Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du erfaring med Kundeservice samt VVS-branchen?

Har du erfaring med VVS-branchen og er du vant til, at servicere kunder, så er du med din erfaring og viden måske lige nøjagtig den vi leder efter.


Vores kundecenter i København har brug for en ny kollega, der kan håndtere vores gode og rare kunder, som har spørgsmål og henvendelser vedrørende bl.a. vvs-arbejder.

Du bliver en vigtig og aktiv del af kundecenteret og derved administrationen hos De Blå Mænd.

Jobets indhold
  • Telefonisk kontakt med vores kunder
  • Modtage og registrere ordrer i vores ordrestyringssystem
  • Disponering og planlægning af arbejdsopgaver til servicemontører
  • Andre kunderelaterede administrative opgaver
Om dig
  • Du har erfaring med VVS-branchen
  • Du har erfaring med kundeservice
  • Du har måske tidligere arbejdet hos en grossist, der handler med VVS-artikler.
  • Du har gode it-kompetencer.
  • Du arbejder struktureret og organiseret.
  • Du giver gerne et nap med hele vejen rundt, hvor det behøves.
  • Du trives i en dynamisk hverdag, hvor dagens opgaver ikke altid er givet på forhånd.
Vi tilbyder
  • Et spændende job med ordnede forhold.
  • En dynamisk og afvekslende hverdag.
  • Gode muligheder for udvikling af dine personlige og faglige kompetencer.
  • Mulighed for at videreudvikle stillingen.
  • Løn efter kvalifikationer.
Hvis ovenstående fortsat har din interesse så send din ansøgning, sammen med relevante bilag via knappen "Send ansøgning". Alle ansøgninger behandles naturligvis fuldt fortroligt.

Vi holder løbende samtaler og ansætter når vi har fundet en egnet kandidat. Så send hellere din ansøgning i dag end i morgen.


Se mere på vores ansøgersite: https://3blaa.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330054285Phoenix-9a13eb0712019-07-18T00:00:00Har du erfaring med Kundeservice samt VVS-branchen?Har du erfaring med VVS-branchen og er du vant til, at servicere kunder, så er du med din erfaring og viden måske lige nøjagtig den vi leder efter.

Vores kundecenter i København har brug for en ny kollega, der kan håndtere vores gode og rare kunder, som har spørgsmål og henvendelser vedrørende bl.a. vvs-arbejder.

Du bliver en vigtig og aktiv del af kundecenteret og derved administrationen hos De Blå Mænd.

Jobets indhold
  • Telefonisk kontakt med vores kunder
  • Modtage og registrere ordrer i vores ordrestyringssystem
  • Disponering og planlægning af arbejdsopgaver til servicemontører
  • Andre kunderelaterede administrative opgaver
Om dig
  • Du har erfaring med VVS-branchen
  • Du har erfaring med kundeservice
  • Du har måske tidligere arbejdet hos en grossist, der handler med VVS-artikler.
  • Du har gode it-kompetencer.
  • Du arbejder struktureret og organiseret.
  • Du giver gerne et nap med hele vejen rundt, hvor det behøves.
  • Du trives i en dynamisk hverdag, hvor dagens opgaver ikke altid er givet på forhånd.
Vi tilbyder
  • Et spændende job med ordnede forhold.
  • En dynamisk og afvekslende hverdag.
  • Gode muligheder for udvikling af dine personlige og faglige kompetencer.
  • Mulighed for at videreudvikle stillingen.
  • Løn efter kvalifikationer.
Hvis ovenstående fortsat har din interesse så send din ansøgning, sammen med relevante bilag via knappen "Send ansøgning". Alle ansøgninger behandles naturligvis fuldt fortroligt.

Vi holder løbende samtaler og ansætter når vi har fundet en egnet kandidat. Så send hellere din ansøgning i dag end i morgen.


Se mere på vores ansøgersite: https://3blaa.brandero.com

2019-08-08T00:53:32.530 Har du erfaring med VVS-branchen og er du vant til, at servicere kunder, så er du med din erfaring og viden måske lige nøjagtig den vi leder efter. Vores kundecenter i København har brug for en ny kollega, der kan håndtere vores gode og rare kunder, som har spørgsmål og henvendelser vedrørende bl.a. vvs-arbejder. Du bliver en vigtig og aktiv del af kundecenteret og derved administrationen hos De Blå Mænd. Jobets indholdTelefonisk kontakt med vores kunderModtage og registrere ordrer i vores ordrestyringssystemDisponering og planlægning af arbejdsopgaver til servicemontørerAndre kunderelaterede administrative opgaverOm digDu har erfaring med VVS-branchenDu har erfaring med kundeserviceDu har måske tidligere arbejdet hos en grossist, der handler med VVS-artikler.Du har gode it-kompetencer.Du arbejder struktureret og organiseret.Du giver gerne et nap med hele vejen rundt, hvor det behøves.Du trives i en dynamisk hverdag, hvor dagens opgaver ikke altid er givet på forhånd.Vi tilbyderEt spændende job med ordnede forhold.En dynamisk og afvekslende hverdag.Gode muligheder for udvikling af dine personlige og faglige kompetencer.Mulighed for at videreudvikle stillingen.Løn efter kvalifikationer.Hvis ovenstående fortsat har din interesse så send din ansøgning, sammen med relevante bilag via knappen Send ansøgning . Alle ansøgninger behandles naturligvis fuldt fortroligt. Vi holder løbende samtaler og ansætter når vi har fundet en egnet kandidat. Så send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Se mere på vores ansøgersite: https: 3blaa.brandero.com3blaa.brandero.com10Phoenix9a13eb07101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-07T00:00:000000https://3blaa.brandero.com/job/har-du-erfaring-med-vvs-branchen-373491936#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3557630De Blå Mænd11Arnesvej 12700BrønshøjDKDanmarkORS/9a13eb07_logo.pngORS/Small/9a13eb07_logo.png0ss@3blaa.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent788635MwCareerSiteMediumf7b971f3-dc57-478d-a10d-fdb8b64e164b20190718001104-07-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9a13eb07https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9a13eb07https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9a13eb07&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9a13eb07&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/11.jpgMed et job indenfor Håndværk & service bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Kontorassistent lige noget for dig.12007991Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent913228Servicemedarbejder7Håndværk & service362173472Søren Schmidtss@3blaa.dkDanmarkDanmark330060229ACON GROUP søger servicemedarbejder/pedel til kunde i ØrestadenRobot Vi har plads til en stabil medarbejder, som 3. mand i vores team. Det vil i starten være på lavt plan, men med 40 timer pr. mdr. Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner. Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt. ACON GROUP er oprindelig et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning. Men har de sidste 7-8 år håndteret serviceopgaver for vores kunder. Vi tilbyder følgende: En plads i et velfungerende firma Gode kollegaer Frihed under ansvar Muligheder for afveksling i hverdagen Vagterne vil hovedsaglig være dagvagter i tidsrummet mellem kl. 06:00 og kl. 16:15. Vi forventer følgende: At du kan fremvise straffeattest At du behersker dansk i skrift og tale At du er serviceminded og præsentabel At du er pålidelig At du er fleksibel og mødestabil At du kan referere til tidligere relevant arbejde At du er parat til at yde en indsats for holdet Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk Din mail skal indeholde følgende for at komme i betragtning til jobbet: CV Foto Ansøgning Eventuelle anbefalinger fra lignende virksomheder Er du den medarbejder kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig. Med venlig hilsen ACON GROUP Bernstorffsvej 123 2900 Hellerup www.acon-group.dk

Vi har plads til en stabil medarbejder, som 3. mand i vores team.

Det vil i starten være på lavt plan, men med 40+ timer pr. mdr.

Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner.

Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt.

 

ACON GROUP er oprindelig et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning.

Men har de sidste 7-8 år håndteret serviceopgaver for vores kunder.

 

Vi tilbyder følgende:

En plads i et velfungerende firma

Gode kollegaer

Frihed under ansvar

Muligheder for afveksling i hverdagen

Vagterne vil hovedsaglig være dagvagter i tidsrummet mellem kl. 06:00 og kl. 16:15.

 

Vi forventer følgende:

At du kan fremvise straffeattest

At du behersker dansk i skrift og tale

At du er serviceminded og præsentabel

At du er pålidelig

At du er fleksibel og mødestabil

At du kan referere til tidligere relevant arbejde

At du er parat til at yde en indsats for holdet

 

 

Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk

 

Din mail skal indeholde følgende for at komme i betragtning til jobbet:

CV

Foto

Ansøgning

Eventuelle anbefalinger fra lignende virksomheder

 

Er du den medarbejder/kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig.

 

 

Med venlig hilsen

ACON GROUP

Bernstorffsvej 123

2900 Hellerup

 

www.acon-group.dk

ACON GROUPKøbenhavn S2019-07-16T00:00:002019-09-06T00:00:00
330076084Servicemedarbejdere søgesBasic Vi søger servicemedarbejdere deltid fuldtid til vores kunder i Storkøbenhavn, hvor dine arbejdsopgaver prima vil være alm. rengøring trappevask. Arbejdstiden er mandag til fredag mellem 6.00-18.00 hver anden lørdag 7.30-13.00. (inkl. ½ times frokostpause). Dine kvalifikationer:Du kan tale læse skrive og forstå dansk tydeligtDu har kørekort til bilDu er mødestabil, omstillingsparat og kan arbejde selvstændigDu er positiv, servicemindet og glad for at tage fatDu er samarbejdsvillig og har overskud til at hjælpe andreErfaring fra lignende job er en stor fordel men ikke et kravVi tilbyder god løn og glade og positive kollegaer. (startløn 130,00 kr. pr. time weekendtillæg om lørdagen). Skriv gerne om det er deltid eller fuldtid du ønsker Tiltrædelse hurtigt muligt Send din ansøgning hurtigst muligt via knappen Send ansøgning .Rengøringsmedarbejder Rengøringsassistent Se mere på vores ansøgersite: https: proclean.brandero.com
Vi søger servicemedarbejdere deltid & fuldtid til vores kunder i Storkøbenhavn, hvor dine arbejdsopgaver prima vil være alm. rengøring & trappevask.

Arbejdstiden er mandag til fredag mellem 6.00-18.00 & hver anden lørdag 7.30-13.00. (inkl. ½ times frokostpause).

Dine kvalifikationer:
  • Du kan tale/læse/skrive og forstå dansk tydeligt
  • Du har kørekort til bil
  • Du er mødestabil, omstillingsparat og kan arbejde selvstændig
  • Du er positiv, servicemindet og glad for at tage fat
  • Du er samarbejdsvillig og har overskud til at hjælpe andre
  • Erfaring fra lignende job er en stor fordel men ikke et krav
Vi tilbyder god løn og glade og positive kollegaer. (startløn 130,00 kr. pr. time + weekendtillæg om lørdagen).

Skriv gerne om det er deltid eller fuldtid du ønsker

Tiltrædelse hurtigt muligt

Send din ansøgning hurtigst muligt via knappen "Send ansøgning".
Rengøringsmedarbejder Rengøringsassistent

Se mere på vores ansøgersite: https://proclean.brandero.com

ORS/Small/2f718a0b_logo.pngProclean - Prof rengøringKøbenhavn N2019-08-20T18:00:19.1272019-09-23T00:00:00
330074719BEIERS EJENDOMSSERVICE SØGER NY MEDARBEJDER!Robot BEIERS EJENDOMSSERVICE SØGER NY MEDARBEJDER! FIRMABILEN ER BESTILT! Har du lyst til et solidt fuldtidsarbejde med frihed under ansvar? Vi søger en fuldtids servicemedarbejder til nogle af vores ejendomme i Københavnsområdet med tiltrædelse pr. 01 11-2019Timeantal 37 timer om ugen. Vi er et mindre ejendomsservicefirma, som siden oktober 2018 er vokset fra en til fire ansatte på kort tid. Vi er klar til at udvikle os endnu mere og søger derfor en ansat med gåpåmod, der har lyst til at være en del af holdet og udvikle selskabet yderligere. Vi er beliggende i Ballerup. Hvilke kompetencer leder vi efter? Som servicemedarbejder har du ansvar for renholdelse inde som ude. Din baggrund er ikke så vigtig bare du har masser af gåpåmod, kan lide ordnede forhold og har lyst til at servicere vores ejendomme. For at kunne løfte opgaven skal du have følgende kvalifikationer:Erfaring fra lignende job, og gerne varmemester eller lign.Evt. en håndværksmæssig baggrund, det er ikke et krav, men fortrækkes.Ordensmenneske.Kan tiltræde med start fra 01 11-2019 Hvem er du? Du har en fleksibel tilgang, og du kan håndtere flere opgaver samtidigt. Du har benene plantet solidt på jorden og har en naturlig udadvendthed, er serviceorienteret og har nemt ved at skabe tillid.Du er venlig og imødekommende af natur og arbejder selvstændigt.Du tager ansvar, initiativ og du går i dybden, hvor det er nødvendigt og har en god fysik.Du har en god situationsfornemmelse, lyst til forandringer og nye opgaver.Du har B-kørekort. Hvad er arbejdsopgaverne? Du har i samarbejde med den driftsansvarlige ansvaret for renholdelse af egne ejendomme, som også omfatter:Fejning af gade, gård, kældergange, nedgange, loftarealer m.m.Oprydning omkring containere, dagrenovation, storskrald m.m.Kontrol og skift af lyskilderMindre græsslåning, ukrudtsbehandling og beskæringer.GlatførebekæmpelseEkstra arbejde på ejendomme Hvad kan vi tilbyde? Gode arbejdsvilkårLøn efter aftaleArbejdstid mellem 07.00 15.00 med mulighed for overarbejdeGode kollegaer Spørgsmål og ansøgning? Hvis du har yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte Mads Beier på mobil 219 02 219 Da stillingen skal besættes hurtigst muligt, vil vi behandle ansøgningerne løbende.Ansøgningen sendes på mail til: mb@beiers-ejendomsservice.dk

BEIERS EJENDOMSSERVICE SØGER NY MEDARBEJDER! FIRMABILEN ER BESTILT!

Har du lyst til et solidt fuldtidsarbejde med frihed under ansvar?

Vi søger en fuldtids servicemedarbejder til nogle af vores ejendomme i Københavnsområdet med tiltrædelse pr. 01/11-2019
Timeantal 37 timer om ugen.

Vi er et mindre ejendomsservicefirma, som siden oktober 2018 er vokset fra en til fire ansatte på kort tid. Vi er klar til at udvikle os endnu mere og søger derfor en ansat med gåpåmod, der har lyst til at være en del af holdet og udvikle selskabet yderligere. Vi er beliggende i Ballerup.

Hvilke kompetencer leder vi efter?

Som servicemedarbejder har du ansvar for renholdelse inde som ude. Din baggrund er ikke så vigtig bare du har masser af gåpåmod, kan lide ordnede forhold og har lyst til at servicere vores ejendomme.

For at kunne løfte opgaven skal du have følgende kvalifikationer:
Erfaring fra lignende job, og gerne varmemester eller lign.
Evt. en håndværksmæssig baggrund, det er ikke et krav, men fortrækkes.
Ordensmenneske.
Kan tiltræde med start fra 01/11-2019

Hvem er du?

Du har en fleksibel tilgang, og du kan håndtere flere opgaver samtidigt. Du har benene plantet solidt på jorden og har en naturlig udadvendthed, er serviceorienteret og har nemt ved at skabe tillid.
Du er venlig og imødekommende af natur og arbejder selvstændigt.
Du tager ansvar, initiativ og du går i dybden, hvor det er nødvendigt og har en god fysik.
Du har en god situationsfornemmelse, lyst til forandringer og nye opgaver.
Du har B-kørekort.

Hvad er arbejdsopgaverne?

Du har i samarbejde med den driftsansvarlige ansvaret for renholdelse af egne ejendomme, som også omfatter:
Fejning af gade, gård, kældergange, nedgange, loftarealer m.m.
Oprydning omkring containere, dagrenovation, storskrald m.m.
Kontrol og skift af lyskilder
Mindre græsslåning, ukrudtsbehandling og beskæringer.
Glatførebekæmpelse
Ekstra arbejde på ejendomme

Hvad kan vi tilbyde?

Gode arbejdsvilkår
Løn efter aftale
Arbejdstid mellem 07.00 – 15.00 med mulighed for overarbejde
Gode kollegaer

Spørgsmål og ansøgning?

Hvis du har yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte Mads Beier på mobil 219 02 219

Da stillingen skal besættes hurtigst muligt, vil vi behandle ansøgningerne løbende.
Ansøgningen sendes på mail til: mb@beiers-ejendomsservice.dk

Beier's Ejendomsservice ApSFrederiksberg2019-08-19T00:00:002019-10-10T00:00:00
330076838Servicemedarbejder til ejendomsserviceRobot Kan du klare en fysisk krævende hverdag, og har du en praktisk tilgang til dit arbejde? Servicefirmaet Globel A S søger 1 ny medarbejder til vores ejendomsservice på fuldtid.. Jobbet Servicefirmaet Globel A S søger en ny medarbejder til vores ejendomsservice afdeling. Vi servicerer bla. ejendomme i Storkøbenhavn, hvor vi lægger stor vægt på god service og fleksibilitet. Du skal arbejde hos forskellige ejendomme, hvor dine daglige arbejdsopgaver primært vil være viceværtsopgaver, såsom: Trappevask (er en fast del ugentligt) Græsslåning Kantklipning Ukrudts bekæmpelse Hækkeklip Skaktning af affald Mindre Håndværker opgaver Skiftning af navne skilte Affaldssortering Oprydning Enkelte opgaver af rengøring Glatføre bekæmpelse vinter tjeneste Personen Du kan have mange indgangsvinkler til jobbet, men det forventes at du trives i en hverdag, hvor du bliver fysisk udfordret, og at du har en god fysik. For at blive en del af vores professionelle team kræves det, at du med et positivt sind er detaljeorienteret, at du udviser stort engagement og tager ejerskab for din opgaver. Du skal være omstillingsparat, mødestabil, og kunne begå dig på dansk, samt kan medbringe tilfredsstillende straffeattest og gyldigt kørekort. Praktisk Dine arbejdstider er primært placeret i hverdagene mandag til fredag imellem kl. 06:00 18:00. Der kan dog forekomme både aften og weekend arbejde. Registrering af arbejdsdag timer foregår via Microbizz, en app der skal downloades på din telefon. Det forventes herfor, at du har en smartphone med internetadgang. Stillingen er på fuldtid og med opstart hurtigst muligt. Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig. Servicefirmaet Globel A S er en hjertevarm virksomhed som udover ejendomsservice også tilbyder bl.a. rengøring og kantineservice. Vi stiller store krav til os selv for at opretholde et højt serviceniveau både overfor vores medarbejdere samt vores kunder. Vi ser dialog som vejen frem for at skabe et godt samarbejde mellem medarbejder og virksomhed. Det er vigtigt for os at vores medarbejdere har det godt og at deres arbejdsliv og privatliv hænger sammen, på den måde får vi glade medarbejdere der tager smil og glæde med ud til vores kunder. Årligt bliver der afholdt julefrokost for medarbejderne i virksomheden og om sommeren er der sommerfest for medarbejdere samt deres familie. Læs mere om os på: www.sfg.dk

Kan du klare en fysisk krævende hverdag, og har du en praktisk tilgang til dit arbejde?

Servicefirmaet Globel A/S søger 1 ny medarbejder til vores ejendomsservice på fuldtid..

Jobbet
Servicefirmaet Globel A/S søger en ny medarbejder til vores ejendomsservice afdeling. Vi servicerer bla. ejendomme i Storkøbenhavn, hvor vi lægger stor vægt på god service og fleksibilitet. Du skal arbejde hos forskellige ejendomme, hvor dine daglige arbejdsopgaver primært vil være viceværtsopgaver, såsom:

  • Trappevask (er en fast del ugentligt)
  • Græsslåning
  • Kantklipning
  • Ukrudts bekæmpelse
  • Hækkeklip
  • Skaktning af affald
  • Mindre Håndværker opgaver
  • Skiftning af navne skilte
  • Affaldssortering
  • Oprydning
  • Enkelte opgaver af rengøring
  • Glatføre bekæmpelse/ vinter tjeneste


Personen
Du kan have mange indgangsvinkler til jobbet, men det forventes at du trives i en hverdag, hvor du bliver fysisk udfordret, og at du har en god fysik.
For at blive en del af vores professionelle team kræves det, at du med et positivt sind er detaljeorienteret, at du udviser stort engagement og tager ejerskab for din opgaver. Du skal være omstillingsparat, mødestabil, og kunne begå dig på dansk, samt kan medbringe tilfredsstillende straffeattest og gyldigt kørekort.

Praktisk
Dine arbejdstider er primært placeret i hverdagene mandag til fredag imellem kl. 06:00 – 18:00. Der kan dog forekomme både aften og weekend arbejde. 

Registrering af arbejdsdag/timer foregår via Microbizz, en app der skal downloades på din telefon. Det forventes herfor, at du har en smartphone med internetadgang.

Stillingen er på fuldtid og med opstart hurtigst muligt.

Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.

Servicefirmaet Globel A/S er en hjertevarm virksomhed som udover ejendomsservice også tilbyder bl.a. rengøring og kantineservice. Vi stiller store krav til os selv for at opretholde et højt serviceniveau både overfor vores medarbejdere samt vores kunder. Vi ser dialog som vejen frem for at skabe et godt samarbejde mellem medarbejder og virksomhed. Det er vigtigt for os at vores medarbejdere har det godt og at deres arbejdsliv og privatliv hænger sammen, på den måde får vi glade medarbejdere der tager smil og glæde med ud til vores kunder. Årligt bliver der afholdt julefrokost for medarbejderne i virksomheden og om sommeren er der sommerfest for medarbejdere samt deres familie.
Læs mere om os på: www.sfg.dk

Servicefirmaet Globel A/SHvidovre2019-08-22T00:00:002019-10-15T00:00:00
330073213Servicemedarbejder(e) søges til Eye-Grain ApSRobot Servicemedarbejder(e) søges til Eye-Grain Aps. Vi er et ungt dynamisk team i udvikling, og vi har travlt. Vi søger en eller to engagerede medarbejdere til at indgå i vort team, til rengøring af vor administrations- og produktionslokaler henholdsvis pedelarbejde inkl. noget oprydning m.v. I må gerne være et par. I forbindelse med mødeaktivitet har vi også brug for lejlighedsvis assistance med forplejning og oprydning. Eye-Grain Aps. er et ISO certificeret firma med ca. 15 ansatte i Danmark, og derudover partnerfirmaer i udlandet. Vi er førende med løsninger på vort felt indenfor overvågning og behandling af oplagrede kornprodukter. Vi laver kundetilpassede løsninger ud fra vore standardprodukter og udvikler løbende nye applikationer. Vi har en flad organisation, og Eye-Grain Aps er præget af en uformel tone, og vi er altid i samarbejde og hjælper hinanden. Kan du reflektere, kommunikere, arbejde selvstændigt og tage ansvar? - Har du øje for detaljer og flair for service? Så er det måske dig jer, vi søger. Arbejdsopgaver Rengøring af vore kontorer, køkkener, mødelokaler, toiletter og lager samt produktionsarealer der foreligger en plan herfor. Dertil gerne service ifm. kundebesøg dvs. at stille frokost og kaffe frem og rydde op. Ca. 3-4 timer hver eller hver anden uge Lettere pedelopgaver ift. vore lokaler, oprydning og affaldshåndtering. Ca. 3-4 timer hver eller hver anden uge Der er tale om timelønnet arbejde på hverdage mellem 7.00 og 16.00, antallet af ugentlige timer kan variere med arbejdsbelastningen for begge stillinger. Kvalifikationer begge stillinger Du har hænderne skruet rigtigt på Du er ansvarsbevidst, kvalitetsorienteret og struktureret i dit arbejde Du er motiveret Du er god til at kommunikere og samarbejde Vi tilbyder Et velfungerende mindre team af engagerede medarbejdere En organisation hvor vi taler mest dansk i dagligdagen, men er et internationalt team Tiltrædelse Snarest og efter aftale. Yderligere information Yderligere information om jobbet og virksomheden kan du få hos direktør Solvejg Kristensen på sk@i-grain.net Ansøgning Vi imødeser motiverede ansøgninger fra begge køn, inkl. foto og CV. Ansøgningen mærkes klart med 1) rengøring eller 2) pedel, og sendes til direktør Solvejg Kristensen på sk@i-grain.net senest 23. august, 2019. Har du ikke hørt fra os senest 30.8.2019 har vi besat stillingerne til anden side.

Servicemedarbejder(e) søges til Eye-Grain Aps.

 

Vi er et ungt dynamisk team i udvikling, og vi har travlt. Vi søger en eller to engagerede medarbejdere til at indgå i vort team, til rengøring af vor administrations- og produktionslokaler henholdsvis pedelarbejde inkl. noget oprydning m.v. I må gerne være et par. I forbindelse med mødeaktivitet har vi også brug for lejlighedsvis assistance med forplejning og oprydning.

 

Eye-Grain Aps. er et ISO certificeret firma med ca. 15 ansatte i Danmark, og derudover partnerfirmaer i udlandet. Vi er førende med løsninger på vort felt indenfor overvågning og behandling af oplagrede kornprodukter. Vi laver kundetilpassede løsninger ud fra vore standardprodukter og udvikler løbende nye applikationer. Vi har en flad organisation, og Eye-Grain Aps er præget af en uformel tone, og vi er altid i samarbejde og hjælper hinanden.

 

Kan du reflektere, kommunikere, arbejde selvstændigt og tage ansvar? - Har du øje for detaljer og flair for service? Så er det måske dig/jer, vi søger.

 

Arbejdsopgaver

  1. Rengøring af vore kontorer, køkkener, mødelokaler, toiletter og lager samt produktionsarealer – der foreligger en plan herfor. Dertil gerne service ifm. kundebesøg dvs. at stille frokost og kaffe frem og rydde op. Ca. 3-4 timer hver eller hver anden uge
  2. Lettere pedelopgaver ift. vore lokaler, oprydning og affaldshåndtering. Ca. 3-4 timer hver eller hver anden uge

 

Der er tale om timelønnet arbejde på hverdage mellem 7.00 og 16.00, antallet af ugentlige timer kan variere med arbejdsbelastningen for begge stillinger.

 

Kvalifikationer begge stillinger

  • Du har hænderne skruet rigtigt på
  • Du er ansvarsbevidst, kvalitetsorienteret og struktureret i dit arbejde
  • Du er motiveret
  • Du er god til at kommunikere og samarbejde

 

Vi tilbyder

  • Et velfungerende mindre team af engagerede medarbejdere
  • En organisation hvor vi taler mest dansk i dagligdagen, men er et internationalt team

 

 

Tiltrædelse

Snarest og efter aftale.

 

Yderligere information

Yderligere information om jobbet og virksomheden kan du få hos direktør Solvejg Kristensen på sk@i-grain.net

 

Ansøgning

Vi imødeser motiverede ansøgninger fra begge køn, inkl. foto og CV.

Ansøgningen mærkes klart med 1) rengøring eller 2) pedel, og sendes til direktør Solvejg Kristensen på sk@i-grain.net senest 23. august, 2019.

Har du ikke hørt fra os senest 30.8.2019 har vi besat stillingerne til anden side.

 

 

 

 

EYE-GRAIN ApSHerlev2019-08-15T00:00:002019-08-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

ACON GROUP søger servicemedarbejder/pedel til kunde i Ørestaden

ACON GROUP

København S
Vi har plads til en stabil medarbejder, som 3. mand i vores team. Det vil i starten være på lavt plan, men med 40 timer pr. mdr. Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner. Der er tale om en servicefunktion og der v...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:6. september 2019

Servicemedarbejdere søges

Proclean - Prof rengøring

København N
Vi søger servicemedarbejdere deltid fuldtid til vores kunder i Storkøbenhavn, hvor dine arbejdsopgaver prima vil være alm. rengøring trappevask. Arbejdstiden er mandag til fredag mellem 6.00-18.00 hver anden lørdag 7.30-13.00. (inkl. ½ times frokost...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:23. september 2019

BEIERS EJENDOMSSERVICE SØGER NY MEDARBEJDER!

Beier's Ejendomsservice ApS

Frederiksberg
BEIERS EJENDOMSSERVICE SØGER NY MEDARBEJDER! FIRMABILEN ER BESTILT! Har du lyst til et solidt fuldtidsarbejde med frihed under ansvar? Vi søger en fuldtids servicemedarbejder til nogle af vores ejendomme i Københavnsområdet med tiltrædelse pr. 01 11...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:10. oktober 2019

Servicemedarbejder til ejendomsservice

Servicefirmaet Globel A/S

Hvidovre
Kan du klare en fysisk krævende hverdag, og har du en praktisk tilgang til dit arbejde? Servicefirmaet Globel A S søger 1 ny medarbejder til vores ejendomsservice på fuldtid.. Jobbet Servicefirmaet Globel A S søger en ny medarbejder til vores ejendo...
Indrykket:22. august 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019

Servicemedarbejder(e) søges til Eye-Grain ApS

EYE-GRAIN ApS

Herlev
Servicemedarbejder(e) søges til Eye-Grain Aps. Vi er et ungt dynamisk team i udvikling, og vi har travlt. Vi søger en eller to engagerede medarbejdere til at indgå i vort team, til rengøring af vor administrations- og produktionslokaler henholdsvis ...
Indrykket:15. august 2019
Udløbsdato:30. august 2019