Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

AC-generalist til ledelsesbetjening

I Skatteankestyrelsen behandler vi klagesager af stor samfundsmæssig betydning, som alle har konsekvenser for den enkelte. Den juridiske sagsbehandling er et fælles omdrejningspunkt, som vi samarbejder om og understøtter. Vi søger en AC-generalist, der kan styrke vores ledelsesbetjening og derigennem bidrage til vores mål om at blive landets bedste klagemyndighed.   
 
Som AC-generalist i Ledelsessekretariatet er dit primære arbejde at sikre en god betjening af ledelsesgruppen og særligt direktionen i samarbejde med dine kollegaer. Det indebærer bl.a.:  
 

  • Udarbejdelse af diverse beslutningsoplæg og præsentationer.  
  • Planlægning, indsamling, kvalitetssikring og udsendelse af dagsorden og materiale til direktionsmøder mv. 
  • Opfølgning på beslutninger i form af bestillinger til andre dele af organisationen 
  • Planlægning af ledelsesmøder og seminarer, herunder bl.a. bookning af møder, indhentning af tilbud fra konferencesteder, praktik på dagen samt deltagelse som akademisk sekretær ved møderne 
  • Diverse praktiske opgaver, herunder redigering af diverse oplysninger på intranet og hjemmeside.  
 
Kompetencer 
Vi forventer, du har en akademisk baggrund, fx i form af en samfundsvidenskabelig uddannelse, og det vil være en fordel, hvis du har erfaring fra en sekretariatslignende funktion i en politisk styret organisation.   
 
Derudover kræver opgaverne, at du:  
 
  • er imødekommende, har lyst til at yde en god service og have mange samarbejdsflader 
  • kan skabe tillid og opbygge relationer 
  • har sans for detaljer, kan skære en problemstilling til og arbejde selvstændigt, systematisk og struktureret i et højt tempo. 
 
Ledelsessekretariatet  
Ledelsessekretariatet er et team på seks personer, som arbejder med betjening af direktion og ledelsesgruppe samt intern og ekstern kommunikation, herunder presse, hjemmeside og intranet.  
 
Vi har hver vores opgaver, men samarbejder, videndeler og træder til for hinanden, når det er nødvendigt i en omskiftelig hverdag, og det betyder meget for os, at vi har det sjovt sammen i et uformelt miljø.  
 
Yderligere oplysninger  
Skatteankestyrelsen er en moderne arbejdsplads, der til stadighed arbejder med at styrke trivslen og et godt arbejdsklima. Vi er sammen om at tage ansvar for vores arbejdsplads og for at vores lokationer fungerer som én fælles styrelse.     
 
Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil være Ved Vesterport 6, 1612 København V, og du refererer til teamlederen i Ledelsessekretariatet, kommunikationschef Lasse Krogh Bohse.    
 
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til kommunikationschef Lasse Krogh Bohse på telefon 33 76 02 25 eller HR-partner Gitte Danielsen på telefon 33 76 07 13. På Skatteankestyrelsens hjemmeside finder du desuden flere informationer om styrelsen og vores rekrutteringsproces.   
 
Ansøgningsprocedure     
Du kan søge stillingen via nedenstående link. Her uploader du ansøgning, CV, karakterblad, eksamensbevis og eventuelt anden relevant dokumentation. Ansøgningen skal være modtaget senest den 25. februar 2018. Oplever du tekniske udfordringer med at ansøge, kan du eventuelt hente hjælp i Statens e-rekruttering.  
 
Vi forventer at afholde samtaler den 13. og 15. marts med henblik på tiltrædelse 1. maj 2018.  
 
Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.    
 
Skatteankestyrelsen er sekretariat for Landsskatteretten og skatte-, vurderings- og motorankenævn. Samtlige administrative klager i sager om skat, moms, told, afgifter, vurdering af fast ejendom og en række andre sagstyper på skatteområdet bliver forberedt i Skatteankestyrelsen.     
Vi er 490 medarbejdere fordelt på lokationer i Aalborg, Silkeborg, Haderslev, Odense og København.    


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329759503Phoenix-0c01be6412018-02-12T11:01:42.663AC-generalist til ledelsesbetjeningI Skatteankestyrelsen behandler vi klagesager af stor samfundsmæssig betydning, som alle har konsekvenser for den enkelte. Den juridiske sagsbehandling er et fælles omdrejningspunkt, som vi samarbejder om og understøtter. Vi søger en AC-generalist, der kan styrke vores ledelsesbetjening og derigennem bidrage til vores mål om at blive landets bedste klagemyndighed.   
 
Som AC-generalist i Ledelsessekretariatet er dit primære arbejde at sikre en god betjening af ledelsesgruppen og særligt direktionen i samarbejde med dine kollegaer. Det indebærer bl.a.:  
 
  • Udarbejdelse af diverse beslutningsoplæg og præsentationer.  
  • Planlægning, indsamling, kvalitetssikring og udsendelse af dagsorden og materiale til direktionsmøder mv. 
  • Opfølgning på beslutninger i form af bestillinger til andre dele af organisationen 
  • Planlægning af ledelsesmøder og seminarer, herunder bl.a. bookning af møder, indhentning af tilbud fra konferencesteder, praktik på dagen samt deltagelse som akademisk sekretær ved møderne 
  • Diverse praktiske opgaver, herunder redigering af diverse oplysninger på intranet og hjemmeside.  
 
Kompetencer 
Vi forventer, du har en akademisk baggrund, fx i form af en samfundsvidenskabelig uddannelse, og det vil være en fordel, hvis du har erfaring fra en sekretariatslignende funktion i en politisk styret organisation.   
 
Derudover kræver opgaverne, at du:  
 
  • er imødekommende, har lyst til at yde en god service og have mange samarbejdsflader 
  • kan skabe tillid og opbygge relationer 
  • har sans for detaljer, kan skære en problemstilling til og arbejde selvstændigt, systematisk og struktureret i et højt tempo. 
 
Ledelsessekretariatet  
Ledelsessekretariatet er et team på seks personer, som arbejder med betjening af direktion og ledelsesgruppe samt intern og ekstern kommunikation, herunder presse, hjemmeside og intranet.  
 
Vi har hver vores opgaver, men samarbejder, videndeler og træder til for hinanden, når det er nødvendigt i en omskiftelig hverdag, og det betyder meget for os, at vi har det sjovt sammen i et uformelt miljø.  
 
Yderligere oplysninger  
Skatteankestyrelsen er en moderne arbejdsplads, der til stadighed arbejder med at styrke trivslen og et godt arbejdsklima. Vi er sammen om at tage ansvar for vores arbejdsplads og for at vores lokationer fungerer som én fælles styrelse.     
 
Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil være Ved Vesterport 6, 1612 København V, og du refererer til teamlederen i Ledelsessekretariatet, kommunikationschef Lasse Krogh Bohse.    
 
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til kommunikationschef Lasse Krogh Bohse på telefon 33 76 02 25 eller HR-partner Gitte Danielsen på telefon 33 76 07 13. På Skatteankestyrelsens hjemmeside finder du desuden flere informationer om styrelsen og vores rekrutteringsproces.   
 
Ansøgningsprocedure     
Du kan søge stillingen via nedenstående link. Her uploader du ansøgning, CV, karakterblad, eksamensbevis og eventuelt anden relevant dokumentation. Ansøgningen skal være modtaget senest den 25. februar 2018. Oplever du tekniske udfordringer med at ansøge, kan du eventuelt hente hjælp i Statens e-rekruttering.  
 
Vi forventer at afholde samtaler den 13. og 15. marts med henblik på tiltrædelse 1. maj 2018.  
 
Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.    
 
Skatteankestyrelsen er sekretariat for Landsskatteretten og skatte-, vurderings- og motorankenævn. Samtlige administrative klager i sager om skat, moms, told, afgifter, vurdering af fast ejendom og en række andre sagstyper på skatteområdet bliver forberedt i Skatteankestyrelsen.     
Vi er 490 medarbejdere fordelt på lokationer i Aalborg, Silkeborg, Haderslev, Odense og København.    
2018-02-26T01:03:30.247 I Skatteankestyrelsen behandler vi klagesager af stor samfundsmæssig betydning, som alle har konsekvenser for den enkelte. Den juridiske sagsbehandling er et fælles omdrejningspunkt, som vi samarbejder om og understøtter. Vi søger en AC-generalist, der kan styrke vores ledelsesbetjening og derigennem bidrage til vores mål om at blive landets bedste klagemyndighed. Som AC-generalist i Ledelsessekretariatet er dit primære arbejde at sikre en god betjening af ledelsesgruppen og særligt direktionen i samarbejde med dine kollegaer. Det indebærer bl.a.: Udarbejdelse af diverse beslutningsoplæg og præsentationer. Planlægning, indsamling, kvalitetssikring og udsendelse af dagsorden og materiale til direktionsmøder mv. Opfølgning på beslutninger i form af bestillinger til andre dele af organisationen Planlægning af ledelsesmøder og seminarer, herunder bl.a. bookning af møder, indhentning af tilbud fra konferencesteder, praktik på dagen samt deltagelse som akademisk sekretær ved møderne Diverse praktiske opgaver, herunder redigering af diverse oplysninger på intranet og hjemmeside. Kompetencer Vi forventer, du har en akademisk baggrund, fx i form af en samfundsvidenskabelig uddannelse, og det vil være en fordel, hvis du har erfaring fra en sekretariatslignende funktion i en politisk styret organisation. Derudover kræver opgaverne, at du: er imødekommende, har lyst til at yde en god service og have mange samarbejdsflader kan skabe tillid og opbygge relationer har sans for detaljer, kan skære en problemstilling til og arbejde selvstændigt, systematisk og struktureret i et højt tempo. Ledelsessekretariatet Ledelsessekretariatet er et team på seks personer, som arbejder med betjening af direktion og ledelsesgruppe samt intern og ekstern kommunikation, herunder presse, hjemmeside og intranet. Vi har hver vores opgaver, men samarbejder, videndeler og træder til for hinanden, når det er nødvendigt i en omskiftelig hverdag, og det betyder meget for os, at vi har det sjovt sammen i et uformelt miljø. Yderligere oplysninger Skatteankestyrelsen er en moderne arbejdsplads, der til stadighed arbejder med at styrke trivslen og et godt arbejdsklima. Vi er sammen om at tage ansvar for vores arbejdsplads og for at vores lokationer fungerer som én fælles styrelse. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil være Ved Vesterport 6, 1612 København V, og du refererer til teamlederen i Ledelsessekretariatet, kommunikationschef Lasse Krogh Bohse. Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til kommunikationschef Lasse Krogh Bohse på telefon 33 76 02 25 eller HR-partner Gitte Danielsen på telefon 33 76 07 13. På Skatteankestyrelsens hjemmeside finder du desuden flere informationer om styrelsen og vores rekrutteringsproces. Ansøgningsprocedure Du kan søge stillingen via nedenstående link. Her uploader du ansøgning, CV, karakterblad, eksamensbevis og eventuelt anden relevant dokumentation. Ansøgningen skal være modtaget senest den 25. februar 2018. Oplever du tekniske udfordringer med at ansøge, kan du eventuelt hente hjælp i Statens e-rekruttering. Vi forventer at afholde samtaler den 13. og 15. marts med henblik på tiltrædelse 1. maj 2018. Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Skatteankestyrelsen er sekretariat for Landsskatteretten og skatte-, vurderings- og motorankenævn. Samtlige administrative klager i sager om skat, moms, told, afgifter, vurdering af fast ejendom og en række andre sagstyper på skatteområdet bliver forberedt i Skatteankestyrelsen. Vi er 490 medarbejdere fordelt på lokationer i Aalborg, Silkeborg, Haderslev, Odense og København.11Jobnet0c01be64100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-25T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=110806&DepartmentId=9163&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3109750Ledelsessekretariatet11Ved Vesterport 61612København VDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent524709JobNet47701201000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0c01be64https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0c01be64https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0c01be64&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0c01be64&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgSom Akademisk medarbejder hos Ledelsessekretariatet bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration353001830importimport_0c01be64DKDanmarkDKDanmarkda-DK