Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

3 stillinger ved Group VH, Esbjerg

Vi søger motiverede kollegaere med interesse for at servicere og vejlede vore kunder over alt i verden. GroupVH er i dag en faglig stærk organisation med kompetente og engagerede kollegaere, så der er garanti for samarbejde og sparring for vore nye kollegaere.

Vi ønsker, at vore nye kollega besidder følgende profesionelle kompetencer:

  • Teknisk- eller håndværksmæssig uddannelse med solidt kendskab til mekanik
  • Behersker engelsk og tysk i skrift og tale
  • Fornemmelse for godt købmandsskab
  • Kendskab til XAL ERP og Office pakken vil være en fordel, men ikke et krav
  • Gerne erfaring fra reparation- eller reservedelsbranchen

1) Teknisk support

- Teknisk hjælp til salg

- Udarbejdelse af styklister

- Stor hydraulisk forståelse

- Teknisk vejledning af kunder

- Oprettelse af reperationssager og prisfastsættelse

 

2) Produktions-tekniker

- Oprette simple styklister

- Assistent til teststand

- Udføre reperations opgørelser

- Retur disk / produktion

 

3) PTA assistent

- Udarbejdelse af typeskilte

- Produktionsplanlægning

- Sikkerhedsopgaver

- ISO Vedligeholdelse

 

Group VH er en virksomhed med fokus på udvikling af både virksomhed, såvel som medarbejdere. Derfor skal du ikke tøve med at søge, hvis du netop har afsluttet en videregående uddannelse inden for mekanik og brændende ønsker en karriere inden for vores felt. Der bliver sørget for, en grundig oplæring.

Den ideelle kandidat er imødekommende, fleksibel og samarbejdsorienteret.
Du arbejder struktureret og er ikke bange for at kaste dig ud i nye opgaver.
Samtidig sætter du en ære i at have styr på tingene og udføre dine arbejdsopgaver med præcision. Du er teamplayer, en god kollega, har et positivt livssyn, godt humør og en lyst til at engagere dig i virksomhedens fremtid og udvikling.

Ansøgningfrist er 28. februar 2019.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte virksomhedens Salgsdirektør, Tonny Gjettermann (+45 30 82 94 77) eller Produktiondirektør, Johnny Jessing (+45 20 29 30 77).

Sådan ansøger du

Kan du se dig selv i ovennævnte stilling og finder du jobbet interessant, så send os
en motiveret ansøgning og CV til: job@vh.dk – mærket "Teknisk Support" i emnefeltet.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329937310Phoenix-c9b4134212019-01-07T00:00:003 stillinger ved Group VH, Esbjerg

Vi søger motiverede kollegaere med interesse for at servicere og vejlede vore kunder over alt i verden. GroupVH er i dag en faglig stærk organisation med kompetente og engagerede kollegaere, så der er garanti for samarbejde og sparring for vore nye kollegaere.

Vi ønsker, at vore nye kollega besidder følgende profesionelle kompetencer:

  • Teknisk- eller håndværksmæssig uddannelse med solidt kendskab til mekanik
  • Behersker engelsk og tysk i skrift og tale
  • Fornemmelse for godt købmandsskab
  • Kendskab til XAL ERP og Office pakken vil være en fordel, men ikke et krav
  • Gerne erfaring fra reparation- eller reservedelsbranchen

1) Teknisk support

- Teknisk hjælp til salg

- Udarbejdelse af styklister

- Stor hydraulisk forståelse

- Teknisk vejledning af kunder

- Oprettelse af reperationssager og prisfastsættelse

 

2) Produktions-tekniker

- Oprette simple styklister

- Assistent til teststand

- Udføre reperations opgørelser

- Retur disk / produktion

 

3) PTA assistent

- Udarbejdelse af typeskilte

- Produktionsplanlægning

- Sikkerhedsopgaver

- ISO Vedligeholdelse

 

Group VH er en virksomhed med fokus på udvikling af både virksomhed, såvel som medarbejdere. Derfor skal du ikke tøve med at søge, hvis du netop har afsluttet en videregående uddannelse inden for mekanik og brændende ønsker en karriere inden for vores felt. Der bliver sørget for, en grundig oplæring.

Den ideelle kandidat er imødekommende, fleksibel og samarbejdsorienteret.
Du arbejder struktureret og er ikke bange for at kaste dig ud i nye opgaver.
Samtidig sætter du en ære i at have styr på tingene og udføre dine arbejdsopgaver med præcision. Du er teamplayer, en god kollega, har et positivt livssyn, godt humør og en lyst til at engagere dig i virksomhedens fremtid og udvikling.

Ansøgningfrist er 28. februar 2019.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte virksomhedens Salgsdirektør, Tonny Gjettermann (+45 30 82 94 77) eller Produktiondirektør, Johnny Jessing (+45 20 29 30 77).

Sådan ansøger du

Kan du se dig selv i ovennævnte stilling og finder du jobbet interessant, så send os
en motiveret ansøgning og CV til: job@vh.dk – mærket "Teknisk Support" i emnefeltet.

2019-03-01T00:50:32.590 Vi søger motiverede kollegaere med interesse for at servicere og vejlede vore kunder over alt i verden. GroupVH er i dag en faglig stærk organisation med kompetente og engagerede kollegaere, så der er garanti for samarbejde og sparring for vore nye kollegaere. Vi ønsker, at vore nye kollega besidder følgende profesionelle kompetencer: Teknisk- eller håndværksmæssig uddannelse med solidt kendskab til mekanik Behersker engelsk og tysk i skrift og tale Fornemmelse for godt købmandsskab Kendskab til XAL ERP og Office pakken vil være en fordel, men ikke et krav Gerne erfaring fra reparation- eller reservedelsbranchen 1) Teknisk support - Teknisk hjælp til salg - Udarbejdelse af styklister - Stor hydraulisk forståelse - Teknisk vejledning af kunder - Oprettelse af reperationssager og prisfastsættelse 2) Produktions-tekniker - Oprette simple styklister - Assistent til teststand - Udføre reperations opgørelser - Retur disk produktion 3) PTA assistent - Udarbejdelse af typeskilte - Produktionsplanlægning - Sikkerhedsopgaver - ISO Vedligeholdelse Group VH er en virksomhed med fokus på udvikling af både virksomhed, såvel som medarbejdere. Derfor skal du ikke tøve med at søge, hvis du netop har afsluttet en videregående uddannelse inden for mekanik og brændende ønsker en karriere inden for vores felt. Der bliver sørget for, en grundig oplæring. Den ideelle kandidat er imødekommende, fleksibel og samarbejdsorienteret. Du arbejder struktureret og er ikke bange for at kaste dig ud i nye opgaver. Samtidig sætter du en ære i at have styr på tingene og udføre dine arbejdsopgaver med præcision. Du er teamplayer, en god kollega, har et positivt livssyn, godt humør og en lyst til at engagere dig i virksomhedens fremtid og udvikling. Ansøgningfrist er 28. februar 2019. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte virksomhedens Salgsdirektør, Tonny Gjettermann ( 45 30 82 94 77) eller Produktiondirektør, Johnny Jessing ( 45 20 29 30 77). Sådan ansøger du Kan du se dig selv i ovennævnte stilling og finder du jobbet interessant, så send os en motiveret ansøgning og CV til: job@vh.dk mærket Teknisk Support i emnefeltet.11Jobnetc9b41342100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-28T00:00:000000http://groupvh.com/Jobs/0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3429517GroupVH A/S11Glarmestervej 56710Esbjerg VDKDanmark0
tg@vh.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent689141JobNet492639249263921000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9b41342https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9b41342https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9b41342&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9b41342&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgSom Kundeservicemedarbejder hos GroupVH A/S bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg359987112Tonnytg@vh.dkDKDanmarkDKDanmark330002034Servicemedarbejder med flair for kundeservice og materiel-udlejningRobot Til vores afdeling i Esbjerg søger vi en erfaren og stabil servicemedarbejder med flair for god kundeservice og gerne kendskab til materiel-udlejning. Din primære opgave er personlig eller telefonisk kundeekspedition. Som person er du udadvendt, god til at arbejde selvstændigt og tager ansvar for dine handlinger. Det er vigtigt, at du er struktureret, men også fleksibel til at møde en dag der ofte bringer nye spændende udfordringer. Det er bestemt en fordel med erfaring fra lignende virksomhed eller branche. Personlige egenskaber og faglig baggrund: Du tilgår dagen positivt og med et godt humør Du ser muligheder frem for begrænsninger Du har truckcertifikat og gerne lastbilkørekort Du har gode IT-kundskaber generelt Du er serviceminded, ansvarsbevidst og fleksibel Du har en relevant faglig baggrund Vi tilbyder: A.L. Del-Pin A S tilbyder en spændende og udfordrende stilling i et uformelt miljø. Sundhedsordning, pension og løn svarende til dine kvalifikationer. Ansøgning: Du er velkommen til at kontakte Niels-Henrik Hedegaard tlf. 40189899 for yderligere oplysninger om jobbet. En kort ansøgning med relevante bilag bedes sendt til NH@delpin.dk. Ansættelse vil være hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.

 

Til vores afdeling i Esbjerg søger vi en erfaren og stabil servicemedarbejder med flair for god kundeservice og gerne kendskab til materiel-udlejning.

Din primære opgave er personlig eller telefonisk kundeekspedition.

Som person er du udadvendt, god til at arbejde selvstændigt og tager ansvar for dine handlinger. Det er vigtigt, at du er struktureret, men også fleksibel til at møde en dag der ofte bringer nye spændende udfordringer. Det er bestemt en fordel med erfaring fra lignende virksomhed eller branche.

Personlige egenskaber og faglig baggrund:

  • • Du tilgår dagen positivt og med et godt humør
  • • Du ser muligheder frem for begrænsninger
  • • Du har truckcertifikat og gerne lastbilkørekort
  • • Du har gode IT-kundskaber generelt
  • • Du er serviceminded, ansvarsbevidst og fleksibel
  • • Du har en relevant faglig baggrund

Vi tilbyder:

A.L. Del-Pin A/S tilbyder en spændende og udfordrende stilling i et uformelt miljø. Sundhedsordning, pension og løn svarende til dine kvalifikationer.

Ansøgning:

Du er velkommen til at kontakte Niels-Henrik Hedegaard tlf. 40189899 for yderligere oplysninger om jobbet.

En kort ansøgning med relevante bilag bedes sendt til NH@delpin.dk.

Ansættelse vil være hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.

A. L. DEL PIN A/SEsbjerg N2019-04-05T00:00:002019-05-31T00:00:00
330004003Sætter du en ære i at hjælpe vores rådgivere med at levere den bedste kundeoplevelse? Så er du måske vores nye medarbejder i Frøs Sparekasses ServicecenterRobot I Servicecenteret i Frøs Sparekasse servicerer vi vores kollegaer i sparekassen indenfor administrative opgaver, der vedrører bolig, pension, daglig økonomi, dokumenthåndtering m.v. Vi stræber efter en høj effektivitet og kvalitet i vores sagsbehandling, så sparekassens rådgivere kan fokusere på at skabe de bedste relationer og forretninger med vores mange kunder. Servicecenteret er nyoprettet fra efteråret 2017. Afdelingen har otte medarbejdere med fysisk placering i Gram. Som en del af dette kompetente team vil du samme med dine kollegaer dagligt arbejde med den administrative opgaveløsning i forhold til vores privatkunder. De primære opgaver, som løbende bliver flere, er bl.a. styring af boligsager, tinglysning, dokumentudfærdigelse, e-engagement, panthaverdeklarationer, udenlandske overførsler, fraud m.v. Er du god til at samarbejde og effektiv i din opgaveløsning? Vi søger en kollega, der trives i et arbejdsmiljø, hvor opgaverne skal løses effektivt og med høj kvalitet. Vi forventer, at du aktivt bidrager med din erfaring til at optimere og forenkle vores interne arbejdsgange i en relativt ny afdeling. Du bevarer overblikket og roen i en travl hverdag. Du er en teamspiller, der hjælper dine kollegaer i opgaveløsning og samtidig kan arbejde selvstændigt og struktureret med egne opgaver. Du er kendetegnet ved et stort gå-på mod og ved at have højt humør også i situationer, hvor du møder udfordringer i hverdagen. Du ved, at et smil og en positiv tilgang bidrager til god trivsel og arbejdsglæde. Vi forestiller os, at du har solid erfaring indenfor den finansielle sektor. Enten i en tilsvarende stilling, alternativt som kunderådgiver med et ønske om en mere administrativ rolle. Det kan vi tilbyde dig du bliver en del af en nærværende og lokal sparekasse med et stærkt image, som er på en rigtig spændende rejse, hvor servicecenteret spiller en vigtig, strategisk rolle du bliver også en del af et kompetent hold af kollegaer i en nyoprettet afdeling, der løfter i flok. Og som er kendetegnet ved højt humør og interesse for hinanden du får medindflydelse på udviklingen af servicecenteret, og du er med til at skabe fremtidens supportfunktion i Frøs Sparekasse en arbejdsplads som værdsætter et stærkt fællesskab og en lokal tilknytning Vil du med på holdet? Vi håber, at jobbet har fanget din interesse og at du vil med på holdet. Har du spørgsmål til stillingen, skal du være velkommen til at kontakte Servicecenterchef Maja Østerby på telefon 73 82 02 64. Send din ansøgning senest tirsdag den 23. april via www.froes.dk job.

I Servicecenteret i Frøs Sparekasse servicerer vi vores kollegaer i sparekassen indenfor administrative opgaver, der vedrører bolig, pension, daglig økonomi, dokumenthåndtering m.v. Vi stræber efter en høj effektivitet og kvalitet i vores sagsbehandling, så sparekassens rådgivere kan fokusere på at skabe de bedste relationer og forretninger med vores mange kunder.

Servicecenteret er nyoprettet fra efteråret 2017. Afdelingen har otte medarbejdere med fysisk placering i Gram. Som en del af dette kompetente team vil du samme med dine kollegaer dagligt arbejde med den administrative opgaveløsning i forhold til vores privatkunder. De primære opgaver, som løbende bliver flere, er bl.a. styring af boligsager, tinglysning, dokumentudfærdigelse, e-engagement, panthaverdeklarationer, udenlandske overførsler, fraud m.v.

Er du god til at samarbejde og effektiv i din opgaveløsning?

Vi søger en kollega, der trives i et arbejdsmiljø, hvor opgaverne skal løses effektivt og med høj kvalitet. Vi forventer, at du aktivt bidrager med din erfaring til at optimere og forenkle vores interne arbejdsgange i en relativt ny afdeling. Du bevarer overblikket og roen i en travl hverdag.

Du er en teamspiller, der hjælper dine kollegaer i opgaveløsning og samtidig kan arbejde selvstændigt og struktureret med egne opgaver. Du er kendetegnet ved et stort gå-på mod og ved at have højt humør – også i situationer, hvor du møder udfordringer i hverdagen. Du ved, at et smil og en positiv tilgang bidrager til god trivsel og arbejdsglæde.

Vi forestiller os, at du har solid erfaring indenfor den finansielle sektor. Enten i en tilsvarende stilling, alternativt som kunderådgiver med et ønske om en mere administrativ rolle.

Det kan vi tilbyde dig

  • du bliver en del af en nærværende og lokal sparekasse med et stærkt image, som er på en rigtig spændende rejse, hvor servicecenteret spiller en vigtig, strategisk rolle
  • du bliver også en del af et kompetent hold af kollegaer i en nyoprettet afdeling, der løfter i flok. Og som er kendetegnet ved højt humør og interesse for hinanden
  • du får medindflydelse på udviklingen af servicecenteret, og du er med til at skabe fremtidens supportfunktion i Frøs Sparekasse
  • en arbejdsplads som værdsætter et stærkt fællesskab og en lokal tilknytning

Vil du med på holdet?

Vi håber, at jobbet har fanget din interesse og at du vil med på holdet. Har du spørgsmål til stillingen, skal du være velkommen til at kontakte Servicecenterchef Maja Østerby på telefon 73 82 02 64. Send din ansøgning senest tirsdag den 23. april via www.froes.dk/job.

Frøs SparekasseGram2019-04-09T00:00:002019-04-23T00:00:00
330004255Kundeservicemedarbejder hos Apuls.dk - En af landets førende webshopsBasic Brænder du for kundeservice og kommunikation, og er du klar til at blive specialist indenfor træning og sundhed? Apuls.dk søger en knivskarp kundeservicemedarbejder til vores webshop i Ølholm, 7160 Tørring. (Lige ved motorvejen) Apuls.dk søger en kundeservicemedarbejder til support via vores online chat, produktoprettelse, vejledning og ordrebehandling. Vi søger en serviceminded kollega, som kan arbejde selvstændigt og effektivt uden at gå på kompromis med kundeoplevelsen. Som kundeservicemedarbejder er du i direkte kontakt med vores kunder, og det er derfor vigtigt, at du er drevet af at yde professionel service og det vil vægte højt, hvis du har erfaring med dette fra en lignende relevant stilling. Jobbet indeholderBetjening og vejledning af kunder via online chatProduktoprettelseDiverse ad-hoc opgaverVi forventer at du Er god til at skrive tekster og har styr på dansk grammatikEr kunde- og servicemindedEr god til at tage selvstændigt initiativVi kan tilbyde Et spændende job i en virksomhed, der er i konstant udviklingSelvstændighed og ansvar i jobbetGrundig oplæringHjælpsomme og søde kollegaerVære en del af den førende webshop i branchenArbejdstid: hverdage 8:00 - 16:00 Tiltrædelse: hurtigst muligt Løn: efter aftale Lyder jobbet interessant? Så send din ansøgning og CV snarest muligt til dh@apuls.dk Virksomheden: Apuls ApS er en spændende virksomhed i hurtig udvikling. Mere end 100 vækst hvert år siden 2011, betyder virksomheden kan tilbyde et spændende og lærerigt miljø. Apuls ApS arbejder med import af egenproduceret træningsudstyr, samt salg af de kendte brands. Se mere på vores ansøgersite: https: apuls.brandero.com
Brænder du for kundeservice og kommunikation, og er du klar til at blive specialist indenfor træning og sundhed? Apuls.dk søger en knivskarp kundeservicemedarbejder til vores webshop i Ølholm, 7160 Tørring. (Lige ved motorvejen)

Apuls.dk søger en kundeservicemedarbejder til support via vores online chat, produktoprettelse, vejledning og ordrebehandling. Vi søger en serviceminded kollega, som kan arbejde selvstændigt og effektivt uden at gå på kompromis med kundeoplevelsen.

Som kundeservicemedarbejder er du i direkte kontakt med vores kunder, og det er derfor vigtigt, at du er drevet af at yde professionel service og det vil vægte højt, hvis du har erfaring med dette fra en lignende relevant stilling.

Jobbet indeholder
  • Betjening og vejledning af kunder via online chat
  • Produktoprettelse
  • Diverse ad-hoc opgaver
Vi forventer at du
  • Er god til at skrive tekster og har styr på dansk grammatik
  • Er kunde- og serviceminded
  • Er god til at tage selvstændigt initiativ
Vi kan tilbyde
  • Et spændende job i en virksomhed, der er i konstant udvikling
  • Selvstændighed og ansvar i jobbet
  • Grundig oplæring
  • Hjælpsomme og søde kollegaer
  • Være en del af den førende webshop i branchen
Arbejdstid: hverdage 8:00 - 16:00

Tiltrædelse: hurtigst muligt

Løn: efter aftale

Lyder jobbet interessant? Så send din ansøgning og CV snarest muligt til dh@apuls.dk

Virksomheden: Apuls ApS er en spændende virksomhed i hurtig udvikling. Mere end 100% vækst hvert år siden 2011, betyder virksomheden kan tilbyde et spændende og lærerigt miljø. Apuls ApS arbejder med import af egenproduceret træningsudstyr, samt salg af de kendte brands.

Se mere på vores ansøgersite: https://apuls.brandero.com

ORS/Small/ef06a255_logo.pngApuls ApSTørring2019-04-09T22:00:01.8872019-04-30T00:00:00
330000549Temashop søger glad og serviceminded kundeservicemedarbejderRobot Tiltrædelse: Hurtigst muligt Brænder du for at yde en god kundeservice og vil du være med til at gøre vores kundeoplevelse endnu bedre, så er du måske den vi søger! Hvem er vi? Siden 2009 har Temashop solgt kostumer, udklædning og tilbehør til festglade danskere. Ydermere udvidede vi forretningen i 2016 til også at inkludere salg af gadgets.Vi består af et rummeligt og ungt hold på 35 medarbejdere, der er eksperter i fest, kostumer og gadgets. Vores vision er at være danskernes fortrukne webshops inden for vores felter, og vi ønsker at inspirere kunder, kollegaer og partnere igennem socialtiværksætteri og innovative løsninger.Læs mere på www.temashop.dk og www.temagroup.dkDine opgaver vil være:- Kundebetjening via telefon, e-mail og chat- Behandling af reklamationer og returvarer- Opnå kvalitet og kundetilfredshed- Besvare og følge op på forespørgsler fra kunder- Andre opgaver som tildelesHvem er du?- Har erfaring med kundeservice fra en lign. stilling og elsker at have kontakt med kunder- Glad, og udadvendt og imødekommende- Tålmodig, behagelig og smilende over telefon- Bevarer overblikket og roen i travle perioderVi forventer at du- Er vant til at arbejde og skrive på computer- Kan formulere dig grammatisk korrekt og har gode sprogkundskaber i dansk og engelsk- Er problemløsende, kundeorienteret og serviceminded- Er pålidelig, stabil og har en naturlig ansvarsfølelse for det arbejde du udførerDerudover er det et plus hvis du mestrer andre nordiske sprog, som f.eks. svensk og norsk, eller ikke er bleg for at tage en samtale med en kunde fra Sverige Norge. Du tilbydes- Et job med ansvar og indflydelse samt rig mulighed for personlig udvikling- Gode kolleger i et uformelt miljø- Ansættelsesvilkår der afspejler dine kvalifikationer- Et godt, men travlt arbejdsmiljø i en virksomhed i sund udvikling- Pensionsordning og diverse andre goderPraktiske oplysninger:- Ansøgninger vil blive behandlet løbende- Fuldtidsstilling- Forventet ugentlig arbejdstid: mandag til fredag i tidsrummet 08-16 - Kørekort (b)Er du den vi leder efter, så send din ansøgning samt CV og anbefalinger til job@temashop.dkNoter Kundeservicemedarbejder i emnefeltet.

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Brænder du for at yde en god kundeservice og vil du være med til at gøre vores kundeoplevelse endnu bedre, så er du måske den vi søger!

Hvem er vi?

Siden 2009 har Temashop solgt kostumer, udklædning og tilbehør til festglade danskere. Ydermere udvidede vi forretningen i 2016 til også at inkludere salg af gadgets.

Vi består af et rummeligt og ungt hold på 35 medarbejdere, der er eksperter i fest, kostumer og gadgets. Vores vision er at være danskernes fortrukne webshops inden for vores felter, og vi ønsker at inspirere kunder, kollegaer og partnere igennem socialtiværksætteri og innovative løsninger.

Læs mere på www.temashop.dk og www.temagroup.dk

Dine opgaver vil være:
- Kundebetjening via telefon, e-mail og chat
- Behandling af reklamationer og returvarer
- Opnå kvalitet og kundetilfredshed
- Besvare og følge op på forespørgsler fra kunder
- Andre opgaver som tildeles

Hvem er du?
- Har erfaring med kundeservice fra en lign. stilling og elsker at have kontakt med kunder
- Glad, og udadvendt og imødekommende
- Tålmodig, behagelig og smilende over telefon
- Bevarer overblikket og roen i travle perioder

Vi forventer at du
- Er vant til at arbejde og skrive på computer
- Kan formulere dig grammatisk korrekt og har gode sprogkundskaber i dansk og engelsk
- Er problemløsende, kundeorienteret og serviceminded
- Er pålidelig, stabil og har en naturlig ansvarsfølelse for det arbejde du udfører

Derudover er det et plus hvis du mestrer andre nordiske sprog, som f.eks. svensk og norsk, eller ikke er bleg for at tage en samtale med en kunde fra Sverige/Norge.

Du tilbydes
- Et job med ansvar og indflydelse samt rig mulighed for personlig udvikling
- Gode kolleger i et uformelt miljø
- Ansættelsesvilkår der afspejler dine kvalifikationer
- Et godt, men travlt arbejdsmiljø i en virksomhed i sund udvikling
- Pensionsordning og diverse andre goder

Praktiske oplysninger:
- Ansøgninger vil blive behandlet løbende
- Fuldtidsstilling
- Forventet ugentlig arbejdstid: mandag til fredag i tidsrummet 08-16 
- Kørekort (b)

Er du den vi leder efter, så send din ansøgning samt CV og anbefalinger til job@temashop.dk
Noter ”Kundeservicemedarbejder” i emnefeltet.

TEMASHOP ApSFredericia2019-04-04T00:00:002019-04-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Servicemedarbejder med flair for kundeservice og materiel-udlejning

A. L. DEL PIN A/S

Esbjerg N
Til vores afdeling i Esbjerg søger vi en erfaren og stabil servicemedarbejder med flair for god kundeservice og gerne kendskab til materiel-udlejning. Din primære opgave er personlig eller telefonisk kundeekspedition. Som person er du udadvendt, god...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Sætter du en ære i at hjælpe vores rådgivere med at levere den bedste kundeoplevelse? Så er du måske vores nye medarbejder i Frøs Sparekasses Servicecenter

Frøs Sparekasse

Gram
I Servicecenteret i Frøs Sparekasse servicerer vi vores kollegaer i sparekassen indenfor administrative opgaver, der vedrører bolig, pension, daglig økonomi, dokumenthåndtering m.v. Vi stræber efter en høj effektivitet og kvalitet i vores sagsbehand...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:23. april 2019

Kundeservicemedarbejder hos Apuls.dk - En af landets førende webshops

Apuls ApS

Tørring
Brænder du for kundeservice og kommunikation, og er du klar til at blive specialist indenfor træning og sundhed? Apuls.dk søger en knivskarp kundeservicemedarbejder til vores webshop i Ølholm, 7160 Tørring. (Lige ved motorvejen) Apuls.dk søger en ku...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Temashop søger glad og serviceminded kundeservicemedarbejder

TEMASHOP ApS

Fredericia
Tiltrædelse: Hurtigst muligt Brænder du for at yde en god kundeservice og vil du være med til at gøre vores kundeoplevelse endnu bedre, så er du måske den vi søger! Hvem er vi? Siden 2009 har Temashop solgt kostumer, udklædning og tilbehør til festg...
Indrykket:4. april 2019
Udløbsdato:22. april 2019