Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

5R Marketing søger servicekonsulenter!

Servicekonsulenter søges til opstart primo februar 2020

5R Marketing samarbejder med en af landets største finansielle virksomheder.

I oktober 2019 startede vi et nyt stort projekt op, hvor vi kontakter eksisterende kunder med henblik på at indsamle informationer, opdatere stamdata og verificere kundeoplysninger. Kontakten til kunderne vil foregå via telefon og e-mail.

Vi søger dig, der er servicemindet og har en professionel tilgang til dit arbejde, og som kan se dig selv i et spændende og ansvarsfuldt job.

Dine primære opgaver som servicekonsulent bliver at -

  • Kontakte eksisterende kunder via telefon og e-mail
  • Give de eksisterende kunder en god og professionel oplevelse
  • Opdatere og indhente relevante stamdata og oplysninger
  • Håndtere og registrere data

 

Erfaring er ikke et krav, men du skal kunne sætte flueben ved at du -

  • Er positiv af natur
  • Kan arbejde 37 timer ugentligt i tidsrummet 8:00 – 17:00
  • Er resultatorienteret, struktureret og kvalitetsbevidst
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Motiveres af et dynamisk miljø og et stærkt socialt fællesskab
  • kan fremvise straffeattest og ikke er registreret i RKI/Debitorregistret
  • Behersker engelsk i skrift og tale

 

Hvorfor skal du være vælge 5R Marketing?

 

5R Marketing tilbyder et behageligt og afbalanceret arbejdsmiljø, med plads til forskellighed og med fokus på den enkelte medarbejder.

 

Vores motto; et job der skaber din fremtid, definerer vores måde at arbejde på og vores ønske om at udvikle vores medarbejdere hver eneste dag.

 

Udover vores introduktionsprogram, vil du løbende blive uddannet i alt fra personprofiler til kommunikationsteorier.

 

Som Servicekonsulent tilbydes du –

 

  • 37 timer
  • En garanteret løn på 125 kr. i timen. (svarende til i gennemsnit 20.000 kr. om måneden ved 37 timer pr. uge)
  • En arbejdsplads i hjertet af Aarhus lige ned til åen
  • Fleksible arbejdstider – i tidsrummet 8:00 – 17:00
  • Mulighed for personlig udvikling – herunder flere interne uddannelser
  • Masser af både interne og eksterne karrieremuligheder

Hos 5R Marketing ønsker vi at skille os ud fra mængden, ved at levere en oplevelse udover det sædvandlige for både medarbejdere, kunder og kundernes kunder. Vi leverer et professionelt arbejdsmiljø, hvor trivsel og udvikling er i fokus, og din opgave bliver at sikre oplevelsen ud i mod vores kunder og deres kunder. Du vil få en grundig oplæring, og modtage løbende træning og uddannelse, så vigtigst af alt så har du lysten til at lære og levere en god kundeoplevelse. Et job hos 5R Marketing kan være starten på en spændende rejse med et væld af muligheder.

Skulle du have spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Birgitha Mühlensteth på telefon 87 46 90 00 eller Mikkel Schandorff på telefon 61 78 06 41.

Din ansøgning sendes til: job@5rmarketing.dk

Læs mere om 5R Marketing på www.5rmarketing.dk eller på www.facebook.dk/5rmarketing

Du kan også se vores video om dagligdagen på 5R Marketing her: https://www.youtube.com/watch?v=YgzeK7yFw9M

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330149113Phoenix-ad86908312020-01-02T00:00:005R Marketing søger servicekonsulenter!

Servicekonsulenter søges til opstart primo februar 2020

5R Marketing samarbejder med en af landets største finansielle virksomheder.

I oktober 2019 startede vi et nyt stort projekt op, hvor vi kontakter eksisterende kunder med henblik på at indsamle informationer, opdatere stamdata og verificere kundeoplysninger. Kontakten til kunderne vil foregå via telefon og e-mail.

Vi søger dig, der er servicemindet og har en professionel tilgang til dit arbejde, og som kan se dig selv i et spændende og ansvarsfuldt job.

Dine primære opgaver som servicekonsulent bliver at -

  • Kontakte eksisterende kunder via telefon og e-mail
  • Give de eksisterende kunder en god og professionel oplevelse
  • Opdatere og indhente relevante stamdata og oplysninger
  • Håndtere og registrere data

 

Erfaring er ikke et krav, men du skal kunne sætte flueben ved at du -

  • Er positiv af natur
  • Kan arbejde 37 timer ugentligt i tidsrummet 8:00 – 17:00
  • Er resultatorienteret, struktureret og kvalitetsbevidst
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Motiveres af et dynamisk miljø og et stærkt socialt fællesskab
  • kan fremvise straffeattest og ikke er registreret i RKI/Debitorregistret
  • Behersker engelsk i skrift og tale

 

Hvorfor skal du være vælge 5R Marketing?

 

5R Marketing tilbyder et behageligt og afbalanceret arbejdsmiljø, med plads til forskellighed og med fokus på den enkelte medarbejder.

 

Vores motto; et job der skaber din fremtid, definerer vores måde at arbejde på og vores ønske om at udvikle vores medarbejdere hver eneste dag.

 

Udover vores introduktionsprogram, vil du løbende blive uddannet i alt fra personprofiler til kommunikationsteorier.

 

Som Servicekonsulent tilbydes du –

 

  • 37 timer
  • En garanteret løn på 125 kr. i timen. (svarende til i gennemsnit 20.000 kr. om måneden ved 37 timer pr. uge)
  • En arbejdsplads i hjertet af Aarhus lige ned til åen
  • Fleksible arbejdstider – i tidsrummet 8:00 – 17:00
  • Mulighed for personlig udvikling – herunder flere interne uddannelser
  • Masser af både interne og eksterne karrieremuligheder

Hos 5R Marketing ønsker vi at skille os ud fra mængden, ved at levere en oplevelse udover det sædvandlige for både medarbejdere, kunder og kundernes kunder. Vi leverer et professionelt arbejdsmiljø, hvor trivsel og udvikling er i fokus, og din opgave bliver at sikre oplevelsen ud i mod vores kunder og deres kunder. Du vil få en grundig oplæring, og modtage løbende træning og uddannelse, så vigtigst af alt så har du lysten til at lære og levere en god kundeoplevelse. Et job hos 5R Marketing kan være starten på en spændende rejse med et væld af muligheder.

Skulle du have spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Birgitha Mühlensteth på telefon 87 46 90 00 eller Mikkel Schandorff på telefon 61 78 06 41.

Din ansøgning sendes til: job@5rmarketing.dk

Læs mere om 5R Marketing på www.5rmarketing.dk eller på www.facebook.dk/5rmarketing

Du kan også se vores video om dagligdagen på 5R Marketing her: https://www.youtube.com/watch?v=YgzeK7yFw9M

 

 

2020-01-22T00:51:44.883 Servicekonsulenter søges til opstart primo februar 2020 5R Marketing samarbejder med en af landets største finansielle virksomheder. I oktober 2019 startede vi et nyt stort projekt op, hvor vi kontakter eksisterende kunder med henblik på at indsamle informationer, opdatere stamdata og verificere kundeoplysninger. Kontakten til kunderne vil foregå via telefon og e-mail. Vi søger dig, der er servicemindet og har en professionel tilgang til dit arbejde, og som kan se dig selv i et spændende og ansvarsfuldt job. Dine primære opgaver som servicekonsulent bliver at - Kontakte eksisterende kunder via telefon og e-mail Give de eksisterende kunder en god og professionel oplevelse Opdatere og indhente relevante stamdata og oplysninger Håndtere og registrere data Erfaring er ikke et krav, men du skal kunne sætte flueben ved at du - Er positiv af natur Kan arbejde 37 timer ugentligt i tidsrummet 8:00 17:00 Er resultatorienteret, struktureret og kvalitetsbevidst Kan arbejde selvstændigt Motiveres af et dynamisk miljø og et stærkt socialt fællesskab kan fremvise straffeattest og ikke er registreret i RKI Debitorregistret Behersker engelsk i skrift og tale Hvorfor skal du være vælge 5R Marketing? 5R Marketing tilbyder et behageligt og afbalanceret arbejdsmiljø, med plads til forskellighed og med fokus på den enkelte medarbejder. Vores motto et job der skaber din fremtid, definerer vores måde at arbejde på og vores ønske om at udvikle vores medarbejdere hver eneste dag. Udover vores introduktionsprogram, vil du løbende blive uddannet i alt fra personprofiler til kommunikationsteorier. Som Servicekonsulent tilbydes du 37 timer En garanteret løn på 125 kr. i timen. (svarende til i gennemsnit 20.000 kr. om måneden ved 37 timer pr. uge) En arbejdsplads i hjertet af Aarhus lige ned til åen Fleksible arbejdstider i tidsrummet 8:00 17:00 Mulighed for personlig udvikling herunder flere interne uddannelser Masser af både interne og eksterne karrieremuligheder Hos 5R Marketing ønsker vi at skille os ud fra mængden, ved at levere en oplevelse udover det sædvandlige for både medarbejdere, kunder og kundernes kunder. Vi leverer et professionelt arbejdsmiljø, hvor trivsel og udvikling er i fokus, og din opgave bliver at sikre oplevelsen ud i mod vores kunder og deres kunder. Du vil få en grundig oplæring, og modtage løbende træning og uddannelse, så vigtigst af alt så har du lysten til at lære og levere en god kundeoplevelse. Et job hos 5R Marketing kan være starten på en spændende rejse med et væld af muligheder. Skulle du have spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Birgitha M hlensteth på telefon 87 46 90 00 eller Mikkel Schandorff på telefon 61 78 06 41. Din ansøgning sendes til: job@5rmarketing.dk Læs mere om 5R Marketing på www.5rmarketing.dk eller på www.facebook.dk 5rmarketing Du kan også se vores video om dagligdagen på 5R Marketing her: https: www.youtube.com watch?v YgzeK7yFw9M11jobnetad869083100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-21T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus36848745R MARKETING ApS11Fiskergade 2, 38000Aarhus CDKDanmark0
job@5rmarketing.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent0878147JobNet5093641509364110002-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ad869083https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ad869083https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ad869083&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ad869083&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/1.jpg5R Marketing søger servicekonsulenter!12008001Dansk3Læse/ tale911307Telemarketingmedarbejder4Marketing363851542Birgitha Mühlenstethjob@5rmarketing.dkDKDanmarkDKDanmark330183792Intern Client ManagerRobot ProfilM er et professionelt videomarketing-startup med et annoncefinansieret priskoncept. Vi har store vækstambitioner efter 2 spændende år i markedet og vi søger derfor 2 skarpe og proaktive projektledere der, med telefonen som det primære redskab, kan sparke døren ind til nye og spændende kundegrupper. Du bliver første spydspids i kontakten med mellemstore virksomheder i hele Danmark, hvor du fortæller om vores produkter indenfor profilfilm, animationsfilm og reklamefilm samt vores annoncefinansierede priskoncept. Vi forventer at du: Har erfaring på telefonen Interesserer dig for online markedsføring Er vedholdende og konkurrenceminded Er positiv og struktureret Vi tilbyder: Fast løn, provision bonus Ugentlige og månedlige konkurrencer Stort ansvarsområde og selvstændig hverdag Flotte faciliteter i Favrskov Erhvervscenter Hvis det lyder som noget for dig, så tøv ikke med at sende en ansøgning afsted. Vi indkalder løbende til samtaler.

ProfilM er et professionelt videomarketing-startup med et annoncefinansieret priskoncept. 

Vi har store vækstambitioner efter 2 spændende år i markedet og vi søger derfor 2 skarpe og proaktive projektledere der, med telefonen som det primære redskab, kan sparke døren ind til nye og spændende kundegrupper. 

Du bliver første spydspids i kontakten med mellemstore virksomheder i hele Danmark, hvor du fortæller om vores produkter indenfor profilfilm, animationsfilm og reklamefilm samt vores annoncefinansierede priskoncept. 

Vi forventer at du:

  • Har erfaring på telefonen
  • Interesserer dig for online markedsføring
  • Er vedholdende og konkurrenceminded
  • Er positiv og struktureret

Vi tilbyder:

  • Fast løn, provision & bonus
  • Ugentlige og månedlige konkurrencer
  • Stort ansvarsområde og selvstændig hverdag
  • Flotte faciliteter i Favrskov Erhvervscenter

 

Hvis det lyder som noget for dig, så tøv ikke med at sende en ansøgning afsted.

 

Vi indkalder løbende til samtaler.

 

 

ProfilM IVSHinnerup2020-02-18T00:00:002020-03-17T00:00:00
3301814175R Marketing søger servicekonsulenter!Robot Servicekonsulenter søges til ny afdeling Efter en succesfuld opstart af en større serviceopgave for en af landet største finansielle virksomheder, er vi nu i drift med vores afdeling i Fiskergade. Succesen har nu kastet endnu en opgave af sig, som starter på vores nye lokation på Skt. Knuds Torv i hjertet af Århus. Vi har allerede vores første team klar til afdelingen, men vi skal bruge yderligere kandidater til afdelingen til opstart 16. og 30. marts. Derfor søger vi lige nu dygtige konsulenter, som med kunden i fokus, kan gengælde den tillid vores kunde har vist os. For vores kunde skal vi starte en afdeling op, hvor vi kontakter eksisterende kunder inden for foreningsmiljøret med henblik på at, indsamle informationer, opdatere stamdata og verificere kundeoplysninger. Kontakten til kunderne vil foregå via telefon og e-mail. Vi søger dig, der er servicemindet og har en professionel tilgang til dit arbejde og som kan se dig selv i et spændende og ansvarsfuldt job. Vi søger dig som arbejde struktureret og professionelt og samtidig kan matche alle typer af beslutningstagere og kundeprofiler. I forbindelse med etablering af afdelingen, vil der på sigt også blive behov for ledende personale. Så går du med ambitioner om mere ansvar og gerne vil bidrage til afdelingens udvikling, så kan der være muligheder for avancement. Dine primære opgaver som servicekonsulent bliver at - Kontakte eksisterende kunder via telefon og e-mail Give de eksisterende kunder en god og professionel oplevelse Opdatere og indhente relevante stamdata og oplysninger Håndtere og registrere data Erfaring er ikke et krav, men du skal kunne sætte flueben ved at du - Er positiv af natur Kan arbejde 37 timer ugentligt i tidsrummet 8:00 17:00 Er resultatorienteret, struktureret og kvalitetsbevidst Kan arbejde selvstændigt Motiveres af et dynamisk miljø og et stærkt socialt fællesskab Kan fremvise straffeattest og ikke er registreret i RKI Debitorregistret Behersker engelsk i skrift og tale Hvorfor skal du være vælge 5R Marketing? 5R Marketing tilbyder et behageligt og afbalanceret arbejdsmiljø, med plads til forskellighed og med fokus på den enkelte medarbejder. Vores motto et job der skaber din fremtid, definerer vores måde at arbejde på og vores ønske om at udvikle vores medarbejdere hver eneste dag. Udover vores introduktionsprogram, vil du løbende blive uddannet i alt fra personprofiler til kommunikationsteorier. Som Servicekonsulent tilbydes du 37 timer En garanteret løn på 125 kr. i timen. (svarende til i gennemsnit 20.000 kr. om måneden ved 37 timer pr. uge) En arbejdsplads i hjertet af Aarhus lige ned til åen Fleksible arbejdstider i tidsrummet 8:00 17:00 Mulighed for personlig udvikling herunder flere interne uddannelser Masser af både interne og eksterne karrieremuligheder Hos 5R Marketing ønsker vi at skille os ud fra mængden, ved at levere en oplevelse udover det sædvandlige for både medarbejdere, kunder og kundernes kunder. Vi leverer et professionelt arbejdsmiljø, hvor trivsel og udvikling er i fokus, og din opgave bliver at sikre oplevelsen ud i mod vores kunder og deres kunder. Du vil få en grundig oplæring, og modtage løbende træning og uddannelse, så vigtigst af alt så har du lysten til at lære og levere en god kundeoplevelse. Et job hos 5R Marketing kan være starten på en spændende rejse med et væld af muligheder. Skulle du have spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Birgitha M hlensteth på telefon 87 46 90 00 eller Mikkel Schandorff på telefon 61 78 06 41. Din ansøgning sendes til: job@5rmarketing.dk Læs mere om 5R Marketing på www.5rmarketing.dk eller på www.facebook.dk 5rmarketing Du kan også se vores video om dagligdagen på 5R Marketing her: https: www.youtube.com watch?v YgzeK7yFw9M

Servicekonsulenter søges til ny afdeling

Efter en succesfuld opstart af en større serviceopgave for en af landet største finansielle virksomheder, er vi nu i drift med vores afdeling i Fiskergade.

Succesen har nu kastet endnu en opgave af sig, som starter på vores nye lokation på Skt. Knuds Torv i hjertet af Århus.

Vi har allerede vores første team klar til afdelingen, men vi skal bruge yderligere kandidater til afdelingen til opstart 16. og 30. marts.

Derfor søger vi lige nu dygtige konsulenter, som med kunden i fokus, kan gengælde den tillid vores kunde har vist os.

For vores kunde skal vi starte en afdeling op, hvor vi kontakter eksisterende kunder inden for foreningsmiljøret med henblik på at, indsamle informationer, opdatere stamdata og verificere kundeoplysninger. Kontakten til kunderne vil foregå via telefon og e-mail.

Vi søger dig, der er servicemindet og har en professionel tilgang til dit arbejde og som kan se dig selv i et spændende og ansvarsfuldt job. Vi søger dig som arbejde struktureret og professionelt og samtidig kan matche alle typer af beslutningstagere og kundeprofiler.

I forbindelse med etablering af afdelingen, vil der på sigt også blive behov for ledende personale. Så går du med ambitioner om mere ansvar og gerne vil bidrage til afdelingens udvikling, så kan der være muligheder for avancement.

Dine primære opgaver som servicekonsulent bliver at -

  • Kontakte eksisterende kunder via telefon og e-mail
  • Give de eksisterende kunder en god og professionel oplevelse
  • Opdatere og indhente relevante stamdata og oplysninger
  • Håndtere og registrere data

 

Erfaring er ikke et krav, men du skal kunne sætte flueben ved at du -

  • Er positiv af natur
  • Kan arbejde 37 timer ugentligt i tidsrummet 8:00 – 17:00
  • Er resultatorienteret, struktureret og kvalitetsbevidst
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Motiveres af et dynamisk miljø og et stærkt socialt fællesskab
  • Kan fremvise straffeattest og ikke er registreret i RKI/Debitorregistret
  • Behersker engelsk i skrift og tale

 

Hvorfor skal du være vælge 5R Marketing?

 

5R Marketing tilbyder et behageligt og afbalanceret arbejdsmiljø, med plads til forskellighed og med fokus på den enkelte medarbejder.

 

Vores motto; et job der skaber din fremtid, definerer vores måde at arbejde på og vores ønske om at udvikle vores medarbejdere hver eneste dag.

 

Udover vores introduktionsprogram, vil du løbende blive uddannet i alt fra personprofiler til kommunikationsteorier.

 

Som Servicekonsulent tilbydes du –

 

  • 37 timer
  • En garanteret løn på 125 kr. i timen. (svarende til i gennemsnit 20.000 kr. om måneden ved 37 timer pr. uge)
  • En arbejdsplads i hjertet af Aarhus lige ned til åen
  • Fleksible arbejdstider – i tidsrummet 8:00 – 17:00
  • Mulighed for personlig udvikling – herunder flere interne uddannelser
  • Masser af både interne og eksterne karrieremuligheder

Hos 5R Marketing ønsker vi at skille os ud fra mængden, ved at levere en oplevelse udover det sædvandlige for både medarbejdere, kunder og kundernes kunder. Vi leverer et professionelt arbejdsmiljø, hvor trivsel og udvikling er i fokus, og din opgave bliver at sikre oplevelsen ud i mod vores kunder og deres kunder.

Du vil få en grundig oplæring, og modtage løbende træning og uddannelse, så vigtigst af alt så har du lysten til at lære og levere en god kundeoplevelse. Et job hos 5R Marketing kan være starten på en spændende rejse med et væld af muligheder.

Skulle du have spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Birgitha Mühlensteth på telefon 87 46 90 00 eller Mikkel Schandorff på telefon 61 78 06 41.

Din ansøgning sendes til: job@5rmarketing.dk

Læs mere om 5R Marketing på www.5rmarketing.dk eller på www.facebook.dk/5rmarketing

Du kan også se vores video om dagligdagen på 5R Marketing her: https://www.youtube.com/watch?v=YgzeK7yFw9M

 

 

5R MARKETING ApSAarhus C2020-02-18T00:00:002020-03-03T00:00:00
330154463Sælgere til et lille ambitiøst salgskontor søges!Robot Stilling: Salgskonsulenten ApS har travlt derfor søger vi nu en eller to ekstra kollegaer, som kan hjælpe os med at komme godt i mål med vort opsøgende salgsarbejde. Det du vil møde på vores kontor i Højbjerg, er en lille slagsvirksomhed med primært rutinerede sælgere som arbejder for et par enkelte, men spændende virksomheder i Danmark. Et lille hyggeligt kontor, med et motiverende miljø. Ingen erfaring med salg via telefon? Læs bare videre... Hos Salgskonsulenten vægter vi mange andre værdier højere end blot erfaring, så hvis du kan nikke genkendendene til nogle af de nedenstående punkter, er du så absolut stadig en potentiel kandidat for os. Primær arbejdsopgave: Salg af oplevelsesgavekort til erhverv vil være det absolut primære, med muligvis enkelte ad-hoc opgaver. Dette uddyber vi naturligvis også overfor dig, til en eventuel samtale. Salget foregår via telefonisk eller skriftlig kontakt. Du vil blive en del af et eksisterende team på 6 konsulenter, som alle stræber efter gode resultater. Arbejdstider: Forventet ugentlig arbejdstid: op til 32,5 timer i tidsrummet 8:30-15:30 (hverdage) Timerne vil blive tilrettelagt i samarbejde med dig. Løn: Du vil blive tilbudt en attraktiv lønmodel, bestående af timeløn på minimum 120 kr t samt en provisionsordning ved siden af. Lønnen forhandles individuelt. Stillingen er omfattet af funktionærloven. Hvem er du?: Du er en person som elsker at tale! måske så meget at du endda bliver bedt om at skrue ned for det af dine venner og bekendte i ny og næ. Du trives i et salgsmiljø, hvor målsætninger og gode salg står højt på agendaen. Du har måske tidligere arbejdet med opsøgende salg, og godt ved, at et nej tak altså forekommer i ny og næ. Du er engageret i de ting du foretager dig, og gør sjældent noget halvhjertet. Du er velformulerende i din tale - da det jo er det, som vi lever af! Du er punktlig, og mener måske endda at møde tidligt ind, er at møde til tiden Du kan arbejde fokuseret. Du har masser af gåpåmod. Kontakt: Kasper Pedersen Tlf.: 22422226 Mail: Job@salgskonsulenten.dk Frist: Vi håber at du er hurtig til at sende os din ansøgning, så vi kan få stillingen besat hurtigst muligt. Vi afholder løbende samtaler, så tøv ikke!

Stilling:

Salgskonsulenten ApS har travlt – derfor søger vi nu en eller to ekstra kollegaer, som kan hjælpe os med at komme godt i mål med vort opsøgende salgsarbejde.

Det du vil møde på vores kontor i Højbjerg, er en lille slagsvirksomhed med primært rutinerede sælgere som arbejder for et par enkelte, men spændende virksomheder i Danmark. Et lille hyggeligt kontor, med et motiverende miljø.

Ingen erfaring med salg via telefon? Læs bare videre...

Hos Salgskonsulenten vægter vi mange andre værdier højere end blot erfaring, så hvis du kan nikke genkendendene til nogle af de nedenstående punkter, er du så absolut stadig en potentiel kandidat for os.

 

Primær arbejdsopgave:

Salg af oplevelsesgavekort til erhverv vil være det absolut primære, med muligvis enkelte ad-hoc opgaver. Dette uddyber vi naturligvis også overfor dig, til en eventuel samtale.

Salget foregår via telefonisk eller skriftlig kontakt.

Du vil blive en del af et eksisterende team på 6 konsulenter, som alle stræber efter gode resultater.

 

Arbejdstider:

Forventet ugentlig arbejdstid: op til 32,5 timer i tidsrummet 8:30-15:30 (hverdage)

Timerne vil blive tilrettelagt i samarbejde med dig.

Løn:

Du vil blive tilbudt en attraktiv lønmodel, bestående af timeløn på minimum 120 kr/t samt en provisionsordning ved siden af. Lønnen forhandles individuelt.

Stillingen er omfattet af funktionærloven.

 

Hvem er du?:

  • Du er en person som elsker at tale! – måske så meget at du endda bliver bedt om at skrue ned for det af dine venner og bekendte i ny og næ.
  • Du trives i et salgsmiljø, hvor målsætninger og ”gode salg” står højt på agendaen.
  • Du har måske tidligere arbejdet med opsøgende salg, og godt ved, at et ”nej tak” altså forekommer i ny og næ.
  • Du er engageret i de ting du foretager dig, og gør sjældent noget halvhjertet.
  • Du er velformulerende i din tale - da det jo er det, som vi lever af!
  • Du er punktlig, og mener måske endda at "møde tidligt ind, er at møde til tiden"
  • Du kan arbejde fokuseret.
  • Du har masser af gåpåmod. 

 

 

Kontakt:

Kasper Pedersen

Tlf.: 22422226

Mail: Job@salgskonsulenten.dk

 

Frist:

Vi håber at du er hurtig til at sende os din ansøgning, så vi kan få stillingen besat hurtigst muligt.

Vi afholder løbende samtaler, så tøv ikke!

Salgskonsulenten ApSHøjbjerg2020-01-10T00:00:002020-03-04T00:00:00
330188669Salgskonsulenter søgesRobot Vi udvider vores salgsteam! Derfor søger vi nye medarbejdere. Jobbet består af at sælge Telia mobil og bredbåndsabonnementer. Vi søger både til vores B2C og B2B teams. Som telesælger får du grundig oplæring, og modtager effektiv salgstræning af vores salgstræner. Telia er et godt brand, så du vil hurtigt få succes og opleve jobglæde. Hvem leder vi efter? Vi leder efter nye medarbejdere der: er velformulerede, og elsker at tale deres sag er resultatorienteret er mødestabil, og overholder aftaler - både med os, kollegerne og kunderne brænder for, og ønsker en karriere i salgsbranchen Erfaring med telemarketing og eller salg er ikke et krav men et plus. Når du kommer til opstart, gennemgår du et tilpasset oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til opgaven. Du vil også løbende modtage salgsuddannelse og træning. Hvad tilbyder vi? En af branchens bedste løn-pakker med fast grundløn og attraktiv provisionsordning uden loft Dygtigere ledere, der altid står parat til at komme med deres inputs, og dermed sørge for, at du hele tiden udvikler dig som sælger Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer Lækker frokostordning Arbejdsplads i hjertet af Aarhus på Åboulevarden 23, 4 th. 8000 Aarhus C. Faste arbejdstider Skal du være en af vores nye medarbejdere? Så send din ansøgning idag til ks@keksales.dk, eller via ansøgningsformularen på https: keksales.dk job Har du spørgsmål til stillingen, er du også velkommen til at kontakte Kasper Skovbo på 21954734.

Vi udvider vores salgsteam! Derfor søger vi nye medarbejdere.

Jobbet består af at sælge Telia mobil og bredbåndsabonnementer.
Vi søger både til vores B2C og B2B teams.

Som telesælger får du grundig oplæring, og modtager effektiv salgstræning af vores salgstræner.
Telia er et godt brand, så du vil hurtigt få succes og opleve jobglæde.

Hvem leder vi efter? 

Vi leder efter nye medarbejdere der: 

  • er velformulerede, og elsker at tale deres sag
  • er resultatorienteret 
  • er mødestabil, og overholder aftaler - både med os, kollegerne og kunderne 
  • brænder for, og ønsker en karriere i salgsbranchen 

Erfaring med telemarketing og/eller salg er ikke et krav men et plus. Når du kommer til opstart, gennemgår du et tilpasset oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til opgaven. Du vil også løbende modtage salgsuddannelse og træning. 

Hvad tilbyder vi? 

  • En af branchens bedste løn-pakker med fast grundløn og attraktiv provisionsordning uden loft 
  • Dygtigere ledere, der altid står parat til at komme med deres inputs, og dermed sørge for, at du hele tiden udvikler dig som sælger
  • Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer 
  • Lækker frokostordning
  • Arbejdsplads i hjertet af Aarhus på Åboulevarden 23, 4 th. 8000 Aarhus C. 
  • Faste arbejdstider 

Skal du være en af vores nye medarbejdere? 
Så send din ansøgning idag til ks@keksales.dk, eller via ansøgningsformularen på https://keksales.dk/job/

Har du spørgsmål til stillingen, er du også velkommen til at kontakte Kasper Skovbo på 21954734.

KekSales Aarhus ApSAarhus C2020-02-19T00:00:002020-03-04T00:00:00
330187450SUPER SÆLGERE SØGES!Robot Vi udvider vores salgsteam! Derfor søger vi nye medarbejdere. Jobbet består af at sælge Telia mobil og bredbåndsabonnementer samt Call Me mobilabonnementer. Vi søger både til vores B2C og B2B teams. Som telesælger får du grundig oplæring, og modtager effektiv salgstræning af vores salgstræner. Telia og Call Me er begge gode brands, så du vil hurtigt få succes og opleve jobglæde. Hvem leder vi efter? Vi leder efter nye medarbejdere der: er velformulerede, og elsker at tale deres sag er resultatorienteret er mødestabil, og overholder aftaler - både med os, kollegerne og kunderne brænder for, og ønsker en karriere i salgsbranchen Erfaring med telemarketing og eller salg er ikke et krav men et plus. Når du kommer til opstart, gennemgår du et tilpasset oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til opgaven. Du vil også løbende modtage salgsuddannelse og træning. Hvad tilbyder vi? En af branchens bedste løn-pakker med fast grundløn og attraktiv provisionsordning uden loft Dygtigere ledere, der altid står parat til at komme med deres inputs, og dermed sørge for, at du hele tiden udvikler dig som sælger Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer Lækker frokostordning Arbejdsplads i hjertet af Aarhus på Åboulevarden 23, 4 th. 8000 Aarhus C. Faste arbejdstider Skal du være en af vores nye medarbejdere? Så send din ansøgning i dag til ks@keksales.dk eller søg telefonisk ved Kasper Skovbo på 21954734, eller via ansøgningsformularen på https: keksales.dk job ! Vi ansætter løbende, så skynd dig at sende din ansøgning allerede i dag!

Vi udvider vores salgsteam! Derfor søger vi nye medarbejdere.

Jobbet består af at sælge Telia mobil og bredbåndsabonnementer samt Call Me mobilabonnementer. 
Vi søger både til vores B2C og B2B teams.

Som telesælger får du grundig oplæring, og modtager effektiv salgstræning af vores salgstræner.
Telia og Call Me er begge gode brands, så du vil hurtigt få succes og opleve jobglæde.

Hvem leder vi efter? 

Vi leder efter nye medarbejdere der: 

  • er velformulerede, og elsker at tale deres sag
  • er resultatorienteret 
  • er mødestabil, og overholder aftaler - både med os, kollegerne og kunderne 
  • brænder for, og ønsker en karriere i salgsbranchen 

Erfaring med telemarketing og/eller salg er ikke et krav men et plus. Når du kommer til opstart, gennemgår du et tilpasset oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til opgaven. Du vil også løbende modtage salgsuddannelse og træning. 

Hvad tilbyder vi? 

  • En af branchens bedste løn-pakker med fast grundløn og attraktiv provisionsordning uden loft 
  • Dygtigere ledere, der altid står parat til at komme med deres inputs, og dermed sørge for, at du hele tiden udvikler dig som sælger
  • Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer 
  • Lækker frokostordning
  • Arbejdsplads i hjertet af Aarhus på Åboulevarden 23, 4 th. 8000 Aarhus C. 
  • Faste arbejdstider 

Skal du være en af vores nye medarbejdere? 
Så send din ansøgning i dag til ks@keksales.dk eller søg telefonisk ved Kasper Skovbo på 21954734, eller via ansøgningsformularen på https://keksales.dk/job/!

Vi ansætter løbende, så skynd dig at sende din ansøgning allerede i dag!

KekSales Aarhus ApSAarhus C2020-02-19T00:00:002020-04-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Intern Client Manager

ProfilM IVS

Hinnerup
ProfilM er et professionelt videomarketing-startup med et annoncefinansieret priskoncept. Vi har store vækstambitioner efter 2 spændende år i markedet og vi søger derfor 2 skarpe og proaktive projektledere der, med telefonen som det primære redskab,...
Indrykket:18. februar 2020

5R Marketing søger servicekonsulenter!

5R MARKETING ApS

Aarhus C
Servicekonsulenter søges til ny afdeling Efter en succesfuld opstart af en større serviceopgave for en af landet største finansielle virksomheder, er vi nu i drift med vores afdeling i Fiskergade. Succesen har nu kastet endnu en opgave af sig, som s...
Indrykket:18. februar 2020

Sælgere til et lille ambitiøst salgskontor søges!

Salgskonsulenten ApS

Højbjerg
Stilling: Salgskonsulenten ApS har travlt derfor søger vi nu en eller to ekstra kollegaer, som kan hjælpe os med at komme godt i mål med vort opsøgende salgsarbejde. Det du vil møde på vores kontor i Højbjerg, er en lille slagsvirksomhed med primært...
Indrykket:10. januar 2020

Salgskonsulenter søges

KekSales Aarhus ApS

Aarhus C
Vi udvider vores salgsteam! Derfor søger vi nye medarbejdere. Jobbet består af at sælge Telia mobil og bredbåndsabonnementer. Vi søger både til vores B2C og B2B teams. Som telesælger får du grundig oplæring, og modtager effektiv salgstræning af vore...
Indrykket:19. februar 2020

SUPER SÆLGERE SØGES!

KekSales Aarhus ApS

Aarhus C
Vi udvider vores salgsteam! Derfor søger vi nye medarbejdere. Jobbet består af at sælge Telia mobil og bredbåndsabonnementer samt Call Me mobilabonnementer. Vi søger både til vores B2C og B2B teams. Som telesælger får du grundig oplæring, og modtage...
Indrykket:19. februar 2020