Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

3 stillinger ved Group VH, Esbjerg

Vi søger motiverede kollegaere med interesse for at servicere og vejlede vore kunder over alt i verden. GroupVH er i dag en faglig stærk organisation med kompetente og engagerede kollegaere, så der er garanti for samarbejde og sparring for vore nye kollegaere.

Vi ønsker, at vore nye kollega besidder følgende profesionelle kompetencer:

  • Teknisk- eller håndværksmæssig uddannelse med solidt kendskab til mekanik
  • Behersker engelsk og tysk i skrift og tale
  • Fornemmelse for godt købmandsskab
  • Kendskab til XAL ERP og Office pakken vil være en fordel, men ikke et krav
  • Gerne erfaring fra reparation- eller reservedelsbranchen

1) Teknisk support

- Teknisk hjælp til salg

- Udarbejdelse af styklister

- Stor hydraulisk forståelse

- Teknisk vejledning af kunder

- Oprettelse af reperationssager og prisfastsættelse

 

2) Produktions-tekniker

- Oprette simple styklister

- Assistent til teststand

- Udføre reperations opgørelser

- Retur disk / produktion

 

3) PTA assistent

- Udarbejdelse af typeskilte

- Produktionsplanlægning

- Sikkerhedsopgaver

- ISO Vedligeholdelse

 

Group VH er en virksomhed med fokus på udvikling af både virksomhed, såvel som medarbejdere. Derfor skal du ikke tøve med at søge, hvis du netop har afsluttet en videregående uddannelse inden for mekanik og brændende ønsker en karriere inden for vores felt. Der bliver sørget for, en grundig oplæring.

Den ideelle kandidat er imødekommende, fleksibel og samarbejdsorienteret.
Du arbejder struktureret og er ikke bange for at kaste dig ud i nye opgaver.
Samtidig sætter du en ære i at have styr på tingene og udføre dine arbejdsopgaver med præcision. Du er teamplayer, en god kollega, har et positivt livssyn, godt humør og en lyst til at engagere dig i virksomhedens fremtid og udvikling.

Ansøgningfrist er 28. februar 2019.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte virksomhedens Salgsdirektør, Tonny Gjettermann (+45 30 82 94 77) eller Produktiondirektør, Johnny Jessing (+45 20 29 30 77).

Sådan ansøger du

Kan du se dig selv i ovennævnte stilling og finder du jobbet interessant, så send os
en motiveret ansøgning og CV til: job@vh.dk – mærket "Teknisk Support" i emnefeltet.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329937310Phoenix-c9b4134212019-01-07T00:00:003 stillinger ved Group VH, Esbjerg

Vi søger motiverede kollegaere med interesse for at servicere og vejlede vore kunder over alt i verden. GroupVH er i dag en faglig stærk organisation med kompetente og engagerede kollegaere, så der er garanti for samarbejde og sparring for vore nye kollegaere.

Vi ønsker, at vore nye kollega besidder følgende profesionelle kompetencer:

  • Teknisk- eller håndværksmæssig uddannelse med solidt kendskab til mekanik
  • Behersker engelsk og tysk i skrift og tale
  • Fornemmelse for godt købmandsskab
  • Kendskab til XAL ERP og Office pakken vil være en fordel, men ikke et krav
  • Gerne erfaring fra reparation- eller reservedelsbranchen

1) Teknisk support

- Teknisk hjælp til salg

- Udarbejdelse af styklister

- Stor hydraulisk forståelse

- Teknisk vejledning af kunder

- Oprettelse af reperationssager og prisfastsættelse

 

2) Produktions-tekniker

- Oprette simple styklister

- Assistent til teststand

- Udføre reperations opgørelser

- Retur disk / produktion

 

3) PTA assistent

- Udarbejdelse af typeskilte

- Produktionsplanlægning

- Sikkerhedsopgaver

- ISO Vedligeholdelse

 

Group VH er en virksomhed med fokus på udvikling af både virksomhed, såvel som medarbejdere. Derfor skal du ikke tøve med at søge, hvis du netop har afsluttet en videregående uddannelse inden for mekanik og brændende ønsker en karriere inden for vores felt. Der bliver sørget for, en grundig oplæring.

Den ideelle kandidat er imødekommende, fleksibel og samarbejdsorienteret.
Du arbejder struktureret og er ikke bange for at kaste dig ud i nye opgaver.
Samtidig sætter du en ære i at have styr på tingene og udføre dine arbejdsopgaver med præcision. Du er teamplayer, en god kollega, har et positivt livssyn, godt humør og en lyst til at engagere dig i virksomhedens fremtid og udvikling.

Ansøgningfrist er 28. februar 2019.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte virksomhedens Salgsdirektør, Tonny Gjettermann (+45 30 82 94 77) eller Produktiondirektør, Johnny Jessing (+45 20 29 30 77).

Sådan ansøger du

Kan du se dig selv i ovennævnte stilling og finder du jobbet interessant, så send os
en motiveret ansøgning og CV til: job@vh.dk – mærket "Teknisk Support" i emnefeltet.

2019-03-01T00:50:32.590 Vi søger motiverede kollegaere med interesse for at servicere og vejlede vore kunder over alt i verden. GroupVH er i dag en faglig stærk organisation med kompetente og engagerede kollegaere, så der er garanti for samarbejde og sparring for vore nye kollegaere. Vi ønsker, at vore nye kollega besidder følgende profesionelle kompetencer: Teknisk- eller håndværksmæssig uddannelse med solidt kendskab til mekanik Behersker engelsk og tysk i skrift og tale Fornemmelse for godt købmandsskab Kendskab til XAL ERP og Office pakken vil være en fordel, men ikke et krav Gerne erfaring fra reparation- eller reservedelsbranchen 1) Teknisk support - Teknisk hjælp til salg - Udarbejdelse af styklister - Stor hydraulisk forståelse - Teknisk vejledning af kunder - Oprettelse af reperationssager og prisfastsættelse 2) Produktions-tekniker - Oprette simple styklister - Assistent til teststand - Udføre reperations opgørelser - Retur disk produktion 3) PTA assistent - Udarbejdelse af typeskilte - Produktionsplanlægning - Sikkerhedsopgaver - ISO Vedligeholdelse Group VH er en virksomhed med fokus på udvikling af både virksomhed, såvel som medarbejdere. Derfor skal du ikke tøve med at søge, hvis du netop har afsluttet en videregående uddannelse inden for mekanik og brændende ønsker en karriere inden for vores felt. Der bliver sørget for, en grundig oplæring. Den ideelle kandidat er imødekommende, fleksibel og samarbejdsorienteret. Du arbejder struktureret og er ikke bange for at kaste dig ud i nye opgaver. Samtidig sætter du en ære i at have styr på tingene og udføre dine arbejdsopgaver med præcision. Du er teamplayer, en god kollega, har et positivt livssyn, godt humør og en lyst til at engagere dig i virksomhedens fremtid og udvikling. Ansøgningfrist er 28. februar 2019. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte virksomhedens Salgsdirektør, Tonny Gjettermann ( 45 30 82 94 77) eller Produktiondirektør, Johnny Jessing ( 45 20 29 30 77). Sådan ansøger du Kan du se dig selv i ovennævnte stilling og finder du jobbet interessant, så send os en motiveret ansøgning og CV til: job@vh.dk mærket Teknisk Support i emnefeltet.11Jobnetc9b41342100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-28T00:00:000000http://groupvh.com/Jobs/0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3429517GroupVH A/S11Glarmestervej 56710Esbjerg VDKDanmark0
tg@vh.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent689141JobNet492639249263921000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9b41342https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9b41342https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9b41342&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9b41342&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpg3 stillinger ved Group VH, Esbjerg12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg359987112Tonnytg@vh.dkDKDanmarkDKDanmark330088003Erfaren kundeserviceassistent søges til Hydra-Grene, SkjernRobot Til vores kundeservice søger vi en serviceminded kundeserviceassistent med erfaring i reklamationsbehandling. Stillingen er på Hydra-Grenes hovedkontor i Skjern og er med tiltrædelse snarest muligt. Som kundeserviceassistent bliver du en del af Hydra-Grenes velfungerende kundeserviceafdeling, hvor du sammen med dine kolleger i afdelingen bliver ansvarlig for servicering og vurdering af reklamationer. Du vil få ansvaret for at vurdere de indkomne sager, registrere dem i vores IT-systemer og sikre løbende og vedholdende opfølgning herpå. Dine primære opgaver bliver: Reklamationsbehandling herunder root cause analyser, hvor vi anvender værktøjerne 5 x Hvorfor og Fiskebensdiagrammet . 8D-rapportering Efterlysning af varer hos vores distributører Reklamationsbehandling mod vores distributører Returvarebehandling Diverse ad hoc-opgaver Vi forventer, at: Du har erfaring og rutine med reklamationsbehandling. I vores reklamationsbehandling anvender vi bl.a. værktøjerne 5 x Hvorfor og fiskebensdiagrammet. Det vil derfor være en fordel med kendskab til disse værktøjer. Du er fortrolig med brugen af Office 365, og du har kendskab til Microsoft Dynamics AX 2012. Desuden vil det være en fordel, hvis du også har kendskab til kvalitetsstyringssystemet Sherlock. Du formulerer dig professionelt og fejlfrit på dansk og engelsk. Hvis du samtidig har kendskab til tysk, så vil det være et plus. Som person er du selvstændig, initiativrig og vedholdende. Du har fokus på detaljen, arbejder struktureret og formår at holde flere bolde i luften på n gang. Du sætter en ære i at sætte i gang, følge op og færdiggøre opgaver. Vi tilbyder: En fuldtidsstilling med spændende udfordringer i en international virksomhed med en uformel omgangstone, godt humør og engagerede kolleger i et travlt og uhøjtideligt miljø.

Til vores kundeservice søger vi en serviceminded kundeserviceassistent med erfaring i reklamationsbehandling. Stillingen er på Hydra-Grenes hovedkontor i Skjern og er med tiltrædelse snarest muligt.

Som kundeserviceassistent bliver du en del af Hydra-Grenes velfungerende kundeserviceafdeling, hvor du – sammen med dine kolleger i afdelingen – bliver ansvarlig for servicering og vurdering af reklamationer. Du vil få ansvaret for at vurdere de indkomne sager, registrere dem i vores IT-systemer og sikre løbende og vedholdende opfølgning herpå.

Dine primære opgaver bliver:

  • Reklamationsbehandling – herunder root cause analyser, hvor vi anvender værktøjerne
    „5 x Hvorfor“ og „Fiskebensdiagrammet“.
  • 8D-rapportering
  • Efterlysning af varer hos vores distributører
  • Reklamationsbehandling mod vores distributører
  • Returvarebehandling
  • Diverse ad hoc-opgaver

Vi forventer, at:

Du har erfaring og rutine med reklamationsbehandling. I vores reklamationsbehandling anvender vi bl.a. værktøjerne „5 x Hvorfor“ og fiskebensdiagrammet. Det vil derfor være en fordel med kendskab til disse værktøjer.

Du er fortrolig med brugen af Office 365, og du har kendskab til Microsoft Dynamics AX 2012. Desuden vil det være en fordel, hvis du også har kendskab til kvalitetsstyringssystemet Sherlock.

Du formulerer dig professionelt og fejlfrit på dansk og engelsk. Hvis du samtidig har kendskab til tysk, så vil det være et plus.

Som person er du selvstændig, initiativrig og vedholdende. Du har fokus på detaljen, arbejder struktureret og formår at holde flere bolde i luften på én gang. Du sætter en ære i at sætte i gang, følge op og færdiggøre opgaver.  

Vi tilbyder:

En fuldtidsstilling med spændende udfordringer i en international virksomhed med en uformel omgangstone, godt humør og engagerede kolleger i et travlt og uhøjtideligt miljø.

HYDRA-GRENE A/S. HANDELS- OG INGENIØRFIRMA. SSkjern2019-09-11T00:00:002019-11-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren kundeserviceassistent søges til Hydra-Grene, Skjern

HYDRA-GRENE A/S. HANDELS- OG INGENIØRFIRMA. S

Skjern
Til vores kundeservice søger vi en serviceminded kundeserviceassistent med erfaring i reklamationsbehandling. Stillingen er på Hydra-Grenes hovedkontor i Skjern og er med tiltrædelse snarest muligt. Som kundeserviceassistent bliver du en del af Hydr...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:4. november 2019