Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

2 medarbejdere til Bostøtte Handicap (tidsbegrænset)

Vi søger snarest muligt en ny kollega til et barselsvikariat, 30 timer om ugen.
Derudover søger vi snarest muligt endnu en ny kollega, med 33 timer om ugen, i en tidsbegrænset periode på 2½ år.
 
Generelle informationer:
 
Der ydes bostøtte til voksne med nedsat fysisk og psykisk funktionsevne.
Der ydes støtte og vejledning, enten som individuel eller gruppebaseret bostøtte.
Bostøtten ydes i borgers eget hjem eller i Kontaktstedet.
Vi skal give støtte til borgerne i tidsrummet 7-23 alle ugens dage, hvorfor skiftende arbejdstider må påregnes.
Vi arbejder udfra en anerkendende og ressource fokuseret pædagogik - KRAP.
Vi tager udgangspunkt i Viborg Kommunes Socialpolitik: Livet er dit - vi støtter - udfordrer og skaber værdi i fællesskab.
 
Vi forventer at du:
 

  • Har en pædagogisk uddannelse eller anden relevant uddannelsesmæssig baggrund.
  • Har erfaring og lyst til at arbejde med voksne med komplekse problemstillinger, herunder misbrug.
  • Har fokus på kerneopgaven og kan løse opgaven på en faglig professionel måde.
  • Er fagligt inspirende, reflekterende og kan arbejde selvstændig.
  • Kan indgå i et ligeværdigt samarbejde med borgere, kollegaer og andre samarbejdspartnere.
  • Kan arbejde målrettet og struktureret.
  • Kan bruge IT som et arbejdsredskab.
  • Kan dokumentere din faglighed skriftligt.
  • Er psykisk robust, da vi hovedsagelig arbejder alene.
  • Kan have mange bolde i luften på en gang og alligevel kan bevare fokus på nærvær.
  • Er fleksibel og udviklingsorienteret.
  • Har humoristisk sans og godt humør.
  • At du er indstillet på at modtage supervision.
  • Har et kørekort (B).

Vi kan tilbyde dig:
 
  • Engagerede og aktive borgere.
  • Faglige dygtige kollegaer.
  • Teamsamarbejde.
  • Medbestemmelse og medindflydelse.
  • Spændende arbejdsplads i rivende udvikling.
  • Et godt arbejdsmiljø.
  • Kompetenceudvikling i forhold til kerneopgaven.

Løn, yderligere oplysninger og ansøgning:

Ansøgeren må være indstillet på, at der i forbindelse med ansættelsen indhentes straffeattest.
 
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst herunder ny løn.

Yderlig oplysning kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Susanne Andreasen på tlf.nr. 40 88 86 68, TR-Jette Green på tlf.nr 41 71 94 20 eller AMR- Britta Jacobsen på tlf.nr. 51 27 41 67.
  
Ansøgningsfrist: den 21. februar kl. 12.
 
Samtaler forventes afholdt 26 og 27 februar.
 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.