Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Aarhus Havn søger en lager- og servicemedarbejder

Vil du være en del af et dedikeret og erfarent team i afdelingen Land Operations, der dagligt løser serviceopgaver for havnens mange kunder - så er muligheden der nu!

 

Stillingen

Arbejdsopgaverne vil primært omfatte:

  • Lagerstyring, indkøb og udlevering af materialer og reservedele
  • Håndtering af vores miljøstation og kemidatabase
  • Ansvarlig for affaldshåndtering og affaldssortering på havnen, hvilket omfatter alt fra kontakt til renovatører til fysisk håndtering af skibsaffald m.v.
  • Modtagelse og forsendelse af fragt
  • Administration af vores vognpark (Koordinere eftersyn, renhold, reparationer og i øvrigt sikre, at bilerne er køreklare)
  • Ad hoc-opgaver som f.eks. renhold af områder, af-/pålæsning af vognmænd, saltning omkring vores Havnecenter og løbende forefaldende opgaver

Din profil

Du trives i at samarbejde med og yde service til en række forskellige aktører i din hverdag. Du møder kunder, samarbejdspartnere og kolleger med et godt humør og en positiv tilgang til de mange forskelligartede opgaver, vi løser. Også de opgaver, der kræver nye ideer og en ny tilgang, for at vi løser dem på bedste vis.   

Derudover er du vant til at holde styr på mange sideløbende opgaver, som du selvstændigt planlægger og strukturer.

Vi forventer endvidere at du;

  • Kan formulere dig ubesværet på dansk – mundtligt og skriftligt
  • Kan begå dig på engelsk – mundtligt og skriftligt
  • Har kørekort til personbil
  • Har truckcertifikat
  • Er fortrolig med Office-pakken og generelt har et godt indblik i det digitale univers
  • Har erfaring med lagerarbejde – det vil være en fordel

Aarhus Havn som arbejdsplads

Aarhus Havn er landets største erhvervshavn. Vi er en virksomhed i positiv udvikling, med en strategi, hvor nøgleord som kundefokus, bæredygtighed og digitalisering er centrale parametre for havnens fortsatte udvikling og vækst.

Vi tilbyder en spændende arbejdsplads med gode muligheder for udvikling og varierende arbejdsopgaver. Vi har et uhøjtideligt arbejdsmiljø med frihed under ansvar og fokus på det, der skaber værdi for vores kunder.

Løn, pensions- og ansættelsesvilkår iht. gældende overenskomst og lokalaftale.

Vil du vide mere:

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Dennis Fink på telefon 2060 5255.

Send din ansøgning med relevante dokumenter via vores online rekrutteringsportal fra vores hjemmeside.

Ansøgningsfrist er den 15. januar 2021. Samtaler forventes afholdt i uge 3.

Ansættelse snarest muligt.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.