Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

AC-konsulent med en skarp pen

Administrationen i Ejendomscenter Jammerbugt søger en AC-konsulent.

Jammerbugt Kommune udvikler sig med hastige skridt i disse år. I Ejendomscenter Jammerbugt betyder det, at vi har travlt med arbejdet omkring udbud af større anlægsprojekter, som sikrer fokus på brugernes behov og ønsker, således vi understøtter løsningen af kommunens kerneopgaver bedst muligt. Vi har med andre ord godt gang i butikken.

Så hvis du har lyst til at blive fagligt udfordret, kan holde mange bolde i luften og kan kommunikere, så både høj som lav fanger pointen, så er du måske vores nye kollega. Du vil blive en del af vores administration, der arbejder med en bred vifte af opgaver på tværs af organisationen – og kommunen generelt. Hverdagen har mange driftsopgaver, men vi har samtidig en stor projektportefølje. Du vil komme tæt på den administrative topledelse og vores politikere.

Vi tilbyder
Du bliver en del af en dynamisk og handlekraftig arbejdsplads med en flad struktur, hvor der er fokus på høj kvalitet og effektivitet i arbejdet. Du får en spændende og varieret arbejdsdag i et tværfagligt miljø med en bred kontaktflade i organisationen.

Du kommer til at arbejde i det centrale maskinrum, hvor politiske mål omsættes til konkrete løsninger og resultater. Det er en stilling, hvor du tilbydes ansvar og får stor mulighed for at vise, at du kan skabe overblik, mestre kommunikation og samarbejde i en kompleks organisation.
Dine opgaver bliver

  • Udarbejdelse af dagsordener og referater til møder i projekt- og styregrupper samt opfølgning på disse
  • Sparring og kvalitetssikring af sagsfremstillinger til udvalg og kommunalbestyrelse
  • Udarbejde analyser, notater og oplæg
  • Medvirke til - og måske have ansvaret for - konkrete projekt- og udviklingsopgaver
  • Mundtlig og skriftlig kommunikation med interne og eksterne aktører
  • Medvirke til økonomiske redegørelser og budgetopfølgninger
  • Bistå ledelsen med oplæg, analyser mv.
  • Andre arbejdsopgaver må påregnes

Din profil
Du har formentlig en samfundsfaglig baggrund og nogle års erfaring fra enten stat, region eller kommune. Det vil være en fordel, hvis du kender til det tekniske område eller ét af forvaltningens andre arbejdsområder, men vigtigere er det at du kan skabe overblik, er driftssikker, kan se sammenhænge og samtidig har et strategisk mind-set.

Du har gerne projekterfaring. Du er god under tidspres og kan jonglere med flere bolde på samme tid. Du kan arbejde selvstændigt, men trives bedst, når du lykkes sammen med andre. Du skal kunne arbejde loyalt for den linje der lægges, men kan også udfordre og komme med egne forslag til, hvordan vi kan gøre tingene bedre.

Som person trives du med en hverdag, der er præget af skiftende opgaver og korte deadlines. Du er ambitiøs, fleksibel, serviceminded, og du løser dine opgaver med gåpåmod, energi og godt humør.

Om os
Vækst- og Udviklingsforvaltningen har med afdelingerne Plan og Miljø, Teknik (Vej) og Forsyning, Erhverv og Turisme, Ejendomscenter Jammerbugt samt Kultur-, Fritids- og Landdistriktsområdet en meget bred opgaveportefølje. Det stiller krav om dygtig og smidig koordinering, ikke blot mellem afdelingerne i forvaltningen, men også med søsterforvaltningerne i kommunen. Det sætter vi en ære i at levere.

Ejendomscenter Jammerbugt er ansvarlig for drift og vedligehold af Jammerbugt Kommunes bygninger samt bygherrerådgivning i forbindelse med ny- og ombygning. Ejendomsporteføljen andrager ca. 235.000 m² og indeholder en meget differentieret bygningsmasse. Vi har et højt fagligt niveau, som vi bidrager med i tværfaglige løsninger til gavn for borgerne.

De primære opgaver i Ejendomscenter Jammerbugt er: ansvar for strategier og udvikling på ejendomsområdet, bygherrerådgivning, drift og vedligehold af kommunale ejendomme, energirenovering samt vedligehold af kommunale havne. Derudover er vi ansvarlige for kantinedrift og rengøring.

Hvis du er interesseret i stillingen, vil vi anbefale, at du orienterer dig om kommunen på hjemmesiden www.jammerbugt.dk.

Vi lægger vægt på en uformel arbejdsform og godt humør i et fagligt inspirerende miljø med plads til at afprøve nye veje.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer/uge og er ledig til besættelse den 1. december 2020 eller snarest muligt.

Løn og ansættelsesforhold i henhold til den gældende overenskomst med den forhandlingsberettigede organisation og principper for lokal løndannelse.

Arbejdsstedet er Administrationsbygningen i Pandrup, Lundbakvej 5, 9490 Pandrup.

Ansøgningsfrist og ansættelsessamtaler
Ansøgning og CV inkl. relevante bilag skal være os i hænde senest den 18. oktober 2020. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 21. og 23. oktober 2020, hvorfor det må påregnes, at der indkaldes til samtaler med kort varsel.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Pia Kirkegaard på tlf. 41 91 26 81 eller via mail: pkd@jammerbugt.dk

Alle henvendelser behandles fortroligt.

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.