Aalborg Handelsskole søger kursussekretær til AMU-området

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrationen på Langagervej søger en kursussekretær med start pr. 1. august 2021.

Stillingen er en fast stilling på fuld tid med 37 timer pr. uge.

Administrationen består af én Teamleder og 10-11 kursus-/uddannelsessekretærer, som alle sidder i ét storrumskontor. Administrationen er inddelt i fagspecifikke teams, og du vil indgå i AMU-teamet bestående af i alt 3 kursussekretærer. Administrationens vigtigste opgave er at understøtte uddannelserne på Hovedforløbet og Center for Karriere og Uddannelse (voksen- og efteruddannelse). Skolen leverer både klasseundervisning og fjernundervisning.

VI TILBYDER

  • Mulighed for udvikling og optimering af egne arbejdsgange og processer
  • Stort ansvar for egne opgaver, men samtidig sparring og vidensdeling med kollegaer
  • En fleksibel arbejdsplads med mulighed for flex-tid og hjemmearbejdsdage samt kompetenceudvikling
  • Kollegaskab, hvor humor vægtes højt
OPGAVERNE INDEBÆRER OVERORDNET
  • Administration af AMU (arbejdsmarkedsuddannelser)
  • Servicering og daglig kontakt til kursister, kunder, virksomheder samt undervisere
  • Administration, planlægning og koordinering
  • Sætte sig ind i gældende love og regler på området
    VI SØGER FØLGENDE
    • Du er kontoruddannet og har erfaring inden for uddannelsessektoren
    • Erfaring indenfor AMU-området er en stor fordel
    • Du har en høj arbejdsmoral, og er fleksibel, når opgaverne kræver det
    • Du er løsningsorienteret og har fokus på udvikling
    • Du vægter kollegaskab og et sjovt arbejdsmiljø højt
    • Du er serviceminded og trives med at arbejde med mange afbrydelser
    • Du er selvstændig i din opgaveløsning og trives med stort ansvar

    YDERLIGERE INFORMATIONER
    For yderligere informationer om stillingen kontakt venligst Teamkoordinator Joan Yde på tlf. 2779 3208 eller mail yde@ah.dk

    LØN
    Løn er iht. gældende overenskomst HK Stat. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg efter kompetencer.

    ANSØGNING
    Ansøgningsfristen er d. 14. juni 2021.
    Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag d. 18. juni 2021.
    Der er 3 måneders prøvetid efter ansættelsen.
     

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    Aalborg Handelsskole søger kursussekretær til AMU-området

    Administrationen på Langagervej søger en kursussekretær med start pr. 1. august 2021.

    Stillingen er en fast stilling på fuld tid med 37 timer pr. uge.

    Administrationen består af én Teamleder og 10-11 kursus-/uddannelsessekretærer, som alle sidder i ét storrumskontor. Administrationen er inddelt i fagspecifikke teams, og du vil indgå i AMU-teamet bestående af i alt 3 kursussekretærer. Administrationens vigtigste opgave er at understøtte uddannelserne på Hovedforløbet og Center for Karriere og Uddannelse (voksen- og efteruddannelse). Skolen leverer både klasseundervisning og fjernundervisning.

    VI TILBYDER

    • Mulighed for udvikling og optimering af egne arbejdsgange og processer
    • Stort ansvar for egne opgaver, men samtidig sparring og vidensdeling med kollegaer
    • En fleksibel arbejdsplads med mulighed for flex-tid og hjemmearbejdsdage samt kompetenceudvikling
    • Kollegaskab, hvor humor vægtes højt
    OPGAVERNE INDEBÆRER OVERORDNET
    • Administration af AMU (arbejdsmarkedsuddannelser)
    • Servicering og daglig kontakt til kursister, kunder, virksomheder samt undervisere
    • Administration, planlægning og koordinering
    • Sætte sig ind i gældende love og regler på området
      VI SØGER FØLGENDE
      • Du er kontoruddannet og har erfaring inden for uddannelsessektoren
      • Erfaring indenfor AMU-området er en stor fordel
      • Du har en høj arbejdsmoral, og er fleksibel, når opgaverne kræver det
      • Du er løsningsorienteret og har fokus på udvikling
      • Du vægter kollegaskab og et sjovt arbejdsmiljø højt
      • Du er serviceminded og trives med at arbejde med mange afbrydelser
      • Du er selvstændig i din opgaveløsning og trives med stort ansvar

      YDERLIGERE INFORMATIONER
      For yderligere informationer om stillingen kontakt venligst Teamkoordinator Joan Yde på tlf. 2779 3208 eller mail yde@ah.dk

      LØN
      Løn er iht. gældende overenskomst HK Stat. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg efter kompetencer.

      ANSØGNING
      Ansøgningsfristen er d. 14. juni 2021.
      Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag d. 18. juni 2021.
      Der er 3 måneders prøvetid efter ansættelsen.
       

      Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


      Mere af samme slags?

      Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




      Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.