ACCOUNT MANAGER

Vil du være en del af et dynamisk hold, hvor der er kort til beslutningerne, frihed under ansvar og stærke produkter?

Virksomhedsbeskrivelse:
Bennike + Wander A/S er en privatejet dansk handels- og ingeniørvirksomhed grundlagt i 1978, med rødderne dybt forankret i dansk industri. Virksomheden beskæftiger sig med teknisk salg af el & automatikkomponenter fra nogle af verdens førende producenter.

I et tæt samarbejde med kunder og leverandører skaber virksomheden de optimale løsninger. Bennike + Wander A/S er velkonsolideret med mere end 40 år på markedet og beskæftiger 5 medarbejdere. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060. 

Stillingsbeskrivelse:
Du vil få en rigtig spændende stilling, hvor du får salgs- og produktansvar for egne produktområder inden for styrings automatik, sensorer og maskinsikkerhed. Du får naturligvis en grundig produkttræning, såvel internt som eksternt, og har du brug for yderligere viden og teknisk sparring, så står dine kollegaer altid parat. Du har i dagligdagen fokus på at rådgive virksomhedens mange eksisterende kunder beliggende i hele landet, samt på det opsøgende salg. Du kommer til at rådgive og vejlede omkring produkterne og deres muligheder. Denne opgave udgør en vigtig del af jobbet, hvorfor du har din faste gang på kontoret. Du skal forvente rejseaktivitet i både ind- og udland, og du skal deltage på udstillinger, så du får i alt ca. 30 rejsedage om året.

Egenskaber:
Du trives med at gøre en forskel for kunderne. Du sætter en ære i, at levere et godt stykke arbejde. Du kender til vigtigheden af at være en del af et mindre team, hvor personlig kontakt, faglige viden og branchekendskab gør forskellen. 

Du er udadvendt og engageret. Du fungerer bedst, når der er plads til at være proaktiv, og hvor der er kort til beslutningerne. 

Du vil have ansvar, og du holder dig orienteret om, hvad der foregår på markedet. Du er god til at kommunikere og til at begå dig på alle niveauer.

Du tilbydes:
Du tilbydes at blive en del af et dynamisk, uhøjtidelig arbejdsmiljø, hvor man arbejder i gensidig respekt og med godt humør. Alle formår både at arbejde selvstændigt, men også at løfte i flok med det fælles mål for øje, at kundeservice altid skal være i fokus. 

Firmaets motto er: Vores dagligdag er Kvalitet, Sikkerhed og Service. 

Sprogkundskaber / IT:
Du er god til at formulere dig på dansk og engelsk i både skrift og tale. Har du kendskab til tysk og/eller svensk vil det være en fordel, uden at det er et krav. Herudover er du rutineret bruger af IT.

Løn:
Du får en løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pension, firmabil og sundhedsordning m.v.

Erhvervserfaring:
Du har god erfaring med salg af el og automatikkomponenter til industrien.

Uddannelser:
Vi forventer, at du har en el-teknisk uddannelsesmæssig baggrund, men mulighederne er flere, da erfaring og lysten til en sådan stilling vil være afgørende.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330002509Phoenix-b0655b1d12019-04-08T00:00:00ACCOUNT MANAGER

Vil du være en del af et dynamisk hold, hvor der er kort til beslutningerne, frihed under ansvar og stærke produkter?

Virksomhedsbeskrivelse:
Bennike + Wander A/S er en privatejet dansk handels- og ingeniørvirksomhed grundlagt i 1978, med rødderne dybt forankret i dansk industri. Virksomheden beskæftiger sig med teknisk salg af el & automatikkomponenter fra nogle af verdens førende producenter.

I et tæt samarbejde med kunder og leverandører skaber virksomheden de optimale løsninger. Bennike + Wander A/S er velkonsolideret med mere end 40 år på markedet og beskæftiger 5 medarbejdere. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060. 

Stillingsbeskrivelse:
Du vil få en rigtig spændende stilling, hvor du får salgs- og produktansvar for egne produktområder inden for styrings automatik, sensorer og maskinsikkerhed. Du får naturligvis en grundig produkttræning, såvel internt som eksternt, og har du brug for yderligere viden og teknisk sparring, så står dine kollegaer altid parat. Du har i dagligdagen fokus på at rådgive virksomhedens mange eksisterende kunder beliggende i hele landet, samt på det opsøgende salg. Du kommer til at rådgive og vejlede omkring produkterne og deres muligheder. Denne opgave udgør en vigtig del af jobbet, hvorfor du har din faste gang på kontoret. Du skal forvente rejseaktivitet i både ind- og udland, og du skal deltage på udstillinger, så du får i alt ca. 30 rejsedage om året.

Egenskaber:
Du trives med at gøre en forskel for kunderne. Du sætter en ære i, at levere et godt stykke arbejde. Du kender til vigtigheden af at være en del af et mindre team, hvor personlig kontakt, faglige viden og branchekendskab gør forskellen. 

Du er udadvendt og engageret. Du fungerer bedst, når der er plads til at være proaktiv, og hvor der er kort til beslutningerne. 

Du vil have ansvar, og du holder dig orienteret om, hvad der foregår på markedet. Du er god til at kommunikere og til at begå dig på alle niveauer.

Du tilbydes:
Du tilbydes at blive en del af et dynamisk, uhøjtidelig arbejdsmiljø, hvor man arbejder i gensidig respekt og med godt humør. Alle formår både at arbejde selvstændigt, men også at løfte i flok med det fælles mål for øje, at kundeservice altid skal være i fokus. 

Firmaets motto er: Vores dagligdag er Kvalitet, Sikkerhed og Service. 

Sprogkundskaber / IT:
Du er god til at formulere dig på dansk og engelsk i både skrift og tale. Har du kendskab til tysk og/eller svensk vil det være en fordel, uden at det er et krav. Herudover er du rutineret bruger af IT.

Løn:
Du får en løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pension, firmabil og sundhedsordning m.v.

Erhvervserfaring:
Du har god erfaring med salg af el og automatikkomponenter til industrien.

Uddannelser:
Vi forventer, at du har en el-teknisk uddannelsesmæssig baggrund, men mulighederne er flere, da erfaring og lysten til en sådan stilling vil være afgørende.

Vil du være en del af et dynamisk hold, hvor der er kort til beslutningerne, frihed under ansvar og stærke produkter? Virksomhedsbeskrivelse:Bennike Wander A S er en privatejet dansk handels- og ingeniørvirksomhed grundlagt i 1978, med rødderne dybt forankret i dansk industri. Virksomheden beskæftiger sig med teknisk salg af el automatikkomponenter fra nogle af verdens førende producenter.I et tæt samarbejde med kunder og leverandører skaber virksomheden de optimale løsninger. Bennike Wander A S er velkonsolideret med mere end 40 år på markedet og beskæftiger 5 medarbejdere. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060. Stillingsbeskrivelse:Du vil få en rigtig spændende stilling, hvor du får salgs- og produktansvar for egne produktområder inden for styrings automatik, sensorer og maskinsikkerhed. Du får naturligvis en grundig produkttræning, såvel internt som eksternt, og har du brug for yderligere viden og teknisk sparring, så står dine kollegaer altid parat. Du har i dagligdagen fokus på at rådgive virksomhedens mange eksisterende kunder beliggende i hele landet, samt på det opsøgende salg. Du kommer til at rådgive og vejlede omkring produkterne og deres muligheder. Denne opgave udgør en vigtig del af jobbet, hvorfor du har din faste gang på kontoret. Du skal forvente rejseaktivitet i både ind- og udland, og du skal deltage på udstillinger, så du får i alt ca. 30 rejsedage om året. Egenskaber:Du trives med at gøre en forskel for kunderne. Du sætter en ære i, at levere et godt stykke arbejde. Du kender til vigtigheden af at være en del af et mindre team, hvor personlig kontakt, faglige viden og branchekendskab gør forskellen. Du er udadvendt og engageret. Du fungerer bedst, når der er plads til at være proaktiv, og hvor der er kort til beslutningerne. Du vil have ansvar, og du holder dig orienteret om, hvad der foregår på markedet. Du er god til at kommunikere og til at begå dig på alle niveauer. Du tilbydes:Du tilbydes at blive en del af et dynamisk, uhøjtidelig arbejdsmiljø, hvor man arbejder i gensidig respekt og med godt humør. Alle formår både at arbejde selvstændigt, men også at løfte i flok med det fælles mål for øje, at kundeservice altid skal være i fokus. Firmaets motto er: Vores dagligdag er Kvalitet, Sikkerhed og Service. Sprogkundskaber IT:Du er god til at formulere dig på dansk og engelsk i både skrift og tale. Har du kendskab til tysk og eller svensk vil det være en fordel, uden at det er et krav. Herudover er du rutineret bruger af IT. Løn:Du får en løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pension, firmabil og sundhedsordning m.v. Erhvervserfaring:Du har god erfaring med salg af el og automatikkomponenter til industrien. Uddannelser:Vi forventer, at du har en el-teknisk uddannelsesmæssig baggrund, men mulighederne er flere, da erfaring og lysten til en sådan stilling vil være afgørende.11jobnetb0655b1d100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-03T00:00:000000http://www.profilpartners.dk/ledige-stillinger/725/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFuresø3503969PROFILPARTNERS ApS11Birkerød Kongevej 812670GreveDKDanmark0
kundeservice@profilpartners.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent741279JobNet4971791497179110008-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b0655b1dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b0655b1dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b0655b1d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b0655b1d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgSom Account Manager hos PROFILPARTNERS ApS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg361383840Profilpartnerskundeservice@profilpartners.dkDKDanmarkDKDanmark330020531Erfaren Regionschef til Renault ServicemarkedRobot MSX International søger nu en erfaren og proaktiv regionschef til vores kunde Renaults servicemarked i Danmark. Som regionschef analyserer, udvikler og implementerer du processer i samarbejde med Renault-forhandlerne med det formål at øge salget af reservedele og tilbehør. Du har en coach-funktion og støttende rolle og fungerer som primær kontakt for forhandlerne, når det gælder eftermarkedsrelaterede spørgsmål. Du sikrer også, at det danske Renault-forhandlernet arbejder i overensstemmelse med aftalte procedurer og fremgangsmåder, og du coacher og følger op på forhandlernes arbejde med kundetilfredshed.Eksempel på arbejdsopgaver:- Koordinere og implementere salgs- og markedskampagner på centralt og lokalt niveau med det formål at øge salget af reservedele og tilbehør hos Renault-forhandlerne.- Støtte og coache forhandlerne ved lokale salgskampagner samt ved markedsføring af tilbehør.- Analysere, coache og følge op på forhandlernes arbejde med kundetilfredshed. - Analysere og kortlægge lokale og regionale konkurrenter. - Sikre at det danske Renault-forhandlernet arbejder i overensstemmelse med aftalte procedurer og fremgangsmåder.Arbejdsplads og omfang I stillingen er du ude hos forhandlere ca. 4 dage om ugen. Du kommer til at være ansat af MSXI, men arbejde på fuld tid for Renault. Er du den vi søger?Vi søger dig, der har erfaring fra køretøjsbranchen. Du har tidligere arbejdet i en markedsførings- og eller sælgerrolle, og du har god erfaring med at arbejde tæt sammen med leverandører og forhandlere på samtlige niveauer. Vi anser det også for positivt, hvis du har tidligere erfaring fra reservedelssalg.Som person er du analytisk, erfaren og målrettet. Du hviler i dig selv, har et imødekommende væsen og en særdeles god evne til at kommunikere og præsentere såvel mundtligt som skriftligt. For at lykkes i rollen som Regionschef kommunikere du obehindret på dansk og engelsk i tåler og skrivning. Desuden kan du håndtere Microsoft Office program, og det er en fordel, hvis du har kendskab til DMS-system. Vi tilbyderSom medarbejder hos MSXI arbejder du i et miljø i høj fart.I denne stilling indgår en firmabil og 30 dages ferie.

MSX International søger nu en erfaren og proaktiv regionschef til vores kunde Renaults servicemarked i Danmark. Som regionschef analyserer, udvikler og implementerer du processer i samarbejde med Renault-forhandlerne med det formål at øge salget af reservedele og tilbehør.

Du har en coach-funktion og støttende rolle og fungerer som primær kontakt for forhandlerne, når det gælder eftermarkedsrelaterede spørgsmål. Du sikrer også, at det danske Renault-forhandlernet arbejder i overensstemmelse med aftalte procedurer og fremgangsmåder, og du coacher og følger op på forhandlernes arbejde med kundetilfredshed.

Eksempel på arbejdsopgaver:
-       Koordinere og implementere salgs- og markedskampagner på centralt og lokalt niveau med det formål at øge salget af reservedele og tilbehør hos Renault-forhandlerne.
-       Støtte og coache forhandlerne ved lokale salgskampagner samt ved markedsføring af tilbehør.
-       Analysere, coache og følge op på forhandlernes arbejde med kundetilfredshed. 
-       Analysere og kortlægge lokale og regionale konkurrenter. 
-       Sikre at det danske Renault-forhandlernet arbejder i overensstemmelse med aftalte procedurer og fremgangsmåder.

Arbejdsplads og omfang 
I stillingen er du ude hos forhandlere ca. 4 dage om ugen. Du kommer til at være ansat af MSXI, men arbejde på fuld tid for Renault.
 
Er du den vi søger?
Vi søger dig, der har erfaring fra køretøjsbranchen. Du har tidligere arbejdet i en markedsførings- og/eller sælgerrolle, og du har god erfaring med at arbejde tæt sammen med leverandører og forhandlere på samtlige niveauer. Vi anser det også for positivt, hvis du har tidligere erfaring fra reservedelssalg.

Som person er du analytisk, erfaren og målrettet. Du hviler i dig selv, har et imødekommende væsen og en særdeles god evne til at kommunikere og præsentere såvel mundtligt som skriftligt. For at lykkes i rollen som Regionschef kommunikere du obehindret på dansk og engelsk i tåler og skrivning. Desuden kan du håndtere Microsoft Office program, og det er en fordel, hvis du har kendskab til DMS-system.
 
Vi tilbyder
Som medarbejder hos MSXI arbejder du i et miljø i høj fart.I denne stilling indgår en firmabil og 30 dages ferie. 

Msx International LtdBagsværd2019-05-09T00:00:002019-06-09T00:00:00
330012085Salgschef - med professionel personlighedRobot FUGL LEONHARDT søger på vegne af vores kunde en salgschef til et absolut fantastisk hotel. Er du passioneret for det du laver og motiveres du af rejsen i at flytte sig . Forstår du hospitality branchen og kommer du med erfaring på et strategisk og taktisk niveau fra en lignende stilling i branchen så er det dig vi søger. Du lader dig naturligt begejstre af salgsprocessen og har et yderst veludviklet gen i relations- og netværkssalg. Du har en forståelse for hvad dine skabende ideer betyder i forhold til den overordnede strategi. Som ledelsesværktøj bruger du motivation - går gerne forrest når de aftalte planer skal eksekveres. Din DNA er: æstetik, loyalitet, moral, elegance, mod, selvstændighed og fleksibilitet. Der er tale om en enestående arbejdsplads, hvor produktet er unikt og i særklasse. Du bliver en del af en dedikeret ledergruppe hvor handlekraft og faglig dygtighed går hånd i hånd med et holistisk blik for den overordnede forretningsstrategi. Service, kvalitet og ambitionsniveauet er på højt niveau. Er det noget som du kan stå inde for og har lyst til at være en del af, så send din ansøgning via nedenstående link. Ansættelsen er med opstart snarest muligt. Der vil løbende blive afholdt samtaler. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte FUGL LEONHARDT Lone Møller på lone@fugllonhardt.dk eller tlf. 24 46 90 64 Vi glæder os til at høre fra dig.FUGL LEONHARDT søger på vegne af vores kunde en salgschef til et absolut fantastisk hotel.  

Er du passioneret for det du laver og motiveres du af ”rejsen i at flytte sig”. Forstår du hospitality branchen og kommer du med erfaring på et strategisk og taktisk niveau fra en lignende stilling i branchen så er det dig vi søger.   

Du lader dig naturligt begejstre af salgsprocessen og har et yderst veludviklet gen i relations- og netværkssalg. Du har en forståelse for hvad dine skabende ideer betyder i forhold til den overordnede strategi. 

Som ledelsesværktøj bruger du motivation - går gerne forrest når de aftalte planer skal eksekveres. 
Din DNA er: æstetik, loyalitet, moral, elegance, mod, selvstændighed og fleksibilitet.

Der er tale om en enestående arbejdsplads, hvor produktet er unikt og i særklasse.  
Du bliver en del af en dedikeret ledergruppe hvor handlekraft og faglig dygtighed går hånd i hånd med et holistisk blik for den overordnede forretningsstrategi.  

Service, kvalitet og ambitionsniveauet er på højt niveau. Er det noget som du kan stå inde for og har lyst til at være en del af, så send din ansøgning via nedenstående link. 

Ansættelsen er med opstart snarest muligt. Der vil løbende blive afholdt samtaler.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte FUGL LEONHARDT Lone Møller på lone@fugllonhardt.dk eller tlf. 24 46 90 64

Vi glæder os til at høre fra dig.
 

FUGL LEONHARDTCharlottenlund2019-04-26T00:00:002019-06-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren Regionschef til Renault Servicemarked

Msx International Ltd

Bagsværd
MSX International søger nu en erfaren og proaktiv regionschef til vores kunde Renaults servicemarked i Danmark. Som regionschef analyserer, udvikler og implementerer du processer i samarbejde med Renault-forhandlerne med det formål at øge salget af ...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:9. juni 2019

Salgschef - med professionel personlighed

FUGL LEONHARDT

Charlottenlund
FUGL LEONHARDT søger på vegne af vores kunde en salgschef til et absolut fantastisk hotel. Er du passioneret for det du laver og motiveres du af rejsen i at flytte sig . Forstår du hospitality branchen og kommer du med erfaring på et strategisk og t...
Indrykket:26. april 2019
Udløbsdato:20. juni 2019