Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Finansiel Rådgiver

Vil du være med til at revolutionere måden danskerne optager realkredit- & boliglån på?


Vil du gerne arbejde i den finansielle sektor og lave værdiskabende rådgivning fremfor salg?
- så er jobbet her måske noget for dig.

Hos Realkreditkonsulenten bliver du en del af et team der rådgiver boligejere på tværs af banker og kreditforeninger ud fra hvad der er smart for kunden.
Altså rigtig rådgivning i modsætning til salg.

Det foregår i et uhøjtideligt miljø hvor der er højt humør, men stadig den allerhøjeste faglighed. Der er stor mulighed for selv at komme med nye ideer til måden man gør tingene på. Der gives frihed under ansvar og der er korte beslutningsveje.

Der arbejdes i specialudviklet software, herunder et helt unikt låneovervågningssystem. Alt er egenudviklet. Det betyder at du ikke sidder med gamle systemer der er administrativt tunge. Du kan fokusere på det du er bedst til - nemlig rådgivning! Vi vil hellere bruge tid på kunderne end på papirarbejdet.

Realkreditkonsulentens fokus er at sikre at kunderne får den bedste oplevelse, samt sikre at vi fundamentalt får ændret måden danskerne optager realkreditlån på.

Hvem er du?
  • Du er lærenem og udadvendt
  • Du kan formidle svært tilgængeligt stof over telefonen
  • Vi forestiller os at du er uddannet i bank eller som ejendomsmægler. Det kan også ske at du har, eller er igang med en bachelor i almen erhvervsøkonomi, er finansøkonom eller tilsvarende
  • Du synes at realkredit er rigtig spændende og vil gerne blive ekspert inden for dette emne
Rådgivningen foregår primært via telefon, så en lyst og glæde ved at tale telefon er et must. Kendskab til låneprodukter er en stor fordel, men evne og lysten er det vigtigste.

Vi skal nok gøre dig til ekspert!

Blandt banker og kreditforeninger er Realkreditkonsulenten kendt som et sted med et meget højt fagligt niveau. Jobbet vil med andre ord være med til at vedligeholde og udbygge dine kompetencer I den finansielle sektor.

Spørgsmål?
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Martin Riedel på telefon 71 99 59 96.

Interesseret?
Send din ansøgning og CV via knappen "Send ansøgning". Vi behandler løbende ansøgninger og opfordrer dig derfor til at ansøge hurtigst muligt.

Ansættelsesdato: Hurtigst muligt


Se mere på vores ansøgersite: https://realkreditkonsulenten.brandero.com


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Stærk økonomiprofil til budgetopgaver og controlling ved Danmarks Domstole

Domstolsstyrelsen

København K
Vil du arbejde i en organisation, der værdsætter høj faglig kvalitet og tilbyder masser af ansvar? Domstolsstyrelsen søger en fagligt stærk AC er med samfundsvidenskabelig baggrund til spændende og udfordrende opgaver. Styrelsen er en del af Danmark...
Indrykket:30. april 2020

Koncernøkonomi i Udlændinge- og Integrationsministeriets departement søger ny kollega

Udlændinge- og Integrationsministeriet, Slotsholmsgade

København K
Er du en dygtig generalist med et stort drive og tekniske kompetencer? Har du samtidig lyst til at arbejde med økonomistyring i et politisk miljø med højt tempo? Så er en stilling i Koncernøkonomi noget for dig. For den rette kandidat vil der være m...
Indrykket:13. maj 2020

Specialist/specialkonsulent til økonomiområdet i Borgercenter Handicap

Team Budget og Analyse

København N
Genopslag for at udvide ansøgerfeltet Vil du være med til at binde vores sociale indsatser og økonomi sammen på et af landets største velfærdsområder? Har du blik for sammenhænge på tværs, en stærk faglighed indenfor økonomi, og sætter du pris på et...
Indrykket:13. maj 2020

Træningsskolens Arbejdsmarkedsuddannelse (TAMU) søger en Økonomi-assistent til Sekretariatet i Dragør.

TAMU Sekretariatet

Dragør
Til vores Ledelsessekretariat i Dragør søger vi en fleksibel og selvkørende medarbejder, der har den relevante bogholderimæssige baggrund og har minimum 5 års erfaring med regnskabs- og bogholderiopgaver. Sekretariatet er en lille fleksibel og dynam...
Indrykket:22. maj 2020