Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

AC-fuldmægtig til bacheloroptaget

Vi søger en AC-fuldmægtig til Student Affairs fra 1. april.

Vi er
Student Affairs, en del af Studieadministrationen på CBS, og vi arbejder med optagelse, SU, valgfag samt vejledning og information til alle CBS’ fuldtidsstuderende. I Student Affairs har vi travlt, især omkring frister, til studiestart og til store arrangementer, men vi lægger vægt på løbende udvikling af vores drift. I team BEST, hvor stillingen er placeret, har vi ansvaret for bacheloroptag, SU og valgfagstilmelding, som alle er store komplekse processer med hver deres årshjul.

Vi forventer, at arbejdsopgaverne ligger inden for bacheloroptaget. Vi har først og fremmest brug for en kollega, der kan lide at arbejde med sagsbehandling og store processer, både som en del af den konkrete drift og som ”motor” for løbende driftsudvikling af processerne – de to dele kan ikke skilles ad. På bestemte tidspunkter af året har vi rigtig travlt, og man skal forvente at lægge en del flere arbejdstimer end normalt; til gengæld er vi fleksible på andre tidspunkter af året, hvor der er mulighed for afspadsering.

Vi forudsætter, at den rette ansøger:

  • har arbejdet minimum to år inden for videregående uddannelse
  • har erfaring med forvaltning og sagsbehandling
  • har erfaring med store/komplekse processer
  • kan lide at arbejde med IT som redskab i processer
  • er god til relationer og relationel koordinering

Vi ønsker os en kollega, som:
  • tager ansvar for driften
  • er en team-spiller
  • ser mønstre og sammenhænge ud fra detaljer
  • er løsningsorienteret
  • arbejder koncentreret
  • taler og skriver flydende engelsk og dansk
  • er fleksibel i forhold til ugentligt timetal

Vi tilbyder en travl arbejdsplads med gode kolleger, som alle arbejder med og for vores studerende. Vi er meget forskellige og har såvel studenteransatte som fuldtidsansatte, danske og internationale, unge og knap så unge, men vi er fælles om opgaverne, har en uhøjtidelig tone og sætter samarbejdet højt.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation med en indplacering og aflønning afhængig af kvalifikationer og erfaring. Der vil ved ansættelsen være mulighed for at forhandle personlige tillæg.
Ansættelsen er 37 timer om ugen.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om stillingens indhold, er du velkommen til at skrive til områdeleder Anne Mette Hou, amh.stu@cbs.dk.

Samtaler afholdes mandag den 19. februar og tirsdag den 20. februar.

Du søger stillingen online ved at åbne linket "søg online", hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning med oplysninger om tidligere beskæftigelse, eksamenspapirer og CV.

Ansøgningsfrist: 14. februar 2018.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329755344Phoenix-588565b612018-02-06T13:03:02.827AC-fuldmægtig til bacheloroptagetVi søger en AC-fuldmægtig til Student Affairs fra 1. april.

Vi er
Student Affairs, en del af Studieadministrationen på CBS, og vi arbejder med optagelse, SU, valgfag samt vejledning og information til alle CBS’ fuldtidsstuderende. I Student Affairs har vi travlt, især omkring frister, til studiestart og til store arrangementer, men vi lægger vægt på løbende udvikling af vores drift. I team BEST, hvor stillingen er placeret, har vi ansvaret for bacheloroptag, SU og valgfagstilmelding, som alle er store komplekse processer med hver deres årshjul.

Vi forventer, at arbejdsopgaverne ligger inden for bacheloroptaget. Vi har først og fremmest brug for en kollega, der kan lide at arbejde med sagsbehandling og store processer, både som en del af den konkrete drift og som ”motor” for løbende driftsudvikling af processerne – de to dele kan ikke skilles ad. På bestemte tidspunkter af året har vi rigtig travlt, og man skal forvente at lægge en del flere arbejdstimer end normalt; til gengæld er vi fleksible på andre tidspunkter af året, hvor der er mulighed for afspadsering.

Vi forudsætter, at den rette ansøger:
  • har arbejdet minimum to år inden for videregående uddannelse
  • har erfaring med forvaltning og sagsbehandling
  • har erfaring med store/komplekse processer
  • kan lide at arbejde med IT som redskab i processer
  • er god til relationer og relationel koordinering

Vi ønsker os en kollega, som:
  • tager ansvar for driften
  • er en team-spiller
  • ser mønstre og sammenhænge ud fra detaljer
  • er løsningsorienteret
  • arbejder koncentreret
  • taler og skriver flydende engelsk og dansk
  • er fleksibel i forhold til ugentligt timetal

Vi tilbyder en travl arbejdsplads med gode kolleger, som alle arbejder med og for vores studerende. Vi er meget forskellige og har såvel studenteransatte som fuldtidsansatte, danske og internationale, unge og knap så unge, men vi er fælles om opgaverne, har en uhøjtidelig tone og sætter samarbejdet højt.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation med en indplacering og aflønning afhængig af kvalifikationer og erfaring. Der vil ved ansættelsen være mulighed for at forhandle personlige tillæg.
Ansættelsen er 37 timer om ugen.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om stillingens indhold, er du velkommen til at skrive til områdeleder Anne Mette Hou, amh.stu@cbs.dk.

Samtaler afholdes mandag den 19. februar og tirsdag den 20. februar.

Du søger stillingen online ved at åbne linket "søg online", hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning med oplysninger om tidligere beskæftigelse, eksamenspapirer og CV.

Ansøgningsfrist: 14. februar 2018.
2018-02-15T01:04:16.457 Vi søger en AC-fuldmægtig til Student Affairs fra 1. april. Vi er Student Affairs, en del af Studieadministrationen på CBS, og vi arbejder med optagelse, SU, valgfag samt vejledning og information til alle CBS fuldtidsstuderende. I Student Affairs har vi travlt, især omkring frister, til studiestart og til store arrangementer, men vi lægger vægt på løbende udvikling af vores drift. I team BEST, hvor stillingen er placeret, har vi ansvaret for bacheloroptag, SU og valgfagstilmelding, som alle er store komplekse processer med hver deres årshjul. Vi forventer, at arbejdsopgaverne ligger inden for bacheloroptaget. Vi har først og fremmest brug for en kollega, der kan lide at arbejde med sagsbehandling og store processer, både som en del af den konkrete drift og som motor for løbende driftsudvikling af processerne de to dele kan ikke skilles ad. På bestemte tidspunkter af året har vi rigtig travlt, og man skal forvente at lægge en del flere arbejdstimer end normalt til gengæld er vi fleksible på andre tidspunkter af året, hvor der er mulighed for afspadsering. Vi forudsætter, at den rette ansøger: har arbejdet minimum to år inden for videregående uddannelse har erfaring med forvaltning og sagsbehandling har erfaring med store komplekse processer kan lide at arbejde med IT som redskab i processer er god til relationer og relationel koordinering Vi ønsker os en kollega, som: tager ansvar for driften er en team-spiller ser mønstre og sammenhænge ud fra detaljer er løsningsorienteret arbejder koncentreret taler og skriver flydende engelsk og dansk er fleksibel i forhold til ugentligt timetal Vi tilbyder en travl arbejdsplads med gode kolleger, som alle arbejder med og for vores studerende. Vi er meget forskellige og har såvel studenteransatte som fuldtidsansatte, danske og internationale, unge og knap så unge, men vi er fælles om opgaverne, har en uhøjtidelig tone og sætter samarbejdet højt. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation med en indplacering og aflønning afhængig af kvalifikationer og erfaring. Der vil ved ansættelsen være mulighed for at forhandle personlige tillæg. Ansættelsen er 37 timer om ugen. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingens indhold, er du velkommen til at skrive til områdeleder Anne Mette Hou, amh.stu@cbs.dk. Samtaler afholdes mandag den 19. februar og tirsdag den 20. februar. Du søger stillingen online ved at åbne linket søg online , hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning med oplysninger om tidligere beskæftigelse, eksamenspapirer og CV. Ansøgningsfrist: 14. februar 2018.11Jobnet588565b6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-14T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1309&ProjectId=144893&DepartmentId=19011&MediaId=4627&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3102448Copenhagen Business School11Solbjerg Plads 32000Frederiksberg38153815DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent521007JobNet47624731000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=588565b6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=588565b6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=588565b6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=588565b6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgEr du den nye Akademisk medarbejder i Copenhagen Business School?12008001Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration352859090importimport_588565b6DKDanmarkDKDanmarkda-DK