Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

2 pædagogisk administrative konsulenter med fokus på drift til Institutions- og Skolecentret i Høje-Taastrup Kommune

Vil du være med til at understøtte dagtilbud og folkeskoler i en af landets mest ambitiøse børnekommuner?
 
Vi har brug for 2 pædagogisk administrative konsulenter – den ene med primæropgaver på dagtilbudsområdet og den anden med primæropgaver på skoleområdet.
 
Som konsulent hos os, sætter du en ære i at levere sikker drift af høj kvalitet. Du får energi af at skrive en god sagsfremstilling, hvor du har analyseret kompliceret lovgivning og formidlet det på en enkel og overskuelig måde. Du brænder for at levere god service til dine samarbejdspartnere, og du får energi i en hverdag, hvor du både giver sparring til ledere om fx politikker og retningslinjer, laver en politisk sagsfremstilling, hvor du beskriver konsekvenserne af en ny lov og bistår borgmesteren med en demokratisk proces med deltagelse af elever fra kommunens skoler. Hos os vil dine dage ikke være ens, og du skal derfor trives med indgå i mange forskellige sammenhænge i løbet af en dag – ofte med deadlines der skal overholdes.
 
Dine opgaver bliver bl.a.

  • Skriftlig fremstilling af mødesager til det politiske niveau samt oplæg til chefgruppe og direktion
  • Analyseopgaver indenfor henholdsvis dagtilbuds- og skoleområdet
  • Bidrage til koordinering og udarbejdelse af kvalitetsrapporter for henholdsvis dagtilbuds- og skoleområdet
  • Deltagelse i tværfaglige projekter
  • Håndtering af forældrehenvendelser, herunder dialog og vejledning
Du får en central funktion i centret og har mange berøringsflader. Du befinder dig godt i samarbejdsfladen mellem ledelsen, det administrative team og pædagogiske konsulenter. Du har en positiv tilgang til det at gå på arbejde og vil gerne bidrage til at gøre en forskel for dem, vi betjener. Du finder det let at begå dig på alle niveauer i en organisation og skal også fungere som tovholder for arrangementer med politisk deltagelse.
 
Vi forventer, at du:
  • Har en pædagogisk eller lærerfaglig grunduddannelse gerne suppleret med en akademisk overbygning
  • Har indgående erfaring med og kendskab til praksis på henholdsvis skole- og/eller dagtilbudsområde
  • Kan beskrive konsekvensen af lovændringer og formår at fortolke lovgivning
  • Planlægger dit arbejde selvstændigt
  • Er en stærk kommunikator – du er ligefrem, anerkendende og tydelig - både mundtligt og skriftligt
  • Er servicemindet og tager initiativ
  • Kan nedbryde kompliceret data og formidle det professionelt og letforståeligt
  • Kan begå dig i en embedsmandsrolle og din argumentation bygger på fakta
Om os
Høje-Taastrup Kommunes børneområde er i en rivende udvikling. Vi har stærkt fokus på tidlig indsats. Vi sætter nye standarder for læringsmiljøer, hvor børn udvikler sig gennem hands-on læring og virkelighedsnære projekter. Her er sikker drift en afgørende faktor for at lykkes med transitionen.
 
Vi er 25 medarbejdere og ledere i tværfaglige teams med en blanding af både nye og erfarne konsulenter, administrative medarbejdere og ledere, der ud fra hver vores faglige perspektiv er optaget af at yde den bedste service for at løse vores kerneopgave. Vi har ansvaret for drift og udvikling af kommunens samlede dagtilbud og skolevæsen, der består af 40 daginstitutioner og 9 skoler. Du bliver ansat i en organisation, hvor der er højt til loftet, og du får stor indflydelse på arbejdets tilrettelæggelse, og hvor ansvar og selvstændig følges ad. Vi er stolte af vores faglighed og spiller hinanden gode. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten og er bevidste om hvor vi sætter overlæggeren.
 
Yderligere oplysninger
Stillingerne er på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 15. august 2019. Du bliver ansat som pædagogisk administrativ konsulent og løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.

Ansøgningsfristen er onsdag den 18. juni 2019
Skriv i din ansøgning, hvilken af de to stillinger du søger. Vi forventer at holde samtaler for skoleområdet den 21. juni og for dagtilbudsområdet den 24. juni 2019 og der vil indgå cases. Motiveret ansøgning, CV og relevant uddannelsesdokumentation sendes elektronisk.
 
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte administrationschef Winnie Skjoldbøl på 4359 1333.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034106Phoenix-7067020e12019-05-29T00:00:002 pædagogisk administrative konsulenter med fokus på drift til Institutions- og Skolecentret i Høje-Taastrup KommuneVil du være med til at understøtte dagtilbud og folkeskoler i en af landets mest ambitiøse børnekommuner?
 
Vi har brug for 2 pædagogisk administrative konsulenter – den ene med primæropgaver på dagtilbudsområdet og den anden med primæropgaver på skoleområdet.
 
Som konsulent hos os, sætter du en ære i at levere sikker drift af høj kvalitet. Du får energi af at skrive en god sagsfremstilling, hvor du har analyseret kompliceret lovgivning og formidlet det på en enkel og overskuelig måde. Du brænder for at levere god service til dine samarbejdspartnere, og du får energi i en hverdag, hvor du både giver sparring til ledere om fx politikker og retningslinjer, laver en politisk sagsfremstilling, hvor du beskriver konsekvenserne af en ny lov og bistår borgmesteren med en demokratisk proces med deltagelse af elever fra kommunens skoler. Hos os vil dine dage ikke være ens, og du skal derfor trives med indgå i mange forskellige sammenhænge i løbet af en dag – ofte med deadlines der skal overholdes.
 
Dine opgaver bliver bl.a.
  • Skriftlig fremstilling af mødesager til det politiske niveau samt oplæg til chefgruppe og direktion
  • Analyseopgaver indenfor henholdsvis dagtilbuds- og skoleområdet
  • Bidrage til koordinering og udarbejdelse af kvalitetsrapporter for henholdsvis dagtilbuds- og skoleområdet
  • Deltagelse i tværfaglige projekter
  • Håndtering af forældrehenvendelser, herunder dialog og vejledning
Du får en central funktion i centret og har mange berøringsflader. Du befinder dig godt i samarbejdsfladen mellem ledelsen, det administrative team og pædagogiske konsulenter. Du har en positiv tilgang til det at gå på arbejde og vil gerne bidrage til at gøre en forskel for dem, vi betjener. Du finder det let at begå dig på alle niveauer i en organisation og skal også fungere som tovholder for arrangementer med politisk deltagelse.
 
Vi forventer, at du:
  • Har en pædagogisk eller lærerfaglig grunduddannelse gerne suppleret med en akademisk overbygning
  • Har indgående erfaring med og kendskab til praksis på henholdsvis skole- og/eller dagtilbudsområde
  • Kan beskrive konsekvensen af lovændringer og formår at fortolke lovgivning
  • Planlægger dit arbejde selvstændigt
  • Er en stærk kommunikator – du er ligefrem, anerkendende og tydelig - både mundtligt og skriftligt
  • Er servicemindet og tager initiativ
  • Kan nedbryde kompliceret data og formidle det professionelt og letforståeligt
  • Kan begå dig i en embedsmandsrolle og din argumentation bygger på fakta
Om os
Høje-Taastrup Kommunes børneområde er i en rivende udvikling. Vi har stærkt fokus på tidlig indsats. Vi sætter nye standarder for læringsmiljøer, hvor børn udvikler sig gennem hands-on læring og virkelighedsnære projekter. Her er sikker drift en afgørende faktor for at lykkes med transitionen.
 
Vi er 25 medarbejdere og ledere i tværfaglige teams med en blanding af både nye og erfarne konsulenter, administrative medarbejdere og ledere, der ud fra hver vores faglige perspektiv er optaget af at yde den bedste service for at løse vores kerneopgave. Vi har ansvaret for drift og udvikling af kommunens samlede dagtilbud og skolevæsen, der består af 40 daginstitutioner og 9 skoler. Du bliver ansat i en organisation, hvor der er højt til loftet, og du får stor indflydelse på arbejdets tilrettelæggelse, og hvor ansvar og selvstændig følges ad. Vi er stolte af vores faglighed og spiller hinanden gode. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten og er bevidste om hvor vi sætter overlæggeren.
 
Yderligere oplysninger
Stillingerne er på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 15. august 2019. Du bliver ansat som pædagogisk administrativ konsulent og løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.

Ansøgningsfristen er onsdag den 18. juni 2019
Skriv i din ansøgning, hvilken af de to stillinger du søger. Vi forventer at holde samtaler for skoleområdet den 21. juni og for dagtilbudsområdet den 24. juni 2019 og der vil indgå cases. Motiveret ansøgning, CV og relevant uddannelsesdokumentation sendes elektronisk.
 
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte administrationschef Winnie Skjoldbøl på 4359 1333.
 

2019-06-19T00:52:40.027 Vil du være med til at understøtte dagtilbud og folkeskoler i en af landets mest ambitiøse børnekommuner? Vi har brug for 2 pædagogisk administrative konsulenter den ene med primæropgaver på dagtilbudsområdet og den anden med primæropgaver på skoleområdet. Som konsulent hos os, sætter du en ære i at levere sikker drift af høj kvalitet. Du får energi af at skrive en god sagsfremstilling, hvor du har analyseret kompliceret lovgivning og formidlet det på en enkel og overskuelig måde. Du brænder for at levere god service til dine samarbejdspartnere, og du får energi i en hverdag, hvor du både giver sparring til ledere om fx politikker og retningslinjer, laver en politisk sagsfremstilling, hvor du beskriver konsekvenserne af en ny lov og bistår borgmesteren med en demokratisk proces med deltagelse af elever fra kommunens skoler. Hos os vil dine dage ikke være ens, og du skal derfor trives med indgå i mange forskellige sammenhænge i løbet af en dag ofte med deadlines der skal overholdes. Dine opgaver bliver bl.a.Skriftlig fremstilling af mødesager til det politiske niveau samt oplæg til chefgruppe og direktionAnalyseopgaver indenfor henholdsvis dagtilbuds- og skoleområdetBidrage til koordinering og udarbejdelse af kvalitetsrapporter for henholdsvis dagtilbuds- og skoleområdetDeltagelse i tværfaglige projekterHåndtering af forældrehenvendelser, herunder dialog og vejledningDu får en central funktion i centret og har mange berøringsflader. Du befinder dig godt i samarbejdsfladen mellem ledelsen, det administrative team og pædagogiske konsulenter. Du har en positiv tilgang til det at gå på arbejde og vil gerne bidrage til at gøre en forskel for dem, vi betjener. Du finder det let at begå dig på alle niveauer i en organisation og skal også fungere som tovholder for arrangementer med politisk deltagelse. Vi forventer, at du:Har en pædagogisk eller lærerfaglig grunduddannelse gerne suppleret med en akademisk overbygningHar indgående erfaring med og kendskab til praksis på henholdsvis skole- og eller dagtilbudsområdeKan beskrive konsekvensen af lovændringer og formår at fortolke lovgivningPlanlægger dit arbejde selvstændigtEr en stærk kommunikator du er ligefrem, anerkendende og tydelig - både mundtligt og skriftligtEr servicemindet og tager initiativKan nedbryde kompliceret data og formidle det professionelt og letforståeligtKan begå dig i en embedsmandsrolle og din argumentation bygger på faktaOm os Høje-Taastrup Kommunes børneområde er i en rivende udvikling. Vi har stærkt fokus på tidlig indsats. Vi sætter nye standarder for læringsmiljøer, hvor børn udvikler sig gennem hands-on læring og virkelighedsnære projekter. Her er sikker drift en afgørende faktor for at lykkes med transitionen. Vi er 25 medarbejdere og ledere i tværfaglige teams med en blanding af både nye og erfarne konsulenter, administrative medarbejdere og ledere, der ud fra hver vores faglige perspektiv er optaget af at yde den bedste service for at løse vores kerneopgave. Vi har ansvaret for drift og udvikling af kommunens samlede dagtilbud og skolevæsen, der består af 40 daginstitutioner og 9 skoler. Du bliver ansat i en organisation, hvor der er højt til loftet, og du får stor indflydelse på arbejdets tilrettelæggelse, og hvor ansvar og selvstændig følges ad. Vi er stolte af vores faglighed og spiller hinanden gode. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten og er bevidste om hvor vi sætter overlæggeren. Yderligere oplysninger Stillingerne er på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 15. august 2019. Du bliver ansat som pædagogisk administrativ konsulent og løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn. Ansøgningsfristen er onsdag den 18. juni 2019 Skriv i din ansøgning, hvilken af de to stillinger du søger. Vi forventer at holde samtaler for skoleområdet den 21. juni og for dagtilbudsområdet den 24. juni 2019 og der vil indgå cases. Motiveret ansøgning, CV og relevant uddannelsesdokumentation sendes elektronisk. Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte administrationschef Winnie Skjoldbøl på 4359 1333.11jobnet7067020e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-18T00:00:000000https://htk.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=ec63b732-96b0-41c6-848f-a0633de53bd10EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3537211Høje-Taastrup Kommune11Bygaden 22630TaastrupDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769914JobNet4997360499736010029-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7067020ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7067020ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7067020e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7067020e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale315218Kvalitetsmedarbejder0Øvrige361950806noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330048329ScanPeople søger en ambitiøs Kvalitetsmedarbejder (QA) til M SealsRobot OM STILLINGEN I forbindelse med en kontinuerlig vækst samt et stigende fokus på kvaliteten af ind- og udgående produkter, søger vi for M Seals en Kvalitetsmedarbejder, som har ambitioner om at opbygge en karriere i samme virksomhed. Du er tiltænkt at skulle avancere til stillingen som Kvalitets- og Miljøchef inden for en overskuelig årrække (2-4 år). OM JOBBET PROFILEN Som Kvalitetsmedarbejder, vil du indgå som en nøgleperson inden for virksomhedens kvalitetskontrol samt andre dele af kvalitetsstyringssystemets vedligeholdelse. Du besidder en grundlæggende forståelse for kvalitet især omkring statistikken bag varepartikontrol, kalibrering og håndtering af måleudstyr, reklamationsbehandling, dokumentation af kvalitet samt andre opgaver i kvalitetsafdelingen og sammen med engagerede kolleger, vil du opleve en meget åben atmosfære og omgangstone med frihed under ansvar og kort vej til beslutningerne. Du skal forvente mindre rejseaktivitet, hvor du vil udføre audits i hele verden (15-20 rejsedage om året). Når du avancerer til Kvalitets- og Miljøchef, vil du være ansvarlig for alle aspekter af M Seals kvalitetsstyring, herunder indgangskontrol, lagerholdbarhed, udformning af PFMEA, kontrolplaner for egenproduktion, overordnet reklamationsbehandling samt leverandørrelaterede kvalitetsforhold. Derudover skal du, i samarbejde med ledelsen, udvikle og vedligeholde eksisterende kvalitets- og miljøledelsessystemer samt sikre opfølgning og ajourføring af myndighedskrav og produktgodkendelser. Du vil referere direkte til Vicedirektøren. KVALIFIKATIONER Du har en teknisk baggrund som måletekniker, kalibreringstekniker, maskinarbejder, industritekniker, finmekaniker, industrilaborant, ingeniør eller tilsvarende. Du har et grundlæggende kendskab til benyttelse af alle former for måleudstyr. Du har et grundlæggende kendskab til kvalitetsværktøjer som PFMEA, PPAP, Audit m.m. Du er vant til at arbejde under kvalitetssystemer som IATF16949 og ISO 9001. Du har et grundlæggende kendskab til ISO 14001. Du har gerne produktviden inden for tætninger og pakninger dette er ingen betingelse. Du behersker engelsk i skrift og tale på forhandlingsniveau. PROFIL Du arbejder selvstændigt og er samtidigt en god teamplayer. Du er systematisk i din tilgang til opgaverne. Du kan bevare overblikket - også i stressede situationer. Du trives i et hektisk, men rart miljø. VIRKSOMHEDEN TILBYDER Et job i en dynamisk virksomhed, hvor miljøet er uformelt og humoristisk - og omgangstonen ligefrem. Et selvstændigt og ansvarsfuldt job i kontakt med mange mennesker på tværs af organisationen. Indflydelse på den videre udvikling af kvalitetsafdelingen. Et grundigt introduktionsforløb i virksomhedens rutiner, traditioner, regler og forretningsgange. Løn efter kvalifikationer og pensionsordning. TILTR DELSE Hurtigst muligt, men vi venter på den rette kandidat. Vi indkalder løbende til samtale, så send hellere din ansøgning i dag end i morgen. ANSØGNING Finder du ovenstående ligeså spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Liselotte Schwanenfl gel Jensen eller Christian Behrenthz Olesen fra ScanPeople på tlf. 43 31 00 71. SØG JOBBET HER http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 10910 OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10910 for at søge jobbet. OM M SEALS M Seals A S blev grundlagt i 1963. Vi er specialiseret i salg af tætningssystemer i gummi og PTFE, både standardserier og individuelle løsninger, designet i samarbejde med vores kunder. Vores produkter bliver primært fremstillet hos partnere over hele verden, men en mindre del bliver i dag fremstillet på vores faciliteter i Espergærde. Virksomheden er i fortsat udvikling og råder i dag over 5.000m2 kontor-, laboratorie-, produktions- og lagerfaciliteter i Espergærde. Endvidere har M Seals A S datterselskaber i Sverige, England og Kina. I 2007 blev M Seals A S en del af den internationale gruppe DIPLOMA PLC, der bl.a. omfatter flere Britiske og Amerikanske tætningsvirksomheder. Vi beskæftiger ca. 80 engagerede medarbejdere, og arbejder med et certificeret ISO14001 ISO9001 kvalitetsstyringssystem. Læs mere om virksomheden på: WWW.M-SEALS.DK OM SCANPEOPLE ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vores succes som servicevirksomhed afhænger af et godt og effektivt samspil mellem os, vores kunder og vores kandidater. Vi besidder et vidtrækkende netværk og suppleret med en god solid teoretisk og praktisk baggrund, sikrer vi den bedste service og kvalitet til alle vi er i berøring med. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere med en bred erfaring indenfor vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. Vi har med ScanPeoples blå division specialiseret os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma. Vi har med ScanPeoples grønne division specialiseret os i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration. Yderligere information findes på: www.scanpeople.dk

OM STILLINGEN
I forbindelse med en kontinuerlig vækst samt et stigende fokus på kvaliteten af ind- og udgående produkter, søger vi for M Seals en Kvalitetsmedarbejder, som har ambitioner om at opbygge en karriere i samme virksomhed. Du er tiltænkt at skulle avancere til stillingen som Kvalitets- og Miljøchef inden for en overskuelig årrække (2-4 år).

OM JOBBET / PROFILEN

Som Kvalitetsmedarbejder, vil du indgå som en nøgleperson inden for virksomhedens kvalitetskontrol samt andre dele af kvalitetsstyringssystemets vedligeholdelse. Du besidder en grundlæggende forståelse for kvalitet – især omkring statistikken bag varepartikontrol, kalibrering og håndtering af måleudstyr, reklamationsbehandling, dokumentation af kvalitet samt andre opgaver i kvalitetsafdelingen – og sammen med engagerede kolleger, vil du opleve en meget åben atmosfære og omgangstone med frihed under ansvar og kort vej til beslutningerne. Du skal forvente mindre rejseaktivitet, hvor du vil udføre audits i hele verden (15-20 rejsedage om året).

Når du avancerer til Kvalitets- og Miljøchef, vil du være ansvarlig for alle aspekter af M Seals’ kvalitetsstyring, herunder indgangskontrol, lagerholdbarhed, udformning af PFMEA, kontrolplaner for egenproduktion, overordnet reklamationsbehandling samt leverandørrelaterede kvalitetsforhold. Derudover skal du, i samarbejde med ledelsen, udvikle og vedligeholde eksisterende kvalitets- og miljøledelsessystemer – samt sikre opfølgning og ajourføring af myndighedskrav og produktgodkendelser. Du vil referere direkte til Vicedirektøren.

KVALIFIKATIONER

  • Du har en teknisk baggrund som måletekniker, kalibreringstekniker, maskinarbejder, industritekniker, finmekaniker, industrilaborant, ingeniør eller tilsvarende.
  • Du har et grundlæggende kendskab til benyttelse af alle former for måleudstyr.
  • Du har et grundlæggende kendskab til kvalitetsværktøjer som PFMEA, PPAP, Audit m.m.
  • Du er vant til at arbejde under kvalitetssystemer som IATF16949 og ISO 9001.
  • Du har et grundlæggende kendskab til ISO 14001.
  • Du har gerne produktviden inden for tætninger og pakninger – dette er ingen betingelse.
  • Du behersker engelsk i skrift og tale på forhandlingsniveau.

PROFIL

  • Du arbejder selvstændigt og er samtidigt en god teamplayer.
  • Du er systematisk i din tilgang til opgaverne.
  • Du kan bevare overblikket - også i stressede situationer.
  • Du trives i et hektisk, men rart miljø.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

  • Et job i en dynamisk virksomhed, hvor miljøet er uformelt og humoristisk - og omgangstonen ligefrem.
  • Et selvstændigt og ansvarsfuldt job i kontakt med mange mennesker på tværs af organisationen.
  • Indflydelse på den videre udvikling af kvalitetsafdelingen.
  • Et grundigt introduktionsforløb i virksomhedens rutiner, traditioner, regler og forretningsgange.
  • Løn efter kvalifikationer og pensionsordning.

TILTRÆDELSE
Hurtigst muligt, men vi venter på den rette kandidat. Vi indkalder løbende til samtale, så send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

ANSØGNING
Finder du ovenstående ligeså spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV.

Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Liselotte Schwanenflügel Jensen eller Christian Behrenthz Olesen fra ScanPeople på tlf. 43 31 00 71.

SØG JOBBET HER
http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=10910

OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10910 for at søge jobbet.

OM M SEALS
M Seals A/S blev grundlagt i 1963. Vi er specialiseret i salg af tætningssystemer i gummi og PTFE, både standardserier og individuelle løsninger, designet i samarbejde med vores kunder. Vores produkter bliver primært fremstillet hos partnere over hele verden, men en mindre del bliver i dag fremstillet på vores faciliteter i Espergærde.

Virksomheden er i fortsat udvikling og råder i dag over 5.000m2 kontor-, laboratorie-, produktions- og lagerfaciliteter i Espergærde. Endvidere har M Seals A/S datterselskaber i Sverige, England og Kina.

I 2007 blev M Seals A/S en del af den internationale gruppe DIPLOMA PLC, der bl.a. omfatter flere Britiske og Amerikanske tætningsvirksomheder. Vi beskæftiger ca. 80 engagerede medarbejdere, og arbejder med et certificeret ISO14001 & ISO9001 kvalitetsstyringssystem. Læs mere om virksomheden på:

WWW.M-SEALS.DK

OM SCANPEOPLE
ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vores succes som servicevirksomhed afhænger af et godt og effektivt samspil mellem os, vores kunder og vores kandidater.

Vi besidder et vidtrækkende netværk og suppleret med en god solid teoretisk og praktisk baggrund, sikrer vi den bedste service og kvalitet til alle vi er i berøring med.

Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere med en bred erfaring indenfor vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement.

Vi har med ScanPeoples blå division specialiseret os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma.

Vi har med ScanPeoples grønne division specialiseret os i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration. Yderligere information findes på: www.scanpeople.dk

SCANPEOPLE ApSEspergærde2019-06-24T00:00:002019-07-03T00:00:00
330043248Senior Regulatory Professional in RA CMC BiopharmRobot The employees in Regulatory Affairs (RA) have a unique combination of scientific insight and the ability to navigate many agendas and stakeholders simultaneously. Join a fast-changing environment where engaged people do their best every day to obtain and maintain clinical trial applications and market authorisations worldwide for all Novo Nordisk medicinal products across the globe. This makes RA a truly interesting place to work but also quite challenging. Are you up for this challenge in the near future? About the department The department RA Biopharm 2 is part of RABiopharm in Regulatory Affairs and is situated in the Novo Nordisk project house together with other regulatory affairs functions in Søborg. We are a group of highly skilled and dedicated people involved in every clinical and non-clinical aspects concerning marketed products as well as projects in development within Haemophilia and Growth Hormone disorders. The project portfolio is developing and in order to be able to handle the tasks and challenges within our area of responsibility we are looking for one more colleagues for the department. You will work with experienced and engaged colleagues and work closely with many different stakeholders within Novo Nordisk headquarters and affiliates. In this dynamic environment, our dedicated group prepares worldwide regulatory strategies for submissions and is responsible for interactions with regulatory authorities. The position As Senior Regulatory Professional in RA Biopharm 2, you will be involved in a variety of regulatory tasks ensuring fast approval of our Clinical Trial Application (CTA s), marketing authorisation applications and variation applications in Life cycle Management (LCM). This means that you will compile, submit and maintain applications for our product portfolio. You will be expected to provide regulatory input, be proactive, challenge the discussions and contribute to project team decisions, ensuring high quality input to the regulatory strategies and submissions. In addition, you will plan, coordinate and review regulatory documentation, chair internal working groups and be our primary RA point of contact for relevant stakeholders within Novo Nordisk. Qualifications You hold a scientific Master s degree within Chemistry, Pharmacy, Engineering or similar, and you have at least 3-5 years of regulatory experience combined with solid analytical skills and knowledge from the pharmaceutical industry or a medicinal agency. Furthermore, you have experience with either CTA applications, marketing authorisation applications or variation applications including labelling. On a personal level, you demonstrate that you are organised, detail-oriented, a proactive problem solver and you enjoy working in a team and project oriented organisation. You communicate well and are completely comfortable speaking and writing in English and preferably also in Danish. In addition, you thrive in busy and changing circumstances and bring a can-do attitude and a healthy sense of humour. You keep focus on jointly moving the projects and are able to work independently, be challenged and find new solutions. Working at Novo Nordisk At Novo Nordisk we strive for excellence. As a world leader in diabetes care and a major player in haemostasis and hormone replacement therapy, we are proud to make a difference for millions of people around the world. We know that results are made together, and that great opportunities for personal and professional growth are important to provide. Contact For further information, please contact Henriette Sølver Schou 45 30751807 or Jane Møll Pedersen 45 30753759 Deadline 30 June 2019, however applications will be read on an on-going basis. Millions rely on us To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.

The employees in Regulatory Affairs (RA) have a unique combination of scientific insight and the ability to navigate many agendas and stakeholders simultaneously. Join a fast-changing environment where engaged people do their best every day to obtain and maintain clinical trial applications and market authorisations worldwide for all Novo Nordisk medicinal products across the globe. This makes RA a truly interesting place to work – but also quite challenging. Are you up for this challenge in the near future?

About the department
The department “RA Biopharm 2” is part of RABiopharm in Regulatory Affairs and is situated in the Novo Nordisk project house together with other regulatory affairs functions in Søborg. We are a group of highly skilled and dedicated people involved in every clinical and non-clinical aspects concerning marketed products as well as projects in development within Haemophilia and Growth Hormone disorders. The project portfolio is developing and in order to be able to handle the tasks and challenges within our area of responsibility we are looking for one more colleagues for the department.

You will work with experienced and engaged colleagues and work closely with many different stakeholders within Novo Nordisk headquarters and affiliates. In this dynamic environment, our dedicated group prepares worldwide regulatory strategies for submissions and is responsible for interactions with regulatory authorities.

The position
As Senior Regulatory Professional in RA Biopharm 2, you will be involved in a variety of regulatory tasks ensuring fast approval of our Clinical Trial Application (CTA’s), marketing authorisation applications and variation applications in Life cycle Management (LCM). This means that you will compile, submit and maintain applications for our product portfolio. You will be expected to provide regulatory input, be proactive, challenge the discussions and contribute to project team decisions, ensuring high quality input to the regulatory strategies and submissions.

In addition, you will plan, coordinate and review regulatory documentation, chair internal working groups and be our primary RA point of contact for relevant stakeholders within Novo Nordisk.

Qualifications
You hold a scientific Master’s degree within Chemistry, Pharmacy, Engineering or similar, and you have at least 3-5 years of regulatory experience combined with solid analytical skills and knowledge from the pharmaceutical industry or a medicinal agency. Furthermore, you have experience with either CTA applications, marketing authorisation applications or variation applications including labelling.
 
On a personal level, you demonstrate that you are organised, detail-oriented, a proactive problem solver and you enjoy working in a team and project oriented organisation. You communicate well and are completely comfortable speaking and writing in English and preferably also in Danish. In addition, you thrive in busy and changing circumstances and bring a can-do attitude and a healthy sense of humour. You keep focus on jointly moving the projects and are able to work independently, be challenged and find new solutions.

 

Working at Novo Nordisk
At Novo Nordisk we strive for excellence. As a world leader in diabetes care and a major player in haemostasis and hormone replacement therapy, we are proud to make a difference for millions of people around the world. We know that results are made together, and that great opportunities for personal and professional growth are important to provide.

 

Contact
For further information, please contact Henriette Sølver Schou +45 30751807 or Jane Møll Pedersen + 45 30753759 
 

Deadline

30 June 2019, however applications will be read on an on-going basis. 

 

Millions rely on us
To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.

Novo Nordisk A/SSøborg2019-06-15T00:00:002019-06-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

ScanPeople søger en ambitiøs Kvalitetsmedarbejder (QA) til M Seals

SCANPEOPLE ApS

Espergærde
OM STILLINGEN I forbindelse med en kontinuerlig vækst samt et stigende fokus på kvaliteten af ind- og udgående produkter, søger vi for M Seals en Kvalitetsmedarbejder, som har ambitioner om at opbygge en karriere i samme virksomhed. Du er tiltænkt a...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:3. juli 2019

Senior Regulatory Professional in RA CMC Biopharm

Novo Nordisk A/S

Søborg
The employees in Regulatory Affairs (RA) have a unique combination of scientific insight and the ability to navigate many agendas and stakeholders simultaneously. Join a fast-changing environment where engaged people do their best every day to obtai...
Indrykket:15. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019