Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ assistent til Træning og Rehabilitering

Senest pr. 1. juli 2021.
 
Træning og Rehabilitering i Haderslev Kommune søger en administrativ assistent på 20 timer pr. uge, der kan indgå i vores ca. 40 personers store afdeling fordelt på 2 teams. Afdelingen er fysisk fordelt på 4 lokationer; Sundhedscenter Vojens, Træningsenheden på Kildebakken, Frederik d. IX’s plejecenter og Træningsenheden i Gram. 
 
Afdelingen varetager en bred række genoptræningsopgaver og indsatsområder efter sundhedslovens §140, 140a og servicelovens §86.  Afdelingen er desuden central i det tværgående sundhedssamarbejde internt i Haderslev Kommune og i samarbejdet med sygehuse, praktiserende læger og fysioterapeuter, borgere i Haderslev Kommune samt frivillige organisationer og foreninger. 
 
Vi søger en kollega, der:  

  • Har et godt humør, er serviceminded og som kan lide daglig kontakt med samarbejdspartnere og borgere både fysisk og via pasning af afdelingens telefon  
  • Kan arbejde struktureret og kan lide at have mange bolde i luften på samme tid 
  • Lærer hurtigt 
  • Har lyst til at fungere som referent ved diverse afdelingsmøder herunder lokal Med 
  • Har is i maven og selvstændigt kan prioritere, når dagligdagen kan blive forstyrret af uventede arbejdsopgaver - kan se sig selv som afdelingens ”blæksprutte”  
De administrative opgaver er forbundet med afdelingens daglige drift og derfor vil det være en fordel, at du: 
  • Har grundigt kendskab til Office pakken, og gerne behersker journaliseringssystemet Acadre på brugerniveau 
  • Gerne kan udarbejde dagsordener og referater i Acadre MM 
  • Gerne har kendskab til økonomiprogrammet Prisme og Silkeborg data og kan arbejde i det på brugerniveau 
  • Gerne har kendskab til at arbejde i journalsystemet Nexus  
Vi tilbyder vores nye kollega: 
  • At blive en del af en engageret, fagligt stærk medarbejdergruppe, der brænder for jobbet 
  • Et motiverende og imødekommende arbejdsmiljø, hvor omgangstonen er uformel og positiv 
  • Et job, hvor dagene sjældent ligner hinanden, og hvor der ofte er mange bolde i luften 
  • Sundhedsordning- samt mulighed for sundhedsforsikring for medarbejdere 
  • Primær arbejdsplads på Varbergvej 11 v. Træningsenheden Kildebakken. Cirka en dag om ugen er arbejdspladsen på Frederik d. IX’s plejecenter eller på Sundhedscenter Vojens  
Løn og ansættelsesforhold 
Der er tale om en fast stilling på 20 timer. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt eller senest 1. juli 2021. Løn- og ansættelsesforhold i øvrigt i henhold til gældende overenskomst.  
 
Yderligere oplysninger
Få flere oplysninger om stillingen hos teamleder Anita Laustsen på mail: aala@haderslev.dk eller på telefon 20 32 87 21. 
 
Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV og bilag senest fredag den 14. maj 2021 kl. 12.00. 
 
Der afholdes ansættelsessamtaler torsdag den 20. maj 2021.  
 
Om Haderslev Kommune
Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.

Vores fælles værdier – ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel – er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.

Haderslev Kommune har røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.