2 Centervagter til Stor- København.

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du handlekraftig og er du god til at aflæse situationer?

Vil du sikre tryghed og hjælpe mennesker?

Er retskaffenhed og ærlighed en drivkraft for dig?

Hvis ovennævnte 3 punkter passer på dig, så kan du være en af vores kommende medarbejdere.

Til et større ”Shopping Center” i Københavns området, søger vi vagtpersonale til et udfordrende og afvekslende arbejde, hvor ikke to dage er ens. Der er tale om en betroet stilling, hvor du kommer til at indgå i et fast team af centervagter og hvor nøgleordet er ”service med et smil”.

Ansvarsområder:

Din opgave er at varetage sikkerheden og sørge for et godt centermiljø med ro og orden. Arbejdstiden er mellem kl.10.00-24.00 på alle årets dage. Centervagtopgaverne er mangeartede, men dine primære opgaver bliver:

  • Være synlig i centret i form af rundering samt kundekontakt.
  • Opretholde ro og orden i centret.
  • Besvarelse af henvendelser fra såvel centrets butikker, som centrets kunder.
  • Assistere centrets butikker med udfyldelse af ”anmeldelser af tyveri”.
  • Opsyn med mistænkelige personer.
  • Samarbejde med Centerforeningen og centrets driftsafdeling.
  • Daglig rapportskrivning af dagens hændelser i Guardtools på telefonen.
  • Rundering og aflåsning af centret.
  • Tilkobling af alarmer.

Opgaverne kræver en god situationsfornemmelse, et skarpt overblik og en evne til at holde flere bolde i luften samtidigt. Da arbejdsdagene aldrig er ens, er det vigtigt, at du forstår at bruge din sunde fornuft, og at du har en venlig og rolig autoritet, som gør, at du håndterer enhver situation rummeligt og fordomsfrit i samarbejde med dine kollegaer

Din profil:

Vi søger Centervagter, som er selvkørende, ansvarsbevidste og opmærksomme, og som altid er parate til at hjælpe ved behov. Det betyder, at du har gode kommuni­kations- og samarbejdsevner samt en faglig stolthed og handlekraft, som sikrer, at situationer altid bliver løst hensigtsmæssigt og i overensstemmelse med kundens ønske og vores måde at arbejde og løse opgaven på.

For at matche stillingen er du serviceminded, smilende og fleksibel, og du trives i en proaktiv rolle.

Derudover forventer vi at du:

  • Som minimum har taget AMU grundlæggende vagtkursus.
  • Taler og skriver dansk.
  • Har IT-færdigheder på brugerniveau og gerne kendskab til Guardtools rapporterings- system.
  • Erfaring fra lign. job/branche f.eks. militæret eller politiet er en fordel, men ikke et krav.
  • Har ren straffeattest Iht. Loven om Vagtvirksomhed.
  • Gerne bor i nærheden af København.
  • Altid er klar til at træde til ved ekstra travlhed, bytte vagt med en kollega, ferie eller sygdom.

Vi tilbyder:

2 stillinger med en bred kontaktflade i et dynamisk og spændende miljø.

1 fuldtidsstilling på 154,25 timer pr. måned med mulighed for avancement til leder.

1 deltidsstilling på 60-80 timer med mulighed for tillægs- timer på Ad Hoc-opgaver og andre kunder.

Arbejdssted:

Ballerup.

Løn:

I henhold til gældende VSL brancheoverenskomst.

Interesseret:

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef og HR Steen Mortensen på e-mail smo@vasik.dk eller på telefon 52 39 6112.

Stillingen er klar til at blive besat fra d.d., så tøv endelig ikke med at sende din ansøgning – vi afholder jobsamtaler løbende.

Ansøgningen samt CV bedes du sende via vores hjemmeside www.vasik.dk - gå ind under ”job i Vasik” og følg proceduren.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


2 Centervagter til Stor- København.

Er du handlekraftig og er du god til at aflæse situationer?

Vil du sikre tryghed og hjælpe mennesker?

Er retskaffenhed og ærlighed en drivkraft for dig?

Hvis ovennævnte 3 punkter passer på dig, så kan du være en af vores kommende medarbejdere.

Til et større ”Shopping Center” i Københavns området, søger vi vagtpersonale til et udfordrende og afvekslende arbejde, hvor ikke to dage er ens. Der er tale om en betroet stilling, hvor du kommer til at indgå i et fast team af centervagter og hvor nøgleordet er ”service med et smil”.

Ansvarsområder:

Din opgave er at varetage sikkerheden og sørge for et godt centermiljø med ro og orden. Arbejdstiden er mellem kl.10.00-24.00 på alle årets dage. Centervagtopgaverne er mangeartede, men dine primære opgaver bliver:

  • Være synlig i centret i form af rundering samt kundekontakt.
  • Opretholde ro og orden i centret.
  • Besvarelse af henvendelser fra såvel centrets butikker, som centrets kunder.
  • Assistere centrets butikker med udfyldelse af ”anmeldelser af tyveri”.
  • Opsyn med mistænkelige personer.
  • Samarbejde med Centerforeningen og centrets driftsafdeling.
  • Daglig rapportskrivning af dagens hændelser i Guardtools på telefonen.
  • Rundering og aflåsning af centret.
  • Tilkobling af alarmer.

Opgaverne kræver en god situationsfornemmelse, et skarpt overblik og en evne til at holde flere bolde i luften samtidigt. Da arbejdsdagene aldrig er ens, er det vigtigt, at du forstår at bruge din sunde fornuft, og at du har en venlig og rolig autoritet, som gør, at du håndterer enhver situation rummeligt og fordomsfrit i samarbejde med dine kollegaer

Din profil:

Vi søger Centervagter, som er selvkørende, ansvarsbevidste og opmærksomme, og som altid er parate til at hjælpe ved behov. Det betyder, at du har gode kommuni­kations- og samarbejdsevner samt en faglig stolthed og handlekraft, som sikrer, at situationer altid bliver løst hensigtsmæssigt og i overensstemmelse med kundens ønske og vores måde at arbejde og løse opgaven på.

For at matche stillingen er du serviceminded, smilende og fleksibel, og du trives i en proaktiv rolle.

Derudover forventer vi at du:

  • Som minimum har taget AMU grundlæggende vagtkursus.
  • Taler og skriver dansk.
  • Har IT-færdigheder på brugerniveau og gerne kendskab til Guardtools rapporterings- system.
  • Erfaring fra lign. job/branche f.eks. militæret eller politiet er en fordel, men ikke et krav.
  • Har ren straffeattest Iht. Loven om Vagtvirksomhed.
  • Gerne bor i nærheden af København.
  • Altid er klar til at træde til ved ekstra travlhed, bytte vagt med en kollega, ferie eller sygdom.

Vi tilbyder:

2 stillinger med en bred kontaktflade i et dynamisk og spændende miljø.

1 fuldtidsstilling på 154,25 timer pr. måned med mulighed for avancement til leder.

1 deltidsstilling på 60-80 timer med mulighed for tillægs- timer på Ad Hoc-opgaver og andre kunder.

Arbejdssted:

Ballerup.

Løn:

I henhold til gældende VSL brancheoverenskomst.

Interesseret:

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef og HR Steen Mortensen på e-mail smo@vasik.dk eller på telefon 52 39 6112.

Stillingen er klar til at blive besat fra d.d., så tøv endelig ikke med at sende din ansøgning – vi afholder jobsamtaler løbende.

Ansøgningen samt CV bedes du sende via vores hjemmeside www.vasik.dk - gå ind under ”job i Vasik” og følg proceduren.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.