3 dygtige social- og sundhedsassistenter til faste aftenvagter i nyt udekørende sundhedsfagligt team på botilbudsområdet i Københavns Kommune

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du være med på holdet og være med til at sætte dit præg, når vi igangsætter et helt nyt og ambitiøst tilbud til vores borgere på handicap- og psykiatriområdet? Er du uddannet social- og sundhedsassistent, og sætter du barren højt for det sundhedsfaglige arbejde? Trives du med at være ansvarshavende, at supervisere og lære fra dig? Hvis dette passer på dig, glæder vi os til at tage godt imod dig!

Et nyt sundhedsfagligt team
Vores nye udekørende sundhedsfaglige team er ved at starte op og får en vigtig rolle i forhold til at sikre høj kvalitet i det sundhedsfaglige arbejde på vores bosteder på handicap- og psykiatriområdet i København nordvest og på Amager. Teamet kommer til at bestå af en erfaren leder samt 2 sygeplejersker og 6 social- og sundhedsassistenter.

Alle i teamet vil være nye for hinanden og motiverede til at skabe det bedste tilbud til borgerne og et godt samarbejde. At teamet er nyetableret giver mulighed for, at I sammen kan sætte jeres præg på arbejdet og skabe et stærkt arbejdsfællesskab. Jeres fælles sundhedsfaglige baggrund giver samtidig mulighed for, at I løbende lærer af hinanden og sammen styrker og udvikler jeres kompetencer.

Borgeren i centrum
Målgruppen er borgere, der alle bor på et botilbud, og som enten har en omfattende psykisk eller fysisk funktionsnedsættelse og/eller en psykiatrisk diagnose. Målet for vores arbejde er at give borgerne den bedst mulige tilværelse præget af livskvalitet.

Fælles for borgerne er, at de har behov for både pædagogisk og sundhedsfaglig støtte og hjælp. Dine kollegaer på bostederne arbejder derfor tværfagligt og er typisk pædagoger, sygeplejersker, social- og sundhedshjælpere og -assistenter samt omsorgsmedarbejdere. Da der er faste medarbejdere på bostederne, som kender borgerne, vil du altid have mulighed for at gå i dialog og sparring med dem.

Gode rammer i jobbet
Hos os får du mulighed for at være med til at forme indholdet og sætte dit præg på et afvekslende og meningsfuldt job, hvor du gør en vigtig forskel.

Vi tilbyder desuden

  • Kendte arbejdstider på 28 timer/uge, hvor du kører aftenvagt i tidsrummet 14.00-22.00 i et fast 5-2 vagtrul. Arbejdet kan dermed tilpasses et fritids- eller familieliv. Når du møder, vil der være fælles faglig refleksion samt kollegial og ledelsesmæssig sparring.
  • Du vil få en fast makker, og dit team vil få base på et af botilbuddene i nordvest. Sammen med din makker vurderer du behovet for supervision/understøttelse af de sundhedsfaglige opgaver for dine kollegaer på botilbuddene.
  • Du kan vælge at køre i egen bil og få betaling for kørselsudgifter, låne en bil eller få din egen el-cykel til brug i arbejdet. Det er ikke et krav, at du har kørekort.
  • En ansvarshavende funktion, hvor du får rig mulighed for at bruge dig selv og din faglighed i et spændende og udviklende læringsmiljø med systematiseret kompetenceudvikling, kurser og uddannelse.  
  • En lærende organisation med feedbackkultur, hvor vi har fokus på, at alle holder sig fagligt ajour og systematisk deler viden.
  • Tillidsbaseret ledelse, der har fokus på faglighed, trivsel og arbejdsmiljø.
  • Et veltilrettelagt introforløb.

Dine opgaver
Dine ansvarsområder og opgaver er følgende

  • Sundhedsfagligt lederskab ift. understøttelse af personalet på botilbuddene.
  • Sparringspartner for det pædagogiske og sundhedsfaglige personale på bostederne i forhold til den sundhedsfaglige pleje på botilbuddet, herunder dokumentation, hygiejne, observationer m.m.
  • Sundhedsfagligt samarbejde og refleksion med botilbuddets fastansatte sygeplejerske og social- og sundhedsassistenter.
  • Undervisning og situationsbestemt vejledning for borgere, pårørende og kollegaer.
  • Udarbejde, følge, evaluere og afslutte plejeplaner og sundhedsfaglig dokumentation.
  • Udføre sygeplejefaglige opgaver såsom sårpleje, kateterpleje, sondepleje, hygiejne m.m. i stabile, akutte og pleje- og behandlingsforløb samt i forebyggende, rehabiliterende og pallierende forløb.
  • Tage ansvar for og håndtere beslutningstagning indenfor en rammedelegation i stabile pleje- og behandlingsforløb samt involvere relevante fagprofessionelle samarbejdspartnere ved et tæt samarbejde med læge, speciallæger og hospitaler.
  • Varetage opgaver i forbindelse med medicinhåndtering, f.eks. dosering af medicin, injektion samt egenkontrol m.m. 

Vores forventninger
Du skal trives med at tage et medansvar for et udviklende arbejdsfællesskab og videndeling. Vi forventer desuden, at du kan gå foran og træffe selvstændige beslutninger og have blik for at skabe en stabil og balanceret daglig opgaveløsning.  

Vi søger dig, der

  • har autorisation som social- og sundhedsassistent og er ambitiøs på dit fags vegne
  • kan sikre en god kommunikation med kollegaer, beboere og pårørende  
  • er velbevandret i dokumentionsarbejde og i at udarbejde sundhedsfaglige planer – gerne i Domus, som er dokumentationssystemet
  • kan samarbejde professionelt og bidrage til et sundt arbejdsmiljø  
  • har gode it-kundskaber og er en god skriftlig og mundtlig formidler
  • har erfaring fra handicap- eller psykiatriområdet – dette er dog ikke et krav, da vi gerne giver dig den fornødne viden

Løn- og ansættelsesforhold  
Løn efter gældende overenskomst og principper for Ny Løn med tillæg for din ansvarshavende funktion og særlige opgaver. Stillingerne er på 28 timer ugentligt i fast aftenvagt.  Tiltrædelse snarest, men vi venter gerne på den rette. Vi indhenter referencer og straffeattest i forbindelse med ansættelsesprocessen.  

Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning.

Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte leder Lene Mia Christiansen på 2461 8942.

Søg via linket senest søndag den 15. maj 2022

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


3 dygtige social- og sundhedsassistenter til faste aftenvagter i nyt udekørende sundhedsfagligt team på botilbudsområdet i Københavns Kommune

Vil du være med på holdet og være med til at sætte dit præg, når vi igangsætter et helt nyt og ambitiøst tilbud til vores borgere på handicap- og psykiatriområdet? Er du uddannet social- og sundhedsassistent, og sætter du barren højt for det sundhedsfaglige arbejde? Trives du med at være ansvarshavende, at supervisere og lære fra dig? Hvis dette passer på dig, glæder vi os til at tage godt imod dig!

Et nyt sundhedsfagligt team
Vores nye udekørende sundhedsfaglige team er ved at starte op og får en vigtig rolle i forhold til at sikre høj kvalitet i det sundhedsfaglige arbejde på vores bosteder på handicap- og psykiatriområdet i København nordvest og på Amager. Teamet kommer til at bestå af en erfaren leder samt 2 sygeplejersker og 6 social- og sundhedsassistenter.

Alle i teamet vil være nye for hinanden og motiverede til at skabe det bedste tilbud til borgerne og et godt samarbejde. At teamet er nyetableret giver mulighed for, at I sammen kan sætte jeres præg på arbejdet og skabe et stærkt arbejdsfællesskab. Jeres fælles sundhedsfaglige baggrund giver samtidig mulighed for, at I løbende lærer af hinanden og sammen styrker og udvikler jeres kompetencer.

Borgeren i centrum
Målgruppen er borgere, der alle bor på et botilbud, og som enten har en omfattende psykisk eller fysisk funktionsnedsættelse og/eller en psykiatrisk diagnose. Målet for vores arbejde er at give borgerne den bedst mulige tilværelse præget af livskvalitet.

Fælles for borgerne er, at de har behov for både pædagogisk og sundhedsfaglig støtte og hjælp. Dine kollegaer på bostederne arbejder derfor tværfagligt og er typisk pædagoger, sygeplejersker, social- og sundhedshjælpere og -assistenter samt omsorgsmedarbejdere. Da der er faste medarbejdere på bostederne, som kender borgerne, vil du altid have mulighed for at gå i dialog og sparring med dem.

Gode rammer i jobbet
Hos os får du mulighed for at være med til at forme indholdet og sætte dit præg på et afvekslende og meningsfuldt job, hvor du gør en vigtig forskel.

Vi tilbyder desuden

  • Kendte arbejdstider på 28 timer/uge, hvor du kører aftenvagt i tidsrummet 14.00-22.00 i et fast 5-2 vagtrul. Arbejdet kan dermed tilpasses et fritids- eller familieliv. Når du møder, vil der være fælles faglig refleksion samt kollegial og ledelsesmæssig sparring.
  • Du vil få en fast makker, og dit team vil få base på et af botilbuddene i nordvest. Sammen med din makker vurderer du behovet for supervision/understøttelse af de sundhedsfaglige opgaver for dine kollegaer på botilbuddene.
  • Du kan vælge at køre i egen bil og få betaling for kørselsudgifter, låne en bil eller få din egen el-cykel til brug i arbejdet. Det er ikke et krav, at du har kørekort.
  • En ansvarshavende funktion, hvor du får rig mulighed for at bruge dig selv og din faglighed i et spændende og udviklende læringsmiljø med systematiseret kompetenceudvikling, kurser og uddannelse.  
  • En lærende organisation med feedbackkultur, hvor vi har fokus på, at alle holder sig fagligt ajour og systematisk deler viden.
  • Tillidsbaseret ledelse, der har fokus på faglighed, trivsel og arbejdsmiljø.
  • Et veltilrettelagt introforløb.

Dine opgaver
Dine ansvarsområder og opgaver er følgende

  • Sundhedsfagligt lederskab ift. understøttelse af personalet på botilbuddene.
  • Sparringspartner for det pædagogiske og sundhedsfaglige personale på bostederne i forhold til den sundhedsfaglige pleje på botilbuddet, herunder dokumentation, hygiejne, observationer m.m.
  • Sundhedsfagligt samarbejde og refleksion med botilbuddets fastansatte sygeplejerske og social- og sundhedsassistenter.
  • Undervisning og situationsbestemt vejledning for borgere, pårørende og kollegaer.
  • Udarbejde, følge, evaluere og afslutte plejeplaner og sundhedsfaglig dokumentation.
  • Udføre sygeplejefaglige opgaver såsom sårpleje, kateterpleje, sondepleje, hygiejne m.m. i stabile, akutte og pleje- og behandlingsforløb samt i forebyggende, rehabiliterende og pallierende forløb.
  • Tage ansvar for og håndtere beslutningstagning indenfor en rammedelegation i stabile pleje- og behandlingsforløb samt involvere relevante fagprofessionelle samarbejdspartnere ved et tæt samarbejde med læge, speciallæger og hospitaler.
  • Varetage opgaver i forbindelse med medicinhåndtering, f.eks. dosering af medicin, injektion samt egenkontrol m.m. 

Vores forventninger
Du skal trives med at tage et medansvar for et udviklende arbejdsfællesskab og videndeling. Vi forventer desuden, at du kan gå foran og træffe selvstændige beslutninger og have blik for at skabe en stabil og balanceret daglig opgaveløsning.  

Vi søger dig, der

  • har autorisation som social- og sundhedsassistent og er ambitiøs på dit fags vegne
  • kan sikre en god kommunikation med kollegaer, beboere og pårørende  
  • er velbevandret i dokumentionsarbejde og i at udarbejde sundhedsfaglige planer – gerne i Domus, som er dokumentationssystemet
  • kan samarbejde professionelt og bidrage til et sundt arbejdsmiljø  
  • har gode it-kundskaber og er en god skriftlig og mundtlig formidler
  • har erfaring fra handicap- eller psykiatriområdet – dette er dog ikke et krav, da vi gerne giver dig den fornødne viden

Løn- og ansættelsesforhold  
Løn efter gældende overenskomst og principper for Ny Løn med tillæg for din ansvarshavende funktion og særlige opgaver. Stillingerne er på 28 timer ugentligt i fast aftenvagt.  Tiltrædelse snarest, men vi venter gerne på den rette. Vi indhenter referencer og straffeattest i forbindelse med ansættelsesprocessen.  

Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning.

Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte leder Lene Mia Christiansen på 2461 8942.

Søg via linket senest søndag den 15. maj 2022

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.