Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

AC-fuldmægtig

Mærsk Mc-Kinney Møller Instituttet søger en AC-fuldmægtig til institutadministrationen. Instituttet er en del af Det Tekniske Fakultet og stillingen er placeret på Campus Odense. 

Tiltrædelse 1. juni 2018 eller snarest muligt. 

Du kan læse mere om os på www.sdu.dk/da/MMMI.

Mærsk Mc-Kinney Møller Instituttet udbyder uddannelser og forsker bl.a. inden for robotteknologi, software, kunstig intelligens og droner. Instituttet er i en vækstperiode med kraftigt stigende i optag af studerende og mange nye ansatte. Mærsk Mc-Kinney Møller Instituttet oplever vækst og fremdrift med mange og store projekter, hvor du bliver en del af en engageret og dygtig medarbejderstab. Du kan se frem til en spændende og udfordrende stilling, hvor du får rig mulighed for selv at præge opgaverne. 

Hovedvægten i dine opgaver bliver at planlægge instituttets fagfordeling. Du bliver ansvarlig for at få fordelingen af undervisning og underviserressourcer på instituttet til at falde på plads. Det vil være din opgave at stå for alle delopgaver så som at gennemføre analyser af fagfordelingen, udarbejde forskellige afrapportereringer, om f.eks. STÅ-prognoser og STÅ-økonomi, indgå aftaler med undervisere og med andre fakulteter om levering af undervisning. 

Du vil endvidere selvstændigt skulle analysere og gennemføre optimering af administrative processer på instituttet, samt varetage ad hoc opgaver, der i øvrigt understøtter den daglige ledelse af instituttet. Eksempler på dette er forberedelse af og afrapportering fra møder og udarbejdelse af præsentationer.
Institutadministrationen opererer i en kompleks viden organisation med mange aktører og interessenter - ofte med international baggrund. Det er derfor vigtigt, at du evner at samarbejde med mange forskellige mennesker, faggrupper og samarbejdspartnere, samt at du kan kommunikere skarpt skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk. 

Din baggrund er en relevant kandidatuddannelse.

Dine opgaver er, at:

- være ansvarlig for instituttets fagfordelingen, herunder selvstændigt
- være ansvarlig for forberedelse og udarbejdelse, samt løbende
  justeringer af fagfordelingen
- være ansvarlig for, hvilke underviseressourcer, der matcher
  undervisningsbehovene
- være ansvarlig for at indgå aftaler om levering af undervisning på
  instituttet og med eksterne samarbejdspartnere
- udarbejde afrapporteringer og præsentationer om fagfordelingen
- drifte og vedligeholde fagfordelingen
- indgå i et tæt samarbejde med instituttets VIP personale om
  tilrettelæggelsen af fagfordelingen
- gennemføre analyser af fagfordelingen
- selvstændigt gennemføre optimering af administrative processer på
  instituttet
- udarbejde ledelsesinformationsmaterialer som præsentationer mm
- efter behov fungere som sekretær i forskellige udvalg eller møder,
  forestå mødeindkaldelser, dagsordener og referater, samt varetage
  forskellige korrespondancer og dokumenthåndtering og deltage i diverse
  praktiske opgaver som f.eks. at indkalde til møder, sørge for forplejning
  til mm.  

Den rette ansøger:

- trives med at have ansvar
- kan arbejde selvstændigt og effektivt
- er god til at forhandle med tillidsskabende samarbejdsevner
- har pondus til at indgå i uoverensstemmelser og få dem løst
- har et stærkt servicegen med sans for struktur, timing og deadlines
- har en relevant akademisk uddannelse på kandidatniveau
- kender Office-pakken og kan nemt tilegne sig nye IT-kompetencer
- holder overblikket, er omstillingsparat og finder løsninger, selv i
  pressede situationer
- har et godt humør og gå-på-mod
- kan håndtere fortrolig information
- kan kommunikere skarpt og ubesværet på dansk og engelsk.

Yderligere oplysninger kan fås ved at kontakte Institutleder Kasper Hallenborg, hallenborg@mmmi.sdu.dk, tlf. 21356256. 

Stillingen er placeret på Mærsk Mc-Kinney Møller Instituttet på Det Tekniske Fakultet, SDU i Odense. Du refererer til Institutlederen og får 5 kollegaer i institutadministrationen, men kontaktflade til hele instituttet. 

Samtaler forventes afholdt den 25. april 2018.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Stillingen kan kun søges via SDU's hjemmeside –
http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/tap

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/soegjob.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329791034Phoenix-eb51d23612018-04-10T17:04:35.737AC-fuldmægtig

Mærsk Mc-Kinney Møller Instituttet søger en AC-fuldmægtig til institutadministrationen. Instituttet er en del af Det Tekniske Fakultet og stillingen er placeret på Campus Odense. 

Tiltrædelse 1. juni 2018 eller snarest muligt. 

Du kan læse mere om os på www.sdu.dk/da/MMMI.

Mærsk Mc-Kinney Møller Instituttet udbyder uddannelser og forsker bl.a. inden for robotteknologi, software, kunstig intelligens og droner. Instituttet er i en vækstperiode med kraftigt stigende i optag af studerende og mange nye ansatte. Mærsk Mc-Kinney Møller Instituttet oplever vækst og fremdrift med mange og store projekter, hvor du bliver en del af en engageret og dygtig medarbejderstab. Du kan se frem til en spændende og udfordrende stilling, hvor du får rig mulighed for selv at præge opgaverne. 

Hovedvægten i dine opgaver bliver at planlægge instituttets fagfordeling. Du bliver ansvarlig for at få fordelingen af undervisning og underviserressourcer på instituttet til at falde på plads. Det vil være din opgave at stå for alle delopgaver så som at gennemføre analyser af fagfordelingen, udarbejde forskellige afrapportereringer, om f.eks. STÅ-prognoser og STÅ-økonomi, indgå aftaler med undervisere og med andre fakulteter om levering af undervisning. 

Du vil endvidere selvstændigt skulle analysere og gennemføre optimering af administrative processer på instituttet, samt varetage ad hoc opgaver, der i øvrigt understøtter den daglige ledelse af instituttet. Eksempler på dette er forberedelse af og afrapportering fra møder og udarbejdelse af præsentationer.
Institutadministrationen opererer i en kompleks viden organisation med mange aktører og interessenter - ofte med international baggrund. Det er derfor vigtigt, at du evner at samarbejde med mange forskellige mennesker, faggrupper og samarbejdspartnere, samt at du kan kommunikere skarpt skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk. 

Din baggrund er en relevant kandidatuddannelse.

Dine opgaver er, at:

- være ansvarlig for instituttets fagfordelingen, herunder selvstændigt
- være ansvarlig for forberedelse og udarbejdelse, samt løbende
  justeringer af fagfordelingen
- være ansvarlig for, hvilke underviseressourcer, der matcher
  undervisningsbehovene
- være ansvarlig for at indgå aftaler om levering af undervisning på
  instituttet og med eksterne samarbejdspartnere
- udarbejde afrapporteringer og præsentationer om fagfordelingen
- drifte og vedligeholde fagfordelingen
- indgå i et tæt samarbejde med instituttets VIP personale om
  tilrettelæggelsen af fagfordelingen
- gennemføre analyser af fagfordelingen
- selvstændigt gennemføre optimering af administrative processer på
  instituttet
- udarbejde ledelsesinformationsmaterialer som præsentationer mm
- efter behov fungere som sekretær i forskellige udvalg eller møder,
  forestå mødeindkaldelser, dagsordener og referater, samt varetage
  forskellige korrespondancer og dokumenthåndtering og deltage i diverse
  praktiske opgaver som f.eks. at indkalde til møder, sørge for forplejning
  til mm.  

Den rette ansøger:

- trives med at have ansvar
- kan arbejde selvstændigt og effektivt
- er god til at forhandle med tillidsskabende samarbejdsevner
- har pondus til at indgå i uoverensstemmelser og få dem løst
- har et stærkt servicegen med sans for struktur, timing og deadlines
- har en relevant akademisk uddannelse på kandidatniveau
- kender Office-pakken og kan nemt tilegne sig nye IT-kompetencer
- holder overblikket, er omstillingsparat og finder løsninger, selv i
  pressede situationer
- har et godt humør og gå-på-mod
- kan håndtere fortrolig information
- kan kommunikere skarpt og ubesværet på dansk og engelsk.

Yderligere oplysninger kan fås ved at kontakte Institutleder Kasper Hallenborg, hallenborg@mmmi.sdu.dk, tlf. 21356256. 

Stillingen er placeret på Mærsk Mc-Kinney Møller Instituttet på Det Tekniske Fakultet, SDU i Odense. Du refererer til Institutlederen og får 5 kollegaer i institutadministrationen, men kontaktflade til hele instituttet. 

Samtaler forventes afholdt den 25. april 2018.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Stillingen kan kun søges via SDU's hjemmeside –
http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/tap

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/soegjob.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

2018-04-24T00:51:02.037 Mærsk Mc-Kinney Møller Instituttet søger en AC-fuldmægtig til institutadministrationen. Instituttet er en del af Det Tekniske Fakultet og stillingen er placeret på Campus Odense. Tiltrædelse 1. juni 2018 eller snarest muligt. Du kan læse mere om os på www.sdu.dk da MMMI. Mærsk Mc-Kinney Møller Instituttet udbyder uddannelser og forsker bl.a. inden for robotteknologi, software, kunstig intelligens og droner. Instituttet er i en vækstperiode med kraftigt stigende i optag af studerende og mange nye ansatte. Mærsk Mc-Kinney Møller Instituttet oplever vækst og fremdrift med mange og store projekter, hvor du bliver en del af en engageret og dygtig medarbejderstab. Du kan se frem til en spændende og udfordrende stilling, hvor du får rig mulighed for selv at præge opgaverne. Hovedvægten i dine opgaver bliver at planlægge instituttets fagfordeling. Du bliver ansvarlig for at få fordelingen af undervisning og underviserressourcer på instituttet til at falde på plads. Det vil være din opgave at stå for alle delopgaver så som at gennemføre analyser af fagfordelingen, udarbejde forskellige afrapportereringer, om f.eks. STÅ-prognoser og STÅ-økonomi, indgå aftaler med undervisere og med andre fakulteter om levering af undervisning. Du vil endvidere selvstændigt skulle analysere og gennemføre optimering af administrative processer på instituttet, samt varetage ad hoc opgaver, der i øvrigt understøtter den daglige ledelse af instituttet. Eksempler på dette er forberedelse af og afrapportering fra møder og udarbejdelse af præsentationer. Institutadministrationen opererer i en kompleks viden organisation med mange aktører og interessenter - ofte med international baggrund. Det er derfor vigtigt, at du evner at samarbejde med mange forskellige mennesker, faggrupper og samarbejdspartnere, samt at du kan kommunikere skarpt skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk. Din baggrund er en relevant kandidatuddannelse. Dine opgaver er, at: - være ansvarlig for instituttets fagfordelingen, herunder selvstændigt - være ansvarlig for forberedelse og udarbejdelse, samt løbende justeringer af fagfordelingen - være ansvarlig for, hvilke underviseressourcer, der matcher undervisningsbehovene - være ansvarlig for at indgå aftaler om levering af undervisning på instituttet og med eksterne samarbejdspartnere - udarbejde afrapporteringer og præsentationer om fagfordelingen - drifte og vedligeholde fagfordelingen - indgå i et tæt samarbejde med instituttets VIP personale om tilrettelæggelsen af fagfordelingen - gennemføre analyser af fagfordelingen - selvstændigt gennemføre optimering af administrative processer på instituttet - udarbejde ledelsesinformationsmaterialer som præsentationer mm - efter behov fungere som sekretær i forskellige udvalg eller møder, forestå mødeindkaldelser, dagsordener og referater, samt varetage forskellige korrespondancer og dokumenthåndtering og deltage i diverse praktiske opgaver som f.eks. at indkalde til møder, sørge for forplejning til mm. Den rette ansøger: - trives med at have ansvar - kan arbejde selvstændigt og effektivt - er god til at forhandle med tillidsskabende samarbejdsevner - har pondus til at indgå i uoverensstemmelser og få dem løst - har et stærkt servicegen med sans for struktur, timing og deadlines - har en relevant akademisk uddannelse på kandidatniveau - kender Office-pakken og kan nemt tilegne sig nye IT-kompetencer - holder overblikket, er omstillingsparat og finder løsninger, selv i pressede situationer - har et godt humør og gå-på-mod - kan håndtere fortrolig information - kan kommunikere skarpt og ubesværet på dansk og engelsk. Yderligere oplysninger kan fås ved at kontakte Institutleder Kasper Hallenborg, hallenborg@mmmi.sdu.dk, tlf. 21356256. Stillingen er placeret på Mærsk Mc-Kinney Møller Instituttet på Det Tekniske Fakultet, SDU i Odense. Du refererer til Institutlederen og får 5 kollegaer i institutadministrationen, men kontaktflade til hele instituttet. Samtaler forventes afholdt den 25. april 2018. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Stillingen kan kun søges via SDU s hjemmeside http: www.sdu.dk service ledige_stillinger tap Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http: www.sdu.dk service ledige_stillinger soegjob. Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.11Jobneteb51d236100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-23T00:00:000000http://ssl1.peoplexs.com/Peoplexs22/CandidatesPortalNoLogin/ApplicationForm.cfm?CustomerCode=syd1&PortalID=3797&VacatureID=9723880EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3211715Syddansk Universitet11Campusvej 555230Odense M65502252DKDanmark155.3682255010.42663400
hallenborg@mmmi.sdu.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent552709JobNet48072611000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb51d236https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb51d236https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb51d236&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb51d236&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgEr du god til at planlægge? Som Akademisk medarbejder er dette en værdsat egenskab. Søg jobbet hos Syddansk Universitet nu.12008001Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration354282979Kasperhallenborg@mmmi.sdu.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK