Dine arbejdsopgaver vil være alle typer af opgaver, der skal løses i en a
kasse. Det er bl.a.
beregning og udbetaling af dagpenge, feriedagpenge, efterløn og tilhørende ydelser. Der
skal afholdes individuelle CV og vejledningssamtaler samt rådighedssamtaler. Herudover
vil der også være samtaler i a kasseforsøget og desuden fællessamtaler på jobcentret.
Vi forventer at du:
• Kan give vores medlemmer en god og personlig service
• Viser ansvar, tager initiativ og selvstændigt løser opgaverne
• Indgår i et konstruktivt og positivt samarbejde med kolleger og valgte
• Er meget fleksibel i forhold til de arbejdsopgaver, der skal løses
• Du skal indgå i et stærkt team med hovedvægt på tæt samarbejde
Vi vil foretrække at du:
• Har et arbejdet med vejledning og kan afholde målrettede samtaler
• Har indgående kendskab til arbejdet med a kasselovgivningen og arbejdsmarkedspolitik
• Har erfaring med arbejdet i en a kasse / medlemsadministration
• Har kendskab til vejledningsforpligtelser overfor medlemmerne
Vi lægger desuden vægt på at du
• Har et afklaret forhold til fagbevægelsen og udviser stolthed over at være en del af 3F
• Har empati, er engageret, imødekommende og proaktiv
• Mestrer den enkle kommunikation og kommunikerer på en overbevisende måde
• Er positiv og har et godt humør
• Håndterer forskellige IT værktøjer på erfarent brugerniveau og desuden har en høj grad
af datadisciplin
• Kan servicere medlemmerne på engelsk
3F Randers har ca. 7000 medlemmer indenfor følgende brancheområder:
Bygge anlæg og GLS Grafisk Industri Service/offentlig Transport
Motiveret ansøgning bedes fremsendt til:
A-kasseleder Mariane Arnt på mail mariane.arnt@3f.dk
Ansøgningsfrist: 1. juni 2022
Tiltrædelse: Snarest muligt
Er der spørgsmål til stillingen, kan du kontakte mig på tlf. 30 67 63 08
Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk