AC-generalist til funktion som ledelsessupporter (barselsvikariat)

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi søger en akademisk medarbejder i et barselsvikariat til en tværgående rolle i Kvalitet & Sikkerhed. Kvalitet & Sikkerhed ejer og vedligeholder jernbanens trafikale regler og Banedanmarks ledelsessystem. Derudover sørger vi for den interne auditfunktion, sikkerhedstilsyn ved infrastrukturarbejder, risikoledelse i forbindelse med projekter, undersøgelse af hændelser og større analyser.

Områdechefen for Kvalitet & Sikkerhed er derudover ledelsens repræsentant og ansvarlig for det samlede sikkerhedsmæssige niveau over for den administrerende direktør, som han refererer direkte til. Området består af 52 medarbejdere fordelt på fire sektioner.

Involverende omgangsform og tæt samarbejde med ledelsen

Som ledelsessupporter vil du arbejde tæt sammen med områdechefen for Kvalitet & Sikkerhed og du kommer derfor helt tæt på en central funktion i en stor virksomhed. Du vil skulle løse selvstændige opgaver som for eksempel at lave udkast til briefinger, notater og direktionsrapportering.

Du vil også skulle hjælpe med at følge op på områdets budget, sygefravær og strategiimplementering. Du skal dog også være forberedt på, at det også ligger i stillingen, at du skal hjælpe områdechefen med praktiske opgaver, som at holde styr på mødemateriale, skrive referater mv.

Du kommer til at sidde sammen med områdechefen og de fire sektionschefer. Vi arbejder i et stort, åbent kontormiljø, og der er meget aktivitet. Omgangsformen er fri, og vi inviterer til dialog, så du skal kunne fungere i et miljø med sparring og forstyrrelser.

Struktureret, selvkørende og god til at kommunikere

Vi forventer, at du har en akademisk uddannelse. Du kan have nogle års erfaring, men du kan også være nyuddannet. Det vil dog være en stor fordel, hvis du som minimum har haft et relevant studiejob. Det vigtigste er imidlertid, at du har mod på et job, hvor du skal mange forskellige ting og ofte på samme tid, at du kan arbejde selvstændigt, og at du trives i en støttefunktion.

Du skal kunne lidt af hvert. Vi forventer ikke, at du er økonom, men du skal kunne forstå, hvordan budgettet hænger sammen, ligesom du skal kunne sætte dig ind i, hvordan vores IT-systemer og indkøbsprocesser virker. Det er også vigtigt, at du er god til at kommunikere.

Du vil ofte blive bedt om at lave et udkast til en briefing eller et notat. Du skal derfor gerne være struktureret og selvkørende. Der vil være mange bolde i luften, og du skal selv kunne styre din tid og sørge for, at der ikke er noget, der falder på gulvet.

Løn

Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Der er tale om et barselsvikariat fra 01-01-2022 til 31-12-2022.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt den nuværende ledelsessupporter Luna Lund Mathisen; 29363943 eller områdechef Martin Harrow; 20818719.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.







Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


AC-generalist til funktion som ledelsessupporter (barselsvikariat)

Vi søger en akademisk medarbejder i et barselsvikariat til en tværgående rolle i Kvalitet & Sikkerhed. Kvalitet & Sikkerhed ejer og vedligeholder jernbanens trafikale regler og Banedanmarks ledelsessystem. Derudover sørger vi for den interne auditfunktion, sikkerhedstilsyn ved infrastrukturarbejder, risikoledelse i forbindelse med projekter, undersøgelse af hændelser og større analyser.

Områdechefen for Kvalitet & Sikkerhed er derudover ledelsens repræsentant og ansvarlig for det samlede sikkerhedsmæssige niveau over for den administrerende direktør, som han refererer direkte til. Området består af 52 medarbejdere fordelt på fire sektioner.

Involverende omgangsform og tæt samarbejde med ledelsen

Som ledelsessupporter vil du arbejde tæt sammen med områdechefen for Kvalitet & Sikkerhed og du kommer derfor helt tæt på en central funktion i en stor virksomhed. Du vil skulle løse selvstændige opgaver som for eksempel at lave udkast til briefinger, notater og direktionsrapportering.

Du vil også skulle hjælpe med at følge op på områdets budget, sygefravær og strategiimplementering. Du skal dog også være forberedt på, at det også ligger i stillingen, at du skal hjælpe områdechefen med praktiske opgaver, som at holde styr på mødemateriale, skrive referater mv.

Du kommer til at sidde sammen med områdechefen og de fire sektionschefer. Vi arbejder i et stort, åbent kontormiljø, og der er meget aktivitet. Omgangsformen er fri, og vi inviterer til dialog, så du skal kunne fungere i et miljø med sparring og forstyrrelser.

Struktureret, selvkørende og god til at kommunikere

Vi forventer, at du har en akademisk uddannelse. Du kan have nogle års erfaring, men du kan også være nyuddannet. Det vil dog være en stor fordel, hvis du som minimum har haft et relevant studiejob. Det vigtigste er imidlertid, at du har mod på et job, hvor du skal mange forskellige ting og ofte på samme tid, at du kan arbejde selvstændigt, og at du trives i en støttefunktion.

Du skal kunne lidt af hvert. Vi forventer ikke, at du er økonom, men du skal kunne forstå, hvordan budgettet hænger sammen, ligesom du skal kunne sætte dig ind i, hvordan vores IT-systemer og indkøbsprocesser virker. Det er også vigtigt, at du er god til at kommunikere.

Du vil ofte blive bedt om at lave et udkast til en briefing eller et notat. Du skal derfor gerne være struktureret og selvkørende. Der vil være mange bolde i luften, og du skal selv kunne styre din tid og sørge for, at der ikke er noget, der falder på gulvet.

Løn

Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Der er tale om et barselsvikariat fra 01-01-2022 til 31-12-2022.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt den nuværende ledelsessupporter Luna Lund Mathisen; 29363943 eller områdechef Martin Harrow; 20818719.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.







Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.