Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

2 controllere søges til Aarhus Universitet i Roskilde

Brænder du for økonomistyring i et internationalt universitetsmiljø? Vil du være med til at skabe overblik over institut- og centerøkonomien for såvel økonomer, forskere og ledelse? Og vil du være med til at administrere spændende forskningsprojekter?

Vi søger 2 nye og dygtige forretningscontrollere til Institut for Bioscience, Institut for Miljøvidenskab og Nationalt Center for Miljø og Energi (DCE) – alt sammen placeret i Roskilde. Som samarbejdspartnere for myndigheder og erhverv arbejder vi på et højt fagligt niveau for at sikre miljø og klima, og vi har brug for dig til at være med til at holde styr på økonomien undervejs.

Forretningscontroller 1 søges til Institut for Bioscience, som har medarbejdere siddende i både Roskilde, Kalø og Silkeborg – din faste base vil være i Roskilde. Der må forventes 5-10 rejsedage om året til de øvrige lokationer.

Forretningscontroller 2 søges til Institut for Miljøvidenskab og Nationalt Center for Miljø og Energi – din faste base vil være i Roskilde. Der må forventes 3-7 rejsedage pr. år.

På kontoret i Roskilde bliver du nærmeste kollega med yderligere 1 forretningscontroller og 6 projektøkonomer. I økonomiteamet indgår desuden 3 projektøkonomer med placering i hhv. Silkeborg og på Kalø.

Stillingen
Som forretningscontroller bliver du en del af økonomiafdelingen på fakultetet Science & Technology og kommer til at medvirke til den samlede opgaveløsning. Du vil referere til teamlederen i Roskilde.

Som forretningscontroller bliver du sparringspartner i alle økonomiske spørgsmål for instituttets og centerets ledelse. I samarbejde med projektøkonomerne, som administrerer forskningsprojekterne, vil du få ansvaret for koordineringen af instituttets og centerets økonomi- og projektstyring. Som forretningscontroller bliver det din opgave - gennem tæt dialog - at rådgive i økonomiske spørgsmål. Endvidere vil du fungere som faglig og sparende koordinator for projektøkonomerne; du vil være den, der samler alle trådene i forbindelse med budgetlægningen, de halvårlige forecasts og regnskabsafslutningen, og som generelt skaber det store overblik. Derudover vil du også administrere forskningsprojekter i samarbejde med forskere på instituttet.

Jobbet i sin helhed er en blanding af faste driftsopgaver, løbende udviklings- og analyseopgaver og koordinering. Det udføres i tæt samarbejde med institutleder/centerleder, projektledere og dine kollegaer i økonomicenteret. Mere konkret vil du blandt andet skulle varetage følgende:

  • Have overblikket over den overordnede institutøkonomi, herunder løn, anlæg, finanslovsmidler, driftsomkostninger o.a.
  • Budgetopfølgning og ledelsesrapportering, herunder bidrage til samlet rapportering på tværs af institutter til offentlige kunder
  • Koordinering og konsolidering af budgetter, forecasts og regnskabsårsafslutningen i samarbejde med instituttet/centret og økonomiteamet
  • Økonomisk administration af forskellige typer projekter, herunder budgetlægning, løbende opfølgning og afrapportering i dialog med både interne og eksterne samarbejdspartnere
  • Diverse ad hoc-analyser til projektopfølgning o.a.
  • Godkendelse af fakturaer, rejseafregninger og øvrige betalinger m.v.

Vi tilbyder
  • En spændende og unik arbejdsplads, hvor vi tilstræber en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.
  • Et dynamisk arbejdsmiljø, hvor åbenhed, humor og godt kollegaskab betyder meget.
  • En travl og fleksibel arbejdsplads med en uformel omgangstone. Selvom vi har mange bolde i luften, har vi tid til et godt grin, og vi sætter pris på et godt samarbejde i teamet og dem, vi arbejder med, i øvrigt.
  • Kollegaer med høj faglighed og gode muligheder for at udvikle sig gennem både opgaverne og efteruddannelse.
  • Afvekslende arbejdsdage særligt som følge af vores meget brede kontaktflade både internt i økonomi og med de øvrige afdelinger på AU, men i høj grad også medarbejdere på institutterne og partnere uden for AU.
  • En fuldtidsstilling (37 timer/uge) med løn efter gældende overenskomst.

Dine kvalifikationer
  • Relevant økonomifaglig uddannelse (AC-niveau), der matcher opgaverne
  • Solid regnskabsforståelse
  • Erfaren IT-bruger (særligt Excel og Navision, men også gerne RejsUd, IndFak og Power BI).
  • Håndtere store datasæt, analyser, pivottabeller, etc.
  • Struktureret med en evne til at sætte komplekse opgaver i system
  • Forstår at balancere mellem regler, principper og en serviceorienteret tilgang til forskere og ledere
  • Stærke kommunikative evner, som gør dig i stand til at tilpasse og formidle dine opfølgninger og analyser til aftagere på forskellige niveauer i organisationen (formidle økonomi for ikke-økonomer)
  • Gode engelskkundskaber
  • Faglig stolthed, lyst til at tage ansvar og evnen til at følge opgaverne til dørs
  • Positiv indstilling og løsningsorienteret

Det er vigtigt, at du evner at balancere behovet for høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen, med det grundvilkår at du indgår i et team, hvor vi er afhængige af hinanden for at kunne levere en helhed. Vi lærer meget af hinanden, og det er derfor også vigtigt, at du har evnen og viljen til at dele din viden med dine kollegaer og også selv kan drage nytte af kollegers erfaringer.

Samtaler forventes afholdt 16. august 2019.

Har du spørgsmål
Spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til teamleder Britt Vilstrup på mobil: 20 27 76 21 eller pr. mail: britt.vilstrup@au.dk

Se evt. mere om ST Økonomi på vores hjemmeside:
http://medarbejdere.au.dk/administration/oekonomi/oekonomi-paa-fakulteterne/oekonomi-paa-st/

Formalia
Løn- og ansættelsesvilkår i forhold til uddannelsesmæssig baggrund og gældende overenskomst. Udgangspunktet vil være AC-overenskomsten, men det kunne, for den rette person, f.eks. også være være fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og HK/STAT for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk/

Ansøgningsfrist:
9. august 2019

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049037Phoenix-4651fe9a12019-06-25T00:00:002 controllere søges til Aarhus Universitet i RoskildeBrænder du for økonomistyring i et internationalt universitetsmiljø? Vil du være med til at skabe overblik over institut- og centerøkonomien for såvel økonomer, forskere og ledelse? Og vil du være med til at administrere spændende forskningsprojekter?

Vi søger 2 nye og dygtige forretningscontrollere til Institut for Bioscience, Institut for Miljøvidenskab og Nationalt Center for Miljø og Energi (DCE) – alt sammen placeret i Roskilde. Som samarbejdspartnere for myndigheder og erhverv arbejder vi på et højt fagligt niveau for at sikre miljø og klima, og vi har brug for dig til at være med til at holde styr på økonomien undervejs.

Forretningscontroller 1 søges til Institut for Bioscience, som har medarbejdere siddende i både Roskilde, Kalø og Silkeborg – din faste base vil være i Roskilde. Der må forventes 5-10 rejsedage om året til de øvrige lokationer.

Forretningscontroller 2 søges til Institut for Miljøvidenskab og Nationalt Center for Miljø og Energi – din faste base vil være i Roskilde. Der må forventes 3-7 rejsedage pr. år.

På kontoret i Roskilde bliver du nærmeste kollega med yderligere 1 forretningscontroller og 6 projektøkonomer. I økonomiteamet indgår desuden 3 projektøkonomer med placering i hhv. Silkeborg og på Kalø.

Stillingen
Som forretningscontroller bliver du en del af økonomiafdelingen på fakultetet Science & Technology og kommer til at medvirke til den samlede opgaveløsning. Du vil referere til teamlederen i Roskilde.

Som forretningscontroller bliver du sparringspartner i alle økonomiske spørgsmål for instituttets og centerets ledelse. I samarbejde med projektøkonomerne, som administrerer forskningsprojekterne, vil du få ansvaret for koordineringen af instituttets og centerets økonomi- og projektstyring. Som forretningscontroller bliver det din opgave - gennem tæt dialog - at rådgive i økonomiske spørgsmål. Endvidere vil du fungere som faglig og sparende koordinator for projektøkonomerne; du vil være den, der samler alle trådene i forbindelse med budgetlægningen, de halvårlige forecasts og regnskabsafslutningen, og som generelt skaber det store overblik. Derudover vil du også administrere forskningsprojekter i samarbejde med forskere på instituttet.

Jobbet i sin helhed er en blanding af faste driftsopgaver, løbende udviklings- og analyseopgaver og koordinering. Det udføres i tæt samarbejde med institutleder/centerleder, projektledere og dine kollegaer i økonomicenteret. Mere konkret vil du blandt andet skulle varetage følgende:
  • Have overblikket over den overordnede institutøkonomi, herunder løn, anlæg, finanslovsmidler, driftsomkostninger o.a.
  • Budgetopfølgning og ledelsesrapportering, herunder bidrage til samlet rapportering på tværs af institutter til offentlige kunder
  • Koordinering og konsolidering af budgetter, forecasts og regnskabsårsafslutningen i samarbejde med instituttet/centret og økonomiteamet
  • Økonomisk administration af forskellige typer projekter, herunder budgetlægning, løbende opfølgning og afrapportering i dialog med både interne og eksterne samarbejdspartnere
  • Diverse ad hoc-analyser til projektopfølgning o.a.
  • Godkendelse af fakturaer, rejseafregninger og øvrige betalinger m.v.

Vi tilbyder
  • En spændende og unik arbejdsplads, hvor vi tilstræber en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.
  • Et dynamisk arbejdsmiljø, hvor åbenhed, humor og godt kollegaskab betyder meget.
  • En travl og fleksibel arbejdsplads med en uformel omgangstone. Selvom vi har mange bolde i luften, har vi tid til et godt grin, og vi sætter pris på et godt samarbejde i teamet og dem, vi arbejder med, i øvrigt.
  • Kollegaer med høj faglighed og gode muligheder for at udvikle sig gennem både opgaverne og efteruddannelse.
  • Afvekslende arbejdsdage særligt som følge af vores meget brede kontaktflade både internt i økonomi og med de øvrige afdelinger på AU, men i høj grad også medarbejdere på institutterne og partnere uden for AU.
  • En fuldtidsstilling (37 timer/uge) med løn efter gældende overenskomst.

Dine kvalifikationer
  • Relevant økonomifaglig uddannelse (AC-niveau), der matcher opgaverne
  • Solid regnskabsforståelse
  • Erfaren IT-bruger (særligt Excel og Navision, men også gerne RejsUd, IndFak og Power BI).
  • Håndtere store datasæt, analyser, pivottabeller, etc.
  • Struktureret med en evne til at sætte komplekse opgaver i system
  • Forstår at balancere mellem regler, principper og en serviceorienteret tilgang til forskere og ledere
  • Stærke kommunikative evner, som gør dig i stand til at tilpasse og formidle dine opfølgninger og analyser til aftagere på forskellige niveauer i organisationen (formidle økonomi for ikke-økonomer)
  • Gode engelskkundskaber
  • Faglig stolthed, lyst til at tage ansvar og evnen til at følge opgaverne til dørs
  • Positiv indstilling og løsningsorienteret

Det er vigtigt, at du evner at balancere behovet for høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen, med det grundvilkår at du indgår i et team, hvor vi er afhængige af hinanden for at kunne levere en helhed. Vi lærer meget af hinanden, og det er derfor også vigtigt, at du har evnen og viljen til at dele din viden med dine kollegaer og også selv kan drage nytte af kollegers erfaringer.

Samtaler forventes afholdt 16. august 2019.

Har du spørgsmål
Spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til teamleder Britt Vilstrup på mobil: 20 27 76 21 eller pr. mail: britt.vilstrup@au.dk

Se evt. mere om ST Økonomi på vores hjemmeside:
http://medarbejdere.au.dk/administration/oekonomi/oekonomi-paa-fakulteterne/oekonomi-paa-st/

Formalia
Løn- og ansættelsesvilkår i forhold til uddannelsesmæssig baggrund og gældende overenskomst. Udgangspunktet vil være AC-overenskomsten, men det kunne, for den rette person, f.eks. også være være fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og HK/STAT for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk/

Ansøgningsfrist:
9. august 2019

 

2019-08-10T00:52:30.680 Brænder du for økonomistyring i et internationalt universitetsmiljø? Vil du være med til at skabe overblik over institut- og centerøkonomien for såvel økonomer, forskere og ledelse? Og vil du være med til at administrere spændende forskningsprojekter? Vi søger 2 nye og dygtige forretningscontrollere til Institut for Bioscience, Institut for Miljøvidenskab og Nationalt Center for Miljø og Energi (DCE) alt sammen placeret i Roskilde. Som samarbejdspartnere for myndigheder og erhverv arbejder vi på et højt fagligt niveau for at sikre miljø og klima, og vi har brug for dig til at være med til at holde styr på økonomien undervejs. Forretningscontroller 1 søges til Institut for Bioscience, som har medarbejdere siddende i både Roskilde, Kalø og Silkeborg din faste base vil være i Roskilde. Der må forventes 5-10 rejsedage om året til de øvrige lokationer. Forretningscontroller 2 søges til Institut for Miljøvidenskab og Nationalt Center for Miljø og Energi din faste base vil være i Roskilde. Der må forventes 3-7 rejsedage pr. år. På kontoret i Roskilde bliver du nærmeste kollega med yderligere 1 forretningscontroller og 6 projektøkonomer. I økonomiteamet indgår desuden 3 projektøkonomer med placering i hhv. Silkeborg og på Kalø. Stillingen Som forretningscontroller bliver du en del af økonomiafdelingen på fakultetet Science Technology og kommer til at medvirke til den samlede opgaveløsning. Du vil referere til teamlederen i Roskilde. Som forretningscontroller bliver du sparringspartner i alle økonomiske spørgsmål for instituttets og centerets ledelse. I samarbejde med projektøkonomerne, som administrerer forskningsprojekterne, vil du få ansvaret for koordineringen af instituttets og centerets økonomi- og projektstyring. Som forretningscontroller bliver det din opgave - gennem tæt dialog - at rådgive i økonomiske spørgsmål. Endvidere vil du fungere som faglig og sparende koordinator for projektøkonomerne du vil være den, der samler alle trådene i forbindelse med budgetlægningen, de halvårlige forecasts og regnskabsafslutningen, og som generelt skaber det store overblik. Derudover vil du også administrere forskningsprojekter i samarbejde med forskere på instituttet. Jobbet i sin helhed er en blanding af faste driftsopgaver, løbende udviklings- og analyseopgaver og koordinering. Det udføres i tæt samarbejde med institutleder centerleder, projektledere og dine kollegaer i økonomicenteret. Mere konkret vil du blandt andet skulle varetage følgende:Have overblikket over den overordnede institutøkonomi, herunder løn, anlæg, finanslovsmidler, driftsomkostninger o.a.Budgetopfølgning og ledelsesrapportering, herunder bidrage til samlet rapportering på tværs af institutter til offentlige kunderKoordinering og konsolidering af budgetter, forecasts og regnskabsårsafslutningen i samarbejde med instituttet centret og økonomiteametØkonomisk administration af forskellige typer projekter, herunder budgetlægning, løbende opfølgning og afrapportering i dialog med både interne og eksterne samarbejdspartnereDiverse ad hoc-analyser til projektopfølgning o.a.Godkendelse af fakturaer, rejseafregninger og øvrige betalinger m.v. Vi tilbyderEn spændende og unik arbejdsplads, hvor vi tilstræber en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.Et dynamisk arbejdsmiljø, hvor åbenhed, humor og godt kollegaskab betyder meget.En travl og fleksibel arbejdsplads med en uformel omgangstone. Selvom vi har mange bolde i luften, har vi tid til et godt grin, og vi sætter pris på et godt samarbejde i teamet og dem, vi arbejder med, i øvrigt.Kollegaer med høj faglighed og gode muligheder for at udvikle sig gennem både opgaverne og efteruddannelse.Afvekslende arbejdsdage særligt som følge af vores meget brede kontaktflade både internt i økonomi og med de øvrige afdelinger på AU, men i høj grad også medarbejdere på institutterne og partnere uden for AU.En fuldtidsstilling (37 timer uge) med løn efter gældende overenskomst. Dine kvalifikationerRelevant økonomifaglig uddannelse (AC-niveau), der matcher opgaverneSolid regnskabsforståelseErfaren IT-bruger (særligt Excel og Navision, men også gerne RejsUd, IndFak og Power BI).Håndtere store datasæt, analyser, pivottabeller, etc.Struktureret med en evne til at sætte komplekse opgaver i systemForstår at balancere mellem regler, principper og en serviceorienteret tilgang til forskere og ledereStærke kommunikative evner, som gør dig i stand til at tilpasse og formidle dine opfølgninger og analyser til aftagere på forskellige niveauer i organisationen (formidle økonomi for ikke-økonomer)Gode engelskkundskaberFaglig stolthed, lyst til at tage ansvar og evnen til at følge opgaverne til dørsPositiv indstilling og løsningsorienteret Det er vigtigt, at du evner at balancere behovet for høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen, med det grundvilkår at du indgår i et team, hvor vi er afhængige af hinanden for at kunne levere en helhed. Vi lærer meget af hinanden, og det er derfor også vigtigt, at du har evnen og viljen til at dele din viden med dine kollegaer og også selv kan drage nytte af kollegers erfaringer. Samtaler forventes afholdt 16. august 2019. Har du spørgsmål Spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til teamleder Britt Vilstrup på mobil: 20 27 76 21 eller pr. mail: britt.vilstrup@au.dk Se evt. mere om ST Økonomi på vores hjemmeside: http: medarbejdere.au.dk administration oekonomi oekonomi-paa-fakulteterne oekonomi-paa-st Formalia Løn- og ansættelsesvilkår i forhold til uddannelsesmæssig baggrund og gældende overenskomst. Udgangspunktet vil være AC-overenskomsten, men det kunne, for den rette person, f.eks. også være være fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og HK STAT for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus Universitet Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk Ansøgningsfrist: 9. august 201911jobnet4651fe9a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-09T00:00:000000https://au.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=54c11e3f-634c-4d4f-81c4-f5905cfca80a0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-TaastrupEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandLejreEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3552384Aarhus Universitet11Frederiksborgvej 3994000RoskildeDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent783497JobNet5009358500935810025-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4651fe9ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4651fe9ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4651fe9a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4651fe9a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpg2 controllere søges til Aarhus Universitet i Roskilde12008001Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi362135397noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330099005CFO - Join us in shaping the future of paymentRobot At Coinify we are looking to expand our leadership team with a new CFO. Are you interested in working in a fast-paced environment where financial services disruption is at the top of the agenda in every meeting. Do you have an appetite for a company with a global customer base, highly innovative business partners and a result-driven culture? Do you share our vision of how disruption of Financial Services is propelled by Virtual Currencies and share our vision of becoming the Mastercard of Virtual Currencies then Coinify might just be right for you. You will be responsible for a team of four dedicated and young finance employees, while working in the leadership team with the CEO, COO, CCO and CTO as well as board members in Coinify. Responsibilities include Manage the company s strategic financial planning Plan and perform risk management duties Analyze and manage the organization s liabilities and investments Plan, manage investor relations, fundraising plans and capital structure Establish and drive strategic financial OKRs Track and ensure cash flow is appropriate and sustainable Supervise and mentor finance personnel such as controllers, accountants, financial assistants Manage and retain relationships with various vendors Prepare and present forecasting reports Adhere to the law and the company s policies Build and maintain banking partnerships globally Key Requirements Outstanding analytical skills. A proactive approach to your tasks. Ability to organise, plan and prioritise assigned tasks as well as working effectively as part of a team. Strong communication and presentation skills. In-depth knowledge of Microsoft Excel, economics and financial analysis tools Proficient skills in English verbal and written Previous working experience as CFO for at least 2 years MA in Accounting, Finance or similar relevant field and data analysis Excellent knowledge of corporate financial law Excellent time-management and organizational skills Excellent communication, interpersonal and leadership skills Problem solver and critical thinker mindset An ideal candidate would also have Treasury experience An interest in blockchain and cryptocurrencies Experience in global digital payments A good understanding of data analysis, machine learning and fraud mitigation Experience in anti-money laundering, fraud and dispute management What we offer A full-time position with a great opportunity to transform finance as we know it Join a hard-working leadership team in building a great company Working in a very dynamic and international environment with 18 different nationalities representing 4 continents. Unique opportunity for professional growth while helping scale one of the most important fintech companies in Europe. Since diversity and inclusion lies at the core of Coinify values, you will join a company that prides itself on its policies for tolerance, gender diversity and equal opportunity. A flat hierarchy with informal work culture and catered lunch A lot of fun: we regularly organise team-building activities, company events and parties. How to apply Submit your CV and cover letter in PDF format. Please note that we review applications as they come in, so do not hesitate to apply as soon as possible. We look forward to reading your application. About Coinify Coinify has since 2014 been offering a global virtual currency trading and payment platform. Our goal is to bridge between the virtual currency markets and the traditional financial space. You will be working with the Coinify team that has backgrounds in payments, finance, risk, e-commerce, and compliance, guaranteeing you a busy and fun workday in an international environment. Read more on Conify.com

At Coinify we are looking to expand our leadership team with a new CFO. Are you interested in working in a fast-paced environment where financial services disruption is at the top of the agenda in every meeting.

Do you have an appetite for a company with a global customer base, highly innovative business partners and a result-driven culture?

Do you share our vision of how disruption of Financial Services is propelled by Virtual Currencies and share our vision of becoming the Mastercard of Virtual Currencies then Coinify might just be right for you.

You will be responsible for a team of four dedicated and young finance employees, while working in the leadership team with the CEO, COO, CCO and CTO as well as board members in Coinify.

 

Responsibilities include

  • Manage the company’s strategic financial planning
  • Plan and perform risk management duties
  • Analyze and manage the organization’s liabilities and investments
  • Plan, manage investor relations, fundraising plans and capital structure
  • Establish and drive strategic financial OKRs
  • Track and ensure cash flow is appropriate and sustainable
  • Supervise and mentor finance personnel such as controllers, accountants, financial assistants
  • Manage and retain relationships with various vendors
  • Prepare and present forecasting reports
  • Adhere to the law and the company’s policies
  • Build and maintain banking partnerships globally



Key Requirements

  • Outstanding analytical skills.
  • A proactive approach to your tasks.
  • Ability to organise, plan and prioritise assigned tasks as well as working effectively as part of a team.
  • Strong communication and presentation skills.
  • In-depth knowledge of Microsoft Excel, economics and financial analysis tools
  • Proficient skills in English verbal and written
  • Previous working experience as CFO for at least 2 years
  • MA in Accounting, Finance or similar relevant field and data analysis
  • Excellent knowledge of corporate financial law
  • Excellent time-management and organizational skills
  • Excellent communication, interpersonal and leadership skills
  • Problem solver and critical thinker mindset

 

An ideal candidate would also have

  • Treasury experience
  • An interest in blockchain and cryptocurrencies
  • Experience in global digital payments
  • A good understanding of data analysis, machine learning and fraud mitigation
  • Experience in anti-money laundering, fraud and dispute management

 

What we offer

  • A full-time position with a great opportunity to transform finance as we know it
  • Join a hard-working leadership team in building a great company
  • Working in a very dynamic and international environment with 18 different nationalities representing 4 continents.
  • Unique opportunity for professional growth while helping scale one of the most important fintech companies in Europe.
  • Since diversity and inclusion lies at the core of Coinify values, you will join a company that prides itself on its policies for tolerance, gender diversity and equal opportunity.
  • A flat hierarchy with informal work culture and catered lunch
  • A lot of fun: we regularly organise team-building activities, company events and parties.

 

How to apply

Submit your CV and cover letter in PDF format. Please note that we review applications as they come in, so do not hesitate to apply as soon as possible. We look forward to reading your application.



About Coinify

Coinify has since 2014 been offering a global virtual currency trading and payment platform. Our goal is to bridge between the virtual currency markets and the traditional financial space. You will be working with the Coinify team that has backgrounds in payments, finance, risk, e-commerce, and compliance, guaranteeing you a busy and fun workday in an international environment. Read more on Conify.com

COINIFY ApSHerlev2019-10-02T00:00:002019-10-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

CFO - Join us in shaping the future of payment

COINIFY ApS

Herlev
At Coinify we are looking to expand our leadership team with a new CFO. Are you interested in working in a fast-paced environment where financial services disruption is at the top of the agenda in every meeting. Do you have an appetite for a company...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:28. oktober 2019