Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

2 pædagogisk administrative konsulenter med fokus på drift til Institutions- og Skolecentret i Høje-Taastrup Kommune

Vil du være med til at understøtte dagtilbud og folkeskoler i en af landets mest ambitiøse børnekommuner?
 
Vi har brug for 2 pædagogisk administrative konsulenter – den ene med primæropgaver på dagtilbudsområdet og den anden med primæropgaver på skoleområdet.
 
Som konsulent hos os, sætter du en ære i at levere sikker drift af høj kvalitet. Du får energi af at skrive en god sagsfremstilling, hvor du har analyseret kompliceret lovgivning og formidlet det på en enkel og overskuelig måde. Du brænder for at levere god service til dine samarbejdspartnere, og du får energi i en hverdag, hvor du både giver sparring til ledere om fx politikker og retningslinjer, laver en politisk sagsfremstilling, hvor du beskriver konsekvenserne af en ny lov og bistår borgmesteren med en demokratisk proces med deltagelse af elever fra kommunens skoler. Hos os vil dine dage ikke være ens, og du skal derfor trives med indgå i mange forskellige sammenhænge i løbet af en dag – ofte med deadlines der skal overholdes.
 
Dine opgaver bliver bl.a.

  • Skriftlig fremstilling af mødesager til det politiske niveau samt oplæg til chefgruppe og direktion
  • Analyseopgaver indenfor henholdsvis dagtilbuds- og skoleområdet
  • Bidrage til koordinering og udarbejdelse af kvalitetsrapporter for henholdsvis dagtilbuds- og skoleområdet
  • Deltagelse i tværfaglige projekter
  • Håndtering af forældrehenvendelser, herunder dialog og vejledning
Du får en central funktion i centret og har mange berøringsflader. Du befinder dig godt i samarbejdsfladen mellem ledelsen, det administrative team og pædagogiske konsulenter. Du har en positiv tilgang til det at gå på arbejde og vil gerne bidrage til at gøre en forskel for dem, vi betjener. Du finder det let at begå dig på alle niveauer i en organisation og skal også fungere som tovholder for arrangementer med politisk deltagelse.
 
Vi forventer, at du:
  • Har en pædagogisk eller lærerfaglig grunduddannelse gerne suppleret med en akademisk overbygning
  • Har indgående erfaring med og kendskab til praksis på henholdsvis skole- og/eller dagtilbudsområde
  • Kan beskrive konsekvensen af lovændringer og formår at fortolke lovgivning
  • Planlægger dit arbejde selvstændigt
  • Er en stærk kommunikator – du er ligefrem, anerkendende og tydelig - både mundtligt og skriftligt
  • Er servicemindet og tager initiativ
  • Kan nedbryde kompliceret data og formidle det professionelt og letforståeligt
  • Kan begå dig i en embedsmandsrolle og din argumentation bygger på fakta
Om os
Høje-Taastrup Kommunes børneområde er i en rivende udvikling. Vi har stærkt fokus på tidlig indsats. Vi sætter nye standarder for læringsmiljøer, hvor børn udvikler sig gennem hands-on læring og virkelighedsnære projekter. Her er sikker drift en afgørende faktor for at lykkes med transitionen.
 
Vi er 25 medarbejdere og ledere i tværfaglige teams med en blanding af både nye og erfarne konsulenter, administrative medarbejdere og ledere, der ud fra hver vores faglige perspektiv er optaget af at yde den bedste service for at løse vores kerneopgave. Vi har ansvaret for drift og udvikling af kommunens samlede dagtilbud og skolevæsen, der består af 40 daginstitutioner og 9 skoler. Du bliver ansat i en organisation, hvor der er højt til loftet, og du får stor indflydelse på arbejdets tilrettelæggelse, og hvor ansvar og selvstændig følges ad. Vi er stolte af vores faglighed og spiller hinanden gode. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten og er bevidste om hvor vi sætter overlæggeren.
 
Yderligere oplysninger
Stillingerne er på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 15. august 2019. Du bliver ansat som pædagogisk administrativ konsulent og løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.

Ansøgningsfristen er onsdag den 18. juni 2019
Skriv i din ansøgning, hvilken af de to stillinger du søger. Vi forventer at holde samtaler for skoleområdet den 21. juni og for dagtilbudsområdet den 24. juni 2019 og der vil indgå cases. Motiveret ansøgning, CV og relevant uddannelsesdokumentation sendes elektronisk.
 
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte administrationschef Winnie Skjoldbøl på 4359 1333.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034106Phoenix-7067020e12019-05-29T00:00:002 pædagogisk administrative konsulenter med fokus på drift til Institutions- og Skolecentret i Høje-Taastrup KommuneVil du være med til at understøtte dagtilbud og folkeskoler i en af landets mest ambitiøse børnekommuner?
 
Vi har brug for 2 pædagogisk administrative konsulenter – den ene med primæropgaver på dagtilbudsområdet og den anden med primæropgaver på skoleområdet.
 
Som konsulent hos os, sætter du en ære i at levere sikker drift af høj kvalitet. Du får energi af at skrive en god sagsfremstilling, hvor du har analyseret kompliceret lovgivning og formidlet det på en enkel og overskuelig måde. Du brænder for at levere god service til dine samarbejdspartnere, og du får energi i en hverdag, hvor du både giver sparring til ledere om fx politikker og retningslinjer, laver en politisk sagsfremstilling, hvor du beskriver konsekvenserne af en ny lov og bistår borgmesteren med en demokratisk proces med deltagelse af elever fra kommunens skoler. Hos os vil dine dage ikke være ens, og du skal derfor trives med indgå i mange forskellige sammenhænge i løbet af en dag – ofte med deadlines der skal overholdes.
 
Dine opgaver bliver bl.a.
  • Skriftlig fremstilling af mødesager til det politiske niveau samt oplæg til chefgruppe og direktion
  • Analyseopgaver indenfor henholdsvis dagtilbuds- og skoleområdet
  • Bidrage til koordinering og udarbejdelse af kvalitetsrapporter for henholdsvis dagtilbuds- og skoleområdet
  • Deltagelse i tværfaglige projekter
  • Håndtering af forældrehenvendelser, herunder dialog og vejledning
Du får en central funktion i centret og har mange berøringsflader. Du befinder dig godt i samarbejdsfladen mellem ledelsen, det administrative team og pædagogiske konsulenter. Du har en positiv tilgang til det at gå på arbejde og vil gerne bidrage til at gøre en forskel for dem, vi betjener. Du finder det let at begå dig på alle niveauer i en organisation og skal også fungere som tovholder for arrangementer med politisk deltagelse.
 
Vi forventer, at du:
  • Har en pædagogisk eller lærerfaglig grunduddannelse gerne suppleret med en akademisk overbygning
  • Har indgående erfaring med og kendskab til praksis på henholdsvis skole- og/eller dagtilbudsområde
  • Kan beskrive konsekvensen af lovændringer og formår at fortolke lovgivning
  • Planlægger dit arbejde selvstændigt
  • Er en stærk kommunikator – du er ligefrem, anerkendende og tydelig - både mundtligt og skriftligt
  • Er servicemindet og tager initiativ
  • Kan nedbryde kompliceret data og formidle det professionelt og letforståeligt
  • Kan begå dig i en embedsmandsrolle og din argumentation bygger på fakta
Om os
Høje-Taastrup Kommunes børneområde er i en rivende udvikling. Vi har stærkt fokus på tidlig indsats. Vi sætter nye standarder for læringsmiljøer, hvor børn udvikler sig gennem hands-on læring og virkelighedsnære projekter. Her er sikker drift en afgørende faktor for at lykkes med transitionen.
 
Vi er 25 medarbejdere og ledere i tværfaglige teams med en blanding af både nye og erfarne konsulenter, administrative medarbejdere og ledere, der ud fra hver vores faglige perspektiv er optaget af at yde den bedste service for at løse vores kerneopgave. Vi har ansvaret for drift og udvikling af kommunens samlede dagtilbud og skolevæsen, der består af 40 daginstitutioner og 9 skoler. Du bliver ansat i en organisation, hvor der er højt til loftet, og du får stor indflydelse på arbejdets tilrettelæggelse, og hvor ansvar og selvstændig følges ad. Vi er stolte af vores faglighed og spiller hinanden gode. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten og er bevidste om hvor vi sætter overlæggeren.
 
Yderligere oplysninger
Stillingerne er på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 15. august 2019. Du bliver ansat som pædagogisk administrativ konsulent og løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.

Ansøgningsfristen er onsdag den 18. juni 2019
Skriv i din ansøgning, hvilken af de to stillinger du søger. Vi forventer at holde samtaler for skoleområdet den 21. juni og for dagtilbudsområdet den 24. juni 2019 og der vil indgå cases. Motiveret ansøgning, CV og relevant uddannelsesdokumentation sendes elektronisk.
 
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte administrationschef Winnie Skjoldbøl på 4359 1333.
 

2019-06-19T00:52:40.027 Vil du være med til at understøtte dagtilbud og folkeskoler i en af landets mest ambitiøse børnekommuner? Vi har brug for 2 pædagogisk administrative konsulenter den ene med primæropgaver på dagtilbudsområdet og den anden med primæropgaver på skoleområdet. Som konsulent hos os, sætter du en ære i at levere sikker drift af høj kvalitet. Du får energi af at skrive en god sagsfremstilling, hvor du har analyseret kompliceret lovgivning og formidlet det på en enkel og overskuelig måde. Du brænder for at levere god service til dine samarbejdspartnere, og du får energi i en hverdag, hvor du både giver sparring til ledere om fx politikker og retningslinjer, laver en politisk sagsfremstilling, hvor du beskriver konsekvenserne af en ny lov og bistår borgmesteren med en demokratisk proces med deltagelse af elever fra kommunens skoler. Hos os vil dine dage ikke være ens, og du skal derfor trives med indgå i mange forskellige sammenhænge i løbet af en dag ofte med deadlines der skal overholdes. Dine opgaver bliver bl.a.Skriftlig fremstilling af mødesager til det politiske niveau samt oplæg til chefgruppe og direktionAnalyseopgaver indenfor henholdsvis dagtilbuds- og skoleområdetBidrage til koordinering og udarbejdelse af kvalitetsrapporter for henholdsvis dagtilbuds- og skoleområdetDeltagelse i tværfaglige projekterHåndtering af forældrehenvendelser, herunder dialog og vejledningDu får en central funktion i centret og har mange berøringsflader. Du befinder dig godt i samarbejdsfladen mellem ledelsen, det administrative team og pædagogiske konsulenter. Du har en positiv tilgang til det at gå på arbejde og vil gerne bidrage til at gøre en forskel for dem, vi betjener. Du finder det let at begå dig på alle niveauer i en organisation og skal også fungere som tovholder for arrangementer med politisk deltagelse. Vi forventer, at du:Har en pædagogisk eller lærerfaglig grunduddannelse gerne suppleret med en akademisk overbygningHar indgående erfaring med og kendskab til praksis på henholdsvis skole- og eller dagtilbudsområdeKan beskrive konsekvensen af lovændringer og formår at fortolke lovgivningPlanlægger dit arbejde selvstændigtEr en stærk kommunikator du er ligefrem, anerkendende og tydelig - både mundtligt og skriftligtEr servicemindet og tager initiativKan nedbryde kompliceret data og formidle det professionelt og letforståeligtKan begå dig i en embedsmandsrolle og din argumentation bygger på faktaOm os Høje-Taastrup Kommunes børneområde er i en rivende udvikling. Vi har stærkt fokus på tidlig indsats. Vi sætter nye standarder for læringsmiljøer, hvor børn udvikler sig gennem hands-on læring og virkelighedsnære projekter. Her er sikker drift en afgørende faktor for at lykkes med transitionen. Vi er 25 medarbejdere og ledere i tværfaglige teams med en blanding af både nye og erfarne konsulenter, administrative medarbejdere og ledere, der ud fra hver vores faglige perspektiv er optaget af at yde den bedste service for at løse vores kerneopgave. Vi har ansvaret for drift og udvikling af kommunens samlede dagtilbud og skolevæsen, der består af 40 daginstitutioner og 9 skoler. Du bliver ansat i en organisation, hvor der er højt til loftet, og du får stor indflydelse på arbejdets tilrettelæggelse, og hvor ansvar og selvstændig følges ad. Vi er stolte af vores faglighed og spiller hinanden gode. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten og er bevidste om hvor vi sætter overlæggeren. Yderligere oplysninger Stillingerne er på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 15. august 2019. Du bliver ansat som pædagogisk administrativ konsulent og løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn. Ansøgningsfristen er onsdag den 18. juni 2019 Skriv i din ansøgning, hvilken af de to stillinger du søger. Vi forventer at holde samtaler for skoleområdet den 21. juni og for dagtilbudsområdet den 24. juni 2019 og der vil indgå cases. Motiveret ansøgning, CV og relevant uddannelsesdokumentation sendes elektronisk. Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte administrationschef Winnie Skjoldbøl på 4359 1333.11jobnet7067020e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-18T00:00:000000https://htk.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=ec63b732-96b0-41c6-848f-a0633de53bd10EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3537211Høje-Taastrup Kommune11Bygaden 22630TaastrupDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769914JobNet4997360499736010029-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7067020ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7067020ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7067020e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7067020e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton2 pædagogisk administrative konsulenter med fokus på drift til Institutions- og Skolecentret i Høje-Taastrup Kommune1Dansk3Læse/ tale315218Kvalitetsmedarbejder0Øvrige361950806noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330107323Master Data Quality Professional within MARS QualityRobot Are you ready to take the next step in your professional development and enthusiastic about joining a high performing team, engaging and influencing key stakeholders? If you are as ambitious as we are, you can look forward to an exciting job in an environment where we seek to be best in class in everything we do. About the department Novo Nordisk is one of the world s most successful pharmaceutical companies and with a strong growth potential. You will be joining the MARS Quality organisation consisting of 23 highly engaged employees, located in Copenhagen area and in Bangalore with different professional backgrounds. We have a wide range of stakeholders within Medical Affairs, Regulatory and Safety (MARS), and Product Suply areas to ensure we live up to the regulatory requirements and to our customer s expectations. The position As our new Quality Professional, you will be playing a key role in QA approval of Master Data, MPO (Master Packaging Order) ECO (Engineering Change Order) for all products in Novo Nordisk. Furthermore, your main responsibility will be providing quality assurance services for Regulatory Affairs, and other relevant areas in Medical Affairs, Regulatory and Safety (MARS) department. In addition, you will be involved in planning, coordinating and executing master data QA tasks, and also participate and contribute to relevant quality projects within MARS. In this position, you will be collaborating with stakeholders from the global Novo Nordisk organization (Denmark and Bangalore) thus you will have interactions with people from various functional areas with diverse professional and or cultural background. Overall, you will be required to drive and coordinate various initiatives and decisions within your area such as making improvements to internal workflows, update and simplify working methods and procedures, reviewing and giving input to deviations and process changes, thereby making sure that the quality is maintained in all aspects within the department. Qualifications You hold a Master s degree in Natural Science, Engineering or similar, or a Bachelor s degree backed by 3 to 4 years of relevant experience. Recent Master s graduates with relevant field of study can also apply for this position. Furthermore, you have excellent proficiency in both written and spoken English and experience with standard IT systems. Having prior experience with SAP or within pharmaceutical quality management is a plus which will set you apart. As a person, you are detail oriented with excellent analytical skills and a quality mindset. You are customer focused with the ability to work independently and collaborate across functions and cultures. Moreover, you are self-motivated and proactive with good presentation and communication skills. We expect you to be a team player thriving to work across departments in an international organization, and with a flexible working attitude. Working at Novo Nordisk At Novo Nordisk, your skills, dedication and ambition help us change lives for the better. In exchange, we offer you an opportunity to work with extraordinary talent and benefit from a range of possibilities for professional and personal development. Contact For further information, please contact Lavinia Georgeta Marinescu-Pedersen at 45 3079 9636. Deadline 20. October 2019 Millions rely on us To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.

Are you ready to take the next step in your professional development and enthusiastic about joining a high performing team, engaging and influencing key stakeholders? If you are as ambitious as we are, you can look forward to an exciting job in an environment where we seek to be best in class in everything we do.

About the department

Novo Nordisk is one of the world’s most successful pharmaceutical companies and with a strong growth potential. You will be joining the MARS Quality organisation consisting of 23 highly engaged employees, located in Copenhagen area and in Bangalore with different professional backgrounds. We have a wide range of stakeholders within Medical Affairs, Regulatory and Safety (MARS), and Product Suply areas to ensure we live up to the regulatory requirements and to our customer’s expectations.

The position

As our new Quality Professional, you will be playing a key role in QA approval of Master Data, MPO (Master Packaging Order) & ECO (Engineering Change Order) for all products in Novo Nordisk. Furthermore, your main responsibility will be providing quality assurance services for Regulatory Affairs, and other relevant areas in Medical Affairs, Regulatory and Safety (MARS) department. In addition, you will be involved in planning, coordinating and executing master data QA tasks, and also participate and contribute to relevant quality projects within MARS. 

In this position, you will be collaborating with stakeholders from the global Novo Nordisk organization (Denmark and Bangalore) thus you will have interactions with people from various functional areas with diverse professional and/or cultural background. Overall, you will be required to drive and coordinate various initiatives and decisions within your area such as making improvements to internal workflows, update and simplify working methods and procedures, reviewing and giving input to deviations and process changes, thereby making sure that the quality is maintained in all aspects within the department.

Qualifications

You hold a Master’s degree in Natural Science, Engineering or similar, or a Bachelor’s degree backed by 3 to 4 years of relevant experience. Recent Master’s graduates with relevant field of study can also apply for this position. 

Furthermore, you have excellent proficiency in both written and spoken English and experience with standard IT systems. Having prior experience with SAP or within pharmaceutical quality management is a plus which will set you apart.

As a person, you are detail oriented with excellent analytical skills and a quality mindset. You are customer focused with the ability to work independently and collaborate across functions and cultures. Moreover, you are self-motivated and proactive with good presentation and communication skills. 

We expect you to be a team player thriving to work across departments in an international organization, and with a flexible working attitude.

Working at Novo Nordisk

At Novo Nordisk, your skills, dedication and ambition help us change lives for the better. In exchange, we offer you an opportunity to work with extraordinary talent and benefit from a range of possibilities for professional and personal development.

Contact

For further information, please contact Lavinia Georgeta Marinescu-Pedersen at +45 3079 9636. 

Deadline

20. October 2019

Millions rely on us

To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.

Novo Nordisk A/SSøborg2019-10-15T00:00:002019-10-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Master Data Quality Professional within MARS Quality

Novo Nordisk A/S

Søborg
Are you ready to take the next step in your professional development and enthusiastic about joining a high performing team, engaging and influencing key stakeholders? If you are as ambitious as we are, you can look forward to an exciting job in an e...
Indrykket:15. oktober 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019