Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

2 dygtige kollegaer til Vej og Park

Vil du være med til at sikre og udvikle de fysiske rammer til glæde for borgerne i Hørsholm Kommune? Vi søger 2 nye kollegaer, med erfaring fra trafik- og parkområdet.

Hvad får du?
Vi tilbyder to spændende og alsidige stillinger i Team Vej og Park, hvor vi både arbejder med anlæg, planlægning, drift og myndighedsopgaver. Driften af vejene og de grønne områder varetages primært af Hørsholm Kommunes materielgård, mens det typisk er eksterne entreprenører, der forestår kommunens anlægsopgaver. I Team Vej og Park har vi således en tæt kontakt til både materielgården, private virksomheder, borgerne og en række andre interessenter.

Hørsholms ambitioner er store, og vi står overfor spændende udviklingsprojekter, som du kan være med til at sætte præg på. Vi er i gang med at byggemodne det gamle sygehusgrund, vi skal snart udarbejde en mobilitetsplan for hele byen, og vi skal gennemfører et stort kystbeskyttelsesprojekt. Vi arbejder tæt sammen på tværs af teams og centre, og vi skal som medarbejdere favne bredt og varetage mange typer af opgaver – store som små. Team Vej og Park er en ambitiøs og familievenlig arbejdsplads, hvor du bliver en del af et team på 6 engagerede medarbejdere med forskellige fagligheder, hvor vi udfordrer hinanden, når vi arbejder med kerneopgaven, som vi formulerer til:

  • at arbejde for, at veje, stier og fortove er vedligeholdte, trafiksikre og fremkommelige
  • at sørge for, at de grønne og blå områder i kommunen er attraktive og tilgængelige
  • at arbejde inddragende og informerende

Hvad søger vi?
Vi søger en trafikplanlægger, hvis hovedopgaver omfatter:

  • Trafikplanlægning, borgerhenvendelser, diverse analyser, tællinger, trafiksaneringer, fremkommelighed, kampagner, borgermøder, Vej-Skole-Politi samarbejde
  • Udarbejde en mobilitetsplan, cykelprojekter, skoletrafik,
  • Generel sagsbehandling inden for vej- og parkområdet


Vi søger en driftskollega, hvis hovedopgaver omfatter:

  • Borgerhenvendelser, samarbejde med Materielgården, bestilling, koordinering og tilsyn med driftsopgaver (primært grønne), samarbejde med kommunens Facility Management
  • Udarbejdelse og gennemførsel af mindre entrepriser som f.eks. brolægningsentreprise
  • Generel sagsbehandling inden for vej- og parkområdet


Vi har en række andre opgaver, som vi forventer skal fordeles. Fordelingen vil afhænge af hvem du er, og hvilken erfaring og interesse du har. Det vil altså være muligt at påvirke stillingens indhold, også ud over hvad der er angivet her:

  • Behandling af grave- og rådighedstilladelser, forsikringssager m.v.
  • Borgerinddragelse, hjemmeside, kommunikationsnetværksopgaver m.v.
  • Projektleder på klimatilpasningsprojekter
  • Friluftsprojekter
  • Vejbelysning

Din baggrund
Den ideelle kandidat til stillingen som trafikplanlægger har en relevant videregående uddannelse. Vi lægger stor vægt på erfaring med trafikplanlægning eller erfaring fra en kommunal vej-afdeling.

Den ideelle kandidat til stillingen som vores nye driftskollega har en relevant teknisk uddannelse, gerne med en grøn profil, som f.eks. Skov- og landskabsingeniør, landskabsarkitekt eller ingeniør. Vi lægger vægt på viden om drift af grønne arealer og lyst til at arbejde med myndighedsopgaver.

For begge stillinger gælder, at du skal kunne arbejde selvstændigt og hurtigt danne dig et overblik i et krydsfelt af mange forskellige interesser i en politisk styret organisation. Du skal trives med et afvekslende arbejde, hvor opgaverne løses både ude i det fri og på kontoret.

Vi lægger desuden stor vægt på, at du har flair for projektledelse, er selvstændig, og samtidig hjælpsom overfor kollegaer, og spørgelysten samt deltager og bidrager til det tværgående samarbejde i organisationen. Du skal desuden være skarp inden for både mundtlig og skriftlig kommunikation.

Mere viden
Løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst. Arbejdsstedet er Hørsholm Rådhus, som er placeret 5 minutters gang fra Kokkedal Station og tæt på motorvejsafkørsel. Du er velkommen til at kontakte os, hvis du vil vide mere om jobbet. Se kontaktinfo til højre.

Vi forventer at holde 1. runde af ansættelsessamtaler i uge 43 og 2. samtaler i starten af uge 44.

Søg sådan
Brug knap eller link i siden for at søge stillingen eller søg via www.horsholm.dk/job. Du vil blive bedt om kontaktoplysninger og om at uploade CV og ansøgning.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330090349Phoenix-8eada60012019-09-16T00:00:002 dygtige kollegaer til Vej og ParkVil du være med til at sikre og udvikle de fysiske rammer til glæde for borgerne i Hørsholm Kommune? Vi søger 2 nye kollegaer, med erfaring fra trafik- og parkområdet.

Hvad får du?
Vi tilbyder to spændende og alsidige stillinger i Team Vej og Park, hvor vi både arbejder med anlæg, planlægning, drift og myndighedsopgaver. Driften af vejene og de grønne områder varetages primært af Hørsholm Kommunes materielgård, mens det typisk er eksterne entreprenører, der forestår kommunens anlægsopgaver. I Team Vej og Park har vi således en tæt kontakt til både materielgården, private virksomheder, borgerne og en række andre interessenter.

Hørsholms ambitioner er store, og vi står overfor spændende udviklingsprojekter, som du kan være med til at sætte præg på. Vi er i gang med at byggemodne det gamle sygehusgrund, vi skal snart udarbejde en mobilitetsplan for hele byen, og vi skal gennemfører et stort kystbeskyttelsesprojekt. Vi arbejder tæt sammen på tværs af teams og centre, og vi skal som medarbejdere favne bredt og varetage mange typer af opgaver – store som små. Team Vej og Park er en ambitiøs og familievenlig arbejdsplads, hvor du bliver en del af et team på 6 engagerede medarbejdere med forskellige fagligheder, hvor vi udfordrer hinanden, når vi arbejder med kerneopgaven, som vi formulerer til:

  • at arbejde for, at veje, stier og fortove er vedligeholdte, trafiksikre og fremkommelige
  • at sørge for, at de grønne og blå områder i kommunen er attraktive og tilgængelige
  • at arbejde inddragende og informerende

Hvad søger vi?
Vi søger en trafikplanlægger, hvis hovedopgaver omfatter:

  • Trafikplanlægning, borgerhenvendelser, diverse analyser, tællinger, trafiksaneringer, fremkommelighed, kampagner, borgermøder, Vej-Skole-Politi samarbejde
  • Udarbejde en mobilitetsplan, cykelprojekter, skoletrafik,
  • Generel sagsbehandling inden for vej- og parkområdet


Vi søger en driftskollega, hvis hovedopgaver omfatter:

  • Borgerhenvendelser, samarbejde med Materielgården, bestilling, koordinering og tilsyn med driftsopgaver (primært grønne), samarbejde med kommunens Facility Management
  • Udarbejdelse og gennemførsel af mindre entrepriser som f.eks. brolægningsentreprise
  • Generel sagsbehandling inden for vej- og parkområdet


Vi har en række andre opgaver, som vi forventer skal fordeles. Fordelingen vil afhænge af hvem du er, og hvilken erfaring og interesse du har. Det vil altså være muligt at påvirke stillingens indhold, også ud over hvad der er angivet her:

  • Behandling af grave- og rådighedstilladelser, forsikringssager m.v.
  • Borgerinddragelse, hjemmeside, kommunikationsnetværksopgaver m.v.
  • Projektleder på klimatilpasningsprojekter
  • Friluftsprojekter
  • Vejbelysning

Din baggrund
Den ideelle kandidat til stillingen som trafikplanlægger har en relevant videregående uddannelse. Vi lægger stor vægt på erfaring med trafikplanlægning eller erfaring fra en kommunal vej-afdeling.

Den ideelle kandidat til stillingen som vores nye driftskollega har en relevant teknisk uddannelse, gerne med en grøn profil, som f.eks. Skov- og landskabsingeniør, landskabsarkitekt eller ingeniør. Vi lægger vægt på viden om drift af grønne arealer og lyst til at arbejde med myndighedsopgaver.

For begge stillinger gælder, at du skal kunne arbejde selvstændigt og hurtigt danne dig et overblik i et krydsfelt af mange forskellige interesser i en politisk styret organisation. Du skal trives med et afvekslende arbejde, hvor opgaverne løses både ude i det fri og på kontoret.

Vi lægger desuden stor vægt på, at du har flair for projektledelse, er selvstændig, og samtidig hjælpsom overfor kollegaer, og spørgelysten samt deltager og bidrager til det tværgående samarbejde i organisationen. Du skal desuden være skarp inden for både mundtlig og skriftlig kommunikation.

Mere viden
Løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst. Arbejdsstedet er Hørsholm Rådhus, som er placeret 5 minutters gang fra Kokkedal Station og tæt på motorvejsafkørsel. Du er velkommen til at kontakte os, hvis du vil vide mere om jobbet. Se kontaktinfo til højre.

Vi forventer at holde 1. runde af ansættelsessamtaler i uge 43 og 2. samtaler i starten af uge 44.

Søg sådan
Brug knap eller link i siden for at søge stillingen eller søg via www.horsholm.dk/job. Du vil blive bedt om kontaktoplysninger og om at uploade CV og ansøgning.

2019-10-21T00:57:10.777 Vil du være med til at sikre og udvikle de fysiske rammer til glæde for borgerne i Hørsholm Kommune? Vi søger 2 nye kollegaer, med erfaring fra trafik- og parkområdet. Hvad får du? Vi tilbyder to spændende og alsidige stillinger i Team Vej og Park, hvor vi både arbejder med anlæg, planlægning, drift og myndighedsopgaver. Driften af vejene og de grønne områder varetages primært af Hørsholm Kommunes materielgård, mens det typisk er eksterne entreprenører, der forestår kommunens anlægsopgaver. I Team Vej og Park har vi således en tæt kontakt til både materielgården, private virksomheder, borgerne og en række andre interessenter. Hørsholms ambitioner er store, og vi står overfor spændende udviklingsprojekter, som du kan være med til at sætte præg på. Vi er i gang med at byggemodne det gamle sygehusgrund, vi skal snart udarbejde en mobilitetsplan for hele byen, og vi skal gennemfører et stort kystbeskyttelsesprojekt. Vi arbejder tæt sammen på tværs af teams og centre, og vi skal som medarbejdere favne bredt og varetage mange typer af opgaver store som små. Team Vej og Park er en ambitiøs og familievenlig arbejdsplads, hvor du bliver en del af et team på 6 engagerede medarbejdere med forskellige fagligheder, hvor vi udfordrer hinanden, når vi arbejder med kerneopgaven, som vi formulerer til: at arbejde for, at veje, stier og fortove er vedligeholdte, trafiksikre og fremkommelige at sørge for, at de grønne og blå områder i kommunen er attraktive og tilgængelige at arbejde inddragende og informerende Hvad søger vi? Vi søger en trafikplanlægger, hvis hovedopgaver omfatter: Trafikplanlægning, borgerhenvendelser, diverse analyser, tællinger, trafiksaneringer, fremkommelighed, kampagner, borgermøder, Vej-Skole-Politi samarbejde Udarbejde en mobilitetsplan, cykelprojekter, skoletrafik, Generel sagsbehandling inden for vej- og parkområdet Vi søger en driftskollega, hvis hovedopgaver omfatter: Borgerhenvendelser, samarbejde med Materielgården, bestilling, koordinering og tilsyn med driftsopgaver (primært grønne), samarbejde med kommunens Facility Management Udarbejdelse og gennemførsel af mindre entrepriser som f.eks. brolægningsentreprise Generel sagsbehandling inden for vej- og parkområdet Vi har en række andre opgaver, som vi forventer skal fordeles. Fordelingen vil afhænge af hvem du er, og hvilken erfaring og interesse du har. Det vil altså være muligt at påvirke stillingens indhold, også ud over hvad der er angivet her: Behandling af grave- og rådighedstilladelser, forsikringssager m.v. Borgerinddragelse, hjemmeside, kommunikationsnetværksopgaver m.v. Projektleder på klimatilpasningsprojekter Friluftsprojekter Vejbelysning Din baggrund Den ideelle kandidat til stillingen som trafikplanlægger har en relevant videregående uddannelse. Vi lægger stor vægt på erfaring med trafikplanlægning eller erfaring fra en kommunal vej-afdeling. Den ideelle kandidat til stillingen som vores nye driftskollega har en relevant teknisk uddannelse, gerne med en grøn profil, som f.eks. Skov- og landskabsingeniør, landskabsarkitekt eller ingeniør. Vi lægger vægt på viden om drift af grønne arealer og lyst til at arbejde med myndighedsopgaver. For begge stillinger gælder, at du skal kunne arbejde selvstændigt og hurtigt danne dig et overblik i et krydsfelt af mange forskellige interesser i en politisk styret organisation. Du skal trives med et afvekslende arbejde, hvor opgaverne løses både ude i det fri og på kontoret. Vi lægger desuden stor vægt på, at du har flair for projektledelse, er selvstændig, og samtidig hjælpsom overfor kollegaer, og spørgelysten samt deltager og bidrager til det tværgående samarbejde i organisationen. Du skal desuden være skarp inden for både mundtlig og skriftlig kommunikation. Mere viden Løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst. Arbejdsstedet er Hørsholm Rådhus, som er placeret 5 minutters gang fra Kokkedal Station og tæt på motorvejsafkørsel. Du er velkommen til at kontakte os, hvis du vil vide mere om jobbet. Se kontaktinfo til højre. Vi forventer at holde 1. runde af ansættelsessamtaler i uge 43 og 2. samtaler i starten af uge 44. Søg sådan Brug knap eller link i siden for at søge stillingen eller søg via www.horsholm.dk job. Du vil blive bedt om kontaktoplysninger og om at uploade CV og ansøgning.11jobnet8eada600100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-20T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1208&ProjectId=145485&DepartmentId=18968&MediaId=4614&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHørsholm3608660Hørsholm Kommune, Rådhuset11Ådalsparkvej 22970HørsholmDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent823985JobNet5045052504505210016-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8eada600https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8eada600https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8eada600&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8eada600&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpg2 dygtige kollegaer til Vej og Park12008001Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse362734413kla@horsholm.dkDKDanmarkDKDanmark330121077Projektleder til tværkommunal strategisk varmeplanlægningRobot For vores gode kunde Rudersdal Kommune, søger SAM Executive Search A S, en dygtig og skarp projektleder til at lede et super spændende og innovativt varmeforsyningsprojekt. På tværs af kommunerne Rudersdal, Hørsholm, Fredensborg og Helsingør, har man sammen med varmeforsyningerne, igangsat et samarbejde om fremtidens grønne strategiske varmeplanlægning. Samarbejdet tager afsæt i Energi på Tværs og skal udmunde i konkrete handlinger, udvikling af kompetencer på varmeområdet, angivelse af en ambitiøs retning for hvordan varmeforsyningen skal udvikle sig i det kommende årti - frem mod målet om en fossilfri varmeforsyning i energioplandet. Som projektleder for strategisk varmeplanlægning, får du en nøglerolle i at sikre den grønne omstilling. Så er du en stærk projektleder, der med din naturlige gennemslagskraft, kan være med til at sætte en strategisk retning? Og har du lysten til at være med til at udvikle kommuners samarbejde med forsyningerne og finde nye løsninger og samarbejdskonstellationer? Så er det DIG vi leder efter! Om jobbet Stillingen er med base i Rudersdal Kommune i Natur, Park og Miljø. De første to år som fælleskommunal projektleder, hvor din tid vil være delt mellem det pågældende projekt, samtidig med at du arbejder med at udvikle Rudersdal kommunes klima- og energipolitik. I rollen som projektleder skal du drive det fælles projekt om fælles strategisk varmeplanlægning og koordinere en plan for samarbejdet mellem de fire kommuner, sekretariatsbetjene styregruppen, koordinere og bidrage fagligt til projektgruppens arbejde samt være primus motor for at igangsætte konkrete tiltag og aktiviteter på tværs af kommuner og forsyninger. Hos Natur, Park og Miljø skal du deltage i udvikling af kommunens rolle og samarbejde med andre kommuner, videns institutioner, virksomheder og forsyningsselskaber. Du skal i rollen understøtte dette arbejde på tværs af hele Natur, park og miljø og ud i det samlede Teknik og Miljøområde. Området er i rivende udvikling, så det forventes at du har lysten til at bringe dine kompetencer i spil og fortsætte med mange andre spændende projekter på tværs af afdelingen, når det store varmeforsyningsprojekt er blevet en succes. Din profil Du har flere års erfaring som projektleder, og har du kendskab til forsyningsvirksomheder er det en fordel, men bestemt ikke et must. Du har en stærk forståelse for samspillet mellem forskellige interessenter og du drives af at samle aktører og viden på tværs og gøre en forskel! Du vil arbejde tæt sammen med fagligt dygtige energiplanlæggere i kommunerne og fjernvarme-forsyningerne, og det er derfor ikke et krav, at du har et dybdegående kendskab til varmesektoren og regulering på området. Du skal have lyst til at arbejde med forsyningsområdet og rollefordeling mellem kommuner og synes det er sjovt at være en del af en politisk organisation. Du har erfaring med at drive komplekse projekter og udviklingsprocesser. Du har et skarpt blik for hvornår en problemstilling bliver politisk og kan sikre den fornødne opbakning til dit projekt. Du er god til at håndtere forskellige interesser og samtidig drive et projekt frem mod et fælles mål. Om virksomheden Rudersdal Kommune har omkring 55.000 indbyggere, og kommunens to store byområder er Birkerød og Holte. Kommunen er hovedsaglig præget af en række byområder og landsbyer med store landskabelige herlighedsværdier. Kommunen kan først og fremmest karakteriseres som en velfungerende og innovativ kommune, der har visioner om at være Danmarks bedste bo-kommune. Hos Rudersdal Kommune bliver borgerne mødt der hvor de er, og inddragelse er en vigtig faktor i forhold til at gå nye veje og danne nye visioner. Rudersdal Kommune ligger naturskønt i et af Nordsjællands smukkeste områder tæt på skov og mark og i nærheden af Furesø, Sjælsø og Øresund. Rådhuset er placeret tæt på S-tog station, hvilket er en stor fordel for både borgere og medarbejdere. Læs meget mere om Rudersdal Kommune på: www.rudersdal.dk Ansættelsesvilkår Du ansættes efter gældende AC overenskomst for kommunalt ansatte. Du får gode muligheder for personlig og faglig udvikling og 37 timer ugentligt med fleksible arbejdsforhold. Ansøgning, samtale og kontakt Du søger jobbet ved at klikke på knappen Søg stilling nedenfor. Samtaler: Vi planlægger at afholde samtaler i uge 50.

For vores gode kunde Rudersdal Kommune, søger SAM Executive Search A/S, en dygtig og skarp projektleder til at lede et super spændende og innovativt varmeforsyningsprojekt.

På tværs af kommunerne Rudersdal, Hørsholm, Fredensborg og Helsingør, har man sammen med varmeforsyningerne, igangsat et samarbejde om fremtidens grønne strategiske varmeplanlægning.

Samarbejdet tager afsæt i ”Energi på Tværs” og skal udmunde i konkrete handlinger, udvikling af kompetencer på varmeområdet, angivelse af en ambitiøs retning for hvordan varmeforsyningen skal udvikle sig i det kommende årti - frem mod målet om en fossilfri varmeforsyning i energioplandet.

Som projektleder for strategisk varmeplanlægning, får du en nøglerolle i at sikre den grønne omstilling.

Så er du en stærk projektleder, der med din naturlige gennemslagskraft, kan være med til at sætte en strategisk retning?

Og har du lysten til at være med til at udvikle kommuners samarbejde med forsyningerne og finde nye løsninger og samarbejdskonstellationer? Så er det DIG vi leder efter!

Om jobbet

Stillingen er med base i Rudersdal Kommune i Natur, Park og Miljø. De første to år som fælleskommunal projektleder, hvor din tid vil være delt mellem det pågældende projekt, samtidig med at du arbejder med at udvikle Rudersdal kommunes klima- og energipolitik.

I rollen som projektleder skal du drive det fælles projekt om fælles strategisk varmeplanlægning og koordinere en plan for samarbejdet mellem de fire kommuner, sekretariatsbetjene styregruppen, koordinere og bidrage fagligt til projektgruppens arbejde samt være primus motor for at igangsætte konkrete tiltag og aktiviteter på tværs af kommuner og forsyninger.

Hos Natur, Park og Miljø skal du deltage i udvikling af kommunens rolle og samarbejde med andre kommuner, videns institutioner, virksomheder og forsyningsselskaber. Du skal i rollen understøtte dette arbejde på tværs af hele Natur, park og miljø og ud i det samlede Teknik og Miljøområde.

Området er i rivende udvikling, så det forventes at du har lysten til at bringe dine kompetencer i spil og fortsætte med mange andre spændende projekter på tværs af afdelingen, når det store varmeforsyningsprojekt er blevet en succes.

Din profil

Du har flere års erfaring som projektleder, og har du kendskab til forsyningsvirksomheder er det en fordel, men bestemt ikke et must.

Du har en stærk forståelse for samspillet mellem forskellige interessenter og du drives af at samle aktører og viden på tværs og gøre en forskel!

Du vil arbejde tæt sammen med fagligt dygtige energiplanlæggere i kommunerne og fjernvarme-forsyningerne, og det er derfor ikke et krav, at du har et dybdegående kendskab til varmesektoren og regulering på området.

Du skal have lyst til at arbejde med forsyningsområdet og rollefordeling mellem kommuner og synes det er sjovt at være en del af en politisk organisation.

Du har erfaring med at drive komplekse projekter og udviklingsprocesser.

Du har et skarpt blik for hvornår en problemstilling bliver politisk og kan sikre den fornødne opbakning til dit projekt.

Du er god til at håndtere forskellige interesser og samtidig drive et projekt frem mod et fælles mål.

Om virksomheden

Rudersdal Kommune har omkring 55.000 indbyggere, og kommunens to store byområder er Birkerød og Holte. Kommunen er hovedsaglig præget af en række byområder og landsbyer med store landskabelige herlighedsværdier.

Kommunen kan først og fremmest karakteriseres som en velfungerende og innovativ kommune, der har visioner om at være Danmarks bedste bo-kommune. Hos Rudersdal Kommune bliver borgerne mødt der hvor de er, og inddragelse er en vigtig faktor i forhold til at gå nye veje og danne nye visioner.

Rudersdal Kommune ligger naturskønt i et af Nordsjællands smukkeste områder – tæt på skov og mark og i nærheden af Furesø, Sjælsø og Øresund. Rådhuset er placeret tæt på S-tog station, hvilket er en stor fordel for både borgere og medarbejdere.

Læs meget mere om Rudersdal Kommune på: www.rudersdal.dk

Ansættelsesvilkår

Du ansættes efter gældende AC overenskomst for kommunalt ansatte. Du får gode muligheder for personlig og faglig udvikling og 37 timer ugentligt med fleksible arbejdsforhold.

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

Samtaler: Vi planlægger at afholde samtaler i uge 50.

Rudersdal KommuneHolte2019-11-08T00:00:002019-12-05T00:00:00
330119253Sundhedsfaglig projektleder til Klinisk Forskningsenhed på Nordsjællands HospitalRobot Sundhedsfaglig projektleder til Klinisk Forskningsenhed på Nordsjællands Hospital Har du erfaring med forskning, projektledelse og projektøkonomi, og kunne du tænke dig en spændende hverdag i en travl klinisk forskningsenhed, hvor dagsprogrammet veksler mellem praktisk klinisk forsøgsarbejde og forskningsprojektledelse. En stilling som projektleder i Klinisk Forskningsenhed på Nordsjællands Hospital med placering i Hillerød er ledig til besættelse pr. 1. februar 2020 eller snarest derefter. Stillingen er som udgangspunkt på 30 timer uge. Om os Nordsjællands Hospital har en central Forskningsafdeling, som understøtter alle forskerne på hospitalet med rådgivning, forskningsadministration og formidling. I forbindelse med Forskningsafdelingen er der etableret en Klinisk Forskningsenhed, hvor forskerne på hospitalet har mulighed for at gennemføre deres kliniske forskningsprojekter med professionel assistance fra personalet her. Vi tilbyder dig Et job i et velfungerende team bestående af en sygeplejerske og to bioanalytikere med mange spændende forskningsopgaver. Din rolle vil være at fungere som tovholder på forskningsprojekter udgående fra forskningsenheden. Herudover vil din funktion være administration af den Kliniske Forskningsenhed og behovsstyret forskningsstøtte til hospitalets forskere i samarbejde med resten af Forskningsafdelingen. Du vil få projektansvar for et af de igangværende større, randomiserede, kontrollerede kliniske multicenterforsøg, som foregår på flere danske hospitaler. En af hospitalets ledende, kliniske overlæger er projektansvarlig, og I vil have et nært samarbejde. Vi forventer at du Har en sundhedsfaglig baggrund indenfor professionsbachelor-området Selvstændigt kan varetage alle aspekter af projektledelse for forskningsenhedens kliniske forskningsprojekter i forhold til forskningsøkonomi og kontakt til jurister. Kan forestå selvstændig projektledelse med en koordinerende funktion i samarbejde med forskere i de kliniske afdelinger Yder proaktiv assistance til forskningsmiljøerne på Nordsjællands Hospital i forbindelse med planlægning, opstart og afvikling af forskningsprojekter Har erfaring med udarbejdelse af samarbejdsaftaler og kontrakter Har teoretisk og anvendt GCP- erfaring Kan opbygge og vedligeholde SOP er til optimeret afvikling af kliniske forskningsprojekter Vi ser gerne at du Har lyst til at være en aktivt samarbejdende og fleksibel medarbejder i et tværfagligt team Er åben, imødekommende og serviceminded samt arbejder omhyggeligt og systematisk Trives med en omskiftelig og travl hverdag i samarbejde med de forskellige forskningsmiljøer på hospitalet Kan deltage i praktisk klinisk forsøgsarbejde ad hoc Taler og skriver dansk og behersker engelsk skriftligt og mundtligt Er hjemmevant i Office pakken, har måske kendskab til SP og har arbejdet med databaser fx REDCap Følgende kan rekvireres hos forskningsadministrator Charlotte Christiansen pr. mail: charlotte.christiansen.03@regionh.dk Stillingsbeskrivelse Pjece om Klinisk Forskningsenhed Forskningens Årsrapport 2018 Ansøgning Du ansøger elektronisk via linket på denne side. Du bedes udover din ansøgning fremsende CV, kopi af uddannelsesbeviser samt evt. referencer. Din ansøgning skal være os i hænde senest mandag den 25. november 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler vil blive gennemført i uge 49-50. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende regionale overenskomst. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen kan du henvende dig til projektsygeplejerske Lizette Helbo Nislev på tlf.: 20 23 58 84 48 29 68 00 eller pr. mail: lizette.helbo.nislev@regionh.dk eller til forskningschef Thea Kølsen Fischer pr. mail: thea.koelsen.fischer@regionh.dkSundhedsfaglig projektleder til Klinisk Forskningsenhed på Nordsjællands Hospital

Har du erfaring med forskning, projektledelse og projektøkonomi, og kunne du tænke dig en spændende hverdag i en travl klinisk forskningsenhed, hvor dagsprogrammet veksler mellem praktisk klinisk forsøgsarbejde og forskningsprojektledelse. En stilling som projektleder i Klinisk Forskningsenhed på Nordsjællands Hospital med placering i Hillerød er ledig til besættelse pr. 1. februar 2020 eller snarest derefter. Stillingen er som udgangspunkt på 30 timer/uge.

Om os

Nordsjællands Hospital har en central Forskningsafdeling, som understøtter alle forskerne på hospitalet med rådgivning, forskningsadministration og formidling. I forbindelse med Forskningsafdelingen er der etableret en Klinisk Forskningsenhed, hvor forskerne på hospitalet har mulighed for at gennemføre deres kliniske forskningsprojekter med professionel assistance fra personalet her.



Vi tilbyder dig

Et job i et velfungerende team bestående af en sygeplejerske og to bioanalytikere med mange spændende forskningsopgaver. Din rolle vil være at fungere som tovholder på forskningsprojekter udgående fra forskningsenheden. Herudover vil din funktion være administration af den Kliniske Forskningsenhed og behovsstyret forskningsstøtte til hospitalets forskere i samarbejde med resten af Forskningsafdelingen. Du vil få projektansvar for et af de igangværende større, randomiserede, kontrollerede kliniske multicenterforsøg, som foregår på flere danske hospitaler. En af hospitalets ledende, kliniske overlæger er projektansvarlig, og I vil have et nært samarbejde.



Vi forventer at du

  • Har en sundhedsfaglig baggrund indenfor professionsbachelor-området
  • Selvstændigt kan varetage alle aspekter af projektledelse for forskningsenhedens kliniske forskningsprojekter i forhold til forskningsøkonomi og kontakt til jurister.
  • Kan forestå selvstændig projektledelse med en koordinerende funktion i samarbejde med forskere i de kliniske afdelinger
  • Yder proaktiv assistance til forskningsmiljøerne på Nordsjællands Hospital i forbindelse med planlægning, opstart og afvikling af forskningsprojekter
  • Har erfaring med udarbejdelse af samarbejdsaftaler og kontrakter
  • Har teoretisk og anvendt GCP- erfaring
  • Kan opbygge og vedligeholde SOP’er til optimeret afvikling af kliniske forskningsprojekter
Vi ser gerne at du

  • Har lyst til at være en aktivt samarbejdende og fleksibel medarbejder i et tværfagligt team
  • Er åben, imødekommende og serviceminded samt arbejder omhyggeligt og systematisk
  • Trives med en omskiftelig og travl hverdag i samarbejde med de forskellige forskningsmiljøer på hospitalet
  • Kan deltage i praktisk klinisk forsøgsarbejde ad hoc
  • Taler og skriver dansk og behersker engelsk skriftligt og mundtligt
  • Er hjemmevant i Office pakken, har måske kendskab til SP og har arbejdet med databaser fx REDCap


Følgende kan rekvireres hos forskningsadministrator Charlotte Christiansen pr. mail: charlotte.christiansen.03@regionh.dk

  • Stillingsbeskrivelse
  • Pjece om Klinisk Forskningsenhed
  • Forskningens Årsrapport 2018


Ansøgning

Du ansøger elektronisk via linket på denne side. Du bedes udover din ansøgning fremsende CV, kopi af uddannelsesbeviser samt evt. referencer.

Din ansøgning skal være os i hænde senest mandag den 25. november 2019 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler vil blive gennemført i uge 49-50.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende regionale overenskomst.



Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen kan du henvende dig til projektsygeplejerske Lizette Helbo Nislev på tlf.: 20 23 58 84/48 29 68 00 eller pr. mail: lizette.helbo.nislev@regionh.dk eller til forskningschef Thea Kølsen Fischer pr. mail: thea.koelsen.fischer@regionh.dk







Nordsjællands Hospital (Hillerød)Hillerød2019-11-07T00:00:002019-12-05T00:00:00
330118212PROJEKTLEDER - Ansvar - Ledelse - Drive - KøbmandsskabRobot På vegne af Adserballe Knudsen A S i Farum, der står overfor store bygge- og renoveringsopgaver i hovedstadsområdet, søger Høi Thomassen en projektleder. Adserballe Knudsen er en fremadstormenede entreprenørvirksomhed med særlige kompetencer indenfor styring af komplekse sager. Vi tager ansvar for alle dele af byggeprocessen, så vi kan levere kvalitet i alle dele af byggeriet. Hvorfor skal Adserballe Knudsen ansætte dig? Du er bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller lignende. Du har min. 5 års erfaring med ledelse af bygge- og renoveringsprojekter. Du har erfaring med at arbejde med timelønnede håndværkere. Du har erfaring med hoved- og totalentrepriser, projektøkonomi, økonomirapportering og budgettering mv.. Du har erfaring med bygningslovgivning og byggeriets aftaleforhold. Hvorfor skal du søge dette job? Du får ansvaret for dine byggeprojekter, herunder økonomi, deadlines og kvalitet. Du leder projektteams af byggeledere og timelønnede medarbejdere. Du fører et e?ektivt tilsyn med byggepladsen. Du koordinerer og styrer samarbejdet mellem underleverandører. Du varetager kontakten til myndigheder, bygherrer, råd- givere og andre interessenter.Hvad skal du ellers kunne? Du har ?air for godt købmandskab og forstår betydningen af at skabe en god handel for os og vores samarbejdspartnere. Du er en god leder og du bliver motiveret af at have ansvaret for økonomi, tid, kvalitet og samarbejde. Du kan navigere i farvandet mellem interessenterne. Du er fremadrettet og du kan planlægge din arbejdsdag. Du kan formulere dig ubesværet og entydigt, skriftligt og mundtligt på dansk.Hvad tilbyder Adserballe Knudsen dig? Vi er tømrere af oprindelse, og herfra har vi arvet en særlig respekt for byggeriets kvaliteter og et skarpt fokus på den gode udførelse. Ansættelse i et velrenommeret entreprenør?rma, hvor vi bygger med egne håndværkere. Du får ca. 60 dygtige og engagerede kolleger. Vi er samarbejdsorienterede og er der for hinanden. Individuel medarbejder- og lederudvikling. En nøgleposition i en organisation hvor beslutningsvejene er korte. En fuldtidsstilling hvor lønnen fastsættes i forhold til dine kvali?kationer. Pensionsordning, kørselsordning m.v.Hvis du vil vide mere: Så ring til Søren Thomassen eller Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88. Ansøgning: Vil du søge stillingen, skal din ansøgning være på dansk og sendes i Word- eller pdf-format til denne mail: 184@ht-rekruttering.dkAnsøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet.Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk Privatliv kandidater.pdfNår vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside:ht-rekruttering.dk job.php

På vegne af Adserballe & Knudsen A/S i Farum, der står overfor store bygge- og renoveringsopgaver i hovedstadsområdet, søger Høi & Thomassen en projektleder.

Adserballe & Knudsen er en fremadstormenede entreprenørvirksomhed med særlige kompetencer indenfor styring af komplekse sager. Vi tager ansvar for alle dele af byggeprocessen, så vi kan levere kvalitet i alle dele af byggeriet.

Hvorfor skal Adserballe & Knudsen ansætte dig?
Du er bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller lignende.
Du har min. 5 års erfaring med ledelse af bygge- og renoveringsprojekter.
Du har erfaring med at arbejde med timelønnede håndværkere.
Du har erfaring med hoved- og totalentrepriser, projektøkonomi, økonomirapportering og budgettering mv..
Du har erfaring med bygningslovgivning og byggeriets aftaleforhold.

Hvorfor skal du søge dette job?
Du får ansvaret for dine byggeprojekter, herunder økonomi, deadlines og kvalitet.
Du leder projektteams af byggeledere og timelønnede medarbejdere.
Du fører et e?ektivt tilsyn med byggepladsen.
Du koordinerer og styrer samarbejdet mellem underleverandører.
Du varetager kontakten til myndigheder, bygherrer, råd- givere og andre interessenter.

Hvad skal du ellers kunne?
Du har ?air for godt købmandskab og forstår betydningen af at skabe en god handel for os og vores samarbejdspartnere.
Du er en god leder og du bliver motiveret af at have ansvaret for økonomi, tid, kvalitet og samarbejde.
Du kan navigere i farvandet mellem interessenterne.
Du er fremadrettet og du kan planlægge din arbejdsdag.
Du kan formulere dig ubesværet og entydigt, skriftligt og mundtligt på dansk.

Hvad tilbyder Adserballe & Knudsen dig?
Vi er tømrere af oprindelse, og herfra har vi arvet en særlig respekt for byggeriets kvaliteter og et skarpt fokus på den gode udførelse.
Ansættelse i et velrenommeret entreprenør?rma, hvor vi bygger med egne håndværkere. Du får ca. 60 dygtige og engagerede kolleger.
Vi er samarbejdsorienterede og er der for hinanden.
Individuel medarbejder- og lederudvikling.
En nøgleposition i en organisation hvor beslutningsvejene er korte.
En fuldtidsstilling hvor lønnen fastsættes i forhold til dine kvali?kationer. Pensionsordning, kørselsordning m.v.

Hvis du vil vide mere:
Så ring til Søren Thomassen eller  Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88.

Ansøgning:
Vil du søge stillingen, skal din ansøgning være på dansk og sendes i Word- eller pdf-format til denne mail: 184@ht-rekruttering.dk

Ansøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet.

Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk/Privatliv/kandidater.pdf

Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside:
ht-rekruttering.dk/job.php

HØI & THOMASSEN A/SFarum2019-11-05T00:00:002019-12-31T00:00:00
330110780Tømrer eller murer med projektstyringsevner til forsikringsagerRobot Tømrer eller murer med projektstyringsevner Er du klar til en stilling, hvor du styrer og leder vores projekter? Og vil du være en del af et ungdommeligt firma, der lever efter de gamle normer og derfor altid leverer kvalitetsarbejde? Hos la Cour Byg ApS får du en arbejdsdag med stor frihed. Vi vil have dig, der kan dit kram og ikke går på kompromis med kvaliteten. Dig, der er stolt af at levere et godt stykke arbejde hver gang. Opgaver i alle størrelser Vi løser opgaver for private og virksomheder. Der er ikke det, vi ikke laver i Storkøbenhavn og Nordsjælland. Derudover har vi kontrakter med nogle af landets største forsikringsselskaber, og en stor del af dine opgaver bliver at håndtere og styre projekterne der kommer derfra. I løbet af en typisk uge kommer du til at: projektstyre og planlægge vores opgaver bestemme og bestille materialer indhente tilbud fra leverandører udføre tilsyn på pladserne. Du bliver en del af ledergruppen, der består af ejeren og to projektleder. Sammen tager I de vigtige beslutninger og baner vejen for vores fremtid. Et ungdommeligt team med gamle dyder Du får 30 dygtige kolleger og en hverdag i et miljø, hvor ingen er højere eller lavere end andre. Vi er altid klar til at give hinanden en hånd med, og vi mødes som minimum hver 3. uge til fælles morgenmad. Vi er både en flok af yngre og lidt ældre håndværkere, men fælles for os er, at vi aldrig går på kompromis med kvalitet og et veludført arbejde, som kunderne altid er glade for. Derudover har vi ambitioner om at blive dobbelt så mange inden for en kort årrække, ligesom vi arbejder for at blive Storkøbenhavns og Nordsjællands førende tømrer- og murerfirma. Er det lige dig, vi leder efter? Du har god erfaring som tømrer eller murer, og du er nu klar til at tage et større ansvar inden for projektstyring og mere administrative opgaver. Det kan også være, at du er uddannet bygningskonstruktør. Det er en fordel, hvis du har erfaring med forsikringsskader. Du har det bedst i en stilling, hvor du udfører opgaver på lige fod med dine kolleger, samtidig med at du bliver motiveret af at styre og lede projekterne. Du har gode administrative evner, og du behersker dansk i skrift og tale.

Tømrer eller murer med projektstyringsevner

Er du klar til en stilling, hvor du styrer og leder vores projekter? Og vil du være en del af et ungdommeligt firma, der lever efter de gamle normer og derfor altid leverer kvalitetsarbejde?

Hos la Cour Byg ApS får du en arbejdsdag med stor frihed. Vi vil have dig, der kan dit kram og ikke går på kompromis med kvaliteten. Dig, der er stolt af at levere et godt stykke arbejde hver gang.

Opgaver i alle størrelser

Vi løser opgaver for private og virksomheder. Der er ikke det, vi ikke laver i Storkøbenhavn og Nordsjælland. Derudover har vi kontrakter med nogle af landets største forsikringsselskaber, og en stor del af dine opgaver bliver at håndtere og styre projekterne der kommer derfra. I løbet af en typisk uge kommer du til at:

  • projektstyre og planlægge vores opgaver
  • bestemme og bestille materialer
  • indhente tilbud fra leverandører
  • udføre tilsyn på pladserne.

Du bliver en del af ledergruppen, der består af ejeren og to projektleder. Sammen tager I de vigtige beslutninger og baner vejen for vores fremtid.

Et ungdommeligt team med gamle dyder

Du får 30 dygtige kolleger og en hverdag i et miljø, hvor ingen er højere eller lavere end andre. Vi er altid klar til at give hinanden en hånd med, og vi mødes som minimum hver 3. uge til fælles morgenmad. Vi er både en flok af yngre og lidt ældre håndværkere, men fælles for os er, at vi aldrig går på kompromis med kvalitet og et veludført arbejde, som kunderne altid er glade for. Derudover har vi ambitioner om at blive dobbelt så mange inden for en kort årrække, ligesom vi arbejder for at blive Storkøbenhavns og Nordsjællands førende tømrer- og murerfirma.

Er det lige dig, vi leder efter?

  • Du har god erfaring som tømrer eller murer, og du er nu klar til at tage et større ansvar inden for projektstyring og mere administrative opgaver. Det kan også være, at du er uddannet bygningskonstruktør.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med forsikringsskader.
  • Du har det bedst i en stilling, hvor du udfører opgaver på lige fod med dine kolleger, samtidig med at du bliver motiveret af at styre og lede projekterne.
  • Du har gode administrative evner, og du behersker dansk i skrift og tale.
La Cour Byg ApSHillerød2019-10-23T00:00:002019-12-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektleder til tværkommunal strategisk varmeplanlægning

Rudersdal Kommune

Holte
For vores gode kunde Rudersdal Kommune, søger SAM Executive Search A S, en dygtig og skarp projektleder til at lede et super spændende og innovativt varmeforsyningsprojekt. På tværs af kommunerne Rudersdal, Hørsholm, Fredensborg og Helsingør, har ma...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:5. december 2019

Sundhedsfaglig projektleder til Klinisk Forskningsenhed på Nordsjællands Hospital

Nordsjællands Hospital (Hillerød)

Hillerød
Sundhedsfaglig projektleder til Klinisk Forskningsenhed på Nordsjællands Hospital Har du erfaring med forskning, projektledelse og projektøkonomi, og kunne du tænke dig en spændende hverdag i en travl klinisk forskningsenhed, hvor dagsprogrammet vek...
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:5. december 2019

PROJEKTLEDER - Ansvar - Ledelse - Drive - Købmandsskab

HØI & THOMASSEN A/S

Farum
På vegne af Adserballe Knudsen A S i Farum, der står overfor store bygge- og renoveringsopgaver i hovedstadsområdet, søger Høi Thomassen en projektleder. Adserballe Knudsen er en fremadstormenede entreprenørvirksomhed med særlige kompetencer indenfo...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:31. december 2019

Tømrer eller murer med projektstyringsevner til forsikringsager

La Cour Byg ApS

Hillerød
Tømrer eller murer med projektstyringsevner Er du klar til en stilling, hvor du styrer og leder vores projekter? Og vil du være en del af et ungdommeligt firma, der lever efter de gamle normer og derfor altid leverer kvalitetsarbejde? Hos la Cour By...
Indrykket:23. oktober 2019
Udløbsdato:16. december 2019