsområder.Du kan forvente af os: Et spændende og alsidigt job med mange udfordringer Introduktion og oplæring (mentor ordning) Ekstern supervision Kompetenceudvikling Gode ansættelsesforhold Hyggelige personalearrangementer Individuelle aftaler om hjemmearbejde på enkelte dage Højt til loftet , både fagligt og personligt. Vi forventer, at du: Har erfaring med eller kendskab til myndighedsområdet Har lyst og interesse i at samarbejde med borgere indenfor det specialiserede voksenområde Er systematisk og god til at sætte dig ind i lovgivningen på området Har gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner Har blik for økonomisk og fagligt bæredygtige løsninger Er en åben og positiv person, med en god portion humor Kan bevare ro og overblik, også selv om der er nok at se til. Yderligere informationHvis du ønsker at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte sagsbehandler Birgitte Danielsen tlf. 7629 3615, eller sektionsleder Mette Møller Johannesen på tlf. 2055 4146, mmjo@horsens.dk.AnsøgningAnsøgningsfrist er mandag den 9. december 2019 kl. 12.00.Der afholdes ansættelsessamtaler den 17. og 18. december 2019Send din ansøgningVi ser frem til at modtage din. Lad den venligst være kortfattet og med tydelig vægt på konkrete kvalifikationer og erfaringer med ovennævnte arbejdsopgaver.Du sender din ansøgning via knappen Send ansøgning , som du finder nedenfor. I feltet Resume bedes du skrive en kort opsummering af din ansøgning.Husk at vedhæfte din ansøgning og dit CV, samt andre relevante bilag.10Phoenix8fc63991101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-12-09T00:00:000000https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=6cf3da22-8dfb-4695-9fde-8c6d1e29e3200EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3658281Handicap og Psykiatri11Rådhustorvet 48700HorsensDKDanmarkORS/7d77cafa_logo.jpegORS/Small/7d77cafa_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent857098HorsensKommuneMinimum326700018-11-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8fc63991https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8fc63991https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8fc63991&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8fc63991&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/1.jpg2 barselsvikatiater i en spændende afdeling Handicaprådgivningen søger 2 sagsbehandlere12007991Dansk3Læse/ tale343112Sagsbehandler10Sundhed11Socialvæsen363574106sskis@horsens.dkDanmarkDanmark330151623Sagsbehandler (barselsvikariat) til Unges Uddannelse og JobRobot Sagsbehandler (barselsvikariat) til Unges Uddannelse og Job Jobcenter Favrskov, Unges Uddannelse og Job, søger en erfaren og dygtig myndigheds- og ungesagsbehandler til et barselsvikariat, 37 timer, med tiltrædelse 1. marts 2020 og forventeligt minimum et år. Du skal arbejde med aktivitetsparate unge under 30 år, der modtager uddannelseshjælp. Afdelingen Unges Uddannelse og Job er en del af arbejdsmarkedsområdet og Jobcenter Favrskov. Vi arbejder målrettet med at styrke uddannelses- og beskæftigelsesindsatsen omkring unge under 30 år. Som en del af denne indsats er afdelingen, Unges Uddannelse og Job, etableret i november 2018, hvor myndighedssagsbehandlere, jobkonsulenter (Jobcenter), og uddannelsesvejledere (UU) er flyttet sammen i en ny enhed. Vi tror på, at vi herigennem kan udnytte hinandens fagligheder og kompetencer endnu bedre, og dermed sikre en tidligere og styrket indsats, der får de unge fast forankret i uddannelse eller job. Afdelingens samlede målgruppe er unge i alderen 14 30 år. Kan du tænke dig at arbejde i en organisation, hvor vi understøtter den enkelte unge i hjælp til selvhjælp? Hvor vi tror på, at vi med hyppige samtaler og en virksomhedsvendt indsats kan få de unge godt forankret i uddannelse eller job? Vil du gerne arbejde et sted, hvor din indsats gør en forskel hver dag? Så er afdelingen for Unges Uddannelse og Job måske lige noget for dig. Din primære arbejdsopgave: Koordinerende sagsbehandler for aktivitetsparate unge Du tilrettelægger en helhedsorienteret og sammenhængende beskæftigelsesindsats evt. på tværs af kommunens øvrige forvaltninger hen mod uddannelse job for den unge. Du skal have et godt overblik og en vedholdenhed i den ofte længerevarende indsats med de aktivitetsparate unge. Vi indgår i tæt samarbejde med f.eks. Handicap- og Psykiatriafdelingen, Børn Familie afdelingen osv., hvor andre foranstaltninger kan være en del af den unges hverdag. Sideløbende med eventuel udredning behandling iværksættes øvrige tilbud fra jobcentrets tilbudsvifte f.eks. i form af virksomhedspraktik, træningstilbud osv. Vi har hyppig opfølgning på de aktivitetsparate unge med månedlige empowermentbaserede samtaler. Du skal være i stand til at navigere som myndighedsperson i feltet mellem den unges muligheder og ønsker samt de lovgivningsmæssige krav. Sagsstammerne udgør ca. 40-45 aktivitetsparate unge pr. sagsbehandler. Din faglige profil Vi forventer, at du:Er uddannet socialrådgiver eller har anden relevant erfaring som sagsbehandler i kommunalt regi.Har erfaring med myndighedsrollen og gældende beskæftigelseslovgivning.Er stærk administrativt og arbejder struktureret med dine opgaver.Har erfaring med målgruppen for uddannelseshjælp og meget gerne erfaring med at skrive sager til rehabiliteringsteamet. Dine personlige kvalifikationerDu kan tilrettelægge dit arbejde selvstændigt og bevare overblikket.Du kan lide at arbejde i en afdeling, hvor der forventes synlige resultater af din indsats.Du er ordentlig og tydelig i din kommunikation med de unge, kollegaer og samarbejdspartnere, og du kan arbejde på tværsDu er parat til at bidrage i forhold til den samlede opgaveløsning i afdelingenDu trives i en travl og uforudsigelig hverdag, hvor det er vigtigt at bevare roen og det gode humør Vi kan tilbyde:En hverdag præget af stor selvstændighed i tilrettelæggelse og løsning af dit daglige arbejde og opgaver.En arbejdsplads, hvor det betyder meget for os, at vi har et godt arbejdsmiljø med en ligeværdig og respektfuld tilgang til hinanden.Tæt samarbejde med dine kollegaer, samarbejdspartnere internt og eksternt samt ledelse.Ugentlige sagsmøder med kollegaer, faglig koordinator og lederMulighed for ekstern supervisionIntroduktionsforløb tilpasset dig og en kollegial opstarts-mentor FlekstidAfdelingen for Unges Uddannelse og Job består pt. af 5 sagsbehandlere, 2 jobkonsulenter, 1 administrativ medarbejder, 1 faglig koordinator, uddannelsesvejledere og 1 afdelingsleder. Kendetegnende for afdelingen er høj kvalitet i arbejdet, ordentlighed, engagerede kollegaer og masser af energi og godt humør. Yderligere oplysninger Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Arbejdspladsen er beliggende i Hadsten Centeret, Østergade 9, Hadsten. Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lene Thøgersen på tlf. 8964 4285. Vi forventer at afholde samtaler mandag d. 27. januar 2020. Søg jobbet Vi beder dig sende din ansøgning til Favrskov Kommune via nedenstående link. Du kan se alle ledige stillinger på www.favrskov.dk job Favrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektroniskSagsbehandler (barselsvikariat) til Unges Uddannelse og Job
Jobcenter Favrskov, Unges Uddannelse og Job, søger en erfaren og dygtig myndigheds- og ungesagsbehandler til et barselsvikariat, 37 timer, med tiltrædelse 1. marts 2020 og forventeligt minimum et år. Du skal arbejde med aktivitetsparate unge under 30 år, der modtager uddannelseshjælp.

Afdelingen Unges Uddannelse og Job er en del af arbejdsmarkedsområdet og Jobcenter Favrskov. Vi arbejder målrettet med at styrke uddannelses- og beskæftigelsesindsatsen omkring unge under 30 år. Som en del af denne indsats er afdelingen, Unges Uddannelse og Job, etableret i november 2018, hvor myndighedssagsbehandlere, jobkonsulenter (Jobcenter), og uddannelsesvejledere (UU) er flyttet sammen i en ny enhed. Vi tror på, at vi herigennem kan udnytte hinandens fagligheder og kompetencer endnu bedre, og dermed sikre en tidligere og styrket indsats, der får de unge fast forankret i uddannelse eller job. Afdelingens samlede målgruppe er unge i alderen 14 – 30 år.

Kan du tænke dig at arbejde i en organisation, hvor vi understøtter den enkelte unge i hjælp til selvhjælp? Hvor vi tror på, at vi med hyppige samtaler og en virksomhedsvendt indsats kan få de unge godt forankret i uddannelse eller job? Vil du gerne arbejde et sted, hvor din indsats gør en forskel hver dag? Så er afdelingen for Unges Uddannelse og Job måske lige noget for dig.

Din primære arbejdsopgave:

Koordinerende sagsbehandler for aktivitetsparate unge
Du tilrettelægger en helhedsorienteret og sammenhængende beskæftigelsesindsats evt. på tværs af kommunens øvrige forvaltninger hen mod uddannelse/job for den unge.
Du skal have et godt overblik og en vedholdenhed i den ofte længerevarende indsats med de aktivitetsparate unge. Vi indgår i tæt samarbejde med f.eks. Handicap- og Psykiatriafdelingen, Børn & Familie afdelingen osv., hvor andre foranstaltninger kan være en del af den unges hverdag. Sideløbende med eventuel udredning/behandling iværksættes øvrige tilbud fra jobcentrets tilbudsvifte f.eks. i form af virksomhedspraktik, træningstilbud osv. Vi har hyppig opfølgning på de aktivitetsparate unge med månedlige empowermentbaserede samtaler. Du skal være i stand til at navigere som myndighedsperson i feltet mellem den unges muligheder og ønsker samt de lovgivningsmæssige krav.
Sagsstammerne udgør ca. 40-45 aktivitetsparate unge pr. sagsbehandler.

Din faglige profil
Vi forventer, at du:
  • Er uddannet socialrådgiver eller har anden relevant erfaring som sagsbehandler i kommunalt regi.
  • Har erfaring med myndighedsrollen og gældende beskæftigelseslovgivning.
  • Er stærk administrativt og arbejder struktureret med dine opgaver.
  • Har erfaring med målgruppen for uddannelseshjælp og meget gerne erfaring med at skrive sager til rehabiliteringsteamet.

Dine personlige kvalifikationer
  • Du kan tilrettelægge dit arbejde selvstændigt og bevare overblikket.
  • Du kan lide at arbejde i en afdeling, hvor der forventes synlige resultater af din indsats.
  • Du er ordentlig og tydelig i din kommunikation med de unge, kollegaer og samarbejdspartnere, og du kan arbejde på tværs
  • Du er parat til at bidrage i forhold til den samlede opgaveløsning i afdelingen
  • Du trives i en travl og uforudsigelig hverdag, hvor det er vigtigt at bevare roen og det gode humør

Vi kan tilbyde:
  • En hverdag præget af stor selvstændighed i tilrettelæggelse og løsning af dit daglige arbejde og opgaver.
  • En arbejdsplads, hvor det betyder meget for os, at vi har et godt arbejdsmiljø med en ligeværdig og respektfuld tilgang til hinanden.
  • Tæt samarbejde med dine kollegaer, samarbejdspartnere internt og eksternt samt ledelse.
  • Ugentlige sagsmøder med kollegaer, faglig koordinator og leder
  • Mulighed for ekstern supervision
  • Introduktionsforløb tilpasset dig og en kollegial ”opstarts-mentor”
  • Flekstid
Afdelingen for Unges Uddannelse og Job består pt. af 5 sagsbehandlere, 2 jobkonsulenter, 1 administrativ medarbejder, 1 faglig koordinator, uddannelsesvejledere og 1 afdelingsleder. Kendetegnende for afdelingen er høj kvalitet i arbejdet, ordentlighed, engagerede kollegaer og masser af energi og godt humør.

Yderligere oplysninger
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Arbejdspladsen er beliggende i Hadsten Centeret, Østergade 9, Hadsten.

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lene Thøgersen på tlf. 8964 4285.

Vi forventer at afholde samtaler mandag d. 27. januar 2020.

Søg jobbet
Vi beder dig sende din ansøgning til Favrskov Kommune via nedenstående link. Du kan se alle ledige stillinger på www.favrskov.dk/job

Favrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektronisk

 

Favrskov KommuneHadsten2020-01-08T00:00:002020-01-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sagsbehandler (barselsvikariat) til Unges Uddannelse og Job

Favrskov Kommune

Hadsten
Sagsbehandler (barselsvikariat) til Unges Uddannelse og Job Jobcenter Favrskov, Unges Uddannelse og Job, søger en erfaren og dygtig myndigheds- og ungesagsbehandler til et barselsvikariat, 37 timer, med tiltrædelse 1. marts 2020 og forventeligt mini...
Indrykket:8. januar 2020