Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

2 IT Supportere - Herning - HASTER


Har du lyst til at arbejde med IT support og IT relaterede forhold generelt, har BDO en ledig plads til dig i BDO’s interne IT-support afdeling med tiltrædelse snarest muligt. I jobbet vil du få en bred kontaktflade med alle brugere i BDO samt et tæt samarbejde med dine kollegaer i resten af IT-afdelingen.

Jobbet

Du kommer til at indgå i en velfungerende IT-afdeling. BDO har brug for en yderst serviceminded IT-supporter, som er positiv og hjælpsom. Du bliver en del af IT-support, hvor den fornemmeste opgave er at yde den bedste service til de 1100 ansatte i Danmark. Du kommer til at arbejde med de nyeste teknologier som Windows 10, Microsoft Office 2016, Office365, Mac, iPhones og iPad. Du skal hjælpe med installationer og klargøring af enheder, hvor BDO anvender Microsoft SCCM, Intune og Azure. Til registrering, dokumentation og prioritering af opgaver anvendes værktøjet Topdesk. Det tætte samarbejde med BDO International betyder, at de har en række fælles applikationer, som du i supporten naturligvis vil blive introduceret til.

BDO´s IT-afdeling består af supportere, infrastrukturkonsulenter og udviklere. IT-afdelingen er fremtidsorienteret, og organisationen arbejder forandringsorienteret, så den bedst muligt understøtter forretningens behov og udvikling. På systemsiden har de et mål om at køre så meget standard som muligt, og teknologisk set er de generelt på forkant. Du får et spændende job i en dynamisk virksomhed, hvor du får mulighed for at følge resultatet af dit arbejde.

Personlige og faglige kompetencer

Gerne nyuddannet - men ikke et krav.
Det er vigtigt, at du er serviceorienteret, arbejder med en tilpas dynamik og har viljen til at følge med udviklingen og sætte dig ind i nye teknologier. Det er vigtigt, at du er vedholdende, har en praktisk indgangsvinkel til opgaveløsning samt besidder evnen til både at arbejde selvstændigt og i teams.

Du har gerne erfaring med:

  • Microsoft Windows 10
  • Microsoft Office 2013 - gerne 2016
  • Office365
  • Mac OS
  • Skype for Business
  • Kopi og print.

  • Du er struktureret, nysgerrig og har interesse i at udvikle dig både fagligt og personligt. Du er i stand til at kommunikere på alle niveauer i virksomheden. Det er et krav, at du har en it-uddannelse og du begår dig godt på dansk og gerne engelsk.

    Du tilbydes

    Du får et spændende job i en uformel virksomhed, hvor de har fokus på at være de bedste til det, de arbejder med. Du får 16 nære kollegaer i IT-afdelingen, som er fysisk placeret på BDO`s Herningkontor i nye flotte lokaler, og de prioriterer et godt arbejdsmiljø med høj trivsel. For den rette person er der gode muligheder for faglig og personlig udvikling på en arbejdsplads, der har fokus på, at både arbejdsliv og privatliv skal hænge sammen. Løn forhandles individuelt og svarer til dine kvalifikationer. Heri er fx fri telefon, pensionsordning, sundhedssikring og en lang række andre medarbejdergoder.

    I BDO er det deres fornemste opgave at motivere og involvere dig som medarbejder og skabe et dagligt arbejdsmiljø, der er præget af åbenhed og respekt. Du bliver del af en organisation, hvor medarbejdertrivsel har høj prioritet. Samarbejdsformen er uformel, og du får stor indflydelse på og ansvar for egne opgaver både i det daglige og på længere sigt.

    Ansøgning

    Fortæl os, hvem du er, hvad du står for, og hvorfor det netop er dig, der skal være en del af BDO`s team.

    Søg stillingen ved at følge anvisninger her på siden.

    Ønsker du at vide mere om jobbet eller skulle du have spørgsmål, er du velkommen til at kontakte ERHR/Effektiv Rekruttering; Michael Folmann på 21 21 64 64 – mf@erhr.dk som varetager opgaven for BDO.

    Der modtages kun ansøgninger via hjemmesiden; www.erhr.dk

    Samtaler afholdes løbende og der stiles efter hurtig tiltrædelse.


    Ikke det rigtige job?

    Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



    Opret jobagent her