Gem job

AC-fuldmægtig søges til Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Syddansk Universitet

Stillingsbeskrivelse

Fakultetssekretariatet ved Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet søger en struktureret og fagligt stærk AC-fuldmægtig, som i tæt samarbejde med engagerede kolleger skal sikre en effektiv studieadministration præget af høj kvalitet.

Din opgave vil først og fremmest være administrativt at forberede, afvikle og optimere undervisning, eksamener samt forskellige uddannelsesrelaterede aktiviteter, så de står knivskarpt til gavn for studerende, undervisere og kolleger. Det betyder, at du vil få en koordinerende rolle, hvor din evne til at skabe overblik er vigtig for samarbejdet om den fælles opgavevaretagelse. Vi er også en arbejdsplads i rivende udvikling, ikke mindst på det digitale område, og søger derfor en ny kollega, som vil med os på rejsen.

Stillingen er forankret i afdelingen SUND Uddannelse. SUND Uddannelse varetager blandt andet tilrettelæggelse og gennemførelse af undervisnings- og eksamensaktiviteter, herunder evaluering og eksamensadministration, på fakultetets uddannelser, i samarbejde med en lang række interessenter og samarbejdspartnere på og uden for universitetet.

Vi søger en ny kollega, som i høj grad er selvstændig, initiativrig og fleksibel, ligesom du har fokus på at levere høj faglig kvalitet til fastsatte deadlines. Vi har en uformel kultur, hvor alle aktivt bidrager og er opsøgende i forhold til at finde gode løsninger til løbende optimering af arbejdsgange og -processer i et komplekst arbejdsfelt. Vi er en arbejdsplads, hvor gode idéer får plads, og hvor kollegial sparring er en måde, vi arbejder på.


Vi sørger for god onboarding, ligesom der er tilbud om løbende kompetenceudvikling, og afdelingen har flekstidsordning. Vi har fleksibel konturkultur med fokus på work-life balance, hvilket bl.a. betyder, at der vil være mulighed for at aftale 1-2 ugentlige hjemmearbejdsdage, som det passer med arbejdsopgaver og mødeaktivitet.

 

Tjenestestedet vil indledningsvist være på J.B. Winsløw Vej i Odense C. Vi flytter til nybyggede lokaler på SDU Campus Odense i løbet af 2023, hvor vi bliver naboer til Nyt OUH.

Tiltrædelse 1. september 2022 eller snarest muligt derefter.

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • At administrere og koordinere undervisnings- og eksamensaktiviteter på kompetenceudviklingsforløbet Beskrivende Radiograf i samarbejde med kolleger på fakultetet og underviserne, som er ansat på regionens sygehuse. Det betyder, at du bliver ankerperson og vært på forløbet, hvor du har overblikket over indholdet og de involverede aktører, står for opsætning af kurser og eksamener i digitale systemer samt at du koordinerer afviklingen af eksamen og deltager i opfølgning på evalueringer. Kompetenceudviklingsforløbet er et forløb, som kursisterne tager ved siden af deres arbejde, og du må derfor påregne at skulle arbejde enkelte weekenddage i løbet af et år.
  • At administrere og sagsbehandle meritansøgninger på uddannelsen i medicin. Det betyder, at du på vegne af studienævnet for Medicin får ansvar for at sikre en rettidig og professionel sagsbehandling af indkomne ansøgninger efter gældende retningslinjer.
  • At administrere og koordinere undervisnings- og eksamensaktiviteter på en række valgfag på fem sundhedsfaglige kandidatuddannelser i samarbejde med kollegaer på fakultetet og underviserne.
  • At forestå planlægningen af forskellige arrangementer, såsom dimissioner og Studerende for en dag.
  • At varetage forskellige typer af administrative driftsopgaver, både i omfang og art.
  • Løbende at indgå i optimering og forbedring af den samlede studieadministrative indsats på fakultetet i henhold til universitetets kvalitetspolitik.

 

Faglig og personlig profil

Vi ser gerne, at du:

  • Har en relevant akademisk uddannelse.
  • Har erfaring fra studieadministration.
  • Har kendskab til universitetssektoren og forståelse for de forskellige vilkår og niveauer af kompleksitet i en stor organisation.
  • Har et vist kendskab til sundhedssektoren og forståelse for sundhedsprofessionelles kliniske hverdag.
  • Har flair og interesse for sagsbehandling
  • Kan holde overblik og sikre kvaliteten i en kompleks drift på et højt niveau med mange involverede aktører og deadlines.
  • Kan betjene IT-værktøjer på meget højt niveau og har lysten og evnen til hurtigt at sætte dig ind i nye (vi arbejder hovedsageligt i Microsoft Office-pakken, Digital Eksamen, Itslearning, Acadre og STADS).
  • Har øje for målgrupper, tænker brugerinddragende i dit arbejde og har lyst til at understøtte andre i udførelsen af deres arbejde.
  • Har særdeles gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner og evner at samarbejde med mange mennesker i forskellige funktioner. Ud over dine kolleger i fakultetssekretariatet kommer du i høj grad til at kommunikere med studerende, kursister og undervisere.
  • Tør at sætte retning og tage styring i en kompleks hverdag og trives godt i en central rolle som bindeled mellem fakultetet og eksterne samarbejdspartnere.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til områdeleder Kirsten Zeuthen, tlf. nr. 6550 3234 eller til uddannelses- og sekretariatschef på det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Merete Munk, tlf. nr. 6011 2926.    

 

Ansøgning, løn og ansættelsesforhold mv.

Ansættelsen finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Ansøgningsfrist: 11. august 2022

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 33.

Ansættelse: 1. september 2022 eller snarest muligt derefter

Tjenestested: Odense

Ansøgning skal sendes via universitetets hjemmeside: https://www.sdu.dk/da/om_sdu/ledige_stillinger

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

AC-fuldmægtig søges til Det Sundhedsvidenskabelige...

Syddansk Universitet

Odense C
For at lykkes i stillingen er det derudover nødvendigt, at du evner at sætte dig ind i forskellige målgruppers behov og ønsker, samt at du formår at præsentere komplekse holdninger og situationer på en nem og overskuelig måde, som blandt andet gør de...
4. august 2022

Faglig stærk AC-fuldmægtig (barselsvikariat) til S...

Syddansk Universitet

Odense M
Studieservice på Syddansk Universitet søger en barselsvikar i 11 måneder, med mulighed for forlængelse. En af vore fornemmeste opgaver i Studieservice er at sikre en smidig optagelsesproces for vores kommende studerende. Det gør vi gennem informatio...
8. august 2022

AC-fuldmægtig til vejledning, support og studieadm...

Syddansk Universitet

Odense M
Har du lyst til at arbejde med uddannelse, vejledning og support af studerende, administration og regler? Er du engageret og brænder for at gøre en forskel for studerende og undervisere på SAMF´s mange forskellige uddannelser? Du vil selv være udføre...
8. august 2022

AC-fuldmægtig søges til Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Syddansk Universitet

Stillingsbeskrivelse

Fakultetssekretariatet ved Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet søger en struktureret og fagligt stærk AC-fuldmægtig, som i tæt samarbejde med engagerede kolleger skal sikre en effektiv studieadministration præget af høj kvalitet.

Din opgave vil først og fremmest være administrativt at forberede, afvikle og optimere undervisning, eksamener samt forskellige uddannelsesrelaterede aktiviteter, så de står knivskarpt til gavn for studerende, undervisere og kolleger. Det betyder, at du vil få en koordinerende rolle, hvor din evne til at skabe overblik er vigtig for samarbejdet om den fælles opgavevaretagelse. Vi er også en arbejdsplads i rivende udvikling, ikke mindst på det digitale område, og søger derfor en ny kollega, som vil med os på rejsen.

Stillingen er forankret i afdelingen SUND Uddannelse. SUND Uddannelse varetager blandt andet tilrettelæggelse og gennemførelse af undervisnings- og eksamensaktiviteter, herunder evaluering og eksamensadministration, på fakultetets uddannelser, i samarbejde med en lang række interessenter og samarbejdspartnere på og uden for universitetet.

Vi søger en ny kollega, som i høj grad er selvstændig, initiativrig og fleksibel, ligesom du har fokus på at levere høj faglig kvalitet til fastsatte deadlines. Vi har en uformel kultur, hvor alle aktivt bidrager og er opsøgende i forhold til at finde gode løsninger til løbende optimering af arbejdsgange og -processer i et komplekst arbejdsfelt. Vi er en arbejdsplads, hvor gode idéer får plads, og hvor kollegial sparring er en måde, vi arbejder på.


Vi sørger for god onboarding, ligesom der er tilbud om løbende kompetenceudvikling, og afdelingen har flekstidsordning. Vi har fleksibel konturkultur med fokus på work-life balance, hvilket bl.a. betyder, at der vil være mulighed for at aftale 1-2 ugentlige hjemmearbejdsdage, som det passer med arbejdsopgaver og mødeaktivitet.

 

Tjenestestedet vil indledningsvist være på J.B. Winsløw Vej i Odense C. Vi flytter til nybyggede lokaler på SDU Campus Odense i løbet af 2023, hvor vi bliver naboer til Nyt OUH.

Tiltrædelse 1. september 2022 eller snarest muligt derefter.

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • At administrere og koordinere undervisnings- og eksamensaktiviteter på kompetenceudviklingsforløbet Beskrivende Radiograf i samarbejde med kolleger på fakultetet og underviserne, som er ansat på regionens sygehuse. Det betyder, at du bliver ankerperson og vært på forløbet, hvor du har overblikket over indholdet og de involverede aktører, står for opsætning af kurser og eksamener i digitale systemer samt at du koordinerer afviklingen af eksamen og deltager i opfølgning på evalueringer. Kompetenceudviklingsforløbet er et forløb, som kursisterne tager ved siden af deres arbejde, og du må derfor påregne at skulle arbejde enkelte weekenddage i løbet af et år.
  • At administrere og sagsbehandle meritansøgninger på uddannelsen i medicin. Det betyder, at du på vegne af studienævnet for Medicin får ansvar for at sikre en rettidig og professionel sagsbehandling af indkomne ansøgninger efter gældende retningslinjer.
  • At administrere og koordinere undervisnings- og eksamensaktiviteter på en række valgfag på fem sundhedsfaglige kandidatuddannelser i samarbejde med kollegaer på fakultetet og underviserne.
  • At forestå planlægningen af forskellige arrangementer, såsom dimissioner og Studerende for en dag.
  • At varetage forskellige typer af administrative driftsopgaver, både i omfang og art.
  • Løbende at indgå i optimering og forbedring af den samlede studieadministrative indsats på fakultetet i henhold til universitetets kvalitetspolitik.

 

Faglig og personlig profil

Vi ser gerne, at du:

  • Har en relevant akademisk uddannelse.
  • Har erfaring fra studieadministration.
  • Har kendskab til universitetssektoren og forståelse for de forskellige vilkår og niveauer af kompleksitet i en stor organisation.
  • Har et vist kendskab til sundhedssektoren og forståelse for sundhedsprofessionelles kliniske hverdag.
  • Har flair og interesse for sagsbehandling
  • Kan holde overblik og sikre kvaliteten i en kompleks drift på et højt niveau med mange involverede aktører og deadlines.
  • Kan betjene IT-værktøjer på meget højt niveau og har lysten og evnen til hurtigt at sætte dig ind i nye (vi arbejder hovedsageligt i Microsoft Office-pakken, Digital Eksamen, Itslearning, Acadre og STADS).
  • Har øje for målgrupper, tænker brugerinddragende i dit arbejde og har lyst til at understøtte andre i udførelsen af deres arbejde.
  • Har særdeles gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner og evner at samarbejde med mange mennesker i forskellige funktioner. Ud over dine kolleger i fakultetssekretariatet kommer du i høj grad til at kommunikere med studerende, kursister og undervisere.
  • Tør at sætte retning og tage styring i en kompleks hverdag og trives godt i en central rolle som bindeled mellem fakultetet og eksterne samarbejdspartnere.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til områdeleder Kirsten Zeuthen, tlf. nr. 6550 3234 eller til uddannelses- og sekretariatschef på det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Merete Munk, tlf. nr. 6011 2926.    

 

Ansøgning, løn og ansættelsesforhold mv.

Ansættelsen finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Ansøgningsfrist: 11. august 2022

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 33.

Ansættelse: 1. september 2022 eller snarest muligt derefter

Tjenestested: Odense

Ansøgning skal sendes via universitetets hjemmeside: https://www.sdu.dk/da/om_sdu/ledige_stillinger

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

AC-fuldmægtig søges til Det Sundhedsvidenskabelige...

Syddansk Universitet

Odense C
For at lykkes i stillingen er det derudover nødvendigt, at du evner at sætte dig ind i forskellige målgruppers behov og ønsker, samt at du formår at præsentere komplekse holdninger og situationer på en nem og overskuelig måde, som blandt andet gør de...
4. august 2022

Faglig stærk AC-fuldmægtig (barselsvikariat) til S...

Syddansk Universitet

Odense M
Studieservice på Syddansk Universitet søger en barselsvikar i 11 måneder, med mulighed for forlængelse. En af vore fornemmeste opgaver i Studieservice er at sikre en smidig optagelsesproces for vores kommende studerende. Det gør vi gennem informatio...
8. august 2022

AC-fuldmægtig til vejledning, support og studieadm...

Syddansk Universitet

Odense M
Har du lyst til at arbejde med uddannelse, vejledning og support af studerende, administration og regler? Er du engageret og brænder for at gøre en forskel for studerende og undervisere på SAMF´s mange forskellige uddannelser? Du vil selv være udføre...
8. august 2022