AC-fuldmægtig til Uddannelsesstrategisk Sekretariat (962991)

Har du lyst til at arbejde med universitetets indsats vedr. gymnasiesamarbejdet og lave talbehandling og statistisk bearbejdning af større datamængder? Har du lyst til at arbejde med tal og analyse med henblik på at skabe værdifulde redskaber for de centrale aktører på uddannelsesområdet på Aarhus Universitet og samtidig være med til at skabe gode oplevelser for universitetets samarbejdspartnere på gymnasieområdet? Så kan vi tilbyde en spændende, alsidig og fagligt udfordrende stilling i Uddannelsesstrategisk Sekretariat. 
 
Vi søger en dygtig, talstærk, serviceminded og engageret AC-fuldmægtig til teamet Analyse og Indberetning i Uddannelsesstrategisk Sekretariat i AU Uddannelse ved Aarhus Universitet. Analyse og Indberetning leverer mange former for ledelsesinformation f.eks. statistik og analyser, indberetninger til Danmarks Statistik mv. og er med til at udvikle og vedligeholde universitetets kvalitetssikringssystem. 
 
Dine opgaver bliver bl.a.: 

  • Producere og behandle data vedr. uddannelsesområdet 
  • Indsamle og organisere data vedrørende gymnasieområdet 
  • Udarbejde analyser og kommentere diverse undersøgelser og analyser 
  • Samarbejde med Business Intelligence-afdelingen om uddannelsesdata i BI-systemet 
  • Udvikle og arbejde med de mange gymnasierettede aktiviteter i et tæt samarbejde med gymnasiekoordinatoren  
  • Udvikle og være superbruger på brugen af CRM-systemet på gymnasieområdet 
  • Producere og behandle data vedr. efter- og videreuddannelsesområdet 
  • Kommentering af diverse undersøgelser og analyser 
  • Deltage i at arrangere og afvikle streaming-events for gymnasieelever, kurser for gymnasielærere og andre gymnasierelaterede arrangementer internt på universitetet 
Vi forventer, at du har: 
  • Gode faglige kompetencer og en relevant samfundsvidenskabelig uddannelse 
  • Stor forståelse for data og erfaring med uddannelsesområdet 
  • Evne til at arbejde metodisk og have fokus på detaljen uden at miste overblikket 
  • Erfaring med ledelsesinformation herunder BI-systemer og solid erfaring med brug af Excel  
  • Det vil være en fordel med STADS erfaring og gerne anden studieadministrativ erfaring  
  • Gode kommunikationsevner – både skriftligt og mundtligt 
  • Evnen til naturligt at levere god service uanset modtageren 
  • Engagement og ansvarsbevidsthed 
  • Evnen til at samarbejde med mange forskellige interessenter 
  • Et stærkt blik for processer og processtyring og kan samarbejde på tværs af faggrænser og gerne erfaring med projektledelse 
  • Kompetence til at arbejde selvstændigt og struktureret med fokus på kvalitet og effektivitet i opgaveløsningen  
Vi tilbyder: 
  • En meget bred opgaveportefølje og et udviklende arbejde med afvekslende og udfordrende opgaver i et engageret fagligt og godt kollegialt miljø  
  • Selvstændige arbejdsområder kombineret med faglig sparring og samarbejde 
  • Et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og fleksible arbejdstider 
Om Uddannelsesstrategisk Sekretariat 
Uddannelsesstrategisk Sekretariat bidrager med uddannelsesjuridisk rådgivning, kvalitetsudvikling og analytisk arbejde. Sekretariatet leverer ledelsesinformation og understøtter tværgående beslutningsprocesser på uddannelsesområdet. Området sekretariatsbetjener prorektor for uddannelse og Udvalget for Uddannelse i samarbejde med Universitetsledelsens Stab. 
 
Uddannelsesstrategisk Sekretariat er en del af AU Uddannelse, som du kan læse mere om her: http://medarbejdere.au.dk/administration/administration/au-uddannelse/
 
Løn- og ansættelsesforhold 
Der er tale om en fast stilling med start hurtigst muligt. Løn efter overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikere i Staten. Der vil være mulighed for at forhandle individuelle kvalifikationstillæg.  
 
Kontakt 
Hvis du vil vide mere om Aarhus Universitet, er du velkommen til at besøge www.au.dk
 
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte teamkoordinator for Analyse og Indberetning Marianne Toftegaard Hansen på tlf. 5114 1461, gymnasiekoordinator Birgitte Højland på tlf. 2053 3449 eller funktionschef for Uddannelsesstrategisk Sekretariat Bente Lynge Hannestad på tlf. 2810 2855.  
 
Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. 
 
Samtaler forventes afholdt i uge 11.  
 
Ansøgningsfrist 
Alle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 2/3/2018 
 
Søg online her  http://www.au.dk/om/stillinger/teknisk-administrative-stillinger/stillinger/Vacancy/show/962991/6588/


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:7. februar 2018
Udløbsdato:4. april 2018

Motiverede medarbejdere inden for Økonomi & Regnskab søges!

Add Value ApS

Aarhus
Regnskab bogholderi økonomi Efterspørgslen efter dygtige medarbejdere inden for ovennævnte områder er stor. For flere af vores kunder søger Express Hiring derfor nu kandidater, som har kvalifikationer inden for følgende fagområder: Debitorbogholderi...
Indrykket:7. februar 2018
Udløbsdato:4. april 2018

Nyuddannede akademikere søges!

Add Value ApS

Aarhus
Nyuddannede Akademikere Efterspørgslen efter dygtige medarbejdere med akademiske kompetencer er stor. For flere af vores kunder søger lige nu kandidater, som har kvalifikationer med akademisk baggrund. Forskelligheden af vores kandidaters baggrunde ...
Indrykket:9. januar 2018
Udløbsdato:27. februar 2018

Eksamensvagter

RANDSTAD A/S

Forårseksamenerne står for døren, hvilket blandt andet betyder eksamener på gymnasier, handelsskoler og VUC landet over. Derfor søger vi lige nu eksamensvagter til eksamener i februar og marts på Learnmark Horsens, Stadionsvej 2, 8700 Horsens. Har d...
Indrykket:11. januar 2018
Udløbsdato:7. marts 2018

Software Architects for Complex Projects

BEUMER Group A/S

This is your chance to play a key role in ensuring great technical platforms in our software project development for airport projects around the world. Join us and step into a large software organization of skilled colleagues with numerous facets in...
Indrykket:11. januar 2018
Udløbsdato:7. marts 2018

Sales Director for leading logistics systems supplier

BEUMER Group A/S

Would you like to be part of a growing family-owned company that can afford to think long-term? Then join us, delivering high-quality turnkey logistics solutions catered to our global customers needs. With BEUMER Group, you will be part of a company...