Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

2 ufaglærte medarbejdere søges til vikariat - opstart nu

For en virksomhed nær Hørning, søger vi 2 ufaglærte medarbejder til et vikariat med opstart så hurtigt som muligt. Det er på fuldtid fra kl. 07 og vikariat er på omkring 1 måned. 

Arbejdsogpaverne vil være på en emballagefabrik med pakning af emner og andet forefaldende arbejde.


Vi forventer følgende fra dig:

- Du kan starte nu

- Du er mødestabil 

- Du har gerne kørekort og egen bil

- Du er en god kollega 

 

Virksomheden kan tilbyde dig følgende:

- Et vikariat med opstart nu - mulighed for noget længerevarende

- Lageropgaver

- Sund arbejdsplads og dygtige kollegaer

- Løn efter kvalifikationer

 

Hvis det lyder som noget for dig, må du rigtig gerne sende dit CV og en kort ansøgning til os på vejle@work4all.nu - mærk ansøgningen "VIKARIAT HØRNING"

Vi kan kontaktes på 70223311 ved spørgsmål 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330028392Phoenix-a9c8111612019-06-04T00:00:002 ufaglærte medarbejdere søges til vikariat - opstart nu

For en virksomhed nær Hørning, søger vi 2 ufaglærte medarbejder til et vikariat med opstart så hurtigt som muligt. Det er på fuldtid fra kl. 07 og vikariat er på omkring 1 måned. 

Arbejdsogpaverne vil være på en emballagefabrik med pakning af emner og andet forefaldende arbejde.


Vi forventer følgende fra dig:

- Du kan starte nu

- Du er mødestabil 

- Du har gerne kørekort og egen bil

- Du er en god kollega 

 

Virksomheden kan tilbyde dig følgende:

- Et vikariat med opstart nu - mulighed for noget længerevarende

- Lageropgaver

- Sund arbejdsplads og dygtige kollegaer

- Løn efter kvalifikationer

 

Hvis det lyder som noget for dig, må du rigtig gerne sende dit CV og en kort ansøgning til os på vejle@work4all.nu - mærk ansøgningen "VIKARIAT HØRNING"

Vi kan kontaktes på 70223311 ved spørgsmål 

2019-07-17T00:50:54.787 For en virksomhed nær Hørning, søger vi 2 ufaglærte medarbejder til et vikariat med opstart så hurtigt som muligt. Det er på fuldtid fra kl. 07 og vikariat er på omkring 1 måned. Arbejdsogpaverne vil være på en emballagefabrik med pakning af emner og andet forefaldende arbejde. Vi forventer følgende fra dig: - Du kan starte nu - Du er mødestabil - Du har gerne kørekort og egen bil - Du er en god kollega Virksomheden kan tilbyde dig følgende: - Et vikariat med opstart nu - mulighed for noget længerevarende - Lageropgaver - Sund arbejdsplads og dygtige kollegaer - Løn efter kvalifikationer Hvis det lyder som noget for dig, må du rigtig gerne sende dit CV og en kort ansøgning til os på vejle@work4all.nu - mærk ansøgningen VIKARIAT HØRNING Vi kan kontaktes på 70223311 ved spørgsmål11jobneta9c81116100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-16T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3531193Work4all Vejle11Avej 18362HørningDKDanmark0vejle@work4all.nuDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent764678JobNet4992948499294810021-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a9c81116https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a9c81116https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a9c81116&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a9c81116&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale938376Vikar0Øvrige361844843Alexander Plagborgvejle@work4all.nuDKDanmarkDKDanmark330059113Barselsvikariat til HøreklinikkenBasic Barselsvikariat som teknisk kontormedarbejder til Høreklinikken Barselsvikariat som teknisk kontormedarbejder til Høreklinikken Høreklinikken på Sygehus Lillebælt Vejle Middelfart søger en vikar for vores tekniske kontormedarbejder mens hun holder barsel. Kontoruddannelse er et ufravigeligt krav. Hvis du: har en fleksibel og positiv tilgang til dit arbejde og kolleger, er serviceminded, engageret, stabil og ansvarlig er motiveret for at lære nyt og udvikle dig, har overblik - også i travle perioder, er god til at samarbejde med mange forskellige personalegrupper flair for teknik, logistik og indkøb Er det måske lige dig vi mangler. Hos os vil du møde et uhøjtideligt arbejdsmiljø og gode kolleger, præget af professionalisme og godt humør. Du bliver en del af et team bestående af audiologiassistenter, læger, tekniker, ototekniker og sekretærer. Vi betjener både børn og voksne til audiologiske undersøgelser og tilpasser mere end 4000 høreapparater hvert år. Hvis du har erfaring med logistik og indkøb vil dette være en fordel. Har du erfaringer med høreapparater vil det være en yderligere fordel. Arbejdsopgaver: Bestille høreapparater ved leverandører og scanne disse ind på vores lager Pakke apparater til vores satellitafd. i Middelfart Fakturering af apparater til AMGROS Hjælpe patienter med små tekniske problemer Lagerlister Indkøbsrapporter Diverse ad hoc opgaver Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til ledende audiologiassistent Kenneth Hesel Egsgaard på e-mail Kenneth.Hesel.Egsgaard@rsyd.dk Løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst. Stillingen ønskes besat senest den 01.11 eller efter aftale og er på 37 timer pr. uge. Arbejdssted vil være Vejle Ansøgningsfrist er den 03.08.2019 og vi forventer at afholde samtaler den 08.08.2019. Stillingen kan søges via linket.Barselsvikariat som teknisk kontormedarbejder til Høreklinikken

Barselsvikariat som teknisk kontormedarbejder til Høreklinikken

 

Høreklinikken på Sygehus Lillebælt Vejle/Middelfart søger en vikar for vores tekniske kontormedarbejder mens hun holder barsel. Kontoruddannelse er et ufravigeligt krav.

 

Hvis du:

 

  • har en fleksibel og positiv tilgang til dit arbejde og kolleger,
  • er serviceminded, engageret, stabil og ansvarlig
  • er motiveret for at lære nyt og udvikle dig,
  • har overblik - også i travle perioder,
  • er god til at samarbejde med mange forskellige personalegrupper
  • flair for teknik, logistik og indkøb

 

Er det måske lige dig vi mangler. Hos os vil du møde et uhøjtideligt arbejdsmiljø og gode kolleger, præget af professionalisme og godt humør.

Du bliver en del af et team bestående af audiologiassistenter, læger, tekniker, ototekniker og sekretærer.

Vi betjener både børn og voksne til audiologiske undersøgelser og tilpasser mere end 4000 høreapparater hvert år.

 

Hvis du har erfaring med logistik og indkøb vil dette være en fordel.

Har du erfaringer med høreapparater vil det være en yderligere fordel.

Arbejdsopgaver:

  • Bestille høreapparater ved leverandører og scanne disse ind på vores lager
  • Pakke apparater til vores satellitafd. i Middelfart
  • Fakturering af apparater til AMGROS
  • Hjælpe patienter med små tekniske problemer
  • Lagerlister
  • Indkøbsrapporter
  • Diverse ad hoc opgaver

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til ledende audiologiassistent Kenneth Hesel Egsgaard på e-mail Kenneth.Hesel.Egsgaard@rsyd.dk 

Løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst.

Stillingen ønskes besat senest den 01.11 eller efter aftale og er på 37 timer pr. uge. Arbejdssted vil være Vejle

Ansøgningsfrist er den 03.08.2019 og vi forventer at afholde samtaler den 08.08.2019.

Stillingen kan søges via linket.

 

 

ORS/Small/77a27f36_logo.pngØre-næse-hals Afdeling, Vejle SygehusVejle2019-07-12T15:00:12.7972019-08-03T00:00:00
330058289Vikarer søges til lagerarbejde hos tøjkoncern i BrandeRobot Til en ny kunde vi starter op i Brande, søger vi et antal vikarer til pluk og pak af tøj. Der er tale om længerevarende vikariater på daghold med opstart uge 30 og til oktober med mulighed for forlængelse. Arbejdsopgaver: Vi søger vikarer til pluk og pak med Pick to voice dvs. man får et headset udleveret som man så pakker efter, der kan i perioder også forekomme andre opgaver. Arbejdstiden: Daghold: mandag til torsdag kl. 07:00-15:30 og fredag kl. 07:00-13:30 Din baggrund: Det er en fordel hvis man har prøvet Pick to voice før men ikke et krav, men det er vigtigt at du har en god fysik, da man går mange skridt pr. dag, det er også vigtigt at du kan arbejde i en stor del af perioden og at du har lysten til at tage fat. Du skal kunne Dansk og eller Engelsk i tale. Din personlige profil: Du har gode samarbejdsevner, og du er ansvarsbevidst, kan holde en aftale og du trives i et travlt miljø. Du skal arbejde efter de givende instruktioner. Løn- og ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området. Er du interesseret? Så send en kortfattet ansøgning med et cv hurtigst muligt til jh@vikarbackup.dk Har du spørgsmål til vikariatet, så kontakt konsulent: Jan Hermann Tlf.: 5133 2286 (Træffes mandag til fredag mellem 09.00-14.00) Back Up Vikar A S er et vikar- og rekrutteringsbureau, der er grundlagt i 2003. Siden da er Back Up Vikar A S vokset til nu at være stærkt repræsenteret i Syddanmark og på Sjælland. Vi vægter, at vores vikarer arbejder under ordnede vilkår og hos nogle gode og spændende kunder og er derudover medlem af både DI, DE og vikarbureauernes brancheforening.

Til en ny kunde vi starter op i Brande, søger vi et antal vikarer til pluk og pak af tøj.

Der er tale om længerevarende vikariater på daghold med opstart uge 30 og til oktober med mulighed for forlængelse.

Arbejdsopgaver:
Vi søger vikarer til pluk og pak med ”Pick to voice” dvs. man får et headset udleveret som man så pakker efter, der kan i perioder også forekomme andre opgaver.

Arbejdstiden:
Daghold: mandag til torsdag kl. 07:00-15:30 og fredag kl. 07:00-13:30

Din baggrund:
Det er en fordel hvis man har prøvet ”Pick to voice” før men ikke et krav, men det er vigtigt at du har en god fysik, da man går mange skridt pr. dag, det er også vigtigt at du kan arbejde i en stor del af perioden og at du har lysten til at tage fat. Du skal kunne Dansk og/eller Engelsk i tale.

Din personlige profil:
Du har gode samarbejdsevner, og du er ansvarsbevidst, kan holde en aftale og du trives i et travlt miljø. Du skal arbejde efter de givende instruktioner.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.

Er du interesseret?

Så send en kortfattet ansøgning med et cv hurtigst muligt til jh@vikarbackup.dk

Har du spørgsmål til vikariatet, så kontakt konsulent: Jan Hermann

Tlf.: 5133 2286 (Træffes mandag til fredag mellem 09.00-14.00)

 

Back Up Vikar A/S er et vikar- og rekrutteringsbureau, der er grundlagt i 2003.

Siden da er Back Up Vikar A/S vokset til nu at være stærkt repræsenteret i Syddanmark og på Sjælland.
Vi vægter, at vores vikarer arbejder under ordnede vilkår – og hos nogle gode og spændende kunder og er derudover medlem af både DI, DE og vikarbureauernes brancheforening.

BACK UP VIKAR A/SBrande2019-07-11T00:00:002019-09-03T00:00:00
330060895Vikarer til Sygedagpenge og JobafklaringBasic I Beskæftigelsesafdelingen gør vi ord til handling når vi siger, at vi tror på borgeren og på fællesskabet. Vi er konsekvente og lader tillidsdagsordenen gennemsyre alt vores arbejde. Vi arbejder med forskningsbaserede indsatser og er på forkant med udviklingen. Det afspejles blandt andet i vores investeringer i kompetenceudvikling af vores medarbejdere og investeringer i de indsatser, der er evidens for, gør en forskel for vores borgere og virksomheder. Der er et stort engagement om opgaven blandt både ledere og medarbejdere, og derfor lykkes vi rigtig godt med mange af vores indsatser. Har du lyst til et spændende og alsidigt arbejde med fokus på at støtte borgerne i at vende tilbage til arbejdsmarkedet er et job i sygedagpengeafdelingen måske noget for dig. Stillingerne. Vi har et års barselsvikariat som koordinerende sagsbehandler i vores fastholdelsesindsats og et kortere vikariat i teamet for ledige der sygemeldes. Begge med tiltrædelse 15. september eller snarest derefter.Den ene stilling indebærer, at man arbejder med fastholdelse i tæt samarbejde med den sygemeldtes arbejdsgiver. Den anden stilling indebærer, at man arbejder målrettet med at hjælpe sygemeldte ledige hurtigst muligt tilbage til arbejdsmarkedet. Vi har de senere år investeret i sagsbehandlingen med henblik på at sikre bedre og mere effektive forløb for sygemeldte borgere. Vi samarbejder med borger, arbejdsgiver og faglig organisation om hurtigst mulig tilbagevenden til arbejdsmarkedet og sikrer holdbare løsninger inden for lovens rammer.Vi har i år implementeret ny fastholdelsesindsats, der indebærer at vi holder opfølgningssamtaler i tilnærmelsesvist alle forløb på virksomhederne. Vi er inspireret af projektet Sammen om Fastholdelse som er rullet ud i flere kommuner. Det betyder, at du vil blive både sagsbehandler og virksomhedskonsulent med både myndigheds- og udfører opgaver.Ud over investeringerne arbejder Beskæftigelsesafdelingen efter nyeste viden om, hvad der virker i beskæftigelsesindsatsen og gennem programmet Træning på Jobbet styrker vi vores beskæftigelsesfaglighed og feedback kultur. Vores center rummer en bred vifte af specialiserede beskæftigelsestilbud til sygemeldte borgere med fokus på virksomhedsrettede forløb og helbredsmestring som parallelle indsatser. Vi prioriterer arbejdsfastholdelse, revalidering samt effektive afklaringsforløb, når der er brug for fleksjob, ressourceforløb eller førtidspension. Sygedagpengeteamet vil bestå af 31 koordinerende sagsbehandlere og tre administrative medarbejdere og vi arbejder udelukkende med borgere, der modtager sygedagpenge. Vi arbejder tæt sammen med de øvrige faggrupper, herunder virksomhedskonsulenterne for ledige sygemeldte, psykologer og fysioterapeuter med henblik på, at fastholde borgeren på arbejdsmarkedet. Vi forventer, at du: er uddannet socialrådgiver - formidler eller anden relevant socialfaglig baggrund ser arbejdsgivere, praktiserende læger og faglige organisationer som naturlige samarbejdspartnere har lyst til at arbejdet i et stærkt juridisk fagområde med mange myndighedsopgaver kan koordinere samarbejdet med arbejdsgivere, herunder gennemføre rundbordssamtaler og varetage rollen som formidler og katalysator for indsatsen trives med at koordinere det tværfaglige samarbejde til gavn for borger arbejder struktureret og med fokus på systematik i din opgaveløsning har bil til rådighed (der ydes kørselsgodtgørelse efter statens højeste takst). Vi tilbyder: et velfungerende team med et højt fagligt niveau og god trivsel gode sparringsmuligheder hos koordinator, i teamet og hos leder introduktionsprogram med mentor frihed og fleksibilitet til at planlægge arbejdet selvstændigt gode muligheder for og forventning om kompetenceudvikling Løn- og ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Begge stillinger er på 37 timer ugentligt. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Helle Holm Marcussen på tlf. 40 42 30 67 eller faglig koordinator Janni Koue Søholm på tlf. 89 70 54 77. Jobcenter Silkeborg Sygedagpenge og Jobafklaring er beliggende på Stagehøjvej 9, 8600 Silkeborg. Ansøgningsfrist tirsdag 20. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 27. august. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.I Beskæftigelsesafdelingen gør vi ord til handling når vi siger, at vi tror på borgeren og på fællesskabet.
 
Vi er konsekvente og lader tillidsdagsordenen gennemsyre alt vores arbejde. Vi arbejder med forskningsbaserede indsatser og er på forkant med udviklingen. Det afspejles blandt andet i vores investeringer i kompetenceudvikling af vores medarbejdere og investeringer i de indsatser, der er evidens for, gør en forskel for vores borgere og virksomheder. Der er et stort engagement om opgaven blandt både ledere og medarbejdere, og derfor lykkes vi rigtig godt med mange af vores indsatser.
 
Har du lyst til et spændende og alsidigt arbejde med fokus på at støtte borgerne i at vende tilbage til arbejdsmarkedet er et job i sygedagpengeafdelingen måske noget for dig. 
 
Stillingerne.
Vi har et års barselsvikariat som koordinerende sagsbehandler i vores fastholdelsesindsats og et kortere vikariat i teamet for ledige der sygemeldes. Begge med tiltrædelse 15. september eller snarest derefter.
Den ene stilling indebærer, at man arbejder med fastholdelse i tæt samarbejde med den sygemeldtes arbejdsgiver. Den anden stilling indebærer, at man arbejder målrettet med at hjælpe sygemeldte ledige hurtigst muligt tilbage til arbejdsmarkedet.
 
Vi har de senere år investeret i sagsbehandlingen med henblik på at sikre bedre og mere effektive forløb for sygemeldte borgere. Vi samarbejder med borger, arbejdsgiver og faglig organisation om hurtigst mulig tilbagevenden til arbejdsmarkedet og sikrer holdbare løsninger inden for lovens rammer.
Vi har i år implementeret ny fastholdelsesindsats, der indebærer at vi holder opfølgningssamtaler i tilnærmelsesvist alle forløb på virksomhederne.
 
Vi er inspireret af projektet Sammen om Fastholdelse som er rullet ud i flere kommuner. Det betyder, at du vil blive både sagsbehandler og virksomhedskonsulent med både myndigheds- og udfører opgaver.
Ud over investeringerne arbejder Beskæftigelsesafdelingen efter nyeste viden om, hvad der virker i beskæftigelsesindsatsen og gennem programmet Træning på Jobbet styrker vi vores beskæftigelsesfaglighed og feedback kultur.
 
Vores center rummer en bred vifte af specialiserede beskæftigelsestilbud til sygemeldte borgere med fokus på virksomhedsrettede forløb og helbredsmestring som parallelle indsatser. Vi prioriterer arbejdsfastholdelse, revalidering samt effektive afklaringsforløb, når der er brug for fleksjob, ressourceforløb eller førtidspension.
 
Sygedagpengeteamet vil bestå af 31 koordinerende sagsbehandlere og tre administrative medarbejdere og vi arbejder udelukkende med borgere, der modtager sygedagpenge. Vi arbejder tæt sammen med de øvrige faggrupper, herunder virksomhedskonsulenterne for ledige sygemeldte, psykologer og fysioterapeuter med henblik på, at fastholde borgeren på arbejdsmarkedet.
 
Vi forventer, at du:
  • er uddannet socialrådgiver/- formidler eller anden relevant socialfaglig baggrund
  • ser arbejdsgivere, praktiserende læger og faglige organisationer som naturlige samarbejdspartnere
  • har lyst til at arbejdet i et stærkt juridisk fagområde med mange myndighedsopgaver
  • kan koordinere samarbejdet med arbejdsgivere, herunder gennemføre rundbordssamtaler og varetage rollen som formidler og katalysator for indsatsen
  • trives med at koordinere det tværfaglige samarbejde til gavn for borger 
  • arbejder struktureret og med fokus på systematik i din opgaveløsning
  • har bil til rådighed (der ydes kørselsgodtgørelse efter statens højeste takst).
Vi tilbyder:
  • et velfungerende team med et højt fagligt niveau og god trivsel
  • gode sparringsmuligheder hos koordinator, i teamet og hos leder
  • introduktionsprogram med mentor
  • frihed og fleksibilitet til at planlægge arbejdet selvstændigt
  • gode muligheder for og forventning om kompetenceudvikling
Løn- og ansættelsesvilkår: 
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. 
Begge stillinger er på 37 timer ugentligt.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Helle Holm Marcussen på tlf.  40 42 30 67 eller faglig koordinator Janni Koue Søholm på tlf. 89 70 54 77.
 
Jobcenter Silkeborg – Sygedagpenge og Jobafklaring er beliggende på Stagehøjvej 9, 8600 Silkeborg.
 
Ansøgningsfrist tirsdag 20. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 27. august.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

ORS/Small/c94020e4_logo.jpegJobcenter Silkeborg - Sygedagpenge og JobafklaringSilkeborg2019-07-17T07:00:31.5902019-08-20T00:00:00
330036199Vikarer som lager- og logisktikmedarbejder søges ASAP til produktionsvirksomhed i ThemRobot Larsen vikar søger for kunde, som har brug for vikarer asap til længerevarende vikariater. Kunden er en større produktionsvirksomhed beliggende i Them. Mødetiderne er lidt umulige hvorfor man skal have bil knallert cykel for at kunne møde til tiden. Det drejer sig om pakning af varer samt forefaldende lagerarbejde. Det er et plus hvis du har truckcertifikat. Du skal gerne kunne tale dansk, men engelsk som minimum.

Larsen vikar søger for kunde, som har brug for vikarer asap til længerevarende vikariater.

Kunden er en større produktionsvirksomhed beliggende i Them.

Mødetiderne er lidt umulige hvorfor man skal have bil/knallert/cykel for at kunne møde til tiden.

Det drejer sig om pakning af varer samt forefaldende lagerarbejde.

Det er et plus hvis du har truckcertifikat.

Du skal gerne kunne tale dansk, men engelsk som minimum.

Larsen Vikarbureau ApSThem2019-06-05T00:00:002019-07-29T00:00:00
330034336Vikarer til containertømning søges til lager i HerningRobot Til en af vore kunder der starter ny afdeling op i Herning, søger vi vikarer til containertømning. Der er tale om længerevarende vikariater på daghold med opstart omkring uge 24 og til start september med mulighed for forlængelse. Arbejdsopgaver: Vi søger vikarer til primært containertømning men der kan i perioder forekomme andre lager og logistiske opgaver. Arbejdstiden: Daghold: mandag til fredag kl. 07:00-15:00 Din baggrund: Din baggrund er ikke relevant, men det er vigtigt at du har en god fysik og lysten til at tage fat. Din personlige profil: Du har gode samarbejdsevner, og du er ansvarsbevidst. Derudover engageret, kan holde en aftale og du trives i et travlt miljø. Du skal arbejde efter de givende instruktioner. Løn- og ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området. Er du interesseret? Så send en kortfattet ansøgning med et cv hurtigst muligt til jh@vikarbackup.dk Har du spørgsmål til vikariatet, så kontakt konsulent: Jan Hermann Tlf.: 5133 2286 (Træffes mandag til fredag mellem 09.00-14.00) Back Up Vikar A S er et vikar- og rekrutteringsbureau, der er grundlagt i 2003. Siden da er Back Up Vikar A S vokset til nu at være stærkt repræsenteret i Syddanmark og på Sjælland. Vi vægter, at vores vikarer arbejder under ordnede vilkår og hos nogle gode og spændende kunder og er derudover medlem af både DI, DE og vikarbureauernes brancheforening. Vores match sikrer kvalificeret, fleksibel arbejdskraft samt spændende og udviklende jobmuligheder

Til en af vore kunder der starter ny afdeling op i Herning, søger vi vikarer til containertømning.

Der er tale om længerevarende vikariater på daghold med opstart omkring uge 24 og til start september med mulighed for forlængelse.

Arbejdsopgaver:
Vi søger vikarer til primært containertømning men der kan i perioder forekomme andre lager og logistiske opgaver.

Arbejdstiden:
Daghold: mandag til fredag kl. 07:00-15:00

Din baggrund:
Din baggrund er ikke relevant, men det er vigtigt at du har en god fysik og lysten til at tage fat.

Din personlige profil:
Du har gode samarbejdsevner, og du er ansvarsbevidst. Derudover engageret, kan holde en aftale og du trives i et travlt miljø. Du skal arbejde efter de givende instruktioner.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.

Er du interesseret?

Så send en kortfattet ansøgning med et cv hurtigst muligt til jh@vikarbackup.dk

Har du spørgsmål til vikariatet, så kontakt konsulent: Jan Hermann

Tlf.: 5133 2286 (Træffes mandag til fredag mellem 09.00-14.00)

Back Up Vikar A/S er et vikar- og rekrutteringsbureau, der er grundlagt i 2003.

Siden da er Back Up Vikar A/S vokset til nu at være stærkt repræsenteret i Syddanmark og på Sjælland.

Vi vægter, at vores vikarer arbejder under ordnede vilkår – og hos nogle gode og spændende kunder og er derudover medlem af både DI, DE og vikarbureauernes brancheforening.

"Vores match sikrer kvalificeret, fleksibel arbejdskraft – samt spændende og udviklende jobmuligheder

BACK UP VIKAR A/SHerning2019-06-04T00:00:002019-07-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Barselsvikariat til Høreklinikken

Øre-næse-hals Afdeling, Vejle Sygehus

Vejle
Barselsvikariat som teknisk kontormedarbejder til Høreklinikken Barselsvikariat som teknisk kontormedarbejder til Høreklinikken Høreklinikken på Sygehus Lillebælt Vejle Middelfart søger en vikar for vores tekniske kontormedarbejder mens hun holder b...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:3. august 2019

Vikarer søges til lagerarbejde hos tøjkoncern i Brande

BACK UP VIKAR A/S

Brande
Til en ny kunde vi starter op i Brande, søger vi et antal vikarer til pluk og pak af tøj. Der er tale om længerevarende vikariater på daghold med opstart uge 30 og til oktober med mulighed for forlængelse. Arbejdsopgaver: Vi søger vikarer til pluk o...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:3. september 2019

Vikarer til Sygedagpenge og Jobafklaring

Jobcenter Silkeborg - Sygedagpenge og Jobafklaring

Silkeborg
I Beskæftigelsesafdelingen gør vi ord til handling når vi siger, at vi tror på borgeren og på fællesskabet. Vi er konsekvente og lader tillidsdagsordenen gennemsyre alt vores arbejde. Vi arbejder med forskningsbaserede indsatser og er på forkant med...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:20. august 2019

Vikarer som lager- og logisktikmedarbejder søges ASAP til produktionsvirksomhed i Them

Larsen Vikarbureau ApS

Them
Larsen vikar søger for kunde, som har brug for vikarer asap til længerevarende vikariater. Kunden er en større produktionsvirksomhed beliggende i Them. Mødetiderne er lidt umulige hvorfor man skal have bil knallert cykel for at kunne møde til tiden....
Indrykket:5. juni 2019
Udløbsdato:29. juli 2019

Vikarer til containertømning søges til lager i Herning

BACK UP VIKAR A/S

Herning
Til en af vore kunder der starter ny afdeling op i Herning, søger vi vikarer til containertømning. Der er tale om længerevarende vikariater på daghold med opstart omkring uge 24 og til start september med mulighed for forlængelse. Arbejdsopgaver: Vi...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:24. juli 2019