Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

3F Viborg søger Økonomiansvarlig

Jobbeskrivelse

Har du lyst til et alsidigt og spændende job? Kan du koordinere mange opgaver og bevare overblikket i en hektisk hverdag? Er du engageret og en god kollega? Så er jobbet som økonomiansvarlig i 3F Viborg måske noget for dig. Stillingen har et bredt arbejdsfelt i forhold til budget og regnskab, kontingentopkrævning, løn, bogholderi samt analyser.

 

Om os/vores vision

Vi er 16 valgte/an­satte i et levende fagforeningshus - tæt på medlemmer­ne.  Vi er en rigtig fagforening, der varetager medlemmernes interesser. Vores slogan er 3F Viborg – Vi er der for dig!

 

Dine arbejdsopgaver vil primært være:

                     

  • Ansvarlig for medlemsadministrationen,
  • Budget- og regnskabsområdet, herunder generelle bogholderi- og administrationsopgaver og økonomistyring (Vi bruger Axapta, Lessorløn, Microsoft Office pakken og diverse 3F systemer).
  • udarbejdelse af diverse rapporter.
  • Arbejdsopgaver forandres og udvikles, og der er arbejdsrelationer på kryds og tværs. Du må være åben for ændringer og fleksibel af natur.

Personligt skal du være/have

  • En relevant regnskabsmæssig uddannelse.
  • Fagligt velfunderet i, regnskab og budget.
  • Indstillet på at indgå i afdelingens mange forskelligartede ad hoc opgaver.
  • En god til kommunikation både i skrift og i tale, som minimum dansk og engelsk.
  • Rutineret it-bruger (Microsoft Office pakken).
  • Har et afklaret forhold til 3F´s værdier og virke.
  • Gode samarbejdsevner og se muligheder frem for begrænsninger.
  • Kunne lide at have travlt og have mange bolde i luften.

 

Vi Tilbyder

  • Løn i henhold til gældende aftale.
  • Et selvstændigt, spændende og alsidigt job.
  • Fleksibilitet i arbejdstilrettelæggelsen.
  • Tæt samarbejde med gode kompetente kolleger.

 

Ansøgningsfrist:

Ansøgningen sendes til viborg@3f.dk, mærket ansøgning, senest d. 1. august 2019 kl. 12:00

 

Tiltrædelse:

  1. oktober 2019

 

Flere oplysninger om jobbet kan fås ved henvendelse til formand Hanne Andersen på telefon 88926215. mobil 20155940


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330044473Phoenix-ddab825612019-06-19T00:00:003F Viborg søger Økonomiansvarlig

Jobbeskrivelse

Har du lyst til et alsidigt og spændende job? Kan du koordinere mange opgaver og bevare overblikket i en hektisk hverdag? Er du engageret og en god kollega? Så er jobbet som økonomiansvarlig i 3F Viborg måske noget for dig. Stillingen har et bredt arbejdsfelt i forhold til budget og regnskab, kontingentopkrævning, løn, bogholderi samt analyser.

 

Om os/vores vision

Vi er 16 valgte/an­satte i et levende fagforeningshus - tæt på medlemmer­ne.  Vi er en rigtig fagforening, der varetager medlemmernes interesser. Vores slogan er 3F Viborg – Vi er der for dig!

 

Dine arbejdsopgaver vil primært være:

                     

  • Ansvarlig for medlemsadministrationen,
  • Budget- og regnskabsområdet, herunder generelle bogholderi- og administrationsopgaver og økonomistyring (Vi bruger Axapta, Lessorløn, Microsoft Office pakken og diverse 3F systemer).
  • udarbejdelse af diverse rapporter.
  • Arbejdsopgaver forandres og udvikles, og der er arbejdsrelationer på kryds og tværs. Du må være åben for ændringer og fleksibel af natur.

Personligt skal du være/have

  • En relevant regnskabsmæssig uddannelse.
  • Fagligt velfunderet i, regnskab og budget.
  • Indstillet på at indgå i afdelingens mange forskelligartede ad hoc opgaver.
  • En god til kommunikation både i skrift og i tale, som minimum dansk og engelsk.
  • Rutineret it-bruger (Microsoft Office pakken).
  • Har et afklaret forhold til 3F´s værdier og virke.
  • Gode samarbejdsevner og se muligheder frem for begrænsninger.
  • Kunne lide at have travlt og have mange bolde i luften.

 

Vi Tilbyder

  • Løn i henhold til gældende aftale.
  • Et selvstændigt, spændende og alsidigt job.
  • Fleksibilitet i arbejdstilrettelæggelsen.
  • Tæt samarbejde med gode kompetente kolleger.

 

Ansøgningsfrist:

Ansøgningen sendes til viborg@3f.dk, mærket ansøgning, senest d. 1. august 2019 kl. 12:00

 

Tiltrædelse:

  1. oktober 2019

 

Flere oplysninger om jobbet kan fås ved henvendelse til formand Hanne Andersen på telefon 88926215. mobil 20155940

2019-08-13T00:51:57.027 Jobbeskrivelse Har du lyst til et alsidigt og spændende job? Kan du koordinere mange opgaver og bevare overblikket i en hektisk hverdag? Er du engageret og en god kollega? Så er jobbet som økonomiansvarlig i 3F Viborg måske noget for dig. Stillingen har et bredt arbejdsfelt i forhold til budget og regnskab, kontingentopkrævning, løn, bogholderi samt analyser. Om os vores vision Vi er 16 valgte an satte i et levende fagforeningshus - tæt på medlemmer ne. Vi er en rigtig fagforening, der varetager medlemmernes interesser. Vores slogan er 3F Viborg Vi er der for dig! Dine arbejdsopgaver vil primært være: Ansvarlig for medlemsadministrationen, Budget- og regnskabsområdet, herunder generelle bogholderi- og administrationsopgaver og økonomistyring (Vi bruger Axapta, Lessorløn, Microsoft Office pakken og diverse 3F systemer). udarbejdelse af diverse rapporter. Arbejdsopgaver forandres og udvikles, og der er arbejdsrelationer på kryds og tværs. Du må være åben for ændringer og fleksibel af natur. Personligt skal du være have En relevant regnskabsmæssig uddannelse. Fagligt velfunderet i, regnskab og budget. Indstillet på at indgå i afdelingens mange forskelligartede ad hoc opgaver. En god til kommunikation både i skrift og i tale, som minimum dansk og engelsk. Rutineret it-bruger (Microsoft Office pakken). Har et afklaret forhold til 3F s værdier og virke. Gode samarbejdsevner og se muligheder frem for begrænsninger. Kunne lide at have travlt og have mange bolde i luften. Vi Tilbyder Løn i henhold til gældende aftale. Et selvstændigt, spændende og alsidigt job. Fleksibilitet i arbejdstilrettelæggelsen. Tæt samarbejde med gode kompetente kolleger. Ansøgningsfrist: Ansøgningen sendes til viborg@3f.dk, mærket ansøgning, senest d. 1. august 2019 kl. 12:00 Tiltrædelse: oktober 2019 Flere oplysninger om jobbet kan fås ved henvendelse til formand Hanne Andersen på telefon 88926215. mobil 2015594011jobnetddab8256100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-12T00:00:0000000EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3548341Fagligt Fællesforbund, 3F Viborg11Vestervangsvej 68800ViborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent779195JobNet5005734500573410017-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ddab8256https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ddab8256https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ddab8256&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ddab8256&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpg3F Viborg søger Økonomiansvarlig12008001Dansk3Læse/ tale123117Økonomichef3Økonomi362104164noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK