2 LÆRERE SØGES TIL HØJE TAASTRUP PRIVATSKOLE

LÆRERSTILLINGER

Høje Taastrup Privatskole har 2 fuldtidsstilling ledig med tiltrædelse den 1. august 2019.

Stillinger indeholder:

De ledige stillinger indeholder fagene dansk og engelsk i mellemtrin, og tysk og musik i alle klassetrin.  Hvis du har lyst til at være en del af et levende og dynamisk læringsmiljø, samt fagligt og didaktisk kompetent indenfor to eller flere af ovenstående fagområder, så er det dig vi har brug for dig i vores lærerteamet J

Om Høje Taastrup Privatskolen:

Høje Taastrup Privatskole er en velfungerende skole i vækst, hvor vi lægger vægt på trivsel og ansvarlighed, et højt fagligt niveau med oplevelser og udfordringer for den enkelte elev, samt et godt og konstruktivt skole/hjem-samarbejde. Skolen har p.t. 250 elever i 14 klasser fra 0. til 9. klasser og ca. 30 dedikerede medarbejdere.

Vi har en engageret lærer- og forældrekreds og et trygt miljø for børn og voksne.

Yderligere oplysninger

Yderligere oplysninger om skolen kan fås via skolens hjemmeside: www.htps.dk

Ved evt. spørgsmål kan viceleder Zuhtu Cosar kontaktes på tlf. 69149414 eller pr. mail:zc@htps.dk

Ansøgninger skal sendes til skolen pr. mail: leder@htps.dk

Ansøgningsfrist er mandag den 10. juni 2019 og ansættelsessamtaler skal afholdes løbende.

Der indhentes børne- og offentlig straffeattest.

Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330031485Phoenix-0742891512019-05-24T00:00:002 LÆRERE SØGES TIL HØJE TAASTRUP PRIVATSKOLE

LÆRERSTILLINGER

Høje Taastrup Privatskole har 2 fuldtidsstilling ledig med tiltrædelse den 1. august 2019.

Stillinger indeholder:

De ledige stillinger indeholder fagene dansk og engelsk i mellemtrin, og tysk og musik i alle klassetrin.  Hvis du har lyst til at være en del af et levende og dynamisk læringsmiljø, samt fagligt og didaktisk kompetent indenfor to eller flere af ovenstående fagområder, så er det dig vi har brug for dig i vores lærerteamet J

Om Høje Taastrup Privatskolen:

Høje Taastrup Privatskole er en velfungerende skole i vækst, hvor vi lægger vægt på trivsel og ansvarlighed, et højt fagligt niveau med oplevelser og udfordringer for den enkelte elev, samt et godt og konstruktivt skole/hjem-samarbejde. Skolen har p.t. 250 elever i 14 klasser fra 0. til 9. klasser og ca. 30 dedikerede medarbejdere.

Vi har en engageret lærer- og forældrekreds og et trygt miljø for børn og voksne.

Yderligere oplysninger

Yderligere oplysninger om skolen kan fås via skolens hjemmeside: www.htps.dk

Ved evt. spørgsmål kan viceleder Zuhtu Cosar kontaktes på tlf. 69149414 eller pr. mail:zc@htps.dk

Ansøgninger skal sendes til skolen pr. mail: leder@htps.dk

Ansøgningsfrist er mandag den 10. juni 2019 og ansættelsessamtaler skal afholdes løbende.

Der indhentes børne- og offentlig straffeattest.

Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst.

L RERSTILLINGER Høje Taastrup Privatskole har 2 fuldtidsstilling ledig med tiltrædelse den 1. august 2019. Stillinger indeholder: De ledige stillinger indeholder fagene dansk og engelsk i mellemtrin, og tysk og musik i alle klassetrin. Hvis du har lyst til at være en del af et levende og dynamisk læringsmiljø, samt fagligt og didaktisk kompetent indenfor to eller flere af ovenstående fagområder, så er det dig vi har brug for dig i vores lærerteamet J Om Høje Taastrup Privatskolen: Høje Taastrup Privatskole er en velfungerende skole i vækst, hvor vi lægger vægt på trivsel og ansvarlighed, et højt fagligt niveau med oplevelser og udfordringer for den enkelte elev, samt et godt og konstruktivt skole hjem-samarbejde. Skolen har p.t. 250 elever i 14 klasser fra 0. til 9. klasser og ca. 30 dedikerede medarbejdere. Vi har en engageret lærer- og forældrekreds og et trygt miljø for børn og voksne. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger om skolen kan fås via skolens hjemmeside: www.htps.dk Ved evt. spørgsmål kan viceleder Zuhtu Cosar kontaktes på tlf. 69149414 eller pr. mail:zc@htps.dk Ansøgninger skal sendes til skolen pr. mail: leder@htps.dk Ansøgningsfrist er mandag den 10. juni 2019 og ansættelsessamtaler skal afholdes løbende. Der indhentes børne- og offentlig straffeattest. Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst.11jobnet07428915100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-19T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3534680Høje Taastrup Privatskole11Erik Husfeldts Vej 2A2630TaastrupDKDanmark0leder@htps.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent767587JobNet4994952499495210024-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=07428915https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=07428915https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=07428915&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=07428915&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale233103Friskolelærer9Undervisning og pædagogik361891309Zuhtu Cosarleder@htps.dkDKDanmarkDKDanmark330041882Vejlebroskolen søger 3 faste lærereBasic Vejlebroskolen søger 3 faste lærere Vi søger én lærer til hver af vores tre afdelinger. Stillingen i indskolingen indeholder primært matematik, natur teknologi og gerne drengeidræt. Derudover vil det være en fordel med kompetence i historie. Stillingen på mellemtrinnet omhandler primært natur teknologi, musik og historie. Her vil det være en fordel med yderligere kompetencer i matematik og idræt. Stillingen i udskolingen indeholder primært matematik, fysik kemi og geografi. Her vil det også være en fordel med kompetencer i idræt og biologi. Vi forestiller os, at du udover de rette undervisningskompetencer har interesse for og erfaring med undervisning, hvor IT og medier indgår. Du har fokus på klasseledelse, er varierende i din undervisning (eksempelvis vha. Cooperativ Learning), anser undervisning udendørs for naturligt, og vægter bevægelse i undervisningen højt. Vi forestiller os, at du: er initiativrig og udviklingsorienteret kan nikke genkendende til, at det er den voksne, der har ansvaret i relationen indgår naturligt i et forpligtende teamsamarbejde med såvel lærere som pædagoger indgår naturligt i et tæt forældresamarbejde kan se forskelligheder som en styrke beder om hjælp, når du har brug for det kan se dig selv som en del af et inkluderende, involverende og inspirerende miljø Vi tilbyder dig til gengæld: engagerede kollegaer og høj trivsel en arbejdsplads i udvikling en ledelse, der bakker dig op helt nyrenoverede udearealer med fokus på bevægelse gode nyrenoverede faglokaler 2 ekstra løntrin til nyuddannede Vi er en afdelingsopdelt, tosporet skole med ca. 440 elever og 35 lærere. Skolens idrætsundervisning foregår i Ishøj Idræts- og Fritidscenter, som ligger i vores nabolag. Derudover ligger vi tæt på strandparken, hvor vi har alle muligheder for at inddrage naturen. Vi vil gerne opfordre ansøgere til at kontakte os for et besøg på skolen. Ansøgningsfrist på stillingen er mandag d. 24.6 2019 kl. 8.00. Du kan se mere på skolens hjemmeside og er derudover meget velkommen til at henvende dig til viceskoleleder Rasmus Bøje eller skoleleder Poul Hau Kyndi Laursen på 4357 6090. Vi tillader os, at afholde løbende samtaler.

Vejlebroskolen søger 3 faste lærere

 

Vi søger én lærer til hver af vores tre afdelinger.

 

Stillingen i indskolingen indeholder primært matematik, natur/teknologi og gerne drengeidræt.

Derudover vil det være en fordel med kompetence i historie.

 

Stillingen på mellemtrinnet omhandler primært natur/teknologi, musik og historie. Her vil det være en fordel med yderligere kompetencer i matematik og idræt.

 

Stillingen i udskolingen indeholder primært matematik, fysik/kemi og geografi. Her vil det også være en fordel med kompetencer i idræt og biologi.

 

Vi forestiller os, at du udover de rette undervisningskompetencer har interesse for og erfaring med undervisning, hvor IT og medier indgår.

Du har fokus på klasseledelse, er varierende i din undervisning (eksempelvis vha. Cooperativ Learning), anser undervisning udendørs for naturligt, og vægter ”bevægelse i undervisningen” højt.

 

Vi forestiller os, at du:

 

  • er initiativrig og udviklingsorienteret

  • kan nikke genkendende til, at det er den voksne, der har ansvaret i relationen

  • indgår naturligt i et forpligtende teamsamarbejde med såvel lærere som pædagoger

  • indgår naturligt i et tæt forældresamarbejde

  • kan se forskelligheder som en styrke

  • beder om hjælp, når du har brug for det

  • kan se dig selv som en del af et inkluderende, involverende og inspirerende miljø

 

Vi tilbyder dig til gengæld:

 

  • engagerede kollegaer og høj trivsel

  • en arbejdsplads i udvikling

  • en ledelse, der bakker dig op

  • helt nyrenoverede udearealer med fokus på bevægelse

  • gode nyrenoverede faglokaler

  • 2 ekstra løntrin til nyuddannede

 

Vi er en afdelingsopdelt, tosporet skole med ca. 440 elever og 35 lærere. Skolens idrætsundervisning foregår i Ishøj Idræts- og Fritidscenter, som ligger i vores nabolag.  Derudover ligger vi tæt på strandparken, hvor vi har alle muligheder for at inddrage naturen.

Vi vil gerne opfordre ansøgere til at kontakte os for et besøg på skolen.

 

Ansøgningsfrist på stillingen er mandag d. 24.6 2019 kl. 8.00.

 

Du kan se mere på skolens hjemmeside og er derudover meget velkommen til at henvende dig til viceskoleleder Rasmus Bøje eller skoleleder Poul Hau Kyndi Laursen på 4357 6090.

 

Vi tillader os, at afholde løbende samtaler.

ORS/Small/8c90dd05_logo.pngIshøj KommuneIshøj2019-06-12T16:00:56.6402019-06-28T00:00:00
330032825Fysioterapeut til Bevægelse i vand!Robot FOF søger en fysioterapeut til bevægelse og afspænding i vand, til to fantastiske hold Bevægelse i vand. Undervisningen foregår torsdag fra kl. 14.45- 16.15 I Ballerup på Egholmskolen i varmt vand. Træningen består af styrkegivende, smidiggørende og afslappende øvelser. Du skal kunne motiverer og korrigere dine deltagere. Det er vigtigt at du har bestået livredderprøven og har undervisningserfaring da holdet holdene har eksisteret nogle år. Lønnen er pt. Kr. 281,83 feriepenge. Har du nogle spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte Jytte Mielow Andersen på tlf.: 4330 0193 Ansøgning sendes til Jytte Mielow Andersen: kursuskonsulent@fof-taastrup.dk

FOF søger en fysioterapeut til bevægelse og afspænding i vand, til to fantastiske hold Bevægelse i vand.

Undervisningen foregår torsdag fra kl. 14.45- 16.15 I Ballerup på Egholmskolen i varmt vand.

Træningen består af styrkegivende, smidiggørende og afslappende øvelser.

Du skal kunne motiverer og korrigere dine deltagere.

Det er vigtigt at du har bestået livredderprøven og har undervisningserfaring da holdet holdene har eksisteret nogle år.

 

Lønnen er pt. Kr. 281,83 + feriepenge.

Har du nogle spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte Jytte Mielow Andersen på tlf.: 4330 0193

 

Ansøgning sendes til Jytte Mielow Andersen: kursuskonsulent@fof-taastrup.dk

 

Fof Høje-Tåstrup - AlbertslundTaastrup2019-05-28T00:00:002019-07-15T00:00:00
330046201Fremtidens pædagoger mangler en underviserRobot Børn, unge og handicappede fortjener de bedste pædagoger. Vil du være med til at uddanne fremtidens pædagoger? I Center for Pædagogik søger vi en adjunkt eller lektor til praktikkoordinering, undervisning på grundfagligheden, på praktikkens studiedage og til praktikvejlederuddannelsen. Ansættelsen er fuld tid. På pædagoguddannelsen sætter vi ambitiøse mål for undervisningen og har tydelige forventninger til de studerendes indsats. Vi vægter sammenhængen mellem den undervisningsbaserede del af uddannelsen og praktikken meget højt. Det er derfor en fordel, hvis du har viden om og erfaring med, hvordan denne forbindelse udvikles og styrkes. Din profil Du har stor erfaring fra praksisfeltet, som du ønsker at videreformidle til studerende. Erfaring fra det pædagogiske praksisfelt. Igennem dit arbejde som pædagog har du en stor rygsæk med, som du kan dele ud af. Dit kendskab til praksisfeltet gør, at du på en værdiskabende måde, kan viderebringe din viden til både studerende, kursister og organisationen. Du brænder for at skabe den gode undervisning. Du interesserer dig for at udvikle, gennemføre og tilrettelægge undervisning der er praksisnær. Du er en stærk formidler, der evner at gøre undervisningen forståelig og relevant for forskellige målgrupper. Flair for teknologien. Du er dygtig til at anvende IT og sociale medier. Du synes det er sjovt at indtænke nye teknologier i dine didaktiske designs. Du trives i din rolle som teamspiller. Du er klar til at indgå i et teamsamarbejde med dine øvrige kollegaer i Center for Pædagogik, omkring gennemførelse af undervisning. Samarbejde med Absalons praktikkoordinatorer ift. tværgående opgaver, vedligeholdelse af praktikhåndbogen, opfyldelse af Absalons kvalitetspolitik for praktikerne m.v. evner du også. Derudover forventer vi os, at du har: en relevant kandidatuddannelse kendskab til uddannelsessektoren IT-kompetencer i forhold til brug af LMS (IT s Learning) og Blended Learning. Dine arbejdsopgaver Det vil være en fordel hvis du har et godt kendskab til pædagoguddannelsen, både grundfagligheden og specialiseringsdelen. Praktikkoordinator og studiedage. Du udarbejder praktikrelevante materialer til brug for undervisere. Du afholder teammøder i relation til en praktikperiode (før, under og efter). Møder med fokus på faglige drøftelser og videndeling af didaktiske tilgange på studiedagen, evaluering af praktikkerne m.v. Det er dig der vejleder nye undervisere knyttet til praktikken om praktikkens procedurer og formalia. Undervisning. Du skal omstille dig til forskellige undervisningskanaler, da du både skal undervise på studiedage og på uddannelsens grundfaglighed. Herudover skal du underviser på henholdsvis praktikvejlederuddannelsen (diplomforløb) og på to-dages kurser for praktikvejledere. Samarbejde om praktik. Der er et løbende samarbejde med studiesekretærene om særlige forhold ved de studerendes praktikker som for eksempel barsel, opsigelser, orlov, ansøgninger om nedsat tid i praktikken eller tidlig prøve. Samarbejde med prøveenhed vedr. §17 samtaler og prøveplaner. Samarbejde med praktikteamet vedr. praktikplacering. Alt efter dine kvalifikationer vil du blive ansat som adjunkt eller lektor. På Absalon ser vi adjunkturet som en uddannelsesstilling. Det understøtter vi gennem Absalons lektorkvalificeringsforløb, som alle nyansatte adjunkter deltager i, og alle får tilknyttet en vejleder. For at blive ansat som lektor forudsætter det en positiv lektorbedømmelse inden for stillingsstrukturens anvendelsesområde. Bemærk at det kræver, du er bedømt efter BEK nr. 990 af 28. august 2015 eller BEK nr. 1227 af 23. oktober 2018. Du har mulighed for at søge merit på baggrund af tidligere erhvervede kompetencer og kvalifikationer. Dette vil blive drøftet i forbindelse med rekrutteringsprocessen. Du kan læse mere om rammerne for ansættelse som adjunkt eller lektor i vores stillingsstruktur her. Dine kollegaer Du bliver en del af pædagoguddannelsen, som er fordelt på fire af Absalons campusser. Du indgår i et stærkt fagligt team med dine øvrige kollegaer som underviser på pædagoguddannelsen. Vi lægger vægt på en hverdag med god mulighed for sparring mellem hinanden. Brug af humor er en vigtig del for os alle sammen, da det skaber glæde og godt arbejdsmiljø blandt os alle. Du bliver fast tilknyttet pædagoguddannelsen på Campus Roskilde. Derudover vil der være tjenstlig kørsel til andre uddannelsessteder i arbejdstiden. Sådan ansøger du Ansættelse sker efter gældende overenskomst på statens område og der er mulighed for at forhandle tillæg i henhold til Ny løn. Stillingen er på fuld tid og vi ønsker at du starter den 1. august 2019. Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Uddannelsesleder, Inge Andrea Bjørnshave, 7248 2056 og uddannelsesleder, Katrine Wolin, 7248 1671 Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her (https: phabsalon.dk om-professionshoejskolen-absalon ledige-stillinger ) eller ved at klikke på Søg stillingen til højre på denne side, senest den 30. juni 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 4. juli 2019 Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen. Om Absalon Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution med 11 forskellige professionsbacheloruddannelser fordelt på i alt otte byer i regionen. Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads. Vi er 750 medarbejdere, og vi har 8.300 studerende på vores uddannelser og 3.500 i efter- og videreuddannelse.Børn, unge og handicappede fortjener de bedste pædagoger. Vil du være med til at uddanne fremtidens pædagoger?

I Center for Pædagogik søger vi en adjunkt eller lektor til praktikkoordinering, undervisning på grundfagligheden, på praktikkens studiedage og til praktikvejlederuddannelsen. Ansættelsen er fuld tid.

På pædagoguddannelsen sætter vi ambitiøse mål for undervisningen og har tydelige forventninger til de studerendes indsats. Vi vægter sammenhængen mellem den undervisningsbaserede del af uddannelsen og praktikken meget højt. Det er derfor en fordel, hvis du har viden om og erfaring med, hvordan denne forbindelse udvikles og styrkes. Din profil

Du har stor erfaring fra praksisfeltet, som du ønsker at videreformidle til studerende.

Erfaring fra det pædagogiske praksisfelt. Igennem dit arbejde som pædagog har du en stor ”rygsæk” med, som du kan dele ud af. Dit kendskab til praksisfeltet gør, at du på en værdiskabende måde, kan viderebringe din viden til både studerende, kursister og organisationen.

Du brænder for at skabe den gode undervisning. Du interesserer dig for at udvikle, gennemføre og tilrettelægge undervisning der er praksisnær. Du er en stærk formidler, der evner at gøre undervisningen forståelig og relevant for forskellige målgrupper.

Flair for teknologien. Du er dygtig til at anvende IT og sociale medier. Du synes det er sjovt at indtænke nye teknologier i dine didaktiske designs.

Du trives i din rolle som teamspiller. Du er klar til at indgå i et teamsamarbejde med dine øvrige kollegaer i Center for Pædagogik, omkring gennemførelse af undervisning. Samarbejde med Absalons praktikkoordinatorer ift. tværgående opgaver, vedligeholdelse af praktikhåndbogen, opfyldelse af Absalons kvalitetspolitik for praktikerne m.v. evner du også.

Derudover forventer vi os, at du har:
  • en relevant kandidatuddannelse
  • kendskab til uddannelsessektoren
  • IT-kompetencer i forhold til brug af LMS (IT’s Learning) og Blended Learning.

Dine arbejdsopgaver
Det vil være en fordel hvis du har et godt kendskab til pædagoguddannelsen, både grundfagligheden og specialiseringsdelen.

Praktikkoordinator og studiedage. Du udarbejder praktikrelevante materialer til brug for undervisere. Du afholder teammøder i relation til en praktikperiode (før, under og efter). Møder med fokus på faglige drøftelser og videndeling af didaktiske tilgange på studiedagen, evaluering af praktikkerne m.v. Det er dig der vejleder nye undervisere knyttet til praktikken om praktikkens procedurer og formalia.

Undervisning. Du skal omstille dig til forskellige undervisningskanaler, da du både skal undervise på studiedage og på uddannelsens grundfaglighed. Herudover skal du underviser på henholdsvis praktikvejlederuddannelsen (diplomforløb) og på to-dages kurser for praktikvejledere.

Samarbejde om praktik. Der er et løbende samarbejde med studiesekretærene om særlige forhold ved de studerendes praktikker som for eksempel barsel, opsigelser, orlov, ansøgninger om nedsat tid i praktikken eller tidlig prøve. Samarbejde med prøveenhed vedr. §17 samtaler og prøveplaner. Samarbejde med praktikteamet vedr. praktikplacering.

Alt efter dine kvalifikationer vil du blive ansat som adjunkt eller lektor.

På Absalon ser vi adjunkturet som en uddannelsesstilling. Det understøtter vi gennem Absalons lektorkvalificeringsforløb, som alle nyansatte adjunkter deltager i, og alle får tilknyttet en vejleder.

For at blive ansat som lektor forudsætter det en positiv lektorbedømmelse inden for stillingsstrukturens anvendelsesområde. Bemærk at det kræver, du er bedømt efter BEK nr. 990 af 28. august 2015 eller BEK nr. 1227 af 23. oktober 2018. Du har mulighed for at søge merit på baggrund af tidligere erhvervede kompetencer og kvalifikationer. Dette vil blive drøftet i forbindelse med rekrutteringsprocessen.

Du kan læse mere om rammerne for ansættelse som adjunkt eller lektor i vores stillingsstruktur her.

Dine kollegaer
Du bliver en del af pædagoguddannelsen, som er fordelt på fire af Absalons campusser. Du indgår i et stærkt fagligt team med dine øvrige kollegaer som underviser på pædagoguddannelsen. Vi lægger vægt på en hverdag med god mulighed for sparring mellem hinanden. Brug af humor er en vigtig del for os alle sammen, da det skaber glæde og godt arbejdsmiljø blandt os alle.

Du bliver fast tilknyttet pædagoguddannelsen på Campus Roskilde. Derudover vil der være tjenstlig kørsel til andre uddannelsessteder i arbejdstiden.

Sådan ansøger du
  • Ansættelse sker efter gældende overenskomst på statens område og der er mulighed for at forhandle tillæg i henhold til Ny løn.
  • Stillingen er på fuld tid og vi ønsker at du starter den 1. august 2019.
  • Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Uddannelsesleder, Inge Andrea Bjørnshave, 7248 2056 og uddannelsesleder, Katrine Wolin, 7248 1671
  • Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her (https://phabsalon.dk/om-professionshoejskolen-absalon/ledige-stillinger/) eller ved at klikke på ”Søg stillingen” til højre på denne side, senest den 30. juni 2019.
  • Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 4. juli 2019

Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Om Absalon
Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution med 11 forskellige professionsbacheloruddannelser fordelt på i alt otte byer i regionen. Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads. Vi er 750 medarbejdere, og vi har 8.300 studerende på vores uddannelser og 3.500 i efter- og videreuddannelse.

Campus Roskilde - Fysioterapeut, Lærer, Pædagog, Socialrådgiver, Sygeplejerske, Leisure Management oRoskilde2019-06-21T00:00:002019-06-30T00:00:00
330046189Kan du undervise på læreruddannelsen?Robot Vil du være med til at uddanne fremtidens lærere? Så har du her muligheden for at berige vores studerende med din viden i perioden 15. august 2019 til 30. juni 2020. Center for Skole og Læring søger flere timelærere til vores læreruddannelse i Roskilde og Vordingborg. Du skal undervise inden for fagområderne dansk, engelsk, tysk, naturfagsområdet, pædagogik og læring, håndværk og design eller madkundskab. På Professionshøjskolen Absalon er det en af vores ambitioner at levere engagerende undervisning. Vi ved, at det har stor betydning for, at vores studerende deltager aktivt i undervisningen. Engagerende undervisning er også afgørende for, at vores studerende færdiggør deres uddannelse, og kan være med til fortsat at sikre velfærd i Region Sjælland. Derfor er vi også meget optagede af at finde dygtige undervisere, der er vidende og engagerede både fagligt, pædagogisk og didaktisk. Som timelærer på læreruddannelsen skal du bidrage til, at vores studerende oplever, at de får engagerende undervisning. Din profil Det er vigtigt, at du har et godt kendskab til, og viden om uddannelsessektoren, studerendes læring og professionernes aftagerfelter, samt interesse for læreruddannelsen. Hvis du kan se dig selv i nedenstående hører vi gerne fra dig: En eftertragtet underviser. Din erfaring fra det lærerfaglige praksisfelt gør dig til en vidende og dygtig underviser. Du formår at knytte teorien til den praksis du selv kender. Nysgerrig. Du har en interesse for nye undervisningsformater og deltager gerne i projekter hvor eksempelvis nye formater skal udvikles, afprøves og evalueres. Positiv af natur. Dit positive humør smitter af på dine omgivelser og du holder det højt, også i travle tider. Du har et åbent og imødekommende syn på din arbejdsplads, dine kollegaer og dine arbejdsopgaver. Derudover forventer vi os, at du: har en relevant akademisk uddannelse på kandidat- eller masterniveau. selvstændigt kan disponere og prioritere dine arbejdsopgaver gennem dialog med kollegaer og nærmeste leder. Dine arbejdsopgaver Din arbejdsuge vil typisk bestå af følgende opgaver: Undervisning af fremtidens lærere. Du skal primært udvikle, planlægge og gennemføre undervisningsaktiviteter, samt vejlede de lærerstuderende på grunduddannelsen. Et aktivt og spændende studiesocialt miljø. Vi lægger vægt på, at vores studiemiljøer er præget af socialt liv, af glade og engagerede studerende, der kan få kompetent sparring og støtte i både studiegrupper og fra deres vejledere. Din rolle er blandt andet at bidrage aktivt til, at de studerende oplever vores studiemiljøer som levende, og som mere end et uddannelsessted. Fagligt samarbejde er en del af hverdagen. Du bliver en del af et fagligt fællesskab i din faggruppe. Du skal samarbejde med faggruppen når eksempelvis undervisningsforløb skal sammensættes eller når læringsformater skal udvikles, testes og evalueres. Dine kollegaer Absalons læreruddannelse er del af Center for Skole og Læring, som ud over læreruddannelsen, rummer efter- og videreuddannelse, Forskning samt Center For Undervisningsmidler. Vi er cirka 160 medarbejdere i Center for Skole og Læring, og vi er kendetegnet ved at have et godt arbejdsmiljø med en ligefrem og uhøjtidelig omgangstone, godt humør og et stort engagement blandt alle ansatte. Vi lægger vægt på, at man kan sige tingene lige ud til hinanden, og at der er plads til forskellighed. Du bliver ansat i Roskilde eller Vordingborg. Sådan ansøger du Ansættelse sker i henhold til Cirkulære af 17. januar 2001 om Timelønnet undervisning. Stillingerne er på deltid og tidsbegrænset i perioden 15. august 2019 til 30. juni 2020. Hvis du har spørgsmål til stillingerne, kan du inden for de forskellige fag kontakte: Dansk: Uddannelsesleder Mona Høeg, mih@pha.dk, 72481383 Engelsk, tysk, naturfagsområdet og Madkundskab: Uddannelsesleder Morten Birk Hansen, mobh@pha.dk, 72482886 Pædagogik og læring samt håndværk og design: Uddannelsesleder Lonnie Ransby Stahl, lbu@pha.dk, 72482390 Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her (https: phabsalon.dk om-professionshoejskolen-absalon ledige-stillinger ) eller ved at klikke på Søg stillingen til højre på denne side, senest den 5. juli 2019. Vi forventer at afholde samtaler i løbet af uge 31, 2019. Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen.Vil du være med til at uddanne fremtidens lærere? Så har du her muligheden for at berige vores studerende med din viden i perioden 15. august 2019 til 30. juni 2020.

Center for Skole og Læring søger flere timelærere til vores læreruddannelse i Roskilde og Vordingborg. Du skal undervise inden for fagområderne; dansk, engelsk, tysk, naturfagsområdet, pædagogik og læring, håndværk og design eller madkundskab.

På Professionshøjskolen Absalon er det en af vores ambitioner at levere engagerende undervisning. Vi ved, at det har stor betydning for, at vores studerende deltager aktivt i undervisningen. Engagerende undervisning er også afgørende for, at vores studerende færdiggør deres uddannelse, og kan være med til fortsat at sikre velfærd i Region Sjælland. Derfor er vi også meget optagede af at finde dygtige undervisere, der er vidende og engagerede både fagligt, pædagogisk og didaktisk.

Som timelærer på læreruddannelsen skal du bidrage til, at vores studerende oplever, at de får engagerende undervisning.

Din profil
Det er vigtigt, at du har et godt kendskab til, og viden om uddannelsessektoren, studerendes læring og professionernes aftagerfelter, samt interesse for læreruddannelsen. Hvis du kan se dig selv i nedenstående hører vi gerne fra dig:

En eftertragtet underviser. Din erfaring fra det lærerfaglige praksisfelt gør dig til en vidende og dygtig underviser. Du formår at knytte teorien til den praksis du selv kender.

Nysgerrig. Du har en interesse for nye undervisningsformater og deltager gerne i projekter hvor eksempelvis nye formater skal udvikles, afprøves og evalueres.

Positiv af natur. Dit positive humør smitter af på dine omgivelser og du holder det højt, også i travle tider. Du har et åbent og imødekommende syn på din arbejdsplads, dine kollegaer og dine arbejdsopgaver.

Derudover forventer vi os, at du:
  • har en relevant akademisk uddannelse på kandidat- eller masterniveau.
  • selvstændigt kan disponere og prioritere dine arbejdsopgaver gennem dialog med kollegaer og nærmeste leder.

Dine arbejdsopgaver
Din arbejdsuge vil typisk bestå af følgende opgaver:

Undervisning af fremtidens lærere. Du skal primært udvikle, planlægge og gennemføre undervisningsaktiviteter, samt vejlede de lærerstuderende på grunduddannelsen.

Et aktivt og spændende studiesocialt miljø. Vi lægger vægt på, at vores studiemiljøer er præget af socialt liv, af glade og engagerede studerende, der kan få kompetent sparring og støtte i både studiegrupper og fra deres vejledere. Din rolle er blandt andet at bidrage aktivt til, at de studerende oplever vores studiemiljøer som levende, og som mere end et uddannelsessted.

Fagligt samarbejde er en del af hverdagen. Du bliver en del af et fagligt fællesskab i din faggruppe. Du skal samarbejde med faggruppen når eksempelvis undervisningsforløb skal sammensættes eller når læringsformater skal udvikles, testes og evalueres.

Dine kollegaer
Absalons læreruddannelse er del af Center for Skole og Læring, som ud over læreruddannelsen, rummer efter- og videreuddannelse, Forskning samt Center For Undervisningsmidler.

Vi er cirka 160 medarbejdere i Center for Skole og Læring, og vi er kendetegnet ved at have et godt arbejdsmiljø med en ligefrem og uhøjtidelig omgangstone, godt humør og et stort engagement blandt alle ansatte. Vi lægger vægt på, at man kan sige tingene lige ud til hinanden, og at der er plads til forskellighed.

Du bliver ansat i Roskilde eller Vordingborg.

Sådan ansøger du
  • Ansættelse sker i henhold til Cirkulære af 17. januar 2001 om Timelønnet undervisning.
  • Stillingerne er på deltid og tidsbegrænset i perioden 15. august 2019 til 30. juni 2020.
  • Hvis du har spørgsmål til stillingerne, kan du inden for de forskellige fag kontakte:
    Dansk: Uddannelsesleder Mona Høeg, mih@pha.dk, 72481383
    Engelsk, tysk, naturfagsområdet og Madkundskab: Uddannelsesleder Morten Birk Hansen, mobh@pha.dk, 72482886
    Pædagogik og læring samt håndværk og design: Uddannelsesleder Lonnie Ransby Stahl, lbu@pha.dk, 72482390
  • Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her (https://phabsalon.dk/om-professionshoejskolen-absalon/ledige-stillinger/) eller ved at klikke på ”Søg stillingen” til højre på denne side, senest den 5. juli 2019.
  • Vi forventer at afholde samtaler i løbet af uge 31, 2019.

Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Campus Roskilde - Fysioterapeut, Lærer, Pædagog, Socialrådgiver, Sygeplejerske, Leisure Management oRoskilde2019-06-21T00:00:002019-07-05T00:00:00
330044850Eksterne lektorer i Sundhedsfremme og sundhedsstrategierRobot Institut for Mennesker og Teknologi, Roskilde Universitet (RUC), søger et antal eksterne lektorer i sundhedsfremme og sundhedsstrategier fra 15. august eller snarest muligt derefter. Stillingen er tidsbegrænset til 3 år.Der søges eksterne lektorer med kompetencer inden for mindst et af følgende områder:Velfærds- og sundhedsteknologi i sundhedsfremmende perspektiv, herunder nye muligheder og udfordringer for professionelle og brugere. Ansættelsen med relation til dette område sker med henblik på undervisning ved uddannelsen i sundhedsfremme og sundhedsstrategier samt på basisdelen af den humanistisk-teknologiske bacheloruddannelse.Sundhedsfremmestrategier og planlægning i lokalsamfund. Ansættelse med relation til dette område sker fortrinsvis med henblik på undervisning ved uddannelsen i sundhedsfremme og sundhedsstrategier.Information om de nævnte uddannelser findes på RUC s hjemmeside www.ruc.dk Ansvar og opgaverDe eksterne lektorer forventes selvstændigt at kunne tilrettelægge og gennemføre undervisningsforløb i henhold til RUC s regler og arbejdsform, herunder deltage i projektvejledning, kursusundervisning, give forelæsninger og gennemføre eksaminer og andre evalueringer inden for sundhedsfremme og sundhedsstrategier. Hovedopgaverne i stillingerne som eksterne lektorer er undervisning og vejledning.KvalifikationerAnsøgere skal have en relevant samfundsfaglig, sundhedsfaglig eller humanistisk kandidatuddannelse med undervisningserfaring og evt. forskningserfaring inden for sundhedsområdet.Stillingen ønskes besat med en person, som har en klar og solid faglig forankring inden for sundhedsfremme og sundhedsstrategier og som kan dokumentere undervisningsmæssig erfaring inden for et eller flere af de i opslagets angivne områder. Erfaringer med undervisning og vejledning i problemorienteret projektarbejde på universitetsniveau vil være yderligere kvalificerende. Endelig lægger vi vægt på, at du er initiativrig og har gode samarbejdsevner.BedømmelseI bedømmelsen af ansøgerne vil der blive lagt vægt på Relevant faglig kompetenceErfaring med undervisning og uddannelseMere informationFor yderligere oplysninger om stillingen venligst kontakt studieleder Erling Jelsøe på ( 45) 4674 2049 ej@ruc.dk eller vicestudieleder Nicole Thualagant på ( 45) 4674 3358 nicole@ruc.dkAnsættelsesvilkårDu vil i stillingen referere til viceinstitutleder, Camilla Schmidt.Ansættelsen er omfattet af Cirkulære om aftale om Eksterne lektorer ved universiteter m.fl. under Ministeriet for Forskning, Innovation og Videregående Uddannelser.Alle deltidsansatte undervisere skal gennemføre kurser som introducerer til Roskilde Universitets pædagogiske model og projektvejledning. Kurseerne gennemføres ved opstart af semesteret og timer til gennemførelse (i alt 5 timer) lægges til allokeringsnormen.Kurserne finder sted d. 20. september eller d. 8. oktober man skal påregne at deltage én af de to dage.Der tildeles desuden 5 timer hvert semester til deltagelse i møder, seminarer og faglige aktiviteter.Udvælgelse til faglig bedømmelse Efter ansøgningsfristens udløb udvælger formanden for ansættelsesudvalget efter rådgivning fra ansættelsesudvalgets medlemmer inklusiv formanden for bedømmelsesudvalget et antal ansøgere til faglig bedømmelse. Hver enkelt ansøger meddeles herefter, om vedkommende er blandt de ansøgere, som er sendt videre til faglig bedømmelse. De udvalgte kandidater vil blive informeret om sammensætningen af bedømmelsesudvalget, og hver ansøger vil blive givet mulighed for at fremsætte eventuelle bemærkninger til bedømmelsesudvalgets sammensætning og senere sin bedømmelse.Ansøgere, der ikke er sendt videre til faglig bedømmelse, kan ikke forvente at høre mere, før der er truffet beslutning om ansættelse, med mindre der på et senere tidspunkt i rekrutteringsprocessen udvælges yderligere til faglig bedømmelse. Ansøgning Søg stillingen på www.ruc.dk ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet Ansøgningen skal indeholde: Motiveret ansøgning CV Dokumentation for uddannelse Undervisningsportfolio (læs mere om undervisningsportfolio på Roskilde Universitet her) Hvis relevant: Dokumentation for yderligere forsknings- eller undervisningskvalifikationer Ansøgningsfristen er 27. juni 2019Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget I betragtning. Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.Institut for Mennesker og Teknologi, Roskilde Universitet (RUC), søger et antal eksterne lektorer i sundhedsfremme og sundhedsstrategier fra 15. august eller snarest muligt derefter. Stillingen er tidsbegrænset til 3 år.

Der søges eksterne lektorer med kompetencer inden for mindst et af følgende områder:
  • Velfærds- og sundhedsteknologi i sundhedsfremmende perspektiv, herunder nye muligheder og udfordringer for professionelle og brugere. Ansættelsen med relation til dette område sker med henblik på undervisning ved uddannelsen i sundhedsfremme og sundhedsstrategier samt på basisdelen af den humanistisk-teknologiske bacheloruddannelse.
  • Sundhedsfremmestrategier og –planlægning i lokalsamfund. Ansættelse med relation til dette område sker fortrinsvis med henblik på undervisning ved uddannelsen i sundhedsfremme og sundhedsstrategier.

Information om de nævnte uddannelser findes på RUC’s hjemmeside www.ruc.dk/

Ansvar og opgaver
De eksterne lektorer forventes selvstændigt at kunne tilrettelægge og gennemføre undervisningsforløb i henhold til RUC’s regler og arbejdsform, herunder deltage i projektvejledning, kursusundervisning, give forelæsninger og gennemføre eksaminer og andre evalueringer inden for sundhedsfremme og sundhedsstrategier. Hovedopgaverne i stillingerne som eksterne lektorer er undervisning og vejledning.

Kvalifikationer
Ansøgere skal have en relevant samfundsfaglig, sundhedsfaglig eller humanistisk kandidatuddannelse med undervisningserfaring og evt. forskningserfaring inden for sundhedsområdet.

Stillingen ønskes besat med en person, som har en klar og solid faglig forankring inden for sundhedsfremme og sundhedsstrategier og som kan dokumentere undervisningsmæssig erfaring inden for et eller flere af de i opslagets angivne områder. Erfaringer med undervisning og vejledning i problemorienteret projektarbejde på universitetsniveau vil være yderligere kvalificerende. Endelig lægger vi vægt på, at du er initiativrig og har gode samarbejdsevner.

Bedømmelse
I bedømmelsen af ansøgerne vil der blive lagt vægt på;
  • Relevant faglig kompetence
  • Erfaring med undervisning og uddannelse

Mere information
For yderligere oplysninger om stillingen venligst kontakt studieleder Erling Jelsøe på (+45) 4674 2049 / ej@ruc.dk eller vicestudieleder Nicole Thualagant på (+45) 4674 3358 / nicole@ruc.dk

Ansættelsesvilkår
Du vil i stillingen referere til viceinstitutleder, Camilla Schmidt.

Ansættelsen er omfattet af Cirkulære om aftale om Eksterne lektorer ved universiteter m.fl. under Ministeriet for Forskning, Innovation og Videregående Uddannelser.

Alle deltidsansatte undervisere skal gennemføre kurser som introducerer til Roskilde Universitets pædagogiske model og projektvejledning. Kurseerne gennemføres ved opstart af semesteret og timer til gennemførelse (i alt 5 timer) lægges til allokeringsnormen.

Kurserne finder sted d. 20. september eller d. 8. oktober – man skal påregne at deltage én af de to dage.

Der tildeles desuden 5 timer hvert semester til deltagelse i møder, seminarer og faglige aktiviteter.

Udvælgelse til faglig bedømmelse
Efter ansøgningsfristens udløb udvælger formanden for ansættelsesudvalget – efter rådgivning fra ansættelsesudvalgets medlemmer inklusiv formanden for bedømmelsesudvalget – et antal ansøgere til faglig bedømmelse. Hver enkelt ansøger meddeles herefter, om vedkommende er blandt de ansøgere, som er sendt videre til faglig bedømmelse. De udvalgte kandidater vil blive informeret om sammensætningen af bedømmelsesudvalget, og hver ansøger vil blive givet mulighed for at fremsætte eventuelle bemærkninger til bedømmelsesudvalgets sammensætning og – senere – sin bedømmelse.

Ansøgere, der ikke er sendt videre til faglig bedømmelse, kan ikke forvente at høre mere, før der er truffet beslutning om ansættelse, med mindre der på et senere tidspunkt i rekrutteringsprocessen udvælges yderligere til faglig bedømmelse.

Ansøgning
Søg stillingen på www.ruc.dk/ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet/

Ansøgningen skal indeholde:
  1. Motiveret ansøgning
  2. CV
  3. Dokumentation for uddannelse
  4. Undervisningsportfolio (læs mere om undervisningsportfolio på Roskilde Universitet her)
  5. Hvis relevant: Dokumentation for yderligere forsknings- eller undervisningskvalifikationer

Ansøgningsfristen er 27. juni 2019
Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget I betragtning.

Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.

 

Roskilde UniversitetRoskilde2019-06-19T00:00:002019-06-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vejlebroskolen søger 3 faste lærere

Ishøj Kommune

Ishøj
Vejlebroskolen søger 3 faste lærere Vi søger én lærer til hver af vores tre afdelinger. Stillingen i indskolingen indeholder primært matematik, natur teknologi og gerne drengeidræt. Derudover vil det være en fordel med kompetence i historie. Stillin...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Fysioterapeut til Bevægelse i vand!

Fof Høje-Tåstrup - Albertslund

Taastrup
FOF søger en fysioterapeut til bevægelse og afspænding i vand, til to fantastiske hold Bevægelse i vand. Undervisningen foregår torsdag fra kl. 14.45- 16.15 I Ballerup på Egholmskolen i varmt vand. Træningen består af styrkegivende, smidiggørende og...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:15. juli 2019

Fremtidens pædagoger mangler en underviser

Campus Roskilde - Fysioterapeut, Lærer, Pædagog, Socialrådgiver, Sygeplejerske, Leisure Management o

Roskilde
Børn, unge og handicappede fortjener de bedste pædagoger. Vil du være med til at uddanne fremtidens pædagoger? I Center for Pædagogik søger vi en adjunkt eller lektor til praktikkoordinering, undervisning på grundfagligheden, på praktikkens studieda...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

Kan du undervise på læreruddannelsen?

Campus Roskilde - Fysioterapeut, Lærer, Pædagog, Socialrådgiver, Sygeplejerske, Leisure Management o

Roskilde
Vil du være med til at uddanne fremtidens lærere? Så har du her muligheden for at berige vores studerende med din viden i perioden 15. august 2019 til 30. juni 2020. Center for Skole og Læring søger flere timelærere til vores læreruddannelse i Roski...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:5. juli 2019

Eksterne lektorer i Sundhedsfremme og sundhedsstrategier

Roskilde Universitet

Roskilde
Institut for Mennesker og Teknologi, Roskilde Universitet (RUC), søger et antal eksterne lektorer i sundhedsfremme og sundhedsstrategier fra 15. august eller snarest muligt derefter. Stillingen er tidsbegrænset til 3 år.Der søges eksterne lektorer m...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:27. juni 2019