Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

AAB Vejle søger en inspektør

Vores inspektør gennem mange år har valgt at gå på pension. Vi søger derfor en ny inspektør til varetagelse af de overordnede opgaver i forbindelse med driften af et antal boligafdelinger i AABVejle.

Hovedopgaver:
• Overordnet ansvar for bygningernes drift og vedligeholdelse
• Budgetlægning og økonomiopfølgning
• Rådgivning og vejledning af de beboervalgte afdelingsbestyrelser i forbindelse med afdelingernes drift.
• Planlægning og idriftsætning af vedligeholdelsesopgaver
• Daglig ledelse af de til afdelingerne tilknyttede ejendomsfunktionærer
• Gennemførelse af mindre renoverings- og moderniseringsopgaver
• Varetagelse af nødvendige myndighedsbehandlinger i afdelingerne
• Deltagelse i planlægning og gennemførelse af større byggeopgaver i egne afdelinger.
• Deltage i videreudvikling i forhold til brugen af IT-værktøjer.

Vi forventer:
• Du har en håndværksmæssig uddannelse med en overbygning eller videregående uddannelse som bygningskonstruktør, arkitekt eller lignende.
• Du har flair for og stor erfaring med brug af IT-værktøjer og kan se fordelen i at bruge dem i det daglige arbejde.
• Du har erfaring med elektronisk syn og EG-bolig eller lignende ejendomsadministrationssystem.
• Du er rutineret bruger af Microsoft Office pakken og gerne superbruger.
• Du er udadvendt og trives med at have en stor kontaktflade og mange ’bolde i luften’.
• Du er en serviceorienteret og konstruktiv samarbejdspartner med gode kommunikationsevner.
• Du har gennemslagskraft, samtidig med at du møder alle ‘i øjenhøjde’.
• Du har kørekort og egen bil.

Vi tilbyder:
• Et selvstændigt og fleksibelt job med stor indflydelse på arbejdets tilrettelæggelse.
• Gode sparringsmuligheder. I teknisk afdeling er der, foruden den tekniske chef, 4 inspektører og 4 medarbejdere tilknyttet konkrete byggesager
• Ansættelse på en arbejdsplads med positive og engagerede kollegaer og hvor humoren er en del af hverdagen.
• Gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
• Løn- og ansættelsesforhold som aftales individuelt med udgangspunkt i gældende overenskomst.
.
Vil du vide mere:
Vil du høre mere om jobbet og om os, så kontakt teknisk chef Steen Rosvang Andersen på telefon 7343 7223,
mobiltelefon 2010 6142 eller mail sra@aabvejle.dk. Du kan også læse mere om os på www.aabvejle.dk.

Ansøgning:
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og dit CV senest den 18. april 2018 kl. 9:00.
Send ansøgning og udførlig CV til tvo@aabvejle.dk. I emnefeltet skal du skrive ‘Inspektør’.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Ansættelsessamtaler afholdes i uge 17.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329782519Phoenix-3bce62ba12018-03-23T15:03:46.010AAB Vejle søger en inspektør

Vores inspektør gennem mange år har valgt at gå på pension. Vi søger derfor en ny inspektør til varetagelse af de overordnede opgaver i forbindelse med driften af et antal boligafdelinger i AABVejle.

Hovedopgaver:
• Overordnet ansvar for bygningernes drift og vedligeholdelse
• Budgetlægning og økonomiopfølgning
• Rådgivning og vejledning af de beboervalgte afdelingsbestyrelser i forbindelse med afdelingernes drift.
• Planlægning og idriftsætning af vedligeholdelsesopgaver
• Daglig ledelse af de til afdelingerne tilknyttede ejendomsfunktionærer
• Gennemførelse af mindre renoverings- og moderniseringsopgaver
• Varetagelse af nødvendige myndighedsbehandlinger i afdelingerne
• Deltagelse i planlægning og gennemførelse af større byggeopgaver i egne afdelinger.
• Deltage i videreudvikling i forhold til brugen af IT-værktøjer.

Vi forventer:
• Du har en håndværksmæssig uddannelse med en overbygning eller videregående uddannelse som bygningskonstruktør, arkitekt eller lignende.
• Du har flair for og stor erfaring med brug af IT-værktøjer og kan se fordelen i at bruge dem i det daglige arbejde.
• Du har erfaring med elektronisk syn og EG-bolig eller lignende ejendomsadministrationssystem.
• Du er rutineret bruger af Microsoft Office pakken og gerne superbruger.
• Du er udadvendt og trives med at have en stor kontaktflade og mange ’bolde i luften’.
• Du er en serviceorienteret og konstruktiv samarbejdspartner med gode kommunikationsevner.
• Du har gennemslagskraft, samtidig med at du møder alle ‘i øjenhøjde’.
• Du har kørekort og egen bil.

Vi tilbyder:
• Et selvstændigt og fleksibelt job med stor indflydelse på arbejdets tilrettelæggelse.
• Gode sparringsmuligheder. I teknisk afdeling er der, foruden den tekniske chef, 4 inspektører og 4 medarbejdere tilknyttet konkrete byggesager
• Ansættelse på en arbejdsplads med positive og engagerede kollegaer og hvor humoren er en del af hverdagen.
• Gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
• Løn- og ansættelsesforhold som aftales individuelt med udgangspunkt i gældende overenskomst.
.
Vil du vide mere:
Vil du høre mere om jobbet og om os, så kontakt teknisk chef Steen Rosvang Andersen på telefon 7343 7223,
mobiltelefon 2010 6142 eller mail sra@aabvejle.dk. Du kan også læse mere om os på www.aabvejle.dk.

Ansøgning:
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og dit CV senest den 18. april 2018 kl. 9:00.
Send ansøgning og udførlig CV til tvo@aabvejle.dk. I emnefeltet skal du skrive ‘Inspektør’.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Ansættelsessamtaler afholdes i uge 17.

2018-04-19T00:50:49.743 Vores inspektør gennem mange år har valgt at gå på pension. Vi søger derfor en ny inspektør til varetagelse af de overordnede opgaver i forbindelse med driften af et antal boligafdelinger i AABVejle. Hovedopgaver: Overordnet ansvar for bygningernes drift og vedligeholdelse Budgetlægning og økonomiopfølgning Rådgivning og vejledning af de beboervalgte afdelingsbestyrelser i forbindelse med afdelingernes drift. Planlægning og idriftsætning af vedligeholdelsesopgaver Daglig ledelse af de til afdelingerne tilknyttede ejendomsfunktionærer Gennemførelse af mindre renoverings- og moderniseringsopgaver Varetagelse af nødvendige myndighedsbehandlinger i afdelingerne Deltagelse i planlægning og gennemførelse af større byggeopgaver i egne afdelinger. Deltage i videreudvikling i forhold til brugen af IT-værktøjer. Vi forventer: Du har en håndværksmæssig uddannelse med en overbygning eller videregående uddannelse som bygningskonstruktør, arkitekt eller lignende. Du har flair for og stor erfaring med brug af IT-værktøjer og kan se fordelen i at bruge dem i det daglige arbejde. Du har erfaring med elektronisk syn og EG-bolig eller lignende ejendomsadministrationssystem. Du er rutineret bruger af Microsoft Office pakken og gerne superbruger. Du er udadvendt og trives med at have en stor kontaktflade og mange bolde i luften . Du er en serviceorienteret og konstruktiv samarbejdspartner med gode kommunikationsevner. Du har gennemslagskraft, samtidig med at du møder alle i øjenhøjde . Du har kørekort og egen bil. Vi tilbyder: Et selvstændigt og fleksibelt job med stor indflydelse på arbejdets tilrettelæggelse. Gode sparringsmuligheder. I teknisk afdeling er der, foruden den tekniske chef, 4 inspektører og 4 medarbejdere tilknyttet konkrete byggesager Ansættelse på en arbejdsplads med positive og engagerede kollegaer og hvor humoren er en del af hverdagen. Gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Løn- og ansættelsesforhold som aftales individuelt med udgangspunkt i gældende overenskomst..Vil du vide mere:Vil du høre mere om jobbet og om os, så kontakt teknisk chef Steen Rosvang Andersen på telefon 7343 7223, mobiltelefon 2010 6142 eller mail sra@aabvejle.dk. Du kan også læse mere om os på www.aabvejle.dk. Ansøgning:Vi glæder os til at modtage din ansøgning og dit CV senest den 18. april 2018 kl. 9:00.Send ansøgning og udførlig CV til tvo@aabvejle.dk. I emnefeltet skal du skrive Inspektør . Tiltrædelse hurtigst muligt. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 17.11Jobnet3bce62ba100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-18T00:00:0000110EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3194490ARBEJDERNES ANDELS-BOLIGFORENING11Mindegade 17A7100VejleDKDanmark155.714663009.52630400
tvo@aabvejle.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent545044JobNet48004101000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3bce62bahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3bce62bahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3bce62ba&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3bce62ba&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/2.jpgEr Håndværk & service noget for dig? Søg jobbet som Ejendomsinspektør i dag.12008001Dansk3Læse/ tale343915Ejendomsinspektør7Håndværk & service353901107Steen Rosvang Andersentvo@aabvejle.dkDKDanmarkDKDanmark329960977ISS søger formand til arealpleje I Karup.Robot Din hverdag og arbejdsopgaver som formand ISS søger en arealpleje formand til vores landsdækkende kunde med lokation i Karup. Som formand bliver du ansvarlig for et mindre team på i alt 5 medarbejdere. Her er det din opgave, foruden at deltage og koordinere de daglige arbejdsopgaver, at fungere som faglig sparringspartner for dine kolleger samt være ansvarlig for vagtplanlægning, ferieønsker, timeregistrering samt udvikling af teamsamarbejdet på arbejdspladsen. Som daglig leder er det dit ansvar at understøtte engagement, performance og trivsel hos alle medarbejdere i teamet, ved at gå foran som et godt eksempel. Vi tilbyder dig en stilling, hvor du får ansvar for drift, gennemgang og optimering af opgaveløsninger samtidig med, at du skal deltage i udførelsen af de daglige opgaver. Du har ansvaret for opfølgning og koordinering af daglige- og bestillingsopgaver i vores FM-system. Stillingen er på 37 timer om ugen mandag til fredag i tidsrummet: 07.00-15.30. I nogle perioder kan dog forekomme flere arbejdstimer. Er du den, vi søger? ISS er en servicevirksomhed, og du har en tæt kundekontakt i din hverdag. Derfor er det vigtigt, at du er udadvendt og trives i et job med en stor kontaktflade. Vi ser genre, at du er en aktiv lytter, som er dygtig til at stille de rigtige spørgsmål, hvilket resulterer i, at du får kendskab til kundernes vigtigste udfordringer og dermed kan rådgive løsninger, der matcher kundernes behov og dermed skabe værdi for både kunderne og ISS. Derudover ser vi gerne, at du: Har en relevant faglig uddannelse og gerne erfaring fra tidligere job, hvor du har haft direkte kundekontakt. Trives i en alsidig hverdag, hvor du har tæt kundedialog Har gode kommunikative formidlingsevner på dansk og engelsk Har kan beherske almene IT-kundskaber herunder særlig Excel og Word. Det er en forudsætning for ansættelse, at du har kørekort B samt kan opnå sikkerhedsgodkendelse til min. fortroligt. Du bliver en del af verdens bedste serviceorganisation Fælles for ISS services er, at de alle leveres af mennesker til mennesker. Vi tilbyder derfor trygge ansættelsesforhold, et godt og sikkert arbejdsmiljø, nærværende ledelse samt gode personlige udviklingsmuligheder. Hvis det bliver dig, der skal være vores nye kollega, vil du blive en del af en ansvarlig virksomhed, der er i konstant udvikling og som har fokus på mennesket. Ansøgning Send din ansøgning vedlagt CV via nedenstående link senest den 28. februar 2019. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag vi glæder os til at høre fra dig. Ved spørgsmål kontakt venligst Property manager: Martin Bodilsen på tlf.: 3118 4613 Bliv en del af en global virksomhed, der vægter ledelse og personlig udvikling højt ISS er en af verdens førende udbydere af facility services. Hos os får du 480.000 kolleger globalt og 7.500 i Danmark, der er eksperter inden for catering, technical services, cleaning, support service og facility management. Nøgleordet, der binder os sammen, er service. Kernen i vores forretning er mennesker, og derfor er vores medarbejdere særligt vigtige for os. Vi tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, engagement, gensidig tillid og god ledelse. Som arbejdsplads tilbyder vi et godt og sikkert arbejdsmiljø, engageret ledelse og gode personlige udviklingsmuligheder både i dit eget job og i nye job på tværs af organisationen.Din hverdag og arbejdsopgaver som formand
ISS søger en arealpleje formand til vores landsdækkende kunde med lokation i Karup. Som formand bliver du ansvarlig for et mindre team på i alt 5 medarbejdere. Her er det din opgave, foruden at deltage og koordinere de daglige arbejdsopgaver, at fungere som faglig sparringspartner for dine kolleger samt være ansvarlig for vagtplanlægning, ferieønsker, timeregistrering samt udvikling af teamsamarbejdet på arbejdspladsen. Som daglig leder er det dit ansvar at understøtte engagement, performance og trivsel hos alle medarbejdere i teamet, ved at gå foran som et godt eksempel.

Vi tilbyder dig en stilling, hvor du får ansvar for drift, gennemgang og optimering af opgaveløsninger samtidig med, at du skal deltage i udførelsen af de daglige opgaver. Du har ansvaret for opfølgning og koordinering af daglige- og bestillingsopgaver i vores FM-system.

Stillingen er på 37 timer om ugen mandag til fredag i tidsrummet: 07.00-15.30. I nogle perioder kan dog forekomme flere arbejdstimer.

Er du den, vi søger?
ISS er en servicevirksomhed, og du har en tæt kundekontakt i din hverdag. Derfor er det vigtigt, at du er udadvendt og trives i et job med en stor kontaktflade. Vi ser genre, at du er en aktiv lytter, som er dygtig til at stille de rigtige spørgsmål, hvilket resulterer i, at du får kendskab til kundernes vigtigste udfordringer og dermed kan rådgive løsninger, der matcher kundernes behov – og dermed skabe værdi for både kunderne og ISS. Derudover ser vi gerne, at du:
  • Har en relevant faglig uddannelse og gerne erfaring fra tidligere job, hvor du har haft direkte kundekontakt.
  • Trives i en alsidig hverdag, hvor du har tæt kundedialog
  • Har gode kommunikative formidlingsevner på dansk og engelsk
  • Har kan beherske almene IT-kundskaber herunder særlig Excel og Word.
Det er en forudsætning for ansættelse, at du har kørekort B samt kan opnå sikkerhedsgodkendelse til min. fortroligt.

Du bliver en del af verdens bedste serviceorganisation
Fælles for ISS services er, at de alle leveres af mennesker til mennesker. Vi tilbyder derfor trygge ansættelsesforhold, et godt og sikkert arbejdsmiljø, nærværende ledelse samt gode personlige udviklingsmuligheder.

Hvis det bliver dig, der skal være vores nye kollega, vil du blive en del af en ansvarlig virksomhed, der er i konstant udvikling og som har fokus på mennesket.

Ansøgning
Send din ansøgning vedlagt CV via nedenstående link senest den 28. februar 2019. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig.

Ved spørgsmål kontakt venligst Property manager: Martin Bodilsentlf.: 3118 4613

Bliv en del af en global virksomhed, der vægter ledelse og personlig udvikling højt
ISS er en af verdens førende udbydere af facility services. Hos os får du 480.000 kolleger globalt og 7.500 i Danmark, der er eksperter inden for catering, technical services, cleaning, support service og facility management. Nøgleordet, der binder os sammen, er service. Kernen i vores forretning er mennesker, og derfor er vores medarbejdere særligt vigtige for os. Vi tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, engagement, gensidig tillid og god ledelse. Som arbejdsplads tilbyder vi et godt og sikkert arbejdsmiljø, engageret ledelse og gode personlige udviklingsmuligheder – både i dit eget job og i nye job på tværs af organisationen.
ISS Facility Services A/SKarup J2019-02-14T00:00:002019-02-28T00:00:00
329964464Vicevært / EjendomsinspektørRobot Har du en håndværksmæssig baggrund, erfaring som vicevært eller ejendomsinspektør? har du lyst til at tage ejerskab og være med til at sætte dit præg på, at vider udvikle vores ejendomsservice afdeling. Kan du lægger vægt på både service, god kvalitet og optimering af opgaver med frihed under ansvar? Så har vi jobbet til dig! All Remove Danmark A S er en servicemindet virksomhed i vækst. Vi har eksisteret i over 30 år og har i Danmark afdelinger i København, Odense og Århus. I All Remove er vi sandsynligvis mest kendt for vores store program indenfor anti-graffiti, men igennem årene er forretningsområderne udvidet betydeligt. Således fremstår vi i dag som en helstøbt servicevirksomhed med seks ben: Kontor rengøring Ejendomsservice Vinduespolering Skadeservice Afrensning af graffiti og anti-graffiti-beskyttelse Imprægnering af bygninger, gulve, facader og anlæg All Remove fungerer både som totalleverandør og leverandør af enkeltstående løsninger. Som vicevært ejendomsinspektør varetager du ejendommene, og du har den direkte kontakt med lejerne. Det sætter krav til både din faglighed og din personlighed. Din motivation, smittende humør og erfaring gør, at du er selvkørende og har styr på detaljerne, samt er i stand til at håndtere såvel de praktiske som de administrative rapporteringsmæssige opgaver i relation til ejendommene. Vi søger en medarbejder der selvstændigt kan varetage følgende opgaver. Ejendoms- og viceværtservice Tilsyn af forsyningsinstallationer og tekniske anlæg Direkte kontakt til lejere, håndværkere og leverandører Indhentning af tilbud, igangsætning og tilsyn af projektopgaver Håndtering af til- og fraflytninger udføre kvalitet tjek på rengøring Græsslåning og haveservice Inspektion Tilkaldevagt udenfor normal arbejdstid kan forekomme Diverse ad hoc-opgaver Hvem er du: Du har en relevant håndværksmæssig uddannelse eller stor erfaring indenfor ejendomsservice og vedligehold af grønne områder Du er fortrolig med forskellige arbejdsområder indenfor håndværks- og anlægsfaget Du er mødestabil, pligtopfyldende, ansvarsbevidst, selvstændig, udadvendt og god til at fungere sammen med andre mennesker Du ser løsninger frem for problemer Du skal være smilende og imødekommende overfor lejerne Du er god til at tage ansvar og arbejde selvstændigt Du skal som minimum have kørekort B Du behersker og har naturligt kendskab til IT herunder Outlook og Office-pakken Du behersker dansk i skrift og tale Du kan fremvise en straffeattest Vi tilbyder: En fuldtidsstilling fra mandag til fredag. ( weekend arbejde kan forkomme ) Et meget selvstændigt og til tider udfordrende job, hvor du selv er med til at tilrettelægge og planlægge din hverdag efter opgaverne Et job, hvor du kommer rundt til mange forskellige mennesker og opgaver Gode kollegaer og et godt socialt sammenhold Servicebil, arbejdstøj og firmatelefon Sundhedsforsikring Løn efter kvalifikationer Tiltrædelse snarest muligt

Har du en håndværksmæssig baggrund, erfaring som vicevært eller ejendomsinspektør? har du lyst til at tage ejerskab og være med til at sætte dit præg på, at vider udvikle vores ejendomsservice afdeling. Kan du lægger vægt på både service, god kvalitet og optimering af opgaver med frihed under ansvar?

Så har vi jobbet til dig!

All Remove Danmark A/S er en servicemindet virksomhed i vækst.

Vi har eksisteret i over 30 år og har i Danmark afdelinger i København, Odense og Århus.

I All Remove er vi sandsynligvis mest kendt for vores store program indenfor anti-graffiti, men igennem årene er forretningsområderne udvidet betydeligt. Således fremstår vi i dag som en helstøbt servicevirksomhed med seks ben:

  1. Kontor rengøring
  2. Ejendomsservice
  3. Vinduespolering
  4. Skadeservice
  5. Afrensning af graffiti og anti-graffiti-beskyttelse
  6. Imprægnering af bygninger, gulve, facader og anlæg

All Remove fungerer både som totalleverandør og leverandør af enkeltstående løsninger.

Som vicevært/ejendomsinspektør varetager du ejendommene, og du har den direkte kontakt med lejerne. Det sætter krav til både din faglighed og din personlighed.

Din motivation, smittende humør og erfaring gør, at du er selvkørende og har styr på detaljerne, samt er i stand til at håndtere såvel de praktiske som de administrative rapporteringsmæssige opgaver i relation til ejendommene.

Vi søger en medarbejder der selvstændigt kan varetage følgende opgaver.

  • Ejendoms- og viceværtservice
  • Tilsyn af forsyningsinstallationer og tekniske anlæg
  • Direkte kontakt til lejere, håndværkere og leverandører
  • Indhentning af tilbud, igangsætning og tilsyn af projektopgaver
  • Håndtering af til- og fraflytninger
  • udføre kvalitet tjek på rengøring
  • Græsslåning og haveservice
  • Inspektion
  • Tilkaldevagt udenfor normal arbejdstid kan forekomme
  • Diverse ad hoc-opgaver

Hvem er du:

  • Du har en relevant håndværksmæssig uddannelse eller stor erfaring indenfor ejendomsservice og vedligehold af grønne områder
  • Du er fortrolig med forskellige arbejdsområder indenfor håndværks- og anlægsfaget
  • Du er mødestabil, pligtopfyldende, ansvarsbevidst, selvstændig, udadvendt og god til at fungere sammen med andre mennesker
  • Du ser løsninger frem for problemer
  • Du skal være smilende og imødekommende overfor lejerne
  • Du er god til at tage ansvar og arbejde selvstændigt
  • Du skal som minimum have kørekort B
  • Du behersker og har naturligt kendskab til IT herunder Outlook og Office-pakken
  • Du behersker dansk i skrift og tale
  • Du kan fremvise en straffeattest

Vi tilbyder:

  • En fuldtidsstilling fra mandag til fredag. ( weekend arbejde kan forkomme )
  • Et meget selvstændigt og til tider udfordrende job, hvor du selv er med til at tilrettelægge og planlægge din hverdag efter opgaverne
  • Et job, hvor du kommer rundt til mange forskellige mennesker og opgaver
  • Gode kollegaer og et godt socialt sammenhold
  • Servicebil, arbejdstøj og firmatelefon
  • Sundhedsforsikring
  • Løn efter kvalifikationer
  • Tiltrædelse snarest muligt
All Remove Danmark A/S , Jyllands afd.Viby J2019-02-21T00:00:002019-04-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

ISS søger formand til arealpleje I Karup.

ISS Facility Services A/S

Karup J
Din hverdag og arbejdsopgaver som formand ISS søger en arealpleje formand til vores landsdækkende kunde med lokation i Karup. Som formand bliver du ansvarlig for et mindre team på i alt 5 medarbejdere. Her er det din opgave, foruden at deltage og ko...
Indrykket:14. februar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Vicevært / Ejendomsinspektør

All Remove Danmark A/S , Jyllands afd.

Viby J
Har du en håndværksmæssig baggrund, erfaring som vicevært eller ejendomsinspektør? har du lyst til at tage ejerskab og være med til at sætte dit præg på, at vider udvikle vores ejendomsservice afdeling. Kan du lægger vægt på både service, god kvalit...
Indrykket:21. februar 2019
Udløbsdato:18. april 2019