Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

2nd level-supporter

I denne stilling bliver du en del af driftsafdelingen under koncern-IT. Vi bruger i omegnen af 200 forskellige systemer i koncernen, så du får brug for dit brede systemkendskab.

Stillingen er en fastansættelse på 37 timer om ugen med deltagelse i en vagtordning, og du refererer direkte til IT-driftschef, Steen Holst. Du kommer til at arbejde i Galten, men skal forvente enkelte rejsedage.


Tag ansvar for 2nd Level Support
Som 2nd level supporter kommer du til at arbejde med Incidents og Change Requests, der er eskaleret fra vores eksterne 1st Level Service Desk.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores 1st Level Service Desk, dine kolleger i driftsafdelingen, foruden at koordinere opgaver direkte med andre eksterne partnere. Du vil blandt meget andet stå for monitorering af vores systemer samt Backup og Restore.

Vores 1st Level Service Desk håndterer sager ud fra eksisterende Standard Operating Procedures (SOP’ere), og som supporter medvirker du til at holde vores SOP’ere opdaterede og dermed flytte flere opgaver til 1st level. Du bidrager også til at identificere tilbagevendende problemer, som vi sammen analyserer og udbedrer i driftsgruppen, ligesom du er med til at udarbejde nye SOP’ere.


Dine kvalifikationer
Vi søger en serviceminded person med et bredt IT-kendskab. Som person er du positiv og udadvendt med et naturligt drive for at få tingene til at ske. Derudover forventes:

  • 3+ års erfaring fra en lignende stilling – gerne i en international virksomhed
  • Bredt kendskab til diverse IT-teknologier og gerne erfaring med MS Server-produkter, Office 365 og Azure herunder specielt Azure monitorering.
  • Dansk og engelsk i skrift og tale, så du kan praktisere dokumentation på begge sprog
  • IT-certificeringer inden for flere MS-områder samt en grundlæggende ITIL-uddannelse, vil være en fordel
  • Når brugerne beder dig om hjælp, ved de, at problemet bliver løst – for du er typen, der tager ejerskab og følger opgaven til dørs. Selvom der kan være drøn på, tager du dig tiden til at lytte og sætte dig ind i brugernes situation. Du er struktureret, og formår at holde gang i flere sideløbende opgaver og samtidig sørge for, at dokumentationen er i orden.


    Arbejdsadresse
    Danish Agro, Kornmarken 1, 8464 Galten. .


    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.