Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Strategisk sekretariatschef med gode relationelle kompetencer

Ældre og Sundhed er en afdeling i Ældre- og Handicapforvaltningen i Danmarks 3. største kommune og varetager kommunens tilbud indenfor ældre- og sundhedsområdet.
Ældre og Sundhed består af 4 funktionsenheder; Plejeboliger, Sygepleje, Træning & Aktivitet og Frit Valg. Funktionerne understøttes af Ældre - og Sundhedssekretariatet, hvor fokus er at skabe sammenhænge på tværs af afdelingen, både i forhold til drift, udvikling og implementering af nye tiltag.
 
Med afsæt i vores ledelsesgrundlag ”På Sporet” og de tre spor:

  • Vi leder i fællesskab
  • Vi prioriterer nærvær
  • Der er brug for alle
søger vi en sekretariatschef, som drives af at skabe organisatorisk sammenhængskraft og formår at lede i fællesskab ved at understøtte, at viden og ressourcer kobles på tværs af en stor organisation, som altid er i bevægelse.
Du kan læse ”På Sporet” her.
 
Nøgleposition i Ældre og Sundhed
Stillingen som sekretariatschef er en absolut nøgleposition i Ældre og Sundhed. Sekretariatet har en meget stor kontakt- og berøringsflade på tværs og op og ned i hele afdelingen – og i forvaltningen. Alt (næsten) - med interesse og betydning for politikerne, for organisationen, for kerneopgaven og i sidste instans for borgerne - involverer sekretariatet. Men først og fremmest har sekretariatet en understøttende og tværgående funktion – krumtappen i Ældre og Sundhed.
 
Centralt i stillingen er det tætte parløb med Ældre- og Sundhedschefen i dennes roller og opgaver opad i organisationen til forvaltningsledelsen (FL), rådmanden og det politiske udvalg. Sekretariatschefen er stedfortrædende for afdelingschefen og de facto dennes nærmeste samarbejdspartner og support. Der lander rigtig mange sager og opgaver på afdelingens bord. Det er en vigtig opgave for sekretariatschefen at gribe samt sortere og prioritere i disse sager og opgaver samt sikre, at de håndteres og fordeles sikkert og effektivt.
 
I afdelingens chefgruppe er det sekretariatschefens opgave at bidrage til den tværgående planlægning og de tværgående projekter. Det er sekretariatschefen/sekretariatet, der bidrager til og løfter de tværgående projekter og opgaver, og herigennem medvirker en realisering af ambitionerne med udgangspunkt i afdelingens ledelsesgrundlag ”På Sporet”. Chefgruppen er kendetegnet ved et fokus på tværgående teamledelse og der er en åben og inddragende dialog, som du vil blive inviteret til at bidrage ind i og sætte dit personlige præg på.
 
Ikke mindre vigtig er ledelsesopgaven i sekretariatet, hvor personaleledelsesopgaven omfatter ledelse af to teamledere samt af medarbejderne i Planlægning og Udvikling. Her er forventningen, at Sekretariatschefen sætter tydelig retning og kan agere sparringspartner og har en delegerende og tillidsbaseret ledelsesstil.
 
Ældre- og Sundhedssekretariatet er inddelt i tre teams:
 
  • Team planlægning og udvikling
    Teamet består af 9 konsulenter, 4 sundhedsfaglige udviklingskonsulenter samt personaleressourcer i forhold til frivillighedsområdet samt understøttelse af ”Bedre ældreliv”.
    Teamet arbejder med klassiske sagsfremstillingsopgaver, økonomi, analyse- samt implementeringsopgaver og spiller ofte en centrale rolle i initiering og styring af tværgående projekter og arbejdsgrupper. Du har den faglige og personalemæssige ledelse af teamet, dog deles den faglige ledelse af de sundhedsfaglige udviklingskonsulenter med sygeplejechefen.
  • Team administration og økonomi
    Teamet varetager en lang række administrative opgaver og understøtter Ældre og Sundheds ledere i blandt andet rekruttering, personaleadministration og it-support. Teamet varetager desuden opgaver indenfor uddannelsesområdet.
    Teamet refererer til en teamleder.
  • Team for teknisk service
    Teamet består af afdelingens servicemedarbejdere og håndværkere, som varetager tekniske serviceopgaver i relation til bygninger, biler, kaldeanlæg mm. Teamet refererer til en teamleder.
Dine primære arbejdsopgaver vil være, at:
  • Lede og sparre med medarbejdere, teams og ledere i Ældre- og Sundhedssekretariatet og i samarbejde hermed fortsat udvikle sekretariatet som et centralt omdrejningspunkt for sikker drift og udvikling af hele afdelingen.
  • Agere sparringspartner for Ældre- og Sundhedschefen
  • Være samarbejdspartner for Funktionscheferne i understøttelsen af enhedernes drift og udvikling, herunder afstemme forventninger og ressourcer mellem sekretariatet og funktionsenhederne
  • Være organisatorisk bindeled mellem det politiske udvalg og funktionerne og være drivkraft bag omsætning af strategier og visioner ud i enhederne
  • Samarbejde med fagforeninger og interesseorganisationer omkring eksempelvis uddannelsesområdet.
Forventningerne og kravene til sekretariatschefen er således store – men du kan også have store forventninger til os. Ældre- og Sundhed er en del af en udviklingsorienteret og proaktiv forvaltning. Her er højt til loftet og vi er en organisation med fokus på læring. Vi bestræber os dagligt på at udvikle gode og meningsfulde løsninger og samarbejder, som i sidste ende skal komme vores borgere til gavn. Samtidigt er det vigtigt for os, at bevare en arbejdsplads, hvor det både er sjovt og udviklende at møde ind – og der også er smil og overskud, når vi går hjem.
 
Den rette kandidat
I det her job skal man virkelig være skabt til at holde overblik, være rammesættende og styre tid.  Du skal være analytisk stærk og have præference for struktur fremfor ideudvikling. Du evner at agere og navigere i en stor organisation og har gode relationelle kompetencer og et skarpt blik for at koble viden på tværs af en kompleks organisation.
 
Konkret forventer vi, at:
  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, fx Cand.scient.adm, Cand.Scient.Pol eller Cand. oecon
  • Du kommer med ledelseserfaring – meget gerne fra en stor, politisk ledet organisation
  • Du kan det administrative håndværk og har styr på projekt- og procesværktøjerne, og du ved, hvordan du formidler en præcis bestilling til dine medarbejdere
  • Du har en relativ skarp økonomiforståelse
  • Du har erfaring med understøttelse af politiske udvalg
  • Du vil og kan lede gennem andre og motiveres af at skabe løsninger i fællesskab
  • Du har en delegerende og tillidsbaseret ledelsesstil
  • Du er en stærk og troværdig kommunikator – både i tale og skrift.
Som person er du åben, troværdig og robust og din erfaring har givet dig en gennemslagskraft, som du bruger til at skabe ro til at træffe kvalificerede beslutninger, selv når stormen suser og bølgerne går højt. Din ledelsesstil kendetegnes af ordentlighed og du forstår vigtigheden af, at udvise loyalitet både op og ned i organisationen.
 
Vil du vide mere
Hvis du har spørgsmål til jobbet eller ansættelsesprocessen, er du velkommen til at kontakte Ældre- og Sundhedschef Annette Secher på tlf.nr. 2520 3800.
 
Ansøgningsfrist er søndag den 11. august 2019 og forventet tiltrædelse den 1. oktober 2019.
 
Ansættelsessamtaler:
  • 1. runde holdes fredag den 16. august 2019
  • 2. runde holdes torsdag den 23. august 2019
Der gennemføres persontest i uge 34 for de ansøgere, der går videre til 2. runde. Vi anvender Insights personprofil.
 
Læs mere
Du kan finde flere informationer om Aalborg kommune, Ældre- og Handicapforvaltningen samt Ældre og Sundhed via nedenstående links:
 
Ældre- og Handicapforvaltningens vision og ledelsesgrundlag

Aalborg Kommunes personalepolitik

Velkommen i Ældre og Sundhed

Organisationsdiagram Ældre og Sundhed

Aalborg kommunes hjemmeside
 
Se filmen om På Sporet her
 
Arbejdspladsens adresse
Storemosevej 19, 9310 Vodskov.
 
Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er omfattet af lokal løn. Ansættelse og aflønning sker iht. aftale om aflønning af chefer mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Lønniveauet er i omegnen af 685.000 kr. årligt + pension. Der kan herudover aftales kvalifikationstillæg for særlige kompetencer.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330054366Phoenix-33318d7412019-07-04T16:02:15.010Strategisk sekretariatschef med gode relationelle kompetencerÆldre og Sundhed er en afdeling i Ældre- og Handicapforvaltningen i Danmarks 3. største kommune og varetager kommunens tilbud indenfor ældre- og sundhedsområdet.
Ældre og Sundhed består af 4 funktionsenheder; Plejeboliger, Sygepleje, Træning & Aktivitet og Frit Valg. Funktionerne understøttes af Ældre - og Sundhedssekretariatet, hvor fokus er at skabe sammenhænge på tværs af afdelingen, både i forhold til drift, udvikling og implementering af nye tiltag.
 
Med afsæt i vores ledelsesgrundlag ”På Sporet” og de tre spor:
  • Vi leder i fællesskab
  • Vi prioriterer nærvær
  • Der er brug for alle
søger vi en sekretariatschef, som drives af at skabe organisatorisk sammenhængskraft og formår at lede i fællesskab ved at understøtte, at viden og ressourcer kobles på tværs af en stor organisation, som altid er i bevægelse.
Du kan læse ”På Sporet” her.
 
Nøgleposition i Ældre og Sundhed
Stillingen som sekretariatschef er en absolut nøgleposition i Ældre og Sundhed. Sekretariatet har en meget stor kontakt- og berøringsflade på tværs og op og ned i hele afdelingen – og i forvaltningen. Alt (næsten) - med interesse og betydning for politikerne, for organisationen, for kerneopgaven og i sidste instans for borgerne - involverer sekretariatet. Men først og fremmest har sekretariatet en understøttende og tværgående funktion – krumtappen i Ældre og Sundhed.
 
Centralt i stillingen er det tætte parløb med Ældre- og Sundhedschefen i dennes roller og opgaver opad i organisationen til forvaltningsledelsen (FL), rådmanden og det politiske udvalg. Sekretariatschefen er stedfortrædende for afdelingschefen og de facto dennes nærmeste samarbejdspartner og support. Der lander rigtig mange sager og opgaver på afdelingens bord. Det er en vigtig opgave for sekretariatschefen at gribe samt sortere og prioritere i disse sager og opgaver samt sikre, at de håndteres og fordeles sikkert og effektivt.
 
I afdelingens chefgruppe er det sekretariatschefens opgave at bidrage til den tværgående planlægning og de tværgående projekter. Det er sekretariatschefen/sekretariatet, der bidrager til og løfter de tværgående projekter og opgaver, og herigennem medvirker en realisering af ambitionerne med udgangspunkt i afdelingens ledelsesgrundlag ”På Sporet”. Chefgruppen er kendetegnet ved et fokus på tværgående teamledelse og der er en åben og inddragende dialog, som du vil blive inviteret til at bidrage ind i og sætte dit personlige præg på.
 
Ikke mindre vigtig er ledelsesopgaven i sekretariatet, hvor personaleledelsesopgaven omfatter ledelse af to teamledere samt af medarbejderne i Planlægning og Udvikling. Her er forventningen, at Sekretariatschefen sætter tydelig retning og kan agere sparringspartner og har en delegerende og tillidsbaseret ledelsesstil.
 
Ældre- og Sundhedssekretariatet er inddelt i tre teams:
 
  • Team planlægning og udvikling
    Teamet består af 9 konsulenter, 4 sundhedsfaglige udviklingskonsulenter samt personaleressourcer i forhold til frivillighedsområdet samt understøttelse af ”Bedre ældreliv”.
    Teamet arbejder med klassiske sagsfremstillingsopgaver, økonomi, analyse- samt implementeringsopgaver og spiller ofte en centrale rolle i initiering og styring af tværgående projekter og arbejdsgrupper. Du har den faglige og personalemæssige ledelse af teamet, dog deles den faglige ledelse af de sundhedsfaglige udviklingskonsulenter med sygeplejechefen.
  • Team administration og økonomi
    Teamet varetager en lang række administrative opgaver og understøtter Ældre og Sundheds ledere i blandt andet rekruttering, personaleadministration og it-support. Teamet varetager desuden opgaver indenfor uddannelsesområdet.
    Teamet refererer til en teamleder.
  • Team for teknisk service
    Teamet består af afdelingens servicemedarbejdere og håndværkere, som varetager tekniske serviceopgaver i relation til bygninger, biler, kaldeanlæg mm. Teamet refererer til en teamleder.
Dine primære arbejdsopgaver vil være, at:
  • Lede og sparre med medarbejdere, teams og ledere i Ældre- og Sundhedssekretariatet og i samarbejde hermed fortsat udvikle sekretariatet som et centralt omdrejningspunkt for sikker drift og udvikling af hele afdelingen.
  • Agere sparringspartner for Ældre- og Sundhedschefen
  • Være samarbejdspartner for Funktionscheferne i understøttelsen af enhedernes drift og udvikling, herunder afstemme forventninger og ressourcer mellem sekretariatet og funktionsenhederne
  • Være organisatorisk bindeled mellem det politiske udvalg og funktionerne og være drivkraft bag omsætning af strategier og visioner ud i enhederne
  • Samarbejde med fagforeninger og interesseorganisationer omkring eksempelvis uddannelsesområdet.
Forventningerne og kravene til sekretariatschefen er således store – men du kan også have store forventninger til os. Ældre- og Sundhed er en del af en udviklingsorienteret og proaktiv forvaltning. Her er højt til loftet og vi er en organisation med fokus på læring. Vi bestræber os dagligt på at udvikle gode og meningsfulde løsninger og samarbejder, som i sidste ende skal komme vores borgere til gavn. Samtidigt er det vigtigt for os, at bevare en arbejdsplads, hvor det både er sjovt og udviklende at møde ind – og der også er smil og overskud, når vi går hjem.
 
Den rette kandidat
I det her job skal man virkelig være skabt til at holde overblik, være rammesættende og styre tid.  Du skal være analytisk stærk og have præference for struktur fremfor ideudvikling. Du evner at agere og navigere i en stor organisation og har gode relationelle kompetencer og et skarpt blik for at koble viden på tværs af en kompleks organisation.
 
Konkret forventer vi, at:
  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, fx Cand.scient.adm, Cand.Scient.Pol eller Cand. oecon
  • Du kommer med ledelseserfaring – meget gerne fra en stor, politisk ledet organisation
  • Du kan det administrative håndværk og har styr på projekt- og procesværktøjerne, og du ved, hvordan du formidler en præcis bestilling til dine medarbejdere
  • Du har en relativ skarp økonomiforståelse
  • Du har erfaring med understøttelse af politiske udvalg
  • Du vil og kan lede gennem andre og motiveres af at skabe løsninger i fællesskab
  • Du har en delegerende og tillidsbaseret ledelsesstil
  • Du er en stærk og troværdig kommunikator – både i tale og skrift.
Som person er du åben, troværdig og robust og din erfaring har givet dig en gennemslagskraft, som du bruger til at skabe ro til at træffe kvalificerede beslutninger, selv når stormen suser og bølgerne går højt. Din ledelsesstil kendetegnes af ordentlighed og du forstår vigtigheden af, at udvise loyalitet både op og ned i organisationen.
 
Vil du vide mere
Hvis du har spørgsmål til jobbet eller ansættelsesprocessen, er du velkommen til at kontakte Ældre- og Sundhedschef Annette Secher på tlf.nr. 2520 3800.
 
Ansøgningsfrist er søndag den 11. august 2019 og forventet tiltrædelse den 1. oktober 2019.
 
Ansættelsessamtaler:
  • 1. runde holdes fredag den 16. august 2019
  • 2. runde holdes torsdag den 23. august 2019
Der gennemføres persontest i uge 34 for de ansøgere, der går videre til 2. runde. Vi anvender Insights personprofil.
 
Læs mere
Du kan finde flere informationer om Aalborg kommune, Ældre- og Handicapforvaltningen samt Ældre og Sundhed via nedenstående links:
 
Ældre- og Handicapforvaltningens vision og ledelsesgrundlag

Aalborg Kommunes personalepolitik

Velkommen i Ældre og Sundhed

Organisationsdiagram Ældre og Sundhed

Aalborg kommunes hjemmeside
 
Se filmen om På Sporet her
 
Arbejdspladsens adresse
Storemosevej 19, 9310 Vodskov.
 
Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er omfattet af lokal løn. Ansættelse og aflønning sker iht. aftale om aflønning af chefer mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Lønniveauet er i omegnen af 685.000 kr. årligt + pension. Der kan herudover aftales kvalifikationstillæg for særlige kompetencer.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

2019-08-12T00:53:55.640 ldre og Sundhed er en afdeling i ldre- og Handicapforvaltningen i Danmarks 3. største kommune og varetager kommunens tilbud indenfor ældre- og sundhedsområdet. ldre og Sundhed består af 4 funktionsenheder Plejeboliger, Sygepleje, Træning Aktivitet og Frit Valg. Funktionerne understøttes af ldre - og Sundhedssekretariatet, hvor fokus er at skabe sammenhænge på tværs af afdelingen, både i forhold til drift, udvikling og implementering af nye tiltag. Med afsæt i vores ledelsesgrundlag På Sporet og de tre spor: Vi leder i fællesskab Vi prioriterer nærvær Der er brug for alle søger vi en sekretariatschef, som drives af at skabe organisatorisk sammenhængskraft og formår at lede i fællesskab ved at understøtte, at viden og ressourcer kobles på tværs af en stor organisation, som altid er i bevægelse.Du kan læse På Sporet her. Nøgleposition i ldre og SundhedStillingen som sekretariatschef er en absolut nøgleposition i ldre og Sundhed. Sekretariatet har en meget stor kontakt- og berøringsflade på tværs og op og ned i hele afdelingen og i forvaltningen. Alt (næsten) - med interesse og betydning for politikerne, for organisationen, for kerneopgaven og i sidste instans for borgerne - involverer sekretariatet. Men først og fremmest har sekretariatet en understøttende og tværgående funktion krumtappen i ldre og Sundhed. Centralt i stillingen er det tætte parløb med ldre- og Sundhedschefen i dennes roller og opgaver opad i organisationen til forvaltningsledelsen (FL), rådmanden og det politiske udvalg. Sekretariatschefen er stedfortrædende for afdelingschefen og de facto dennes nærmeste samarbejdspartner og support. Der lander rigtig mange sager og opgaver på afdelingens bord. Det er en vigtig opgave for sekretariatschefen at gribe samt sortere og prioritere i disse sager og opgaver samt sikre, at de håndteres og fordeles sikkert og effektivt. I afdelingens chefgruppe er det sekretariatschefens opgave at bidrage til den tværgående planlægning og de tværgående projekter. Det er sekretariatschefen sekretariatet, der bidrager til og løfter de tværgående projekter og opgaver, og herigennem medvirker en realisering af ambitionerne med udgangspunkt i afdelingens ledelsesgrundlag På Sporet . Chefgruppen er kendetegnet ved et fokus på tværgående teamledelse og der er en åben og inddragende dialog, som du vil blive inviteret til at bidrage ind i og sætte dit personlige præg på. Ikke mindre vigtig er ledelsesopgaven i sekretariatet, hvor personaleledelsesopgaven omfatter ledelse af to teamledere samt af medarbejderne i Planlægning og Udvikling. Her er forventningen, at Sekretariatschefen sætter tydelig retning og kan agere sparringspartner og har en delegerende og tillidsbaseret ledelsesstil. ldre- og Sundhedssekretariatet er inddelt i tre teams: Team planlægning og udviklingTeamet består af 9 konsulenter, 4 sundhedsfaglige udviklingskonsulenter samt personaleressourcer i forhold til frivillighedsområdet samt understøttelse af Bedre ældreliv .Teamet arbejder med klassiske sagsfremstillingsopgaver, økonomi, analyse- samt implementeringsopgaver og spiller ofte en centrale rolle i initiering og styring af tværgående projekter og arbejdsgrupper. Du har den faglige og personalemæssige ledelse af teamet, dog deles den faglige ledelse af de sundhedsfaglige udviklingskonsulenter med sygeplejechefen. Team administration og økonomiTeamet varetager en lang række administrative opgaver og understøtter ldre og Sundheds ledere i blandt andet rekruttering, personaleadministration og it-support. Teamet varetager desuden opgaver indenfor uddannelsesområdet.Teamet refererer til en teamleder. Team for teknisk serviceTeamet består af afdelingens servicemedarbejdere og håndværkere, som varetager tekniske serviceopgaver i relation til bygninger, biler, kaldeanlæg mm. Teamet refererer til en teamleder. Dine primære arbejdsopgaver vil være, at: Lede og sparre med medarbejdere, teams og ledere i ldre- og Sundhedssekretariatet og i samarbejde hermed fortsat udvikle sekretariatet som et centralt omdrejningspunkt for sikker drift og udvikling af hele afdelingen. Agere sparringspartner for ldre- og Sundhedschefen Være samarbejdspartner for Funktionscheferne i understøttelsen af enhedernes drift og udvikling, herunder afstemme forventninger og ressourcer mellem sekretariatet og funktionsenhederne Være organisatorisk bindeled mellem det politiske udvalg og funktionerne og være drivkraft bag omsætning af strategier og visioner ud i enhederne Samarbejde med fagforeninger og interesseorganisationer omkring eksempelvis uddannelsesområdet. Forventningerne og kravene til sekretariatschefen er således store men du kan også have store forventninger til os. ldre- og Sundhed er en del af en udviklingsorienteret og proaktiv forvaltning. Her er højt til loftet og vi er en organisation med fokus på læring. Vi bestræber os dagligt på at udvikle gode og meningsfulde løsninger og samarbejder, som i sidste ende skal komme vores borgere til gavn. Samtidigt er det vigtigt for os, at bevare en arbejdsplads, hvor det både er sjovt og udviklende at møde ind og der også er smil og overskud, når vi går hjem. Den rette kandidatI det her job skal man virkelig være skabt til at holde overblik, være rammesættende og styre tid. Du skal være analytisk stærk og have præference for struktur fremfor ideudvikling. Du evner at agere og navigere i en stor organisation og har gode relationelle kompetencer og et skarpt blik for at koble viden på tværs af en kompleks organisation. Konkret forventer vi, at: Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, fx Cand.scient.adm, Cand.Scient.Pol eller Cand. oecon Du kommer med ledelseserfaring meget gerne fra en stor, politisk ledet organisation Du kan det administrative håndværk og har styr på projekt- og procesværktøjerne, og du ved, hvordan du formidler en præcis bestilling til dine medarbejdere Du har en relativ skarp økonomiforståelse Du har erfaring med understøttelse af politiske udvalg Du vil og kan lede gennem andre og motiveres af at skabe løsninger i fællesskab Du har en delegerende og tillidsbaseret ledelsesstil Du er en stærk og troværdig kommunikator både i tale og skrift. Som person er du åben, troværdig og robust og din erfaring har givet dig en gennemslagskraft, som du bruger til at skabe ro til at træffe kvalificerede beslutninger, selv når stormen suser og bølgerne går højt. Din ledelsesstil kendetegnes af ordentlighed og du forstår vigtigheden af, at udvise loyalitet både op og ned i organisationen. Vil du vide mereHvis du har spørgsmål til jobbet eller ansættelsesprocessen, er du velkommen til at kontakte ldre- og Sundhedschef Annette Secher på tlf.nr. 2520 3800. Ansøgningsfrist er søndag den 11. august 2019 og forventet tiltrædelse den 1. oktober 2019. Ansættelsessamtaler: 1. runde holdes fredag den 16. august 2019 2. runde holdes torsdag den 23. august 2019 Der gennemføres persontest i uge 34 for de ansøgere, der går videre til 2. runde. Vi anvender Insights personprofil. Læs mereDu kan finde flere informationer om Aalborg kommune, ldre- og Handicapforvaltningen samt ldre og Sundhed via nedenstående links: ldre- og Handicapforvaltningens vision og ledelsesgrundlag Aalborg Kommunes personalepolitik Velkommen i ldre og SundhedOrganisationsdiagram ldre og SundhedAalborg kommunes hjemmeside Se filmen om På Sporet her Arbejdspladsens adresseStoremosevej 19, 9310 Vodskov. Løn og ansættelsesforholdStillingen er omfattet af lokal løn. Ansættelse og aflønning sker iht. aftale om aflønning af chefer mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Lønniveauet er i omegnen af 685.000 kr. årligt pension. Der kan herudover aftales kvalifikationstillæg for særlige kompetencer.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.10Phoenix33318d74101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-11T00:00:000010https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=c4f45009-37f7-4120-8175-0d3c756fd2920EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3557661Ældre og Sundhedssekretariat11Storemosevej 199310VodskovDKDanmarkORS/33318d74_logo.gifORS/Small/33318d74_logo.gif0asec-aeh@aalborg.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent788670EmplyPremium pakken - 45 dagea4a4645c-67b2-41ae-8d56-c3229b439ccb_3753101104-07-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=33318d74https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=33318d74https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=33318d74&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=33318d74&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse362173525Annette Secherasec-aeh@aalborg.dkDanmarkDanmark330075232Selvstændig ServicePartnerRobot ServiceKompagniet søger en moden, selvstændig, engageret ServicePartner, som har et ønske om at være selvstændig og have fødderne under eget bord. Det er vigtigt, at du har erfaring i med rengøringsbranchen og at du brænder for dét at gøre en forskel for vore kunder og kollegaer. ServiceKompagniet søger en ServicePartner til at tiltræde distrikt 114 Aalborg snarest muligt, men vi venter gerne på den rette. Vi tilbyder: Et igangværende distrikt som du kan leve af fra dag ét Kunder i forskellige brancher og flere spændende på vej ind Kollegaer med mere end 28 års erfaring i branchen som bidrager med driften servicen i dagligdagen Et kundecenter som besvarer telefoner, kundehenvendelser, fakturaer Et marketingsteam som hjælper og støtter op om kundefremmende aktiviteter Gode afregninger og betalinger til tiden Mulighed for leje af køretøj Vi søger: En, moden person, selvstændig og pligtopfyldende dame mand som brænder for rengøringsbranchen og som ønsker at blive selvstændig En, som har rengøringserfaring lettere ledelseserfaring En, som kan arbejde på forskellige tider af døgnet efter kundernes ønsker og behov En, som har kørekort og egen bil En, som har et ønske om at deltage i arbejdets udførelse og se distriktet vokse En, som taler og forstår dansk En, som er uafhængig og kan rykke ud på alle tider af døgnet Er du vores nye ServicePartner? Du kan læse mere om os på www.servicekompagniet.dk - Såfremt du har spørgsmål er du velkommen til at tage kontakt for at få uddybet eventuelle spørgsmål. Seriøse henvendelser rettes via mail og vi vil efterfølgende tage kontakt. Der må IKKE sendes personfølsomme oplysninger via mail! Vi glæder os til at byde dig velkommen hos ServiceKompagniet.

ServiceKompagniet søger en moden, selvstændig, engageret ServicePartner, som har et ønske om at være selvstændig og have fødderne under eget bord. 

Det er vigtigt, at du har erfaring i/med rengøringsbranchen og at du brænder for dét at gøre en forskel for vore kunder og kollegaer. 

ServiceKompagniet søger en ServicePartner til at tiltræde distrikt 114/Aalborg snarest muligt, men vi venter gerne på den rette. 

Vi tilbyder:

  • Et igangværende distrikt som du kan leve af fra dag ét
  • Kunder i forskellige brancher og flere spændende på vej ind 
  • Kollegaer med mere end 28 års erfaring i branchen som bidrager med driften/servicen i dagligdagen 
  • Et kundecenter som besvarer telefoner, kundehenvendelser, fakturaer 
  • Et marketingsteam som hjælper og støtter op om kundefremmende aktiviteter
  • Gode afregninger og betalinger til tiden 
  • Mulighed for leje af køretøj 

Vi søger:

  • En, moden person, selvstændig og pligtopfyldende dame/mand som brænder for rengøringsbranchen og som ønsker at blive selvstændig 
  • En, som har rengøringserfaring / lettere ledelseserfaring 
  • En, som kan arbejde på forskellige tider af døgnet efter kundernes ønsker og behov 
  • En, som har kørekort og egen bil 
  • En, som har et ønske om at deltage i arbejdets udførelse og se distriktet vokse 
  • En, som taler og forstår dansk
  • En, som er uafhængig og kan rykke ud på alle tider af døgnet 

Er du vores nye ServicePartner? 

Du kan læse mere om os på www.servicekompagniet.dk - Såfremt du har spørgsmål er du velkommen til at tage kontakt for at få uddybet eventuelle spørgsmål. 

Seriøse henvendelser rettes via mail og vi vil efterfølgende tage kontakt. Der må IKKE sendes personfølsomme oplysninger via mail!

Vi glæder os til at byde dig velkommen hos ServiceKompagniet. 

 

SERVICEKOMPAGNIET FACILITY SERVICE ApSAalborg2019-08-19T00:00:002019-08-31T00:00:00
330073568Teamleder Telesalg B2B - AalborgRobot PersonaleBørsen søger for vores kunde, en teamleder til markedsledende virksomhed. Drives du af at få succes sammen med dit team, og kunne du tænke dig at lede, træne og coache nogle af Danmarks stærkeste erhvervssælgere, så er det måske dig vi søger. Du trives i et miljø med højt tempo, smil, positiv energi og ikke mindst passion for ledelse og salg. Jobbet Jobbet der tilbydes er et udfordrende job i en dynamisk og energifyldt afdeling med fokus på en struktureret tilgang til kunderne og markedet. Kundesegmentet der arbejdes med er mindre - og mellemstore virksomheder, og der er tale om både eksisterende og nye kunder. Du vil komme til at skulle lede et team på 10 personer, der i dag kontakter virksomhedens mange nuværende og kommende kunder. Dine primære ansvarsområder er at sikre, at teamet leverer salg af højeste kvalitet. Det betyder, at du i det daglige er i tæt dialog med dine medarbejdere, som du løbende og aktivt motiverer og træner - både gennem individuelle samtaler og teammøder. Kandidaten Vi tænker at du i dag, har nogle års erfaring med at skabe resultater gennem dit personale og nu er på udkig efter din næste udfordring. Du har i dag allerede erfaring med at lede et team af dygtige erhvervssælgere og stærke kompetencer i at oplære, udvikle og coache et salgsteam. Du kendetegnes ved synlig - og kommunikerende lederskab og går gerne forrest når det kræves. Samtidig formår du at arbejde på tværs i organisationen, og repræsentere afdelingens succeser. Det som kendetegner dig er: Dine evner i at udvikle dygtige sælgere, som kan levere kontinuerlige resultater. At du er i besiddelse af en høj arbejdsmoral, har masser af energi og evner at skabe god stemning. Du har en solid dataforståelse, er struktureret og analytisk stærk. Du er resultatorienteret og konkurrenceminded. Du er typen, der kan og vil lære salgsmetoderne fra dig. Samtidig er du god til at forme og holde sammen på dit team, så humøret og tilfredsheden altid er i top. Løn Du vil blive tilbudt en attraktiv lønpakke bestående af fast grundløn og bonus. Derudover får du pensions- og, sundhedsordning. Tiltrædelse Løbende Sprog Dansk i skrift og tale.

PersonaleBørsen søger for vores kunde, en teamleder til markedsledende virksomhed.

Drives du af at få succes sammen med dit team, og kunne du tænke dig at lede, træne og coache nogle af Danmarks stærkeste erhvervssælgere, så er det måske dig vi søger.

Du trives i et miljø med højt tempo, smil, positiv energi og ikke mindst passion for ledelse og salg.

Jobbet

Jobbet der tilbydes er et udfordrende job i en dynamisk og energifyldt afdeling med fokus på en struktureret tilgang til kunderne og markedet. Kundesegmentet der arbejdes med er mindre - og mellemstore virksomheder, og der er tale om både eksisterende og nye kunder.

Du vil komme til at skulle lede et team på 10 personer, der i dag kontakter virksomhedens mange nuværende og kommende kunder.

Dine primære ansvarsområder er at sikre, at teamet leverer salg af højeste kvalitet. Det betyder, at du i det daglige er i tæt dialog med dine medarbejdere, som du løbende og aktivt motiverer og træner - både gennem individuelle samtaler og teammøder.

Kandidaten

Vi tænker at du i dag, har nogle års erfaring med at skabe resultater gennem dit personale og nu er på udkig efter din næste udfordring.

Du har i dag allerede erfaring med at lede et team af dygtige erhvervssælgere og stærke kompetencer i at oplære, udvikle og coache et salgsteam.

Du kendetegnes ved synlig - og kommunikerende lederskab og går gerne forrest når det kræves. Samtidig formår du at arbejde på tværs i organisationen, og repræsentere afdelingens succeser.

Det som kendetegner dig er:

  • Dine evner i at udvikle dygtige sælgere, som kan levere kontinuerlige resultater.
  • At du er i besiddelse af en høj arbejdsmoral, har masser af energi og evner at skabe god stemning.
  • Du har en solid dataforståelse, er struktureret og analytisk stærk.
  • Du er resultatorienteret og konkurrenceminded.

Du er typen, der kan og vil lære salgsmetoderne fra dig. Samtidig er du god til at forme og holde sammen på dit team, så humøret og tilfredsheden altid er i top.

Løn

Du vil blive tilbudt en attraktiv lønpakke bestående af fast grundløn og bonus. Derudover får du pensions- og, sundhedsordning.

Tiltrædelse

Løbende

Sprog

Dansk i skrift og tale.

PersonaleBørsenAalborg2019-08-15T00:00:002019-10-10T00:00:00
330075488LandboNord søger en miljøchef til at realisere vores visioner.Robot Er det dig og vil du være med til at skabe værdi for LandboNord og vores kunder? Vi driver i dag en professionel miljøafdeling, hvor kerneydelserne bl.a. består i udarbejdelse af ansøgninger om miljøgodkendelse til husdyrbrug og rådgivning indenfor Naturbeskyttelsesloven ( 3-sager og lign.). Kunderne er overvejende landbrugskunder. Jobbet Vi søger en miljøchef, der brænder for at levere solid rådgivning, der bidrager til vækst og udvikling hos vores kunder. Samtidig har du lyst til at spille en aktiv rolle i udviklingen af afdelingens dygtige medarbejdere og af nye produkter og rådgivningsydelser. Der er i jobbet en bred berøringsflade til LandboNords øvrige afdelinger. Miljøafdelingen indgår, sammen med øvrige fag-afdelinger (kvæg, svin og plante) i Agriculture, som samler fagrådgivningen til et område med ca. 60 medarbejdere. Som miljøchef bliver du en del af ledelsen i Agriculture, der sætter retning for den faglige del af rådgivningen, men som også har fokus på at styrke det tværfaglige samarbejde ligesom der lægges vægt på udvikling af medarbejdernes kompetencer. Din profilDu er udadvendt med en imødekommende personlighed, og du drives af at skabe resultater. Du har en teknisk naturvidenskabelig baggrund med en relevant videregående uddannelse på kandidatniveau. Du har indsigt i den miljøfaglige opgave i rådgiverbranchen, og herudover har du ledelseserfaring. Din succes er baseret på din kommercielle tilgang til arbejdet, hvor du bruger din forretningssans og dine ambitioner på at levere resultater for vores kunder.Søg stillingen Vi inviterer løbende til samtaler og vil glæde os til at modtage din ansøgning.Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte rådgivningschef Merete L. Andersen på tlf. 9624 1884, eller adm. dir. Uffe Bertelsen på tlf. 9624 2400. Du søger stillingen ved at registrere dig i vores rekrutteringsdatabase og uploade CV og ansøgning via LandboNord s hjemmeside www.landbonord.dk

Er det dig – og vil du være med til at skabe værdi for LandboNord og vores kunder?

Vi driver i dag en professionel miljøafdeling, hvor kerneydelserne bl.a. består i udarbejdelse af ansøgninger om miljøgodkendelse til husdyrbrug og rådgivning indenfor Naturbeskyttelsesloven (§3-sager og lign.). Kunderne er overvejende landbrugskunder. 

Jobbet
Vi søger en miljøchef, der brænder for at levere solid rådgivning, der bidrager til vækst og udvikling hos vores kunder. Samtidig har du lyst til at spille en aktiv rolle i udviklingen af afdelingens dygtige medarbejdere og af nye produkter og rådgivningsydelser.

Der er i jobbet en bred berøringsflade til LandboNords øvrige afdelinger. Miljøafdelingen indgår, sammen med øvrige fag-afdelinger (kvæg, svin og plante) i Agriculture, som samler fagrådgivningen til et område med ca. 60 medarbejdere.

Som miljøchef bliver du en del af ledelsen i Agriculture, der sætter retning for den faglige del af rådgivningen, men som også har fokus på at styrke det tværfaglige samarbejde – ligesom der lægges vægt på udvikling af medarbejdernes kompetencer.

Din profil
Du er udadvendt med en imødekommende personlighed, og du drives af at skabe resultater.

Du har en teknisk/naturvidenskabelig baggrund med en relevant videregående uddannelse på kandidatniveau. Du har indsigt i den miljøfaglige opgave i rådgiverbranchen, og herudover har du ledelseserfaring.

Din succes er baseret på din kommercielle tilgang til arbejdet, hvor du bruger din forretningssans og dine ambitioner på at levere resultater for vores kunder.

Søg stillingen
Vi inviterer løbende til samtaler – og vil glæde os til at modtage din ansøgning.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte rådgivningschef Merete L. Andersen på tlf. 9624 1884, eller adm. dir. Uffe Bertelsen på tlf. 9624 2400.

Du søger stillingen ved at registrere dig i vores rekrutteringsdatabase og uploade CV og ansøgning via LandboNord’s hjemmeside www.landbonord.dk

LandboNordBrønderslev2019-08-20T00:00:002019-09-13T00:00:00
330074687LandboNord i Brønderslev søger Kvægchef til Danmarks mest spændende kundeporteføljeRobot Vi har et stærkt team i vores kvægafdeling - kan du løfte os til det næste niveau? Til LandboNord søger vi en kvægchef, der brænder for ledelse i et fagligt stærkt miljø, og som er kendt for gode resultater via et solidt samarbejde såvel blandt kunder som medarbejdere.Ildsjæl der kan skabe følgeskabMed ansvar for udvikling og ledelse af afdelingen er det dig, der motiverer og udvikler medarbejderne, samt sørger for, at både trivsel og fastholdelse af medarbejderne er i top. Vi lægger desuden vægt på, at du selv kan servicere kvægkunder på højt fagligt niveau. Du bruger din veludviklede forretningssans og dine ambitioner om at levere resultater, når du skal sætte retningen for afdelingen, som består af 12 dygtige kvægrådgivere og en sekretær.Ansvarsområder: Du sætter og eksekverer den strategiske retning i tråd med LandboNords overordnede strategi Daglig ledelse af afdelingens medarbejdere - med stort fokus på at skabe gode kundeoplevelser og intern arbejdsglæde Overordnet ressource- og opgavestyring, såvel kunderelateret som udviklingsfokuseret Oplæring af medarbejdere, så de efterlever LandboNords værdier og koncepter Brænder for ledelse og udvikling af medarbejdere og kunder Vi forventer, at du har en længerevarende uddannelse fx cand.agro. suppleret med efteruddannelser inden for ledelse. Du har erfaring med salg og rådgivning til kvægproducenter og med ledelse i en projektorienteret virksomhed. Det er endvidere et krav, at du har solid indsigt i landbrugets driftsøkonomiske forhold. Sæt dit personlige aftryk på udviklingen LandboNord er brancheførende, og har stort fokus på også fremadrettet at sætte nye standarder. Vi kan således tilbyde en central rolle i en virksomhed, hvor du får frie hænder til at videreudvikle forretningsområdet og dine medarbejdere, bl.a. gennem øget grad af digitalisering. Søg stillingen Vi inviterer løbende til samtaler og vil glæde os til at modtage din ansøgning. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte rådgivningschef Merete L. Andersen på tlf. 9624 1884, eller adm. dir. Uffe Bertelsen på tlf. 9624 2400. Du søger stillingen ved at registrere dig i vores rekrutteringsdatabase og uploade CV og ansøgning via LandboNord s hjemmeside www.landbonord.dk

Vi har et stærkt team i vores kvægafdeling - kan du løfte os til det næste niveau?

Til LandboNord søger vi en kvægchef, der brænder for ledelse i et fagligt stærkt miljø, og som er kendt for gode resultater via et solidt samarbejde – såvel blandt kunder som medarbejdere.

Ildsjæl der kan skabe følgeskab
Med ansvar for udvikling og ledelse af afdelingen er det dig, der motiverer og udvikler medarbejderne, samt sørger for, at både trivsel og fastholdelse af medarbejderne er i top. Vi lægger desuden vægt på, at du selv kan servicere kvægkunder på højt fagligt niveau. Du bruger din veludviklede forretningssans og dine ambitioner om at levere resultater, når du skal sætte retningen for afdelingen, som består af 12 dygtige kvægrådgivere og en sekretær.

Ansvarsområder:

  • Du sætter og eksekverer den strategiske retning i tråd med LandboNords overordnede strategi

  • Daglig ledelse af afdelingens medarbejdere - med stort fokus på at skabe gode kundeoplevelser og intern arbejdsglæde

  • Overordnet ressource- og opgavestyring, såvel kunderelateret som udviklingsfokuseret

  • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever LandboNords værdier og koncepter

Brænder for ledelse og udvikling af medarbejdere og kunder

Vi forventer, at du har en længerevarende uddannelse fx cand.agro. suppleret med efteruddannelser inden for ledelse. Du har erfaring med salg og rådgivning til kvægproducenter og med ledelse i en projektorienteret virksomhed. Det er endvidere et krav, at du har solid indsigt i landbrugets driftsøkonomiske forhold.

Sæt dit personlige aftryk på udviklingen

LandboNord er brancheførende, og har stort fokus på også fremadrettet at sætte nye standarder. Vi kan således tilbyde en central rolle i en virksomhed, hvor du får frie hænder til at videreudvikle forretningsområdet og dine medarbejdere, bl.a. gennem øget grad af digitalisering.

Søg stillingen
Vi inviterer løbende til samtaler – og vil glæde os til at modtage din ansøgning. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte rådgivningschef Merete L. Andersen på tlf. 9624 1884, eller adm. dir. Uffe Bertelsen på tlf. 9624 2400.

Du søger stillingen ved at registrere dig i vores rekrutteringsdatabase og uploade CV og ansøgning via LandboNord’s hjemmeside www.landbonord.dk

LandboNordBrønderslev2019-08-19T00:00:002019-09-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Selvstændig ServicePartner

SERVICEKOMPAGNIET FACILITY SERVICE ApS

Aalborg
ServiceKompagniet søger en moden, selvstændig, engageret ServicePartner, som har et ønske om at være selvstændig og have fødderne under eget bord. Det er vigtigt, at du har erfaring i med rengøringsbranchen og at du brænder for dét at gøre en forske...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:31. august 2019

Teamleder Telesalg B2B - Aalborg

PersonaleBørsen

Aalborg
PersonaleBørsen søger for vores kunde, en teamleder til markedsledende virksomhed. Drives du af at få succes sammen med dit team, og kunne du tænke dig at lede, træne og coache nogle af Danmarks stærkeste erhvervssælgere, så er det måske dig vi søge...
Indrykket:15. august 2019
Udløbsdato:10. oktober 2019

LandboNord søger en miljøchef til at realisere vores visioner.

LandboNord

Brønderslev
Er det dig og vil du være med til at skabe værdi for LandboNord og vores kunder? Vi driver i dag en professionel miljøafdeling, hvor kerneydelserne bl.a. består i udarbejdelse af ansøgninger om miljøgodkendelse til husdyrbrug og rådgivning indenfor ...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:13. september 2019

LandboNord i Brønderslev søger Kvægchef til Danmarks mest spændende kundeportefølje

LandboNord

Brønderslev
Vi har et stærkt team i vores kvægafdeling - kan du løfte os til det næste niveau? Til LandboNord søger vi en kvægchef, der brænder for ledelse i et fagligt stærkt miljø, og som er kendt for gode resultater via et solidt samarbejde såvel blandt kund...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:13. september 2019