Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

2 beskæftigelsesrådgivere til sygedagpengeopfølgning i Jobcenter Vejle

Kunne du tænke dig at være vores nye kollega? Vi søger lige nu 2 beskæftigelsesrådgivere til vores sygedagpengeopfølgning. Der er tale om en fast stilling og et barselsvikariat, der som udgangspunkt er på 6 mdr., men med mulighed for forlængelse.

Om jobbet

Du vil blive tilknyttet vores sygedagpengeafsnit, som arbejder med sygemeldte ledige, dvs. de sygemeldte borgere, som ikke har en arbejdsgiver.

Vores primære opgave er at hjælpe de sygemeldte tilbage på arbejdsmarkedet gennem job eller uddannelse. Du skal sikre borgerne en mulighed for at blive selvforsørgende hurtigst muligt, men samtidig have et blik for de holdbare og langsigtede løsninger for både borgere og virksomheder.

Du skal derfor, som attraktiv ansøger, have et skarpt blik for at etablere bæredygtige løsninger for de sygemeldte borgere gennem dit gode kendskab til, hvordan arbejdsmarkedet fungerer i praksis. Du skal også være dygtig til myndighedsarbejde med kendskab til lovgivningen, samt det tværgående samarbejde på området.

Ud over myndighedsarbejdet har vi hos os stort fokus på de handlingsorienterede tiltag, der skal til for at få borgeren ud på arbejdsmarkedet, det kan fx være virksomhedsopsøgende arbejde, i det tilfælde hvor borgeren ikke selv kan dette.

Vi tilbyder dig

Vi har hos os et attraktivt fagligt og kollegialt miljø med rum for høje ambitioner. Du får derfor kollegaer og en ledelse, der brænder for deres arbejde, og som ønsker at levere resultater til gavn for borgerne.

Samtidig får du:

  • Et dynamisk arbejdsmiljø, hvor der er fokus på høj faglighed, kvalitet samt faglig udvikling
  • Faglig sparring
  • Gode kollegaer
  • Godt arbejdsklima i et travlt miljø
  • Afvekslende arbejdsopgaver

Hvis du er interesseret i jobbet, har du udsigt til følgende hovedopgaver:

  • Opfølgningssamtaler med de sygemeldte borgere, hvor der er fokus på kompetencer og erfaring sammenholdt med arbejdsmarkedets behov.
  • Etablering og opfølgning af virksomhedspraktikker.
  • Vurdering af uarbejdsdygtighed efter §7 i sygedagpengeloven.
  • Tværfagligt samarbejde, også på tværs af afdelinger og forvaltninger, således der sikres en helhedsorienteret og sammenhængende indsats.

Tiltrædelse 1. august 2019.

Vi forventer af dig at:

  • Du er uddannet socialrådgiver/social formidler eller har anden relevant erhvervserfaring
  • Du har kendskab til Sygedagpenge- og LAB-loven, samt anden relevant lovgivning – og kan omsætte den i praksis
  • Du er stærk i relations arbejdet med borgerne
  • Du har evnen til at samarbejde på tværs såvel in-house som på tværs af forskellige forvaltningskulturer og medarbejdergrupper.
  • Du er en stærk kommunikator – både mundtligt og skriftligt
  • Du kan bevare roen i en travl hverdag og er i stand til at tænke nye veje i opgaveløsningen
  • Du kan arbejde selvstændigt og systematisk
  • Du kan tage ansvar og tænker fremad, ligesom du skaber resultater
  • Du er struktureret, engageret, positiv og spiller dine kollegaer gode
  • Du kan agere professionelt i myndighedsrollen.
  • Du trives med at arbejde i en målstyret organisation
  • Har et godt humør

Ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn.

Om os

Job og Sundhed er en del af Jobcenter Vejle. Afdelingen består at 4 afsnit, som varetager indsatserne for sygedagpenge, jobafklaring og de forsikrede ledige samt ydelsen på sygedagpenge. Jobcenter Vejle har ca. 375 medarbejdere.

Jobcenter Vejles vigtigste opgave er at servicere virksomhederne, så de har den arbejdskraft, de efterspørger til nytte for ledige borgere. Vejle Kommune er frikommune, det betyder, at fokus er på resultater og ikke på proceskrav i beskæftigelsesindsatsen.

Flere oplysninger

Flere oplysninger kan fås hos afsnitsleder Dianne Johansen tlf.: 21 16 72 10, mail: didjo@vejle.dk .

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning senest 17.06.2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 24.06.2019.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter .

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032416Phoenix-618cca6f12019-05-27T17:00:22.5132 beskæftigelsesrådgivere til sygedagpengeopfølgning i Jobcenter Vejle

Kunne du tænke dig at være vores nye kollega? Vi søger lige nu 2 beskæftigelsesrådgivere til vores sygedagpengeopfølgning. Der er tale om en fast stilling og et barselsvikariat, der som udgangspunkt er på 6 mdr., men med mulighed for forlængelse.

Om jobbet

Du vil blive tilknyttet vores sygedagpengeafsnit, som arbejder med sygemeldte ledige, dvs. de sygemeldte borgere, som ikke har en arbejdsgiver.

Vores primære opgave er at hjælpe de sygemeldte tilbage på arbejdsmarkedet gennem job eller uddannelse. Du skal sikre borgerne en mulighed for at blive selvforsørgende hurtigst muligt, men samtidig have et blik for de holdbare og langsigtede løsninger for både borgere og virksomheder.

Du skal derfor, som attraktiv ansøger, have et skarpt blik for at etablere bæredygtige løsninger for de sygemeldte borgere gennem dit gode kendskab til, hvordan arbejdsmarkedet fungerer i praksis. Du skal også være dygtig til myndighedsarbejde med kendskab til lovgivningen, samt det tværgående samarbejde på området.

Ud over myndighedsarbejdet har vi hos os stort fokus på de handlingsorienterede tiltag, der skal til for at få borgeren ud på arbejdsmarkedet, det kan fx være virksomhedsopsøgende arbejde, i det tilfælde hvor borgeren ikke selv kan dette.

Vi tilbyder dig

Vi har hos os et attraktivt fagligt og kollegialt miljø med rum for høje ambitioner. Du får derfor kollegaer og en ledelse, der brænder for deres arbejde, og som ønsker at levere resultater til gavn for borgerne.

Samtidig får du:

  • Et dynamisk arbejdsmiljø, hvor der er fokus på høj faglighed, kvalitet samt faglig udvikling
  • Faglig sparring
  • Gode kollegaer
  • Godt arbejdsklima i et travlt miljø
  • Afvekslende arbejdsopgaver

Hvis du er interesseret i jobbet, har du udsigt til følgende hovedopgaver:

  • Opfølgningssamtaler med de sygemeldte borgere, hvor der er fokus på kompetencer og erfaring sammenholdt med arbejdsmarkedets behov.
  • Etablering og opfølgning af virksomhedspraktikker.
  • Vurdering af uarbejdsdygtighed efter §7 i sygedagpengeloven.
  • Tværfagligt samarbejde, også på tværs af afdelinger og forvaltninger, således der sikres en helhedsorienteret og sammenhængende indsats.

Tiltrædelse 1. august 2019.

Vi forventer af dig at:

  • Du er uddannet socialrådgiver/social formidler eller har anden relevant erhvervserfaring
  • Du har kendskab til Sygedagpenge- og LAB-loven, samt anden relevant lovgivning – og kan omsætte den i praksis
  • Du er stærk i relations arbejdet med borgerne
  • Du har evnen til at samarbejde på tværs såvel in-house som på tværs af forskellige forvaltningskulturer og medarbejdergrupper.
  • Du er en stærk kommunikator – både mundtligt og skriftligt
  • Du kan bevare roen i en travl hverdag og er i stand til at tænke nye veje i opgaveløsningen
  • Du kan arbejde selvstændigt og systematisk
  • Du kan tage ansvar og tænker fremad, ligesom du skaber resultater
  • Du er struktureret, engageret, positiv og spiller dine kollegaer gode
  • Du kan agere professionelt i myndighedsrollen.
  • Du trives med at arbejde i en målstyret organisation
  • Har et godt humør

Ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn.

Om os

Job og Sundhed er en del af Jobcenter Vejle. Afdelingen består at 4 afsnit, som varetager indsatserne for sygedagpenge, jobafklaring og de forsikrede ledige samt ydelsen på sygedagpenge. Jobcenter Vejle har ca. 375 medarbejdere.

Jobcenter Vejles vigtigste opgave er at servicere virksomhederne, så de har den arbejdskraft, de efterspørger til nytte for ledige borgere. Vejle Kommune er frikommune, det betyder, at fokus er på resultater og ikke på proceskrav i beskæftigelsesindsatsen.

Flere oplysninger

Flere oplysninger kan fås hos afsnitsleder Dianne Johansen tlf.: 21 16 72 10, mail: didjo@vejle.dk .

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning senest 17.06.2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 24.06.2019.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter .

 

2019-06-18T00:51:27.457 Kunne du tænke dig at være vores nye kollega? Vi søger lige nu 2 beskæftigelsesrådgivere til vores sygedagpengeopfølgning. Der er tale om en fast stilling og et barselsvikariat, der som udgangspunkt er på 6 mdr., men med mulighed for forlængelse. Om jobbet Du vil blive tilknyttet vores sygedagpengeafsnit, som arbejder med sygemeldte ledige, dvs. de sygemeldte borgere, som ikke har en arbejdsgiver. Vores primære opgave er at hjælpe de sygemeldte tilbage på arbejdsmarkedet gennem job eller uddannelse. Du skal sikre borgerne en mulighed for at blive selvforsørgende hurtigst muligt, men samtidig have et blik for de holdbare og langsigtede løsninger for både borgere og virksomheder. Du skal derfor, som attraktiv ansøger, have et skarpt blik for at etablere bæredygtige løsninger for de sygemeldte borgere gennem dit gode kendskab til, hvordan arbejdsmarkedet fungerer i praksis. Du skal også være dygtig til myndighedsarbejde med kendskab til lovgivningen, samt det tværgående samarbejde på området. Ud over myndighedsarbejdet har vi hos os stort fokus på de handlingsorienterede tiltag, der skal til for at få borgeren ud på arbejdsmarkedet, det kan fx være virksomhedsopsøgende arbejde, i det tilfælde hvor borgeren ikke selv kan dette. Vi tilbyder dig Vi har hos os et attraktivt fagligt og kollegialt miljø med rum for høje ambitioner. Du får derfor kollegaer og en ledelse, der brænder for deres arbejde, og som ønsker at levere resultater til gavn for borgerne. Samtidig får du: Et dynamisk arbejdsmiljø, hvor der er fokus på høj faglighed, kvalitet samt faglig udvikling Faglig sparring Gode kollegaer Godt arbejdsklima i et travlt miljø Afvekslende arbejdsopgaver Hvis du er interesseret i jobbet, har du udsigt til følgende hovedopgaver: Opfølgningssamtaler med de sygemeldte borgere, hvor der er fokus på kompetencer og erfaring sammenholdt med arbejdsmarkedets behov. Etablering og opfølgning af virksomhedspraktikker. Vurdering af uarbejdsdygtighed efter §7 i sygedagpengeloven. Tværfagligt samarbejde, også på tværs af afdelinger og forvaltninger, således der sikres en helhedsorienteret og sammenhængende indsats. Tiltrædelse 1. august 2019. Vi forventer af dig at: Du er uddannet socialrådgiver social formidler eller har anden relevant erhvervserfaring Du har kendskab til Sygedagpenge- og LAB-loven, samt anden relevant lovgivning og kan omsætte den i praksis Du er stærk i relations arbejdet med borgerne Du har evnen til at samarbejde på tværs såvel in-house som på tværs af forskellige forvaltningskulturer og medarbejdergrupper. Du er en stærk kommunikator både mundtligt og skriftligt Du kan bevare roen i en travl hverdag og er i stand til at tænke nye veje i opgaveløsningen Du kan arbejde selvstændigt og systematisk Du kan tage ansvar og tænker fremad, ligesom du skaber resultater Du er struktureret, engageret, positiv og spiller dine kollegaer gode Du kan agere professionelt i myndighedsrollen. Du trives med at arbejde i en målstyret organisation Har et godt humør Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn. Om os Job og Sundhed er en del af Jobcenter Vejle. Afdelingen består at 4 afsnit, som varetager indsatserne for sygedagpenge, jobafklaring og de forsikrede ledige samt ydelsen på sygedagpenge. Jobcenter Vejle har ca. 375 medarbejdere. Jobcenter Vejles vigtigste opgave er at servicere virksomhederne, så de har den arbejdskraft, de efterspørger til nytte for ledige borgere. Vejle Kommune er frikommune, det betyder, at fokus er på resultater og ikke på proceskrav i beskæftigelsesindsatsen. Flere oplysninger Flere oplysninger kan fås hos afsnitsleder Dianne Johansen tlf.: 21 16 72 10, mail: didjo@vejle.dk . Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest 17.06.2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 24.06.2019. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter .10Phoenix618cca6f101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1377&ProjectId=145961&DepartmentId=20186&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3535837Job & Sundhed11Havneparken 16C7100VejleDKDanmarkORS/618cca6f_logo.pngORS/Small/618cca6f_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent768272VejleMinimum14596100027-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=618cca6fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=618cca6fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=618cca6f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=618cca6f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Offentlig_administration/3.jpg2 beskæftigelsesrådgivere til sygedagpengeopfølgning i Jobcenter Vejle12008001Dansk3Læse/ tale938854Rådgiver25Offentlig administration361932837didjo@vejle.dkDanmarkDanmark330091144Beskæftigelsesrådgiver til Jobcenter VejleBasic I afsnittet Ressourceforløb over 30 år søger vi en ny kollega til at hjælpe os med at løse indsatsen på ressourceforløbsområdet. Arbejdsmarkedsområdet er et centralt område med stor politisk bevågenhed både lokalt og nationalt. Vi arbejder med alle grupper af ledige, nyankommne flygtninge, sygemeldte og mange andre. Vores fælles kerneopgave er, at borgerne kommer hurtigst muligt i job eller uddannelse også selvom vejen kan være lang. Om jobbet Afsnittet Ressourceforløb over 30 består af 12 beskæftigelsesrådgivere, 3 virksomhedskonsulenter, en socialrådgiverstuderende og en afsnitsleder. Målgruppen er borgere der modtager ressourceforløb og er kendetegnet ved at have komplekse problemstillinger. Borgerne har, inden tildeling af et ressourceforløb, modtaget andre indsatser i Jobcenteret, og disse erfaringer inddrages i det videre samarbejde med borgeren. Vejen tilbage til job er ofte langvarig og kræver en indsats med stor koordination fra beskæftigelsesrådgiverens side. Omdrejningspunktet i arbejdet er at hjælpe borgeren tilbage i job eller uddannelse. I jobcenter Vejle arbejder vi ud fra, at man som beskæftigelsesrådgiver, i kontakten med borgeren, både er myndighedsudøvende og også er en naturlig del af den aktive indsats der understøtter borgerens vej tilbage i job. Som beskæftigelsesrådgiver bliver du koordinerende beskæftigelsesrådgiver for 35-40 borgere. Tiltrædelse den 1. december 2019. Dine arbejdsopgaver vil være: At etablere et forpligtende samarbejde med borgeren, borgerens netværk, samarbejdspartnere i egen organisation, såvel som på tværs af forvaltninger. At dokumentere den administrative del af sagsarbejdet i vores fagsystemer Facit og Sbsys, og lave sagsfremstilling når borgeren er til vurdering i rehabiliteringsteamet. At du i mindre omfang, påtager dig opgaver der knytter sig til den virksomhedsopsøgende indsats, deltager i vores holdforløb og påtager dig en mentorrolle i forhold til den enkelte borger. Vi forventer at du er uddannet socialrådgiver social formidler eller har en anden relevant baggrund. har erfaring fra beskæftigelsesområdet eller anden erfaring med målgruppen. er velorganiseret, arbejder metodisk i dit arbejde og kan bevare overblikket i komplekse borgerforløb. er stærk i relations arbejdet, kan arbejde målbevidst med borgere, der er fastlåste i deres mindset, og facilitere en forandringsproces hos borgeren. håndterer myndighedsrollen empatisk og sikrer, at borgerens perspektiver og egne ønsker inddrages. har gode samarbejdsevner, har blik for den tværfaglige koordinerende indsats, og bidrager med dine kreative initiativer til den fælles opgaveløsning. er energisk, handlekraftig og har gode kommunikative kompetencer, både skriftligt og mundtligt. kan bidrage til faglig udvikling og læringskultur i afsnittet, med fokus på den fælles opgave at bringe borgeren tættere på arbejdsmarkedet. Vi tilbyder dig et job, hvor du kan bruge de frie rammer i arbejdet med at rykke mennesker i en forandring en arbejdsplads, hvor vi spiller hinanden gode, for sammen at lykkes med kerneopgaven - at få borgerne i job eller uddannelse en arbejdsplads, hvor vi giver hindanden anerkendelse - som er med til at fremme arbejdsglæde og faglig stolthed en åben og ærlig dialog- og feedbackkultur, hvor der er plads til faglig dialog, og hvor vi sammen skaber de bedste betingelser for læring og vidensdeling Jobcenter Vejle tillægger det stor værdi, at vores arbejdsplads er et rart sted at gå på arbejde, derfor er ovenstående personalepolitiske værdier for Vejle Kommune retningen for et robust arbejdsfællesskab hos os. Ansættelsesvilkår Der er tale om en fast stilling på 37 timer med ansættelse pr. 1. december 2019. Løn i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn. Om os Jobcenter Vejle har ca. 390 medarbejdere fordelt på 6 forskellige fysiske adresser. Vi arbejder dagligt med at servicere virksomheder med den arbejdskraft, de efterspørger, samt at hjælpe borgerne til at stå bedst muligt i forhold til de jobmuligheder, der er. Flere oplysninger Du kan få flere oplysninger om stillingen ved at kontakte Afsnitsleder Lisbeth Søby på tlf.nr.: 28 18 17 11. Du kan læse mere om os på www.vejle.dk Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest 11. oktober 2019. Vi forventer, at samtalerne finder sted 18. oktober 2019. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

I afsnittet Ressourceforløb over 30 år søger vi en ny kollega til at hjælpe os med at løse indsatsen på ressourceforløbsområdet.

Arbejdsmarkedsområdet er et centralt område med stor politisk bevågenhed – både lokalt og nationalt. Vi arbejder med alle grupper af ledige, nyankommne flygtninge, sygemeldte og mange andre. Vores fælles kerneopgave er, at borgerne kommer hurtigst muligt i job eller uddannelse – også selvom vejen kan være lang.

Om jobbet
Afsnittet Ressourceforløb over 30 består af 12 beskæftigelsesrådgivere, 3 virksomhedskonsulenter, en socialrådgiverstuderende og en afsnitsleder. Målgruppen er borgere der modtager ressourceforløb og er kendetegnet ved at have komplekse problemstillinger. Borgerne har, inden tildeling af et ressourceforløb, modtaget andre indsatser i Jobcenteret, og disse erfaringer inddrages i det videre samarbejde med borgeren. Vejen tilbage til job er ofte langvarig og kræver en indsats med stor koordination fra beskæftigelsesrådgiverens side.

Omdrejningspunktet i arbejdet er at hjælpe borgeren tilbage i job eller uddannelse. I jobcenter Vejle arbejder vi ud fra, at man som beskæftigelsesrådgiver, i kontakten med borgeren, både er myndighedsudøvende og også er en naturlig del af den aktive indsats der understøtter borgerens vej tilbage i job. Som beskæftigelsesrådgiver bliver du koordinerende beskæftigelsesrådgiver for 35-40 borgere.

Tiltrædelse den 1. december 2019.

Dine arbejdsopgaver vil være:

  • At etablere et forpligtende samarbejde med borgeren, borgerens netværk, samarbejdspartnere i egen organisation, såvel som på tværs af forvaltninger.
  • At dokumentere den administrative del af sagsarbejdet i vores fagsystemer Facit og Sbsys, og lave sagsfremstilling når borgeren er til vurdering i rehabiliteringsteamet.
  • At du i mindre omfang, påtager dig opgaver der knytter sig til den virksomhedsopsøgende indsats, deltager i vores holdforløb og påtager dig en mentorrolle i forhold til den enkelte borger.

Vi forventer at du

  • er uddannet socialrådgiver/social formidler eller har en anden relevant baggrund.
  • har erfaring fra beskæftigelsesområdet eller anden erfaring med målgruppen.
  • er velorganiseret, arbejder metodisk i dit arbejde og kan bevare overblikket i komplekse borgerforløb.
  • er stærk i relations arbejdet, kan arbejde målbevidst med borgere, der er fastlåste i deres mindset, og facilitere en forandringsproces hos borgeren.
  • håndterer myndighedsrollen empatisk og sikrer, at borgerens perspektiver og egne ønsker inddrages.
  • har gode samarbejdsevner, har blik for den tværfaglige koordinerende indsats, og bidrager med dine kreative initiativer til den fælles opgaveløsning.
  • er energisk, handlekraftig og har gode kommunikative kompetencer, både skriftligt og mundtligt.
  • kan bidrage til faglig udvikling og læringskultur i afsnittet, med fokus på den fælles opgave at bringe borgeren tættere på arbejdsmarkedet.

Vi tilbyder dig

  • et job, hvor du kan bruge de frie rammer i arbejdet med at rykke mennesker i en forandring
  • en arbejdsplads, hvor vi spiller hinanden gode, for sammen at lykkes med kerneopgaven - at få borgerne i job eller uddannelse
  • en arbejdsplads, hvor vi giver hindanden anerkendelse - som er med til at fremme arbejdsglæde og faglig stolthed
  • en åben og ærlig dialog- og feedbackkultur, hvor der er plads til faglig dialog, og hvor vi sammen skaber de bedste betingelser for læring og vidensdeling

Jobcenter Vejle tillægger det stor værdi, at vores arbejdsplads er et rart sted at gå på arbejde, derfor er ovenstående personalepolitiske værdier for Vejle Kommune retningen for et robust arbejdsfællesskab hos os.

Ansættelsesvilkår
Der er tale om en fast stilling på 37 timer med ansættelse pr. 1. december 2019. Løn i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.

Om os
Jobcenter Vejle har ca. 390 medarbejdere fordelt på 6 forskellige fysiske adresser. Vi arbejder dagligt med at servicere virksomheder med den arbejdskraft, de efterspørger, samt at hjælpe borgerne til at stå bedst muligt i forhold til de jobmuligheder, der er.

Flere oplysninger
Du kan få flere oplysninger om stillingen ved at kontakte Afsnitsleder Lisbeth Søby på tlf.nr.: 28 18 17 11.

Du kan læse mere om os på www.vejle.dk

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest 11. oktober 2019. Vi forventer, at samtalerne finder sted 18. oktober 2019.  

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

ORS/Small/ef6fcb69_logo.pngJob & UdviklingVejle2019-09-17T12:03:44.9472019-10-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Beskæftigelsesrådgiver til Jobcenter Vejle

Job & Udvikling

Vejle
I afsnittet Ressourceforløb over 30 år søger vi en ny kollega til at hjælpe os med at løse indsatsen på ressourceforløbsområdet. Arbejdsmarkedsområdet er et centralt område med stor politisk bevågenhed både lokalt og nationalt. Vi arbejder med alle ...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:11. oktober 2019