AC-fuldmægtig

AC-fuldmægtig til Budgetafdelingen på CBS

Copenhagen Business School – den centrale budgetenhed for universitetet - søger en faglig stærk AC-fuldmægtig til en bred vifte af økonomi- og budgetopgaver. Budgetafdelingen har mange forskellige kontaktflader med både forsknings- og uddannelsesenheder på CBS samt eksterne myndigheder som fx Uddannelses- og Forskningsministeriet. Stillingen giver dig derfor mulighed for indblik og kendskab til økonomistyring af en større offentlig institution og de styringsmæssige udfordringer, som universitetssektoren står over for.

Stillingens indhold
Du vil blive ansat i Budgetafdelingen, som er ansvarlig for udarbejdelse af og opfølgning på CBS´ samlede budget. Dine opgaver vil bl.a. være at udarbejde prognoser for CBS´ indtægter, herunder udvikling af prognosemodel. CBS modtager ca. 85 pct. af sine indtægter som statslige tilskud. Du vil blive ansvarlig for den løbende ajourføring af vores prognoser for disse indtægter og bringe dette videre til universitetsledelsen i form af skriftelige analyser og konsekvensberegninger. Ligeledes vil du have kontakt til Uddannelses- og Forskningsministeriet i forbindelse med faste økonomiindberetninger og CBS´ bidrag til finanslovsarbejdet.

En anden central del af dine opgaver er understøttelse og videreudvikling af CBS´ budget- og aktivitetssystem ”Prophix”. Systemet anvendes til CBS´ økonomistyring samt til aktivitetsstyring af de videnskabelige medarbejdere på CBS. Opgaven vil derfor bringe dig bredt rundt i huset og have snitflader til kollegaer og opgaver vedrørende CBS´ rapporterings- og Business Intelligence-løsninger.

Forventninger til dig
Du har interesse for – og eventuelt erfaring med – økonomistyring og økonomisystemer i offentlige institutioner. Du har endvidere øje for økonomiske analyser, som kan understøtte centrale ledelsesbeslutninger.

Vi forventer, at du:

  • Kan lide at arbejde med tal og bringe disse til solide økonomiske analyser
  • Er faglig stærk i Excel og Pivot
  • Har interesse for og eventuelt viden om budget- og planlægningssystemer, samt databasesystemer herunder Business Intelligence
  • Arbejder struktureret, selvstændigt og nysgerrigt
  • Kan indgå i et team, der er præget af stærke, forskellige fagligheder og et bredt spænd af opgaver, hvor vi stiller høje krav til hinanden om sparring, samarbejde og kvalitet i leverancer

Du har en relevant akademisk baggrund – fx som cand.polit., cand.oecon., cand.merc. eller lignende og kan kommunikere klart skriftligt på dansk og gerne også på engelsk.

Om os
CBS tilbyder et afvekslende og udviklende job på en arbejdsplads med et internationalt islæt.

Budgetafdelingen består af 7 medarbejdere og er en del af Økonomi & Analyse med reference til CBS’ økonomichef.

Budgetafdelingen udarbejder budgetter og prognoser, understøtter den løbende drift, udvikling og ressourcestyring på CBS samt bidrager med analyser og forslag til udviklingen af den økonomiske strategi på CBS. Budgetafdelingen har konkret ansvar for følgende opgaver:
  • Konsoliderer decentrale enheders budgetbidrag og økonomiopfølgninger
  • Bistår med strategisk, økonomisk sparring med decentrale enheder, herunder udarbejder økonomisk konsekvensberegninger af nye initiativer til uddannelses- og forskningsområdet
  • Udarbejder kvartalsvis centrale økonomiopfølgninger og ledelsesrapporter til bestyrelsen
  • Udarbejder budgetoplæg til CBS´ bestyrelse
  • Bidrager til analyser og økonomiske strategier for CBS med henblik på flerårsbudgettering
  • Kontakt til Forsknings- og Uddannelsesministeriet bl.a. i forbindelse med finansloven og økonomiindberetninger
  • Bidrager til aktivitets- og ressourcestyring særligt på uddannelsesområdet – bl.a. gennem controlling af uddannelsernes aktivitets- og ressourceplanlægning
  • Drifter CBS´ aktivitets- og budgetsystem ”Prophix”
  • Supportere og undervise økonomimedarbejder i budgetsystemer og procedurer

Vi arbejder tæt sammen med både de øvrige dele af Økonomi & Analyse og med resten af CBS.

Du vil blive ansat som AC fuldmægtig i en afdeling, der er præget af engagement, faglig ambitioner og en uformel tone.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingerne er på fuld tid og ønskes besat 1. september 2019 eller snarest muligt.

Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation, med en indplacering og aflønning afhængig af kvalifikationer og erfaring. Der vil ved ansættelsen være mulighed for at forhandle personlige tillæg.

Vil du vide mere
Du er velkommen til at kontakte budgetchef Susanne Ladefoged Pedersen på telefon 4185 2270 eller på slp.budget@cbs.dk.

Ansøgningsfrist og videre forløb
Ansøgningsfrist er mandag den 7. august 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 33.

Din ansøgning
Du søger stillingen online ved at åbne linket "søg online", hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning, senest relevante eksamenspapirer og CV.

Ansøgningsfrist: 07-08-2019

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048381Phoenix-88d9cacd12019-06-24T00:00:00AC-fuldmægtigAC-fuldmægtig til Budgetafdelingen på CBS

Copenhagen Business School – den centrale budgetenhed for universitetet - søger en faglig stærk AC-fuldmægtig til en bred vifte af økonomi- og budgetopgaver. Budgetafdelingen har mange forskellige kontaktflader med både forsknings- og uddannelsesenheder på CBS samt eksterne myndigheder som fx Uddannelses- og Forskningsministeriet. Stillingen giver dig derfor mulighed for indblik og kendskab til økonomistyring af en større offentlig institution og de styringsmæssige udfordringer, som universitetssektoren står over for.

Stillingens indhold
Du vil blive ansat i Budgetafdelingen, som er ansvarlig for udarbejdelse af og opfølgning på CBS´ samlede budget. Dine opgaver vil bl.a. være at udarbejde prognoser for CBS´ indtægter, herunder udvikling af prognosemodel. CBS modtager ca. 85 pct. af sine indtægter som statslige tilskud. Du vil blive ansvarlig for den løbende ajourføring af vores prognoser for disse indtægter og bringe dette videre til universitetsledelsen i form af skriftelige analyser og konsekvensberegninger. Ligeledes vil du have kontakt til Uddannelses- og Forskningsministeriet i forbindelse med faste økonomiindberetninger og CBS´ bidrag til finanslovsarbejdet.

En anden central del af dine opgaver er understøttelse og videreudvikling af CBS´ budget- og aktivitetssystem ”Prophix”. Systemet anvendes til CBS´ økonomistyring samt til aktivitetsstyring af de videnskabelige medarbejdere på CBS. Opgaven vil derfor bringe dig bredt rundt i huset og have snitflader til kollegaer og opgaver vedrørende CBS´ rapporterings- og Business Intelligence-løsninger.

Forventninger til dig
Du har interesse for – og eventuelt erfaring med – økonomistyring og økonomisystemer i offentlige institutioner. Du har endvidere øje for økonomiske analyser, som kan understøtte centrale ledelsesbeslutninger.

Vi forventer, at du:
  • Kan lide at arbejde med tal og bringe disse til solide økonomiske analyser
  • Er faglig stærk i Excel og Pivot
  • Har interesse for og eventuelt viden om budget- og planlægningssystemer, samt databasesystemer herunder Business Intelligence
  • Arbejder struktureret, selvstændigt og nysgerrigt
  • Kan indgå i et team, der er præget af stærke, forskellige fagligheder og et bredt spænd af opgaver, hvor vi stiller høje krav til hinanden om sparring, samarbejde og kvalitet i leverancer

Du har en relevant akademisk baggrund – fx som cand.polit., cand.oecon., cand.merc. eller lignende og kan kommunikere klart skriftligt på dansk og gerne også på engelsk.

Om os
CBS tilbyder et afvekslende og udviklende job på en arbejdsplads med et internationalt islæt.

Budgetafdelingen består af 7 medarbejdere og er en del af Økonomi & Analyse med reference til CBS’ økonomichef.

Budgetafdelingen udarbejder budgetter og prognoser, understøtter den løbende drift, udvikling og ressourcestyring på CBS samt bidrager med analyser og forslag til udviklingen af den økonomiske strategi på CBS. Budgetafdelingen har konkret ansvar for følgende opgaver:
  • Konsoliderer decentrale enheders budgetbidrag og økonomiopfølgninger
  • Bistår med strategisk, økonomisk sparring med decentrale enheder, herunder udarbejder økonomisk konsekvensberegninger af nye initiativer til uddannelses- og forskningsområdet
  • Udarbejder kvartalsvis centrale økonomiopfølgninger og ledelsesrapporter til bestyrelsen
  • Udarbejder budgetoplæg til CBS´ bestyrelse
  • Bidrager til analyser og økonomiske strategier for CBS med henblik på flerårsbudgettering
  • Kontakt til Forsknings- og Uddannelsesministeriet bl.a. i forbindelse med finansloven og økonomiindberetninger
  • Bidrager til aktivitets- og ressourcestyring særligt på uddannelsesområdet – bl.a. gennem controlling af uddannelsernes aktivitets- og ressourceplanlægning
  • Drifter CBS´ aktivitets- og budgetsystem ”Prophix”
  • Supportere og undervise økonomimedarbejder i budgetsystemer og procedurer

Vi arbejder tæt sammen med både de øvrige dele af Økonomi & Analyse og med resten af CBS.

Du vil blive ansat som AC fuldmægtig i en afdeling, der er præget af engagement, faglig ambitioner og en uformel tone.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingerne er på fuld tid og ønskes besat 1. september 2019 eller snarest muligt.

Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation, med en indplacering og aflønning afhængig af kvalifikationer og erfaring. Der vil ved ansættelsen være mulighed for at forhandle personlige tillæg.

Vil du vide mere
Du er velkommen til at kontakte budgetchef Susanne Ladefoged Pedersen på telefon 4185 2270 eller på slp.budget@cbs.dk.

Ansøgningsfrist og videre forløb
Ansøgningsfrist er mandag den 7. august 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 33.

Din ansøgning
Du søger stillingen online ved at åbne linket "søg online", hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning, senest relevante eksamenspapirer og CV.

Ansøgningsfrist: 07-08-2019

 

AC-fuldmægtig til Budgetafdelingen på CBSCopenhagen Business School den centrale budgetenhed for universitetet - søger en faglig stærk AC-fuldmægtig til en bred vifte af økonomi- og budgetopgaver. Budgetafdelingen har mange forskellige kontaktflader med både forsknings- og uddannelsesenheder på CBS samt eksterne myndigheder som fx Uddannelses- og Forskningsministeriet. Stillingen giver dig derfor mulighed for indblik og kendskab til økonomistyring af en større offentlig institution og de styringsmæssige udfordringer, som universitetssektoren står over for.Stillingens indholdDu vil blive ansat i Budgetafdelingen, som er ansvarlig for udarbejdelse af og opfølgning på CBS´ samlede budget. Dine opgaver vil bl.a. være at udarbejde prognoser for CBS´ indtægter, herunder udvikling af prognosemodel. CBS modtager ca. 85 pct. af sine indtægter som statslige tilskud. Du vil blive ansvarlig for den løbende ajourføring af vores prognoser for disse indtægter og bringe dette videre til universitetsledelsen i form af skriftelige analyser og konsekvensberegninger. Ligeledes vil du have kontakt til Uddannelses- og Forskningsministeriet i forbindelse med faste økonomiindberetninger og CBS´ bidrag til finanslovsarbejdet.En anden central del af dine opgaver er understøttelse og videreudvikling af CBS´ budget- og aktivitetssystem Prophix . Systemet anvendes til CBS´ økonomistyring samt til aktivitetsstyring af de videnskabelige medarbejdere på CBS. Opgaven vil derfor bringe dig bredt rundt i huset og have snitflader til kollegaer og opgaver vedrørende CBS´ rapporterings- og Business Intelligence-løsninger.Forventninger til digDu har interesse for og eventuelt erfaring med økonomistyring og økonomisystemer i offentlige institutioner. Du har endvidere øje for økonomiske analyser, som kan understøtte centrale ledelsesbeslutninger.Vi forventer, at du:Kan lide at arbejde med tal og bringe disse til solide økonomiske analyserEr faglig stærk i Excel og PivotHar interesse for og eventuelt viden om budget- og planlægningssystemer, samt databasesystemer herunder Business IntelligenceArbejder struktureret, selvstændigt og nysgerrigtKan indgå i et team, der er præget af stærke, forskellige fagligheder og et bredt spænd af opgaver, hvor vi stiller høje krav til hinanden om sparring, samarbejde og kvalitet i leverancerDu har en relevant akademisk baggrund fx som cand.polit., cand.oecon., cand.merc. eller lignende og kan kommunikere klart skriftligt på dansk og gerne også på engelsk.Om osCBS tilbyder et afvekslende og udviklende job på en arbejdsplads med et internationalt islæt.Budgetafdelingen består af 7 medarbejdere og er en del af Økonomi & Analyse med reference til CBS økonomichef.Budgetafdelingen udarbejder budgetter og prognoser, understøtter den løbende drift, udvikling og ressourcestyring på CBS samt bidrager med analyser og forslag til udviklingen af den økonomiske strategi på CBS. Budgetafdelingen har konkret ansvar for følgende opgaver:Konsoliderer decentrale enheders budgetbidrag og økonomiopfølgningerBistår med strategisk, økonomisk sparring med decentrale enheder, herunder udarbejder økonomisk konsekvensberegninger af nye initiativer til uddannelses- og forskningsområdetUdarbejder kvartalsvis centrale økonomiopfølgninger og ledelsesrapporter til bestyrelsenUdarbejder budgetoplæg til CBS´ bestyrelseBidrager til analyser og økonomiske strategier for CBS med henblik på flerårsbudgetteringKontakt til Forsknings- og Uddannelsesministeriet bl.a. i forbindelse med finansloven og økonomiindberetningerBidrager til aktivitets- og ressourcestyring særligt på uddannelsesområdet bl.a. gennem controlling af uddannelsernes aktivitets- og ressourceplanlægningDrifter CBS´ aktivitets- og budgetsystem Prophix Supportere og undervise økonomimedarbejder i budgetsystemer og procedurerVi arbejder tæt sammen med både de øvrige dele af Økonomi & Analyse og med resten af CBS.Du vil blive ansat som AC fuldmægtig i en afdeling, der er præget af engagement, faglig ambitioner og en uformel tone.Løn- og ansættelsesvilkårStillingerne er på fuld tid og ønskes besat 1. september 2019 eller snarest muligt.Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation, med en indplacering og aflønning afhængig af kvalifikationer og erfaring. Der vil ved ansættelsen være mulighed for at forhandle personlige tillæg.Vil du vide mereDu er velkommen til at kontakte budgetchef Susanne Ladefoged Pedersen på telefon 4185 2270 eller på slp.budget@cbs.dk.Ansøgningsfrist og videre forløbAnsøgningsfrist er mandag den 7. august 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 33.Din ansøgningDu søger stillingen online ved at åbne linket søg online , hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning, senest relevante eksamenspapirer og CV.Ansøgningsfrist: 07-08-201911jobnet88d9cacd100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-07T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1309&ProjectId=145365&DepartmentId=18961&MediaId=4627&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3551752Copenhagen Business School11Solbjerg Plads 32000FrederiksbergDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent782839JobNet5009118500911810024-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=88d9cacdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=88d9cacdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=88d9cacd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=88d9cacd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgEr du en fagligt stærk Akademisk medarbejder?12008001Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration362122367slp.budget@cbs.dkDKDanmarkDKDanmark330059497Akademisk medarbejder til Center for Sundhed i Københavns KommuneBasic Fælles elektronisk indgang, ledelsesinformation og CURA vækker disse stikord din interesse, er du måske vores nye akademiske medarbejder i Center for Sundhed i Københavns Kommune Om os Center for Sundhed har som en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen ansvaret for den strategiske udvikling af sundhedsområdet i Københavns Kommune. Stillingen er placeret i Afdeling for Strategisk Folkesundhed, der er en af tre afdelinger i centeret, og består af 19 engagerede medarbejdere som primært er akademikere med sundhedsfaglig eller samfundsvidenskabelig baggrund. Københavns Kommunes sundhedspolitik er forankret i vores afdeling, og ambitionen om at bryde den sociale ulighed i sundhed er omdrejningspunktet for vores arbejde. Derfor har vi i Københavns Kommune taget et modigt og ambitiøst valg om at prioritere at arbejde strukturelt og flerstrenget med forebyggelse. Vores målgrupper er både børn, unge og kortuddannede voksne, og vores indsatser fokuserer på de steder, hvor der er flest i målgruppen, bl.a. skoler, ungdomsuddannelser og arbejdspladser, ligesom vi arbejder aktivt med at præge og indrette byens rum og grønne områder, så de understøtter en sund hverdag for alle københavnere. Herudover har vi ansvaret for den faglige understøttelse af nogle af kommunens bydækkende enheder, herunder stressklinikker og sundhedsydelser til borgere fra kommunens jobcentre. Tilsvarende har en af de andre afdelinger i centeret, Afdeling for Det Nære Sundhedsvæsen, blandt andet ansvaret for understøttelse af bydækkende enheder for henholdsvis kræft, for diabetes inklusiv hjertesygdom, for voksetandplejen samt en igangværende samling af kompetencerne på lungeområdet, og de to afdelinger samarbejder tæt om denne understøttelse. Om jobbet En af dine første konkrete opgaver vil være at medvirke til at etablere en fælles, elektronisk indgang for praktiserende læger med fælles visitation til de bydækkende enheder. Herudover vil dit hovedfokus være udvikling og understøttelse af datadrevet ledelse i de bydækkende enheder. Du vil løbende skulle bidrage i hele kæden fra formulering af relevante (effekt)mål, udvikling udvælgelse af relevante faglige dokumentationsværktøjer og IT-understøttelse heraf, udarbejdelse af monitorerings set-up samt understøttelse af registreringspraksis og håndtering af løbende tilpasninger af vores dokumentationssystem, CURA. Arbejdet vil foregå i tæt samarbejde med kollegaer i Center for Sundhed, vores IT-afdeling samt relevante medarbejdere i driften. Om dig Vi søger en medarbejder med solidt kendskab til kommunernes opgaver og udfordringer i det nære sundhedsvæsen. Det vil således kun være ansøgere med minimum et par års erfaring, som kommer i betragtning. Vi forestiller os, at du har følgende faglige kompetencer En samfundsvidenskabelig kandidatgrad Grundigt kendskab til forebyggelse og erfaring med datadrevet kvalitetsudvikling på området Det vil være en klar fordel, hvis du har kendskab til vores omsorgssystem CURA Da vi arbejder på et område med stor politisk interesse, er det desuden afgørende, at du har lyst til at navigere i krydsfeltet mellem politik og faglighed og besidder en række organisatoriske kompetencer Kendskab til det danske sundhedsvæsens organisatoriske set-up Evner til at navigere i samarbejdet mellem kommuner, almen praksis og hospitaler Lyst og evner til at navigere i samarbejdet mellem det politiske niveau i kommunen, den centrale del af forvaltningen og driften, og du formår at anvende din faglige viden i en politisk kontekst Vi forestiller os desuden, at du er kendetegnet ved disse personlige kompetencer Du har analytisk sans og er hurtig til at sætte dig ind i komplekse problemstillinger Du kan formidle komplicerede budskaber kort og præcist, både skriftligt og mundtligt uanset om modtageren er en politiker, borger, medarbejder eller leder Du er selvstændig, forstået som god til at holde overblik, samle trådene og afslutte opgaver samt kan prioritere din tid mellem flere forskellige sideløbende opgaver og villig til at gøre en ekstra indsats, når det kræves Har en stor position nysgerrighed og trives med at arbejde sammen med kolleger med forskellige fagligheder, og har en udpræget evne til at skabe overblik og koordinere på et felt med mange interessenter Vi tilbyder Vi tilbyder et selvstændigt og udfordrende job i et engageret, energisk og travlt miljø med skiftende dagsordener og alsidige opgaver, hvor du blandt andet vil komme til at arbejde sammen med nogle af de ca. 70 gode kollegaer i Center for Sundhed, som er fordelt på adresser i Sjællandsgade og Randersgade. Vi lægger stor vægt på et godt arbejdsmiljø, faglig sparring, ansvarlighed og respekt. Mere information Stillingen er 37 timer og til besættelse 1. oktober 2019. Stillingen er placeret i Center for Sundhed, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Københavns Kommune, som ligger i Sjællandsgade på Nørrebro. Du kan læse mere om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på www.kk.dk. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningens centralforvaltning har vi røgfri arbejdstid. Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Kim Roat Pedersen på 2331 7286. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og andre relevante dokumenter. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 19. august 2019 Vi forventer at holde samtaler tirsdag den 27. august.

Fælles elektronisk indgang, ledelsesinformation og CURA – vækker disse stikord din interesse, er du måske vores nye akademiske medarbejder i Center for Sundhed i Københavns Kommune

Om os
Center for Sundhed har – som en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen – ansvaret for den strategiske udvikling af sundhedsområdet i Københavns Kommune. Stillingen er placeret i Afdeling for Strategisk Folkesundhed, der er en af tre afdelinger i centeret, og består af 19 engagerede medarbejdere som primært er akademikere med sundhedsfaglig eller samfundsvidenskabelig baggrund.

Københavns Kommunes sundhedspolitik er forankret i vores afdeling, og ambitionen om at bryde den sociale ulighed i sundhed er omdrejningspunktet for vores arbejde. Derfor har vi i Københavns Kommune taget et modigt og ambitiøst valg om at prioritere at arbejde strukturelt og flerstrenget med forebyggelse.

Vores målgrupper er både børn, unge og kortuddannede voksne, og vores indsatser fokuserer på de steder, hvor der er flest i målgruppen, bl.a. skoler, ungdomsuddannelser og arbejdspladser, ligesom vi arbejder aktivt med at præge og indrette byens rum og grønne områder, så de understøtter en sund hverdag for alle københavnere.

Herudover har vi ansvaret for den faglige understøttelse af nogle af kommunens bydækkende enheder, herunder stressklinikker og sundhedsydelser til borgere fra kommunens jobcentre.

Tilsvarende har en af de andre afdelinger i centeret, Afdeling for Det Nære Sundhedsvæsen, blandt andet ansvaret for understøttelse af bydækkende enheder for henholdsvis kræft, for diabetes inklusiv hjertesygdom, for voksetandplejen samt en igangværende samling af kompetencerne på lungeområdet, og de to afdelinger samarbejder tæt om denne understøttelse.

Om jobbet
En af dine første konkrete opgaver vil være at medvirke til at etablere en fælles, elektronisk indgang for praktiserende læger med fælles visitation til de bydækkende enheder.

Herudover vil dit hovedfokus være udvikling og understøttelse af datadrevet ledelse i de bydækkende enheder. Du vil løbende skulle bidrage i hele kæden fra formulering af relevante (effekt)mål, udvikling/udvælgelse af relevante faglige dokumentationsværktøjer og IT-understøttelse heraf, udarbejdelse af monitorerings set-up samt understøttelse af registreringspraksis og håndtering af løbende tilpasninger af vores dokumentationssystem, CURA. Arbejdet vil foregå i tæt samarbejde med kollegaer i Center for Sundhed, vores IT-afdeling samt relevante medarbejdere i driften.

Om dig
Vi søger en medarbejder med solidt kendskab til kommunernes opgaver og udfordringer i det nære sundhedsvæsen. Det vil således kun være ansøgere med minimum et par års erfaring, som kommer i betragtning.

Vi forestiller os, at du har følgende faglige kompetencer

  • En samfundsvidenskabelig kandidatgrad
  • Grundigt kendskab til forebyggelse og erfaring med datadrevet kvalitetsudvikling på området
  • Det vil være en klar fordel, hvis du har kendskab til vores omsorgssystem CURA

Da vi arbejder på et område med stor politisk interesse, er det desuden afgørende, at du har lyst til at navigere i krydsfeltet mellem politik og faglighed og besidder en række organisatoriske kompetencer

  • Kendskab til det danske sundhedsvæsens organisatoriske set-up
  • Evner til at navigere i samarbejdet mellem kommuner, almen praksis og hospitaler
  • Lyst og evner til at navigere i samarbejdet mellem det politiske niveau i kommunen, den centrale del af forvaltningen og driften, og du formår at anvende din faglige viden i en politisk kontekst

Vi forestiller os desuden, at du er kendetegnet ved disse personlige kompetencer

  • Du har analytisk sans og er hurtig til at sætte dig ind i komplekse problemstillinger
  • Du kan formidle komplicerede budskaber kort og præcist, både skriftligt og mundtligt uanset om modtageren er en politiker, borger, medarbejder eller leder
  • Du er selvstændig, forstået som god til at holde overblik, samle trådene og afslutte opgaver samt kan prioritere din tid mellem flere forskellige sideløbende opgaver og villig til at gøre en ekstra indsats, når det kræves
  • Har en stor position nysgerrighed og trives med at arbejde sammen med kolleger med forskellige fagligheder, og har en udpræget evne til at skabe overblik og koordinere på et felt med mange interessenter

Vi tilbyder
Vi tilbyder et selvstændigt og udfordrende job i et engageret, energisk og travlt miljø med skiftende dagsordener og alsidige opgaver, hvor du blandt andet vil komme til at arbejde sammen med nogle af de ca. 70 gode kollegaer i Center for Sundhed, som er fordelt på adresser i Sjællandsgade og Randersgade.

Vi lægger stor vægt på et godt arbejdsmiljø, faglig sparring, ansvarlighed og respekt.

Mere information
Stillingen er 37 timer og til besættelse 1. oktober 2019.

Stillingen er placeret i Center for Sundhed, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Københavns Kommune, som ligger i Sjællandsgade på Nørrebro. Du kan læse mere om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på www.kk.dk.

I Sundheds- og Omsorgsforvaltningens centralforvaltning har vi røgfri arbejdstid.

Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Kim Roat Pedersen på 2331 7286.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og andre relevante dokumenter.

Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 19. august 2019
Vi forventer at holde samtaler tirsdag den 27. august. 

 

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngAfdeling for Strategisk FolkesundhedKøbenhavn N2019-07-15T01:00:31.9702019-08-02T00:00:00
330043783Center administrator for Copenhagen Center for GlycomicsRobot Copenhagen Center for Glycomics (CCG) is looking to recruit a Center administrator per 1 September 2019 or upon agreement. CCG is a Danish National Research Center dedicated to study the field of glycobiology by a multidisciplinary approach involving genetic engineering, mass spectrometry and bioinformatics at the Department of Cellular and Molecular Medicine (www.icmm.ku.dk) at the Faculty of Health and Medical Sciences at University of Copenhagen. Job description As the Center administrator of CCG you will play a key role in supporting the development of the Center. Together with the senior scientific staff you will define the identity, vision and organization of the Center. You are expected to contribute to the development of strategies and new initiatives for moving the center forward and promote visibility, impact and value of the Center s research activities and funding. You will work in close collaboration with the center leader to ensure efficient planning and execution of the center s strategic projects, and you will communicate with relevant stakeholders, including funding agencies, public bodies and international education- and research institutions. You will be responsible for maintaining an overview of all activities in the center, including but not limited to recruitments, visitors, collaborations, finances, applications, research reports and publications. Furthermore, you will support the center s educational profile as a PhD course secretary and co-organize scientific meetings, workshops, symposia and conferences. You will also manage our website, info screen and social media channels, as well as the weekly newsletter. You will be responsible for coordinating HR with the faculty and the department administration, and prepare budgets and financial reports in collaboration with our financial controller. Finally, you will facilitate technology transfer by coordinating the execution of legal agreements, and communicate about the center activities on weekly meetings with the department administration. Qualifications We expect you to have a Master s degree in bioscience (e.g. medicine, biology, biotechnology). Experience with project research management will be considered an advantage. You have excellent verbal and written communication skills in Danish and English, and you are able to manage several complex tasks simultaneously. You are self-driven, ambitious and goal-oriented, and you thrive with teamwork as well as independent problem solving. You take pride in generating an inspiring work environment for yourself and your colleagues, and you strive to promote innovation, leadership and creativity. Terms of salary and employment The position is time limited from September 1, 2019 December 31, 2021 with the possibility of extension. Employment will be in accordance with the provisions of the collective agreement between the Danish Ministry of Finance and AC (the Danish Confederation of Professional Associations). The monthly salary will be based on the number of years of work experience (seniority) with a possibility to negotiate allowances due to qualifications and experience. The employer will pay an additional 17.1 to your pension fund. Working hours will be 37 hours per week Applications should be sent electronically via http: employment.ku.dk staff by using the link in the advertisement. Only applications in English will be accepted. Application deadline is 27 July 2019 The University of Copenhagen wishes to reflect the diversity of society and welcome applications from all qualified candidates regardless of personal background.Copenhagen Center for Glycomics (CCG) is looking to recruit a Center administrator per 1 September 2019 or upon agreement. CCG is a Danish National Research Center dedicated to study the field of glycobiology by a multidisciplinary approach involving genetic engineering, mass spectrometry and bioinformatics at the Department of Cellular and Molecular Medicine (www.icmm.ku.dk) at the Faculty of Health and Medical Sciences at University of Copenhagen.

Job description

As the Center administrator of CCG you will play a key role in supporting the development of the Center. Together with the senior scientific staff you will define the identity, vision and organization of the Center. You are expected to contribute to the development of strategies and new initiatives for moving the center forward and promote visibility, impact and value of the Center’s research activities and funding.

You will work in close collaboration with the center leader to ensure efficient planning and execution of the center’s strategic projects, and you will communicate with relevant stakeholders, including funding agencies, public bodies and international education- and research institutions. You will be responsible for maintaining an overview of all activities in the center, including but not limited to recruitments, visitors, collaborations, finances, applications, research reports and publications.

Furthermore, you will support the center’s educational profile as a PhD course secretary and co-organize scientific meetings, workshops, symposia and conferences. You will also manage our website, info screen and social media channels, as well as the weekly newsletter.

You will be responsible for coordinating HR with the faculty and the department administration, and prepare budgets and financial reports in collaboration with our financial controller. Finally, you will facilitate technology transfer by coordinating the execution of legal agreements, and communicate about the center activities on weekly meetings with the department administration.

Qualifications

We expect you to have a Master’s degree in bioscience (e.g. medicine, biology, biotechnology). Experience with project/research management will be considered an advantage. You have excellent verbal and written communication skills in Danish and English, and you are able to manage several complex tasks simultaneously. You are self-driven, ambitious and goal-oriented, and you thrive with teamwork as well as independent problem solving. You take pride in generating an inspiring work environment for yourself and your colleagues, and you strive to promote innovation, leadership and creativity.


Terms of salary and employment

The position is time limited from September 1, 2019 – December 31, 2021 with the possibility of extension.

Employment will be in accordance with the provisions of the collective agreement between the Danish Ministry of Finance and AC (the Danish Confederation of Professional Associations). The monthly salary will be based on the number of years of work experience (seniority) with a possibility to negotiate allowances due to qualifications and experience. The employer will pay an additional 17.1 % to your pension fund.


Working hours will be 37 hours per week

Applications should be sent electronically via http://employment.ku.dk/staff/ by using the link in the advertisement. Only applications in English will be accepted.

Application deadline is 27 July 2019

The University of Copenhagen wishes to reflect the diversity of society and welcome applications from all qualified candidates regardless of personal background.



KU - SUND - PANUM KBH NKøbenhavn N2019-06-18T00:00:002019-07-27T00:00:00
330044651Generalist med flair for IT og med interesse for planlægning og projektledelse søges til datadrevent kontrolrum på CBSRobot Lokaleadministrationen på CBS er en central enhed, som administrerer alle lokaler og fællesarealer til brug for undervisning, eksamen og arrangementer, og Lokaleadministrationen har derfor direkte og daglig betydning for mange forskellige brugere på CBS. Vi er system- og procesejer på et antal kerne- og selvbetjeningssystemer samt centrale planlægningsprocesser. Vi har derfor kontinuerligt fokus på yderligere digitalisering, effektivisering og udvikling af processer og arbejdsgange, og vi bedriver datadreven strategisk planlægning. Vi sætter en ære i at finde gode løsninger, som sikrer høj kvalitet, optimal udnyttelse af vores ressourcer samt yde den bedst mulige service til vores brugere med godt humør og et højt fagligt niveau. Din rolle? I teamet på seks medarbejdere får du en vigtig rolle, da du hurtigt skal kunne tilegne dig viden og anvende den i praksis. Over tid vil du få selvstændigt ansvar for forskellige områder systemer og tværgående koordinering, hvor teamet er helt og holdent afhængige af dine input og leverancer. Vi hjælper selvfølgelig hinanden på tværs, når der er travlt, og vi søger derfor en udpræget holdspiller, som har uovertruffen overblik, er struktureret og kan håndtere en vifte af forskellige opgaver og skifte fokus mange gange på en dag. Du tager både små og store opgaver, fordi teamets samlede succes ligger dig på sinde, og din evne til at spotte detaljer sikrer et højt kvalitetsniveau i din opgaveløsning. Arbejdsopgaverne Opgaverne er mangfoldige og spænder over booking af undervisning og eksaminer, projekter, systemudvikling og ad-hoc opgaver, herunder dialog og koordinering med kolleger på tværs af CBS. Vi arbejder i komplekse it-systemer, og arbejdet foregår primært i kontrolrummet bag skrivebordet, hvor du lynhurtigt skifter mellem de forskellige systemer og dine leverancer og projekter. Du skal således f.eks. kunne behandle sager i den fælles postkasse samt arbejde langsigtet med projekter, leverancer og systemadministration. Struktur, styring og overblik bliver derfor afgørende for succes i dit daglige arbejde. Vi arbejder i storkontor, så du skal trives med, at der foregår en del omkring dig, samtidig med, at du skal fordybe dig og arbejde med data, der kræver præcision og et skarpt øje for detaljer. Vi har brug for den morgenfriske type, der kan være på pinden kl. 08 ved behov. Dine kompetencer og baggrund Du er udadvendt og sætter en ære i at yde god service på både dansk og engelsk med andre ord en god ambassadør for teamet og afdelingen, som sætter sin faglige stolthed højt. Du kan håndtere mange bolde i luften - kan du li sudoku og er ferm til det, så er jobbet her noget for dig! Vi forestiller os, at de fleste af nedenstående punkter i øvrigt beskriver dig godt:Er struktureret, systematisk, detaljeorienteret og præcisEr nysgerrig, undersøgende, tager ansvar og byder indHar flair for, lyst og vilje til at sætte dig ind i nye IT-systemerSelvstændigt kan organisere og prioritere dine opgaverEvner at holde overblik, også i travle perioderHar erfaring med projektledelseEr serviceorienteret og fleksibelTænker løsningsorienteret og følger ting til dørsEr en stærk kommunikatør på dansk i skrift og taleBehersker engelsk i skrift og tale Erfaring med administrativt arbejde inden for uddannelsesområdet vil være en fordel. Dit udbytteLæring ad libitum i et udviklingsorienteret team der er garanti for en stejl læringskurve!Du lærer at navigere i en stor organisation og får et stort netværkDu bidrager til optimering af processer og systemerOplevelsen af at gøre en forskel for en masse mennesker Teamet og afdelingen Du kommer til at arbejde i ét af tre teams i Afdelingen for Lokale- og Konferenceservice (LOK). Afdelingen tæller i alt 11 medarbejdere foruden afdelingslederen og studentermedhjælpere. Vi er en mangfoldig afdeling, da dine kolleger har forskellige aldre, uddannelser og måder at tænke på. Det er ingredienser, der giver en god dynamik i hverdagen. LOK er en del af Campus Services i Fællesadministrationen på CBS. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet relevant faglig organisation. Der er mulighed for at forhandle tillæg. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Stillingen er til besættelse 1. oktober 2019. Der afholdes samtaler i uge 34. Yderligere oplysninger Test vil være en del af samtaleforløbet. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte os på tlf. 3815 2766 eller skrive til lokaleadm@cbs.dk Din ansøgning Du søger stillingen online ved at åbne linket søg online , hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning med oplysninger om tidligere beskæftigelse, eksamenspapirer og CV. Ansøgningsfrist: 08-08-2019Lokaleadministrationen på CBS er en central enhed, som administrerer alle lokaler og fællesarealer til brug for undervisning, eksamen og arrangementer, og Lokaleadministrationen har derfor direkte og daglig betydning for mange forskellige brugere på CBS. Vi er system- og procesejer på et antal kerne- og selvbetjeningssystemer samt centrale planlægningsprocesser. Vi har derfor kontinuerligt fokus på yderligere digitalisering, effektivisering og udvikling af processer og arbejdsgange, og vi bedriver datadreven strategisk planlægning. Vi sætter en ære i at finde gode løsninger, som sikrer høj kvalitet, optimal udnyttelse af vores ressourcer samt yde den bedst mulige service til vores brugere med godt humør og et højt fagligt niveau.

Din rolle?
I teamet på seks medarbejdere får du en vigtig rolle, da du hurtigt skal kunne tilegne dig viden og anvende den i praksis. Over tid vil du få selvstændigt ansvar for forskellige områder/systemer og tværgående koordinering, hvor teamet er helt og holdent afhængige af dine input og leverancer.

Vi hjælper selvfølgelig hinanden på tværs, når der er travlt, og vi søger derfor en udpræget holdspiller, som har uovertruffen overblik, er struktureret og kan håndtere en vifte af forskellige opgaver og skifte fokus mange gange på en dag. Du tager både små og store opgaver, fordi teamets samlede succes ligger dig på sinde, og din evne til at spotte detaljer sikrer et højt kvalitetsniveau i din opgaveløsning.

Arbejdsopgaverne
Opgaverne er mangfoldige og spænder over booking af undervisning og eksaminer, projekter, systemudvikling og ad-hoc opgaver, herunder dialog og koordinering med kolleger på tværs af CBS.

Vi arbejder i komplekse it-systemer, og arbejdet foregår primært i ’kontrolrummet’ bag skrivebordet, hvor du lynhurtigt skifter mellem de forskellige systemer og dine leverancer og projekter. Du skal således f.eks. kunne behandle sager i den fælles postkasse samt arbejde langsigtet med projekter, leverancer og systemadministration. Struktur, styring og overblik bliver derfor afgørende for succes i dit daglige arbejde.

Vi arbejder i storkontor, så du skal trives med, at der foregår en del omkring dig, samtidig med, at du skal fordybe dig og arbejde med data, der kræver præcision og et skarpt øje for detaljer. Vi har brug for den morgenfriske type, der kan være på pinden kl. 08 ved behov.

Dine kompetencer og baggrund
Du er udadvendt og sætter en ære i at yde god service på både dansk og engelsk – med andre ord en god ambassadør for teamet og afdelingen, som sætter sin faglige stolthed højt. Du kan håndtere mange bolde i luften - kan du li’ sudoku og er ferm til det, så er jobbet her noget for dig!

Vi forestiller os, at de fleste af nedenstående punkter i øvrigt beskriver dig godt:
  • Er struktureret, systematisk, detaljeorienteret og præcis
  • Er nysgerrig, undersøgende, tager ansvar og byder ind
  • Har flair for, lyst og vilje til at sætte dig ind i nye IT-systemer
  • Selvstændigt kan organisere og prioritere dine opgaver
  • Evner at holde overblik, også i travle perioder
  • Har erfaring med projektledelse
  • Er serviceorienteret og fleksibel
  • Tænker løsningsorienteret og følger ting til dørs
  • Er en stærk kommunikatør på dansk i skrift og tale
  • Behersker engelsk i skrift og tale

Erfaring med administrativt arbejde inden for uddannelsesområdet vil være en fordel.

Dit udbytte
  • Læring ad libitum i et udviklingsorienteret team – der er garanti for en stejl læringskurve!
  • Du lærer at navigere i en stor organisation og får et stort netværk
  • Du bidrager til optimering af processer og systemer
  • Oplevelsen af at gøre en forskel for en masse mennesker

Teamet og afdelingen
Du kommer til at arbejde i ét af tre teams i Afdelingen for Lokale- og Konferenceservice (LOK). Afdelingen tæller i alt 11 medarbejdere foruden afdelingslederen og studentermedhjælpere. Vi er en mangfoldig afdeling, da dine kolleger har forskellige aldre, uddannelser og måder at tænke på. Det er ingredienser, der giver en god dynamik i hverdagen. LOK er en del af Campus Services i Fællesadministrationen på CBS.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet relevant faglig organisation. Der er mulighed for at forhandle tillæg.

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt.

Stillingen er til besættelse 1. oktober 2019.

Der afholdes samtaler i uge 34.

Yderligere oplysninger
Test vil være en del af samtaleforløbet.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte os på tlf. 3815 2766 eller skrive til lokaleadm@cbs.dk

Din ansøgning
Du søger stillingen online ved at åbne linket "søg online", hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning med oplysninger om tidligere beskæftigelse, eksamenspapirer og CV.

Ansøgningsfrist: 08-08-2019

 

Copenhagen Business SchoolFrederiksberg2019-06-19T00:00:002019-08-08T00:00:00
330047786Kompetent og effektiv AC-sagsbehandler (femårig stilling)Robot Afdelingen Forskning & Innovation på Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet (SUND), Københavns Universitet, søger en kompetent og effektiv AC-sagsbehandler. Tiltrædelse 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Stillingen er tidsbegrænset og løber i fem år fra ansættelsesdatoen. Forskning & Innovation sikrer de administrative rammer for de ca. 1.600 ph.d.-studerende, der er indskrevet på SUND s Ph.d.-skole. Du kommer til at indgå i et team på ca. 16 personer, der løser en række forskellige opgaver omkring administration af studieforløbet. Vores primære interessenter er ph.d.-studerende og deres vejledere. Vi er en velfungerende afdeling bestående af én afdelingschef, to sektionsledere og 30 medarbejdere. Vi arbejder tæt sammen med fakultetets ledelse, institutter og den enkelte forsker. Vi lægger vægt på at være kendt som en tilgængelig, effektiv og fagligt dygtig administration. Opgaver Sagsbehandling i ph.d.-skolens administration fra indskrivning på uddannelsen til tildeling af ph.d.-graden. Du vil blive tilknyttet et afgrænset sagsområde Betjening af afdelingens og fakultetets ledelse, bl.a. udarbejdelse af notater, besvarelser og beslutningsoplæg, bl.a. baseret på numeriske data. Bidrage til den løbende forbedring af serviceydelser og administrative processer i ph.d.-skolens administration Besvarelse af henvendelser fra ph.d.-studerende og hovedvejledere om studieforløbet Opgaverne løses i tæt samarbejde med kolleger, og vi sørger for grundig oplæring. Ph.d.-skolens administration arbejder lean-baseret. Det betyder bl.a., at vi på daglige tavlemøder følger sagsmængder, og at vi løbende forbedrer og effektiviserer vores arbejdsgange. Faglige og personlige kvalifikationer Du har en relevant akademisk baggrund Du har gerne nogle års erfaring med sagsbehandling og administration i den offentlige sektor. Du har mod på at behandle såvel mængde-sager som vanskelige sager Du er fagligt kompetent og serviceorienteret, og du arbejder selvstændigt, analytisk og struktureret, og du når dine deadlines Du har erfaring med ledelses- og udvalgsbetjening, og du kan generere og formidle numerisk information Du har en god organisationsforståelse og evner at forstå den kontekst, du arbejder i, herunder at kommunikere med forskellige interessenter. I et samarbejde kender du værdien af at respektere og inddrage kollegernes forskelligartede kompetencer. Du er præcis og korrekt i din skriftlige kommunikation og kan formidle regler og afgørelser lige så godt på dansk som på engelsk Du behersker Office-pakken, herunder i særdeleshed Excel. Du trives med at arbejde i en administration, hvor tavlemøder, tavlestyring og udvikling af denne arbejdsform er et omdrejningspunkt. Som person er du forandringsparat, fokuseret og klar til at yde dit bedste. Du er personligt robust og trives med at arbejde som en del af et hold, der løfter opgaver i fællesskab. Vi tilbyder Et attraktivt, udviklende og alsidigt job på en veldrevet institution med stor selvstændighed og afveksling i opgaverne samt en bred kontaktflade internt og eksternt. En arbejdsplads, hvor opgaverne løses teambaseret med vægt på gensidig respekt for hinandens kompetencer. Engagerede kolleger, der lægger vægt på holdspil og faglighed i arbejdet, og som har en uhøjtidelig, åben og respektfuld omgangstone. En arbejdsplads, der lægger vægt på gensidig fleksibilitet i forhold til opgavevaretagelsen og arbejdstiden. Der er mulighed for hjemmearbejdsplads. Gode faglige og personlige udviklingsmuligheder, herunder efteruddannelse. En centralt beliggende arbejdsplads med bl.a. motionsklub, kaffe-, te- og frugtordning. Løn- og ansættelsesforhold Løn og ansættelse i henhold til overenskomst mellem AC og Finansministeriet som enten fuldmægtig eller specialkonsulent med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Stillingen er en fuldtidsstilling og udløber efter fem år fra ansættelsesdato. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål om stillingen, kan du henvende dig til sektionsleder Vibeke Moldt Jørgensen i uge 26 og uge 31, tlf. 21 12 67 47, mail vimj@sund.ku.dk. Læs mere om SUND s ph.d.-skole på www.healthsciences.ku.dk phd. Ansøgning mv. Vi ser frem til at modtage din ansøgning bilagt CV samt dokumentation for uddannelse via jobportalen (klik på SØG STILLINGEN ), så vi har den i hænde senest den 31. juli 2019. Vi forventer at afholde samtaler i uge 32. Københavns Universitet ønsker at afspejle mangfoldigheden i samfundet og opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge uanset alder, handicap, køn, nationalitet, race, religion eller seksuel orientering. Udnævnelse vil alene være baseret på kvalifikationer.Afdelingen Forskning & Innovation på Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet (SUND), Københavns Universitet, søger en kompetent og effektiv AC-sagsbehandler. Tiltrædelse 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Stillingen er tidsbegrænset og løber i fem år fra ansættelsesdatoen.

Forskning & Innovation sikrer de administrative rammer for de ca. 1.600 ph.d.-studerende, der er indskrevet på SUND’s Ph.d.-skole. Du kommer til at indgå i et team på ca. 16 personer, der løser en række forskellige opgaver omkring administration af studieforløbet. Vores primære interessenter er ph.d.-studerende og deres vejledere.

Vi er en velfungerende afdeling bestående af én afdelingschef, to sektionsledere og 30 medarbejdere. Vi arbejder tæt sammen med fakultetets ledelse, institutter og den enkelte forsker. Vi lægger vægt på at være kendt som en tilgængelig, effektiv og fagligt dygtig administration.

Opgaver

  • Sagsbehandling i ph.d.-skolens administration fra indskrivning på uddannelsen til tildeling af ph.d.-graden. Du vil blive tilknyttet et afgrænset sagsområde
  • Betjening af afdelingens og fakultetets ledelse, bl.a. udarbejdelse af notater, besvarelser og beslutningsoplæg, bl.a. baseret på numeriske data.
  • Bidrage til den løbende forbedring af serviceydelser og administrative processer i ph.d.-skolens administration
  • Besvarelse af henvendelser fra ph.d.-studerende og hovedvejledere om studieforløbet
Opgaverne løses i tæt samarbejde med kolleger, og vi sørger for grundig oplæring.

Ph.d.-skolens administration arbejder lean-baseret. Det betyder bl.a., at vi på daglige tavlemøder følger sagsmængder, og at vi løbende forbedrer og effektiviserer vores arbejdsgange.

Faglige og personlige kvalifikationer

  • Du har en relevant akademisk baggrund
  • Du har gerne nogle års erfaring med sagsbehandling og administration i den offentlige sektor. Du har mod på at behandle såvel mængde-sager som vanskelige sager
  • Du er fagligt kompetent og serviceorienteret, og du arbejder selvstændigt, analytisk og struktureret, og du når dine deadlines
  • Du har erfaring med ledelses- og udvalgsbetjening, og du kan generere og formidle numerisk information
  • Du har en god organisationsforståelse og evner at forstå den kontekst, du arbejder i, herunder at kommunikere med forskellige interessenter.
  • I et samarbejde kender du værdien af at respektere og inddrage kollegernes forskelligartede kompetencer.
  • Du er præcis og korrekt i din skriftlige kommunikation og kan formidle regler og afgørelser lige så godt på dansk som på engelsk
  • Du behersker Office-pakken, herunder i særdeleshed Excel.
Du trives med at arbejde i en administration, hvor tavlemøder, tavlestyring og udvikling af denne arbejdsform er et omdrejningspunkt.

Som person er du forandringsparat, fokuseret og klar til at yde dit bedste. Du er personligt robust og trives med at arbejde som en del af et hold, der løfter opgaver i fællesskab.

Vi tilbyder

  • Et attraktivt, udviklende og alsidigt job på en veldrevet institution med stor selvstændighed og afveksling i opgaverne – samt en bred kontaktflade internt og eksternt.
  • En arbejdsplads, hvor opgaverne løses teambaseret med vægt på gensidig respekt for hinandens kompetencer.
  • Engagerede kolleger, der lægger vægt på holdspil og faglighed i arbejdet, og som har en uhøjtidelig, åben og respektfuld omgangstone.
  • En arbejdsplads, der lægger vægt på gensidig fleksibilitet i forhold til opgavevaretagelsen og arbejdstiden. Der er mulighed for hjemmearbejdsplads.
  • Gode faglige og personlige udviklingsmuligheder, herunder efteruddannelse.
  • En centralt beliggende arbejdsplads med bl.a. motionsklub, kaffe-, te- og frugtordning.
Løn- og ansættelsesforhold

Løn og ansættelse i henhold til overenskomst mellem AC og Finansministeriet som enten fuldmægtig eller specialkonsulent med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Stillingen er en fuldtidsstilling og udløber efter fem år fra ansættelsesdato.

Yderligere oplysninger

Har du spørgsmål om stillingen, kan du henvende dig til sektionsleder Vibeke Moldt Jørgensen i uge 26 og uge 31, tlf. 21 12 67 47, mail vimj@sund.ku.dk. Læs mere om SUND’s ph.d.-skole på www.healthsciences.ku.dk/phd.

Ansøgning mv.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning bilagt CV samt dokumentation for uddannelse via jobportalen (klik på ”SØG STILLINGEN”), så vi har den i hænde senest den 31. juli 2019.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 32.

Københavns Universitet ønsker at afspejle mangfoldigheden i samfundet og opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge uanset alder, handicap, køn, nationalitet, race, religion eller seksuel orientering. Udnævnelse vil alene være baseret på kvalifikationer.


KU - SUND - PANUM KBH NKøbenhavn N2019-06-25T00:00:002019-07-31T00:00:00
330054642Uddannelseskonsulent med projektlederkompetencer til NEXT LABRobot På NEXT - Uddannelse København har vi en vision om at være det bedste sted at være og lære. Vi ønsker at skabe en fremtid for vores skole og for vores uddannelser, der gør en forskel for mange. Til én af Danmarks største erhvervs- og gymnasieskoler søger vi en uddannelseskonsulent til NEXT LAB. Hele uddannelsessektoren i Danmark er i disse år i hastig forandring. Det gælder også på området for ungdomsuddannelser. Udviklingen påvirker i høj grad NEXT og betyder, at vi som uddannelsesinstitution til stadighed har behov for at tilpasse os de ændrede rammevilkår. Som medarbejder skal du kunne spille en meget aktiv rolle og være med til at sikre, at NEXT også fremstår som en stærk uddannelsesinstitution mange år frem. Profil Som uddannelseskonsulent vil du indgå i et team, hvor vi arbejder med udvikling på tværs af NEXT. Vi arbejder målrettet med, at vi i fællesskab på NEXT skal Tænke og agere bæredygtigt, skabe eksperimenterende og meningsfuld læringskultur og sikre kompetencer til at udvikle fremtidens samfund. Du skal primært være projektleder på et større tværgående projekt om at skabe en bæredygtig uddannelsesinstitution. Det skal gennemføres i tæt samarbejde med de forskellige uddannelser på tværs af hele NEXT både på vores seks gymnasier (stx, hhx, htx, hf) og vores 45 forskellige erhvervsuddannelser samt efteruddannelsesaktiviteter. Det er derfor en fordel, at du har et godt kendskab til både gymnasier og erhvervsuddannelser. Det vil derudover være en fordel, hvis du har interesse for og indsigt i FN s verdensmål. Derudover vil det være en styrke, hvis du har pædagogisk erfaring. Om os I NEXT LAB er vi seks medarbejdere, der har et tæt samarbejde med de øvrige fællesfunktioner på NEXT. Vi har god kontakt med alle uddannelserne på skolens 12 adresser. Vi arbejder overordnet med tre områder • strategiske udviklingsprojekter på tværs af NEXT • internationalisering • kompetenceudvikling NEXT LAB s hovedformål er at styrke NEXT som én skole, så derfor er vi hele tiden i løbende dialog med direktion, uddannelsesdirektører, rektorer, uddannelsesledere og lærere for at sikre, at vi har det rette fokus i vores udviklingsarbejde. Som team hjælper vi hinanden på tværs af opgaver og bidrager med at sparre og ideudvikle lige fra store projektansøgninger til at booke lokaler og forplejning. Din profil, du • er en stærk projektleder og har erfaring med at drive udviklingsprocesser • har en relevant uddannelse, gerne på kandidatniveau • har erfaringer med uddannelsesområdet gerne med erhvervsuddannelser og gymnasier • er god til at skabe overblik, arbejder løsningsorienteret og har stærke analytiske og relationelle kompetencer • har kendskab til bæredygtighed og FN s 17 verdensmål • har stærke kommunikations- og formidlingskompetencer • er initiativrig, nysgerrig og udfordrende i forhold til opgaveløsningen • kan arbejde selvstændigt og struktureret samtidig med at du er engageret og samarbejdsorienteret Gode udviklingsmuligheder Du kommer til at være en del af en arbejdsplads, som er i rivende udvikling. Vi har fokus på udvikling - også af dig. NEXT s mål er at sikre, at dine kompetencer til enhver tid matcher de krav, arbejdsopgaverne stiller, samt at der er fokus på de mål og visioner, som NEXT arbejder hen imod. Hør mere om stillingen Du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Katrine Kruse fra uge 32 eller derefter, på tlf. 4082 0402, mail kakr@nextkbh.dk Ansættelsesvilkår Stillingen er fuldtid og er med tidsbegrænset ansættelse i perioden 1. oktober 2019-30. september 2020. Din primære arbejdsadresse er Carl Jacobsens Vej 25 i Valby, men det forventes, at du er mobil og kan tage møder på tværs af NEXT s 12 adresser. Du bliver ansat efter gældende overenskomst. Vi ønsker, at du begynder 1. oktober 2019 eller snarest muligt. Vi opfordrer alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Ansøgning Send ansøgning, cv, uddannelsesbeviser og anden relevant dokumentation via ansøgningslinket. Der afholdes ansættelsessamtaler 23. og 26. august 2019.På NEXT - Uddannelse København har vi en vision om at være det bedste sted at være og lære. Vi ønsker at skabe en fremtid for vores skole og for vores uddannelser, der gør en forskel for mange.



Til én af Danmarks største erhvervs- og gymnasieskoler søger vi en uddannelseskonsulent til NEXT LAB.



Hele uddannelsessektoren i Danmark er i disse år i hastig forandring. Det gælder også på området for ungdomsuddannelser. Udviklingen påvirker i høj grad NEXT og betyder, at vi som uddannelsesinstitution til stadighed har behov for at tilpasse os de ændrede rammevilkår. Som medarbejder skal du kunne spille en meget aktiv rolle og være med til at sikre, at NEXT også fremstår som en stærk uddannelsesinstitution mange år frem.



Profil

Som uddannelseskonsulent vil du indgå i et team, hvor vi arbejder med udvikling på tværs af NEXT. Vi arbejder målrettet med, at vi i fællesskab på NEXT skal; Tænke og agere bæredygtigt, skabe eksperimenterende og meningsfuld læringskultur og sikre kompetencer til at udvikle fremtidens samfund.



Du skal primært være projektleder på et større tværgående projekt om at skabe en bæredygtig uddannelsesinstitution. Det skal gennemføres i tæt samarbejde med de forskellige uddannelser på tværs af hele NEXT – både på vores seks gymnasier (stx, hhx, htx, hf) og vores 45 forskellige erhvervsuddannelser samt efteruddannelsesaktiviteter. Det er derfor en fordel, at du har et godt kendskab til både gymnasier og erhvervsuddannelser. Det vil derudover være en fordel, hvis du har interesse for og indsigt i FN’s verdensmål. Derudover vil det være en styrke, hvis du har pædagogisk erfaring.



Om os

I NEXT LAB er vi seks medarbejdere, der har et tæt samarbejde med de øvrige fællesfunktioner på NEXT. Vi har god kontakt med alle uddannelserne på skolens 12 adresser. Vi arbejder overordnet med tre områder;

• strategiske udviklingsprojekter på tværs af NEXT

• internationalisering

• kompetenceudvikling

NEXT LAB’s hovedformål er at styrke NEXT som én skole, så derfor er vi hele tiden i løbende dialog med direktion, uddannelsesdirektører, rektorer, uddannelsesledere og lærere for at sikre, at vi har det rette fokus i vores udviklingsarbejde. Som team hjælper vi hinanden på tværs af opgaver og bidrager med at sparre og ideudvikle – lige fra store projektansøgninger til at booke lokaler og forplejning.

Din profil, du

• er en stærk projektleder og har erfaring med at drive udviklingsprocesser

• har en relevant uddannelse, gerne på kandidatniveau

• har erfaringer med uddannelsesområdet – gerne med erhvervsuddannelser og gymnasier

• er god til at skabe overblik, arbejder løsningsorienteret og har stærke analytiske og relationelle kompetencer

• har kendskab til bæredygtighed og FN’s 17 verdensmål

• har stærke kommunikations- og formidlingskompetencer

• er initiativrig, nysgerrig og udfordrende i forhold til opgaveløsningen

• kan arbejde selvstændigt og struktureret samtidig med at du er engageret og samarbejdsorienteret



Gode udviklingsmuligheder

Du kommer til at være en del af en arbejdsplads, som er i rivende udvikling. Vi har fokus på udvikling - også af dig. NEXT’s mål er at sikre, at dine kompetencer til enhver tid matcher de krav, arbejdsopgaverne stiller, samt at der er fokus på de mål og visioner, som NEXT arbejder hen imod.



Hør mere om stillingen

Du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Katrine Kruse fra uge 32 eller derefter, på tlf. 4082 0402, mail kakr@nextkbh.dk



Ansættelsesvilkår

Stillingen er fuldtid og er med tidsbegrænset ansættelse i perioden 1. oktober 2019-30. september 2020. Din primære arbejdsadresse er Carl Jacobsens Vej 25 i Valby, men det forventes, at du er mobil og kan tage møder på tværs af NEXT’s 12 adresser. Du bliver ansat efter gældende overenskomst. Vi ønsker, at du begynder 1. oktober 2019 eller snarest muligt.

Vi opfordrer alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.



Ansøgning

Send ansøgning, cv, uddannelsesbeviser og anden relevant dokumentation via ansøgningslinket. Der afholdes ansættelsessamtaler 23. og 26. august 2019.

NEXT – Uddannelse KøbenhavnValby2019-07-05T00:00:002019-08-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Akademisk medarbejder til Center for Sundhed i Københavns Kommune

Afdeling for Strategisk Folkesundhed

København N
Fælles elektronisk indgang, ledelsesinformation og CURA vækker disse stikord din interesse, er du måske vores nye akademiske medarbejder i Center for Sundhed i Københavns Kommune Om os Center for Sundhed har som en del af Sundheds- og Omsorgsforvalt...
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:2. august 2019

Center administrator for Copenhagen Center for Glycomics

KU - SUND - PANUM KBH N

København N
Copenhagen Center for Glycomics (CCG) is looking to recruit a Center administrator per 1 September 2019 or upon agreement. CCG is a Danish National Research Center dedicated to study the field of glycobiology by a multidisciplinary approach involvin...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:27. juli 2019

Generalist med flair for IT og med interesse for planlægning og projektledelse søges til datadrevent kontrolrum på CBS

Copenhagen Business School

Frederiksberg
Lokaleadministrationen på CBS er en central enhed, som administrerer alle lokaler og fællesarealer til brug for undervisning, eksamen og arrangementer, og Lokaleadministrationen har derfor direkte og daglig betydning for mange forskellige brugere på...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:8. august 2019

Kompetent og effektiv AC-sagsbehandler (femårig stilling)

KU - SUND - PANUM KBH N

København N
Afdelingen Forskning & Innovation på Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet (SUND), Københavns Universitet, søger en kompetent og effektiv AC-sagsbehandler. Tiltrædelse 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Stillingen er tidsbegrænset og løber i fem ...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Uddannelseskonsulent med projektlederkompetencer til NEXT LAB

NEXT – Uddannelse København

Valby
På NEXT - Uddannelse København har vi en vision om at være det bedste sted at være og lære. Vi ønsker at skabe en fremtid for vores skole og for vores uddannelser, der gør en forskel for mange. Til én af Danmarks største erhvervs- og gymnasieskoler ...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:14. august 2019