Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Account Executive til voksende Customer Management team


Hos Dream Broker arbejder vi mod at revolutionere kommunikation på en sjov, naturlig og produktiv måde med video. Vi arbejder i dag med 700+ kunder, der anvender vores cloudbaserede SaaS løsning til deres ledelse, træning og kommunikation.

Vi har travlt, og vi leder derfor efter en kollega til vores Customer Management team i København. Fra vores kontor på Kongens Nytorv er vores team ansvarlig for vores eksisterende kundeportfølje på det danske marked. I stillingen som Account Executive vil du være ansvarlig for implementering og salg til din egen kundeportfølje bestående af 20-50 eksisterende kunder, heriblandt nogle af de stærkeste internationale, såvel som danske brands. Private såvel som offentlige.

Du vil være ansvarlig for implementeringen af vores online video platform i kundens organisation, herunder indgår planlægning og strukturering af videostrategi, samt afholdelse af onsite træningsworkshops. Allervigtigst består jobbet som Account Executive i at sikre, at vores kunder får værdi af deres anvendelse af online video, samt bistå dem i at videreudvikle og identificere nye anvendelsesområder for deres videokommunikation. Klik her for at høre, hvordan kunder som Jysk, ISS og KPMG anvender vores løsning.

Vi skal nok lære dig det tekniske, men for at få succes skal du være en dygtig strateg og formidler samt kunne arbejde sammen med mennesker på tværs af alle funktioner. Yderligere leder vi efter en kandidat med god forståelse for kommunikation i store organisationer samt et skarpt kommercielt og salgsorienteret mindset.

Det skal falde dig helt naturligt at skabe tillid og relationer, samt at kommunikere med kollegaer og kunder på alle planer af en organisation. Vi leder derfor efter en kollega med et stort personligt drive, som er fuld af initiativ, kan inspirere og som trives i B2B salg. Genkender du dig selv? I så fald vil du passe perfekt ind i denne stilling og vores team.

Du skal trives i et miljø, hvor både kunder og kollegaer stiller høje krav til din struktur, professionalisme og resultater, samt forventer, at du er på forkant med trends og muligheder indenfor videokommunikation.

Den idéelle kandidat

  • Har en ambitiøs, positiv og resultatorienteret tilgang
  • Er en velformulleret ’peoples person’ med gennemslagskraft
  • Har et stærkt kommercielt mindset
  • Trives i et miljø hvor bølgerne går højt
  • Har en relevant videregående uddannelse (så som BA.kom., cand.merc., cand.soc service management, intl. handel og markedsføring bachelor)
  • Er nysgerrig på, hvad der rører sig og har en god teknisk forståelse
  • Flydende i dansk på tale såvel som på skrift
Hos os bliver du
  • En del af en af de hurtigst voksende success historier i Danmark
  • Ansvarlig for dine egne kunder og projekter samt en vigtig del i udviklingen af vores Customer Management team
  • Ejerskab over implemterings-og udviklingsprojekter hos vores brede kundeportfølje
  • Omringet af passionerede og professionelle kollegaer i et uformelt miljø
  • Klædt på til at blive en online video ekspert i en SaaS virksomhed
  • En del af et ungt, dynamisk og voksende team i indre København
  • Kørt i position til at udforske din karriere i både Danmark og udlandet
  • Udfordret og din udvikling sat i fokus gennem tæt samarbejde med ledere såvel som kollegaer 
Klar til at trykke PLAY?

Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, kontakt Anne Sofie Arfelt (Team Leader, Customer Management) på +45 27897391.
 
Ansøgningsfristen er d. 26. januar, men vi holder samtaler løbende og ser stillingen besat hurtigst muligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329726525Phoenix-6755664b12017-12-13T16:00:51.220Account Executive til voksende Customer Management team
Hos Dream Broker arbejder vi mod at revolutionere kommunikation på en sjov, naturlig og produktiv måde med video. Vi arbejder i dag med 700+ kunder, der anvender vores cloudbaserede SaaS løsning til deres ledelse, træning og kommunikation.

Vi har travlt, og vi leder derfor efter en kollega til vores Customer Management team i København. Fra vores kontor på Kongens Nytorv er vores team ansvarlig for vores eksisterende kundeportfølje på det danske marked. I stillingen som Account Executive vil du være ansvarlig for implementering og salg til din egen kundeportfølje bestående af 20-50 eksisterende kunder, heriblandt nogle af de stærkeste internationale, såvel som danske brands. Private såvel som offentlige.

Du vil være ansvarlig for implementeringen af vores online video platform i kundens organisation, herunder indgår planlægning og strukturering af videostrategi, samt afholdelse af onsite træningsworkshops. Allervigtigst består jobbet som Account Executive i at sikre, at vores kunder får værdi af deres anvendelse af online video, samt bistå dem i at videreudvikle og identificere nye anvendelsesområder for deres videokommunikation. Klik her for at høre, hvordan kunder som Jysk, ISS og KPMG anvender vores løsning.

Vi skal nok lære dig det tekniske, men for at få succes skal du være en dygtig strateg og formidler samt kunne arbejde sammen med mennesker på tværs af alle funktioner. Yderligere leder vi efter en kandidat med god forståelse for kommunikation i store organisationer samt et skarpt kommercielt og salgsorienteret mindset.

Det skal falde dig helt naturligt at skabe tillid og relationer, samt at kommunikere med kollegaer og kunder på alle planer af en organisation. Vi leder derfor efter en kollega med et stort personligt drive, som er fuld af initiativ, kan inspirere og som trives i B2B salg. Genkender du dig selv? I så fald vil du passe perfekt ind i denne stilling og vores team.

Du skal trives i et miljø, hvor både kunder og kollegaer stiller høje krav til din struktur, professionalisme og resultater, samt forventer, at du er på forkant med trends og muligheder indenfor videokommunikation.

Den idéelle kandidat
  • Har en ambitiøs, positiv og resultatorienteret tilgang
  • Er en velformulleret ’peoples person’ med gennemslagskraft
  • Har et stærkt kommercielt mindset
  • Trives i et miljø hvor bølgerne går højt
  • Har en relevant videregående uddannelse (så som BA.kom., cand.merc., cand.soc service management, intl. handel og markedsføring bachelor)
  • Er nysgerrig på, hvad der rører sig og har en god teknisk forståelse
  • Flydende i dansk på tale såvel som på skrift
Hos os bliver du
  • En del af en af de hurtigst voksende success historier i Danmark
  • Ansvarlig for dine egne kunder og projekter samt en vigtig del i udviklingen af vores Customer Management team
  • Ejerskab over implemterings-og udviklingsprojekter hos vores brede kundeportfølje
  • Omringet af passionerede og professionelle kollegaer i et uformelt miljø
  • Klædt på til at blive en online video ekspert i en SaaS virksomhed
  • En del af et ungt, dynamisk og voksende team i indre København
  • Kørt i position til at udforske din karriere i både Danmark og udlandet
  • Udfordret og din udvikling sat i fokus gennem tæt samarbejde med ledere såvel som kollegaer 
Klar til at trykke PLAY?

Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, kontakt Anne Sofie Arfelt (Team Leader, Customer Management) på +45 27897391.
 
Ansøgningsfristen er d. 26. januar, men vi holder samtaler løbende og ser stillingen besat hurtigst muligt.
2018-02-11T01:57:09.263 Hos Dream Broker arbejder vi mod at revolutionere kommunikation på en sjov, naturlig og produktiv måde med video. Vi arbejder i dag med 700 kunder, der anvender vores cloudbaserede SaaS løsning til deres ledelse, træning og kommunikation.Vi har travlt, og vi leder derfor efter en kollega til vores Customer Management team i København. Fra vores kontor på Kongens Nytorv er vores team ansvarlig for vores eksisterende kundeportfølje på det danske marked. I stillingen som Account Executive vil du være ansvarlig for implementering og salg til din egen kundeportfølje bestående af 20-50 eksisterende kunder, heriblandt nogle af de stærkeste internationale, såvel som danske brands. Private såvel som offentlige.Du vil være ansvarlig for implementeringen af vores online video platform i kundens organisation, herunder indgår planlægning og strukturering af videostrategi, samt afholdelse af onsite træningsworkshops. Allervigtigst består jobbet som Account Executive i at sikre, at vores kunder får værdi af deres anvendelse af online video, samt bistå dem i at videreudvikle og identificere nye anvendelsesområder for deres videokommunikation. Klik her for at høre, hvordan kunder som Jysk, ISS og KPMG anvender vores løsning.Vi skal nok lære dig det tekniske, men for at få succes skal du være en dygtig strateg og formidler samt kunne arbejde sammen med mennesker på tværs af alle funktioner. Yderligere leder vi efter en kandidat med god forståelse for kommunikation i store organisationer samt et skarpt kommercielt og salgsorienteret mindset.Det skal falde dig helt naturligt at skabe tillid og relationer, samt at kommunikere med kollegaer og kunder på alle planer af en organisation. Vi leder derfor efter en kollega med et stort personligt drive, som er fuld af initiativ, kan inspirere og som trives i B2B salg. Genkender du dig selv? I så fald vil du passe perfekt ind i denne stilling og vores team.Du skal trives i et miljø, hvor både kunder og kollegaer stiller høje krav til din struktur, professionalisme og resultater, samt forventer, at du er på forkant med trends og muligheder indenfor videokommunikation.Den idéelle kandidatHar en ambitiøs, positiv og resultatorienteret tilgangEr en velformulleret peoples person med gennemslagskraftHar et stærkt kommercielt mindsetTrives i et miljø hvor bølgerne går højtHar en relevant videregående uddannelse (så som BA.kom., cand.merc., cand.soc service management, intl. handel og markedsføring bachelor)Er nysgerrig på, hvad der rører sig og har en god teknisk forståelseFlydende i dansk på tale såvel som på skrift Hos os bliver duEn del af en af de hurtigst voksende success historier i DanmarkAnsvarlig for dine egne kunder og projekter samt en vigtig del i udviklingen af vores Customer Management teamEjerskab over implemterings-og udviklingsprojekter hos vores brede kundeportføljeOmringet af passionerede og professionelle kollegaer i et uformelt miljøKlædt på til at blive en online video ekspert i en SaaS virksomhedEn del af et ungt, dynamisk og voksende team i indre KøbenhavnKørt i position til at udforske din karriere i både Danmark og udlandetUdfordret og din udvikling sat i fokus gennem tæt samarbejde med ledere såvel som kollegaer Klar til at trykke PLAY?Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, kontakt Anne Sofie Arfelt (Team Leader, Customer Management) på 45 27897391. Ansøgningsfristen er d. 26. januar, men vi holder samtaler løbende og ser stillingen besat hurtigst muligt.10Phoenix6755664b101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-10T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3048015Dream Broker11Østergade 131100København KDKDanmarkORS/6755664b_logo.pngORS/Small/6755664b_logo.png155.6798616012.58385910
careers@dreambroker.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent500344PhoenixPremium0111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6755664bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6755664bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6755664b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6755664b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/4.jpgBrænder du for at blive Account Manager?12007991Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg4Marketing14Media351698316careers@dreambroker.comcareers@dreambroker.comDKDanmarkDKDanmark329934330DEDIKATION söker en svensktalanda Account Manager till JUC!Basic Vill du vara med och göra en skillnad för några av de tyngsta och mest intressanta profilerna på den svenska marknaden och samtidigt vara en del av drivkrafterna i vår fortsatta tillväxt? Vi har de senaste åren upplevt ett stort intresse för våra professionella nätverksgrupper, och söker därför en målrättad säljare som ser en spännande uppgift i att via telefonen kommunicera direkt med detta segment av kunder och som önskar arbeta med en kvalitetsprodukt. Jobbet: Hos JUC får du inblick i affärsvärlden och kännedom om de stora namnen inom marknadens samtliga branscher. Du kommer ingå i djupgående och relationsskapande dialoger med potentiella deltagare och diskutera möjligheterna för deltagande i våra nätverk. Arbetsuppgifterna ställer höga krav på lyhördhet, frågvishet och reflektion. Därtillär det viktigt att du besitter förmågan att visualisera och presentera de många möjligheterna om erbjuds genom ett deltagande i en professionell nätverksgrupp. Du kommer i hög grad uppleva att ditt arbete gör en skillnad eftersom du är med till att stärka deltagarprofilernas kompetenser och bredda deras kontaktnätverk. Som Account Manager (vi kallar det Network Consultant) kommer dina säljkompetenser i spel och vi tar en aktiv och stödjande roll genom din upplärningsprocess och säkerställer att din ryggsäck fylls med de rätta verktygen för att du ska lyckas väl hos oss. Du får en unik möjlighet att utveckla dig och skapa din egen säljkarriär i nära samråd med kompetenta kollegor och vi lär dig bemästra rådgivande försäljning förutsatt att du inte redan bemästrar det. Din profil: Vi förväntar att du har erfarenhet med uppsökande försäljning, är driven och analytisk men viktigast av allt att du är envis och öppen för att lära och utveckla dig. Du kan genomföra en levande dialog och en djupgående behovsavvägning samt presentera våra produkter på ett professionellt och försäljningsinriktat sätt. Vi ser gärna att du har försäljningsvana, kanske i förhållande till en mindre kvalitetstung produkt, och ser detta som din möjlighet för att ta ett kliv framåt i karriären och pröva något nytt. Du har lust att utveckla dig, är ambitiös och kan se fördelarna förknippat med att sälja en kvalitetsprodukt som har hög relevans för kunden. Du förväntas kunna svenska på modersmålsniv och är välformulerad i såväl tal som skrift. Vad vi erbjuder: För oss är det viktigt att arbeta målinriktat och ha en gemytlig arbetsmiljö en miljö där vi känner varandra väl och blir inspirerade. Du kommer vara en del av ett företag i tillväxt som är på en spännande och målinrik- tad resa där vi har roligt tillsammans. Detta är en del av vårt DNA. Du kommer ingå i ett fastlagt utvecklingsprogram och vara en del av en givande teamorienterad miljö där man gärna delar med sig av sina erfarenheter. Vi erbjuder självfallet en konkurrenskraftig grundlön samt en attraktiv bonus och provisionsordning utan tak. JUC ligger i fina och ljusa lokaler med högt till tak i centrum av Köpenhamn och har en välsmakande lunchordning. Om JUC: JUC är ett specialiserad kurs- och nätverksföretag som etablerades i 2001. Vi är marknadsledande i Danmark när det kommer till kurser, nätverk och konferenser som hänvänder sig till advokater, jurister, revisorer, mäklare samt en stor grupp av professionella profiler. Vi har under de sista tre åren vuxit med 50 procent årligt och finns nu i Danmark, Norge, Sverige och Tyskland. DEDIKATION Hire for attitude, train for skills!
Vill du vara med och göra en skillnad för några av de tyngsta och mest intressanta profilerna på den svenska marknaden och samtidigt vara en del av drivkrafterna i vår fortsatta tillväxt?
 
Vi har de senaste åren upplevt ett stort intresse för våra professionella nätverksgrupper, och söker därför en målrättad säljare som ser en spännande uppgift i att via telefonen kommunicera direkt med detta segment av kunder och som önskar arbeta med en kvalitetsprodukt. 
   
Jobbet: 
 
Hos JUC får du inblick i affärsvärlden och kännedom om de stora namnen inom marknadens samtliga branscher. Du kommer ingå i djupgående och relationsskapande dialoger med potentiella deltagare och diskutera möjligheterna för deltagande i våra nätverk. Arbetsuppgifterna ställer höga krav på lyhördhet, frågvishet och reflektion. Därtillär det viktigt att du besitter förmågan att visualisera och presentera de många möjligheterna om erbjuds genom ett deltagande i en professionell nätverksgrupp.
 
Du kommer i hög grad uppleva att ditt arbete gör en skillnad eftersom du är med till att stärka deltagarprofilernas kompetenser och bredda deras kontaktnätverk.
 
Som Account Manager (vi kallar det Network Consultant) kommer dina säljkompetenser i spel och vi tar en aktiv och stödjande roll genom din upplärningsprocess och säkerställer att din ryggsäck fylls med de rätta verktygen för att du ska lyckas väl hos oss.
 
Du får en unik möjlighet att utveckla dig och skapa din egen säljkarriär i nära samråd med kompetenta kollegor och vi lär dig bemästra rådgivande försäljning –  förutsatt att du inte redan bemästrar det. 
 
Din profil:
 
Vi förväntar att du har erfarenhet med uppsökande försäljning, är driven och analytisk men viktigast av allt att du är envis och öppen för att lära och utveckla dig. Du kan genomföra en levande dialog och en djupgående behovsavvägning samt presentera våra produkter på ett professionellt och försäljningsinriktat sätt. Vi ser gärna att du har försäljningsvana, kanske i förhållande till en mindre kvalitetstung produkt, och ser detta som din möjlighet för att ta ett kliv framåt i karriären och pröva något nytt.
 
Du har lust att utveckla dig, är ambitiös och kan se fördelarna förknippat med att sälja en kvalitetsprodukt som har hög relevans för kunden.
 
Du förväntas kunna svenska på modersmålsniv och är välformulerad i såväl tal som skrift.
 
Vad vi erbjuder:
 
För oss är det viktigt att arbeta målinriktat och ha en gemytlig arbetsmiljö – en miljö där vi känner varandra väl och blir inspirerade. Du kommer vara en del av ett företag i tillväxt som är på en spännande och målinrik- tad resa där vi har roligt tillsammans. Detta är en del av vårt DNA.
 
Du kommer ingå i ett fastlagt utvecklingsprogram och vara en del av en givande teamorienterad miljö där man gärna delar med sig av sina erfarenheter.
 
Vi erbjuder självfallet en konkurrenskraftig grundlön samt en attraktiv bonus 
och provisionsordning utan tak.
 
JUC ligger i fina och ljusa lokaler med högt till tak i centrum av Köpenhamn och har en välsmakande lunchordning. 
 
Om JUC: 
JUC är ett specialiserad kurs- och nätverksföretag som etablerades i 2001. Vi är marknadsledande i Danmark när det kommer till kurser, nätverk och konferenser som hänvänder sig till advokater, jurister, revisorer, mäklare samt en stor grupp av professionella profiler. Vi har under de sista tre åren vuxit med 50 procent årligt och finns nu i Danmark, Norge, Sverige och Tyskland.
 
 
DEDIKATION – Hire for attitude, train for skills!   
  
 
ORS/Small/9df0a0c1_logo.pngJUCKøbenhavn K2019-01-01T18:00:18.3302019-02-16T00:00:00
329939672DEDIKATION søger en analytisk Account Manager til JUC!Basic Vil du være med til at gøre en forskel for nogle af de tungeste og mest interessante profiler i dansk erhvervsliv og samtidig være en af drivkræfterne i vores fortsatte vækst? Vi har de seneste år oplevet en stor interesse for vores professionelle netværksgrupper, og søger derfor en målrettet salgsprofil som ser en spændende opgave i via telefonen at kommunikere direkte med dett segment af kunder og som ønsker at arbejde med et stærkt kvalitetsprodukt. Jobbet Hos JUC vil du få et stort indblik i erhvervslivet og kendskab til ledere inden for alle brancher. Du vil indgå i dybe og relations skabende dialoger med vores potentielle deltagere og drøfte mulighederne for indtræden i vores grupper. En opgave der stiller krav til din lytte evne, spørgelyst og refleksion. Ligeledes til din evne til at visualisere de mange muligheder der er i at deltage i en professionel netværksgruppe. Du vil i høj grad opleve, at dit arbejde gør en forskel, da du er med til at styrke ledernes kompetencer og udvikle deres netværk. Som Account Manager (vi kalder det Network Consultant) vil dine salgskompetencer blive sat i spil, og vi tager en aktiv og supporterende rolle, hvor vi oplærer dig og sørger for at fylde rygsækken med de rigtige værktøjer for at kunne lykkes hos os. Du får en unik mulighed for at udvikle dig og skabe din egen salgskarriere i tæt samspil med kompetente kollegaer og vi lærer dig at mestre det rådgivende salg hvis altså du ikke mestrer det i forvejen. Din profil Vi forventer, at du har erfaring med opsøgende salg, besidder et højt drive og har analytiske evner, men vigtigst, at du stadig er villig til at lære nyt og udvikle dig. Det kræver opgaven. Du kan gennemføre en levende dialog og en dybdegående behovsafdækning samt præsentere vores produkter på en god, professionel og sælgende måde. Heri er det en forventning, at du både i skrift og tale har dansk som dit modersmål. Du kommer måske fra salg af et mindre kvalitetstungt produkt, og ser dette som din mulighed for at træde et skridt op og prøve kræfter med noget nyt. Du har lyst til at udvikle dig, er ambitiøs, og du kan se fordelene ved at sælge et kvalitetsprodukt baseret på høj relevans for kunden. Vi tilbyder For os er det vigtigt, at kunne arbejde målrettet, samtidig med at vi har et godt arbejdsmiljø. Et miljø hvor vi kender hinanden og føler os inspirerede. Du vil blive en del af en vækstvirksomhed, som er på en spændende rejse. En målrettet rejse, hvor vi har det sjovt sammen. Det er en del af vores DNA. Du vil indgå i et fastlagt udviklingsprogram og være en del af et givende og team orienteret miljø, hvor man gerne deler ud af erfaring. Vi tilbyder naturligvis en konkurrencedygtig grundløn samt en attraktiv bonus og provisionsordning uden loft. Nå ja og så ligger vi i smukke, lyse og højloftede lokaler lige ved Marmorkirken i København K og har en lækker kantineordning. Om JUC JUC er en specialiseret kursus- og netværksvirksomhed, der blev etableret i 2001. Vi er førende på det danske marked, når det kommer til kurser, netværk samt konferencer målrettet til advokater, jurister, revisorer, ejendomsmæglere samt en lang række af professionelle fagfolk. Vi er over de sidste tre år vokset med 50 årligt og er nu repræsenteret i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland. Læs mere om os på www.juc.dk. Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DEDIKATION på 71747478 eller kontakt@dedikation.dk. DEDIKATION Hire for attitude, train for skills!
Vil du være med til at gøre en forskel for nogle af de tungeste og mest interessante profiler i dansk erhvervsliv og samtidig være en af drivkræfterne i vores fortsatte vækst? 
   
Vi har de seneste år oplevet en stor interesse for vores professionelle netværksgrupper, og søger derfor en målrettet salgsprofil som ser en spændende opgave i via telefonen at kommunikere direkte med dett  segment af kunder og som ønsker at arbejde med et stærkt kvalitetsprodukt.  
  
Jobbet
Hos JUC vil du få et stort indblik i erhvervslivet og kendskab til ledere inden for alle brancher. Du vil indgå i dybe og relations skabende dialoger med vores potentielle deltagere og drøfte mulighederne for indtræden i vores grupper. En opgave der stiller krav til din lytte evne, spørgelyst og refleksion. Ligeledes til din evne til at visualisere de mange muligheder der er i at deltage i en professionel netværksgruppe. Du vil i høj grad opleve, at dit arbejde gør en forskel, da du er med til at styrke ledernes kompetencer og udvikle deres netværk. 
  
Som Account Manager (vi kalder det Network Consultant) vil dine salgskompetencer blive sat i spil, og vi tager en aktiv og supporterende rolle, hvor vi oplærer dig og sørger for at fylde rygsækken med de rigtige værktøjer for at kunne lykkes hos os.
 
 Du får en unik mulighed for at udvikle dig og skabe din  
egen salgskarriere i tæt samspil med kompetente kollegaer og vi lærer dig at mestre det rådgivende salg – hvis altså du ikke mestrer det i forvejen.  
  
Din profil
Vi forventer, at du har erfaring med opsøgende salg, besidder et højt drive og har analytiske evner, men  
vigtigst, at du stadig er villig til at lære nyt og udvikle dig. Det kræver opgaven.  
 
Du kan gennemføre en levende dialog og en dybdegående behovsafdækning samt præsentere vores produkter på en god, professionel og sælgende måde. Heri er det en forventning, at du både i skrift og tale har dansk som dit modersmål. 
  
Du kommer måske fra salg af et mindre kvalitetstungt produkt, og ser dette som din mulighed for at træde et skridt op og prøve kræfter med noget nyt.  
  
Du har lyst til at udvikle dig, er ambitiøs, og du kan se fordelene ved at sælge et kvalitetsprodukt baseret 
på høj relevans for kunden.  
  
Vi tilbyder
For os er det vigtigt, at kunne arbejde målrettet, samtidig med at vi har et godt arbejdsmiljø. Et miljø hvor vi kender hinanden og føler os inspirerede. Du vil blive en del af en vækstvirksomhed, som er på en 
spændende rejse. En målrettet rejse, hvor vi har det sjovt sammen. Det er en del af vores DNA. 
  
Du vil indgå i et fastlagt udviklingsprogram og være en del af et givende og team orienteret miljø, hvor man gerne deler ud af erfaring. Vi tilbyder naturligvis en konkurrencedygtig grundløn samt en attraktiv bonus og provisionsordning uden loft.  
  
Nå ja og så ligger vi i smukke, lyse og højloftede lokaler lige ved Marmorkirken i København K og har en  
lækker kantineordning.  
  
Om JUC  
JUC er en specialiseret kursus- og netværksvirksomhed, der blev etableret i 2001. Vi er førende på det danske marked, når det kommer til kurser, netværk samt konferencer målrettet til advokater, jurister,  
revisorer, ejendomsmæglere samt en lang række af professionelle fagfolk. Vi er over de sidste tre år vokset med 50% årligt og er nu repræsenteret i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland. Læs mere om os på www.juc.dk.  
  
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DEDIKATION på 71747478 eller kontakt@dedikation.dk.          
  
DEDIKATION – Hire for attitude, train for skills!   
  
 
ORS/Small/98ee5dda_logo.pngJUCKøbenhavn K2019-01-10T04:00:11.8902019-03-11T00:00:00
329940609DEDIKATION søker en norsktalende Account Manager til JUC!Basic Vil du være med å gjøre en forskjell for noen av de tyngste og mest interessante profilene i det norske næringslivet og samtidig være en del av drivkraften i vår pågående vekst? Vi har i de senere årene opplevd en stor interesse for våre profesjonelle nettverksgrupper. Vi søker derfor en målrettet salgsprofil som ser det som en spennende oppgave å kommunisere direkte (via telefon) med dette segmentet av kunder og som ønsker å jobbe med et sterkt kvalitetsprodukt fra kontoret vårt i København. Jobben Hos JUC vil du få ett stort innblikk i næringslivet og kjennskap til ledere innenfor alle bransjer. Du vil ta del i dybde- og relasjonsskapende dialoger med våre potensielle deltakere og drøfte mulighetene for å bli med i våre grupper. En oppgave som stiller krav til dine lytteevner, spørrelyst og refleksjon. Også din evne til å visualisere de atskillige mulighetene som er ved å delta i en profesjonell nettverksgruppe. Du vil i høy grad oppleve at ditt arbeid gjør en forskjell, da du er med til å styrke ledernes kompetanser og utvikle deres nettverk. Som Account Manager (vi kaller det Network Consultant) vil dine salgskompetanser bli satt i spill, og vi har en aktiv og støttende rolle hvor vi gir deg opplæring og vil sørge for at vi fyller ryggsekken din med de riktige verktøyene for å kunne lykkes hos oss. Du får en unik mulighet for å utvikle deg og skape din egen salgskarriere i ett tett samspill med kompetente kollegaer og vi lærer deg å mestre rådgivende salg hvis du altså ikke allerede mestrer dette. Din profil Vi forventer, at du har erfaring med oppsøkende salg, holder et høyt tempo og har analytiske evner, men det viktigste er at du alltid er villig til å lære noe nytt og utvikle deg. Dette vil oppgaven kreve av deg. Du skal kunne gjennomføre en levende dialog og en dybdegående behovsavdekking, samtidig som du presenterer våre produkter på en god, profesjonell og selgende måte. Her er det en forventing at du både i skrift og tale har norsk som ditt morsmål. Du kommer kanskje fra salg av ett mindre kvalitetstungt produkt, og ser dette som din mulighet for å ta ett skritt videre og prøve noe nytt. Det forventes at du kan norsk, og at du er velformulert både skriftlig og muntlig. Vi tilbyr For oss er det viktig å kunne arbeide målrettet, samtidig som vi har ett godt arbeidsmiljø. Et miljø hvor vi kjenner hverandre og hvor vi føler oss inspirerte. Du vil bli en del av en virksomhet i vekst, som er på en spennende reise. En målrettet reise, hvor vi har det gøy sammen. Det er en del av vårt DNA. Du vil inngå i et utviklingsprogram og være en del av et givende- og teamorientert miljø, hvor man gjerne kan dele erfaringer. Vi tilbyr naturligvis en konkurransedyktig grunnlønn, samt en attraktiv bonus og provisjonsordning uten loft. Vi holder til i flotte, lyse og åpne lokaler i sentrum av København og har en lekker kantineordning. Om JUC JUC er en spesialisert kursvirksomhet som ble etablert i Danmark i 2001. Vi er ledende på det danske markedet når det gjelder kurs, nettverk og konferanser hvor målgruppen er advokater, jurister, revisorer, eiendomsmeglere samt en lang rekke profesjonelle fagfolk. Vi avholder hvert år arrangementer for flere enn 5.000 deltakere, fordelt på 150 forskjellige kurs, 50 faglige nettverk samt 10 konferanser i Skandinavia innenfor flere enn 20 fagområder. Vi er representert i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland. Les mer om oss på www.juc.no Stillingen skal besettes så hurtig som mulig, og vi holder samtaler løpende. DEDIKATION Hire for attitude, train for skills!
 
Vil du være med å gjøre en forskjell for noen av de tyngste og mest interessante profilene i det norske næringslivet og samtidig være en del av drivkraften i vår pågående vekst?  
 
Vi har i de senere årene opplevd en stor interesse for våre profesjonelle nettverksgrupper. Vi søker derfor en målrettet salgsprofil som ser det som en spennende oppgave å kommunisere direkte (via telefon) med dette segmentet av kunder og som ønsker å jobbe med et sterkt kvalitetsprodukt fra kontoret vårt i København.  
 
Jobben 
Hos JUC vil du få ett stort innblikk i næringslivet og kjennskap til ledere innenfor alle bransjer. Du vil ta del i dybde- og relasjonsskapende dialoger med våre potensielle deltakere og drøfte mulighetene for å bli med i våre grupper. En oppgave som stiller krav til dine lytteevner, spørrelyst og refleksjon. Også din evne til å visualisere de atskillige mulighetene som er ved å delta i en profesjonell nettverksgruppe. Du vil i høy grad oppleve at ditt arbeid gjør en forskjell, da du er med til å styrke ledernes kompetanser og utvikle deres nettverk.  
 
Som Account Manager (vi kaller det Network Consultant) vil dine salgskompetanser bli satt i spill, og vi har en aktiv og støttende rolle hvor vi gir deg opplæring og vil sørge for at vi fyller ryggsekken din med de riktige verktøyene for å kunne lykkes hos oss.  
 
Du får en unik mulighet for å utvikle deg og skape din egen salgskarriere i ett tett samspill med kompetente kollegaer og vi lærer deg å mestre rådgivende salg – hvis du altså ikke allerede mestrer dette.  
 
 
Din profil 
Vi forventer, at du har erfaring med oppsøkende salg, holder et høyt tempo og har analytiske evner, men det viktigste er at du alltid er villig til å lære noe nytt og utvikle deg. Dette vil oppgaven kreve av deg.  
 
Du skal kunne gjennomføre en levende dialog og en dybdegående behovsavdekking,  samtidig som du presenterer våre produkter på en god, profesjonell og selgende måte. Her er det en forventing at du både i skrift og tale har norsk som ditt morsmål.  
 
Du kommer kanskje fra salg av ett mindre kvalitetstungt produkt, og ser dette som din mulighet for å ta ett skritt videre og prøve noe nytt.  
 
Det forventes at du kan norsk, og at du er velformulert både skriftlig og muntlig. 
 
Vi tilbyr 
For oss er det viktig å kunne arbeide målrettet, samtidig som vi har ett godt arbeidsmiljø. Et miljø hvor vi kjenner hverandre og hvor vi føler oss inspirerte. Du vil bli en del av en virksomhet i vekst, som er på en spennende reise. En målrettet reise, hvor vi har det gøy sammen. Det er en del av vårt DNA. 
 
Du vil inngå i et utviklingsprogram og være en del av et givende- og teamorientert miljø, hvor man gjerne kan dele erfaringer.  
 
Vi tilbyr naturligvis en konkurransedyktig grunnlønn, samt en attraktiv bonus og provisjonsordning uten loft.  
 
Vi holder til i flotte, lyse og åpne lokaler i sentrum av København og har en lekker kantineordning.  
 
Om JUC
JUC er en spesialisert kursvirksomhet som ble etablert i Danmark i 2001. Vi er ledende på det danske markedet når det gjelder kurs, nettverk og konferanser hvor målgruppen er advokater, jurister, revisorer, eiendomsmeglere samt en lang rekke profesjonelle fagfolk. Vi avholder hvert år arrangementer for flere enn 5.000 deltakere, fordelt på 150 forskjellige kurs, 50 faglige nettverk samt 10 konferanser i Skandinavia innenfor flere enn 20 fagområder. Vi er representert i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland. Les mer om oss på www.juc.no  
 
Stillingen skal besettes så hurtig som mulig, og vi holder samtaler løpende.
 
DEDIKATION – Hire for attitude, train for skills!      
 
 
 
ORS/Small/a983cce2_logo.pngJUCKøbenhavn K2019-01-11T10:00:20.9402019-03-12T00:00:00
329941615Account ManagerBasic Hos Canon får du friheden til at udleve dine salgstalenter med en markedsledende virksomhed og et stærkt bagland i ryggen. Så kom med på holdet, sæt dit præg på den fremtidige succes, og vær med til at skabe værdi for Canon´s kunder. Canon Danmark en del af en global succes Canon er berømt for at levere kvalitetskameraer, multifunktionelle printere og softwareløsninger til hele verden. Det gør de stadig, men i dag leverer de også attraktive løsninger og services inden for hele værdikæden af både digitale og fysiske dokumenter. Det er løsninger, der forbedrer deres kunders forretning og workflows og du kommer til at arbejde med et bredt produktudvalg inden for banebrydende dokumenthåndteringssoftware, der bl.a. tæller faktura- og arkiveringsløsninger samt salg af printere og multifunktionsmaskiner. Som Account Manager udbygger og plejer din egen portefølje Som Canon´s nye Account Manager får du ansvar for hele salgsprocessen, hvor du starter med en grundig afdækning af kundernes behov. Du rådgiver og inspirerer gennem dialog og grundig analyse, hvilket skaber grundlag for udarbejdelse af business case samt præsentation af en samlet løsning, der skaber værdi for deres kunder. Samtidig forhandler og udarbejder du kontrakter, og du er ansvarlig for dine egne salgsmål. Du sørger selv for at ringe ud og få møder i kalenderen samt lave tilbud, og du bruger din tid på at pleje eksisterende kunder og på opsøgende salg. Effektivt samarbejde På kontoret i Vejle bliver du en del af et dedikeret salgsteam på 8 sælgere. Her indgår du i en buddyordning og får en grundig produkttræning, når du starter. Samtidig får du hjælp fra vores salgsbackup-team til faktura- og ordrebehandling, så du kan koncentrere dig om det, du er bedst til at sælge. Udviklingsmuligheder Hos Canon får du både personlige og faglige udviklingsmuligheder i en professionel, international koncern, der altid er på forkant med markedet. Udover fast løn består lønpakken af provision, pension, sundhedsforsikring, bilordning, pc, mobiltelefon og internetopkobling. Vi har en forventning om, at du kommer med følgende personlige kompetencer: Målrettet - Du arbejder effektivt og proaktivt, og er sulten efter at skabe salg og ekstraordinære resultater. Du sætter kunden i fokus og har derfor fokus på det vigtige og bruger ikke tid på det uvæsentlige. Optimistisk Du skaber den gode stemning og spreder tro og håb i andre. Således får du f.eks. kunderne til at åbne op og bygger tillidsfulde relationer igennem din smittende optimistiske tilgang til sagen. Selvsikker - Du udstråler, at du tror på dig selv og er derfor god til at overbevise andre. Teamplayer - Du vil være en del af et team, der konstant arbejder for at være bedst foran kunden. Du forstår derfor vigtigheden af at lytte og bidrager til et godt team. Vi søger en resultatorienteret selvstarter med salgserfaring Du har solid erfaring med B2B-salg og minimum 3-4 års relevant salgserfaring med kunder inden for B2B-markedet gerne inden for salg i teknologi-, IT-, eller telebranchen. Du har flair for tal og regnskaber, så du kan danne dig et overblik over kundernes ROI og tilbyde dem de bedste løsninger i forhold til deres situation og behov. Du er rutineret i brug af IT-systemer, herunder især MS PowerPoint og Excel. Du taler og skriver dansk og engelsk på forretningsniveau. Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DEDIKATION på 71747478 eller kontakt@dedikation.dk. DEDIKATION Hire for attitude, train for skills!Hos Canon får du friheden til at udleve dine salgstalenter med en markedsledende virksomhed og et stærkt bagland i ryggen. Så kom med på holdet, sæt dit præg på den fremtidige succes, og vær med til at skabe værdi for Canon´s kunder.
Canon Danmark – en del af en global succes  
Canon er berømt for at levere kvalitetskameraer, multifunktionelle printere og softwareløsninger til hele verden. Det gør de stadig, men i dag leverer de også attraktive løsninger og services inden for hele værdikæden af både digitale og fysiske dokumenter. 
 
Det er løsninger, der forbedrer deres kunders forretning og workflows – og du kommer til at arbejde med et bredt produktudvalg inden for banebrydende dokumenthåndteringssoftware, der bl.a. tæller faktura- og arkiveringsløsninger samt salg af printere og multifunktionsmaskiner. 
 
Som Account Manager udbygger og plejer din egen portefølje
Som Canon´s nye Account Manager får du ansvar for hele salgsprocessen, hvor du starter med en grundig afdækning af kundernes behov. Du rådgiver og inspirerer gennem dialog og grundig analyse, hvilket skaber grundlag for udarbejdelse af business case samt præsentation af en samlet løsning, der skaber værdi for deres kunder. Samtidig forhandler og udarbejder du kontrakter, og du er ansvarlig for dine egne salgsmål. Du sørger selv for at ringe ud og få møder i kalenderen samt lave tilbud, og du bruger din tid på at pleje eksisterende kunder og på opsøgende salg. 
 
Effektivt samarbejde 
På kontoret i Vejle bliver du en del af et dedikeret salgsteam på 8 sælgere. Her indgår du i en buddyordning og får en grundig produkttræning, når du starter. Samtidig får du hjælp fra vores salgsbackup-team til faktura- og ordrebehandling, så du kan koncentrere dig om det, du er bedst til – at sælge. 
 
Udviklingsmuligheder 
Hos Canon får du både personlige og faglige udviklingsmuligheder i en professionel, international koncern, der altid er på forkant med markedet. Udover fast løn består lønpakken af provision, pension, sundhedsforsikring, bilordning, pc, mobiltelefon og internetopkobling. 
 
Vi har en forventning om, at du kommer med følgende personlige kompetencer: 
  • Målrettet - Du arbejder effektivt og proaktivt, og er sulten efter at skabe salg og ekstraordinære resultater. Du sætter kunden i fokus og har derfor fokus på det vigtige og bruger ikke tid på det uvæsentlige. 
  • Optimistisk – Du skaber den gode stemning og spreder tro og håb i andre. Således får du f.eks. kunderne til at åbne op og bygger tillidsfulde relationer igennem din smittende optimistiske tilgang til sagen. 
  • Selvsikker - Du udstråler, at du tror på dig selv og er derfor god til at overbevise andre. 
  • Teamplayer - Du vil være en del af et team, der konstant arbejder for at være bedst foran kunden. Du forstår derfor vigtigheden af at lytte og bidrager til et godt team. 
Vi søger en resultatorienteret selvstarter med salgserfaring  
Du har solid erfaring med B2B-salg og minimum 3-4 års relevant salgserfaring med kunder inden for B2B-markedet – gerne inden for salg i teknologi-, IT-, eller telebranchen.  
  • Du har flair for tal og regnskaber, så du kan danne dig et overblik over kundernes ROI og tilbyde dem de bedste løsninger i forhold til deres situation og behov.  
  • Du er rutineret i brug af IT-systemer, herunder især MS PowerPoint og Excel.  
  • Du taler og skriver dansk og engelsk på forretningsniveau.   
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DEDIKATION på 71747478 eller kontakt@dedikation.dk.           
 
DEDIKATION – Hire for attitude, train for skills! 
ORS/Small/71f1a88f_logo.pngCanon DanmarkSøborg2019-01-14T02:00:19.2602019-02-28T00:00:00
329943081New Bizz Account Managere til IT-sikkerhed på det europæiske marked (4 stillinger)Profile TRUSTZONE er en dansk IT-sikkerhedsvirksomhed, som i dag er en af Skandinaviens førende leverandører af digitale certifikater til brug for kryptering af online transaktioner, signering af software samt sikker e-mail kommunikation. Vi ekspanderer og søger derfor 4 Account Managere til primært at varetage nysalg samt mersalg til kunderne i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland. Som Account Manager hos TRUSTZONE bliver du en del af et ungt og dynamisk team. Kontakten til kunderne foregår primært via telefon og e-mail, da vores produkter er hurtige og nemme at afsætte. Vores overordnede mål er at levere værdiskabende IT-løsninger, som er lette at distribuere til kunder og samarbejdspartnere. Vi hjælper således alle typer virksomheder med at sikre deres mest sårbare online services på en simpel, sikker og billig måde. Vi bestræber os altid på at være de bedste til det vi laver, hvilket betyder, at vi har stor fokus på den enkelte kundes behov. Kandidaten som person: Du har formentlig 1-3 års erfaring med salg gerne telemarketing. Er du nyuddannet men brænder for salg, kan du også komme i betragtning til stillingenDu har flair for ITDu skal kunne kommunikere godt med både kolleger og kunderDu har selvdisciplin og arbejder struktureretDu besidder et drive, der kan skabe succes for TRUSTZONE hos såvel nye som eksisterende kunderDu er vedholdende og målrettetDu besidder gode engelsk-kundskaber TRUSTZONE tilbyder: Grundig oplæring i TRUSTZONEs produkter, vores arbejdsprocesser samt kompetent coaching i salg over telefonenEt ungt og dynamisk miljø med en uformel omgangstone, hvor det skal være sjovt at gå på arbejdeGode udviklingsmuligheder i lækre kontorlokaler på Islands Brygge i KøbenhavnFri kaffe, vand og sodavand samt en lækker og billig frokostordningAttraktiv lønpakke, som består af en fast løn med provision uden loft. Fri mobil samt pensions- og sundhedsordning efter 6 måneders ansættelse Vi har nogle vilde vækstambitioner for de næste år. Hvis du gerne vil være med til det og være med, hvor det er sjovt og går stærkt så send din ansøgning via knappen Send ansøgning . Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at ringe til Sussie Lundberg på tlf. 88 33 10 20. Job hos os TRUSTZONE er en IT-sikkerhedsvirksomhed, som hjælper kunder med alt i forbindelse med SSL-certifikater og digital signatur. Vi er en all inclusive service, dvs. vi assisterer både med rådgivning i forhold til køb, installation, fornyelse og anden håndtering af certifikater. Vi har alle typer kunder i porteføljen, men typisk er kernekunden en lidt større virksomhed eller et firma, hvis forretningsmodel indebærer brugen af flere websites. Dagligdagen hos os bærer præg af en flad organisationsstruktur og en uhøjtidelig omgangstone. Hvis du spiller dig på holdet, får du ansvar og beføjelser, der matcher vi giver dig gode muligheder for professionel sparring og for at tage del i kurser og events, der kan være med til at udvikle dig professionelt. Læg dertil, at vi i disse år har en målsætning om en akkumuleret vækst på mindst 10 . Dén skal du være med til at nå. Du skal altså kunne lide at blive udfordret i din arbejdsdag. Og hov - vent lige! Vi gør også ret meget ud af firmaarrangementer for hyggen og sammenholdets skyld og så ligger TRUSTZONE smukt på Islands Brygge med 180° udsigt ud over vandet. Se mere på vores ansøgersite: https: trustzone.brandero.com

TRUSTZONE er en dansk IT-sikkerhedsvirksomhed, som i dag er en af Skandinaviens førende leverandører af digitale certifikater til brug for kryptering af online transaktioner, signering af software samt sikker e-mail kommunikation. Vi ekspanderer og søger derfor 4 Account Managere til primært at varetage nysalg samt mersalg til kunderne i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland. Som Account Manager hos TRUSTZONE bliver du en del af et ungt og dynamisk team. Kontakten til kunderne foregår primært via telefon og e-mail, da vores produkter er hurtige og nemme at afsætte.

Vores overordnede mål er at levere værdiskabende IT-løsninger, som er lette at distribuere til kunder og samarbejdspartnere. Vi hjælper således alle typer virksomheder med at sikre deres mest sårbare online services på en simpel, sikker og billig måde. Vi bestræber os altid på at være de bedste til det vi laver, hvilket betyder, at vi har stor fokus på den enkelte kundes behov.

Kandidaten som person:

  • Du har formentlig 1-3 års erfaring med salg – gerne telemarketing. Er du nyuddannet men brænder for salg, kan du også komme i betragtning til stillingen
  • Du har flair for IT
  • Du skal kunne kommunikere godt med både kolleger og kunder
  • Du har selvdisciplin og arbejder struktureret
  • Du besidder et drive, der kan skabe succes for TRUSTZONE hos såvel nye som eksisterende kunder
  • Du er vedholdende og målrettet
  • Du besidder gode engelsk-kundskaber

TRUSTZONE tilbyder:

  • Grundig oplæring i TRUSTZONEs produkter, vores arbejdsprocesser samt kompetent coaching i salg over telefonen
  • Et ungt og dynamisk miljø med en uformel omgangstone, hvor det skal være sjovt at gå på arbejde
  • Gode udviklingsmuligheder i lækre kontorlokaler på Islands Brygge i København
  • Fri kaffe, vand og sodavand samt en lækker og billig frokostordning
  • Attraktiv lønpakke, som består af en fast løn med provision uden loft. Fri mobil samt pensions- og sundhedsordning efter 6 måneders ansættelse

Vi har nogle vilde vækstambitioner for de næste år. Hvis du gerne vil være med til det og være med, hvor det er sjovt og går stærkt – så send din ansøgning via knappen "Send ansøgning".

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at ringe til Sussie Lundberg på tlf. 88 33 10 20.

Job hos os

TRUSTZONE er en IT-sikkerhedsvirksomhed, som hjælper kunder med alt i forbindelse med SSL-certifikater og digital signatur. Vi er en all inclusive service, dvs. vi assisterer både med rådgivning i forhold til køb, installation, fornyelse og anden håndtering af certifikater. Vi har alle typer kunder i porteføljen, men typisk er kernekunden en lidt større virksomhed eller et firma, hvis forretningsmodel indebærer brugen af flere websites.

Dagligdagen hos os bærer præg af en flad organisationsstruktur og en uhøjtidelig omgangstone. Hvis du spiller dig på holdet, får du ansvar og beføjelser, der matcher – vi giver dig gode muligheder for professionel sparring og for at tage del i kurser og events, der kan være med til at udvikle dig professionelt. Læg dertil, at vi i disse år har en målsætning om en akkumuleret vækst på mindst 10 %. Dén skal du være med til at nå. Du skal altså kunne lide at blive udfordret i din arbejdsdag.

Og hov - vent lige!

Vi gør også ret meget ud af firmaarrangementer for hyggen og sammenholdets skyld og så ligger TRUSTZONE smukt på Islands Brygge med 180° udsigt ud over vandet.

Se mere på vores ansøgersite: https://trustzone.brandero.com

ORS/Small/88541282_logo.pngTRUSTZONE A/SKøbenhavn S2019-01-15T16:02:22.9572019-02-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

DEDIKATION söker en svensktalanda Account Manager till JUC!

JUC

København K
Vill du vara med och göra en skillnad för några av de tyngsta och mest intressanta profilerna på den svenska marknaden och samtidigt vara en del av drivkrafterna i vår fortsatta tillväxt? Vi har de senaste åren upplevt ett stort intresse för våra pr...
Indrykket:1. januar 2019
Udløbsdato:16. februar 2019

DEDIKATION søger en analytisk Account Manager til JUC!

JUC

København K
Vil du være med til at gøre en forskel for nogle af de tungeste og mest interessante profiler i dansk erhvervsliv og samtidig være en af drivkræfterne i vores fortsatte vækst? Vi har de seneste år oplevet en stor interesse for vores professionelle n...
Indrykket:10. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

DEDIKATION søker en norsktalende Account Manager til JUC!

JUC

København K
Vil du være med å gjøre en forskjell for noen av de tyngste og mest interessante profilene i det norske næringslivet og samtidig være en del av drivkraften i vår pågående vekst? Vi har i de senere årene opplevd en stor interesse for våre profesjonel...
Indrykket:11. januar 2019
Udløbsdato:12. marts 2019

Account Manager

Canon Danmark

Søborg
Hos Canon får du friheden til at udleve dine salgstalenter med en markedsledende virksomhed og et stærkt bagland i ryggen. Så kom med på holdet, sæt dit præg på den fremtidige succes, og vær med til at skabe værdi for Canon´s kunder. Canon Danmark e...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

New Bizz Account Managere til IT-sikkerhed på det europæiske marked (4 stillinger)

TRUSTZONE A/S

København S
TRUSTZONE er en dansk IT-sikkerhedsvirksomhed, som i dag er en af Skandinaviens førende leverandører af digitale certifikater til brug for kryptering af online transaktioner, signering af software samt sikker e-mail kommunikation. Vi ekspanderer og ...
Indrykket:15. januar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019