Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

AC-konsulent til Region Hovedstadens Akut-beredskab

Har du en relevant akademisk uddannelse, og vil du være med til at sikre borgernes tryghed, når de kommer til skade eller bliver akut syge? Har du erfaring med kvalitets- og forbedringsarbejde? Så er du måske vores nye AC-konsulent. Vi søger en engageret kollega i sektionen Kvalitet og Patientsikkerhed. Vi tilbyder en spændende arbejdsplads med dygtige og engagerede kollegaer, der både lægger vægt på faglighed og kvalitet i opgaveløsningen samt et godt arbejdsmiljø i en travl hverdag.

Dine opgaver

Du skal arbejde med kvalitetsudvikling, og funktionen er primært rettet mod ambulanceberedskabet. Du vil få ansvaret for at sikre, at der er de relevante vejledninger og instrukser for ambulanceberedskabet, samt at de foreligger i opdateret udgave og videreformidles rettidigt til Akutberedskabets ambulanceleverandører. Du skal medvirke til at sikre, at der foreligger de nødvendige opfølgningsprocedurer i tilfælde af kvalitetsbrist.

Endvidere skal du være tovholder for Akutberedskabets patienttilfredshedsundersøgelser samt sikre, at der udvikles metoder til patient- og pårørendeinddragelse på det præhospitale område. Du skal i samarbejde med de øvrige medarbejdere i teamet sikre sammenhæng til det øvrige kvalitets- og patientsikkerhedsarbejde i Akutberedskabet samt sikre, at kvalitetsarbejdet er nærværende, synligt og relevant i den daglige drift.

Du bliver ansat i enheden HR og Udvikling med reference til sektionslederen for Kvalitet og Patientsikkerhed. Du skal arbejde på tværs af organisationen med Akutberedskabets øvrige enheder og have et tæt samarbejde med den ambulanceansvarlige sektionsleder, Akutberedskabets ambulanceleverandører, samt teamets øvrige konsulenter og sekretær.


Din profil

  • Du har en relevant akademisk uddannelse og har erfaring med kvalitets- og forbedringsarbejde i sundhedsvæsenet, herunder patient- og pårørendeinddragelse
  • Du er analytisk stærk og bruger data som grundlag for forandringer, implementering og evaluering
  • Du har gode kommunikations- og formidlingsevner og erfaring med tværfagligt arbejde
  • Du arbejder selvstændigt, struktureret og målrettet
  • Du arbejder fleksibelt og har en kreativ og opsøgende tilgang til opgaver samt trives i et tværfagligt, travlt og dynamisk arbejdsmiljø med mange forskelligartede opgaver.

Et arbejde der giver mening, fordi det handler om liv

Akutberedskabet i Region Hovedstaden har til formål at skabe et sammenhængende akutberedskab for borgerne. Vores opgaver består bl.a. af at modtage opkald til Akuttelefonen 1813 og 1-1-2 og disponere ambulancer og akutlægebiler. Akutberedskabet står også for planlægning og operativ ledelse af regionens tværgående sundhedsberedskab.

Virksomheden har primært til huse i Ballerup, men er geografisk spredt på flere destinationer, hvor bl.a. akutlægebilerne har baser. Dit arbejdssted vil være i Ballerup.

Vi investerer i dig

Som en del af jobbet vil du blive introduceret til dine kollegaers arbejdsopgaver. Vi vægter tværfagligt samarbejde højt, og vi mener, at vi har en arbejdsplads med højt til loftet og en god stemning. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen, til at søge.

Løn og ansættelsesforhold

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Yderligere information

For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte sektionsleder for Kvalitet og Patientsikkerhed, Susanne Beck Petersen, på tlf. 21 59 36 61.

Yderligere oplysninger om Akutberedskabet kan findes på www.regionh.dk/akutberedskabet.

Ansøgningsfrist

Upload din motiverede ansøgning, CV samt relevante bilag senest fredag den 20. april 2018, kl. 12.00.

Relevante bilag kan uploades under ”øvrige dokumenter”.
Samtaler forventes afholdt mandag den 23. april 2018.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her