Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

AC-medarbejder/Udviklingskonsulent


AC-medarbejder/Udviklingskonsulent 37 timer/uge til Bo- og Rehabiliteringstilbuddet Orion 
 
Vil du arbejde i en dynamisk organisation, der samarbejder med mennesker med meget svære og komplekse problemstillinger, svære psykiske lidelser, rusmiddelbrug og voldsomme reaktionsmønstre?  
 
Orion er et specialiseret bo- og rehabiliteringstilbud til voksne mennesker med særligt komplekse psykosociale vanskeligheder drevet af Den Sociale Virksomhed under Region Hovedstaden. Orion består af 4 forskellige boenheder og et aktivitets- og samværstilbud. I 2016 gennemførte vi en organisationsændring med fokus på udvikling af en dialogisk praksis, og vi igangsatte en rusmiddelindsats, som vi gerne vil videreføre i fremtiden. 
 
Orion har, kort fortalt, til opgave at samarbejde med de 45 beboere og dagbrugere om at skabe muligheder for et selvstændigt og meningsfuldt hverdagsliv samt muligheder for at komme sig. Vi er, med udgangspunkt i en dialogisk tilgang, godt på vej med store forandringsprocesser i forhold til, hvordan vi gør det. Vi har gennem 20 år opbygget stærke faglige traditioner og har gode muligheder for sparring, refleksion og kompetenceudvikling. Der indgår ca. 90 årsværk i Orions medarbejdergruppe, pt. fordelt på mere end 10 forskellige faglige baggrunde. 
 
Vi søger en medarbejder, der både kan bidrage til en række administrative opgaver og til udviklingen af en dialogisk praksis, herunder skabelsen af et dialogisk tilbud til personer der bruger psykoaktive stoffer. Én der kan hjælpe med administration og praktisk planlægning af nogle af de mange initiativer vi har i gang og som kan gennemføre projekter og skabe samarbejder, der er sensitive over for virkelighedens kompleksitet. Og hele tiden med det for øje, at målet er at skabe den bedst tænkelige grobund for den dialogiske og reflekterende praksis, som vi brænder for. 
 
Dine ansvarsområder er primært administration i forbindelse med vores interne uddannelse samt gennemførelse og evaluering af projekter i tæt samarbejde med beboere, dagbrugere, medarbejdere og ledelse. 
 
Dine opgaver vil primært være: 

  • Logistik og praktiske opgaver i forbindelse med vores interne uddannelse.  
  • Udvikling af metoder inspireret af Åben Dialog til at opsamle viden om erfaringer med at være og arbejde i Orion. 
  • Tilrettelæggelse og gennemførsel af interne evalueringer af bl.a. netværksorganiseringen og den dialogiske praksis. 
  • Udvikling af et dialogisk tilbud til personer med problematisk brug af rusmidler. Tilbuddet skal ses som et alternativ til den eksisterende misbrugsbehandling, og udviklingskonsulenten vil derfor også skulle bidrage til kortlægning af viden inden for området og udarbejdelse af ansøgninger om eksterne midler. 
 
Dine kvalifikationer: 
  • En uddannelse på kandidatniveau og evner til at omsætte og ’oversætte’ mellem det politisk-administrative niveau og praksis. 
  • Erfaring med at arbejde systematisk og med ordentlighed ift. administrative opgaver. 
  • Erfaring med kvalitative og kvantitative metoder ift. dokumentation og evaluering af projekter og indsatser.
  •  Erfaring med at arbejde med projekter, herunder udarbejde projektbeskrivelser, evalueringsdesign og fondsansøgninger.   
  • Erfaring fra socialpsykiatri-, rusmiddel- eller udsatteområdet. 
  • Gode analytiske evner kombineret med stærke skriftlige kompetencer, som betyder, at du er i stand til skære ind til benet og skrive, så det er forståeligt for alle.  
  • Struktureret, systematisk og med lyst til at bruge disse kvalifikationer i det administrative arbejde. 
  • Evne til kritisk refleksion og mod på at anvende disse refleksioner til udvikling af en dialogisk praksis og evalueringsmetode. At ville bruge din personlighed til at indgå autentisk i mødet med andre mennesker og mod på at være i et til tider konfliktfyldt miljø.  
  • Lyst til at arbejde i et tværfagligt miljø. 
  • Kendskab til Åben Dialog og lyst til at indgå i og være med til at videreudvikle en dialogisk praksis på alle niveauer af organisationen. 
  • Fleksibel og med mod på at bidrage til at løse en samlet opgaveportefølje i de tværgående funktioner i Orion. 
 
Vi kan tilbyde: 
  • Grundig introduktion 
  • En organisation i udvikling med fokus på mange muligheder for beboerne 
  • Tid til refleksion – hver dag 
  • Faglig sparring, supervision og undervisning  
  • Et udviklende og tværfagligt miljø 
  • Et arbejds- og levemiljø, hvor sikkerheden og den forebyggende indsats er højt prioriteret 

 
Vi opfordrer alle med ovennævnte kvalifikationer, uanset køn, alder og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Vi betragter i øvrigt egne erfaringer med en psykisk lidelse som en potentiel kvalifikation – ikke som en barriere.  
 
Stillingen er med tiltrædelse den 1. maj 2018. 
 
Løn og ansættelse 
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst samt efter principper om ny løn.  
  
Ansøgningsfrist 
Send din ansøgning til os senest den 26. februar 2018 kl. 12.00. Ansøgning sendes elektronisk via vores e-rekrutteringssystem. 
  
Tidsplan 
Ansættelsessamtalerne forventes afholdt torsdag den 1. marts 2018.  
 
Yderligere spørgsmål 
Vil du vide mere om Orion, så besøg vores hjemmeside: www.orion.dk 
Vil du vide mere om stillingen, så kontakt administrations- og kvalitetsleder Bertel Rüdinger på 6013 4388. 




Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329753395Phoenix-ff0f226912018-02-02T09:11:41.263AC-medarbejder/Udviklingskonsulent
AC-medarbejder/Udviklingskonsulent 37 timer/uge til Bo- og Rehabiliteringstilbuddet Orion 
 
Vil du arbejde i en dynamisk organisation, der samarbejder med mennesker med meget svære og komplekse problemstillinger, svære psykiske lidelser, rusmiddelbrug og voldsomme reaktionsmønstre?  
 
Orion er et specialiseret bo- og rehabiliteringstilbud til voksne mennesker med særligt komplekse psykosociale vanskeligheder drevet af Den Sociale Virksomhed under Region Hovedstaden. Orion består af 4 forskellige boenheder og et aktivitets- og samværstilbud. I 2016 gennemførte vi en organisationsændring med fokus på udvikling af en dialogisk praksis, og vi igangsatte en rusmiddelindsats, som vi gerne vil videreføre i fremtiden. 
 
Orion har, kort fortalt, til opgave at samarbejde med de 45 beboere og dagbrugere om at skabe muligheder for et selvstændigt og meningsfuldt hverdagsliv samt muligheder for at komme sig. Vi er, med udgangspunkt i en dialogisk tilgang, godt på vej med store forandringsprocesser i forhold til, hvordan vi gør det. Vi har gennem 20 år opbygget stærke faglige traditioner og har gode muligheder for sparring, refleksion og kompetenceudvikling. Der indgår ca. 90 årsværk i Orions medarbejdergruppe, pt. fordelt på mere end 10 forskellige faglige baggrunde. 
 
Vi søger en medarbejder, der både kan bidrage til en række administrative opgaver og til udviklingen af en dialogisk praksis, herunder skabelsen af et dialogisk tilbud til personer der bruger psykoaktive stoffer. Én der kan hjælpe med administration og praktisk planlægning af nogle af de mange initiativer vi har i gang og som kan gennemføre projekter og skabe samarbejder, der er sensitive over for virkelighedens kompleksitet. Og hele tiden med det for øje, at målet er at skabe den bedst tænkelige grobund for den dialogiske og reflekterende praksis, som vi brænder for. 
 
Dine ansvarsområder er primært administration i forbindelse med vores interne uddannelse samt gennemførelse og evaluering af projekter i tæt samarbejde med beboere, dagbrugere, medarbejdere og ledelse. 
 
Dine opgaver vil primært være: 
  • Logistik og praktiske opgaver i forbindelse med vores interne uddannelse.  
  • Udvikling af metoder inspireret af Åben Dialog til at opsamle viden om erfaringer med at være og arbejde i Orion. 
  • Tilrettelæggelse og gennemførsel af interne evalueringer af bl.a. netværksorganiseringen og den dialogiske praksis. 
  • Udvikling af et dialogisk tilbud til personer med problematisk brug af rusmidler. Tilbuddet skal ses som et alternativ til den eksisterende misbrugsbehandling, og udviklingskonsulenten vil derfor også skulle bidrage til kortlægning af viden inden for området og udarbejdelse af ansøgninger om eksterne midler. 
 
Dine kvalifikationer: 
  • En uddannelse på kandidatniveau og evner til at omsætte og ’oversætte’ mellem det politisk-administrative niveau og praksis. 
  • Erfaring med at arbejde systematisk og med ordentlighed ift. administrative opgaver. 
  • Erfaring med kvalitative og kvantitative metoder ift. dokumentation og evaluering af projekter og indsatser.
  •  Erfaring med at arbejde med projekter, herunder udarbejde projektbeskrivelser, evalueringsdesign og fondsansøgninger.   
  • Erfaring fra socialpsykiatri-, rusmiddel- eller udsatteområdet. 
  • Gode analytiske evner kombineret med stærke skriftlige kompetencer, som betyder, at du er i stand til skære ind til benet og skrive, så det er forståeligt for alle.  
  • Struktureret, systematisk og med lyst til at bruge disse kvalifikationer i det administrative arbejde. 
  • Evne til kritisk refleksion og mod på at anvende disse refleksioner til udvikling af en dialogisk praksis og evalueringsmetode. At ville bruge din personlighed til at indgå autentisk i mødet med andre mennesker og mod på at være i et til tider konfliktfyldt miljø.  
  • Lyst til at arbejde i et tværfagligt miljø. 
  • Kendskab til Åben Dialog og lyst til at indgå i og være med til at videreudvikle en dialogisk praksis på alle niveauer af organisationen. 
  • Fleksibel og med mod på at bidrage til at løse en samlet opgaveportefølje i de tværgående funktioner i Orion. 
 
Vi kan tilbyde: 
  • Grundig introduktion 
  • En organisation i udvikling med fokus på mange muligheder for beboerne 
  • Tid til refleksion – hver dag 
  • Faglig sparring, supervision og undervisning  
  • Et udviklende og tværfagligt miljø 
  • Et arbejds- og levemiljø, hvor sikkerheden og den forebyggende indsats er højt prioriteret 

 
Vi opfordrer alle med ovennævnte kvalifikationer, uanset køn, alder og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Vi betragter i øvrigt egne erfaringer med en psykisk lidelse som en potentiel kvalifikation – ikke som en barriere.  
 
Stillingen er med tiltrædelse den 1. maj 2018. 
 
Løn og ansættelse 
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst samt efter principper om ny løn.  
  
Ansøgningsfrist 
Send din ansøgning til os senest den 26. februar 2018 kl. 12.00. Ansøgning sendes elektronisk via vores e-rekrutteringssystem. 
  
Tidsplan 
Ansættelsessamtalerne forventes afholdt torsdag den 1. marts 2018.  
 
Yderligere spørgsmål 
Vil du vide mere om Orion, så besøg vores hjemmeside: www.orion.dk 
Vil du vide mere om stillingen, så kontakt administrations- og kvalitetsleder Bertel Rüdinger på 6013 4388. 



2018-02-27T01:50:43.143 AC-medarbejder Udviklingskonsulent 37 timer uge til Bo- og Rehabiliteringstilbuddet Orion Vil du arbejde i en dynamisk organisation, der samarbejder med mennesker med meget svære og komplekse problemstillinger, svære psykiske lidelser, rusmiddelbrug og voldsomme reaktionsmønstre? Orion er et specialiseret bo- og rehabiliteringstilbud til voksne mennesker med særligt komplekse psykosociale vanskeligheder drevet af Den Sociale Virksomhed under Region Hovedstaden. Orion består af 4 forskellige boenheder og et aktivitets- og samværstilbud. I 2016 gennemførte vi en organisationsændring med fokus på udvikling af en dialogisk praksis, og vi igangsatte en rusmiddelindsats, som vi gerne vil videreføre i fremtiden. Orion har, kort fortalt, til opgave at samarbejde med de 45 beboere og dagbrugere om at skabe muligheder for et selvstændigt og meningsfuldt hverdagsliv samt muligheder for at komme sig. Vi er, med udgangspunkt i en dialogisk tilgang, godt på vej med store forandringsprocesser i forhold til, hvordan vi gør det. Vi har gennem 20 år opbygget stærke faglige traditioner og har gode muligheder for sparring, refleksion og kompetenceudvikling. Der indgår ca. 90 årsværk i Orions medarbejdergruppe, pt. fordelt på mere end 10 forskellige faglige baggrunde. Vi søger en medarbejder, der både kan bidrage til en række administrative opgaver og til udviklingen af en dialogisk praksis, herunder skabelsen af et dialogisk tilbud til personer der bruger psykoaktive stoffer. Én der kan hjælpe med administration og praktisk planlægning af nogle af de mange initiativer vi har i gang og som kan gennemføre projekter og skabe samarbejder, der er sensitive over for virkelighedens kompleksitet. Og hele tiden med det for øje, at målet er at skabe den bedst tænkelige grobund for den dialogiske og reflekterende praksis, som vi brænder for. Dine ansvarsområder er primært administration i forbindelse med vores interne uddannelse samt gennemførelse og evaluering af projekter i tæt samarbejde med beboere, dagbrugere, medarbejdere og ledelse. Dine opgaver vil primært være: Logistik og praktiske opgaver i forbindelse med vores interne uddannelse. Udvikling af metoder inspireret af Åben Dialog til at opsamle viden om erfaringer med at være og arbejde i Orion. Tilrettelæggelse og gennemførsel af interne evalueringer af bl.a. netværksorganiseringen og den dialogiske praksis. Udvikling af et dialogisk tilbud til personer med problematisk brug af rusmidler. Tilbuddet skal ses som et alternativ til den eksisterende misbrugsbehandling, og udviklingskonsulenten vil derfor også skulle bidrage til kortlægning af viden inden for området og udarbejdelse af ansøgninger om eksterne midler. Dine kvalifikationer: En uddannelse på kandidatniveau og evner til at omsætte og oversætte mellem det politisk-administrative niveau og praksis. Erfaring med at arbejde systematisk og med ordentlighed ift. administrative opgaver. Erfaring med kvalitative og kvantitative metoder ift. dokumentation og evaluering af projekter og indsatser. Erfaring med at arbejde med projekter, herunder udarbejde projektbeskrivelser, evalueringsdesign og fondsansøgninger. Erfaring fra socialpsykiatri-, rusmiddel- eller udsatteområdet. Gode analytiske evner kombineret med stærke skriftlige kompetencer, som betyder, at du er i stand til skære ind til benet og skrive, så det er forståeligt for alle. Struktureret, systematisk og med lyst til at bruge disse kvalifikationer i det administrative arbejde. Evne til kritisk refleksion og mod på at anvende disse refleksioner til udvikling af en dialogisk praksis og evalueringsmetode. At ville bruge din personlighed til at indgå autentisk i mødet med andre mennesker og mod på at være i et til tider konfliktfyldt miljø. Lyst til at arbejde i et tværfagligt miljø. Kendskab til Åben Dialog og lyst til at indgå i og være med til at videreudvikle en dialogisk praksis på alle niveauer af organisationen. Fleksibel og med mod på at bidrage til at løse en samlet opgaveportefølje i de tværgående funktioner i Orion. Vi kan tilbyde: Grundig introduktion En organisation i udvikling med fokus på mange muligheder for beboerne Tid til refleksion hver dag Faglig sparring, supervision og undervisning Et udviklende og tværfagligt miljø Et arbejds- og levemiljø, hvor sikkerheden og den forebyggende indsats er højt prioriteret Vi opfordrer alle med ovennævnte kvalifikationer, uanset køn, alder og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Vi betragter i øvrigt egne erfaringer med en psykisk lidelse som en potentiel kvalifikation ikke som en barriere. Stillingen er med tiltrædelse den 1. maj 2018. Løn og ansættelse Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst samt efter principper om ny løn. Ansøgningsfrist Send din ansøgning til os senest den 26. februar 2018 kl. 12.00. Ansøgning sendes elektronisk via vores e-rekrutteringssystem. Tidsplan Ansættelsessamtalerne forventes afholdt torsdag den 1. marts 2018. Yderligere spørgsmål Vil du vide mere om Orion, så besøg vores hjemmeside: www.orion.dk Vil du vide mere om stillingen, så kontakt administrations- og kvalitetsleder Bertel Rüdinger på 6013 4388.11Jobnetff0f2269100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-26T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=210037&DepartmentId=21796&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3097533RRR-Orion11Københavnsvej 333400HillerødDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent519218JobNet47595871000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ff0f2269https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ff0f2269https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ff0f2269&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ff0f2269&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/6.jpgEr du en fagligt stærk Udviklingskonsulent?12007991Dansk3Læse/ tale938331Udviklingskonsulent5Kontor og administration352724801importimport_ff0f2269DKDanmarkDKDanmark329942867Konventum (LO-skolen) søger konsulentRobot Konventum er i en spændende udvikling, og her fra 2019 får Konventum Uddannelse som hovedopgave at levere kurser og uddannelser til forbund og tillidsvalgte under Fagbevægelsens Hovedorganisation. Derfor søger vi nu en konsulent til vores uddannelsesafdeling, der på nuværende tidspunkt tæller 10 konsulenter og 3 kursuskoordinatorer.Dine hovedopgaver bliver at udvikle og gennemføre kurser, uddannelser og udviklingsforløb for tillidsvalgte i fagforbundene og ansatte i fagforbundene. Derudover skal du også deltage i udviklingsprojekter med fokus på læring og organisationsudvikling. Vores opgaver spænder bredt indenfor felterne arbejdsmiljø, arbejdsmarked, forhandling, pædagogik og læring, organisering, kommunikation, ledelse mv. Du vil primært skulle beskæftige dig med og undervise indenfor felterne organisering, relationer, organisationsudvikling og bestyrelsesudvikling, samt ledelse.At skrive et jobopslag er lidt ligesom at lave en ønskeliste til juleaften. Man får sjældent alt, hvad man ønsker sig, og man finder ofte også ud af, at man i virkeligheden slet ikke havde brug for alt på ønskelisten. Nogen gange får man endda noget, som man slet ikke havde ønsket sig, men som alligevel blev utroligt glad for. Derfor er det ikke et krav, at du opfylder alle de nedenstående punkter, ligesom listen sikkert heller ikke er udtømmende.Faglige kompetencer De to største funktioner i konsulentrollen er at undervise og at udvikle og gennemføre projekter og udviklingsforløb. Undervisererfaring er derfor vigtigt, samtidig med at du skal brænde for at skabe gode læringsprocesser.Jobbet er udfordrende, afvekslende og stiller store krav til dig om selvstændighed og at du følger godt med i samfundsudviklingen og udviklingen på arbejdsmarkedet i særdeleshed.Om dig Du har stor erfaring med organiserings- og relationsarbejde Du har gode procesfaciliteringskompetencer Du har erfaring med at arbejde med organisationsudvikling Du kender fagbevægelsen indefra Du har undervisererfaring Du er god til relationsarbejde og søger at udbygge og styrke dine relationer Du er både kreativ, nytænkende og målrettet i dit arbejde Du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt Du er indstillet på at lære nyt Det er en fordel, hvis du har erfaring med professionsfagforeninger og kendskab til det offentlige arbejdsmarkedArbejdspladsDu får fast arbejdsplads på Konventum, Gl. Hellebækvej 70, 3000 Helsingør. Det er også her arbejdsopgaverne typisk varetages. Løn- og ansættelsesvilkår i forhold til overenskomst med DJØF HK.AnsøgningVi ønsker stillingen besat pr. 1. april 2019.Din ansøgning skal være os i hænde senest fredag d. 8. februar 2019 kl. 12.00. Samtaler bliver afholdt i uge 7 og 8. Ansøgning og CV sendes til job@konventum.dk.Vil du vide mere?Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte uddannelses- og udviklingschef Esben No l Hjort på mobil 23 49 81 90 eller esben@konventum.dk.Konventum er et moderne konference-, kursus- og uddannelsescenter i Helsingør med panoramaudsigt over Øresund. Vi har 259 værelser, 57 mødelokaler, 5 auditorier og to restauranter med plads til i alt 470 spisende gæster. Vi er kendt for vores gode køkken, hvor mad og vin af høj kvalitet er omdrejningspunktet. I 2010 blev Konventum Danmarks yngste fredede bygning p.g.a. vores kulturhistoriske værdi med unik arkitektur, en omfattende kunstsamling og masser af danske design.

Konventum er i en spændende udvikling, og her fra 2019 får Konventum Uddannelse som hovedopgave at levere kurser og uddannelser til forbund og tillidsvalgte under Fagbevægelsens Hovedorganisation. Derfor søger vi nu en konsulent til vores uddannelsesafdeling, der på nuværende tidspunkt tæller 10 konsulenter og 3 kursuskoordinatorer.

Dine hovedopgaver bliver at udvikle og gennemføre kurser, uddannelser og udviklingsforløb for tillidsvalgte i fagforbundene og ansatte i fagforbundene. Derudover skal du også deltage i udviklingsprojekter med fokus på læring og organisationsudvikling. Vores opgaver spænder bredt indenfor felterne arbejdsmiljø, arbejdsmarked, forhandling, pædagogik og læring, organisering, kommunikation, ledelse mv. Du vil primært skulle beskæftige dig med og undervise indenfor felterne organisering, relationer, organisationsudvikling og bestyrelsesudvikling, samt ledelse.

At skrive et jobopslag er lidt ligesom at lave en ønskeliste til juleaften. Man får sjældent alt, hvad man ønsker sig, og man finder ofte også ud af, at man i virkeligheden slet ikke havde brug for alt på ønskelisten. Nogen gange får man endda noget, som man slet ikke havde ønsket sig, men som alligevel blev utroligt glad for. Derfor er det ikke et krav, at du opfylder alle de nedenstående punkter, ligesom listen sikkert heller ikke er udtømmende.

Faglige kompetencer
De to største funktioner i konsulentrollen er at undervise og at udvikle og gennemføre projekter og udviklingsforløb. Undervisererfaring er derfor vigtigt, samtidig med at du skal brænde for at skabe gode læringsprocesser.
Jobbet er udfordrende, afvekslende og stiller store krav til dig om selvstændighed og at du følger godt med i samfundsudviklingen og udviklingen på arbejdsmarkedet i særdeleshed.

Om dig
• Du har stor erfaring med organiserings- og relationsarbejde
• Du har gode procesfaciliteringskompetencer
• Du har erfaring med at arbejde med organisationsudvikling
• Du kender fagbevægelsen indefra
• Du har undervisererfaring
• Du er god til relationsarbejde og søger at udbygge og styrke dine relationer
• Du er både kreativ, nytænkende og målrettet i dit arbejde
• Du er god til at kommunikere – både mundtligt og skriftligt
• Du er indstillet på at lære nyt
• Det er en fordel, hvis du har erfaring med professionsfagforeninger og kendskab til det offentlige arbejdsmarked

Arbejdsplads
Du får fast arbejdsplads på Konventum, Gl. Hellebækvej 70, 3000 Helsingør. Det er også her arbejdsopgaverne typisk varetages. Løn- og ansættelsesvilkår i forhold til overenskomst med DJØF/HK.

Ansøgning
Vi ønsker stillingen besat pr. 1. april 2019.
Din ansøgning skal være os i hænde senest fredag d. 8. februar 2019 kl. 12.00. Samtaler bliver afholdt i uge 7 og 8. Ansøgning og CV sendes til job@konventum.dk.

Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte uddannelses- og udviklingschef Esben Noël Hjort på mobil 23 49 81 90 eller esben@konventum.dk.


Konventum er et moderne konference-, kursus- og uddannelsescenter i Helsingør med panoramaudsigt over Øresund. Vi har 259 værelser, 57 mødelokaler, 5 auditorier og to restauranter med plads til i alt 470 spisende gæster. Vi er kendt for vores gode køkken, hvor mad og vin af høj kvalitet er omdrejningspunktet. I 2010 blev Konventum Danmarks yngste fredede bygning p.g.a. vores kulturhistoriske værdi med unik arkitektur, en omfattende kunstsamling og masser af danske design.

KONVENTUM A/SHelsingør2019-01-15T00:00:002019-02-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Konventum (LO-skolen) søger konsulent

KONVENTUM A/S

Helsingør
Konventum er i en spændende udvikling, og her fra 2019 får Konventum Uddannelse som hovedopgave at levere kurser og uddannelser til forbund og tillidsvalgte under Fagbevægelsens Hovedorganisation. Derfor søger vi nu en konsulent til vores uddannelse...
Indrykket:15. januar 2019
Udløbsdato:8. februar 2019