Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingsleder til OK-Fondens boligadministration


En del af noget større
Du bliver på alle måder en del af noget stort. OK-Fonden er en erhvervsdrivende fond, der arbejder for, at mennesker kan forfølge deres drømme og leve livet – hele livet. OK-Fonden driver et hospice, 11 psykiatriske bo- og behandlingssteder og 15 plejecentre landet over – med flere på vej. Derudover administrerer OK-Fonden ca. 1.300 boliger, som vi selv har opført, blandt andet 500 boliger fordelt på 30 seniorbofællesskaber. OK-Fonden beskæftiger i omegnen af 2.300 medarbejdere.
OK-Fonden er en attraktiv samarbejdspartner og har for nyligt, sammen med pensionsselskabet PFA, etableret et joint venture-selskab, der i de kommende år skal skabe en række helt nye velfærdstilbud i form af friplejehjem samt seniorboliger og seniorbofællesskaber til en samlet investeringssum på 2,5 mia. kr.

Boligadministrationen  
Som afdelingsleder bliver du ansvarlig for afdelingens daglige drift, administration og økonomi. Du bliver daglig leder for 7 dygtige og selvstændige medarbejdere i boligafdelingen. Medarbejderne varetager ejendomsadministration af både OK-Fondens egne ejendomme, men også af almene boligejendomme såsom seniorbofællesskaber, ældre- og plejeboliger for eksterne boligorganisationer og kommuner, andelsboliger, erhvervslejemål og drift- og vedligeholdelse af ejendommene.

Fælles retning og nærværende ledelse
Afdelingen har de senere år gennemgået et generationsskifte. Holdet er besat af dygtige og ambitiøse medarbejdere. Din opgave er at skabe endnu tydeligere fælles retning og målsætninger i opgaveløsningen og samarbejdet i boligadministrationen. Du skal sammen med afdelingen styrke de fælles retningslinjer og procedurer for administrationen. Gennem din ledelse, sparring og nærvær skabe arbejdsmiljø og samarbejdskultur, der frisætter medarbejderne til at udføre planlagte opgaver til aftalte kvalitet, tid og økonomi.

Fagligt anker og sparringspartner   
Du har en vigtig rolle som fagligt anker og sparringspartner for afdelingens medarbejdere i administrative, kommunikative og juridiske spørgsmål og dilemmaer. Det kan blandt andet være ved komplicerede sager; juridiske spørgsmål, klagesager eller ved samarbejdsudfordringer med kunder/samarbejdspartnere, support ved enkelte budgetmøder eller lignende, men også i den daglige administration, så der sikres ressourcer, viden og kompetencer til opgaverne og dermed driftssikkerhed i afdelingen.

Leder – men først og fremmest menneske 
Som leder kender du dine egne værdier og handler almindeligvis i overensstemmelse med dem. Du er en leder, men først og fremmest menneske, der leder mennesker. Du kan være en rollemodel i afdelingen, som leder med tillid, ordentlighed og ansvarlighed. Du kan give opgaver fra dig, men også følge op på dem, så vi sikrer at opgaverne bliver løst. Du kan kommunikere og give feedback på en tydelig og anerkende måde. Selvom du har fokus på den daglige opgaveløsning, kan du også hæve dig op for at skabe overblik og sikre de samlede administrative processer og arbejdsgange.

Din profil

  • Erfaring og kendskab til boligadministration. Helst fra en almen boligforening/ boligudlejning alternativt privat udlejning    
  • Viden og kompetence indenfor økonomi og jura (lov om almene boliger) på boligområdet
  • Erfaring af personaleledelse og økonomisk ansvar indenfor lignende stilling eller opgaveløsning, der er tilsvarende inden for ledelse af boligadministration

Andet om stillingen
Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, pensionsordning samt diverse personalegoder, herunder blandt andet en sundhedsforsikring, tilbud om fitnessabonnement og en god frokostordning.

Hvis du vil vide mere om stillingen, så kontakt projektchef Lennon Andersen på telefon 23 28 23 88 eller e-mail lba@ok-fonden.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!

Ansættelsesforløb:
  • Ansøgningsfrist d.22.01.21 kl.12.00
  • Besked om invitation til samtale d. 22.01.21 
  • 1. samtale 25.01.21
  • 2. samtale 28.01.21
  • Tiltrædelse pr. 01. marts 2021
  • Der udarbejdes en arbejdsprofil mellem 1. og 2. samtale
     



Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.