Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

2. level IT-support

Prøv kræfter med 2. Level IT-Support ved Fiks IT

Vil du være livline for vores kunder og redde deres dag, når systemerne giver dem udfordringer?
Har du lyst til at arbejde med Microsoft teknologi?
Så er du måske vores nye kollega!

Det er hensigten, at alle vores IT-supportere på sigt skal blive specialister i, ét eller flere af vores produkter.
Det vil gøre dig til en uundværlig ressource for Fiks IT og samtidig være et vigtigt skridt videre i din karriere og dine fremtidige muligheder hos os.

Vi søger en dygtig og vedholdende IT-supporter med kendskab til områderne server & klient OS (Windows), Office 365 og netværk.

I stillingen får du en udadvendt funktion, og vil i løbet af din arbejdsdag komme i kontakt med mange forskellige brugere, kollegaer og leverandører.

De kerneprodukter vi arbejder med, som du i udbredt omfang har erfaring med er:

  • Office 365
  • Office-pakken
  • Active Directory
  • Remote Desktop
  • Windows 7, 8 og 10
  • Terminal server løsninger
  • Windows server platforme
  • Grundlæggende netværksforståelse
  • Udarbejdelse og vedligehold af dokumentation

Du er en stærk og troværdig kommunikator og motiveres af, at dine dage er forskellige med kundeopgaver onsite og internt i Fiks IT for kunden.

Du er fleksibel og sætter en ære i, at følge både de små og store opgaver til dørs. Du er positiv og synes det er spændende at være på forkant med IT-udviklingen. Du har en struktureret tilgang til opgaveløsning.

Arbejdspladsen
Vi kan tilbyde et varieret og udfordrende job med gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi har en uformel omgangstone, du bliver en del af en arbejdsplads med høj trivsel og gode arbejdsbetingelser.

Ansøgningsfrist
Senest den 30. juni 2018. Vi indkalder løbende til samtaler.
Forventet ansættelse den 1. august 2018.


Yderligere oplysninger om stillingen kontakt Thomas Pedersen på tlf.: 9155 5557 eller pr. mail til tp@fiksit.dk.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329827523Phoenix-d34a1c6712018-06-07T00:00:002. level IT-support

Prøv kræfter med 2. Level IT-Support ved Fiks IT

Vil du være livline for vores kunder og redde deres dag, når systemerne giver dem udfordringer?
Har du lyst til at arbejde med Microsoft teknologi?
Så er du måske vores nye kollega!

Det er hensigten, at alle vores IT-supportere på sigt skal blive specialister i, ét eller flere af vores produkter.
Det vil gøre dig til en uundværlig ressource for Fiks IT og samtidig være et vigtigt skridt videre i din karriere og dine fremtidige muligheder hos os.

Vi søger en dygtig og vedholdende IT-supporter med kendskab til områderne server & klient OS (Windows), Office 365 og netværk.

I stillingen får du en udadvendt funktion, og vil i løbet af din arbejdsdag komme i kontakt med mange forskellige brugere, kollegaer og leverandører.

De kerneprodukter vi arbejder med, som du i udbredt omfang har erfaring med er:

  • Office 365
  • Office-pakken
  • Active Directory
  • Remote Desktop
  • Windows 7, 8 og 10
  • Terminal server løsninger
  • Windows server platforme
  • Grundlæggende netværksforståelse
  • Udarbejdelse og vedligehold af dokumentation

Du er en stærk og troværdig kommunikator og motiveres af, at dine dage er forskellige med kundeopgaver onsite og internt i Fiks IT for kunden.

Du er fleksibel og sætter en ære i, at følge både de små og store opgaver til dørs. Du er positiv og synes det er spændende at være på forkant med IT-udviklingen. Du har en struktureret tilgang til opgaveløsning.

Arbejdspladsen
Vi kan tilbyde et varieret og udfordrende job med gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi har en uformel omgangstone, du bliver en del af en arbejdsplads med høj trivsel og gode arbejdsbetingelser.

Ansøgningsfrist
Senest den 30. juni 2018. Vi indkalder løbende til samtaler.
Forventet ansættelse den 1. august 2018.


Yderligere oplysninger om stillingen kontakt Thomas Pedersen på tlf.: 9155 5557 eller pr. mail til tp@fiksit.dk.

2018-07-01T00:50:42.110 Prøv kræfter med 2. Level IT-Support ved Fiks IT Vil du være livline for vores kunder og redde deres dag, når systemerne giver dem udfordringer?Har du lyst til at arbejde med Microsoft teknologi?Så er du måske vores nye kollega! Det er hensigten, at alle vores IT-supportere på sigt skal blive specialister i, t eller flere af vores produkter.Det vil gøre dig til en uundværlig ressource for Fiks IT og samtidig være et vigtigt skridt videre i din karriere og dine fremtidige muligheder hos os. Vi søger en dygtig og vedholdende IT-supporter med kendskab til områderne server klient OS (Windows), Office 365 og netværk. I stillingen får du en udadvendt funktion, og vil i løbet af din arbejdsdag komme i kontakt med mange forskellige brugere, kollegaer og leverandører. De kerneprodukter vi arbejder med, som du i udbredt omfang har erfaring med er: Office 365 Office-pakken Active Directory Remote Desktop Windows 7, 8 og 10 Terminal server løsninger Windows server platforme Grundlæggende netværksforståelse Udarbejdelse og vedligehold af dokumentation Du er en stærk og troværdig kommunikator og motiveres af, at dine dage er forskellige med kundeopgaver onsite og internt i Fiks IT for kunden. Du er fleksibel og sætter en ære i, at følge både de små og store opgaver til dørs. Du er positiv og synes det er spændende at være på forkant med IT-udviklingen. Du har en struktureret tilgang til opgaveløsning. ArbejdspladsenVi kan tilbyde et varieret og udfordrende job med gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi har en uformel omgangstone, du bliver en del af en arbejdsplads med høj trivsel og gode arbejdsbetingelser. AnsøgningsfristSenest den 30. juni 2018. Vi indkalder løbende til samtaler. Forventet ansættelse den 1. august 2018. Yderligere oplysninger om stillingen kontakt Thomas Pedersen på tlf.: 9155 5557 eller pr. mail til tp@fiksit.dk.11Jobnetd34a1c67100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-30T00:00:000000http://fiksit.dk/job/0EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-Brande3281121WE Fiks IT ApS11E Christensens Vej 497430IkastDKDanmark156.137846009.12803350
tp@fiksit.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent585630JobNet48364911000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d34a1c67https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d34a1c67https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d34a1c67&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d34a1c67&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/3.jpgEr du den nye IT-konsulent i WE Fiks IT ApS?12009781Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT355489559Thomas Pedersentp@fiksit.dkDKDanmarkDKDanmark329980512IT systemkonsulent med Navision kompetencerRobot - we make IT work! Har du god systemforståelse og forretningsmæssigt flair? Er du kvik, logisk og har evnen til at finde løsninger, der kan skabe værdi hos kunden? Trives du som fisken i vandet, når du har en super varieret hverdag? Ja så kan det være dig, vi er på udkig efter. Om jobbet Du får mulighed for indflydelse i en virksomhed, hvor ikke to dage er ens. Du får en nøglerolle i et mindre team med en meget stor berøringsflade. Du får fuldt ejerskab over dine opgaver og dine kunder. Du skaber værdi for kunderne ved at finde de rette løsninger i forhold til rationalisering og rapportering med udgangspunkt i kundernes ERP system. Du afdækker behov, finder muligheder, definerer opgaver, måske laver du selv 3 linjer kode og igangsætter efterfølgende dine kolleger i Hanoi. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være: Brugersupport på kundernes ERP system Afklaring af kundernes behov, analyse, implementering og dokumentation Brugerundervisning hos kunderne Du lykkes i jobbet, når du motiveres af variationen, de udfordrende opgaver og ikke mindst det selvstændige ansvar. Om dig Dit uddannelsesniveau er ikke afgørende, men du kan være IT- eller økonomiuddannet og have arbejdet med C5, Dynamics AX, Dynamics NAV. Du kan også være nyuddannet HA IT, cand. IT eller lign. med relevant forudgående erhvervserfaring. Andre forventninger til dig: Du har en god økonomi- og forretningsforståelse Godt kendskab til erhvervslivets anvendelse af ERP-systemer Erfaring med såvel brugersupport som udvikling af kravspecifikationer samt implementering Du kan selv tilrette og udvikle brugerflader og system flow Engelsk i både skrift og tale er et must, da virksomhedens interne firmasprog er engelsk Men frem for alt er du kvik, har en god logisk og struktureret tilgang til problemløsning. Du er serviceminded, udadvendt og kontaktskabende. Du har et godt humør, er fleksibel og er en god holdspiller, der trives i et travlt miljø, hvor opgaverne er mangeartede. Prentow Solutions blev etableret i 2001 og har siden hjulpet en række mindre og mellemstore virksomheder med rationalisering samt med at skabe bedre økonomisk rapportering. Prentow Solutions har kunder i mange forskellige brancher, og har typisk det samlede ansvar for kundernes ERP løsning. Virksomheden er i vækst og består i dag af et team på 9 mand lokaliseret på kontorerne i Holstebro og Hanoi. Se mere om Prentow Solutions på: www.prentow.com Send din ansøgning allerede i dag til pro co via knappen Søg stillingen . Ansøgningerne behandles løbende.- we make IT work! Har du god systemforståelse og forretningsmæssigt flair? Er du kvik, logisk og har evnen til at finde løsninger, der kan skabe værdi hos kunden? Trives du som fisken i vandet, når du har en super varieret hverdag? Ja så kan det være dig, vi er på udkig efter.

Om jobbet
Du får mulighed for indflydelse i en virksomhed, hvor ikke to dage er ens. Du får en nøglerolle i et mindre team med en meget stor berøringsflade. Du får fuldt ejerskab over dine opgaver og dine kunder. Du skaber værdi for kunderne ved at finde de rette løsninger i forhold til rationalisering og rapportering med udgangspunkt i kundernes ERP system. Du afdækker behov, finder muligheder, definerer opgaver, måske laver du selv 3 linjer kode og igangsætter efterfølgende dine kolleger i Hanoi.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • Brugersupport på kundernes ERP system
  • Afklaring af kundernes behov, analyse, implementering og dokumentation
  • Brugerundervisning hos kunderne

Du lykkes i jobbet, når du motiveres af variationen, de udfordrende opgaver og ikke mindst det selvstændige ansvar.

Om dig
Dit uddannelsesniveau er ikke afgørende, men du kan være IT- eller økonomiuddannet og have arbejdet med C5, Dynamics AX, Dynamics NAV. Du kan også være nyuddannet HA IT, cand. IT eller lign. med relevant forudgående erhvervserfaring.

Andre forventninger til dig:

  • Du har en god økonomi- og forretningsforståelse
  • Godt kendskab til erhvervslivets anvendelse af ERP-systemer
  • Erfaring med såvel brugersupport som udvikling af kravspecifikationer samt implementering
  • Du kan selv tilrette og udvikle brugerflader og system flow
  • Engelsk i både skrift og tale er et must, da virksomhedens interne firmasprog er engelsk

Men frem for alt er du kvik, har en god logisk og struktureret tilgang til problemløsning. Du er serviceminded, udadvendt og kontaktskabende. Du har et godt humør, er fleksibel og er en god holdspiller, der trives i et travlt miljø, hvor opgaverne er mangeartede.

Prentow Solutions blev etableret i 2001 og har siden hjulpet en række mindre og mellemstore virksomheder med rationalisering samt med at skabe bedre økonomisk rapportering. Prentow Solutions har kunder i mange forskellige brancher, og har typisk det samlede ansvar for kundernes ERP løsning.
Virksomheden er i vækst og består i dag af et team på 9 mand lokaliseret på kontorerne i Holstebro og Hanoi. Se mere om Prentow Solutions på: www.prentow.com

Send din ansøgning allerede i dag til pro&co via knappen "Søg stillingen". Ansøgningerne behandles løbende.

pro&co a/sHolstebro2019-03-19T00:00:002019-05-14T00:00:00
330008765Junior IT consultant - Commercial Planning & CollaborationRobot Do you want to bring your tech talent and passion into play by helping the LEGO Group improve our global Sales capabilities? This is your opportunity to work with new technologies on our journey of implementing a brand new cloud based sales platform to enable our sales organization and their aspirations for sales of the future. Core Responsibilities You will collaborate closely with your colleagues in the Commercial Planning Collaboration team which is an integrated IT and Business team ensuring quality solutions for planning and collaboration in our sales area. Moreover, as a Junior IT Consultant, you will: • Contribute to the implementation of a new sales platform • Configure our solutions for promotion planning and sales collaboration • Test new functionality and document • Investigate operational errors • Translate business requirements into solution design and specifications to developers • Support integration with other systems • Support roll-out to additional user groups Play your part in our team succeeding You will be part of the bigger B2B Technology team who are responsible for a broader range of solutions facing our sales people, customers, and partners. We are organized in autonomous product teams working agile with end-to-end responsibility for our solutions, and we collaborate closely with the teams that drive the Business to Business strategy and its execution for the LEGO Group. The Commercial Planning Collaboration product team operates, develops and innovates on our solutions for sales planning follow-up as well as solutions to facilitate collaboration within the sales teams around customers and sales operations. In this role you will build up your skills to be a technology specialist within the applications operated by this team.Do you have what it takes?In this role, you can be a graduate within Computer Science, Computer Technology, IT Product Development, Software Engineering, or a related IT-oriented field. The most important is that you are curious about technologies, want to interact with your business stakeholders, and have a strong ambition to learn. If you have the flair and passion for technology, this is an exciting opportunity to grow your technical skills. To succeed in this role, we image you have the following competencies: • A big curiosity to learn about new technologies • A natural flair and passion for technology while having a solid business understanding as the link between the two • Eagerness to develop and learn continuously • Experience with IT implementation • Experience working in an agile setup or knowledge hereof • Attentive to delivering high quality You might be a newly graduate or have a few years of experience with IT systems we are open to both profiles as long as you have the right learning mindset and passion to dive into a new application area. Join the global LEGO family The LEGO® Group recruits and develops people entirely on merit. If you are confident you have what it takes to succeed in this role and you share our commitment to creativity, collaboration, and quality use the APPLY NOW button above or below. Please remember to attach your application and current CV. If you have questions about the role, please reach out to Senior Manager, Else-Marie Gandrup Christensen on tel. 45 29 22 85 53. Relocation will not be covered by LEGO. BRINGING IT TO LIFE This is your opportunity to influence the solutions for planning and follow-up on sales activities and collaboration as part of an integrated IT and business-oriented team close to end-users and value creation , says Senior Manager, Else-Marie Gandrup Christensen.

Do you want to bring your tech talent and passion into play by helping the LEGO Group improve our global Sales capabilities?

This is your opportunity to work with new technologies on our journey of implementing a brand new cloud based sales platform to enable our sales organization and their aspirations for sales of the future.

Core Responsibilities

You will collaborate closely with your colleagues in the Commercial Planning & Collaboration team which is an integrated IT and Business team ensuring quality solutions for planning and collaboration in our sales area. Moreover, as a Junior IT Consultant, you will:

• Contribute to the implementation of a new sales platform

• Configure our solutions for promotion planning and sales collaboration

• Test new functionality and document

• Investigate operational errors

• Translate business requirements into solution design and specifications to developers

• Support integration with other systems

• Support roll-out to additional user groups

Play your part in our team succeeding

You will be part of the bigger B2B Technology team who are responsible for a broader range of solutions facing our sales people, customers, and partners. We are organized in autonomous product teams working agile with end-to-end responsibility for our solutions, and we collaborate closely with the teams that drive the ‘Business to Business’ strategy and its execution for the LEGO Group.

The Commercial Planning & Collaboration product team operates, develops and innovates on our solutions for sales planning & follow-up as well as solutions to facilitate collaboration within the sales teams around customers and sales operations.

In this role you will build up your skills to be a technology specialist within the applications operated by this team.Do you have what it takes?In this role, you can be a graduate within Computer Science, Computer Technology, IT Product Development, Software Engineering, or a related IT-oriented field. The most important is that you are curious about technologies, want to interact with your business stakeholders, and have a strong ambition to learn.

If you have the flair and passion for technology, this is an exciting opportunity to grow your technical skills.

To succeed in this role, we image you have the following competencies:

• A big curiosity to learn about new technologies

• A natural flair and passion for technology while having a solid business understanding as the link between the two

• Eagerness to develop and learn continuously

• Experience with IT implementation

• Experience working in an agile setup or knowledge hereof

• Attentive to delivering high quality

You might be a newly graduate or have a few years of experience with IT systems – we are open to both profiles as long as you have the right learning mindset and passion to dive into a new application area.

Join the global LEGO family

The LEGO® Group recruits and develops people entirely on merit. If you are confident you have what it takes to succeed in this role – and you share our commitment to creativity, collaboration, and quality – use the APPLY NOW button above or below. Please remember to attach your application and current CV.

If you have questions about the role, please reach out to Senior Manager, Else-Marie Gandrup Christensen on tel. +45 29 22 85 53.
Relocation will not be covered by LEGO.

BRINGING IT TO LIFE

“This is your opportunity to influence the solutions for planning and follow-up on sales activities and collaboration as part of an integrated IT and business-oriented team close to end-users and value creation”, says Senior Manager, Else-Marie Gandrup Christensen.

LEGO SYSTEM A/SBillund2019-04-16T00:00:002019-04-30T00:00:00
330007900Business Analyst, Digital ProductsRobot Is your bread and butter to liaise with business deciders to understand their goals and elicit their needs in order to recommend tangible solutions that reach those goals? If so, this is your opportunity to join a talented and cross-disciplinary digital technology team that takes pride in creating innovative and useful software and tools for our 3D asset pipeline at LEGO. And having fun doing it, and having time for a life outside of the office too. Core Responsibilities In this team, we design and build 3D software, like LEGO Digital Designer Pro, that is used by our teams of model builders. Also, we make plugins for Photoshop and Maya used daily by in-house design and creative departments who author and work with 3D assets. As business analyst, at manager level, you will be the first interface with a wide variety of stakeholders and leaders who use our 3D software and tools. • Facilitate workshops with in-house departments to understand their operational challenges and needs when working with 3D assets • Help stakeholders identify and prioritize their near and long term goals for 3D software and tools • Elicit and gather requirements, collect data, and review analytics to understand a department s business needs in depth • Collaborate with solution architects to identify enhancements to the existing IT system foundations of the 3D asset pipeline, software, and tools • Collaborate with user experience architects to improve workflows • Build consensus and alignment among the departments in order to implement workflow process enhancements Play your part in our team succeeding In our department, Digital Product Technology, we enhance and enrich LEGO play by creating audience relevant digital products and business enabling technology. We develop software solutions for complete life-cycle utilizing the newest technology with a dedicated focus on reusability and scalability in our digital platforms. We value close collaboration with our business stakeholders, working with an agile mindset. Our objective is to develop true LEGO experiences by bridging physical and digital build and play experiences. Do you have what it takes? You hold a Bachelor s degree in Information Management, Information Technology, Business, Computer Science or equivalent work experience. On top you can tick most of the below bullets. • You have at least 4 years of experience in business processes in the IT or digital technology field • Are confident and experienced in facilitating workshops, communicating with leaders, and presenting to stakeholders and colleagues • Have the ability to structure technical documents and communicate requirements with precision and organization • Have the ability to conceptualize requirements, translate analytical results, and synthesize workflow process observations into operational recommendations • Have experience in working with APIs and documention using, for example, Swagger or OpenAPI • Are familiar with an agile environments, crafting user stories • Have experience with Jira or other tools for managing agile process artifacts, e.g. Kanban • Have expertise with PowerPoint, Visio, or other documentation tools Join the global LEGO family The LEGO® Group recruits and develops people entirely on merit. If you are confident you have what it takes to succeed in this role and you share our commitment to creativity, collaboration, and quality use the APPLY NOW button above or below. Please remember to attach your application and current CV. BRINGING IT TO LIFE This pivotal role has the exciting opportunity to work directly with business deciders who lead our 3D asset pipeline, and with the people who design models and develop building instructions. You will have direct influence in the tools and software that enable the next LEGO build play experiences.

Is your bread and butter to liaise with business deciders to understand their goals and elicit their needs in order to recommend tangible solutions that reach those goals?

If so, this is your opportunity to join a talented and cross-disciplinary digital technology team that takes pride in creating innovative and useful software and tools for our 3D asset pipeline at LEGO. And having fun doing it, and having time for a life outside of the office too.

Core Responsibilities

In this team, we design and build 3D software, like LEGO Digital Designer Pro, that is used by our teams of model builders. Also, we make plugins for Photoshop and Maya used daily by in-house design and creative departments who author and work with 3D assets.

As business analyst, at manager level, you will be the first interface with a wide variety of stakeholders and leaders who use our 3D software and tools.

• Facilitate workshops with in-house departments to understand their operational challenges and needs when working with 3D assets

• Help stakeholders identify and prioritize their near and long term goals for 3D software and tools

• Elicit and gather requirements, collect data, and review analytics to understand a department’s business needs in depth

• Collaborate with solution architects to identify enhancements to the existing IT system foundations of the 3D asset pipeline, software, and tools

• Collaborate with user experience architects to improve workflows

• Build consensus and alignment among the departments in order to implement workflow process enhancements

Play your part in our team succeeding

In our department, Digital Product Technology, we enhance and enrich LEGO play by creating audience relevant digital products and business enabling technology.

We develop software solutions for complete life-cycle utilizing the newest technology with a dedicated focus on reusability and scalability in our digital platforms.

We value close collaboration with our business stakeholders, working with an agile mindset. Our objective is to develop true LEGO experiences by bridging physical and digital build and play experiences.

Do you have what it takes?

You hold a Bachelor’s degree in Information Management, Information Technology, Business, Computer Science or equivalent work experience. On top you can tick most of the below bullets.

• You have at least 4 years of experience in business processes in the IT or digital technology field

• Are confident and experienced in facilitating workshops, communicating with leaders, and presenting to stakeholders and colleagues

• Have the ability to structure technical documents and communicate requirements with precision and organization

• Have the ability to conceptualize requirements, translate analytical results, and synthesize workflow process observations into operational recommendations

• Have experience in working with APIs and documention using, for example, Swagger or OpenAPI

• Are familiar with an agile environments, crafting user stories

• Have experience with Jira or other tools for managing agile process artifacts, e.g. Kanban

• Have expertise with PowerPoint, Visio, or other documentation tools

Join the global LEGO family

The LEGO® Group recruits and develops people entirely on merit. If you are confident you have what it takes to succeed in this role – and you share our commitment to creativity, collaboration, and quality – use the APPLY NOW button above or below. Please remember to attach your application and current CV.

BRINGING IT TO LIFE

“This pivotal role has the exciting opportunity to work directly with business deciders who lead our 3D asset pipeline, and with the people who design models and develop building instructions. You will have direct influence in the tools and software that enable the next LEGO build/play experiences.”

LEGO SYSTEM A/SBillund2019-04-15T00:00:002019-04-29T00:00:00
330000562Kundekonsulent med erfaring i undervisningRobot Vi søger en engageret og servicemindet kundekonsulent til vores vidensafdeling i Horsens. A-Data er en højt specialiseret virksomhed, som udvikler softwareløsninger til sundhedsvæsenet og medlemsorganisationer. Hos A-Data arbejder vi hver dag for at være de bedste, hvor vi lægger vægt på udvikling, driftssikkerhed og support. Det er vores mål at være den samarbejdspartner, som leverer den bedste service og kvalitet. Hos A-Data får du lov til at udfolde dig Dine arbejdsopgaver er mangfoldige, men overordnet set er du vores kunders advokat med fokus på den gode kunderelation. Du vil sammen med teamet stå for implementering og undervisning af nye kunder samt planlægning af kurser for eksisterende kunder. Du får rig mulighed for at forme udviklingen i samarbejde med dine kollegaer og deltage i spændende digitale sundhedsprojekter. Rollen har en høj grad af selvstændighed, og du skal kunne bevare det store overblik, men allermest skal du have lyst til at gøre en forskel over for vores kunder. Du vil naturligvis få den nødvendige oplæring, så du hurtigst muligt kan begynde at arbejde selvstændigt med opgaverne. Din profilVi søger en kollega, som har erfaring med undervisning og gerne kendskab til sundheds IT - måske arbejder du i dag i en lægepraksis? Det er en forudsætning, at du er god til dansk både i skrift og tale og har erfaring med Office365. Det er en fordel, hvis du har erfaring med udformning af produktdokumentation eller vejledninger. Vi har travlt, så du skal kunne bevare fokus, prioritere og ikke lade dig stresse af flere bolde i luften. Samarbejde på tværs af afdelinger er centralt, for at vi kan yde den bedste service og kvalitet, så det er vigtigt, at du har lyst til indgå i et tæt, positivt og forpligtende samarbejde med dine kollegaer. Som person er du glad, ansvarsbevidst og engageret. Du er præsentabel og elsker at sætte vores kunder i centrum. Du bidrager positivt til vores fællesskab, er en stabil kollega, som man samtidig kan sparre med. Fornuftig balance mellem privat og arbejdslivVi tilbyder en interessant og afvekslende fuldtidsstilling i et spændende miljø med gode medarbejdervilkår. Vi har en åben og uformel omgangstone med fokus på den enkelte medarbejders trivsel og udvikling. Vi sætter pris på humor, engagement og fællesskab og har en fornuftig balance mellem privat og arbejdsliv. Udover at blive ansat i en virksomhed, som er frontløber inden for den digitale sundhedsreform, bliver du en del af en virksomhed med en masse søde kollegaer, hvor kaffe og god stemning er i højsædet. Løn efter kvalifikationer. Din arbejdsplads vil hovedsageligt være i Horsens, men der vil forekomme undervisning og kundebesøg både øst og vest for Storebælt. Arbejdstiden er hverdage 8-16 (flextider forekommer ved kurser). Kørekort B er en forudsætning for ansættelse. Straffeattest skal kunne forevises på forlangende. KontaktSend din ansøgning og CV til job@a-data.dk Ansøgningen mærkes kundekonsulent i emnefeltet. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakteBeate Gade på tlf. 5050 6045. Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning allerede i dag.

Vi søger en engageret og servicemindet kundekonsulent til vores vidensafdeling i Horsens.

A-Data er en højt specialiseret virksomhed, som udvikler softwareløsninger til sundhedsvæsenet og medlemsorganisationer. Hos A-Data arbejder vi hver dag for at være de bedste, hvor vi lægger vægt på udvikling, driftssikkerhed og support. Det er vores mål at være den samarbejdspartner, som leverer den bedste service og kvalitet.

Hos A-Data får du lov til at udfolde dig

Dine arbejdsopgaver er mangfoldige, men overordnet set er du vores kunders advokat med fokus på den gode kunderelation. Du vil sammen med teamet stå for implementering og undervisning af nye kunder samt planlægning af kurser for eksisterende kunder. Du får rig mulighed for at forme udviklingen i samarbejde med dine kollegaer og deltage i spændende digitale sundhedsprojekter. Rollen har en høj grad af selvstændighed, og du skal kunne bevare det store overblik, men allermest skal du have lyst til at gøre en forskel over for vores kunder.

Du vil naturligvis få den nødvendige oplæring, så du hurtigst muligt kan begynde at arbejde selvstændigt med opgaverne.

Din profil
Vi søger en kollega, som har erfaring med undervisning og gerne kendskab til sundheds IT - måske arbejder du i dag i en lægepraksis? Det er en forudsætning, at du er god til dansk både i skrift og tale og har erfaring med Office365. Det er en fordel, hvis du har erfaring med udformning af produktdokumentation eller vejledninger. Vi har travlt, så du skal kunne bevare fokus, prioritere og ikke lade dig stresse af flere bolde i luften. Samarbejde på tværs af afdelinger er centralt, for at vi kan yde den bedste service og kvalitet, så det er vigtigt, at du har lyst til indgå i et tæt, positivt og forpligtende samarbejde med dine kollegaer.

Som person er du glad, ansvarsbevidst og engageret. Du er præsentabel og elsker at sætte vores kunder i centrum. Du bidrager positivt til vores fællesskab, er en stabil kollega, som man samtidig kan sparre med.

Fornuftig balance mellem privat og arbejdsliv
Vi tilbyder en interessant og afvekslende fuldtidsstilling i et spændende miljø med gode medarbejdervilkår. Vi har en åben og uformel omgangstone med fokus på den enkelte medarbejders trivsel og udvikling. Vi sætter pris på humor, engagement og fællesskab og har en fornuftig balance mellem privat og arbejdsliv. Udover at blive ansat i en virksomhed, som er frontløber inden for den digitale sundhedsreform, bliver du en del af en virksomhed med en masse søde kollegaer, hvor kaffe og god stemning er i højsædet.

Løn efter kvalifikationer.

Din arbejdsplads vil hovedsageligt være i Horsens, men der vil forekomme undervisning og kundebesøg både øst og vest for Storebælt.

Arbejdstiden er hverdage 8-16 (flextider forekommer ved kurser).

Kørekort B er en forudsætning for ansættelse. Straffeattest skal kunne forevises på forlangende.

Kontakt
Send din ansøgning og CV til job@a-data.dk

Ansøgningen mærkes "kundekonsulent" i emnefeltet.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Beate Gade på tlf. 5050 6045.

Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning allerede i dag.

A-DATA A/SHorsens2019-04-04T00:00:002019-05-04T00:00:00
329987551IT-Konsulent til IT-afdelingenRobot IT-afdelingen i Skanderborg Kommune søger en erfaren og kompetent IT-Konsulent til vores tekniske team, der hver dag leverer IT-services til over 7.000 brugere.JobbetDu bliver en af 8 medarbejdere i det tekniske team, hvor du indgår i driften på lige fod med de øvrige personer i teamet. Teamet er ansvarlig for serverdriften, infrastruktur og applikationsudrulningen på både den administrative og den centraliserede skoleløsning. Teamet er desuden teknisk sparringspartner problemløser for support teamet.Du vil komme til at arbejde med AD, ADFS, Exchange, Skype4Business, Office365, Operation Manager samt Azure log analytics, og vi forventer derfor, at du har stærke kompetencer inden for Microsoft infrastruktur og teknologier i det hele taget. I Skanderborg Kommune er der etableret en IT-vagtordning, og det forventes, at du også vil indgå i denne (ca. hver 5 uge) efter en oplæringsperiode.Din profilVi søger en dygtig og kompetent person med alsidigt kendskab til IT-drift i et enterprise miljø. Du har en relevant IT-mæssig uddannelse og minimum 2-3 års erfaring med drift af store IT-løsninger. Du har en solid baggrund og er vant til at administrere store Microsoft installationer. Du er engageret og trives med at løse komplekse problemstillinger selvstændigt og i samarbejde med andre. Du er typen, der elsker at fordybe dig i udfordringerne og altid sikre, at tingene bliver 100 afsluttetDu er altid på udkig efter nye, mere effektive værktøjer og metoder og sætter en ære i at være fagligt opdateret inden for dit område. Tilsvarende giver vi dig muligheder for at udvikle dig fagligt, gerne gennem certificeringer.KvalifikationerDu har en solid IT-uddannelse som datatekniker eller lignende eller opnået samme viden på anden vis gerne gennem erfaring kombineret med relevant efteruddannelse. Du har bred og indgående viden om Microsoft 2008 2012 2016 server platformen, herunder AD og DNS-arkitektur både teoretisk og praktisk.Erfaring med drift og vedligeholdelse af Microsoft Windows ServereDet er en fordel, at du har kendskab tilVMWareCisco produkterNetappOffice365 platformenPKIVi forstiller os, at du har følgende personlige kompetencerGod til at formulere dig skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk.God til at bevare fokus og overblik i komplekse opgaver.God til at tage ansvar og afslutte opgaverneEngageret og fleksibel.Kan arbejde selvstændigt og målrettet.Du er team player og har en god humoristisk sans.Vi tilbyderTil gengæld tilbyder vi en interessant og dynamisk hverdag i et godt, hvor det er vigtigt at du tager ansvar for opgaverne. Du får din egen portefølje af opgaver i en afdeling præget af en teamorienteret kultur, der sætter samarbejde, ordentlighed og fleksibilitet i højsædet.Du får muligheden for både at specialisere dig og samtidig bevare en bredde i dine kompetencer.IT-afdelingens services er for nyligt benchmarked blandt de absolut bedste i sektoren. Det forpligter, så vi tilbyder gode muligheder for faglig og personlig udvikling og samtidig mulighed for balance mellem arbejdsliv og fritid. Løn forhandles individuelt med udgangspunkt i gældende overenskomst og efter kvalifikationer. Vagtordningen er omfattet af et tillæg.Yderligere oplysningerVil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte IT-Chef Rasmus Ry Nielsen, 31 57 72 00.AnsøgningVia nedenstående link senest 23. april 2019.Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.IT-afdelingen i Skanderborg Kommune søger en erfaren og kompetent IT-Konsulent til vores tekniske team, der hver dag leverer IT-services til over 7.000 brugere.

Jobbet
Du bliver en af 8 medarbejdere i det tekniske team, hvor du indgår i driften på lige fod med de øvrige personer i teamet. Teamet er ansvarlig for serverdriften, infrastruktur og applikationsudrulningen på både den administrative og den centraliserede skoleløsning. Teamet er desuden teknisk sparringspartner/problemløser for support teamet.

Du vil komme til at arbejde med AD, ADFS, Exchange, Skype4Business, Office365, Operation Manager samt Azure log analytics, og vi forventer derfor, at du har stærke kompetencer inden for Microsoft infrastruktur og teknologier i det hele taget. I Skanderborg Kommune er der etableret en IT-vagtordning, og det forventes, at du også vil indgå i denne (ca. hver 5 uge) efter en oplæringsperiode.

Din profil
Vi søger en dygtig og kompetent person med alsidigt kendskab til IT-drift i et enterprise miljø. Du har en relevant IT-mæssig uddannelse og minimum 2-3 års erfaring med drift af store IT-løsninger. Du har en solid baggrund og er vant til at administrere store Microsoft installationer. Du er engageret og trives med at løse komplekse problemstillinger selvstændigt og i samarbejde med andre. Du er typen, der elsker at fordybe dig i udfordringerne og altid sikre, at tingene bliver 100% afsluttet

Du er altid på udkig efter nye, mere effektive værktøjer og metoder og sætter en ære i at være fagligt opdateret inden for dit område. Tilsvarende giver vi dig muligheder for at udvikle dig fagligt, gerne gennem certificeringer.

Kvalifikationer
Du har en solid IT-uddannelse som datatekniker eller lignende – eller opnået samme viden på anden vis – gerne gennem erfaring kombineret med relevant efteruddannelse.
  • Du har bred og indgående viden om Microsoft 2008/2012/2016 server platformen, herunder AD og DNS-arkitektur både teoretisk og praktisk.
  • Erfaring med drift og vedligeholdelse af Microsoft Windows Servere
  • Det er en fordel, at du har kendskab til
    • VMWare
    • Cisco produkter
    • Netapp
    • Office365 platformen
    • PKI

Vi forstiller os, at du har følgende personlige kompetencer
  • God til at formulere dig skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk.
  • God til at bevare fokus og overblik i komplekse opgaver.
  • God til at tage ansvar og afslutte opgaverne
  • Engageret og fleksibel.
  • Kan arbejde selvstændigt og målrettet.
  • Du er team player og har en god humoristisk sans.

Vi tilbyder
Til gengæld tilbyder vi en interessant og dynamisk hverdag i et godt, hvor det er vigtigt at du tager ansvar for opgaverne. Du får din egen portefølje af opgaver i en afdeling præget af en teamorienteret kultur, der sætter samarbejde, ordentlighed og fleksibilitet i højsædet.

Du får muligheden for både at specialisere dig og samtidig bevare en bredde i dine kompetencer.

IT-afdelingens services er for nyligt benchmarked blandt de absolut bedste i sektoren. Det forpligter, så vi tilbyder gode muligheder for faglig og personlig udvikling og samtidig mulighed for balance mellem arbejdsliv og fritid. Løn forhandles individuelt med udgangspunkt i gældende overenskomst og efter kvalifikationer. Vagtordningen er omfattet af et tillæg.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte IT-Chef Rasmus Ry Nielsen, 31 57 72 00.

Ansøgning
Via nedenstående link senest 23. april 2019.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

 

Skanderborg KommuneSkanderborg2019-04-01T00:00:002019-04-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

IT systemkonsulent med Navision kompetencer

pro&co a/s

Holstebro
- we make IT work! Har du god systemforståelse og forretningsmæssigt flair? Er du kvik, logisk og har evnen til at finde løsninger, der kan skabe værdi hos kunden? Trives du som fisken i vandet, når du har en super varieret hverdag? Ja så kan det væ...
Indrykket:19. marts 2019
Udløbsdato:14. maj 2019

Junior IT consultant - Commercial Planning & Collaboration

LEGO SYSTEM A/S

Billund
Do you want to bring your tech talent and passion into play by helping the LEGO Group improve our global Sales capabilities? This is your opportunity to work with new technologies on our journey of implementing a brand new cloud based sales platform...
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Business Analyst, Digital Products

LEGO SYSTEM A/S

Billund
Is your bread and butter to liaise with business deciders to understand their goals and elicit their needs in order to recommend tangible solutions that reach those goals? If so, this is your opportunity to join a talented and cross-disciplinary dig...
Indrykket:15. april 2019
Udløbsdato:29. april 2019

Kundekonsulent med erfaring i undervisning

A-DATA A/S

Horsens
Vi søger en engageret og servicemindet kundekonsulent til vores vidensafdeling i Horsens. A-Data er en højt specialiseret virksomhed, som udvikler softwareløsninger til sundhedsvæsenet og medlemsorganisationer. Hos A-Data arbejder vi hver dag for at...
Indrykket:4. april 2019
Udløbsdato:4. maj 2019

IT-Konsulent til IT-afdelingen

Skanderborg Kommune

Skanderborg
IT-afdelingen i Skanderborg Kommune søger en erfaren og kompetent IT-Konsulent til vores tekniske team, der hver dag leverer IT-services til over 7.000 brugere.JobbetDu bliver en af 8 medarbejdere i det tekniske team, hvor du indgår i driften på lig...
Indrykket:1. april 2019
Udløbsdato:23. april 2019