Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Konsulent til udviklings- og implementeringsopgaver i Sekretariat Social, Job og Sundhed i Roskilde Kommune

Sekretariatet Social, Job og Sundhed søger en konsulent til udviklings- og implementeringsopgaver med primære opgaver på det specialiserede socialområde. Der vil også være arbejdsopgaver på tværs af hele direktørområdet.

 

Direktørområdet Social, Job og Sundhed har ansvar for socialområdet, beskæftigelses- og integrationsområderne samt sundheds- og omsorgsområderne.

Stillingens indhold

Din primære opgave vil i første omgang blive at understøtte udviklingen på det specialiserede socialområde. Du skal kunne arbejde på strategisk såvel som på praksisnært niveau. Det er en fordel, at du har erfaring med og succesfuldt har understøttet strategiske udviklingsprojekter. Vi forventer, at du er en beslutningsdygtig, handlekraftig og ansvarsfuld person, der er velovervejet og god til at prioritere. Vi forventer desuden, at du er dygtig til at samarbejde og kan navigere i hele organisationen på alle strategiske niveauer.

Vi forventer, at du:

  • Har en akademisk baggrund og kendskab til det kommunale område
  • Har faglig indsigt i socialområdet. Det er et plus med kendskab til sundhed- og omsorgsområdet, integrationsområdet og beskæftigelsesområdet
  • Kan planlægge og lede inddragende processer, som inddrager brugere, medarbejdere og andre relevante aktører
  • Har gode kommunikative kompetencer – både skriftligt og mundligt
  • Befinder dig godt i en travl hverdag, og du kan arbejde med korte tidsfrister

 

Din daglige arbejdsplads vil være sammen med dygtige kolleger, som løser en række forskelligartede opgaver. I sekretariatet har vi bl.a. ansvaret for den politiske betjening, økonomistyring, analyser og tværgående projekter, presse og kommunikation, juridisk bistand, IT og digitalisering og øvrig understøttelse af direktørområdet. Vi indgår i et tæt samspil med de andre afdelinger og direktøren, og vi løser tværgående opgaver i direktørområdet og koncernen.

 

Roskilde Kommune har vi fokus på resultater. Det betyder, at vi målrettet arbejder med initiativer og indsatser, der sikrer, at vores enkelte tilbud skaber de nødvendige resultater. Vi lægger vægt på at være en moderne og professionel organisation, der sikrer effektive arbejdsgange og skaber sammenhæng i indsatserne for de borgere, som vi betjener.

Vi tilbyder en afvekslende hverdag i en velfungerende afdeling. Der er gode muligheder for at tilrettelægge egen arbejdsdag, og vi har fokus på at skabe sammenhæng mellem arbejdsliv og familieliv samt give plads til faglig udvikling. Vi bor tæt på Roskilde station og motorvejen. Roskilde Kommune har en sundhedsordning for alle medarbejdere samt en god kantineordning.

 

Løn- og ansættelsesforhold:

Stillingen er til besættelse den 1. november 2019. Stillingen er på 37 timer ugentlig. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne for ny løn.

Ansøgningsfrist til stillingen er søndag den 1. september 2019. Der afholdes samtaler i uge 36 og 37. Evt. 2. samtalerunde afholdes i uge 37 og 38.

Mere information

Du kan læse mere om Roskilde Kommune på www.roskilde.dk  

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Camilla Tanghøj på tlf.: 2027 3635.

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330072172Phoenix-f6ed6ab912019-08-13T15:02:45.473Konsulent til udviklings- og implementeringsopgaver i Sekretariat Social, Job og Sundhed i Roskilde Kommune

Sekretariatet Social, Job og Sundhed søger en konsulent til udviklings- og implementeringsopgaver med primære opgaver på det specialiserede socialområde. Der vil også være arbejdsopgaver på tværs af hele direktørområdet.

 

Direktørområdet Social, Job og Sundhed har ansvar for socialområdet, beskæftigelses- og integrationsområderne samt sundheds- og omsorgsområderne.

Stillingens indhold

Din primære opgave vil i første omgang blive at understøtte udviklingen på det specialiserede socialområde. Du skal kunne arbejde på strategisk såvel som på praksisnært niveau. Det er en fordel, at du har erfaring med og succesfuldt har understøttet strategiske udviklingsprojekter. Vi forventer, at du er en beslutningsdygtig, handlekraftig og ansvarsfuld person, der er velovervejet og god til at prioritere. Vi forventer desuden, at du er dygtig til at samarbejde og kan navigere i hele organisationen på alle strategiske niveauer.

Vi forventer, at du:

  • Har en akademisk baggrund og kendskab til det kommunale område
  • Har faglig indsigt i socialområdet. Det er et plus med kendskab til sundhed- og omsorgsområdet, integrationsområdet og beskæftigelsesområdet
  • Kan planlægge og lede inddragende processer, som inddrager brugere, medarbejdere og andre relevante aktører
  • Har gode kommunikative kompetencer – både skriftligt og mundligt
  • Befinder dig godt i en travl hverdag, og du kan arbejde med korte tidsfrister

 

Din daglige arbejdsplads vil være sammen med dygtige kolleger, som løser en række forskelligartede opgaver. I sekretariatet har vi bl.a. ansvaret for den politiske betjening, økonomistyring, analyser og tværgående projekter, presse og kommunikation, juridisk bistand, IT og digitalisering og øvrig understøttelse af direktørområdet. Vi indgår i et tæt samspil med de andre afdelinger og direktøren, og vi løser tværgående opgaver i direktørområdet og koncernen.

 

Roskilde Kommune har vi fokus på resultater. Det betyder, at vi målrettet arbejder med initiativer og indsatser, der sikrer, at vores enkelte tilbud skaber de nødvendige resultater. Vi lægger vægt på at være en moderne og professionel organisation, der sikrer effektive arbejdsgange og skaber sammenhæng i indsatserne for de borgere, som vi betjener.

Vi tilbyder en afvekslende hverdag i en velfungerende afdeling. Der er gode muligheder for at tilrettelægge egen arbejdsdag, og vi har fokus på at skabe sammenhæng mellem arbejdsliv og familieliv samt give plads til faglig udvikling. Vi bor tæt på Roskilde station og motorvejen. Roskilde Kommune har en sundhedsordning for alle medarbejdere samt en god kantineordning.

 

Løn- og ansættelsesforhold:

Stillingen er til besættelse den 1. november 2019. Stillingen er på 37 timer ugentlig. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne for ny løn.

Ansøgningsfrist til stillingen er søndag den 1. september 2019. Der afholdes samtaler i uge 36 og 37. Evt. 2. samtalerunde afholdes i uge 37 og 38.

Mere information

Du kan læse mere om Roskilde Kommune på www.roskilde.dk  

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Camilla Tanghøj på tlf.: 2027 3635.

 

 

2019-09-02T00:53:39.243 Sekretariatet Social, Job og Sundhed søger en konsulent til udviklings- og implementeringsopgaver med primære opgaver på det specialiserede socialområde. Der vil også være arbejdsopgaver på tværs af hele direktørområdet. Direktørområdet Social, Job og Sundhed har ansvar for socialområdet, beskæftigelses- og integrationsområderne samt sundheds- og omsorgsområderne. Stillingens indhold Din primære opgave vil i første omgang blive at understøtte udviklingen på det specialiserede socialområde. Du skal kunne arbejde på strategisk såvel som på praksisnært niveau. Det er en fordel, at du har erfaring med og succesfuldt har understøttet strategiske udviklingsprojekter. Vi forventer, at du er en beslutningsdygtig, handlekraftig og ansvarsfuld person, der er velovervejet og god til at prioritere. Vi forventer desuden, at du er dygtig til at samarbejde og kan navigere i hele organisationen på alle strategiske niveauer. Vi forventer, at du: Har en akademisk baggrund og kendskab til det kommunale område Har faglig indsigt i socialområdet. Det er et plus med kendskab til sundhed- og omsorgsområdet, integrationsområdet og beskæftigelsesområdet Kan planlægge og lede inddragende processer, som inddrager brugere, medarbejdere og andre relevante aktører Har gode kommunikative kompetencer både skriftligt og mundligt Befinder dig godt i en travl hverdag, og du kan arbejde med korte tidsfrister Din daglige arbejdsplads vil være sammen med dygtige kolleger, som løser en række forskelligartede opgaver. I sekretariatet har vi bl.a. ansvaret for den politiske betjening, økonomistyring, analyser og tværgående projekter, presse og kommunikation, juridisk bistand, IT og digitalisering og øvrig understøttelse af direktørområdet. Vi indgår i et tæt samspil med de andre afdelinger og direktøren, og vi løser tværgående opgaver i direktørområdet og koncernen. Roskilde Kommune har vi fokus på resultater. Det betyder, at vi målrettet arbejder med initiativer og indsatser, der sikrer, at vores enkelte tilbud skaber de nødvendige resultater. Vi lægger vægt på at være en moderne og professionel organisation, der sikrer effektive arbejdsgange og skaber sammenhæng i indsatserne for de borgere, som vi betjener. Vi tilbyder en afvekslende hverdag i en velfungerende afdeling. Der er gode muligheder for at tilrettelægge egen arbejdsdag, og vi har fokus på at skabe sammenhæng mellem arbejdsliv og familieliv samt give plads til faglig udvikling. Vi bor tæt på Roskilde station og motorvejen. Roskilde Kommune har en sundhedsordning for alle medarbejdere samt en god kantineordning. Løn- og ansættelsesforhold: Stillingen er til besættelse den 1. november 2019. Stillingen er på 37 timer ugentlig. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne for ny løn. Ansøgningsfrist til stillingen er søndag den 1. september 2019. Der afholdes samtaler i uge 36 og 37. Evt. 2. samtalerunde afholdes i uge 37 og 38. Mere information Du kan læse mere om Roskilde Kommune på www.roskilde.dk Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Camilla Tanghøj på tlf.: 2027 3635.10Phoenixf6ed6ab9101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-01T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=359&ProjectId=197326&DepartmentId=18371&MediaId=5545&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3574229Roskilde Kommune - Social, Job og Sundhedssekretariatet114000RoskildeDKDanmarkORS/f6ed6ab9_logo.pngORS/Small/f6ed6ab9_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent806168RoskildeMinimum19732600013-08-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f6ed6ab9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f6ed6ab9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f6ed6ab9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f6ed6ab9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgKonsulent til udviklings- og implementeringsopgaver i Sekretariat Social, Job og Sundhed i Roskilde Kommune12007991Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration362297358noreply@ofir.comDanmarkDanmark330175733Konsulent til Bevæg dig for livet Kano og KajakBasic Dansk Kano og Kajak Forbund, DGI og DIF har forlænget samarbejdet om projektet Bevæg dig for livet - Kano og Kajak . Visionen i Bevæg dig for livet er, at 50 af alle danskere er idrætsaktive i forening og 75 af alle danskere dyrker motion i 2025. Visionen støttes af Nordea-fonden og TrygFonden. I regi af Bevæg dig for livet er der etableret en række projekter i samarbejde mellem DIF, DIF s specialforbund, DGI og DGI s landsdelsforeninger. Bevæg dig for livet - Kano og Kajak er et af disse projekter. Derfor søger vi en kollega, der skal arbejde med at gøre kano og kajak mere tilgængeligt for udøvere og selvorganiserede. Målet er at bidrage til at øge antallet af aktive inden for kano og kajak i Danmark særligt via partnerskaber med andre relevante aktører.Hvem søger vi?Vi leder efter en kollega med gode relationelle kompetencer.Du skal ikke blot være god til og gerne have netværk i boligområder, andre organisationer, virksomheder eller andet på Sjælland og øerne, men også have en særlig organisatorisk tæft, da du skal arbejde tæt sammen med både kollegaer i Dansk kano og kajak forbund (DKF) og de fem landsdelsforeninger i DGI. I første omgang er der tale om en 1 årig stilling på fuld tid med start senest pr. 1. maj 2020 men med god mulighed for forlængelse, hvis det lykkes os sammen at få skabt aktivitet inden for kano og kajak. Du vil have arbejdsplads på DGI Storstrømmens kontor i Præstø, men vi har behov for en kollega, som er indstillet på at skulle dække hele Sjælland og øerne, hvilket betyder en forventning om stor fleksibilitet og selvstændighed samt rejseaktivitet. Sammen med gode kollegaer er opgaven på et år at etablere mindst fem partnerskaber med eksempelvis kommuner, virksomheder eller andre aktører lokalt, som har en stor interesse i sammen med os at skabe kano og kajakaktiviteter og -fællesskaber.Hvilke kompetencer søger vi?Et stort kendskab til kano eller kajak er ikke altafgørende, men du skal selvfølgelig have interesse for området ift. idræt generelt, outdoor friluftsliv, sociale fællesskaber, vandsport, foreningsliv eller andet relevant. Vi søger desuden en kollega med følgende kompetencer: Kendskab til det frivillige foreningsliv i Danmark gerne inden for vandsportsområdet. Forståelse for etablering af samarbejde i spændingsfeltet mellem (idræts)organisationer og kommuner. Evnen til at samarbejde med mange mennesker og få forskellige interesser og perspektiver til at mødes. Gode kommunikationsevner både mundtligt og på skrift. Kan holde mange delindsatser i fremdrift sideløbende, og er ikke bange for at sætte initiativer i søen og prøve ting af for at lykkes med de definerede mål. Er god til at prioritere tid og opgaver i en travl hverdag med flere potentialer end ressourcer. Kan holde overblikket i en kompleks organisationsstruktur med fokus på målet og aktiviteterne. Kan se sig selv som en del af et hold, hvor vi hjælper hinanden med at lykkes. Men er samtidig ikke bange for at drive egne projekter og få ting til at ske ved egen hjælp, når først rammerne er givet. Kan motivere sig selv ift. en kort ansættelse, hvor tempoet er højt og der kræves fremdrift og resultater. Kan motiveres også af administrative opgaver, der følger med indsatsen og løse disse på en kompetent måde. Hvilke opgaver skal løses?Opgaven er at skabe aktiviteter og fællesskaber inden for disciplinerne under DKF og DGI Kano og Kajak. Omdrejningspunktet er aktiviteter der kan fastholde og rekruttere flere i selvorganiserede fællesskaber. Det skal ske ved at etablere mindst fem partnerskaber med relevante lokale aktører som eksempelvis kommuner. Det grundlæggende forarbejde er gjort på forhånd, og du vil have gode sparringspartnere i alle DGI Landsdele og DKF ift. dette. Du vil desuden skulle understøtte selvorganiserede fællesskaber uden for klubberne og etablere kurser og aktiviteter efter behov og potentiale.Hvilke vilkår tilbyder vi?Du refererer ledelsesmæssigt til direktøren i DGI Storstrømmen men opgavemæssigt til projektlederen for Bevæg dig for livet kano og kajak. Din ansættelse er forankret hos DGI Storstrømmen, men da det er et tværgående projekt vil du have arbejdsopgaver over hele Sjælland og øerne - dog med Præstø som det primære arbejdssted. De mere præcise rammer er du selv med til at præge og de justeres løbende efter behov.DGI Storstrømmen er en uformel arbejdsplads, hvor samarbejde og godt humør er en vigtig del af hverdagen. Vi er ikke lønførende, men vi har gode arbejdsvilkår og vi vægter, at du bliver en del af kollegaskabet på arbejdspladsen, selvom du har en stor del af din arbejdstid uden for kontoret.Du vil både have arbejdstid inden for almindelig kontortid, men du må samtidig forvente en del arbejde i aften og weekenden. Vi har fleksordning, og du kan i stor udstrækning tilrettelægge din egen tid.Praktiske forholdAnsøgningsfrist d. 6. marts kl. 8.00. Samtaler afholdes d. 9. 10. og 23. marts. DGI anvender elektronisk rekrutteringssystem. Send din motiverede ansøgning, der beskriver, hvorfor du ønsker at komme i betragtning inkl. CV og evt. eksamensbeviser ved at klikke på Send ansøgning knappen nederst i jobannoncen. Skriv gerne, hvor du har set opslaget. Oplysninger om stillingenYderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til direktør Merete Røll Lærke mrl@dgi.dk 21337757 Læs mere om DGI Storstrømmen her (https: www.dgi.dk foreningsledelse min-landsdelsforening dgi-storstroemmen) og om Dansk kano og kajak forbund her (https: kano-kajak.org )Dansk Kano og Kajak Forbund, DGI og DIF har forlænget samarbejdet om projektet ”Bevæg dig for livet -  Kano og Kajak”.  Visionen i Bevæg dig for livet er, at 50% af alle danskere er idrætsaktive i forening og 75% af alle danskere dyrker motion i 2025. Visionen støttes af Nordea-fonden og TrygFonden. 
 
I regi af Bevæg dig for livet er der etableret en række projekter i samarbejde mellem DIF, DIF’s specialforbund, DGI og DGI’s landsdelsforeninger. Bevæg dig for livet -  Kano og Kajak er et af disse projekter.
 
Derfor søger vi en kollega, der skal arbejde med at gøre kano og kajak mere tilgængeligt for udøvere og selvorganiserede. Målet er at bidrage til at øge antallet af aktive inden for kano og kajak i Danmark – særligt via partnerskaber med andre relevante aktører.

Hvem søger vi?
Vi leder efter en kollega med gode relationelle kompetencer.
Du skal ikke blot være god til – og gerne have netværk i – boligområder, andre organisationer, virksomheder eller andet på Sjælland og øerne, men også have en særlig organisatorisk tæft, da du skal arbejde tæt sammen med både kollegaer i Dansk kano og kajak forbund (DKF) og de fem landsdelsforeninger i DGI. I første omgang er der tale om en 1 årig stilling på fuld tid med start senest pr. 1. maj 2020 men med god mulighed for forlængelse, hvis det lykkes os sammen at få skabt aktivitet inden for kano og kajak.
 
Du vil have arbejdsplads på DGI Storstrømmens kontor i Præstø, men vi har behov for en kollega, som er indstillet på at skulle dække hele Sjælland og øerne, hvilket betyder en forventning om stor fleksibilitet og selvstændighed samt rejseaktivitet. Sammen med gode kollegaer er opgaven på et år at etablere mindst fem partnerskaber med eksempelvis kommuner, virksomheder eller andre aktører lokalt, som har en stor interesse i sammen med os at skabe kano og kajakaktiviteter og -fællesskaber.

Hvilke kompetencer søger vi?
Et stort kendskab til kano eller kajak er ikke altafgørende, men du skal selvfølgelig have interesse for området ift. idræt generelt, outdoor/friluftsliv, sociale fællesskaber, vandsport, foreningsliv eller andet relevant.
 
Vi søger desuden en kollega med følgende kompetencer:
  • Kendskab til det frivillige foreningsliv i Danmark – gerne inden for vandsportsområdet.
  • Forståelse for etablering af samarbejde i spændingsfeltet mellem (idræts)organisationer og kommuner.  
  • Evnen til at samarbejde med mange mennesker og få forskellige interesser og perspektiver til at mødes.
  • Gode kommunikationsevner – både mundtligt og på skrift.
  • Kan holde mange delindsatser i fremdrift sideløbende, og er ikke bange for at sætte initiativer i søen og prøve ting af for at lykkes med de definerede mål.
  • Er god til at prioritere tid og opgaver i en travl hverdag med flere potentialer end ressourcer.
  • Kan holde overblikket i en kompleks organisationsstruktur med fokus på målet og aktiviteterne.
  • Kan se sig selv som en del af et hold, hvor vi hjælper hinanden med at lykkes. Men er samtidig ikke bange for at drive egne projekter og få ting til at ske ved egen hjælp, når først rammerne er givet.
  • Kan motivere sig selv ift. en kort ansættelse, hvor tempoet er højt og der kræves fremdrift og resultater.
  • Kan motiveres også af administrative opgaver, der følger med indsatsen og løse disse på en kompetent måde.

Hvilke opgaver skal løses?
Opgaven er at skabe aktiviteter og fællesskaber inden for disciplinerne under DKF og DGI Kano og Kajak. Omdrejningspunktet er aktiviteter der kan fastholde og rekruttere flere i selvorganiserede fællesskaber. 
Det skal ske ved at etablere mindst fem partnerskaber med relevante lokale aktører som eksempelvis kommuner. Det grundlæggende forarbejde er gjort på forhånd, og du vil have gode sparringspartnere i alle DGI Landsdele og DKF ift. dette. Du vil desuden skulle understøtte selvorganiserede fællesskaber uden for klubberne og etablere kurser og aktiviteter efter behov og potentiale.

Hvilke vilkår tilbyder vi?
Du refererer ledelsesmæssigt til direktøren i DGI Storstrømmen men opgavemæssigt til projektlederen for Bevæg dig for livet kano og kajak. Din ansættelse er forankret hos DGI Storstrømmen, men da det er et tværgående projekt vil du have arbejdsopgaver over hele Sjælland og øerne - dog med Præstø som det primære arbejdssted. De mere præcise rammer er du selv med til at præge og de justeres løbende efter behov.
DGI Storstrømmen er en uformel arbejdsplads, hvor samarbejde og godt humør er en vigtig del af hverdagen. Vi er ikke lønførende, men vi har gode arbejdsvilkår og vi vægter, at du bliver en del af kollegaskabet på arbejdspladsen, selvom du har en stor del af din arbejdstid uden for kontoret.
Du vil både have arbejdstid inden for almindelig kontortid, men du må samtidig forvente en del arbejde i aften og weekenden. Vi har fleksordning, og du kan i stor udstrækning tilrettelægge din egen tid.

Praktiske forhold
Ansøgningsfrist d. 6. marts kl. 8.00. Samtaler afholdes d. 9. 10. og 23. marts.
 
DGI anvender elektronisk rekrutteringssystem. Send din motiverede ansøgning, der beskriver, hvorfor du ønsker at komme i betragtning inkl. CV og evt. eksamensbeviser ved at klikke på ”Send ansøgning” knappen nederst i jobannoncen. Skriv gerne, hvor du har set opslaget.
 
Oplysninger om stillingen
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til direktør Merete Røll Lærke mrl@dgi.dk //21337757
 
Læs mere om DGI Storstrømmen her  (https://www.dgi.dk/foreningsledelse/min-landsdelsforening/dgi-storstroemmen) og om Dansk kano og kajak forbund her (https://kano-kajak.org/)

DGI StorstrømmenPræstø2020-02-11T11:25:29.9102020-03-06T00:00:00
330168949ØkonomikonsulentBasic Økonomikonsulent til Centerstaben for Familie, Social & Beskæftigelse i Faxe Kommune Er du klar til at indgå i et team med kvalificerede medarbejdere, der står overfor en række spændende og udfordrende arbejdsopgaver? Og har du lyst til at arbejde med økonomi i en Kommune? En kommune hvor vi vægter Faxe i Fællesskab, samskabelse og helhedstænkning højt (https: faxeifaellesskab.dk ). Til vores Centerstab for Familie, Social & Beskæftigelse søger vi en ambitiøs og erfaren økonomikonsulent, der har lyst til at arbejde med økonomiske driftsopgaver og udvikling af økonomistyringen på det specialiserede socialområde i Faxe Kommune. Centerstaben Hvem er vi Stillingen som økonomikonsulent er placeret i centerstaben i Center for Familie, Social og Beskæftigelse, hvor alle de borgere, der har brug for hjælp og støtte inden for beskæftigelses- og det specialiserede socialområde, er tilknyttet i kortere eller længere tid. I Centerstaben er vi 9 engagerede kollegaer med forskellige faglige baggrunde, som vi bringer i spil, når opgaverne kalder på det. Centerstaben refererer til teamleder og centerchef. Vores hverdag bærer præg af stor variation i opgaverne, og vi har mange samarbejdsflader i alle dele af organisationen. Centerstaben varetager opgaver indenfor økonomistyring, økonomiske konsulentopgaver i forhold til vores decentrale enheder, politisk betjening, sagsfremstillinger, projektledelse, analyse- og udviklingsopgaver, ledelsesinformation. Vi arbejder ud fra devisen frihed under ansvar i et vidensbaseret miljø, hvor viden er noget vi deler. Vi har et kollegialt fællesskab, hvor vi spiller hinanden gode og løfter i flok. Vi lever efter, at det både er sjovt at gå på arbejde samtidig med, at vi leverer resultater af høj faglig kvalitet. Vi tilbyder Som økonomikonsulent får du et stort selvstændigt arbejdsområde, hvor de primære arbejdsopgaver og ansvarsområder bl.a. vil være Budgetlægning og regnskabsudarbejdelse Løbende økonomistyring og opfølgning samt overblik over forbrug og råderum Udarbejdelse af metoder og modeller for økonomistyring Ledelsesinformation på økonomiområdet Sagsfremstillinger til det politiske niveau Takstberegninger Økonomisk supervision til decentrale ledere Mellemkommunal afregning med andre kommuner Udover et udfordrende og afvekslende job med mange kontakt- og berøringsflader tilbyder vi en arbejdsplads med engagement, tempo og godt humør. Om dig Du er serviceminded og arbejder selvstændigt. Du er åben og stærkt dialog- og løsningsorienteret. Opgavernes udfordringer kræver, at du især er økonomifagligt velfunderet, struktureret i din arbejdsfacon og kommunikerer klart og præcist også om komplekse problemstillinger. Du forstår at agere i en politisk ledet organisation. For at lykkes i stillingen vil det være en fordel, at du er uddannet økonom eller har anden relevant økonomisk baggrund med erfaring i kommunal økonomi, gerne inden for socialområdet. Arbejdstiden udgør 37 timer om ugen. Løn efter gældende overenskomst, med mulighed for forhandling efter kvalifikationer. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakt centerchef Johnny Holst tlf.: 2370 3847 eller teamleder Tove Wibholm tlf.: 2494 7312. Ansøgning med oplysninger om uddannelse og erfaring, cv samt andre relevante bilag skal vi modtage senest torsdag den 20. februar 2020. Der forventes afholdt ansættelsessamtaler den 26. februar 2020.

Økonomikonsulent til Centerstaben for Familie, Social & Beskæftigelse i Faxe Kommune

Er du klar til at indgå i et team med kvalificerede medarbejdere, der står overfor en række spændende og udfordrende arbejdsopgaver? Og har du lyst til at arbejde med økonomi i en Kommune? En kommune hvor vi vægter Faxe i Fællesskab, samskabelse og helhedstænkning højt (https://faxeifaellesskab.dk/).

Til vores Centerstab for Familie, Social & Beskæftigelse søger vi en ambitiøs og erfaren økonomikonsulent, der har lyst til at arbejde med økonomiske driftsopgaver og udvikling af økonomistyringen på det specialiserede socialområde i Faxe Kommune.

Centerstaben – Hvem er vi

Stillingen som økonomikonsulent er placeret i centerstaben i Center for Familie, Social og Beskæftigelse, hvor alle de borgere, der har brug for hjælp og støtte inden for beskæftigelses- og det specialiserede socialområde, er tilknyttet i kortere eller længere tid. I Centerstaben er vi 9 engagerede kollegaer med forskellige faglige baggrunde, som vi bringer i spil, når opgaverne kalder på det. Centerstaben refererer til teamleder og centerchef. Vores hverdag bærer præg af stor variation i opgaverne, og vi har mange samarbejdsflader i alle dele af organisationen.  

Centerstaben varetager opgaver indenfor økonomistyring, økonomiske konsulentopgaver i forhold til vores decentrale enheder, politisk betjening, sagsfremstillinger, projektledelse, analyse- og udviklingsopgaver, ledelsesinformation.  

Vi arbejder ud fra devisen ”frihed under ansvar” i et vidensbaseret miljø, hvor viden er noget vi deler. Vi har et kollegialt fællesskab, hvor vi spiller hinanden gode og løfter i flok. Vi lever efter, at det både er sjovt at gå på arbejde samtidig med, at vi leverer resultater af høj faglig kvalitet.  

Vi tilbyder

Som økonomikonsulent får du et stort selvstændigt arbejdsområde, hvor de primære arbejdsopgaver og ansvarsområder bl.a. vil være  

  • Budgetlægning og regnskabsudarbejdelse
  • Løbende økonomistyring og opfølgning samt overblik over forbrug og råderum
  • Udarbejdelse af metoder og modeller for økonomistyring
  • Ledelsesinformation på økonomiområdet
  • Sagsfremstillinger til det politiske niveau
  • Takstberegninger
  • Økonomisk supervision til decentrale ledere
  • Mellemkommunal afregning med andre kommuner

Udover et udfordrende og afvekslende job med mange kontakt- og berøringsflader tilbyder vi en arbejdsplads med engagement, tempo og godt humør.

Om dig 

Du er serviceminded og arbejder selvstændigt. Du er åben og stærkt dialog- og løsningsorienteret. Opgavernes udfordringer kræver, at du især er økonomifagligt velfunderet, struktureret i din arbejdsfacon og kommunikerer klart og præcist også om komplekse problemstillinger. Du forstår at agere i en politisk ledet organisation.

For at lykkes i stillingen vil det være en fordel, at du er uddannet økonom eller har anden relevant økonomisk baggrund med erfaring i kommunal økonomi, gerne inden for socialområdet.

Arbejdstiden udgør 37 timer om ugen. Løn efter gældende overenskomst, med mulighed for forhandling efter kvalifikationer. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakt centerchef Johnny Holst tlf.: 2370 3847 eller teamleder Tove Wibholm tlf.:  2494 7312.

Ansøgning med oplysninger om uddannelse og erfaring, cv samt andre relevante bilag skal vi modtage senest torsdag den 20. februar 2020.

Der forventes afholdt ansættelsessamtaler den 26. februar 2020.

 

ORS/Small/1e21a02d_logo.pngFaxe KommuneHaslev2020-01-31T14:15:02.8602020-02-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Konsulent til Bevæg dig for livet Kano og Kajak

DGI Storstrømmen

Præstø
Dansk Kano og Kajak Forbund, DGI og DIF har forlænget samarbejdet om projektet Bevæg dig for livet - Kano og Kajak . Visionen i Bevæg dig for livet er, at 50 af alle danskere er idrætsaktive i forening og 75 af alle danskere dyrker motion i 2025. Vi...
Indrykket:11. februar 2020

Økonomikonsulent

Faxe Kommune

Haslev
Økonomikonsulent til Centerstaben for Familie, Social & Beskæftigelse i Faxe Kommune Er du klar til at indgå i et team med kvalificerede medarbejdere, der står overfor en række spændende og udfordrende arbejdsopgaver? Og har du lyst til at arbejde m...
Indrykket:31. januar 2020