Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

3 kontorelever til Greve Kommune

Vi søger kontorelever til Center for Job & Socialservice, Center for Politik, Organisation & Borgerbetjening og Center for Børn & Familier pr. 1. september 2020.


Som kontorelev i Greve Kommune bliver du en del af en politisk styret organisation, hvor effektivitet og digitalisering er en del af hverdagen. Du får en spændende og alsidig kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil opleve et miks af en række faste opgaver, som du selvstændigt får ansvaret for og en række udviklingsforløb, hvor du får muligheden for at prøve forskellige fagområder inden for administration, sagsbehandling, journalisering, formidling og økonomi.

Vi tilbyder dig en meningsfuld, sjov og lærerig uddannelse, der kvalificerer dig til et job efter endt elevtid. Du får en tempofyldt og varierende arbejdsdag med stor kontaktflade til flere faggrupper på tværs af organisationen.

Vi vægter tryghed i ansættelsen og en elevuddannelse, som er målrettet. Du vil derfor få tilknyttet en elevvejleder, der følger dig gennem dine elevforløb, og du bliver oplært af fagligt dygtige oplæringsansvarlige. Dit elevforløb vil følge en uddannelsesplan, og der vil løbende blive afholdt evalueringssamtaler, så vi sikrer kvalitet og udvikling i dit uddannelsesforløb.

?Center for Job & Socialservice

Som elev hos os bliver du en del af en alsidig arbejdsplads med meningsfulde opgaver. Vi favner bredt og er ansvarlige for kommunens indsats på beskæftigelsesområdet og på det specialiserede voksenområde. Vores største opgave er at understøtte centerets rådgivere - dette gøres bl.a. ved at sikre, at borgernes og virksomhedernes henvendelser kommer til rette sagsbehandler, samt at sikre en stabil drift og en god brugervenlighed i fagsystemerne.

I din elevtid vil du primært være tilknyttet Administrativt team, men du vil også komme rundt i andre teams. Du skal bl.a. varetage personlige, telefoniske og skriftlige henvendelser fra borgere, virksomheder og samarbejdspartnere. Derudover skal du løse rutinemæssige administrative opgaver, som fx journalisering, indkaldelser og udarbejdelse af ledelsesinformation.

Hos os sikrer vi, at den lovmedholdelige rettidighed for samtaler i Jobcenteret overholdes. Derudover har vi det primære ansvar for rekvirering af børneattester i forbindelse med den politisk bestemte straks aktivering af borgere på hhv. kontanthjælp og uddannelseshjælp.

Vi er en dynamisk og spændende arbejdsplads, der er i konstant udvikling. Omgangstonen er uformel, der er plads til faglige diskussioner, refleksion og personlig udvikling. Hos os er to dage ikke ens, og vi bruger vores tværfaglige samarbejde til hver dag at gøre en forskel for den enkelte borger.

Du kan med din nysgerrighed, din empatiske tilgang til borgeren og dit engagement i de mere rutineprægede opgaver være med til at gøre en forskel i Center for Job & Socialservice.

Center for Politik, Organisation & Borgerbetjening

Center for POB er et center, der både har borgerrettede aktiviteter samt ansvaret for at servicere byråd, direktion og hele organisationen. Centret består af følgende enheder: Borgerservice, Kultur & Fritid, Organisationsudvikling, Byrådssekretariatet, It og Digitalisering.

Som elev i Center for POB vil du i løbet af din praktikperiode komme rundt til Borgerservice og Kultur & Fritid.

I løbet af din elevtid kommer du til at arbejde med sagsbehandling inden for pas/kørekort, pension, kropsbårne hjælpemidler, folkeregister, vielser samt opgaver inden for økonomi og bestilling af varer. Du får både den direkte borgerkontakt, når man har ekspeditioner og de telefoniske henvendelser, når man sidder på sin egen plads.

I Kultur & Fritid vil du få erfaring med tilskudsadministration til foreninger, fordeling af lokaler til foreninger, hjemmeside/foreningsportalen, kommunikation generelt og planlægge og gennemføre events. Igennem de administrative områder får du kontakt med både foreninger, borgere og andre ansatte i kommunen (fx på skolerne).

Center for Børn & Familier

Vil du være en del af en positiv, varm, ambitiøs og stolt kultur, hvor vi vægter faglighed og ansvarlighed højt?

Du bliver en del af Familierådgivningen i Center for Børn & Familier. Hos os arbejder vi med rådgivning til familier med børn og unge i indlæringsmæssige, sociale og adfærdsmæssige vanskeligheder.

I din elevtid kommer du bl.a. til at arbejde med at betale regninger og journalisere i vores fagsystemer. Derudover skal du udfærdige kontrakter. Du vil få en del telefonkontakt til borgere, ligesom du vil få dine faste kontoropgaver, herunder fordeling af post og regninger, fogedsager og indhentning af lægeudtalelser.

Du vil få et tæt samarbejde med de administrative medarbejdere og familierådgiverne i afdelingen. Derudover består afdelingen af gademedarbejdere, familieplejekonsulenter og en ledelse.

Vi er en afdeling, som kendetegnes ved, at der er plads til humor. Vi lægger stor vægt på sociale arrangementer, og vi er gode til at komplementere og hjælpe hinanden.

Om dig

Som person er det vigtigt, at du har gode samarbejdsevner, har en høj arbejdsmoral, er nysgerrig og tør gå nye veje, og så motiveres du af at yde en god service. Vi forventer, at du brænder for at vise os dit engagement i opgaveløsningen, at du er interesseret i at lære, er kvalitetsbevidst og er god til at overholde deadlines.

Du har gode It-kompetencer, herunder kendskab til Office pakken, har flair for tal og kommunikation og er god til at formulere dig, både mundtligt og skriftligt.

Du har bestået eller forventer at bestå:

  • EUX merkantil med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialer
  • HTX, STX eller HF der er suppleret EUS kontorretning
  • HHX
  • HG2, HGV eller HGS med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialer opnået før 1. august 2015
?Er du over 25 år, er startet på uddannelsen efter 1. august 2015 og har relevant erhvervserfaring/uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af studievejlederen på en handelsskole. Realkompetencevurdering, skal du vedlægge din ansøgning.

?Øvrige oplysninger

Du bliver ansat efter overenskomsten for administration og It indgået mellem KL og HK/Kommunal. Arbejdstiden udgør 37 timer pr. uge. Lønnen udgør pr. 01.01.2020 på 1. år 14.695,63 pr. måned og på 2. år kr. 15.467,09 for elever under 25 år. Er du over 25 år er lønnen kr. 21.850,08 pr. måned.

Når du søger jobbet, skal du vælge, hvilket center du søger elevplads i. Ønsker du at søge elevplads i flere centre, skal du vedlægge en ansøgning pr. center. Vi forventer at modtage en motiveret ansøgning, et CV og aktuelle eksamensbeviser. Du kan uploade dine ansøgninger under ”Dokumenter”.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte elevkoordinator Camilla Winther Petersen på telefon 4397 9284 eller kontorelev Maria Tullin på telefon 4397 3885.

Du kan læse mere om Greve Kommune og de enkelte centre på www.greve.dk.

Vi afholder to samtalerunder i uge 11 og 12. I forbindelse med 2. samtale gør vi brug af en faglig case.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330168462Phoenix-b60a5c6f12020-01-31T00:00:003 kontorelever til Greve KommuneVi søger kontorelever til Center for Job & Socialservice, Center for Politik, Organisation & Borgerbetjening og Center for Børn & Familier pr. 1. september 2020.


Som kontorelev i Greve Kommune bliver du en del af en politisk styret organisation, hvor effektivitet og digitalisering er en del af hverdagen. Du får en spændende og alsidig kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil opleve et miks af en række faste opgaver, som du selvstændigt får ansvaret for og en række udviklingsforløb, hvor du får muligheden for at prøve forskellige fagområder inden for administration, sagsbehandling, journalisering, formidling og økonomi.

Vi tilbyder dig en meningsfuld, sjov og lærerig uddannelse, der kvalificerer dig til et job efter endt elevtid. Du får en tempofyldt og varierende arbejdsdag med stor kontaktflade til flere faggrupper på tværs af organisationen.

Vi vægter tryghed i ansættelsen og en elevuddannelse, som er målrettet. Du vil derfor få tilknyttet en elevvejleder, der følger dig gennem dine elevforløb, og du bliver oplært af fagligt dygtige oplæringsansvarlige. Dit elevforløb vil følge en uddannelsesplan, og der vil løbende blive afholdt evalueringssamtaler, så vi sikrer kvalitet og udvikling i dit uddannelsesforløb.

?Center for Job & Socialservice

Som elev hos os bliver du en del af en alsidig arbejdsplads med meningsfulde opgaver. Vi favner bredt og er ansvarlige for kommunens indsats på beskæftigelsesområdet og på det specialiserede voksenområde. Vores største opgave er at understøtte centerets rådgivere - dette gøres bl.a. ved at sikre, at borgernes og virksomhedernes henvendelser kommer til rette sagsbehandler, samt at sikre en stabil drift og en god brugervenlighed i fagsystemerne.

I din elevtid vil du primært være tilknyttet Administrativt team, men du vil også komme rundt i andre teams. Du skal bl.a. varetage personlige, telefoniske og skriftlige henvendelser fra borgere, virksomheder og samarbejdspartnere. Derudover skal du løse rutinemæssige administrative opgaver, som fx journalisering, indkaldelser og udarbejdelse af ledelsesinformation.

Hos os sikrer vi, at den lovmedholdelige rettidighed for samtaler i Jobcenteret overholdes. Derudover har vi det primære ansvar for rekvirering af børneattester i forbindelse med den politisk bestemte straks aktivering af borgere på hhv. kontanthjælp og uddannelseshjælp.

Vi er en dynamisk og spændende arbejdsplads, der er i konstant udvikling. Omgangstonen er uformel, der er plads til faglige diskussioner, refleksion og personlig udvikling. Hos os er to dage ikke ens, og vi bruger vores tværfaglige samarbejde til hver dag at gøre en forskel for den enkelte borger.

Du kan med din nysgerrighed, din empatiske tilgang til borgeren og dit engagement i de mere rutineprægede opgaver være med til at gøre en forskel i Center for Job & Socialservice.

Center for Politik, Organisation & Borgerbetjening

Center for POB er et center, der både har borgerrettede aktiviteter samt ansvaret for at servicere byråd, direktion og hele organisationen. Centret består af følgende enheder: Borgerservice, Kultur & Fritid, Organisationsudvikling, Byrådssekretariatet, It og Digitalisering.

Som elev i Center for POB vil du i løbet af din praktikperiode komme rundt til Borgerservice og Kultur & Fritid.

I løbet af din elevtid kommer du til at arbejde med sagsbehandling inden for pas/kørekort, pension, kropsbårne hjælpemidler, folkeregister, vielser samt opgaver inden for økonomi og bestilling af varer. Du får både den direkte borgerkontakt, når man har ekspeditioner og de telefoniske henvendelser, når man sidder på sin egen plads.

I Kultur & Fritid vil du få erfaring med tilskudsadministration til foreninger, fordeling af lokaler til foreninger, hjemmeside/foreningsportalen, kommunikation generelt og planlægge og gennemføre events. Igennem de administrative områder får du kontakt med både foreninger, borgere og andre ansatte i kommunen (fx på skolerne).

Center for Børn & Familier

Vil du være en del af en positiv, varm, ambitiøs og stolt kultur, hvor vi vægter faglighed og ansvarlighed højt?

Du bliver en del af Familierådgivningen i Center for Børn & Familier. Hos os arbejder vi med rådgivning til familier med børn og unge i indlæringsmæssige, sociale og adfærdsmæssige vanskeligheder.

I din elevtid kommer du bl.a. til at arbejde med at betale regninger og journalisere i vores fagsystemer. Derudover skal du udfærdige kontrakter. Du vil få en del telefonkontakt til borgere, ligesom du vil få dine faste kontoropgaver, herunder fordeling af post og regninger, fogedsager og indhentning af lægeudtalelser.

Du vil få et tæt samarbejde med de administrative medarbejdere og familierådgiverne i afdelingen. Derudover består afdelingen af gademedarbejdere, familieplejekonsulenter og en ledelse.

Vi er en afdeling, som kendetegnes ved, at der er plads til humor. Vi lægger stor vægt på sociale arrangementer, og vi er gode til at komplementere og hjælpe hinanden.

Om dig

Som person er det vigtigt, at du har gode samarbejdsevner, har en høj arbejdsmoral, er nysgerrig og tør gå nye veje, og så motiveres du af at yde en god service. Vi forventer, at du brænder for at vise os dit engagement i opgaveløsningen, at du er interesseret i at lære, er kvalitetsbevidst og er god til at overholde deadlines.

Du har gode It-kompetencer, herunder kendskab til Office pakken, har flair for tal og kommunikation og er god til at formulere dig, både mundtligt og skriftligt.

Du har bestået eller forventer at bestå:

  • EUX merkantil med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialer
  • HTX, STX eller HF der er suppleret EUS kontorretning
  • HHX
  • HG2, HGV eller HGS med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialer opnået før 1. august 2015
?Er du over 25 år, er startet på uddannelsen efter 1. august 2015 og har relevant erhvervserfaring/uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af studievejlederen på en handelsskole. Realkompetencevurdering, skal du vedlægge din ansøgning.

?Øvrige oplysninger

Du bliver ansat efter overenskomsten for administration og It indgået mellem KL og HK/Kommunal. Arbejdstiden udgør 37 timer pr. uge. Lønnen udgør pr. 01.01.2020 på 1. år 14.695,63 pr. måned og på 2. år kr. 15.467,09 for elever under 25 år. Er du over 25 år er lønnen kr. 21.850,08 pr. måned.

Når du søger jobbet, skal du vælge, hvilket center du søger elevplads i. Ønsker du at søge elevplads i flere centre, skal du vedlægge en ansøgning pr. center. Vi forventer at modtage en motiveret ansøgning, et CV og aktuelle eksamensbeviser. Du kan uploade dine ansøgninger under ”Dokumenter”.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte elevkoordinator Camilla Winther Petersen på telefon 4397 9284 eller kontorelev Maria Tullin på telefon 4397 3885.

Du kan læse mere om Greve Kommune og de enkelte centre på www.greve.dk.

Vi afholder to samtalerunder i uge 11 og 12. I forbindelse med 2. samtale gør vi brug af en faglig case.

2020-02-17T22:00:21.690 Vi søger kontorelever til Center for Job Socialservice, Center for Politik, Organisation Borgerbetjening og Center for Børn Familier pr. 1. september 2020. Som kontorelev i Greve Kommune bliver du en del af en politisk styret organisation, hvor effektivitet og digitalisering er en del af hverdagen. Du får en spændende og alsidig kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil opleve et miks af en række faste opgaver, som du selvstændigt får ansvaret for og en række udviklingsforløb, hvor du får muligheden for at prøve forskellige fagområder inden for administration, sagsbehandling, journalisering, formidling og økonomi. Vi tilbyder dig en meningsfuld, sjov og lærerig uddannelse, der kvalificerer dig til et job efter endt elevtid. Du får en tempofyldt og varierende arbejdsdag med stor kontaktflade til flere faggrupper på tværs af organisationen. Vi vægter tryghed i ansættelsen og en elevuddannelse, som er målrettet. Du vil derfor få tilknyttet en elevvejleder, der følger dig gennem dine elevforløb, og du bliver oplært af fagligt dygtige oplæringsansvarlige. Dit elevforløb vil følge en uddannelsesplan, og der vil løbende blive afholdt evalueringssamtaler, så vi sikrer kvalitet og udvikling i dit uddannelsesforløb. ?Center for Job Socialservice Som elev hos os bliver du en del af en alsidig arbejdsplads med meningsfulde opgaver. Vi favner bredt og er ansvarlige for kommunens indsats på beskæftigelsesområdet og på det specialiserede voksenområde. Vores største opgave er at understøtte centerets rådgivere - dette gøres bl.a. ved at sikre, at borgernes og virksomhedernes henvendelser kommer til rette sagsbehandler, samt at sikre en stabil drift og en god brugervenlighed i fagsystemerne. I din elevtid vil du primært være tilknyttet Administrativt team, men du vil også komme rundt i andre teams. Du skal bl.a. varetage personlige, telefoniske og skriftlige henvendelser fra borgere, virksomheder og samarbejdspartnere. Derudover skal du løse rutinemæssige administrative opgaver, som fx journalisering, indkaldelser og udarbejdelse af ledelsesinformation. Hos os sikrer vi, at den lovmedholdelige rettidighed for samtaler i Jobcenteret overholdes. Derudover har vi det primære ansvar for rekvirering af børneattester i forbindelse med den politisk bestemte straks aktivering af borgere på hhv. kontanthjælp og uddannelseshjælp. Vi er en dynamisk og spændende arbejdsplads, der er i konstant udvikling. Omgangstonen er uformel, der er plads til faglige diskussioner, refleksion og personlig udvikling. Hos os er to dage ikke ens, og vi bruger vores tværfaglige samarbejde til hver dag at gøre en forskel for den enkelte borger. Du kan med din nysgerrighed, din empatiske tilgang til borgeren og dit engagement i de mere rutineprægede opgaver være med til at gøre en forskel i Center for Job Socialservice. Center for Politik, Organisation Borgerbetjening Center for POB er et center, der både har borgerrettede aktiviteter samt ansvaret for at servicere byråd, direktion og hele organisationen. Centret består af følgende enheder: Borgerservice, Kultur Fritid, Organisationsudvikling, Byrådssekretariatet, It og Digitalisering. Som elev i Center for POB vil du i løbet af din praktikperiode komme rundt til Borgerservice og Kultur Fritid. I løbet af din elevtid kommer du til at arbejde med sagsbehandling inden for pas kørekort, pension, kropsbårne hjælpemidler, folkeregister, vielser samt opgaver inden for økonomi og bestilling af varer. Du får både den direkte borgerkontakt, når man har ekspeditioner og de telefoniske henvendelser, når man sidder på sin egen plads. I Kultur Fritid vil du få erfaring med tilskudsadministration til foreninger, fordeling af lokaler til foreninger, hjemmeside foreningsportalen, kommunikation generelt og planlægge og gennemføre events. Igennem de administrative områder får du kontakt med både foreninger, borgere og andre ansatte i kommunen (fx på skolerne). Center for Børn Familier Vil du være en del af en positiv, varm, ambitiøs og stolt kultur, hvor vi vægter faglighed og ansvarlighed højt? Du bliver en del af Familierådgivningen i Center for Børn Familier. Hos os arbejder vi med rådgivning til familier med børn og unge i indlæringsmæssige, sociale og adfærdsmæssige vanskeligheder. I din elevtid kommer du bl.a. til at arbejde med at betale regninger og journalisere i vores fagsystemer. Derudover skal du udfærdige kontrakter. Du vil få en del telefonkontakt til borgere, ligesom du vil få dine faste kontoropgaver, herunder fordeling af post og regninger, fogedsager og indhentning af lægeudtalelser. Du vil få et tæt samarbejde med de administrative medarbejdere og familierådgiverne i afdelingen. Derudover består afdelingen af gademedarbejdere, familieplejekonsulenter og en ledelse. Vi er en afdeling, som kendetegnes ved, at der er plads til humor. Vi lægger stor vægt på sociale arrangementer, og vi er gode til at komplementere og hjælpe hinanden. Om dig Som person er det vigtigt, at du har gode samarbejdsevner, har en høj arbejdsmoral, er nysgerrig og tør gå nye veje, og så motiveres du af at yde en god service. Vi forventer, at du brænder for at vise os dit engagement i opgaveløsningen, at du er interesseret i at lære, er kvalitetsbevidst og er god til at overholde deadlines. Du har gode It-kompetencer, herunder kendskab til Office pakken, har flair for tal og kommunikation og er god til at formulere dig, både mundtligt og skriftligt. Du har bestået eller forventer at bestå: EUX merkantil med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialer HTX, STX eller HF der er suppleret EUS kontorretning HHX HG2, HGV eller HGS med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialer opnået før 1. august 2015 ?Er du over 25 år, er startet på uddannelsen efter 1. august 2015 og har relevant erhvervserfaring uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af studievejlederen på en handelsskole. Realkompetencevurdering, skal du vedlægge din ansøgning. ?Øvrige oplysninger Du bliver ansat efter overenskomsten for administration og It indgået mellem KL og HK Kommunal. Arbejdstiden udgør 37 timer pr. uge. Lønnen udgør pr. 01.01.2020 på 1. år 14.695,63 pr. måned og på 2. år kr. 15.467,09 for elever under 25 år. Er du over 25 år er lønnen kr. 21.850,08 pr. måned. Når du søger jobbet, skal du vælge, hvilket center du søger elevplads i. Ønsker du at søge elevplads i flere centre, skal du vedlægge en ansøgning pr. center. Vi forventer at modtage en motiveret ansøgning, et CV og aktuelle eksamensbeviser. Du kan uploade dine ansøgninger under Dokumenter . Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte elevkoordinator Camilla Winther Petersen på telefon 4397 9284 eller kontorelev Maria Tullin på telefon 4397 3885. Du kan læse mere om Greve Kommune og de enkelte centre på www.greve.dk. Vi afholder to samtalerunder i uge 11 og 12. I forbindelse med 2. samtale gør vi brug af en faglig case.11Jobnetb60a5c6f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-23T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1169&ProjectId=145227&DepartmentId=18956&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGreve3702287Greve Rådhus11Rådhusholmen 102670GreveDKDanmark0
cwd@greve.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset10000895435JobNet5109184510918410030-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b60a5c6fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b60a5c6fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b60a5c6f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b60a5c6f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/10.jpg3 kontorelever til Greve Kommune12008971Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration364064463Camillacwd@greve.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK